Хүүхэд хүчирхийлэгчийг бүх насаар нь хорих хуулийн өөрчлөлт хийнэ | News.MN

Хүүхэд хүчирхийлэгчийг бүх насаар нь хорих хуулийн өөрчлөлт хийнэ

Хүүхэд хүчирхийлэгчийг бүх насаар нь хорих хуулийн өөрчлөлт хийнэ

Хүүхэд хүчирхийлэгчийг бүх насаар нь хорих хуулийн өөрчлөлт хийнэ

УИХ дахь Эмэгтэй гишүүдийн бүлэг хүүхэд хүчирхийлсэн гэмт хэргийн ялыг чангатгах өөрчлөлтийг Эрүүгийн хуульд оруулах талаар УИХ-ын гишүүн М.Билэгт, Д.Оюунхорол нар мэдээлэл хийлээ.

УИХ-ын гишүүн Д.Оюунхорол “Нялх балчир хүүхдийг хүчирхийлсэн, тамлаг зовоосон эрчүүдийн гаргаж байгаа авир аашийг байнга ярьдаг ч тодорхой шийдвэр гаргаж чадахгүй өнөөдрийг хүрч байна. Хүүхдийн эрхийг хамгаалах олон хууль гарсан. Харин ялын бодлого нь тодорхой ач холбогдол өгч чадахгүй байна гэж үзэж байгаа. Тиймээс УИХ дахь эмэгтэй гишүүдийн бүлэг Эрүүгийн хуулийн төсөл дээр ажиллаж байна. Бага насны хүүхдийг хүчирхийлсэн этгээдүүдийг бүх насаар нь гянданд хорих ял оноох өөрчлөлтийг Эрүүгийн хуульд оруулъя гэж үзэж байна. Мөн Өршөөлийн хуулиар хүчингийн хэрэг хийсэн хүмүүс маш амархан суллагддаг. Тиймээс цаашдаа ямар ч төрлийн өршөөлийн хуульд хүчингийн хэрэг хийсэн хүмүүсийг хамруулдаггүй байх өөрчлөлтийг Эрүүгийн хуульд оруулахаар ярьж байна. Өнөөдөр хүүхдийн хүчирхийллийн 80 гаруй хувь нь гэр бүлийнхээ хүрээнд үйлдэгдэж байна. Тиймээс Гэр бүлийн тухай хуулийг илүү чангатгах шаардлага тулгарч байна. Мөн хүүхдээ өсгөж хүмүүжүүлэхээс татгалзсан эцэг, эхчүүдэд тооцох хариуцлагыг чангаруулах нь зүйтэй гэж  үзэж байна. Хүүхдээ өсгөж, тэжээхээс татгалзаж байгаа эцэг, эхэд эрүүгийн хариуцлага хүлээлгэдэг байсан өмнөх заалтыг сэргээх  шаардлагатай байна гэж үзэж байгаа.

2018 онд 519 хүчиндэх гэмт хэрэг бүртгэгдэж 487 хүн хохирсон. Үүний 238 нь хүүхэд хохирсон байна. Хүчингийн гэмт хэргийн дийлэнх нь хүүхэд хүчирхийлэх гэмт хэрэг рүү шилжиж байгаа нь сэтгэл сэртийлгэсэн аюултай зүйл болж байна.

УИХ-ын бүх гишүүд уг хуулийн төслийг зайлшгүй дэмжих ёстой" гэдгийг тэд онцоллоо.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
40
ЗөвЗөв
5
БурууБуруу
4
ГайхмаарГайхмаар
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

54 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-05-03 66.181.168.131

БҮХ НАСААР НЬ УЛСАД ШОРОНД НЬ АЖИЛ ХИЙЛГЭ: ЦАЛИНГ НЬ УЛСЫН ОРЛОГО БОЛГОВОЛ ТААРНА. ШОРОНД УЛСЫН МӨНГӨӨР ТЭЖЭЭЖ ЗҮГЭЭР СУУЛГАЖ БОЛОХГҮЙ.

Avatar

ХӨНГӨЛӨХ ЗААЛТ ОРУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ 2019-05-03 202.126.89.41

УРТ ХОРИНО ГЭХЭЭСЭЭ ХӨНГӨЛӨХ ХУУЛЬ ГАРГАХ НЬ ЗӨВ САНАГДАНА

Avatar

Аз жаргал 2019-05-03 64.119.18.124

хурдана ѳѳрчилѳѳчээ гэр бүл үймүүлсэн эр эмд бас хууль гаргамаар бна гэр бүлийн үнэ цэнэ мэддэггүй юмнуудад мэдүүлдэг хууль гаргамаар бна шүү 2 оо хүүхэд хүчирхэлсэн хүнийг шууд а**х хууль гаргамаар байгаа юм цаазийн ялийг сэргээ манайхан эрхээ ихээр идэлдэг хүмүүсэдэд үүргийг нь овоохон ѳгмѳѳр бна

Avatar

Зочин 2019-05-03 150.129.143.202

Demjij bna. Tegej bj l zavaan amitad bolih bh

Avatar

GAIHSHIRSAN BAINA... 2019-05-03 202.179.26.213

Ene uurlaad baigaa humuusiig yu gej oilgohuu?

Avatar

Zochin 2019-05-03 202.21.110.30

Ureeduinhee toloo tatvar tolj bgaa bolhoos ureeguig mini horolson yltanguudiig buh nasaar tejeemeergui bn tsaaziin yliig sergeey

Avatar

Зочин 2019-05-03 150.129.142.200

Хэдэн этгээдийг цааз аар аваачхад л энэ гэмт хэрэг устна олны нүдэн дээр хотоос зайдуу газарт ингэж хийх хэрэгтэй

Avatar

Zochin 2019-05-03 202.126.89.197

Urshuuliin huuli geed garchihdagguil bval…

Avatar

uhaantai baigaach gishvvdee 2019-05-03 103.229.120.5

tatwar tologch bid nariin tolson mongnoos hvvhed hvchirhiilsen muusain novshnuudiig bvh nadaar n hoollono gj bhgvi shvv uhaantai ym yariarau shuud tsaazaar aw muusan adguus nariig.

Avatar

бод бод бод 2019-05-03 122.201.21.1

хууль эрх зүйн бага ч болтугай мэдлэгтэй бочихоод бусдыг муулах хэрэгтэй.. хэлс хэргээр орсоод цаазлуулсан тохиолдолд яах вэ?? тэр хүн үхсэний дараа цагаатгавал яах вэ? хайран амь нас бусуу? тэглээч өөрийн тань яриад байгаа цаазын ял хэзэээ ч сэргэхгүй билээ… олон улсын гэрээ конвенц гэж юм бас байгаа шүү дээ…. ухаантай юм бичиг үү

Avatar

Зочин 2019-05-03 150.129.142.200

Цаазаар аваачихааё нааш энэ гэмт хэрэг хэзээ ч зогсохгүй сшүлийн 30 жил архинд живж ёс суртахууны доголдолд орсон зэрлэгүүдээс ийм л бузар үйлдэл гарч байгаа тул цаазын ялыг сэргээх нь маш зөв

Avatar

Зочин 2019-05-03 84.16.224.30

2 teneg avgai

Avatar

Зочин 2019-05-03 195.133.224.50

ХҮЧИРХИЙЛЛИЙГ ХҮЧИРХИЙЛЭЛЭЭР Л ДАРНА!!! БИДНЭЭС УХАМСАР, НИЙГМИЙН ОЮУНААРАА ХАМААГҮЙ ДЭЭГҮҮР ЯПОГ, АНУ ЗЭРЭГ ТЭРГҮҮНИЙ ХӨГЖИЛТЭЙ ОРНУУД ЧАМААС Л ДОР БАЙЖ ГЭНЭ. өмхий МУУ элбэгдорж ХӨГШИН ЕВРОПЫНХОНД ТААЛАГДАЖ, ТЭДНИЙ ДЭМЖЛЭГЭЭР АЗИЙГ ТӨЛӨӨЛСӨН НҮБ- ЫН ОРЛОГЧ ДАРГА БОЛОХ ЗОРИЛГООР МОНГОЛД ЦААЗЫН ЯЛЫГ БАЙХГҮЙ БОЛГОСНООР ХАРГИС ХЭРЦГИЙ АЛЛАГА, БАГА НАСНЫ ХҮҮХЭД, ХӨГШИД, ЭМЭГТЭЙЧҮҮДИЙГ а**х , ХҮЧИРХИЙЛЭХ ГЭМТ ХЭРГҮҮД АСАР ИХЭЭР НЭМЭГДСЭН.ХҮЧИРХИЙЛЛИЙГ ХҮЧИРХИЙЛЭЛЭЭР Л ДАРНА!!! БИДНЭЭС УХАМСАР, НИЙГ

Avatar

lol 2019-05-03 66.181.177.73

Niigemiin emzeg sedven deer poprogchid. Uursduu hun chanargui, shunaldaa barigdsan amitad

Avatar

Зочин 2019-05-03 202.21.108.189

Салтааны зугаа гаргагчийг албан ёсоор нь ажиллуулаач.

Avatar

Зочин 2019-05-03 202.21.108.189

Зөв. Цаазалчихвал амьдын хорвоогоос чөлөөлөгдчихнө. 5 мэдрэхүйтэй гээ амьд, насаараа гянданд хоригдох нь зөв.

Avatar

Зочин 2019-05-03 103.212.118.110

Таарсан хоёр авгай. Өөрсдөө хүчихийлэгчшдээ

Avatar

Zochin 2019-05-03 122.201.24.223

Niigmiin hugjiluus ih shaltgaalj bna.Turiin bodlogoos ih hamaaraltai bna.Ard rumen yamar ih zevuucej bna gedgiig anhaarah n chuhal bh.Nialah balchir huuhdiig daramtlah,huchirhiileh gedeg n tyhain hunii yhamsar yamar door bgaa n todorhoi bna.Bolovsroliin bodlogo muu bna.

Avatar

Зочин 2019-05-03 103.10.23.116

Улаан асарыг байгуулах тэндээс эрчүүд өөрт хэрэгтэй үүлчилгээг авч байх юм бол хүчэн гарахгүй болно
Хоёр эхэнтэй байж болох хууль батлах хэрэгтэй хоёр эхнэр тэжээхэд эр хүн заавал ажилтай байх шаардлаг тулгарна
архи уух цаг завгүй болно Хүчэнгийн хэрэг цөөрөнө Монголд эр хүн цөөн эм хүн нь харцангүй олон нөхөргүй хүүхэдтэй хүүхэн
бараг айл бүрд байна Тэд гэдээд хүн дагаж эх орноосоо гарсаар байна Хүн амь өсөх нь бол улс оршон тогтнохыг үндэс

Avatar

Зочин 2019-05-03 150.129.142.249

Shuud tsaazaar avah ni deerdee neg teneg erunhiilugch garch ireed l urshuuluur sullana harjil bgaarai

Avatar

Зочин 2019-05-03 150.129.143.59

Янхны газар олноор байгуулаачээ тэгвэл хүчирхийлэгчид ч цөөрнө бэлгийн халдварт өвчин ч буурна.

Avatar

Зочин 2019-05-03 66.181.161.120

Үгүй ээ, тийм малуудыг төмсөгийг нь огтолж хаяад хөлнөөс нь дүүжлээд гудамжинд 10 хонуулахад л болоод явчихна!!!!! Тэнэг монголчуудад тийм л ял нөлөөлнө!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-05-03 103.10.23.116

Эм хүнээр үүлчлэх газар байгуулаж тэр их дур хүсэлийг нь хангах хэрэгтэй Гадаад улсад байгаад болоод байгаа юм Монголд байж бологүй яаах юм Биеэ үнлэгч нар нууцаар маш их би энэ бол их хор хөнөөлтөй Хуулийн дагуу ил болгох хэрэгтэй

Avatar

иргэн 2019-05-03 202.131.227.82

маш зөв. Цаазаар авах ялыг сэргээж болохгүй бол бүх насаар нь хорих хэрэгтэй.

Avatar

ойн савдаг 2019-05-03 202.131.228.20

зөв байна. үүнийгээ хэрэгжүүлээрэй.

Avatar

би 2019-05-03 202.126.89.88

Хүчингээр ял эдэлж байгаа хулгайчуудад хоолыг нь бага ѳгѳѳд ялыг нь их хийлгээд. Бүгдийг нь бандидаад орон дээр биш нааран доор хэвтүүл

Avatar

би 2019-05-03 202.126.89.88

Хүчингийн хэрэг хийсэн ялтанг хэн ч шоронд хүчирхийлж болно гээл оруулчихоо

Avatar

би 2019-05-03 202.126.89.88

Хүчингийн хэрэг хийсэн хүнийг хэн ч шоронд хүчирхийлж болно гээл оруулчихоо

Avatar

Зочин 2019-05-03 103.10.23.116

Хүчингийн хэрэг олон янзын сэдэлтэй байдаг Нөхөрдөө баригдаад Хүчэндсэн гээд гүтгэх ч бас би
Харилцан тохироод хөлсөө голох хүчэндсэн гэх ч бас би Согтуу хүүхэн өөрөө өдөж өдөчхөөд хүчэндсэн гэнч тал би Насанд хүрсэн хүн бол өөр хэрэг Насанд хүрээгүй хүүхэд хүчэндэх нь адгуусаны авир

Avatar

Зочин 2019-05-03 178.175.132.227

elbegiin b*** doloogchid

Avatar

Зочин 2019-05-03 104.244.76.13

teneg avgai nar zailaa

Avatar

Зочин 2019-05-03 202.126.89.164

За зүгээр байгаарай. Тэгж хооллож хувцаслаж яадаг бна. Тэрний оронд шууд цаазал.

Avatar

Зочин 2019-05-03 202.179.26.60

Маш зөв өршөөлийн хуулиар гаргадагаа болих хэрэгтэй
Гараад дахиад л бяцхан амьтадыг бузарлаж хохироож байна
Маш зөв дэмжиж байна

Avatar

хэрэглэгч 2019-05-03 202.131.242.227

Энийг аль хэдийн нь хийх байсан. Одоо л анхаарал хандуулж байгаа нь маш харамсалтай.
Ямартай ч хийх гээд эхлээд ярьж эхэлсэн байна. Хий хоосон өөрсдийгөө рекламдаад байлтгүй зүгээр хурдан ажиллаж үр дүнд хүргэх хэрэгтэй наад хууль чинь батлагдах гэсээр байтал хэдэн хүүхдэд эрүүл мэнд бие сэтгэл санаагаар хохирч үлдэх юм билээ.

Avatar

Zochin 2019-05-03 43.228.128.254

demjij bna

Avatar

mongol 2019-05-03 64.119.18.101

Demjij bn demjij bn es surtahuunaa zahirch surah heregtei bur tsaazaar avah estoi

Avatar

Зочин 2019-05-03 2.136.17.240

Европ унах нь цаг хугацааны асуудал.иымээс Европыг бүү дага.иэмэнд дайн болхоос өмнө эрчүүд нь бүгд буутай явдаг байсан.манайхан хутгатай явдаг шиг.тэглээ гээд америкууд шиг бие биенээ хяддаггүй байсан.яагаад гэхээр шашин нь заацан учраас.энд гаж донтонгуудбг бичээд байна шүү дэ.ану Европ бол хүүхэд тэр тусмаа эрэгтэй хүүхдэд нугасгүй дуртай гаж донтонгууд.иймээс олон нийтийн нүдэн дээр гүйцэтгэх шиг шилдэг арга байхгүй шүү

Avatar

ЦУСАЛЖ, ГУДАРЧ ХАНДАГГҮЙ ХУЛГАЙЧ ХЭН БЭ?! 2019-05-03 58.108.31.88

ХҮЧИРХИЙЛЭЛ ЧИНЬ ЯДУУРЛААС БОЛЖ БАЙГАМ Л ДАА, ЯДУУРАЛ ЧИНЬ ЭДИЙН ЗАСГИЙН ОНОВЧТОЙ БОДЛОГОГҮЙ, ТӨРИЙГ САМАРСАН, ОЛОН САЯАР НЬ ХУЛГАЙ ХИЙСЭН ХУЛГАЙЧ НАРААС БОЛЖ БАЙГАМ!ХЭН ТӨМӨР ЗАМ БАРИНА ГЭЖ 280 САЯ ДОЛЛАР ЦУСАЛЛАА?! ХЭН ТӨМӨР ЗАМААР х*******н ТАНК ОРООД ИРНЭ ГЭЖ ОЛОН ЖИЛЭЭР ГАЦААЛАА?! ХЭН МАЙДАР ТАВХАЙ БАРИНА ГЭЖ АРДУУДААС ХАНДИВ ЦУГЛУУЛЧААД ГАНЦААРАА ГУДАРСАН БЭ?! ХҮЧИРХИЙЛЭЛИЙГ ХҮЧИРХИЙЛЭЛЭЭР ДАРАХ ГЭЖ ОРОЛДСОНООС ЭДИЙН ЗАСГАА ӨӨД НЬ ТАТАЖ, АРД ИРГЭДИЙНХАА БОЛОВСРОЛД ИЛҮҮ АНХААРСАН НЬ ДЭЭР БХ

Avatar

zochin 2019-05-03 64.119.18.101

chi mun h****** baga nasnii huuhed huchirhiileh ni yaduurlaas bolood baigaa yam uu ulssunduu huuhud huchirhiileed tsadaad baigaa yam uu malaa

Avatar

ӨВГӨН 2019-05-03 103.10.23.116

Эрх мэдэлтэй хулгайч нар Хуулийг гууль болгож Хуулгүйгээр нийгэмийн баялагыг луйвардаж хулгайлаж хэт баяжан Ил далд нууц амраг дагуулаж залуухан охидоор гангарч мөн хүчэн хийж дураараа дургаж байхад Ард түмэн хоосорч ядуурч
туйлдаж Эрх мэдэлтэн нарыг даган дуурайж байгаа нь гарч бүх үзэгдлүүдээсс харагдаж байна Хулгай луйвар хээл хахуул хүчэн байх л ёстой үзэгдэл мэт болсон байна Үүний хариуцлагынМАН -АН энэ намуудаас сонгодсон Их хурал хүлээх ёстой

Avatar

Зочин 2019-05-03 66.181.180.105

Зөв өө зөв

Avatar

зочин 2019-05-03 203.91.118.180

Үлгэрийн баатрууд шиг 2 юм байх чинь кккк

Avatar

ЗОЧИН 2019-05-03 203.91.118.180

Ял эдлүүлж байгааг энэ хэргийг үйлдэхийг зэхэж байгаа хүмүүст эхлээд мэдрүүлэх юмсан, тэгэхгүй бол шоронгийн цаана юу болж байгааг сэтгэл зүрхээрээ ойлгож мэдэхгүй байна. Болдог бол олон нийтийн өмнө цээрлүүлэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-05-03 103.111.68.3

ЦААЗААР АВАХ ХЭРЭГТЭЙ, ХОРИХ ГЭЖ ӨЧНӨӨ ЗАРДАЛ,

Avatar

Зочин 2019-05-03 202.21.102.226

зөв зөв . Одоо хар тамхины хуулийг чангатгах хэрэгтэй. Цөөхөн ард түмэн хар тамхины сул хуультай байхаад аюулын харанга дэлдэж байна гэсэн үг

Avatar

Zochin 2019-05-03 172.58.19.38

Zuv zuv huuhnuud min sain ajillaj bn. Unehr eh hun buriin setgel emzegluulsen ?-dal hunduj bn.

Avatar

Зочин 2019-05-03 103.14.36.6

Энэ хоёр авгай өөрсдөө хүчирхийлэгчид.

Avatar

Зочин 2019-05-03 66.181.168.199

нийгмийн бүх муу муухайн үндэс нь улс орны эдийн засгийн байдал, ажилгүйдэл, болвсролын салбарын доройлтол, чанаргүй боловсрол, хичнээн хичээж ажилласан ч хөдөлмөрөө зөв үнэлүүлж чадахгүй байгаа байдал, авч байгаа цалин нь амьдралд нь хүрэхнгүй, ажилласан ажилллаагүй 2 ялгаагүй болчихсон ийм нийнгэмд ажилласан нь ядуурч, компанийн эзэн нь баяждаг шударга бус нийгмийг үндсээс нь өөрчлөхгүй бол, иргэдийн амжиргааны чадамжыг дээшлүүлэхгүй бол энэ асуудал хатуу хууль гаргаснаар засрах нь юу л бол.

Avatar

Зочин 2019-05-03 205.185.125.251

Хүүхэд хөгшдийг тамалсан хядсан хүнийг шууд цаазлах хэрэгтэй.хоёр нөхөр зодолдоод нэгийгээ алсан бол хохирогчын ар гэрийнхний мэдэлд өршөөх мэдлийг өгөх хэрэгтэй.ар гэр нь цаазлая гэвэл Ок, үгүй гэвэл мөнгө төлөх…. Тэрнээс насаар нь хориод яахуу

Avatar

Зочин 2019-05-03 64.119.20.92

uneheer iim huuli batluulval ta buhniig ahin dahin songoson ch bagdana.yg heregtei ued n heregtei huuli sanaachilj batluulah n zuv.ta buhniig demjij bna.mash yaraltai batluulah hergetei shuu.aluurchid turuus zalilah alban tushaalaa ashiglan ih hemjeenii mungu avdag turiin hulgaich huuhed huchirhiilegch gaj dontnuud geh met hund gemt heregtnuudiig bolj ugvul tsaazaldag bolohgui bol baih estoi gazart n nud anital n bailgaj urshuul magadland hamruuldaggui bh heregtei bna.ta buhend amjilt husie.

Avatar

Шүүх 2019-05-03 51.77.100.56

ЕВРОП БОЛ ТЭР ЧИГТЭЭ БУЗАРТСАН.ШАШНЫ МЯНДАГТАН НЭРТЭЙ ЮМНУУД НЬ БҮГД БУЗАРУУД.ШОРОНД ХОРИЛОО ГЭЭД УГ ХҮН НЬ Л ШАНАЛАХААС НИЙГЭМД ЯМАР Ч НЭМЭРГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ.ОЛОН НИЙТИЙН НҮДЭН ДЭЭР ЦААЗЛАХ Л ХАМГИЙН ШИЛДЭГ АРГА.ИРАН МЭТ ОРОНД КРАНД УЯЖ БАЙГААД Л ӨРГӨЧИХДӨГ . ИЙМЭЭС ИЙМЭРХҮҮ ХЭРГҮҮД ТЭР БОЛГОН ГАРДАГГҮЙ ЮМ

Avatar

Зочин 2019-05-03 66.181.186.63

Цаазын ял оногдуул.

Avatar

Шүүх 2019-05-03 51.77.100.56

НААДАХ ЧИНЬ НӨГӨӨ АЛДАРТ 👹 АРДЧИЛАЛ ГЭГЧ ЧИНЬ ШҮҮ ДЭЭ.ЯДУУ МИА ОРОНД АРДЧИЛАЛЫН ҮР ДҮН НЬ БААХАН ЭЦЭГГҮЙ ХҮҮХЭДТЭЙ ӨРХ ТОЛГОЙЛСОН ЭХЧҮҮД,ГАЖ ДОНТОНГУУД…з**х*й АМЬДРАЛ.ДЭЭР НЬ ШАШИНГҮЙ ҮЗЭЛ НЭМЭГДЭХЭЭР ЖИНХЭНЭ АЮУЛ.БУДДЫН ШАШИН ХҮНД ЯМАР Ч НЭМЭРГҮЙ УЧРААС ШАШИНГҮЙН ҮЗЭЛТЭНГҮҮД НЭМЭГДЭХГҮЙ ЮУ.АЙХ ИЧИХ ЗҮЙЛГҮЙ БОЛНО ГЭСЭН ҮГ

Avatar