Харцага Б.Бат-Өлзийн шагналыг хураажээ | News.MN

Харцага Б.Бат-Өлзийн шагналыг хураажээ

Харцага Б.Бат-Өлзийн шагналыг хураажээ

Харцага Б.Бат-Өлзийн шагналыг хураажээ

Үндэсний манлай үйлдвэр “Арвайн үндэс” ХХК-ийн нэрэмжит Монгол Улсын арслан цолны хүндэтгэлийн барилдаан өчигдөр Бөхийн өргөөнд болж, улсын арслан Э.Оюунболд түрүүлж, улсын аварга Н.Батсуурь үзүүрлэсэн билээ.

Тус барилдааны дөрвийн даваанд Ховд аймгийн харьяат, улсын харцага Б.Бат-Өлзийг аймгийн арслан Э.Сумъяабат давж, шөвгийн 16-д үлдсэн юм. Б.Бат-Өлзий харцага Э.Сумъяабатыг өшиглөхийг завдсан үйлдэл гаргасан. Бөхийн холбооноос дэвжээн дээр зохисгүй үйлдэл гаргасан Б.Бат-Өлзий харцагыг шийтгэхдээ давааны мөнгийг нь өгөлгүй хурааж авсан байна. Харин дахин зохисгүй үйлдэл гаргавал барилдах эрхийг нь хасах шийдвэр гаргахыг сануулжээ.

Булган аймгаас төрөн гарч байгаа аймгийн арслан Э.Сумъяабат нэгийн даваанд аймгийн начин С.Доёддоржийг, хоёрын даваанд аймгийн арслан Х.Батбаярыг, гурвын даваанд аймгийн арслан Н.Мустафагийг, дөрвийн даваанд улсын харцага Б.Бат-Өлзийг давж, тавын даваанд улсын харцага Н.Бадарчид унасан билээ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ЗөвЗөв
9
ХахаХаха
7
ТэнэглэлТэнэглэл
4
БурууБуруу
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2019-05-06 43.228.131.45

эрхийг нь яаралтай хасах хэрэгтэй??????? ердөө барилдуулахгүй байхад л болоо ?????????

Avatar

Zochin 2019-05-06 202.9.43.27

Ene Mangaruudiig er ni yaah estoi yum be?? Hatuuhan shuutgeed zasajgui bol buhiin ner alga bolloo!!!!

Avatar

Зочин 2019-05-06 66.181.176.167

Эрх йг нь 3 сар хас

Avatar

irgen 2019-05-06 46.101.22.182

Bayanmunkh Baterdene avarguudaasaa ehleed Mongol buh buh tsum ni buhchuud gej tenegteed uursduu buh zuilee shiideh gj ulairaad/heden hulduus tolgoi/ mongol buhiig suiruulj bn doo. odoo uzegch ch ugui boloh nee. hairan sport. buhiin holboog buh bish hun udirdah yostoi yumaa uul ni. uzegchgui bol ene sport muhnu. buhchuud zuvhun uursdiin amjilt, davaanii tuluu ulairan dairch ursulduj bn ene ni neg talaar buhchuudiin huvid zuv bolovch tsaad aguulga ni ard tumen uzegch olnoo tsenguulen uran, hurts,

Avatar

Бөхийн найраа ххк 2019-05-06 76.86.9.107

Малын мах идсэн бүдүүлэг гахайнууд Монгол бөх гэж ямар юм байлаа . Гадаад очоод шалны алчуур болж ирдэг юмнуудыг үзэж хийморь сүлдээ гутаах хэрэг байна уу

Avatar

Зочин 2019-05-06 131.181.227.115

Hun shig amidrah chadalgui hamgiin hugiin erchuud l buh bolj busdiin hudulmuriig muljdug shdee. uuruu yu ch hiij buteehgui, busdiin hiisenees humsalj goridoj yavah ch dee, uudtei amidral lav bishee. Eriin muu n buh boldog gej sanadiishdee. Har byar, huls, uur, omog, uur hund sanal bolgochih, bayalag bolgoh yum yu ch bhgui.

Avatar

90ээд оны элий бацаанууд 2019-05-06 66.181.190.222

Ѳшиглѳхийг завдсан гэнүү бүгд л харлаа шүүдээ тѳр тѳмѳр нүүрээ харуулдаг шиг бѳхийн холбоонд тѳмѳр нүүр хэрэгтэй бна. Дорвитой алхам хийж найраа ёс зүйгүй бдлыг таслан зогсоохгүй бол бяр суусан хэдэн бацаанууд гохь дархад л амьдрал нь дуусна гэдгийг ойлгохгүй аархаж бна. Наадам ѳнгѳртѳл эрх хасах ёстой бсан юм. Ѳмнѳ нь бас Жаргал жааныг цохиж л бсан.

Avatar

Зочин 2019-05-06 202.55.188.37

Энэ хялар залуу нэлээн юм дуулгана.

Avatar

Зочин 2019-05-06 49.0.213.114

Зөв, болж, баяр хүргэе

Avatar

Зочин 2019-05-06 150.129.140.185

Үндэсний бөхийн бөхчүүд монгол улсын төсөвт ганц төгрөг оруулдаггүй хэрнээ төсөв цөлөмсөн ард түмнээ талцуулсан мөнгөтэй хүнийг буруутай тусам нь нийгмээс хамгаалсан хүмүүс

Avatar

Зочин 2019-05-06 64.119.21.55

Шийтгэсэн ч гэж дээ, толгойг нь илсэн юм биш уу, ийм болохоор л ундэсний бех мехлийнхее замд орлоо гээд байгаа юм шуу дээ

Avatar

Зочин 2019-05-06 202.21.108.206

Сануулга өгсөн байна. Өмнө нь зүгээр толгойг нь илдэг байсан.

Avatar

САНДАЙЛАГЧ 2019-05-06 202.179.24.54

ОЮУНБОЛД ГАХАЙ МИНИЙ ГЭДСЭН ДЭЭР САНДАЙЛСАН БОЛ БИ БАЙХГҮЙ ЭЭ.

Avatar

Хэнчбиш 2019-05-06 203.91.115.53

Сайн хар сайн хар Оюунболд бүх ахмад арслангуудад жү.до ёсолгоогоор бөхийж хүндэтгэл үзүүлж байсан Сосорбарам арсланд хаццраа өгч үнсүүлсэн ер нь гар барих монгол ёс биш шүү Юм л бол хараар будахаа больцгооё монголчуудаа Гээдсээн дээр нь суугаагүй бол инерцээрээ толгой дээгүүр нь алхах байсаан шүүдээ өөрөөс нь асуугаарай арга ядсан л хэрэг

Avatar

йцу 2019-05-06 103.11.195.34

Бүдүүлэг ёс зүйгүй больвол таарна ЧАМ ШИГ ЮМААР МОнгол БӨХ ДУТАХГҮЙ

Avatar

Зочин 2019-05-06 122.201.19.66

Ямар ч байсан халхын шоронд бөх хүн атман байсан түүхгүй.

Avatar

энхэ 2019-05-06 124.158.105.14

Дэвжээнд гарах эрхийг нь хасах хэрэгтэй ш тээ. ийм танхай балмад нөхдүүдийг

Avatar

Зочин 2019-05-06 122.201.19.66

Шийтгэл гэхэд хэцүү л юм.

Avatar

Зочин 2019-05-06 122.201.28.10

Оюунболд шагнал Сосорбарам арсланд хүндэтгэл үзүүлж гар бариагүй өнгөрчих шиг болсон доо энэ дебил Хэнтийхэн бүтэхгүй

Avatar

Ooo 2019-05-06 202.126.89.41

Зөв зөв. Гайгүй залуу юмуу гэсэн чин хогийн эр юмаа.

Avatar

Зочин 2019-05-06 103.11.195.34

Бат-Өлзийгөөс гадна Амарзаяа элэг бүсээ тайлж өгөөгүй, Оюунболд давчихаад зүгээр явж болохоор байсан ч заавал унагасан бөхийнхөө гэдэс дээр суусан ёсзүйгүй үйлдэл гаргасан. Энэ хоёрт бас байг хураахгүй сануулах арга хэмжээ авбал шударга болно доо!

Avatar

Зочин 2019-05-06 103.57.93.41

Бөхчид бол хамгийн хөгий чавканууд.

Avatar

ЗОЧИН 2019-05-06 103.10.23.6

БАРИЛДАХ ЭРХИЙГ НЬ 3 САРААР ХАСЧИХ

Avatar

Зочин 2019-05-06 103.26.194.148

Naad muu orkoo хөө

Avatar

Зочин 2019-05-06 203.217.139.225

Япон сумод алга ташихад шийтгэж бн.

Avatar

Zochin 2019-05-06 49.0.213.114

БОЛЖ, БАЯР ХҮРГЬЕ

Avatar

ЗОЧИН 2019-05-06 202.21.120.42

ОЮУНБОЛДЫГ ЯАХИЙН? ХҮНИЙ ДЭЭРЭЭС ЗОРИУДААР СУУЖ, ДАРАМТ ҮЗҮҮЛЖ БАЙСАН Ш ДЭЭ, БИТГИЙ ЯЛГА Л ДАА, ҮЗЭХЭЭС Ч ОЙ ГУТАМ БӨХЧҮҮД БАЙХИЙН?

Avatar

Зөв 2019-05-06 139.5.219.192

Ингэж байх нь зөв өө. Цаашид шинэ залуу бөхчүүдэд сануулга өгч байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-05-06 202.70.44.46

shuud l erhii n hasaach dee yund n erhluuldeggin bee

Avatar

Зочин 2019-05-06 180.149.93.14

шууд барилдах эрхийг нь хасаач энүүгээр бөх дутах уу, үхсэндээ шальчигнаад байдгийн новшнуудтай

Avatar

Гишүүд 2019-05-06 103.9.89.18

Өшиглөсөнийх нь зөв болдог уламжлалтай. Өсөхбаяр бүх үйлдлээрээ зөвтгөгдсөн билээ. Төмсөгдвөл бүүр ч их дэмжинэ дээ

Avatar

Зочин 2019-05-06 202.21.108.206

Өсөхбаярын талынхан Бөхийн холбооны мэдэлтнүүд байсан болохоор аргагүй л дээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж