Л.Болд гишүүн ээ, ичээч! | News.MN

Л.Болд гишүүн ээ, ичээч!

Л.Болд гишүүн ээ, ичээч!

Л.Болд гишүүн ээ, ичээч!

“Хөөн хэлэлцэх хугацааг өөрчилсөн нь Монголын төрд хэзээ ч давтагдах ёсгүй зүйл боллоо” хэмээн УИХ-ын гишүүн Л.Болд хэлжээ. Тэрбээр, “Аливаа хуулийг гардаж хийж байгаа нь мэргэжлийн ажлын хэсэг байдаг. Хуульд аливаа хийдэл, буруу зөрүү зүйл орсон бол мэргэжлийн ажлын хэсэг хамгийн түрүүнд хариуцна” гэж ярилцлагадаа дурджээ. Угтаа бол энэ хуулийн төслийг боловсруулахад УИХ дээр байгуулагдсан ажлын хэсэгт ажиллаж, УИХ-аа төлөөлж энэ хуульд гар бие оролцсон хүмүүс нь УИХ-ын гишүүн Х.Нямбаатар, Л.Болд. Тэд ажлын хэсгээс оруулж ирсэн хуулийн төсөлд буруу зөрүү, хийдэл байгаа эсэхийг шалгаж, илүү боловсронгуй болгож, байнгын хороо, чуулганы хуралдаанаар хэлэлцүүлэх үүрэгтэй хүмүүс нь. Гэвч тэд өнөөдөр хөөн хэлэлцэх хугацааны алдаа дутагдал нь тухайн үеийн Хууль зүй, дотоод хэргийн яамны ажлын хэсэг хэмээн хэлээд сууж байгаа нь ичмээр. Тэр ажлын хэсэг хуулийн заалтуудыг өөрчлөхөд санал өгдөггүй бас баталдаггүй. Мөн тухайн ажлын хэсэг хөөн хэлэлцэх хугацааг өөрөөр төлөвлөсөн ч гишүүд, тэр дундаа Хууль зүйн байнгын хорооны дарга Ш.Раднаасэд санал гаргаж, гишүүд түүнийг нь дэмжиж,  батлах кноп дарсан. Батлахгүй байх, дэмжихгүй байх эрхтэй байсан. Бүр ажлын хэсэг дээр энэ заалтыг өөрчлөх эрх нь ч Х.Нямбаатар, Л.Болд гишүүн нарт байсан юм.

Гэвч өнөөдөр гэнэт ухаан орсон аятай өөрсдийгөө буруугүй гээд сууж байгаа нь Монгол төрийн үнэн царай гэлтэй. Ам, ажил хоёр нь алд зөрүүтэй, нэг гараараа хууль баталж, нөгөө гараараа цуцалдаг гэх хошигнол зүгээр ч нэг гараагүй бололтой. Эцсийн дүндээ энэ хуулийг УИХ-ын чуулганы танхимд сууж байгаа гишүүд дэмжиж, баталсан. Үүний буруутан нь хууль санаачилсан, боловсруулсан, хуулийн зүйл заалт бүр дээр ажилласан ажлын хэсэг биш 76 гишүүн та нар өөрсдөө юм шүү дээ, Л.Болд гишүүн ээ. Нөгөөтэйгүүр УИХ дээр орж ирж байгаа хуулийн төслүүдийг гишүүн бүр нэг бүрчлэн уншиж, судалдаг уу эсвэл зөвхөн хууль санаачлагчийнх нь төлөө кноп дардаг уу гэдэг эргэлзээ ч төрүүлж байгааг нуух юун.

Ш.ОЧ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
24
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
4
БурууБуруу
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Setguulch Bayaraa 2019-05-14 139.5.217.83

Za estoi neg saihan MANAN eljit zahialga niitlel bainda. News.mn yu bolchovdo. Iim neg tala barisan niitlel gargdg estoi sonin yum bn. News.mn chn nlen sain yuma nyagtldg 2 talaa sonsdog gj bodson chn harin iim teneg yum bichehgj. Och, News.mn harin estoi ICHEECHE! Doorn hurhii MANAN n b**s doloogch humuus sain bichsen bainda. Muu medeeleltei niigem gj estoi eniigl heldeg baihda.

Avatar

бөөс 2019-05-14 39.7.59.106

Энэ муу худлаа гар шүү…Худлаа намгүй болчоод л шудрага царайлаад байгаа болохоос..хорчин шүү хорчин

Avatar

Болдсанаа 2019-05-14 59.153.112.103

Энэ нэг маал болиосой доо, дүнхүүү

Avatar

Пцуж 2019-05-14 45.51.187.42

УИХ хууль баталдаг, хуулийг УИХ- ын гишүүд хэлэлцдэг. Ажлын хэсгийхэн дур мэдэн өөрчлөх үү? 76 мунхагийн хийсэн ажил.

Avatar

Зочин 2019-05-14 103.50.206.40

Энэ Болд бол азаар баяжсан болохоос мэдлэг чадвар үнэхээр муу юм билээ

Avatar

zochin 2019-05-14 203.217.139.225

eniig dahij bvv SONGO buzar xog. xool idsen togoo ruugaa nulimdag amitan yawch oligtoi bish

Avatar

Зочин 2019-05-14 64.119.17.62

Онгоцны мотор зарсан хэргээ цайруулж байгаа царай нь

Avatar

t 2019-05-14 66.181.161.33

elbegdorj baij ydaad hen haana ymar aldaa gargah ni ve geed Torooldood suuj bdag bolj,ene shulamiin hui dald orj mongoliin tor zasag ,ard tumen amar jimer aj toroh uimsan,haanaas irsen gai,hog s***r geej ni ve,uhej dald ordoggui uim bhdaa,hogiin gar

Avatar

Зочин 2019-05-14 66.181.179.217

ЕР НЬ БОЛ ОЛИГТОЙ АМЬТАН ЭНЭ ДЭЭГҮҮР АЛГА. АДИЛХАН ХУЛГАЙЧУУД ХУЛГАЙН ОЛЗОН ДЭЭРЭЭС БОЛЖ ХООРОНДОО АЛАЛДААД БАЙГАА Л ХЭРЭГ ШҮҮ ДЭЭ. ЭНЭ НЬ САЙН ТЭР НЬ МУУ ГЭХ ЮМ БАЙХГҮЙ, МОНГОЛЫН ШИЛДЭГ ХУДАЛЧ ХУЛГАЙЧ ХУУРАМЧ ЛУЙВАРЧИДЫГ Л БИД ӨӨРСДӨӨ ХАШРАХГҮЙ ӨӨД НЬ ТАТААД БАЙДАГ ШҮҮ ДЭЭ. БИДНИЙ Л БАЙЖ БАЙГАА ЦАРАЙ ЭНЭ

Avatar

Зочин 2019-05-14 80.147.227.186

Elbegdorj uneheer sandarch baina daa. Nyamdorj Bold Batzandan geed tuunii esreg bugdiig hevlel medeeleleer namnah gej etsiin argaa barj baina daa

Avatar

Зочин 2019-05-14 202.21.111.20

Хэрвээ ичдэг бсан бол өдийд ингээд улалзан улалзан чичлүүлэн явахгүй бсан биз.

Avatar

са 2019-05-14 66.181.161.27

БОЛД ЖИНХЭНЭ МУРИГЧ

Avatar

Зочин 2019-05-14 182.160.0.253

MONGOL IIG NOWSHIIN ORON BOLGOJ BAINDAA ADGIIN GEHED ADAG GARUUD

Avatar

зочин 2019-05-14 202.21.120.66

Нямбаатар Болд хоёулаа попчин яг адилхан нэг тэрэгний 2 дугуй. тэр дундаа Нямбаатар бол бүр хөгийн залуу юм байналээ одоогийн мөрдөж байгаа зөрчлийн тухай хуулийг хар л даа Зөрчлийн хуульд ард иргэдийн эсрэг бүх вм хийгдсэн байгаа

Avatar

zocnin 2019-05-14 69.76.229.35

GISHUUN BOLOH GEJ URALDAJ GUIDGIIN HUN ALAHAAS CN BUTSAHGUIN UCNIR NI MONGOL EH ORNOO ARD TUMNII TATVARIIN MONGIIG IDEH GEJ UDSEN HOINOO BUGDEEREE HUULI GARGAAD TSAGAATGACNIHDAG 76 N HULGAICN DEEREMCNIN HUNII ADGIIN MUU NOBSHNUUDIIG 20 N OND ENE 2 NAMAAS 1 HUNCN BITGII SONGOOROI ,,,,

Avatar

зочин 2019-05-14 202.9.42.212

Шударга гэгдээд байгаа нөгөө 5, Ер.сайд нар чинь бүгд худлаа шүү. Алив нөгөө их сайхан яриад байсан улс хаачив.

Avatar

Зочин 2019-05-14 182.160.0.253

ard tumniihee tuluu temtseed bainaa gej bodoj baital uuriinhuu tuluul temtsej baisan luuhaan bainshtee huurhii gej archaagui gehed uneheer archaagui gar baindaa

Avatar

J. Erka 2019-05-14 202.179.27.27

Л.Болдыг "news.mn" их баалдаг, троллуудаар гутаах болжээ.
Угтаа хуулийн төсөл боловсруулах үйл ажиллагаанд мэргэжлийн хуульчид, шүүгч, прокурор, эрх зүйчдээс бүрдсэн баг ажилладаг. Хуулийн үзэл баримтлалаа ойлгоогүй "баг"-ийн алдааг хууль баталсан гишүүд тэр тусмаа хоёр гишүүнд ногдуулах нь шударга бус байнаа. Хууль хэрэглэх "хөөн хэлэлцэх хугацаа" эрүү, иргэний хуульд заасан нь байх л ёстой зүйл, харин хөөн хэлэлцэх хугацааг дуустал сунжируулан мөрддөг, хянадаг, шийдвэрлэдэгт л асуудал ???

Avatar

зочин 2019-05-14 66.181.186.34

энэ хүн цагтаа нийгэмд хэрэгтэй зүйл ярьдаг хийдэг хүн байсныг үгүйсгэхгүй гэтэл одоо нийгмээ хорлосон шуналдаа автсан, бүр олон нүүр гаргаж худлаа ярьсан хамгийн гутамшигтай популимт хулгайч болоод хувирсихсан байхийн хайран сайхан аавын нэр хүндийг баастах гэдгийг үзүүлж өгч байнаа ингэж өвчигнөж байхаар улс төрөөс гараад ард олныг амраагаад өгөөч өгөр муу хувалзаа

Avatar

Зочин 2019-05-14 103.9.89.18

Бүгдээрээ цайчихсан луйварчид. Бүгд тонилоосой

Avatar

бодлын хулгайч 2019-05-14 66.181.167.53

ШУДАРГА БАЙ Л ДАА. ИЙМ ГИШҮҮД МОНГОЛД ХЭРЭГГҮЙ. ИХ ХУРЛЫГ ТАРААЯ

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-05-14 202.9.42.212

ХАР ЗАЛУУГААРАА УЛСЫН ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮНЭЭР СОНГОГДОЖ ЭНЭ БАЙГУУЛЛАГАД 16 ЖИЛ АЖИЛСАН ХАШИР ТУРШЛАГАТХЙ ГИШҮҮН БОЛД АЖЛЫН ХЭСЭГТ АЖИЛЛАЖ БАЙХДАА ИЙМ ЗАВХАРСАН ЗААЛТЫГ АНЗААРАХГҮЙ ӨНГӨРНӨ ГЭДЭГТ БИЙ ЛАВ ИТГЭХГҮЙ ,,,,,,

Avatar

ааа 2019-05-14 202.180.218.37

Энэ хүний улс төрийн нас дууссан, Түүнийгээ уртасгах гээд поп дуучин болжээ. Төрийн өндөр ажлбан тушаал яам агентлагийн дарга хийж, энэ олон жил /Бараг 30жил/ сайн муутайн холилдсон хүн ингэж байхаар Жавхлан, Батзандан нар аргагүй юм даа. Ёстой ичиг ичиг ичиг

Avatar

Болд 2019-05-14 180.149.96.90

Ардчилагчид хөрөнгөжихөөрөө алиа салбадай болж алиагаа алддагын жишээ Болд юм л даа.

Avatar

иргэн 2019-05-14 103.26.194.175

Ямарч гэсэн тийм том хахууль авсан хүмүүст зохих арга хэмжээг авах нь зөв. Яав ч зүгээр орхиж болохгүй. Төрийн шудрага ёс зарчим юу болох вэ? Тэднийг ингэж өршөөвөл доогуурх жижиг сажиг авлига хэвийн л юм болно биздээ?

Avatar

Сarlsen 2019-05-14 202.131.225.150

Монголын толгой баянчуудын нэг Болд гээд энэ бизнесман залууг дараагын сонгуулаар битий гарга дэмий. Шуналтай хүн л баян болдог юмшдэ ер нь

Avatar

МАНАНГ ЮУ Ч ҮЛДЭЭХГҮЙ УСТГАХ ХЭРЭГТЭЙ !!! ХАР ХУЖААГЫН ШЭЭСҮҮД !!! 2019-05-14 202.126.89.38

БОЛДЫГ МУУЛСАН ЗАХИАЛГАТ НИЙТЛЭЛ ГАРГАСАНД МАНАН – ГЫН ХУЛГАЙЧ , ЛУЙВАРЧИД АМЬ НЬ ОРЖ СҮРХИЙ ЮМ БОЛЦГООЖ БАЙХ ШИВ !!! МАНАНГ УСТГАНАА !!! ХАРЖ Л БАЙЦГАА !!! ХА ХА ХА !!! ХАР УРВАГЧ , НИЙГМИЙН ШААРУУД !!!

Avatar

Зочин 2019-05-14 103.229.123.5

ЛУ БОЛ ИХ АСУУДАЛТАЙ ХҮН. ШУНАЛ ТАЧААЛ ИХТЭЙ. "БИ" Л БОЛЖ БАЙВАЛ БУСАД НЬ ЧУХАЛ БИШ ГЭДЭГ НОВШИЙН ҮЗЭЛТЭЙ ХҮНЭНЦЭР

Avatar

Zochin 2019-05-14 202.126.89.5

ene huuli hend heregtei yum.

Avatar

Зочин 2019-05-14 182.160.0.253

awilgachidad heregtei ylaas multrah bolomjtoi bolgoson

Avatar

Зочин 2019-05-14 43.242.243.111

Их хурал нь ажлаа мэдэхгүй улсаар дүүрсэн хуулиа мэдэхгүй хууль батлагчид, санаачлагчид яг үнэндээ манай одоо хуулийн зуд болоод байна.

Avatar

Зочин 2019-05-14 64.119.24.6

Iim l ajilgui lalruud tord hulgai hiigeed suuj baigaa

Avatar

зочин 2019-05-14 64.119.27.201

урвагч дүлзэн болд батзандан хоёр удахгүй хүрэлээгийн бөөрөнд хутга шаана даа

Avatar

SS 2019-05-14 66.181.168.8

Baliar populistuudaas yu huleedeg yum be!

Avatar

зочин 2019-05-14 202.21.117.2

Болд Нямбаяр хоёр маш хариуцлагагүй ажиллажээ. Нэн даруй залруулах хэрэгтэй.

Avatar

БААТАР ЗАЙРАН 2019-05-14 103.240.241.110

Болдоггүй БолдЫГ МЭДЭЭД ГОЛОМТ ХӨӨСӨН НАМ НЬ ХӨӨСӨН ЭХНЭР ХӨӨСӨН. 2016ОНД ХАН-УУЛЫН ЯАРМАГЫН ДЭНЖИД ОЮУНГЭРЭЛ ГЭЖ ХЭН Ч ТАНИХГҮЙ 30НАСТАЙ ХҮҮХНИЙГ МАН-ТАЙ ТОХИРЧ ӨӨРТӨӨ ТААРУУЛААД , ХӨДӨЛГӨӨНИЙ ХЭДЭН ЭМЭГТЭЧҮҮД ДЭВШҮЛЖ САНАЛ ХУВААЛГААД ГАРСАН ХҮН,ТӨРД 1Ч ЗӨВ ЮМ ХИЙГЭЭГҮЙ ДАНДАА ГАЙ ТАРЬСАН

Avatar

х** 2019-05-14 202.179.24.41

чамаар заалгах юм уу? ккк

Avatar

Зочин 2019-05-14 122.201.23.158

Болдыг намын гишүүнээсээ хөөсөн явдалд АН том амжилт оллоо гэсэн үг. Яагаад гэвэл Болд мэтийн хогийн шаарууд зөвхөн өөрсдийнхөө хувийн ашгийг нэн тэргүүнд тавих болохоос биш улс эх орон, ард иргэдээ бодно гэж хэзээ ч байхгүй.

Avatar

Зочин 2019-05-14 202.179.24.41

Болд шиг хүн л УИХ-д хэрэгтэй

Avatar

Sonnen 2019-05-14 202.126.89.135

Манайхан их сайхан уужуу сэтгэх юм. Энгийн хүн их хурлын гишүүн болохгүй. Эрх мэдэл мөнгөнд шунасан хүмүүс л мөнгө хаяж очдог газар. Бүү хүлээ.

Avatar

Зочин 2019-05-14 103.9.90.53

Тэр ажлын хэсэг хуулийн заалтуудыг өөрчлөхөд санал өгдөг.Үүний буруутан нь хууль санаачилсан, боловсруулсан, хуулийн зүйл заалт бүр дээр ажилласан ажлын хэсэг50 % буруутай.Баталсан 76 ч 50% бруутай.

Avatar

Ж 2019-05-14 103.57.95.75

Наад болд чинь үзэл бодол ухаан санаан өөрчилгадөөд өөрийгөө танихаа байсан

Avatar

Иргэн 2019-05-14 202.131.233.190

Энэ Болд бол шал худлаа нөхөр. Энэ нөхрийг АМГ-ын дарга байх хугацаанд 1100 гаруй лиценз шинээр олгогдсон байдаг. Тэгсэн атлаа би замбараагүй лиценз олголтыг цэгцэлсэн гэж ичих ч үгүй худлаа ярьж явдаг.

Avatar

зочин 2019-05-14 103.9.90.53

Тэр ажлын хэсэг хуулийн заалтуудыг өөрчлөхөд санал өгдөг.Үүний буруутан нь хууль санаачилсан, боловсруулсан, хуулийн зүйл заалт бүр дээр ажилласан ажлын хэсэг 50 % , баталсан 76 гишүүн 50% буруутай.

Avatar

Зочин 2019-05-14 180.149.93.14

Tagnuulyn darga helsen shuu dee Boldyg. Ter dandaa yumny ard iim yum hiij busdyg shorond yavuuldag. Ard tumen ruu harj tegeegui gedeg yum

Avatar

зочин 2019-05-14 182.160.2.224

өөрөө өөртэйгээ зөрчилдөөд эхлэхээр улс төрөөс гарсан н онох биз дээ

Avatar

Зочин 2019-05-14 182.160.37.86

Болдыг харахаар л урам хугардаг. Үндсэн хуулиа зөрчсөн хууль батлуулах гэж улайран гүйчихээд дараа нь хүний эрх гэж тэнэгтэж байдаг.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж