АН: 33 их наяд төгрөгийг хэсэг бүлэг хүн хулгайлаагүй | News.MN

АН: 33 их наяд төгрөгийг хэсэг бүлэг хүн хулгайлаагүй

АН: 33 их наяд төгрөгийг хэсэг бүлэг хүн хулгайлаагүй

АН: 33 их наяд төгрөгийг хэсэг бүлэг хүн хулгайлаагүй

Өнөөдөр УИХ дахь АН-ын зөвлөл хуралдаж, хоёр асуудал хэлэлцжээ. Тодруулбал, Монгол Улсын эдийн засгийн нөхцөл байдал, өргөн хэрэглээний барааны үнийн өсөлт, инфляцитай холбоотой асуудлаар Засгийн газарт шаардлага хүргүүлэх аж.

АН-ын зөвлөлийн дарга Д.Эрдэнэбат хэлэхдээ “Өнөөдөр улс орны нөхцөл байдал иргэдийн амьдрал туйлын хүнд байна. Ийм үед Ерөнхий сайд Хэнтий аймагт ажиллаж байна. Хэнтийн нуруунд гарсан түймэр олон хоног үргэлжилж, 60 км газрыг эзэлсэн. Ийм үед Засгийн газар Сонгуулийн тойрогт ажиллаж, сонгуулийн сурталчилгаа ярьж яваа нь харамсалтай.

Сонгуулийн тойрогт амлаад буй мөнгө төгрөгөө түймрийн голомтод ажиллаж байгаа хүмүүст, хоол хүнс дутагдалтай газарт зарцуулах хэрэгтэй. Тэнд хүн хүч, хоол хүнс, техник дутагдалтай байна. Гэтэл Ерөнхий сайд тэнд очиж, уулзалт хийж байгаа нь сонгуулийн хууль зөрчиж байна.

Мөн өргөн хэрэглээний барааны үнэ урьд байгаагүйгээр өдөр бүр өсөн нэмэгдэж, дундаж орлоготой айлын амьдрал улам уруудан доошилж байна. Өргөтгөсөн санхүүжилтийн хөтөлбөрөөр 5.5 тэрбум ам.доллар авах амлалтад орсон. Өнөөдрийн байдлаар эрх баригчид бараг хоёр тэрбум ам.доллар авчихаад байна.

Шатахууны жижиглэнгийн үнэ 2018 онд таван удаа, 2019 онд хоёр удаа өссөн. Энэ нь инфляцид маш их нөлөөлж байна. Мөн махны экспорт өсч байгаа нь сайн хэдий ч үнийн өсөлт иргэдийн амьжиргаанд хатуу нөлөөлж байна" гэлээ.

Мөн тэрбээр цааш хэлэхдээ “Эдийн засгийн ил тод байдлын тухай хуулиар 33 их наяд төгрөг хулгайлсан гэх ташаа мэдээлэл өнгөрсөн долоо хоногт гарах боллоо. Эдийн засгийн ил тод байдлын тухай хууль 2015 оны наймдугаар сарын 7-нд батлагдсан. Тус хууль хэрэгжсэний дараа 34,7 их наяд төгрөгийн хөрөнгө ил болсон. Энэ бол АН-ын засгийн үед авсан 2,5 тэрбум ам.долларын бондтой огт холбоогүй зүйл юм. 11 их наяд нь бизнес эрхлэгчдийн татварын хөнгөлөлтийн чөлөөлөлт байсан.

Түүнээс биш 33 их наяд төгрөгийг хэсэг бүлэг хүмүүс хулгайлсан асуудал биш" гэлээ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
2
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

mgl 2019-05-06 202.179.11.230

AN ulsiig ballasan daa, uund ni Erdenebatiin oroltsoo ih gej bodoj baina. Neg l udur hereg chini il bolno doo.

Avatar

Зочин 2019-05-06 66.181.187.59

Багануур хотын төсөв хөрөнгөнөөс хагартлаа гудраад ханахгүй Багануурын уурхайн талыг хулгайгаар хувьдаа авчихсан бирд шүү. Төрийн нэр барьсан хулгайчдын нэг том төлөөлөгч

Avatar

Зочин 2019-05-06 182.160.39.251

энэ ардчилсан алнууд баялгийн 80 хувийг хулгайлсан шүү дээ. тарвага нь гэхэд монголын ард түмнээс баян болчихсон.

Avatar

зочин 2019-05-06 182.160.35.117

33 -г манан хулгайлсан та нар гэсэн үг шүү дээ

Avatar

zochin 2019-05-06 203.217.138.1

Боовон толгойт

Avatar

Zagdaa 2019-05-06 89.0.60.41

Umhiirsen tarhitai ysan tolgoi zailaach arai bishee deer bgaa ulsiin baylagiig zarj bayjsan laganuud harhaas durgui hurch bna

Avatar

Зочин 2019-05-06 103.26.194.186

ХӨДӨӨХ СУУРИН ГАЗАРЫН ЦАЙНЫ ГАЗАРЫН ЭЗЭН БАЙХААР Л НӨХӨР Л ДӨӨ ЯАЖ Ч ӨӨРӨӨР. ӨДРӨГӨӨР ТӨСӨӨЛӨХ ГЭЭД ӨӨР АРГУМЕНТ ЕР ОЛДОХГҮЙ ЮМ.

Avatar

ЛУЙВАРЧИН АНУУСУУД ЗАЙЛЦГАА !!! 2019-05-06 124.158.79.169

МАНАН – ГЫН АНУУСУУД БҮГД ХУЛГАЙЧУУД !!! ЭДНИЙГ ХЭЗЭЭЧ СОНГОЖ БОЛОХГҮЙ !!! АНУУСУУД ГАРАНГУУД БУРУУ СОЛГОЙГҮЙ ЛУЙВРАА ХИЙЦГЭЭДЭГ НОВШНУУД !!!

Avatar

зочин 2019-05-06 66.181.179.111

эрдэнэбатаа таны мэдээлэлд хүн итгэхээ байгаад байна даа ардчилсан намын үед ард түмхий амьдралд улс эх орны эдийн засаг олон түмний санаа бодол доод цэгтээ хүрсэн үнэн үүнийг ойлгоогүй л байна даа эсвэл зориуд улс төр хийх нэрээр худал ярьж байгаа юм шиг

Avatar

Зочин 2019-05-06 202.126.89.240

Хулгайлсан

Avatar

Gan 2019-05-06 202.55.188.33

Ard tumen sanaatai hudal medeelel stastdag heden erguu tulugnuud baina aa Mongold hen bayn bna MAH, MAXNamiig dagagsad Mongolchuud iig hen huurch mehlej hulgai hiij bna mun edgeer namaas songogchid, demjigchid ardchilal zah zeeliin zamiig hen dampuuruulav mun l MAH, MAXNamiig heseg buleg humuus gedgiig ard tumen medne MARTVAL SUNUNU!

Avatar

Зочин 2019-05-06 66.181.185.252

Ган Суй Лин ардчилсан а**с хуцахгуй шуу.

Avatar

Зочин 2019-05-06 103.111.68.3

Энэ муу мал өөрөө дуугарч байх шив дээ. Зохион байгуулагч нь

Avatar

Зочин 2019-05-06 66.181.176.217

Энэ Эрдэнэбат, фортуна Батбаяр 2 чингис бондын 50 хувийг хувийг 88 ыг бэлэгдэж бна гэж, замбараагүй зээл өгч үрэн таран хийсэн баримт бий. Эрдэнэбат аа чиний худлаа ярих бүх хэтэрч солиорч бна шүү. Чамайг тэнгэр ниргэг

Avatar

Зочин 2019-05-06 49.0.213.241

Аж ахуйн нэгж үйлдвэрлэл эрхлэгчдээс 10%ийг нь аваад л тараагаад байсан гэсэн.

Avatar

Зочин 2019-05-06 202.131.245.243

За, чи битгий xyц. Өлбийсөн муу хар хулгайч, дүлзэн пиздa.

Avatar

zochin 2019-05-06 202.126.89.223

chi shaasan yun bishvv

Avatar

Зочин 2019-05-06 182.160.37.169

танай ардчилсан намынхан хулгай хийсэн. зөвлөл гэж ямар юм байдгийн бэ? АСЕМ чингэс самуурай эрдэнэтийн 49 луйвар нийгмийн даатгалын хулгайн мөнгөнүүдээ буцаан тушаагаад тарцгаа. ардчилсан хулгайч нар аа????

Avatar

Сараа 2019-05-06 103.26.193.142

Чи ч мал юм даа

Avatar

Зочин 2019-05-06 202.131.245.243

Чи ч aл юм даа, илжиг ээ.

Avatar

Зочин 2019-05-06 64.119.17.45

хоморгонд нь ѳѳрсдийнхѳѳ хуллгайг

Avatar

zochin 2019-05-06 203.217.138.1

100 Төгрөгний ажлыг 1000 төгрөгөөр хийж хулгайлсан чинь үнэн биздээ.

Avatar

Зочин 2019-05-06 59.153.115.72

Энэ улаан дээрэм АН-ын өндөр хүүтэй авсан бондын мөнгөө идсэнтэЙ НЯГТ ХОЛБООТОЙГООР ҮҮНИЙГ ДАЛДАЛАХЫН ДАЛИМД БУСАД ЛУЙВРАА ХАВТГАЙРУУЛАН ӨРШӨӨӨЖ НУУЦАД ОРУУЛСАН ЮМ БИЛЭЭ

Avatar

Зочин 2019-05-06 202.21.115.82

АН-ын өлөн нүдтэнгүүд хулгайлсан л биз. Да.Ганболд, Дорлигжав гээд баахан хулгайчид танайд байдаг биздээ?

Avatar

бид 2019-05-06 112.72.11.110

МАН.АН бид бүгд хулгайлсан гээд л хэлэх гэсэн юмаа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж