Д.Дамба-Очир, Ш.Раднаасэд нарт нам хариуцлага тооцох нь зөв үү? | News.MN

Д.Дамба-Очир, Ш.Раднаасэд нарт нам хариуцлага тооцох нь зөв үү?

Д.Дамба-Очир, Ш.Раднаасэд нарт нам хариуцлага тооцох нь зөв үү?

Д.Дамба-Очир, Ш.Раднаасэд нарт нам хариуцлага тооцох нь зөв үү?

МАН-ын Хяналтын ерөнхий хороо өчигдөр /2019.05.16/ орой хуралдаж, улс орны эрх ашигт харшлах алдаа гаргасан УИХ-ын хоёр гишүүнд таван жилийн турш МАН-аас улс төрийн дэмжлэг үзүүлэхгүй байх шийдвэр гаргажээ.

Энэ талаар МАН-ын Хяналтын хорооны дарга Д.Батбаатараас тодруулахад "Намын хяналтын хороо хуралдаж, сүүлийн үед үүсээд байгаа асуудлыг хэлэлцсэн. Ингээд Хяналтын хорооноос УИХ-ын гишүүн Д.Дамба-Очир, Ш.Раднаасэд нарт таван жилийн хугацаанд намаас улс төрийн дэмжлэг үзүүлэхгүй гэх шийдвэр гаргасан нь үнэн" гэсэн тайлбарыг өгөв.

Сүүлийн үед Оюутолгойг шалгах ажлын хэсгийн дүгнэлтийг УИХ-аар хэлэлцүүлээгүй байхад Рио Тинто компанийн удирдлагад өгсөн, УИХ-ын гишүүн Ш.Раднаасэд Хөөн хэлэлцэх хугацаатай холбоотой асуудлыг оруулж ирсэн нь маргаан дагуулж байгаа учраас ийнхүү Намын хяналтын хорооноос таван жилийн хугацаанд намын дэмжлэг авахгүй байх шийдвэр гаргасан байна.


НЭМЭЛТ: 10:59

Намын Хяналтын хорооны шийдвэрийн талаар УИХ-ын гишүүн Д.Дамба-Очир, Ш.Раднаасэд нар чуулганы хуралдаан дээр тайлбар өгсөн юм. Тэдний зүгээс төрийн ажилд нам оролцож, УИХ-ын гишүүний хууль санаачлах, санал гаргах эрхэд халдсан гэсэн тайлбарыг өгсөн юм.

УИХ-ЫН ГИШҮҮН Д.ДАМБА-ОЧИР:

-Байнгын хорооны дарга нарын чиг үүргийн дагуу ажлаа хийж байхад нам дээрээ татаж авчраад хариуцлага тооцдог болжээ. Энэ одоо коммунист нөхцөл рүү орж байгаа гэсэн үг үү. УИХ-ын гишүүн Ш.Раднаасэд, Д.Дамба-Очир нарыг таван жилийн хугацаанд улс төрийн дэмжлэг үзүүлэхгүй гэсэн шийдвэр гаргасан байна. Оюутолгой компаниас хүсэлт ирүүлсний дагуу холбогдох материалыг бид хүргүүлсэн. Тэнд нууц зүйл байхгүй байгаа. Нэг мөсөн намаас нь гишүүнээс нь хөөчих хэрэгтэй.

УИХ-ЫН ГИШҮҮН Ш.РАДНААСЭД:

-Энэ нам одоо төрийн ажилд ордог, УИХ-ын гишүүн санал гаргасныхаа төлөө намын Хяналтын хорооноос хариуцлага хүлээж болдог юм уу. Тойрог булааж авах гэж байгаа бол авч болно. Ш.Раднаасэдээс Говь-Алтай аймгийн салгаж авах гэж байгаа бол авч болно. Гэхдээ ингэж байгууллага руу, институц рүү халдаж байгаа нь буруу.

УИХ-ЫН ДАРГА Г.ЗАНДАНШАТАР:

-Оюутолгойн гэрээтэй холбоотой асуудлыг УИХ-ын ажлын хэсэг шалгаж, дүгнэлтээ Эдийн засгийн байнгын хороогоор нээлттэй хэлэлцүүлнэ. Нууц задалсан асуудлыг тагнуулын байгууллагаас гаргаж өгөх байх. Энэ бол УИХ-ын үйл ажиллагаа бөгөөд УИХ-ын гишүүд төр, ард түмний эрх ашгийг дээдэлж ажиллах тангараг өргөсөн байдаг. Тиймээс Хяналтын хорооноос ёсзүйн дүгнэлт гарч байгааг хуульд нийцэхгүй үйл ажиллагаа гэж үзэж байна. Үүнийг Ёсзүйн хороо анхааралдаа авч холбогдох байгууллагад чиглэл өгөх ёстой гэж үзэж байна

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ЗөвЗөв
7
ХахаХаха
5
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

жагаа 2019-05-17 202.126.89.112

Тэр тойргоо ав гэнэ үү,сонгуулийн тойрог өмч үү?

Avatar

Зочин 2019-05-17 139.5.218.224

Хагарал үргэлжилж байна

Avatar

Иргэн 2019-05-17 139.5.218.224

Энэ муу Батбаатар, хяналтын хороо өөрөө ийм шийдвэр гаргаж чадахгүй ш дээ. Дээрээс л чулуу шидүүлэхгүй юу.

Avatar

Зочин 2019-05-17 202.9.42.142

НАМААС ХАРИУЦЛАГА ТООЦОЖ БАЙГАА НЬ ЗӨВ ХЭДИЙ Ч ХУУЛИЙН ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭЛГЭ… УЛС ТӨРИЙН ӨНДӨР АЛБАН ТУШААЛТАН ХҮНД ЁС СУРТАХУУН, ЁС ЗҮЙН МАШ ӨНДӨР ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХООС ГАДНА ХУУЛИЙН ХАТУУ ЦЭЭРЭЛ ХҮЛЭЭЛГЭ… УЛС ТӨРИЙН ӨНДӨР АЛБАН ТУШААЛТАН ХАРИУЦЛАГА АЛДСАН БОЛ ЖИРИЙН ИРГЭДЭЭС ХЭД ДАХИН ИЛҮҮ ХАРИУЦЛАГА ТООЦОЖ БАЙЖ ЭНЭ УЛС ОРОНД ХАРИУЦЛАГА ГЭДЭГ ЮМ ЖААХАН ДЭЭРЭХ БОЛУУ

Avatar

СОНГОГЧ 2019-05-17 103.10.23.6

АРДЫН НАМЫН ХЯНАЛТЫН ХОРОО ГЭЖ ТОЛГОЙ НЬ ОЛГОЙ БОЛСОН ХҮМҮҮС БАЙДАГ ЮМУУ. ТЭР ХУУЛИЙГ РАДНААСЭД ГАНЦААРАА БАТЛАЧИХСАН ЮМУУ. БАТАЛСАН БҮХ ГИШҮҮДДЭЭ АДИЛХАН ХАРИУЦЛАГА ТООЦООЧ

Avatar

иргэн 2019-05-17 203.91.115.56

Раднаасэд ганцаараа хууль баталдаггүй юм.

Avatar

Зочин 2019-05-17 66.181.161.26

Та хоёрын хайрлаж дурласан НАМ чинь шүү дээ!!!

Avatar

бодлын хулгайч 2019-05-17 66.181.167.53

ХАРИУЦЛАГЫГ ТООЦООД НАМААСАА ХӨӨГӨӨД, ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮНИЙ ЭРХИЙГ НЬ ХУУЛИАР ХАСААД ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГАД ӨГ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ЯАСАН ТОМ ТОМ ХУЦДАГ ХУЛГАЙЧ, УРВАГЧУУД ВЭ. ИЙМ ГИШҮҮД ХЭРЭГГҮЙ ШҮҮ ХҮРЭЛСҮХЭЭ. ТЭД ЧАМД ГАЙ БОЛНО.

Avatar

Зочин 2019-05-17 103.111.68.3

ЗӨВӨӨ, ЗӨВ. БҮҮР ХӨӨ

Avatar

ZOCNIN 2019-05-17 69.76.229.35

IIM TOM HULGAICNUUDIIG HANGAALDAG TOM HULGAICNIIG NAM NERTEI HULGACN NARIINHAA BULGEER HAMGAALAAD ZUGEER ONGOROOJ BNA DAA ALBAN TUSHAALUUDAA OGOOD GISHUUNEES NI HOOGOOD 461 RUU NI YVUULAACNEE

Avatar

иргэн 2019-05-17 202.131.227.82

Раднаасэд гишүүнээ МХЕГ-ын ажилтнууд авилгад авсан мөнгөө таньд өгсөн гэсэн. Та тэр мөнгийг яасан бэ? АТГ үүнийг шалгаж ард түмэндээ мэдээлээч

Avatar

бодлын хулгайч 2019-05-17 66.181.167.53

ДЭМЖИЖ БАЙНА. АТГ ШАЛГА

Avatar

Зочин 2019-05-17 66.181.179.133

Зөв бодолтой хүн авилгачдыг өмөөрч хууль засах уу. Раднаасэд доод тал нь 10 хорих ялтай . Юу ч хийж чадах аюултай хүн гэдгээ нотлов

Avatar

иргэн 2019-05-17 202.131.227.82

улсаа худалдсан, авилга авагчдыг ингэж шийдэж болж байгаа юм уу

Avatar

Зочин 2019-05-17 66.181.179.133

2020 онд МАН үнэгний арьс аятай шонд өлгүүлэх ойлгомтой болжээ. Нам дагаж б**с долоосон далдганасан хулгайчууд их бнаа.

Avatar

Зочин 2019-05-17 202.179.25.54

Ялгаж салгах хэрэгтэй ялангуяа МАН-ыг дэмжигчид өөрсдөө. Раднаасэд харьцангуй шударга, зөв бодолтой гишүүн.

Avatar

Зочин 2019-05-17 66.181.179.133

Ард түмнийг доорд үзэж доромжилсон ийм балай шоу битгий хий. наад 2 дуракаа их хурлаас хөөж гарга шоронд түгж. Батбаатараа чи Хүүкийн гар хөл болж хайран нэр төрөө баастай хутгаж байна даа өөдгүй хог

Avatar

Зочин 2019-05-17 112.72.15.78

УИХ-аэд гишүүн байхад түүнийг зөв гэж баталсан гишүүдэд бас харар хэлэлцүүлж батлуусан хуулийг санаачилсан нь Раднаасэд гишүүн бол хуулийг баталсан гишүүд ИХ-өөрөө хариуцлага хүлээх хэрэгтэй ш дээ

Avatar

Зочин 2019-05-17 182.160.2.23

neg ni mongoloos urwasan nuguu ni awilgachidad uilchilj huun heleltseh hugatsaag bagasgaj heregetenuudiig sullasan baihad tolgoig ni ileed nuguu teneg songogchidiig huuraaad arga hemjee awsan bolood ungurie gej baigaatai yg adil sonsogdoj baindaa huurhiis bugd hamuud bolohoor ingehees uur yahawdee

Avatar

зочин 2019-05-17 202.131.225.150

дамбаочир мөнгө л үзвэл юу ч хийж бүр эх орноо худалдаж ч чадах хүн. раднаасэд мөн л мөнгөний шуналаа дийлэхээ байсан тэр 2-той нийлж авилга авч байсан тул тэднийгээ хамгаалж хуулийн төслийг өөрчилсэн. ер нь их ёозгүй, ухамсар бол бүр байхгүй ийм л хүмүүс л дээ. дээр нь нямдорж гэж гайгүй нүдээрээ нар харж гайтай нүдээрээ газар харсан дан монголыг хорлох юм хийж гэнэ гэнэ шударга хүний дүрд тоголж ард түмнийг доромжилсон бузар юмнууд их байна. нам ингэж ажиллавал авилгачдаас сална. зөв байна

Avatar

hhhh 2019-05-17 59.153.112.145

nugliin nudiig gyrilaar xuurab gej yg n shoron l baimaar um

Avatar

gggg 2019-05-17 59.153.112.145

nugliin nudiid gurilaarxyyrab gej

Avatar

зочин 2019-05-17 122.201.22.227

ХУУЛИЙН ЦООРХОЙ ХИЙЖ ГҮЙЦЭТГҮҮЛЧЭЭД ШОУДАЖ БАЙНА !!! ГИШҮҮН БИШ ГЭХЭД САЙД АМЛАЖ БАЙГАА

Avatar

ЗОЧИН 2019-05-17 122.201.22.227

МАН – ЫН ЛУЙВАРЧДЫН ТАРХИ УГААЛТАНД ИТГЭЖ САНАЛАА ӨГЧ 75 МАФИЖСАН ЛУЙВАРЧДЫГ УИХ – Д СОНГОЖ ҮНЭМЛЭХҮЙ ОЛОНХИ БОЛГОСОН СОНГОГЧ БИДНИЙ ХОХЬ НЬ ЭЭ !!!

Avatar

Иргэн 2019-05-17 66.181.184.38

Юун 5 жил вэ? Эх орны ашиг сонирхлоос урвагчийн толгойг илж дэмжижи байгаа юм уу? МАНгарууд. Тэгвэл энэ намыг дэмжиж огт болохгүй нь

Avatar

ЗӨВ ЗӨВ ЗӨВ 2019-05-17 139.5.216.173

Зайлаа

Avatar

Зочин 2019-05-17 66.181.161.63

Алдаа гаргасан бол хариуцлага хүлээлгэх ёстой, Хүрэлсүх браво

Avatar

zaluu 2019-05-17 202.126.89.239

huul zuin said nymdorjiig huuj yavuulaach

Avatar

Зочин 2019-05-17 202.179.26.220

Сонгуулийн шоу юу? Яг үнэн дээ, Дамбаочир ажлаа хийсэн байх, өөрсдөө ч тэгэх л ёстой. Тэрбишдагва нар шоу хийж, монголыг хорлож байгаа болохоос. Монголоос өөр оронд ажлын хэсэг, шүүх шийдвэрийн төслөө танилцуулж, харилцан тохиролцоо хийж л байдаг. Энэ бол ердийн практик, шоу биш

Avatar

зочин 2019-05-17 66.181.167.223

уг нь хөөх естой байх

Avatar

shodorgos 2019-05-17 122.201.28.8

MAN mangaruudaa tseverle. tsaash ni nerleh vv??? JDV-d ner us ni bgaa bvh nuhudiig oiroltsoogoor 40 hvn bgaa+ 10saya$ hahuulching+ ervvl mendiin said geh mergejliin bus avgaig ded saidtai ni hamt zailuulbal taarna

Avatar

монгол иргэн 2019-05-17 202.131.236.170

МАН-ын даалгвараар хийж гүйцэтгсэн байхоо. Одоо НАМ нь хариуцлагаа үүрч татан буугдах хэргтэй. Гэхдээ улсыг хохиролгүй болгох хэрэгтэй шүү.

Avatar

Иргэн 2019-05-17 66.181.183.150

Батбаатар дарга зөв ажиллаж бн. Баяр хүргэе!

Avatar

Иргэн 2019-05-17 49.0.212.163

БАЗАРВААНЬ ХАТУУ ХАРИУЦЛАГА БАЙНА.

Avatar

Иргэн 2019-05-17 103.111.68.3

Тэр хөөн хэлэлцэх хугацааг хүчингүй болго. Тэр мэргэжлийн хяналтын газрын авилгачдын шүүх хурлыг дахин хий.
Бас тэр хөгжлийн банк, бондуудаас өчнөөн зээл авчихаад өгөлгүй хөөн хэлэлцэх хугацаа дууссан гэдгээр хэрэгсэхгүй болгосон олон арван тэрбумын луйврыг эргэн шалга, улсыг хохиролгүй болго

Avatar

Иргэн 2019-05-17 203.91.115.37

Раднаасэд ганцаараа хууль баталдагүй юм

Avatar

Иргэн 2019-05-17 103.111.68.3

Ашиг сонирхолдоо хөтлөгдөж, улсад хохиролтой хууль санаачилсан гэдгээрээ буруудах учиртай

Avatar

zocnin 2019-05-17 69.76.229.35

MONGOLIIN ARD TUMEND HEDEN ZUUN TERBUMAAR YRIGDAH HOHIROL UCNIRUULSAN AVILGACNIDIIG BARIAD BAIHAD HUULI NERTEI UM ZOHIOJ SULLAAD BAIDAG LUIVARCNIDIIG UUN DEMJLEG UU SOLIOROOD NOGOO HATUU DONGODLOO GEDGEESEE SALAAGUI YVNUU,,,,, HARIULT SHORON

Avatar

1 2019-05-17 119.40.103.6

Эрх мэдлээ хэтрүүлсэн гэдэг үйлдэл Эрүүгийн хуулиар зохицуулагдсан билүү

Avatar

Зочин 2019-05-17 202.9.43.192

Ингээд л болох уу…

Avatar

ugly 2019-05-17 202.131.233.50

JENKO guay? HEZEE MGL-d shudarga es togtoh ve? Ene muusain RADNASED med gesen garuudiig shiitgeedeg bolmoor bna sh dee.

Avatar

Энхмаа 2019-05-17 192.82.65.88

Юун дэмжлэг энэ тэ вэ? Эрх мэдлээ хэтрүүлэн ашигласан, ашиг сонирхлын зөрчлөөр хууль батлуулсан гэж хуулийн хариуцлага хүлээлгэж, шоронд хийх хэрэгтэй ш дээ.

Avatar

Зочин 2019-05-17 202.131.225.249

ok

Avatar

ЗОЧИН 2019-05-17 202.131.233.190

НАМААС ИЙМ ХАРИУЦЛАГА ТООЦСОН НЬ ЗӨВ, РАДНААСЭД АВИЛГАЧИН,ДАМБАОЧИР ОЛОН ЖИЛ ТЕНДЕР АВЧ ИХ Ч ИДЛЭЭ, ОДОО БҮР НУУЦ МАТЕРИАЛ АСАР ТОМ ХАХУУЛИАР ОТ-Д УИХ-ЫН ГИШҮҮДЭЭС ТҮРҮҮЛЖ ӨГӨӨД ХАРИУЛТ НЬ ХЭЛЭЛЦЭЖ ЭХЛЭЭГҮЙ БАЙХАД ОТ-С ИРЖ БАЙДАГ, ЭНЭ ОДОО ЮУ ВЭ, ЭНЭ ТООЦСОН ХАРИУЦЛАГА ХАРИН БАГАДНА, ХУУЛИЙН МЭДЭЛД ОЧИХ ЁСТОЙ, ШАЛГАГДАЖ ЭРҮҮГИЙН ЯЛ АВАХ ХЭРЭГ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж