Мэнгэ нь голлосон улс төр | News.MN

Мэнгэ нь голлосон улс төр

Мэнгэ нь голлосон улс төр

Мэнгэ нь голлосон улс төр

Монгол зурхайд зааснаар хүнд жил орох, мэнгэ голлох, мөчлөг тохиох жилүүд байдаг. Энэ үед хүний ажил амьдрал, зам мөр муруйх, осол зовлон үзэх зэрэг гэнэтийн муу юм тохиож болзошгүй тул хайхрахгүй өнгөрч болохгүйг сүм хийдийн зурхайч, лам хуврагууд айлддаг жамтай. Монголын улс төр, эдийн засгийг хүнээр төсөөлбөл гахай жилд мэнгэ нь голложээ гэлтэй.

“Эрдэнэт”-ийн 49 хувийнханд зориулж, Хууль зүй дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдоржийн 2018 онд санаачлан өргөн барьсан Захиргааны ерөнхий хуулийг УИХ-аар хэлэлцэн, өнгөрсөн долоо хоногт баталснаар, Монголын гүйцэтгэх засаглалын хувьд “Гахай бүр илүү эрхтэй” боллоо.

Тодруулбал, Засгийн газраас гаргасан хоёр төрлийн шийдвэрийг Захиргааны хэргийн шүүх хянахгүй байхаар хуульчилж өгсөн.

Нэгдүгээрт, батлан хамгаалах аюулгүй байдал болон гадаад бодлогыг хэрэгжүүлэх зорилготой Засгийн газрын шийдвэрийг Захиргааны хэргийн шүүх хянахгүй.

Хоёрдугаарт, УИХ-аас төрийн өмчийн хувьчлал, ашигт малтмал байгалийн нөөцийн удирдлага зэрэг асуудлаар төрийн бодлогын үндсийг тодорхойлсонтой холбоотойгоор тэдгээрийг хэрэгжүүлж буй шийдвэр, үйл ажиллагааг Захиргааны хэргийн шүүх хянахгүй.

Тэгэхээр  “Эрдэнэт”, Асгат, Салхит гээд хувийн өмчийг “дээрэмдэж” авсан Засгийн газартай хэн ч шүүхдэх эрхгүй болсон. Цаашдаа ч  хувьчлалаар өмчтэй болсон, стратегийн гэх ордын лиценз эзэмшиж буй хэний ч хөрөнгийг хуулийн нэрээр хурааж авахад Засгийн газарт хэн ч саад болж чадахааргүй болж байна.

Уг нь УИХ-д суугаа 76 хамгийн их өмч хөрөнгөтэй хүмүүс. Өөрсдийнх нь баталсан хуулийг бариад Засгийн газар өмчийг нь булаахад өмөөрөх шүүхгүй болсон гэсэн үг. Түүнчлэн төрийн өмчийн хувьчлалаар Монголын толгой баян болтлоо хөрөнгөжсөн хүмүүсийн нэг нь Монгол Улсын төрийн тэргүүн өөрөө.

Өнөөдөр “Эрдэнэт”-ийн 49 хувийнхны өмчийг төр дээрэмдэж байхад олонх баярлаж байгаа шиг маргааш төрийн албан тушаалтны шийдвэрээр хэн нэгний Үндсэн хуульд заасан өмчтэй байх эрх үгүйсгэгдэхийг үгүйсгэхгүй. Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд 400 ордын лицензийг төрийн мэдэлд авах ёстой гэдгийг аль эрт зарлачихсан шүү дээ.

Яг л нөгөө “нацистууд эхлээд коммунистуудыг баривчиллаа, би коммунист биш учраас дуугарсангүй. Дараа нь үйлдвэрчний эвлэлийг барихад би гишүүн нь биш учраас чимээгүй байлаа. Хожмоо еврейчүүдийн ээлж ирэхэд би еврей биш учир огт эсэргүүцээгүй. Эцэст нь тэд намайг баривчлахад тэднийг эсэргүүцэж чадах хэн ч үлдээгүй байлаа” гэдэг шиг.  Эрх зүйт төртэй улсад л хувь хүн болоод хуулийн этгээд өмчөө хамгаалуулах, өмчтэй байх эрхээ эдэлдэг. Харамсалтай нь, Ц.Нямдоржийн санаачлан, МАН-ын 64 хүч түрэн баталсан хууль эрх мэдэлтнүүдийн эсрэг үг, үйлдэл гаргасан болгоны өмчийг хураахад үйлчлэх бололтой. Өмчөө хураалгуулахгүй гэвэл Засгийн газрын сайдуудын өмнө өвдөг сөгдөөд, өгдөг авлигын хэмжээ нь өснө гэсэн үг. Үнэндээ манаж яваа хуулиа машинаар тулчихдаг Цэц Засгийн газрын шийдвэрийг хянаж чадахгүй. Ц.Нямдоржийн хүсэл биелэгдсэн ч, үр дагаварт нь Монгол Улс өчнөөн зүйлээ алдаж мэднэ. Адаглаад л  олон улсын арбитрын шүүх дээр Монголын Засгийн газар ялагдвал үйлийг нь Ц.Нямдорж биш татвар төлөгчид үүрнэ.

Ийнхүү гурав дахь засаглал болох шүүхийн эрх мэдэлд Гүйцэтгэх засаглал хуулийг өөртөө тохируулан өөрчлөх замаар халдаж буй нь нэг бус удаагийн үйлдэл бөгөөд одоо бүр Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд нь гурван шатны шүүхээр гэм буруу нь тогтоогдсон гэмт хэрэгтнүүдээ шүүхийн шийдвэргүйгээр суллах тухай ярьж байгаа нь эрүүл хүний үг үү, эсвэл энэ хүнд С.Зоригийн хэргийн захиалагчийг илрүүлэхгүй байх эрх ашиг байна уу. Учир нь, У.Хүрэлсүхийн Засгийн газрын бодлого Ц.Нямдоржийн эрх ашгийг хангахад чиглэгдэх болсноос харвал Монголын улс төрийн мэнгэ нь  нэгэнт голложээ. У.Хүрэлсүх голлосон мэнгэнийхээ заслыг хийлгэхгүй бол улс төрийнх нь замнал, зам мөр нь муруйхыг хэн мэдэхэв. Энэ хүний голлон тоглолт эцэстээ Монголын улс төрийн голлосон мэнгэ болж харагдаад байгааг нуугаад яах вэ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
22
ЗөвЗөв
5
ХахаХаха
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

65 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Дэмжигч 2019-05-14 203.91.118.180

Шийдвэрийг дэмжиж байна. МОНГОЛ УЛС ГАЗАР ДООРХ БАЯЛАГАА ГАДНИЙХАНД АЛДСАН БАЙСАН ОДОО БУЛААЖ АВ. ЮУН ХҮНИЙ ЭРХ, ҮНДСЭН ХУУЛЬ ХУЦААД БАЙГАА ЮМ. МОНГОЛ УЛС Л ЮМ БОЛ НААД ГАЗАР, ШОРООНДОО ЭЗЭН БОЛ. "МИНИЙ ГАЗРЫН ШОРООНООС БУРХАН ГУЙСАН Ч БҮҮ ӨГ" ГЭДГЭЭ МАРТАА ЮУ. ЭНЭ ОЛОН ЮМ ХУЦААД БАЙГАА ЭТГЭЭДҮҮДИЙГ ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГА ХАРААНДАА АВ. БОЛОХГҮЙ БОЛ ЗАРИМЫГ НЬ НУХ.

Avatar

Дэмжигч 2019-05-14 203.91.118.180

АЛБАН ТУШААЛ, ЭДИЙН ЗАСАГ, ГАЗАР ШОРООГООР ОРОЛДСОН НӨХДҮҮДИЙГ ЦААЗАЛДАГ ХУУЛЬТАЙ БОЛМООР БАЙНА. ХҮНИЙ ЭРХ ХҮНИЙ ЭРХ ГЭСЭЭР БАЙГААД БҮР АРАЙ ДЭНДЛЭЭ. ГАДААД УЛСЫГ ДУЙРАЙЖ МОНГОЛ ХӨЛӨӨ ХӨЛДӨӨЖ БАЙНА. ОДОО ЦАГТ ХҮНИЙ ЭРХ НЬ ХУЛГАЙЧ, ДЭЭРЭМЧИН, а******н, ЗАЛИЛАГЧ ЭТГЭЭДҮҮДИЙН ЭРХ БОЛОН ХУВИРСАН. МОНГОЛ УЛС ГЭМТ ХЭРГИЙН ЕРТӨНЦ БОЛОН ХУВИРЧЭЭ. ЭЗЭН ЧИНГИС ХААНЫ СУРГАСНААР ӨӨРСДИЙНХӨӨРӨӨ БАЙ ГЭДЭГ БАЙХ АА. ТИЙМЭЭС ИХ ЗАСАГ ХУУЛИНД БАЙДАГ ЦААЗЫН ЯЛАА СЭРГЭЭ. НИЙГМИЙН ШААРУУДЫГ НЬ ЦААЗАЛ ТЭГЭЖ БАЙЖ ЦЭВЭ

