"Буянт-Ухаа II" хорооллыг энэ сард багтаан ашиглалтад оруулна гэв | News.MN

"Буянт-Ухаа II" хорооллыг энэ сард багтаан ашиглалтад оруулна гэв

"Буянт-Ухаа II" хорооллыг энэ сард багтаан ашиглалтад оруулна гэв

"Буянт-Ухаа II" хорооллыг энэ сард багтаан ашиглалтад оруулна гэв

Утаанаас салах нэг шийдэл бол гэр хорооллыг орон сууцжуулах явдал юм. Тиймээс ч төрөөс шат дараалалтай орон сууцууд барьж айл өрхүүдийг байранд оруулж эхэлсэн. Түүний нэг нь “Буянт-Ухаа 1” хороолол бөгөөд “Буянт-Ухаа 2” хорооллыг барьж байгуулах ажлыг өнгөрсөн 2016 онд эхлүүлсэн юм. Гэвч өнөөдрийг хүртэл ашиглалтад оруулж чадаагүй байгаа уг барилга санхүүжилтийн асуудлаас болж цаг хугацаа алдаж, царцсан гэж хэлж болно.

Улсын хэмжээнд өнөөдрийн байдлаар 1500 гаруй айлыг түрээсийн орон сууцанд хамруулаад байна. Засгийн газраас өнгөрсөн сард түрээсийн орон сууцыг өмчлүүлэх журам гаргасан. Журмын дагуу эдгээр айлууд өмчлөх эрх нь нээгдсэн юм. Одоо ашиглалтад орох 972 айлын орон сууц санхүүжилт болон дэд бүтцийн асуудлаас болж нэлээд хугацаанд хойшилж байна. Албаны хүмүүсийн мэдээлж буйгаар, энэ сард багтаан ашиглалтад оруулахаар ажиллаж байгаа аж. Харин Хөгжлийн банктай холбоотой санхүүгийн асуудал хүндхэн байгааг онцоллоо.

Энэ талаар ТОСК-ийн захирал Ж.Хичээнгүй “Энэ сарын сүүлээр “Буянт-Ухаа 2” барилгыг Улсын комисст хүлээлгэн өгөхөд бэлэн болсон байна. Буянт-Ухаа хорооллын тухайд дулааны болон цэвэр бохир усны асуудалтай байсан бол өнөөдрийн байдлаар уг асуудлыг шийдсэн. Энэ сарын сүүлээр гэхэд заслын ажлыг дуусч  ирэх сараас хэрхэн хуваарилах ажлыг хэлэлцэнэ. Холбогдох журамд өөрчлөлт орсон” гэлээ.

Дээрх асуудлаар Барилга, хот байгуулалтын дэд сайд Б.Мөнхбаатар уржигдар /2019.05.08/ Өргөдлийн байнгын хорооны хуралдаанаар түрээсийн орон сууцны явцын талаар мэдээлэл хийхдээ уг ажил энэ сарын 15-нд дуусах талаар хэлсэн. Үүнтэй зэрэгцээд тус орон сууцыг борлуулах уу, түрээслэх үү гэдэг хуваарилалтыг ярьж буй юм байна. Уг орон сууцыг барихад 71 тэрбум төгрөгийг Хөгжлийн банкнаас санхүүжүүлсэн. Энэ дүнтэйгээ уялдуулж, тооцооллын дагуу байрны ам.метрийн үнэ 1.4 сая байх бололтой.

Дашрамд, "Буянт-Ухаа 2" хорооллын барилгын ажил дуусмагц түрээсийн орон сууцны санд авах эсэхийг засгийн газар эцэслэн шийдвэрлэхээр болжээ. Одоогоор Түрээсийн орон сууц хөтөлбөрт хамрагдах иргэдийг бүртгэж эхлээгүй байгаа аж. Байр ашиглалтад орох Засгийн газар орон сууцны санд авах эсэхийг эцэслэн шийдсэний дараа иргэдийн хүсэлтийг цахимаар бүртгэх юм байна.

Э.АРИУН 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-05-10 202.126.89.139

Байранд орсон бол хашааны газраа улсад хураалшах ёстой!!! Улс хашааны газрыг аваагүйгээс болоод тэр газар дээр хөдөөнөөс нэг хамаатан н нүүж ирээд сууршиснаас болоод гэр хороолол улам тэлээд байна аа!!!!

