Эцгийн бийд Элчин сайд бол гэв үү! | News.MN

Эцгийн бийд Элчин сайд бол гэв үү!

Эцгийн бийд Элчин сайд бол гэв үү!

Эцгийн бийд Элчин сайд бол гэв үү!

Шударга ёс гэх үг өнөөдөр хамгийн хоосон, хамгийн хуурамч сонсогдог болсон. Яг нөгөө “Эх орон, ард түмнийхээ сайн сайхны төлөө” гэдэг шиг. Үнэндээ, улстөрчдийн ярьж байгаа шударга ёс нь иргэдийн төсөөлдгөөс тэс өөр юм. Иргэд уг нь, тэднээс жинхэнэ шударга ёсыг хүсдэг. Тэд эрх ашгаа шударга ёс гэж эндүүрдэг.

УИХ-ын Пүрэв /2019.05.02/ чуулганаар С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн хэргийн хянах Түр хороог байгуулсан бөгөөд Ж.Батзандан ахалж, Ц.Нямдорж, А.Сүхбат, Л.Болд, Х.Нямбаатар, Ө.Энхтүвшин, Я.Санжмятав нар ажиллах юм. Эдэн дундаа хуулийн мэдлэгтэй нь Ц.Нямдорж, Х.Нямбаатар нар боловч хүний эрх талаасаа “цаазын ял байх ёстой” гэсэн байр суурийг баримталдаг хүмүүс.  Бүгд популист улстөрчдөөр нэрлэгддэг. Тэгэхээр тэдний хянах хэрэгт ямархуу дүгнэлт гарах нь тайлбарлалтгүй.

Рио-Тинтод харшилтай Д.Тэрбишдагвыг Оюутолгойг шалгах ажлын хэсгийн ахлагчаар томилох үед “Дубайн гэрээг цуцална гэсэн дүгнэлт гарна” гэдгийг Ванга шиг зөгнөх эдийн засагчид цөөнгүй байсан. Энэ удаа ч ялгаагүй.

Тэгээд ч Ц.Нямдорж, Ж.Батзандан хоёрын шударга ёс зөвхөн С.Зоригийн хэрэг ба Эрдэнэтийн 49 дээр хурцаар илэрдэг. Л.Болд гурвуулаа тагнуулын экс дарга Б.Хурцад харшилтай.

Сүүлийн үед нийгэм доргиосон олон аймшигт хэргүүд шил дараалан гарч байна. Тэнд ч дөрөв таваараа осолд орж амиа алдан, энд ч нэг хоёроороо охид алга болсоор. Тэмцэгчдийн, шударга гишүүдийн дуу хоолой энд сонсогдсонгүй. Уг нь, иргэдийнхээ төлөө энэ мэт хэргийн төлөө тэд С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн хэрэгтнүүдийг “эвийлдэг”  шигээ хандсан бол, тэдний ярьдаг шударга ёсонд итгэх байлаа.

Даанч, Ц.Нямдоржийн шударга ёсны ард хүүгээ Элчин болгох, Ж.Батзандангийн тэмцэлийн үр дүнд ахыгаа албан тушаалд тавих тухай л мэдээлэл сошиалаар тэнэж явна. Тэдний эрх ашиг “хамгаалагдаж” байвал иргэдийн эрх ашиг зөрчигдөх нь хамаагүй.

Ийм болохоор л хүмүүс өнөөдөр “Эцгийн бийд Элчин сайд” бол гэж инээд, ханиад болж байна шүү дээ. Жирийн айлын хүү хоёр адуу хулгайлаад гэмт хэрэгтэн, сайд, дарган нарын хүүхдүүд хоёр тэрбумын шахаа хийгээд Элчин болдог ийм шударга ёсонд иргэд дургүйцээд байгаа хэрэг.  Энэ талаар ямар нэгэн байр суурь илэрхийлэхээс Т.Аюурсайхан, Л.Элдэв-Очир, Л.Энхболд зэрэг МАН-ын бүлгийн гишүүд татгалзаж байгаа нь эцгийнх нь нэр нөлөөнөөс  айсан уу,  эсвэл гэдгийг хэлэхэд хэцүү. Юутай ч МАН-ын шударга ёс хэрхэн үйлчлэхийг харъя.

Хойд аавдаа харгис хэрцгийгээр зодуулсан хүүд эмчилгээний зардал хэрэгтэй болжээ. Иргэд халааснаасаа хандив өргөж байна. Ийм хандив үргэлж өрнөдөг. Эрх баригчид тэнд эрх мэдлийн хэрүүлээ хийдэг.  Иргэд нь эмчилгээний мөнгөгүй зовж, эрх мэдэлтнүүд гадаад эмнэлэгт хэвтдэг. Энэ тэгээд манай эх орончдын хэлдэг  шударга ёс мөн үү!

  • Баян, ядуугийн ялгааг бууруулж, чинээлэг давхаргыг нэмэгдүүлнэ,
  • Монгол хүний үнэ цэнэ, үнэлэмж, өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэх бодлогыг бүх салбарт баримтална.
  • Хүүхдийн эрх, хамгааллын асуудлыг чухалчлан үзэж, хүүхдийн хөгжлийн ордон, хүүхэд хамгаалах төвүүдийг дэмжинэ.
  • Хувийн хэвшил болон Жижиг, дунд үйлдвэр, бичил зээлийн  хүртээмжийг нэмэгдүүлж, хөнгөн үйлдвэрийн салбарыг сэргээн хөгжүүлнэ. “Итгэлийн зээл” олгох бодлого баримтална.
  • Бид таны хүүхдийг төрөхөд цэцэрлэг, сургуульд ороход боловсрол, эрүүл мэндийн хамгийн чанартай үйлчилгээг үзүүлнэ. Бүх хүүхдийг цэцэрлэгт хамруулна.
  • Шатахууны үнийг дэлхийн зах зээлийн үнэтэй уялдуулан бууруулна. Улсын хэмжээнд ижил үнэтэй байлгаж, үнийн дарамтыг бууруулна.
  • Иргэдийг баталгаат хүнсээр хангаж, хүнсний аюулгүй байдлыг сайжруулна.

Энэ бол МАН-ынхан УИХ-д 65-уулаа сонгогдохдоо амласан амлалт. Харамсалтай нь, үүнийг бичих зуур ахиад л 11 настай охин ор сураггүй алга болжээ. Иргэдээ гэсэн төртэй улс юм бол энэ асуудалд анхаарал хандуулмаар. Гэвч, эрх барих дөрвөн жилийнхээ гурван жилийг ардаа орхихдоо МАН ажил биш албан тушаалын хэрүүл хийж.

Ж.ЭРХЭС

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ЗөвЗөв
7
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

53 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-05-02 64.119.24.244

энэ тэнэг өвгөн өнөөгийн төрийн нүүр царай, чааваас даа, ийм л амитан сонгодог ардуудыг яалтай ч билээ

Avatar

увс күн 2019-05-02 202.9.43.250

хогын н**ш дөрвөдийн хүү шахаачин хулгайчийг хэзээч гадагш бүү томил мэнгэт новшийг улс төрөөс үтэр түргэн зайлуулах ёстой

Avatar

Зочин 2019-05-02 76.86.9.107

Энэ муу л*****н өвгөний нэрийг сонсохоор дотор муухайраад байх юм Хятад эх орон нь аваад яваасай

Avatar

Зочин 2019-05-02 64.119.26.237

Зоригийн аллагын захиалагч гэдгээ сvvлийн 3 сар vйлдэд бvрээрээ нотлоод буй Нямка сайдыг огцруулж барьж хоривол Зоригийн аллагын захиалагч Нямка илэрнэ! Еренхийлегч Баттулгаа vvнийг хийж рэйтингээ есгеерэй! Хурц Нямкаг Зоригийн аллагын захиалагч гэдгийг нь илрvvлчихээр илрvvлсэн бvx тагнуулчид, мердегчидтэй хилсээр хэлмэгдvvлэн Исмэл Нямка евее тэднийг шоронд хийж, еерийн нотлох баримтаа устгахаар тvр хороо байгуулж, тэндээ оров!

Avatar

зочин 2019-05-02 59.153.114.249

энэ дөрвөдийг зайлуулаачээ

Avatar

Зочин 2019-05-02 175.198.60.11

Menget bhd ene tor sehehgui

Avatar

zochin 2019-05-02 152.206.94.254

Ийм хачин юмыг нийтэлдэг. Овоо чааваас сайт уу даа. Мал нь малнуудад тааруулж бичсэн байна даа. \nУвайгүй ноёны ургашгүй албад шиг захиалагчийн мөнгөнд тааруулж бичсэн байна

Avatar

Зочин 2019-05-02 64.119.26.237

Маш зев нийтлэл байна! Хятадын тагнуулч, Эрдэнэт vйлдвэрийн 51%ийг Жастын Батхvvгээрээ барьцаанд ьавиулж идээд улсаар телvvлсэн, хvv, xуурай хvvгээрээ Эрдэнэтэд шахаа хийдэг Нямка сайдыг огцруулж, цаазлах хэрэгтэй!!!

Avatar

Зочин 2019-05-02 152.206.94.254

Н.Анхбаяр нь ГХЯ-ны үндэсэн боловсон хүчин, сайн ч дипломатч, сайн ч төрийн албан хаагч. Энэ хүний хөлийн хуруунд хүрэхгүй атаархасан хогнуудын бичсэн зүйл байна. Бичсэн ч гэж дээ, үгний цуглуулага. \nИйм боловсрол, бичгийн соёлтой хүмүүс сэтгүүлч нэр зүйж явах гэж дээ.

Avatar

Зочин 2019-05-02 64.119.26.237

Эрдэнэтийн шахаачин буюу ард тvмнээс 110 тэрбум тегрег хулгайлж идсэн Нямдоржийн Анхбаяр эцэгтэйгээ нийлж терийг целмечихеед элчин сайд болох ес зvйгvй! Ард тvмэн бид Нямдорж, тvvний хvvд ергvй!!!

Avatar

Зочин 2019-05-02 66.181.161.28

үхсэний чинь дипломат үндсэн боловсон нтр. энд хулгайн тухай ярьж бна

Avatar

энхээ 2019-05-02 66.181.161.28

үхсэний чинь дипломат үндсэн боловсон нтр. энд хулгайн тухай ярьж бна

Avatar

Hoshnog 2019-05-02 212.7.222.13

Naadah Chin No toi

Avatar

Зочин 2019-05-02 46.138.63.7

МОНГОЛЫН ТӨРД ШУДАРГААР ЗҮТГЭСЭН Ц.НЯМДОРЖИЙН ХҮҮ ЯАВЧ МУУ ХҮН БАЙХ ЁСГҮЙ! ААВЫНХ НЬ ТӨРД ЗҮТГЭСЭН ГАВЬЯАГ БОДСОН Ч ТҮҮНИЙГ ДЭМЖИХ НЬ ЗӨВ. ЭНЭ ЭЛДЭВ МУУЛСАН КОМЕНТ БИЧИГЧИД элбэгдорж, м энхболд, сү.батболд, , бадамжунай, н.энхбаяр, бусад хулгайчын хүүхдүүд төрийн албанд яаж хувалз болон шигдсэнийг сайн мэдэж байж захиалгат муулчлалаа явуулж байна.

Avatar

Зочин 2019-05-02 122.201.24.76

yag unen

Avatar

Зочин 2019-05-02 64.119.26.237

Эцэг Нямдоржоороо дарга руу нь утасдуулж Эрдэнэттэй гэрээ хийж Эрдэнэтээс 42 сая доллар хулгайлж идсэн терийн менгений хулгайч Н.Анхбаярыг цаазал!!!

Avatar

Зочин 2019-05-02 46.138.63.7

МОНГОЛЫН ТӨРД ШУДАРГААР ЗҮТГЭСЭН Ц.НЯМДОРЖИЙН ХҮҮ ЯАВЧ МУУ ХҮН БАЙХ ЁСГҮЙ! ААВЫН Х ТӨРД ЗҮТГЭСЭН ГАВЬЯАГ БОДСОН Ч ТҮҮНИЙГ ДЭМЖИХ НЬ ЗӨВ. ЭНЭ ЭЛДЭВ МУУЛСАН КОМЕНТ БИЧИГЧИД элбэгдорж, м энхболд, сү.батболд, , бадамжунай, н.энхбаяр, бусад хулгайчын хүүхдүүд төрийн албанд яаж хувалз болон шигдсэнийг сайн мэдэж байж захиалгат муулчлалаа явуулж байна.

Avatar

Зочин 2019-05-02 64.119.26.237

Эцэг Нямдоржоороо дарга руу нь утасдуулж Эрдэнэттэй гэрээ хийж Эрдэнэтээс 42 сая доллар хулгайлж идсэн терийн менгений хулгайч Н.Анхбаярыг цаазал!!! Юун элчин сайд вэ! Эцэгтэйгээ хамтарсан бvлэглэн vйлдсэн луйварчин!

Avatar

шу 2019-05-02 103.229.123.110

Khulsnii bicheech uneheer emgeneltei yum bichikh yum aa. bichsen zuiliig ni ezed ni tooj unshikh bolov uu. Dandaa nyamdorj batzandan bold nareyg muulj bichikh yum… ARD olon ** bishee. awilgachdiig tsaazlawal taarna

Avatar

Зочин 2019-05-02 64.119.26.237

Маш зев нийтлэл байна! Яг загатнасан газар маажлаа!

Avatar

Зочин 2019-05-02 66.181.183.251

Нямдожид Монголын тор засаг хэзээ ор ширээ толж дуусах вэ айн.

Avatar

Зочин 2019-05-02 139.5.219.85

Улс төрчдийн рейтинг гэж хоосон худлаа жагсаалтанд нэг хоёрт жагсах гэж Хүрэлсүх, Баттулга, Оюун-Эрдэнэ нар маш их мөнгө төлж байгаа гэсэн. Тэр мөнгөний хуурамч жагсаалтаар биш ард түмний амьдралаар л та нарын ажил байдал тодорхойлогдно.

Avatar

Зочин 2019-05-02 46.138.63.7

ОЙРЫН 10 ЖИЛД МОНГОЛД Х. БАТТУЛГА ШИГ УЛС ТӨРЧ, УДИРДАГЧ ГАРЧ ИРЭХГҮЙ! МУУ ХУЛГАЙЧИД, ГАМИНГУУД БҮҮ ГОРЬД!!!

Avatar

Зочин 2019-05-02 103.57.92.35

Баттклга шиг новшийг бу гэж дахиж давркулвх вэ дээ горьд байлгуй

Avatar

Зочин 2019-05-02 139.5.219.85

л***р Анхбаяр бол эцгийгээ дууриасан жинхэнэ цэвэр цусны л***р. Санд консулаар байхдаа үүнийгээ нотолсон доо.

Avatar

Зочин 2019-05-02 202.21.108.145

Эцгийн бийд элчин сайд бол гэв үү дээ.

Avatar

Зочин 2019-05-02 112.72.8.90

Бичсэний дараахан охин олджээ гэсэн мэдээ байна

Avatar

Zochinw 2019-05-02 103.229.121.14

Anhbayar dajgui zaluu yum bilee. Etseg ehees bolj huuhed buuruutgah yosgui. Tuilshrah hereggui!

Avatar

Zochin 2019-05-02 103.229.121.14

Anhbayar dajgui zaluu yum bilee. Etseg ehees bolj huuhed buuruutgah yosgui. Tuilshrah hereggui!

Avatar

Irgen 2019-05-02 202.126.89.236

Ta yaj medej baigaa?

Avatar

mongol neg l bish bolj dee 2019-05-02 64.119.24.142

Nogoon gahai OYUNERDENE darga bolood gedesee medehgui idej baij hoolnii hodlogo bolchihood SOLONGOST emchiluuleed irsen gesen ardiin huuhduud iin ami nas hog yum baina daa irged oosdoo mongo zugluulj tusalj baina gishuud bayachuud said darga nar bol salaavch l ogch baina shuu

Avatar

иргэн 2019-05-02 66.181.178.253

Нямдоржийн хүүг Мөнх-Очир, Өлзийбүрэн гэх арчаагүй б**с долоогчидтой зориуд адилтгаж өшөө авах санаатай. Нямдорж луйвэрчидтай эвлэршгүй тэмцэж олон дайсантай болсон нь харагдаж байна. Нямдорж улам урагшаа гэж уриалах байна. Луйварчид хулгайчид далдорох цаг дөхөж байна даа.

Avatar

Сараа 2019-05-02 66.181.177.177

Тэнэг мал

Avatar

Зочин 2019-05-02 80.110.104.30

Уг нь соелтой газар бол нэр ус удам судар нь цэвэр ес зүйтэй хүмүүс л улсыг удирдаж жолоодох естой баймаар!!! Манайд бол нэр муутанууд нь дээжээ авираад мацаад байх юм…ивийлээд л дээж нь нисэгээд бай!

Avatar

Зочин 2019-05-02 150.129.143.250

Төрийн хар хайрцаг Тэнгэрийн хуультай нийцэж хөдлөөд байдгийг тэр болгон хүн мэддэггүй

Avatar

Зочин 2019-05-02 150.129.143.250

Анхбаяр бол дажгүй дипломатч болж яваа залуу. Харин эцэг нь зайлуул өөрийгөө зүгээр өнгөрчихнө гэж хичээн мачийж яваа тэнэгхэн нэгэн. Гэм нүгэл илрэх л болно. Харин өөрөө нүглийн төлөөсөөс зугатаад байна гэдэг үр хүүхэддээ ялаа тохож байна аа гэсэн үг шүү дээ. Няамка зүгээр өнгөрлөө гэхэд Анхбаяр дээр л бууна, өрөөлийн хүн үүрэхгүй. Нүглийн төлөөс хэлтэрнэ гэсэн теорем байдаггүй л байхгүй юу

Avatar

Зочин 2019-05-02 59.153.112.50

МУ-д мэргэжлийн дипломат байхгүй болж хуульч, ня/бо, орос хэлний багш, бараа судлаач, инженерууд " дипломат"-р дуудуулах болсон нь нийгмийн гаж тогтолцоо, намын томилгооны илрэл

Avatar

Зочин 2019-05-02 59.153.112.130

Зоригг алуулсан д мөнч их баярлаж байгаа хүн

Avatar

Zochin 2019-05-02 66.181.161.81

Ezengvi gazriin bumba galzuurna gegcheer galzuurch l bai za ta nar.

Avatar

Зочин 2019-05-02 103.212.118.67

Нямдоржийн хүү нь мэргэжлийн дипломатач юм байна лээ.

Avatar

Зочин 2019-05-02 59.153.112.50

Битгий худлаа долигноо.СV унш.сургуулиа төгсөөгүй хэрүүлч эцгийнхээ буянаар УИХ ТГ ажиллаж эхлэсэн нь бичээстэй бгаа

Avatar

Irgen 2019-05-02 202.126.89.236

Тийм. Бас мэргэжлийн шахаа чинь. ГОКд их хэмжээний бараа шахаа биздээ???

Avatar

mergejil 2019-05-02 66.181.167.190

Aav ni yer ni yamar hamaa baina. Mergejleeree sain yavj baigaa hun elchin said bolj bolno.

Avatar

Иргэн 2019-05-02 195.46.106.44

Uur hoorondoo yamar ch hamaagui yumiig holij bichih yum aa \n\nBatzandangiin ah h** hotod tomilogdon ajiilaj bga sh dee Umnu ni Ereend ajillaj bsn \n\nNyamdorjiin huu Ankhbayariin huvid GHYamand shataar ahin ajiillasan diplomat chadvartai mergejilten shuu dee Aav ni tom darga geed huu ni hohirch bolohgui bh aa Hani hamaagui nuhriig uur gazraas avchraad shuud Elchin said bolgoh gej bga bish

Avatar

Зочин 2019-05-02 202.9.42.15

Чимээгүй дайрдаг нохой Нямдорж

Avatar

Зочин 2019-05-02 202.126.89.171

Хүүхэд алга болох Хүрэл сүхэд хамаагүй бололтой. Тэр дуугарсангүй

Avatar

Zochin 2019-05-02 122.201.21.80

Kkk,estoi padgui shuu dee

Avatar

Зочин 2019-05-02 66.181.161.5

Урьд урьдын ерөнхийлөгчдөөс хамгийн чадваргүй, хамнийн их хор хутгаж ард түмнийг талцуулсан мафи аргаар харгисаар төрд бсн хүн женко болж бн. Урьд урьдын засгийн газраас хамгийн чадваргүй дэвшилгүй хийсэн юмгүы хэрүүл хөөсөн нь хүрэлсүхиын засаг боллоо. Муугаараа тэргүүлж бга нөхдийг рейтингээр 1,2 т гдг нь мөн л попорсон явдал гутамшиг!!!!

Avatar

zochin 2019-05-02 202.179.27.40

aav schigee ichich nuurgui bas neg ychir tolgoi um bischuu ter Nymdorjiin chuu Anchbayr geluu???, odoo tanai ger bul ulam l sonin chachin chuu.

Avatar

Zochin, 2019-05-02 51.154.140.254

Udamaa ur huuhedee yaagaad boddogui heltegii bee

Avatar