Avatar

Дэмжигч 2 2019-05-14 203.91.118.180

Энэ хүн алсан хүнд цааз өгөхөө байгаад бүр арай дэндлээ. Одоо шоронд байгаа хүн амины хэрэгтэй этгээдүүд 1 хүн ч алдсан 20 хүн ч алсан яг адилхан болчихлоо гэж байна. Шорон дотороо хүртэл ам зөрсөн нэгнийгээ алсан байна лээ. Тэд шоронгоос гараад өс хонзон санасан нэгнийгээ алахад ч бэлэн байна. Учир нь хүн алахад бүх насаар нь хорих ял шийтгэдэг тэр нь 20 жил гэдэгтэй дүйдэг бөгөөд тэд 8 жил суугаад хуулийн тэгштгэл, өөршөөлийн хуулинд ороод дэглэм буурдаг тэгээд л гарч байна. Энэ хүний эрх үү?

Avatar

иргэн 2019-05-14 32.97.110.59

Энэ сайтын эзэн Тарвагадорж одоо больол шоронд ороогүй л байна уу?

Avatar

зочин 2019-05-14 202.9.42.111

Чи ѳѳрѳѳ тэгвэл Мэдрэлдоржуу

Avatar

FFF 2019-05-14 139.5.217.33

Энэ шийдвэр маш зөв. Одоо ард түмний өмчийг эрх мэдэлтнүүд дээрэмдэхийг зогсоож, дээрэмдсэн өмчийг нь хураах боломж бүрдэж байна.

Avatar

Зочин 2019-05-14 139.5.219.86

Ene news gej yostoi ichguurgui elbegdotjiin menge yumdaa

Avatar

Зочин 2019-05-14 94.214.181.162

Nyamdorj uneheer toriin har MENGE.Mengeted oroltsogui jm gej alga.Toriin albaar dalailgan hun daramtalj buur garshchihsan.Jm l bol barina horino ysiig ni tsailgana gej baigaa haragdah jm.mongoliin nertei zustei bolgoniig hudalch hulgaich bolgon zailuulj bna.HAANAAS JVAAD BAIGAA JMAR BODLOGO GEGCH VE.5 UDAA HUULIIN SAID HIIHDEE MONGOLIIG HULGAIN UUR BOLGOSON HUN CHINI ENE MENGET.

Avatar

Зочин 2019-05-14 66.181.184.129

Тев аймгийн xyжaa лaлap чи боож ухлээ юу?

Avatar

зочин 2019-05-14 31.163.169.240

“Эрдэнэт”, Асгат, Салхит гээд хувийн өмчийг “дээрэмдэж” авсан гэж бичиж яриад байх юм. Та нар чинь энэ ард олны нэг хэсэг монгол улсын иргэн биш байх нь ээ! Хаана байна Монгол Улс болон улсыг бурдуулэгч нийт монгол иргэдийн эрх ашиг! Энэ чинь шударга ёс ардчилал уу?

Avatar

Зочин 2019-05-14 202.9.42.234

zunug ubgun

Avatar

Irgen 2019-05-14 49.0.213.53

Үхээд өгөөч дээ

Avatar

Зочин 2019-05-14 66.181.184.129

NO шуу дээ.

Avatar

нүд чих 2019-05-14 66.181.181.232

Нямсүрээн чи сэтгүүлч мэргэжилтэй юу, эсвэл жил мэнгэ асууж юм үздэг үзмэрч лам болсон юмуу.Чамд сүүлийнх нь дээр юм шиг байна аа.Мухар сүсэгтнүүдийг мунхруулаад, өөрөө цэцэрхээд явж байх нь таарна даа.

Avatar

В 2019-05-14 59.153.113.72

Асгатын, Салхит, Эрдэнэтийг Элбэгдорж, Эрдэнэбилэг 2-н аав,ээж, өвөө эмээ нар нь нэлээн дээр үед газар булсан юм гэнэ лээ. Тэхээр улсад авч болохгүй.

Avatar

зочин 2019-05-14 202.179.26.131

Самрагч Нямка самрана даа. Захиалагчийг мөн сайн нууж чадлаа.

Avatar

Зочин 2019-05-14 202.179.26.131

Нямдорж бол жинхэнэ адгийн шаардаа. Түүнд дөрлүүлж байгаа ждүчид Монголыг самарч байна. Лу Болдыг овоо удамтай юмуу гэж бодсон чинь бас л нэг самрагч харагдаж байна.

Avatar

Зочин 2019-05-14 202.126.89.134

МОНГОЛ ТӨРИЙН ШАЛГАРСАН ТҮШЭЭ Ц.НЯМДОРЖИЙГ ДЭМЖИХ, ӨМӨӨРӨХ АРД ОЛОН БИЙ ШҮҮ! ЭЛБЭГДОРЖИЙН ХӨЛСНИЙ НОВШНУУД БАРАГТАЙ Л БАЙГААРАЙ!

Avatar

Зочин 2019-05-14 202.126.89.134

МОНГОЛ ТӨРИЙН ШАЛГАРСАН ТҮШЭЭ Ц.НЯМДОРЖИЙГ ДЭМЖИХ, ӨМӨӨРӨХ АРД ОЛОН БИЙ ШҮҮ! ЭЛБЭГДОРЖИЙН ХӨЛСНИЙ НОВШНУУД БАРАГТАЙ Л БАЙГААРАЙ!

Avatar

Зочин 2019-05-14 202.179.24.214

Адгийн шаар нямдоржийг нэг мөсөн дарж авах хэрэгтэй. Төрд шургалсан харх.

Avatar

Зочин 2019-05-14 202.126.89.134

МОНГОЛ ТӨРИЙН ШАЛГАРСАН ТҮШЭЭ Ц.НЯМДОРЖИЙГ ДЭМЖИХ, ӨМӨӨРӨХ АРД ОЛОН БИЙ ШҮҮ! ЭЛБЭГДОРЖИЙН ХӨЛСНИЙ НОВШНУУД БАРАГТАЙ Л БАЙГААРАЙ!

Avatar

Зочин 2019-05-14 182.160.2.154

Монгол Төрийг бусниулагч хар мэнгэт дөрвөд н**ш Нямдорж. Энэ н**ш математикийн цуврал үйлдэл хийж үзсэн болов уу? г Их л тэнэг сэтгэх юм.

Avatar

Зочин 2019-05-14 182.160.2.154

Монгол Төрийг бусниулагч хар мэнгэт дөрвөд н**ш Нямдорж. Энэ н**ш математикийн цуврал үйлдэл хийж үзсэн болов уу? г Их л тэнэг сэтгэх юм.

Avatar

Зочин 2019-05-14 203.91.115.43

Мэнгэ нь томорсон урвагч одоо зайлах болоогүй юм байх даа, Хуульгүй улс боллоо доо.

Avatar

Зочин 2019-05-14 202.126.89.134

МОНГОЛ ТӨРИЙН ШАЛГАРСАН ТҮШЭЭ Ц.НЯМДОРЖИЙГ ДЭМЖИХ, ӨМӨӨРӨХ АРД ОЛОН БИЙ ШҮҮ! ЭЛБЭГДОРЖИЙН ХӨЛСНИЙ НОВШНУУД БАРАГТАЙ Л БАЙГААРАЙ!

Avatar

Zochin 2019-05-14 43.242.243.13

Mahnii vne nemegdeed diildehee bailaa erunhii saidaa hotiin darga Amarsaihan naraa niislelchvvdiin amjirgaa hetsvvdlee yaduu irged bvvrch hetsvvdlee

Avatar

Зочин 2019-05-14 64.119.26.216

Засгийн ажил явдагаараа яваал бодлого нь хэрэгжээл байгаа шүү.бухимдаад юугхэв ардууд минь.

Avatar

УлаанНогоонЦэнхэр 2019-05-14 49.0.213.53

Махны үнээ хар МАН-ын пиздаа минь

Avatar

Зочин 2019-05-14 103.229.120.79

Муу тагнуул гай болохгүй хурдан тэтгэвэртээ гараачээ

Avatar

УлаанНогоонЦэнхэр 2019-05-14 49.0.213.53

Бүр нас бараад өгөөчээ

Avatar

Зочин 2019-05-14 202.179.24.214

Тэр үхээд өөр хүн орлоно. Зүгээр тийм нөхцлийг өид өөрсдөө бүрдүүлэхгүй байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-05-14 182.160.36.109

Нямдорж бол үнэхээр шударга дүр эсгэж иргэд биднийг хуурсаар ирсэн маш муу хүн. Бас Хятадын туршуул

Avatar

Мэнгэтийг шалгах цаг болсоон 2019-05-14 103.26.193.92

Мэнгэтийг шалгах цаг болсоон

Avatar

Зочин 2019-05-14 202.126.89.150

Магадгүй хэ хэ

Avatar

аав 2019-05-14 119.40.100.66

захиалгат нийтлэл

Avatar

Зочин 2019-05-14 66.181.181.222

Хүрэлсүх Монгол Цэргийн Нэгдсэн Холбоо энэ тэр гэж юм байгуулаад л худал сүржигнээд л байгаа нь юунд хүмүүсийг турхираад байна даа. Хөгжил дэвшлийг тэргүүн эгнээнд тавьж хүчирхийлэл, хийрхэл зэргийг цаашаа байлгамаар энэ нийгэмд яах гэж Цэргийн Нэгдсэн холбоог байгуулж байгаа юм. Хэнтэй дайтах гээд байна. Хүн ардаа сайхан амьдруулах зам мөрийг нь тавтж өгч чадахгүй байж хүчирхийлэлийн холбоо байгуулж байгааг ер ойлгохгүй юм.

Avatar

Zochin 2019-05-14 202.179.2.202

Hiih umgui chalchaa avgai narshig muu l um bolvol nuguu muu Nyamdorj. Uursduu garch ireed neg ch boltugai mod tariad urguulaad uguuch. Tegvel BAATAR bolno sh uu.

Avatar

Зочин 2019-05-14 66.181.179.217

ТЭГСЭЭН ТЭГСЭН, ГОЛЛОЧИХСОН. БАС АН-ЫН МЭНГЭ Ч ГОЛЛОЧИХСОН. ЕР НЬ ЭНЭ 2 НАМ ТӨРИЙН ЭРХ МЭДЛЭЭС ЗАЙЛАХГҮЙ БОЛ, ШИНЭЧЛЭГДЭЖ ЛУЙВАРЧИН ЧАНАРАА ГЭЭХГҮЙ БОЛ МОНГОЛ ӨӨДЛӨХГҮЙ НЬ ГЭДГИЙГ ТҮМЭН ОЛОН ОЙЛГОДОГ БОЛСОН, ТЭГЭЭД Ч ТЭДНИЙ ТЭВЧЭЭРИЙН САВНЫ ХЭМЖЭЭ ХАЛЬЖ ДЭЛБЭ ҮСРЭХ ДЭЭРЭЭ ТУЛЧИХААД БАЙНА. НЭГЭНТ ҮЕРИЙН УС ДАЛАНГАА ЗАД ТАТВАЛ ОЧИЖ ШИНГЭХ ГАЗРАА ХҮРТЭЛ ТААРСАН БОЛГОНЫГ ХУУ ХАМАН АРЧДАГ ГЭДГИЙГ САНАГТУН

Avatar

zochin 2019-05-14 202.179.27.107

toriin chutguur Nymdorj chuuchdee gadaad ruu uter turgen ubuulach gej mon ch ich cholsoo gargaj ,end tend bulterch , baindaa. ene maanag tolgoid ich nuur gej er alga.

Avatar

Зочин 2019-05-14 66.181.161.26

hutsaa tarvagdorjiin Torool,E iin boojgoig hohogch nar,mongold shudraga togtoogch Nymdorjid mongolin ard tumen haartai shu,ter bol bidnii gerel gegee itgel naidvar bile. ta nar tuunees savraa tat.

Avatar

Зочин 2019-05-14 202.21.107.99

Энэ мэнгэт Нямдорж санасандаа хүрсэн ч цаашдаа 20,21 оны сонгууулиудын шоу гаа үргэлжлүүлэх байх!! Ер нь ичихгүй 21 оны ерөнхийлэгчийн сонгууль нүдэнд нь харагдаад нойргүй хонож байгаа ч юм билүү!!! Энэ дөрвөдийг улс төрөөс зайлуулаагүй цагт монголын иргэд сайнаа үзэхгүй ээ!!

Avatar

зочин 2019-05-14 202.9.42.255

49 хувийг буцааж тѳрд авсанаар ѳѳрсдийн хийсэн гэмт үйлдлийг далдлах эцсийн зорилго нь юм бишүү Ц Нямдорж 51 хувь дээр юуч дуугардагүй шүүдээ. С Зориг агсаны амь насыг хѳнѳѳсѳн хэрэг үүнтэй маш их хамааралтай юүм шиг харагдаад байгаа юүмдаа

Avatar

a 2019-05-14 139.5.217.127

Nyamdorj gua ene buh muu muuhaig jigdruuleh umandaa baigaa baihaa !

Avatar

Иргэн 2019-05-14 202.72.244.219

Ер нь тэгээд шүүхийнхэн өөрсдөө шудрага шийдвэр гаргахаа больсон учраас аргагүй уяаг нь богиносгож байна. Хэрвээ шүүх шудрага шийдвэр гаргадаг байсан бол юу гэж эрх мэдлээ тануулж ийм шийдвэр гаргах билээ. Аргаа барсан л шийдвэр шүү дээ. Энд шүүхийнхэн өөрсдөө буруутай байхаа. Ер нь шүүх хараат бус шудрага ажилладаг байсан бол нийгэм эрүүл, хүн ард амгалан тайван байх байлаа шүү дээ. Ард түмэн шудрага ёсоор ёстой нэг ангаж цангаж байна даа.

Avatar

Зочин 2019-05-14 202.179.26.146

Манан гээд чарлалдаад байсан нь энэ мэнгэт чаралбааг хэлсэн юм билээшт

Avatar

Зочин 2019-05-14 150.129.140.177

ӨМЧ ХУВЬЧЛАЛААР БАЯН БОЛСОН ТӨРИЙН ТЭРГҮҮН , ТӨРИЙН ТЭРГҮҮН БОЛЖ АВААД $ ТЭРБУМТАН БОЛОХ ХОЁР ИХ ОНДОО ШҮҮ ЭЛБЭГШУНАЛХОВДОГДОРЖОО .

Avatar

Зочин 2019-05-14 120.16.91.90

Elbegdorj ,nomtoibayr terguutei Toriin omchoor haiguuli hiij neesen uurhainuudiig deeremdsen buruu uil ajillagaag zasch zalruulah gej eneshuudee. Shudarga omchiig hen ch hunduhgui. Oilgomjtoi.Bitgii hudlaa medeelel bichij tenegteed bai.Irged uhaantaishuu ymiig ylgaj salgah….

Avatar

Иргэн 2019-05-14 150.129.140.240

"ЭХлээд коммунистуудыг баривчиллаа, би коммунист биш учраас дуугарсангүй. Дараа нь үйлдвэрчний эвлэлийг барихад би гишүүн нь биш учраас чимээгүй байлаа. Хожмоо еврейчүүдийн ээлж ирэхэд би еврей биш учир огт эсэргүүцээгүй. Эцэст нь тэд намайг баривчлахад тэднийг эсэргүүцэж чадах хэн ч үлдээгүй байлаа” 

Avatar

Зочин 2019-05-14 112.72.8.90

Дэлхийн одоогийн эдийн засгийн бодлого нь дан ганц асар их хөрөнгөтэй томчууддаа түшиглэсэн эдийн засаг бус иргэдээ өөрөөр хэлбэл жижиг дунд бизнес эрхлэгчидээ энэ эдийн засгийн хөгжлийн тойрогт бодлоготойгоор хамруулах чиглэлд байгаа билээ. бидний яриад байдаг швед норвеги зэрэг нь эдний нэг жишээ. Үүний зэрэгцээгээр ухаалаг шинжлэх ухааны ололтод тулгуурласан эдийн засгыг ихээхэн дэмжих хэрэгтэй байгаа билээ

Avatar

Зочин 2019-05-14 119.40.103.6

Элбэгдоржийн хийсэн хар мөрийг арилгах гэж мөн хөгийн юм болж байна даа. өӨР АРГАГҮЙ БОЛСОН ТУЛ хуулинд өөрчлөлт оруулж байна.Өнөөдрийн нөхцөлд өөр аргагүй болсон.

Avatar

Зочин 2019-05-14 66.181.161.88

Eniigee 5.6 songodog uvsuud ih sonin l******d bn.Hujaagiin tagnuul bish.huuliin hun ch bish.Suuliin ued setgets ni ch eruul bish bn.

Avatar

Зочин 2019-05-14 43.228.131.110

Алцан Нямдорж их оодорч байх шив дээ.

Avatar

зо 2019-05-14 202.9.45.165

тэнэг нь дэндсэн монголчуудын сонголт одоо монгол гэдэг улс байхгүй болно

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-05-14 112.72.12.9

ШҮҮХИЙНХЭН ХУЛГАЙЧТАЙ НИЙЛЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛЖ АШГҮЙ ДЭЭ. ЗАСАГ НЬ ЗАСГИЙН АЖЛАА ШҮҮХ НЬ ШҮҮХИЙН АЖЛАА Л ХИЙВЭЛ БАРЖ

Avatar

Зочин 2019-05-14 202.9.43.121

НЯМДОРЖ САЙДДАА ХАЙРТАЙ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2019-05-14 2.220.2.79

Алтжингийн алтан уу?

Avatar

“Эрдэнэт”-ийн 49 хувийнхны өмчийг төр дээрэмдэж байхад гэнэ үү??? Айн??? 2019-05-14 202.131.245.243

Хэн нэгний өмчийг хураасан юм байхгүй. Төр нь хулгайд алдсан зүйлээ л эргүүлэн авч байна. Тэгээд ч хулгайчаас хулгайлсан эд зүйлийг нь эд мөрийн баримт болгон хураан авдаг хуулийн заалтттай.

Avatar

зочин 2019-05-14 66.181.161.80

үндсэн хуулийн цэц дээр унах асуудал байна шүүхийн бүрэн эрхэд халдаж байна

Avatar

зочин 2019-05-14 202.9.43.201

Монголын ,, ТӨРТ ЁС ,, ыг бусниулах эрхэм зорилоготой хүн дээ …

Avatar

МАНАН 2019-05-14 202.179.27.253

ХОТ ТОЙРСОН ХУЖААНУУД ХОВДЫН ЛУУХААНУУДТАЙГАА НИЙЛЭЭД ХОШГИРОЛДОЖ Л БАЙНА.

Avatar

Зочин 2019-05-14 178.196.87.18

l*****n durvudiin zulbadas hujaa ruugaa zailaarai. Halhii buyand sagsan umhii durvuduud ih davarch bainaa

Avatar

Зочин 2019-05-14 202.131.245.243

Төв аймгийн xyжaa лaлap уу, чи?

Avatar

Зочин 2019-05-14 178.196.87.18

Ene hyatadiin tagnuul, durvudiin sheesd chaduulaad baigaa debile Mongolchuudiin hohi sh dee. Umhii durvud uurgee sain guitsetgrj baigaa. Udahgui Mongol ustana

Avatar

Зочин 2019-05-14 202.131.245.243

тарваганы гудас Ж. Нямсүрэн ээлжит дайралтаа хийж байна уу?

Avatar

z0cgin 2019-05-14 68.33.74.188

Mongol hun bur ungursun 30 jiliin zamnaldaa dugnelt hiigeed uz dee ! Mongold MAFI uusch huuli hyanaltiin baiguullaguud ni turiin tolgoid garagchid , uls turchid, oligarhi bulegleliin erh medeld orj, tednii ashig sonirhold niitsuulj, uls ornoo, gadaadiin deeremchidtei niilen tsulmuj, eh oron, gazar shoroogoo hudaldan bayajij, ard tumnii amidral urid umnu baigaaguigeer uruudan doroitoj irseniig zuv hugjliin zamaar yavj baisan geed hamgaalaad baigaa yum uu ? teneg mini!!! Uhaaraa chee!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж