Ерөнхийлөгчийн могой алах мод! | News.MN

Ерөнхийлөгчийн могой алах мод!

Ерөнхийлөгчийн могой алах мод!

Ерөнхийлөгчийн могой алах мод!

МоАХ-ны залуучууд өнөөдөр/2019.05.16/ АТГ-ын өмнө мэдээлэл хийж, Капитал банкны дампууралтайгаар холбоотой, төрийн сангуудыг шалгах хүсэлт өгч байгаагаа дуулгав.  Араас залгуулаад АН-ыг “дарах” даалгавартайгаар Ерөнхийлөгчийн улс төрийн ахлах зөвлөхийн ажлаа өгсөн Н.Алтанхуяг мөн л АТГ-ын өмнө сэтгүүлчдийг дуудаж авчраад,“Капитал банканд байршиж байсан манай иргэдийн 240 гаруй тэрбум төгрөг эрсдэлд орчхоод байна. Үүний эзнийг олоход  анхаараач, мөн энэ асуудалд УИХ-ын гишүүн С.Эрдэнийг шалгаж өгөөч гэж АТГ-т гомдол гаргасан” тухайгаа хэлэв. Зөвлөхийн ажлаа өгснөөс хойш Н.Алтанхуяг С.Эрдэнийн эсрэг удаа дараагийн акц  өрнүүлэх болсны нэг нь өнөөдөр түүнийг АТГ-д шалгуулах өргөдөл. Өөрөөр хэлбэл, С.Эрдэнийг буланд шахахыг Н.Алтанхуяг ч, Х.Баттулга ч хүсч байгаа нь нэн ойлгомжтой болжээ. Учир нь, МоАХ бол Ерөнхийлөгчийн хувийн холбоо болчихсон. Тэгэхээр тус холбооны залуучуудын хүсэлт бол Ерөнхийлөгчийн хүсэлт гэсэн үг.

 Ердөө дөрвөн жилийн өмнө цусаа гартал зодолдож байсан Ерөнхийлөгч Х.Баттулга, Н.Алтанхуяг хоёр тосоо гартал тэврэлдэх буй  бөгөөд өнөөдөр тэд С.Эрдэнийг хавсайдаж унагаах ажилдаа оржээ. Ийм  ч үүрэг, даалгаврыг Ерөнхийлөгч Н.Алтанхуяг өгсөн ч байх.  Нэг байгууллагын гадаа, нэг өдрийн хоёр хэвлэлийн бага хурал хийлгүүлсэн болон хийсэн хоёрын гол зорилго нь ердөө энэ.

Уг нь, Ардчилсан намын, ардчиллын буянаар Н.Алтанхуяг албан тушаал болгонд алтангадас шиг зоолттой явсан. Аль ч нам засгийн эрх барьсан ч, Н.Алтанхуяг л сайд болдог байсан.  Харин өнөөдөр АН болоод Н.Алтанхуяг хоёр харшилтай болжээ гэлтэй.

Үндсэндээ, АН-д Н.Алтанхуяг хэрэггүй шиг Н.Алтанхуягт ч АН хэрэггүй болсон байна. С.Эрдэнийг унагалаа гээд Н.Алтанхуягт дарга болох боломж гарч ирнэ гэвэл үлгэр. Учир нь, Ардчилсан нам дүрэмдээ намын даргаа дотоод сонгуулиар сонгох заалт оруулж өгсөн. Өмнө нь тэрбээр намын даргад өрсөлдөөд С.Эрдэнэд өвдөг шороодсон байсан. Ахиад өрсөлдлөө гэхэд  АН-ын гишүүдээсээ намын дарга болгох дэмжлэг авах нь юу л бол. Өөрөөр хэлбэл, харьж яваа Н.Алтанхуяг, ирж яваа АН-ын дууг дуулахгүй гэсэн үг.   Тиймээс Ардчилсан намыг авч чадахгүй юмаа гэхнээ үймүүлж, хувааж, талцуулж байж Н. Алтанхуягийн санаа амрах болов уу.  Хэдийгээр АН-аас гарахгүй гэдгээ тэрбээр зарласан ч гэлээ  Нэгдмэл Монгол хөдөлгөөн төрийн бус байгууллагаа хувийн нам болгохоор сэм бэлтгэж эхэлсэн  гэх “мессеж”-ээс харвал ийм л дүгнэлтэд хүрч байна.  Хөдөлгөөн байгуулах болсон талаараа "Монголчууд өнгөрснөө дүгнэж, муу муухайг цэвэрлэх, эх орноо хөгжүүлэх гарц, шийдлийг ярих цаг болсон.  Монголын төрд шударга ёсыг сэргээх, байгалийн баялгийг нийтийн өмч болгох, чинээлэг дундаж давхаргыг бий болгохын төлөө ажиллана" хэмээн тайлбарлаж байв. Гэхдээ түүнд өнөөдөр биш өчигдөр Монголын төрд шударга ёсыг сэргээх, муу муухайг цэвэрлэх, эх орноо хөгжүүлэх боломж байсан уу гэвэл байсан. Улсын Ерөнхий сайд байсан хүний хувьд шүү дээ.

Өнөөдөр АТГ-д АН-ын харъяалалтай болгон  дуудагдаж, шалгагдаж байна. Өнгөрсөн 2012-2016 онд Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Ардчилсан намын толгойтой болгоныг онилж байгаад бүтэн нэр, бүлээн зүсгүй болгосон. Х.Тэмүүжинг хар тамхичин, М.Батчимэгийг тагнуулчин, Л.Гантөмөрийг мүүнчин, С.Баярцогтыг оффшорчин болгосон Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Ардын намынхантай нийлж АН-ын үнэмлэхтэй болгоныг АТГ-д шалгуулж эхэлсэн.

Б.Гарамгайбаатар, Н.Батбаяр, Ч.Сайханбилэг, С.Баярцогт, Э.Бат-Үүл,Н.Золжаргал гээд АТГ-т мэдүүлэг өгөөгүй, дуудагдаагүй хүн өдгөө Ардчилсан намд байхгүй болжээ. Ардчилсан нам муухай байх тусмаа Ардын намд, аль, аль нь муу байх тусмаа ганц хүнд бүр тодорхойгоор хэлбэл Ерөнхийлөгч Х.Баттулгад л  ашигтай. Байсхийгээд л хэний ч танихгүй хэсэг хүмүүс Ардчилсан намаас гарлаа гэх болсон нь Ерөнхийлөгчийн найруулсан сценарийн дагуу явагдаж буй улс төр.

Н.Алтанхуягт Ерөнхийлөгчийн үгээр хөдлөх хөдөлшгүй том “шалтгаан” байгаа учраас л өөрийг нь Ерөнхий сайдаас заналтайгаар чөлөөлсөн хүнийхээ үгээр явахаас өөр аргагүй болсон байж мэднэ.

Ямар ч байсан  Н.Алтанхуягийн улс төрөөр дамжуулан АН-ыг өвөртөө оруулах, АТГ-аар айлгаж С.Эрдэнийг дарж авах илүү том сонирхол Ерөнхийлөгчид байна. С.Эрдэнэ байгаа цагт Х.Баттулга 2021 онд АН-аас ахин нэр дэвшихэд хэцүү. Гэтэл Ерөнхийлөгч Монголын “хаан” болмоор байдаг! Тиймээс Н.Алтанхуягийг тэрбээр “могой алах мод” болгожээ.

Б.БАТ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ТэнэглэлТэнэглэл
14
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

97 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-05-16 66.181.189.232

Хоёр тарвагаа гэж. Алтанхуяг 2012-16 оны бондын мөнгөний луйврын автор гэж үнэн үү аан?

Avatar

Иргэн 2019-05-16 64.119.21.240

С.Эрдэнэ одоо зайлаа шоронлуугаа явж үз!!!!

Avatar

Зочин 2019-05-16 119.40.98.10

АН-ыг С.Эрдэнэ дарга аварч чадна бүү ай… айвал ардчилал амь тавьна…

Avatar

зочин 2019-05-16 43.242.242.13

Алтанхуяг одоо болимоор юмдаа. Дутуугаа гүйцээж дундуураа дүүргэх гэж мөн их улс төр хийх юм. Идсэн ууссан, Дэнзэн гээд бүгд тодорхой үнэн л байсаншдээ. МАНАН хонгил гэж юм гаргаж ирээд л өөрийгөө халхлах гэх юм. Үнэндээ УВСЫН БҮЛЭГЛЭЛ монгол орны гол байр сууриудад суугаад МАНАНтуулж байгааг иргэд тэр бүр мэддэггүй. Олон албан тушаалд очсон, идэх хоол, өмсөх зүйлээр чи дутаагүй шүү. Одоо амь төдий үлдээд байгаа ардчиллаар минь битгий оролд новшоо

Avatar

монгол иргэн 2019-05-16 202.131.236.170

1996 оноос л Соцдекүүд, дараа нь алтангадас, манан гээд нэг угшилтай гончигдорж, алтанхуяг, батхүү, баярцогт гээд нөхдүүд өдийг хүртэл төрөөр тоглосоны гор дууссдаггүй ээ.

Avatar

Irgen 2019-05-16 104.129.204.74

Elbegdorj oo chi ene site aara olon um hutsalgui shorondoo orson deer baihaa

Avatar

Элбэгдорж 2019-05-16 73.92.12.67

Элбэгдорж нь Цензургуй яриагаар яриулах уу, яахуу ?????

Avatar

АН бол Монголын Хорт Хавдар ш дээ 2019-05-16 50.226.17.98

Нээх сонин юм огт алга энэ бол угаасаа АНы байгаа царай нь. Төр гарахлээрээ улс орныг яаг ийм болгодог балиар нам

Avatar

Lord 2019-05-16 64.119.18.31

Uls Toroo gej.Monxiin daisan monxiin naiz gej bxgvi!!!!Monxiin erx ashig l bdag.Argagvi l vnen yum daa

Avatar

Зочин 2019-05-16 73.92.12.67

Гарчиг буруу байна. Могой а**х мод биш. " Нохойд барьдаг мод " гэх естой .Галзуу ууртай, зуудаг нохойн аманд узуурийг нь хийж салам болсон хойно нь хог дээр хаядаг мод…. Женко гулгайч энэ тэнэг лалларыг турхирж салам нудуулээд хэрэгцээнээс гарангуут нь хаяна. Тийм л хэрэггуй мод

Avatar

Elbegdorz 2019-05-16 198.202.137.23

Ene site hezee heruuliin sedevtei yum niitlehee bolih yum bol \nBOO

Avatar

Ооо 2019-05-16 202.126.89.9

АН балиар нам

Avatar

Ррр 2019-05-16 202.126.89.9

АН тарсан нь дээрээ.Одоо та нарыг хэнч сонгохгүй.Баттулгыгч дахин сонгохгүй за юу.

Avatar

Рр 2019-05-16 202.126.89.9

Б.Гарамгайбаатар, Н.Батбаяр, Ч.Сайханбилэг, С.Баярцогт, Э.Бат-Үүл,Н.Золжаргал нар бүгдээрээ хулгайч шүү дээ.Шалгаж л таараа мэв үү

Avatar

tuya 2019-05-16 150.129.141.118

tuuliin ereg daguu ih tseverlegee hiine shuu ! ta tend bas neg ezemshiltei uchiraas tseverlegeend sn oroltsooroi! unendee tuuliig bohirduulah ehlelch tantai holbootoi shuu!

Avatar

Зочин 2019-05-16 66.181.161.46

Алтанхуягийн зөвөө. М.Энхболдын маш дотнын нөхөр, Элбэгээгийн үзэл санааг хэрэгжүүлэгч нь АН-д үнэхээр тохирохгүй. Саяхан АН бид төрөөс төрсөн тэрбумтангуудтай хэзээ ч эвлэрэхгүй гэж зарласан. Эрдэнэ өөрөө ч гэсэн шалгуулчих нь амар шүү дээ. \n2014 онд Алтанхуягийн ЗГ-ыг хуйвалдаанаар унагасан нь өдрөөс өдөрт улам тодорхой болж байна.

Avatar

Иргэн 2019-05-16 59.153.115.42

АН-д байтугай Монголд Алтанхуяг шиг хэрэггүй хүн байхгүй. Ардчилалд шилжсэнээс хойш тасралтгүй л төрийн өндөр албууд хашсан, хийж гийгүүлсийм байхгүй … Одоо болоош лээ. ! Алтанхуягийн босгосон өрийг бид төлөөд л явж байна, түүний хэлснээр үр хүүхдүүд маань ч төлөх байх.

Avatar

Наранцэцэг 2019-05-16 203.91.115.39

Алтанхуяг ч ийм л замаар суудлаа алдаж байсан. Харин ч эв нэгдлийг барьдаг байсан. Энэ хүнийг бѳмбѳгдсѳѳр байдалд хүргэсэн. Яагаад болохгүй гэж.

Avatar

zaluu 2019-05-16 202.126.89.50

mongol yalna gehshig anduursan gar ve bie jijig garuud turd garhaaraa ih tene yum hiij ehkeh yumdaa

Avatar

Зочин 2019-05-16 202.126.89.210

Монгол ялна

Avatar

Зочин 2019-05-16 202.21.109.147

энэ Алтанхуяг ямар их хонзогнодог юм бэ

Avatar

Зочин 2019-05-16 202.179.31.60

Увс алцан г***й, түр зуур монгол төрөөс холдоод орхиоч

Avatar

Зочин 2019-05-16 202.131.227.114

АН-ынхныг бүгдийг нь АТГ дуудсан гэнэ. Бүгд хулгайч нар юм чинь дуудагдалгүй яах юм бэ. АН болохоор бонд гаргаж, өр тавиад, хувааж иддэг. МАН гарч ирэхээрээ АН-ын тавьсан өрийг дардаг. Яг үнэн хэрэгтээ АН-аас МАН нь хавьгүй илүү. 2020 оны сонгуульд мэдээж МАН дахин гарна. Тэр ньч зөв.

Avatar

зочин 2019-05-16 66.181.161.51

ман ын б**с долоогч нар удахгүй итгэлийн зээл гээд авилгал авах юм гэсэн тэгээд та нар үргэлжлүүлээд бөгсөө долооцгоо

Avatar

Зочин 2019-05-16 50.226.17.98

202..114 тэй 100 хувь санал нийлж байна АН бол Монголын Хорт Хавдар танк гэж ярихаас цаашгүй тархины тураалууд

Avatar

Зочин 2019-05-16 182.160.1.120

huwiin erh ashgiin tuluu ulsaa hudaldaj chadah nuhduudiin hoorondiin dain urgeljilseer hen ch hezeech ylahguigeer duusnadaa

Avatar

Зочин 2019-05-16 182.160.3.244

Баттулгыг дахиж сонгож болохгүй.

Avatar

Нямаа 2019-05-16 150.129.140.13

Энэ Баттулга гэдэг хүнээс Монгол улс яаж салнаа. Өөрийг нь өнхрүүлсэн байхад Ерөнхий сайд Н.Алтанхуяг одоо гар хөл нь, Засгийн газрын сайдаас буухад нь "Чамайг Монголын төрөөс зайлсанд баяр хүргэе" гэж байсан Ц.Нямдорж одоо гөлөг нь, 200 сая долларын овоолсон шороо Дээд шүүхээр нам… хэцүү дээ хэцүү. Манай ард түмэн попроод сонгоно доо аягү бол 2021 онд. Гашуун хувь заяа

Avatar

Зочин 2019-05-16 45.33.79.9

Үнэн

Avatar

Зочин 2019-05-16 64.119.26.173

Баттулгыг дахиж Ерөнхийлөгчид сонгож яасан ч болохгүй. Арай дэндлээ. Хэдэн тэрбум долларыг улсаас хуслаа. Бүхэл бүтэн хот байгуулах гэж байна. Улсын ганц том зочид буудал Баянголыг авлаа. Улсын ганц гайгүй үйлдвэр Талх чихрийг хэдхэн төгрөгөөр авлаа. Улсын ганц урдаа барьдаг Мах комбинатыг цөөхөн хувьцаагаар луйвардаж авлаа. Болоо юм биш үү. Энэ бүхнийг авч өгснийхөө төлөөсөнд Зандаахүүгийн Энхболд түүний тамгыг бариад балайрч сууна. Төрийг самарч байна. Төмөр замын далангийн шороог бүү март

Avatar

Зочин 2019-05-16 202.21.112.37

Алтанхуяг ахаа та Батзандангийн нэгдэн нийлсэн дээр бх. Ардчилсан, Ардын 2 намыг их дэмжлээ. Одоо ч болъё .

Avatar

нэр төр 2019-05-16 49.0.147.37

МАНАНн хулгайч нарийг зад авах хэрэгтэй юун могой а**х мод NEWS гэж я****н болж үз

Avatar

Зочин 2019-05-16 202.126.89.7

Ккк иш чаавас даа манайхан манан гэж хий хоосон юманд итгээд улсаа тавиад туулаа даа. Манан гэж яг хаа юу бна. Дэндуу гэнэн ард тумэн. Мояачууд ялжээ. Хэдэн жил их л хэцуу байх боловуу.

Avatar

Зориг 2019-05-16 66.181.168.199

Яаж ч далийсан хонгио толгойт Х.Тэмүүжингийн хар тамхичин, айлгүй М.Батчимэгийн тагнуулч, мэдэн будилагч Л.Гантөмөрийн мүүнчин, шуналын тулам С.Баярцогтын оффшорчин нь үнэн шүү дээ.

Avatar

зориг 2019-05-16 66.181.168.199

Яаж ч далийсан хонгио толгойт Х.Тэмүүжингийн хар тамхичин, айлгүй М.Батчимэгийн тагнуулч, мэдэмхийрэгч Л.Гантөмөрийн мүүнчин, шуналын тулам С.Баярцогтын оффшорчин гэдэг нь үнэн шүү дээ, бараг шахам нотлогдчихсон зүйлүүд шүү дээ. Тэднийг хаацайлах хамгаалах ямар хэрэгтэй юм бэ?

Avatar

zochin 2019-05-16 66.181.166.134

Erdene metiin aluurching alakhad yakhav dee, neg ch gesen niigmiin khog s***r alga bolno biz

Avatar

Иргэн 2019-05-16 66.181.161.85

Эрдэнийг зайлуулж эрх мэдэлд хүрэх арга хайж ба зальт үнэг санжмятавыгаа дарга болгоно гээд явж ба гэсэн намаа байгуулаад зайлаач хэдэнгишүүнтэй болхий нь харий

Avatar

Ардчилсан намын гишүүн 2019-05-16 66.181.161.85

Ан хойтон ялна алтанхуягт тойрогч өгөхгүй болхоор үхэх гэж ба Ахуягийг.хэн огцруулснийг ард түмэн мэдэхгүйлдээ үхсэн лалрын бөөсштээ өөрийнхээ идсэнийг мэддэггүйл юм байхдаа хуучин хийд2н 7давхараа ядарсан хүмүүст өгчихвөл дэмжэе муу баядаа эрдэнийг авч хаянь гэдэг мөрөөдөл алтангдсынхан

Avatar

gѳлѳг 2019-05-16 202.126.89.71

Эрдэнийг шалгаа. сайн шалга.

Avatar

Зочин 2019-05-16 66.181.186.179

Эрдэнэ, Ахуяг хоёрыг харьцуулашгүй шүү.Алтанхуяг бол жинхэнэ удирдагч харизмтай хүн.өнөөдөр түүн шиг ажилласан ерөнхий сайд ардчиллын түүхэнд байхгүй шүү.

Avatar

Зочин 2019-05-16 45.33.79.9

Хаха юу ярих гээд бнаа хичнээн их ижэж уугаад ханадаггуй алтуяа монголд хэрэггуй

Avatar

123 2019-05-16 66.181.161.120

20 OND MAN DAXIAD GARJ IRNEE AH ODOO TARAX XEREGTEI

Avatar

Зочин 2019-05-16 178.196.87.18

Bitgii s*** yanhanii zulbadasaa

Avatar

123 2019-05-16 66.181.161.120

AH songuuli bodood demii bhas gantsach suudal abaxgui . MAN 20 OND DANGAARAA GARJ IRNEE

Avatar

Зочин 2019-05-16 66.181.161.83

гудас муу сдаа соц декээ байгуулаад зайл

Avatar

Altantulga 2019-05-16 202.70.41.206

yas xayax gesen bish byyr ene 2iin ev negdliig sain oilguulsan bn. uragshaa

Avatar

Зочин 2019-05-16 202.131.245.243

Дүрэмгүй муу, сайн ардчилсан гамингуудыг Дөтийн замаар нь үүрд тонилгоё.

Avatar

Зочин 2019-05-16 66.181.161.46

Алтанхуягыг женkoгийн цэргүүд МАН.тай нийлээд унагаж байсан.тэр ни ч зөв байсан.алтанхуяг гэж одоо бүр галзуурчээ

Avatar

Зочин 2019-05-16 103.11.195.34

Бичсэн зүйл гарахгүй байна.

Avatar

зочин 2019-05-16 103.11.195.34

Баттулга Ерөнхийлөгчийн зөв. Хулгайч бүхэн Монголын дайсан Эх орноосоо урвагч юм. Хэн ч байсан хулгай хийсэн бол миний дайсан.

Avatar

Зочин 2019-05-16 178.196.87.18

Haltmaagiin Horolmaa chine nomerb1 hulgaich sh dee orkoo

Avatar

Зочин 2019-05-16 202.21.96.18

Ямар үнэн бичээ вэ, АН хагарах тусам, АН муухай харагдах тусам Ерөнхийлөгчид хэрэгтэй, түүний хэмжээгүй эрхт хаан болох хүслийг нь гүйцээхэд АН-ын өнөөгийн удирдлага саад болно….

Avatar

Зочин 2019-05-16 174.208.33.69

Ээбээгийн сайт эргүүтээрэй

Avatar

зочин 2019-05-16 66.181.161.83

удахгүй хүрэлсүхийн засаг унана тэгэхээр баттулга хүрэлсүх хоёр чинь чингис жамух хоёр шиг андгай тавьчихсан андуул болсон учир мэдээж хүрэлсүх сайд байх нь баттулгад ашигтай учир ардчилсан дуракуудыг дуугүй байлгах зорилготой

Avatar

Зочин 2019-05-16 178.196.87.18

Battulga 21 onii eronhiilogchiin songuulid AN aas ner devshih magadlal baga bolson. Er ni AN niit gishuud, demjigchid Battulga iig ner devshiulehgui. Tiim bolohoor Genko buunii nohoinuudaaraa AN udirdlagiig gartaa avah esvel AN iig butargah zorilgotoi baigaa. AN gishuud, demjigchid yostoi TUI MAI geed am ruu ni salaavch ogno shuu

Avatar

Зочин 2019-05-16 45.33.79.9

Батзандан Болд Баасанхүү гэсэн хувилбар Женкод бна, попуудыг алсаас сайн дэмжиж байх шиг. АН тэсэх л хэрэгтэй , одоогийн удирдлага нь даан ч урагшгүй улсууд юмаа. 2021онд Женко гуай АН-с лав байхгүй…хэрэг төвгөө шалгуулаад явна биз. МАН уг нь сөнөх замдаа орцон олсоо хүзүүндээ хийцэн бдг….

Avatar

Зочин 2019-05-16 202.9.42.201

Монголын улс төрд хэрүүл хийж яваа амьтныг хархаар л баяд байдын …ямар учир байнаа ? .

Avatar

зочин 8 2019-05-16 103.229.120.155

Бурхан байдаг бол энэ нөхдүүдийг аварч хайрла, эвлэлдүүлж нэгтгэж хайрла, нэг Монголын үр садыг өсгөн дэвжүүлж хайрлаа….

Avatar

Зочин 2019-05-16 43.242.242.57

Ямар сайн бичээ вэ. Яг л голтой үнэн

Avatar

Зочин 2019-05-16 46.138.63.7

ОЙРЫН 10 ЖИЛД МОНГОЛД Х. БАТТУЛГА ШИГ УЛС ТӨРЧ, УДИРДАГЧ ГАРЧ ИРЭХГҮЙ! МУУ ХУЛГАЙЧИД, ГАМИНГУУД БҮҮ ГОРЬД!!!

Avatar

Зочин 2019-05-16 178.196.87.18

s*****g ork ve. Ene Genko p***a yu hiivee. Hor nairuulj, hov hutgaj, Mongoliin ard tumeniig hoorond ni hagaralduulsnaas oor hiij chadah yum baihgui ene hulgaichid

Avatar

Зочин 2019-05-16 45.33.79.9

Монголд ер нь дахиж ийм хүн бүү үзэгдэасэй юун 10 жил бэ???

Avatar

Зочин 2019-05-16 178.196.87.18

Altsanhuyag ooroo Bond iin hulgaich, Hurgen Denzen ni hogjiliin banknii hulgaich, zuvluh Gansuh ni nuursnii hulgaich, ohin Saran hen bilee Eruul agaar sangiin hulgaich. Iim hulgaichid itgehuu

Avatar

Зочин 2019-05-16 94.214.181.162

ENE TAGDGAR HULGAICHID ULS ORNIIG OOD TATAH SUU BILEG DUTAAD BAINA.MENGET NYAMDORJIIN IDESH HOOL BOLOHOOS HETREH JM ALGA.TAGDGAR ERONHIILOGCHIIN OSHOO AVALT DANDAA NYAMDORJID ASHIGTAI TUSAAD BAINA.NYAMDORJ TSAAGUURAA GADNIIN BODLOGO HEREGJUULEED BAINA. TER GADNIIHNII GAR HOL BOLJ BAIGAAD 1-R HUN BOLJ TSEDENBALIIG ORLOJ MONGOLCHUUDIIG HARIINHNII OLMIID SOGDUULEH DALD HUSELYEI

Avatar

Зочин 2019-05-16 178.196.87.18

Kapital bank dampuursan ni MAN iin hereg. AN ter tusmaa Erdened padliich baihgui pizdanii durvud utegee

Avatar

Зочин 2019-05-16 46.138.63.7

АН -ЫНХАН 2020 ОНЫ СОНГУУЛЫН ТАЛААР БОДООД ХЭРЭГГҮЙ ЭЭ!!! АЛЬ ГУДМАНД ЯМАР ЛААЗ ӨШИГЛӨЖ АМЬДРАХАА ЭРТНЭЭС ТӨЛӨВЛӨЖ ЯВСАН НЬ ДЭЭР!!!

Avatar

Зочин 2019-05-16 178.196.87.18

Bitgii s*** umhii durvudoo.

Avatar

Зочин 2019-05-16 66.181.165.32

Дөрвөд биш Баяд муу Өмхий хурлийзаа

Avatar

Зочин 2019-05-16 178.196.87.18

21 onii eronhiilogch Hurelsuh shuu

Avatar

Зочин 2019-05-16 46.138.63.7

ОЙРЫН 10 ЖИЛД МОНГОЛД Х. БАТТУЛГА ШИГ УЛС ТӨРЧ, УДИРДАГЧ ГАРЧ ИРЭХГҮЙ! МУУ ХУЛГАЙЧИД, ГАМИНГУУД БҮҮ ГОРЬД!!!

Avatar

Zochin 2019-05-16 202.21.105.186

2012-2016 ond tanai saitiin ezen chin Erunkhiilugch bgaa bizdee, yuun Battulga erunkhiilugch ve?

Avatar

Зочин 2019-05-16 178.196.87.18

Odoo halhuud negdeh tsag bolson shuu! Umhii durvuduuded horlogdsoor baigaad odoo Mongol uls mine suireh ni

Avatar

Зочин 2019-05-16 202.131.245.243

Урвасан хулгай Эрдэнэ ванг \n\nУухай хийгаад дарцгаая аа.

Avatar

Зочин 2019-05-16 178.196.87.18

Bitgii hurt muu durvudiin zulbadas

Avatar

Зочин 2019-05-16 66.181.165.32

Дөрвөд биш Баяд хулийзийн шоохуузаа

Avatar

Зочин 2019-05-16 46.138.63.7

АН -ЫНХАН 2020 ОНЫ СОНГУУЛЫН ТАЛААР БОДООД ХЭРЭГГҮЙ ЭЭ!!! АЛЬ ГУДМАНД ЯМАР ЛААЗ ӨШИГЛӨЖ АМЬДРАХАА ЭРТНЭЭС ТӨЛӨВЛӨЖ ЯВСАН НЬ ДЭЭР!!!

Avatar

Зочин 2019-05-16 178.196.87.18

Horchin Haltmaagiin Horolmaa singujliin umnu AN iig bulshlah daalgavariin ene umhii durvudod ogson yum. AN yostoi tui mai gej helne

Avatar

Зочин 2019-05-16 178.196.87.18

Jalhuud bid umhii durvudiudiig demduu davruuljee. Odoo halhiin hovguud ohid ene umhii durvuduudiig gazariin horsnoos archih tsag bolson shuu. Halhiin buyan daajgui pizdanii durvuduudiin tsag ni duussan

Avatar

Зочин 2019-05-16 202.9.42.96

Хэн ч уншиж чадахааргүй

Avatar

Зочин 2019-05-16 178.196.87.18

Umhii durvudiin shees chi duugui z**l g**** mine. Ooroo hulgaich, Ohin ni hurgen ni, zuvluh ni bugd hulgaich

Avatar

Зочин 2019-05-16 202.131.245.243

нус.mn-ий чацга Б.БАТ чи яргачин элбэгшуналт, харгис феодал Эрдэнэ ван нарын өмнөөс хуцах хэрэггүй л дээ.

Avatar

зөв зөв 2019-05-16 202.131.225.150

зөв зөв………. Алтанхуягаар Элбэгдоржийн хоолойг багалзуурдуулах хэрэгтэй… өөр хүн чадахгүй байх шүү………

Avatar

Mengee 2019-05-16 59.153.112.131

UVS khynii l zan shydee! Yuhii ni gaikhaav! Ard ni nutag kham Menget baij l bgaa! Battulgaar Erdeniig nudruulaad, daraa ni Tulgiig UBS nam niilj khontrood, Choijoo dyygee Eronkhiilogch bolgokh Zamiin zurag garchee! Ter tasgt ikh khurald zovkhon Uvs khyn dongogdokh bolno! Busdii ni shorond kjoij shond olgono!!!

Avatar

Зочин 2019-05-16 64.119.24.96

Халхууд хэрүүл талцал хийгээгүй байхад энэ дөрвөд,тангад,ойрдууд өдөөд байх юмаа Эднийг төрөөс холхон байгахыг бидний өвгөдүүдийн зариас бий шүү!!!

Avatar

Зочин 2019-05-16 66.181.165.32

Энэ халхууд Монгол улсыг өрөнд оруулж өтөнд бариулаа ойрдууд улсыг улс шиг болгосон дахиад. Арга хэмжээ авахгүй бол хятадын колони болох гээд байна

Avatar

Хулгайч нарын эрх ашигт дарлуулсан Монгол орон 2019-05-16 120.16.151.125

1.5 тэрбум долларын Чингис бондыг цусалж гударсан 2 хулгайчийн эрх ашиг нэг шүү дээ…

Avatar

Zochin 2019-05-16 43.243.161.16

Эрдэн элбэгдоржийн нар улс тор хийгээд улс орноор тоглоод байдаг Зогсоох гэсэн хумуусийг элдвээр муулаад байдаг

Avatar

Зочин 2019-05-16 119.40.103.3

донгод воо

Avatar

Amar 2019-05-16 202.179.24.96

Миеэгийн гал хам С.Эрдэнэ ванг бидний даатгалын мөнгийг яаж шамшигдуулсаныг нь шалгах цаг аль хэдий нь болсон шүү дээ. Н.Алтанхуягийн зөв.

Avatar

Бах 2019-05-16 66.181.187.137

Женко, Алтанхуяг хоёрын дунд яс шидэж байгаа царай нь уу

Avatar

Зочин 2019-05-16 64.119.24.96

Алтанхуяг бол2013 оны эхэнд Чингис бондын 1.5 тэр бум$-г олж ирж 1$=1350төг байсан ханшийг 1900төг болтол н өсгөөд Монголын ЭЗ-г гүн хямралд оруулсан Монголын ядуурлын эхлэлийг тависан хар мөртэй гэмт үйлдэл хийсэн хүн мөнөөсөө мөн юмаа !!! Түүнийг АТГ сайн шалгах хэрэгтэй???

Avatar

Зочин 2019-05-16 59.153.113.53

Дэнзэнгийн хадам аавын улс төрийн нас дууссан. Н.Алтанхуяг 63 настай тэтгэврийн өвөө, ач гучаа хараад гэртээ суу даа.

Avatar

Зочин 2019-05-16 202.126.89.237

Зүгээр аятайхан мэдээ тавьж болдоггүй юм уу, дандаа л улс төрчдийн хэрүүл бичиж байх юм

Avatar

Зочин 2019-05-16 103.229.121.22

ALTANHUYAG CHINI HARIN YOSTOI XOGIIN GAR U UGUI YU

Avatar

Зочин 2019-05-16 150.129.143.74

АН ийм Монгол улсыг цөлмөн дээрэмдсэн, авилгач, эрүүдэн шүүгч, хэлмэгдүүлэгч, намын нэр хүндийг навс унагааж шороотой хугасан дарга удирдлагатай яаж сонгуулд орох юм бэ?

Avatar

Зочин 2019-05-16 202.179.26.157

Монголчууд минь зугээр л ганц удаа энэ дорводууд тангадуудын эсрэг нэгдээд узээч

Avatar

Иргэн 2019-05-16 202.21.108.168

Энэ нэг Алтанхуяг, Энхбаяр мэтийн нөхдүүд зайл зайл! Үе чинь өнгөрсөн.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж