Далд уурхайн олборлолт эхлүүлэхгүй байгаад Рио Тинтог буруутгажээ | News.MN

Далд уурхайн олборлолт эхлүүлэхгүй байгаад Рио Тинтог буруутгажээ

Далд уурхайн олборлолт эхлүүлэхгүй байгаад Рио Тинтог буруутгажээ

Далд уурхайн олборлолт эхлүүлэхгүй байгаад Рио Тинтог буруутгажээ

Канад улсын Монтреал хотод 2019 оны тавдугаар сарын 14-ний мягмар гаригт “Turquoise Hill Resources” компанийн хувьцаа эзэмшигчдийн ээлжит хурал болж, хараат бус захирлуудыг дахин сонгох асуудлыг хэлэлцжээ. Тус компанийн бага хувьцаа эзэмшигчдийн 40 орчим хувь нь хараат бус захирлуудыг дахин сонгохын эсрэг санал өгсөн байна. Гэвч тус компанийн хоёр дахь том хөрөнгө оруулагч “SailingStone” фирм дөрвөн захирлын эсрэг санал өгчээ.

“Turquoise Hill Resources” компанийн цахим хуудаст мэдээлснээр, Алан Чиргвин, Эеймс В.Гилл, Р.Питер Гиллин, Стивен Жонс, Ульф Кельман, Рассел Робертсон, Марис Сен-Лоран нарын долоон нэр дэвшигч дараагийн хувьцаа эзэмшигчдийн хурал хүртэл, халааг нь авах хүнийг сонгож, томилох хүртэл “Turquoise Hill” компанийн Төлөөлөн удирдах зөвлөлийн захирлын үүргийг гүйцэтгэхээр болжээ.

Өнгөрсөн сард “SailingStone” фирм өөрсдийн саналаа нээлттэй захидлаар дамжуулан илэрхийлж, удирдлагын асуудлууд, Төлөөлөн удирдах зөвлөл болон бага хувьцаа эзэмшигчид хоорондын хамтын ажиллагаа учир дутагдалтай байгааг онцолсон байна.

“Turquoise Hill” компани нь Монгол Улсын “Оюу толгой” зэсийн уурхайн 66 хувийг эзэмшдэг. Тус уурхайн төслийг “Rio Tinto” компани удирддаг бөгөөд дэлхийн хамгийн том зэсийн уурхайнуудын нэг болох төлөвтэй. Гэвч улс төрийн сорилтууд, авлигын мөрдөн шалгах ажиллагаа, бүтээн байгуулалтын ажил хойшлогдож буй зэрэгтэй холбоотойгоор уурхайн ажиллагаа зогсонги байдалд ороод байна гэжээ.

Сан-Франциско хотод төвтэй “SailingStone” хөрөнгө оруулалтын фирм нь “Turquoise Hill” компанийн 10.9 хувийг эзэмшдэг бөгөөд “Оюу толгой”-н далд уурхайн олборлолтыг эхлүүлэхгүй байгаад “Rio Tinto” компанийг буруутгасан байна.

“Turquoise Hill” компанийн хувьцаа өнгөрсөн таван жилийн хугацаанд 58 хувиар буурч, мягмар гаригийн байдлаар 0.8 хувийн хувьцааны үнэ 1.77 канад.долларт хүрчээ. “Turquoise Hill” компанийн хурлаас мягмар гаригт хараат бус дөрвөн захирал 75-76 хувийн саналаар дахин сонгогдож, бага хувьцаа эзэмшигчдийн санал 40-48 хувь байсан учир үр дүнд хүрээгүй байна.

Эх сурвалж: Turquoise Hill Resources, Reuters

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-05-15 103.212.119.174

Яс юман дээр Рио тинто ил уурхайн орлого ашгаараа далд уурхай санхүүжүүлж байгаа. Энийг луйвар гэхгүй юм бол өөр юуг луйвар гэх вэ?

Avatar

зочин 2019-05-15 139.5.217.235

Олсон ашгаараа санхүүжүүлэх нь яагаад буруу гэж?

Avatar

Зочин 2019-05-15 202.126.89.67

За за гарууд тэнд бас алалдаад. Их эрдэнэс олоод хэдэн биeнээ нухдаг шиг юм болохнээ

Avatar

Идда 2019-05-15 38.142.118.154

Одоо ухаан сийлж Рио г давж харьц. Хооронд нь алалдуул. Тоглолт хий л дээ. ЭЭ ИДДАА

Avatar

Хувьцааны үнийг нь бүр унагаа 2019-05-15 198.44.212.248

Манай улс төрчид, бас Эх орончид чадлаараа л саад болж байгаа ш дээ. Тэрийг яриач

Avatar

Зочин 2019-05-15 202.9.42.183

орос монгол хятад солонгос япон хамтраад ч оюутолгойг ажиллуулж чадахгүй л байсан байхгүй юудаа\nхэнч итгэхгүй байсан юмыг мөнгө босгоод ажиллуулаад явж байхад харинч түүхий эд өндөр үнэтэй байхад монголчууд 8 жил хэрэлдэж цаг алдасныг баяр бол зохицуулсаншүү хийж чадсаан одоо бид садаа бололгүй шиг далд уурхайг эхлүүлэх хэрэгтэй \nдалд уурхайг хийлгүй хаяад явбал тэр ухсан нүхийг хятудуудаас өөр хэнч авахгүй бөгөөд бараг үнэгүй л зарагдсан болно бид гурван саяуулаа тэр нүхэнд орж үхэлтэй биш

Avatar

Иргэн 2019-05-15 49.0.213.53

Наад нэг балай юмаа татан буулгаачээ, ард иргэдэд нэг грамм махны мөнгөний ч нэмэргүй юмаар яадаг юум бэ, цулчаар тээгэлсэн газар

Avatar

Bi ch bas Mongoliin irgen 2019-05-15 202.126.89.124

Rehem hvndet eh oronchid minee gadaadiin hurungu\noruulagchdiig, tehnik tehnlogitoi ni huu huuj gargachihaad, uursduu alttai shoroogoo sandailaad guilagachin tsarailaad suuj baitsgaaydaa.

Avatar

??? 2019-05-15 203.91.115.42

РиоТинто тэргүүтэй хөрөгө оруулагчид туршлагатай ухаалаг хүмүүс анхнаасаа тус Төрт-улсын хууль. итгэлийг хүндэтгэж болгоомжтой хандах ёстой. Гэрээний төслөө сайжруулаад батлалцах нь зүйтэй шиг байна

Avatar

Тэнгэр Заяа Босоо Цагаан Хийморьтой Мояа 2019-05-15 202.21.112.37

Оюу Толгойг би ч ухвал ухийшд үхсэн.

Avatar

Zochin 2019-05-15 64.119.24.120

Хаа хамаагүй тэнд байгаа гарууд энд бидний нутгийн 66 хувийг эзэмшээд тэгээд болоогүй тэрийгээ булаалдаж хоорондоо хэрэлдээд сууж байдаг.

Avatar

Зочин 2019-05-15 50.7.93.83

мояа аа гэж..

Avatar

Хахаха 2019-05-15 124.158.113.3

Монголчууд хаа хамаагүй Америк очиж амьдраад байх юм яахуу? Дэлхий глобалчилагдсан юм болвуу?

Avatar

Zochin 2019-05-15 202.126.89.67

Амeрик чинь чамд алтаа өгөх гэж биш аягаа угаалгах гэж амьдруулж байгаа юм

Avatar

Зочин 2019-05-15 66.181.161.2

Манай улс төрчид бүхий л чадлаараа саад хийж байгаа шүү дээ!!! Тэдний гавьяаг үнэлдэггүй юм байх даа??

Avatar

Зочин 2019-05-15 66.181.161.2

Манай улс төрчид бүхий л чадлаараа саад болж байгаа шүү дээ!!!!!

Avatar

Зочин 2019-05-15 66.181.187.186

?

Avatar

Sky 2019-05-15 66.181.187.186

Uneheer emgeneltei huvi zaya shuu.Ovog deedsiinhee bidend uldeej ogson erdenee hariinhand barag taviad tuuchihaj baigaa ene mulguu uls torch ner zuusen shunal iin tulamnuudiig gesgeedeg huuli,eh oronch hovguud mine haana baina???

Avatar

Jahhahah 2019-05-15 64.119.27.86

Энэ янхаааан ямарч ажил хийдэггүй ээж аав эсвэл эмээ өвөө тэжээллэгдэг пиздаааа байна гүнд 1200 км чи олборлолт хйичээрэй алминьььььь дэлхий дээр зөвхөн Америк болон Австрали улс хоер ийм технологи ашиглаж чадна гичиййййй минь энд хуцаж суухаар явч ажил хий янхааааааан миньььььььььь

Avatar