Avatar

Зочин 2019-05-10 66.181.187.92

Bushuu oruulj uzee. Ehneesee huuraad nurlaa shuu. TOSK odoo heregui gazar gedeg haragdaal ba. Tatan buulgaachee

Avatar

Hurelsuh ogtsor 2019-05-10 202.126.89.244

Yuugaa ch medehgui joohon huuhed dargaar ni avaachaad tavitsan. Chaavaas ternii buruu ch gej yu bhav hoorhii biye ch zasaagui batsaaniig tur zas geed darga bolgochihoor chin alingaa aldah ni argagui sh dee. Teneg Huukee arai ajlaa meddeg mergejliin hun taviad utaagaa bagasgaach yadarsan irgedee oron suutsand oruulaach. Hurelsuhiig ogtsruulah heregtei dee yu ch hiisengui

Avatar

ТЭНГЭР БӨӨ 2019-05-10 103.240.241.110

ГАНДАН, 100АЙЛ, 32-Н ТОЙРОГООС ТОСКТ ХАШААНЫ ГАЗРАА ШИЛЖҮҮЛЭЭД , ХАШААНЫ ХЭМЖЭЭНДЭЭ ТААРСАН БАЙРАНДАА ОРООД ҮЛДСЭН МӨНГӨНД ИПЕТИКЭЭР ТӨЛӨӨД ЯВБАЛ ГАЗАР ДЭЭР НЬ БАЙР БАРИАД ЯВБАЛ ГЭР ХОРООЛОЛ +УТАА БАГСАААД ЯВАХ ЁСТОЙ Ч МАНГАРУУД ТҮРЭЭС ГЭЖ ТУСЛАХ НУ-А ХАДАМ ДОЛООГЧ ЦҮНХБАРИГЧДАА ҮНЭГҮЙ ШАХУУ ӨГӨӨД УЛС ӨРӨНД ОРООД ДУУСАХ НЬ ЭЭ МАНГАРУУДАА

Avatar

роо 2019-05-10 66.181.183.252

одоо бүр Түрээсийн ч болж байгаа юм уу. Арай хэтэрч байна шүү МАнын Поп ЖДҮчидээ.

Avatar

Dampuursiin bishuu ene baiguullag chin 2019-05-10 202.126.89.244

Urd ni humuus bujignasan buyantai baiguullaga bsan. Odoo ene TOSK gej bdag yumuu. Heden tureesiin bairandaa hahuuli avch hun oruuldag. Bairnuudaa damlaj une hurgej zardag heden humuus l bdag geh yum bn lee. Shineer lav oron suuts barisan yum bhgui bhaa. Dampuursan uu yaasan ene gazar

Avatar

Хүрэлсүх нь хийж байгаа юм юу ч алга том том дуугарахаас цаашгүй 2019-05-10 54.36.189.105

Хичээнгүй гэдэг даргатай нь уулзах гээд очихоор ерөөсөө ажил дээрээ байдаггүй. Ирдэггүй юм байна лээ. Яаж төрийн ажлыг ингэж хийдэг юм бүү мэд. Тэгээл нэг хүн дээр оч гээл явуулна. Нөгөөдүүл нь дарвайж ярвайсан хэдэг хамарт нь баас түрхсэн юм шиг хэдэн хүмүүс. Юм асуухаар дуртай дургүй хариулсан болно заримдаа хариулах ч үгүй. Ядарсан ард иргэдийг үнэхээр доромжилж байнаа энэ ТОСК гэдэг байгууллага. Хэзээ нэг үхэхээсээ өмнө орон сууцанд орж үзэх юм байгаан хэн мэдхэв.

Avatar

ТОСК авилгал өгсөн хүнийг нь байранд оруулдаг гэсэн 2019-05-10 54.36.189.105

Хичнээн сайхан орон сууц бариад мань мэтийн ядарсан иргэд орон сууцанд орж үзэх нь гээд баярлаж байлаа. Гэвч дандаа арын хаалгаар авилгал өгч байж байранд ордог. Одоо бүр сүүлийн хэдэн жил ТОСК гэдэг байгууллага байдаг ч юм уу бүү мэд. Юу ч хийсэнгүй, энэ байдлаараа хийхгүй юм байна. Өргөдөлөө өгөөд 3 жил болж байна. Очоод асуухаар Итгэлбаяр гэнүү нэг пээдийсэн нөхөр өөдөөс болоогүй байна гээл нэг өгүүлбэр хэлдэг. Тэгсэн мөртлөө авилгалаа өгсөн хүн байранд ороод л байна. Маш их бухимдалтай байна

Avatar

Зочин 2019-05-10 202.21.107.108

borluulaad uldseng tureeselsen deer bh. tureesleheer bolson humuusees hahuuli avsan suragtai. odoo turees boliod zarahaar bolvol boon hahuuli ilreh ni todorhoi.

Avatar

ТЭНГЭРЭЭС ХАРЖ БАЙНА 2019-05-10 103.240.241.110

ХӨГЖЛИЙН БАНКНААС ТОСК-Н АВСАН 500ШАХАМ ТЭРБУМ ТӨГРӨГИЙГ ТӨЛӨӨГҮЙ БАЙЖ ТҮРЭЭС ГЭЖ ХҮҮНИЙХ НЬ 1% Д Ч ХҮРЭХГҮЙ БАГА МӨНГӨӨР ӨГВӨЛ БҮХ БАЙР БАНКИНД ХУРААГДАНА. БУЯНТ-УХААГ БАРИХДАА ЭХЛЭЭД УТААГ БАГАСАГАХ ГЭР ХОРООЛЛИЙГ БАГСГАХ ЗОРИЛГОТОЙ БАЙСАН 1НЬ БИЕЛЭЭГҮЙ, ӨРӨӨ ТӨЛЬЕ ГЭВЭЛ ҮНЭЭР НЬ ЗАР УТААГАА БАГАСГЬЯ ГЭВЭЛ ШУУД ХАШААНЫ ХЭМЖЭЭ БАРНЫ ХЭМЖЭЭГ БООДООД ЗӨРҮҮГ ИПОТЕКТ ОРУУЛААД СОЛЬ МАНГАР МАНГАР ГЭХЭД АРАЙ МАНГАР БНА ШҮҮ????

Avatar

Хүрэлсүхээ анхааралдаа авна уу !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-05-10 162.247.74.27

Энэ байгууллаг дээр аудит, АТГ гээд нэг шалгалт оруулах хэрэгтэй. 2016 оноос хойш авилгал дээд цэгтээ тулсан гэж хүн бүр ярьж байна. Хичээнгүй нь дандаа өөрийн найз нөхөд энд тэнд цуг ажиллаж байсан дандаа мэргэжлийн бус ямар ч туршлагагүй, арын хаалганы хэдэн хулгайч нөхдүүдээр өөрийгөө хүрээлүүлээд Буянт-Ухаа хорооллын хэдэн байрыг хэн авилгал өгсөн хүнд нь өгч байна. Гадуур ханш нь бүр 5-10 сая төгрөг гээд улаан цагаандаа гарсан байна. Энэ бүр арай л хэрээс хэтэрлээ. Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!!!!!

Avatar

Арай л хэтэрлээ Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-05-10 162.247.74.27

2016 оноос өмнө ямар мундага байгууллага байлаа даа. Бүтээн байгуулалтыг жинхэнэ утгаар нь өрнүүлсэн. Ядарсан иргэд орон сууцанд орох гээд ажил оволзож байсан ийм л мундаг байгууллага байсан даа. Одоо хар Жасрай сайдын ач гээд нэг нусан б** авчраад тавицан. Нөгөөх нь 3 жил зүгээр дарга хийж үзэж туршлага сууж бүхэл бүтэн ийм том бүтээн байгуулалтын салбарын хөдөлгөгч хүч болсон байгууллагыг жинхэнэ самраад дууслаа. Хүрэлсүх нь сайн ажиллаж байна мундаг байна л гээд толгойг нь илээд байх юм даа.

Avatar

Хичээнгүй гэж нусан буугаа зайлуулаачээ Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-05-10 162.247.74.27

Өмнөх ТОСК-ын захирал Гантулга-ын хийсэн ажлыг л дуусгаж чадахгүй яваа 1988 оны нусаак бацаандаа энэ Хичээнгүй гэж. Ядарсан ард иргэдийг орон сууцтай болгох, утааг бууруулах чиглэлээр Засгийн газрын нэрийн өмнөөс маш том бүтээн байгуулалтын ажлыг хийж байх ёстой ТОСК гээд байгууллагыг бөгсөө ч арчиж чадахгүй нэг нусан б** авчраад 3 жил юу ч хийсэнгүй дээ. Хүрэлсүх нь толгойг нь илээд байх юм даа. Ингэж улсын ажлыг алж ингэж ард түмнийг доромжилж байна даа энэ МАН. Үнэндээ л хэрэг алга ХАРАМСМААР

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж