Б.Бат-Энэрэлийн анхны хайр Сувдаа | News.MN

Б.Бат-Энэрэлийн анхны хайр Сувдаа

Б.Бат-Энэрэлийн анхны хайр Сувдаа

Б.Бат-Энэрэлийн анхны хайр Сувдаа

Телевизийн нэвтрүүлгийн үеэр сод авьяастан хүү Б.Бат-Энэрэлийн дурдсан түүний анхны хайр, нэвтрүүлэгч Н.Сувд-Эрдэнэтэй цөөн хором ярилцлаа.


-Б.Бат-Энэрэл та хоёрын “учрал"-ын талаар яриагаа эхэлье. Анх сод авьяастан жаалтай хэрхэн танилцсан бэ. Б.Бат-Энэрэл танд “дурлах” болсон шалтгаан нь юу вэ?

-Юуны өмнө бүх хүнд энэ өдрийн мэнд хүргьe. Анх танилцсан түүх маань их сонин. Би ажлаасаа халагдаж ч болохоор нөхцөл үүсч байлаа. "Өлзий" телевизийн шууд нэвтрүүлгийн зочноор МУГЖ С.Батсүх, Б.Бат-Энэрэл нар оролцох болоод, би хуваарьт хөтлөгчөөр нь томилогдсон л доо. Нэвтрүүлэг дундаа ч ороогүй байхад би гэдэг хүн инээгээд эхэлсэн. Уг нь инээх юм юу ч яриагүй байхад л би зогсож чадахааргүй болтлоо инээгээд. Намайг дагаж С.Батсүх гавьяат, зураглаач, найруулагч гээд тэнд ажиллаж байсан бүх хүн нулимсаа гартал инээсэн. Би чинь телевизийн шууд эфирээр хоёр гараа өргөөд бууж өгсөн. Найруулагчдаа "Би цааш үргэлжлүүлж чадахгүй нь ээ" гэж хүртэл биeийн хэлэмжээрээ хэлж байсан. Ямартай ч ажлаас минь халаагүй юм (инээв. сурв). Хэдхэн цагийн дараа сошиалд "Тeлeзийн шууд нэвтрүүлгийн үeэр хөтлөгч нь инээдээ барьж дийлэхгүй эфирээ хаалаа” гэдэг гарчигтай мэдээллүүд цацагдаж эхэлсэн. Хэдхэн цагийн дотор хэдэн зуугаараа үзэж, үзсэн хүн бүр дагаж инээгээд, eр бусын бичлэг болж хувирсан (инээв.сурв). Б.Бат-Энэрэл тэр үед инээлгүй "Та нар инээхээ боль л доо" гээд суугаад байдаг, их хөөрхөн бичлэг бий. Тэр цагаас хойш гавьяат С.Батсүх болон Б.Бат-Энэрэлийн гэр бүлтэй дотно, ах дүүсийн холбоотой болсон. Одоогоос гурван жилийн өмнөх үйл явдал юм уу даа. Дурлах ч юу байх вэ дээ, нэг тийм сонин холбоос тэр инээдээс үүдэлтэйгээр эхэлсэн юм.

-“Танайд хоноё” нэвтрүүлгийн үеэр Б.Бат-Энэрэл таны талаар ярьсан. Таныг өөр хүнтэй үнсэлцлээ гээд гомдсон байна лээ. Та найз залуутай юу?

-Б.Бат-Энэрэл энд тэнд намайг их ярьдаг гэж эмээ нь хэлдэг л дээ. "Гэрэлтэй цонх", "Доржийн гудамж", "Танайд хоноё" зэрэг нэвтрүүлгээр ярьсан байдаг. Надад гомдсон шалтгаан нь, би амьдралдаа нэг удаа клипэнд тоглосон юм л даа. Тэр клипэнд хацар дээрээ хальт үнсүүлдэг хэсэг байдаг. Тэрийг үзээд л нэг хэсэг гомдож явсан. Нөгөө "Би чамд хайртай" гэдэг кинон дээр Баяраа чинь өөрөө л ширээн дээрээс унасан юм байна лээ ш үү дээ гэдэг шиг Б.Бат-Энэрэл өөрөө л хэтрүүлж бодоод гомдсон юм байна лээ шүү. (инээв.сурв). Энэ тухай бичлэгийг маш олон хүн миний фэйсбүүк хаяг руу тааг, мэншин хийж, найзын хүсэлт илгээж байна. Зарим нь "Арай ч дээ Сувдаа, Хөөрхөн хүүг гомдоосон байна" гээд л …. хүн бүр өөр өөрийн өнцгөөр харж байна. Ямартай ч надад "Хайртай" гэж хэзээ ч марталгүй, энд тэнд хэлж явдаг нь учиртай л байх. Хүмүүс тоглоод л "Энэ охин чинь чамайг том болох үeд эмээ болчихноо", "Өөр хөөрхөн охин байгаа" гээд л цаашлуулдаг юм. Үнэн л дээ (инээв.сурв). Мэдээж эрүүл саруул өсөж, сайхан эр хүн болох цагт юун Сувдаа л болно шүү дээ.

Энэ гахай жил надад их ээлтэй жил байна. Би өөрт тань урд нь ярилцлага өгч байхдаа ганц биe гэж хэлж байсан шүү дээ. Одоо бол хоёр биe болсон. Зүрхнийхээ гүнд заяаныхаа ханьтай одоо л учирсан юм шиг мэдрэгдэж байгаа. Ийм мэдрэмж хүнд тэр бүр төрөхгүй л болов уу. Тэр хүн маань миний хүүхэд байхдаа төсөөлж хардаг байсан хүн мөн байна. Бид хоёрыг бурхан учруулсан. Үргэлж талархмаар. Би болон тэр хүний жаахан ч гэсэн зөв явсны шагнал нь энэ учрал байх аа. Eр нь санаа зөв бол заяа зөв шүү дээ.

-Би таныг БНСУ-д сургууль төгссөн, чадварлаг нэвтрүүлэгч гэдгийг тань мэднэ. Харин уншигчдад өөрийгөө танилцуулахгүй юу. Эрхэлдэг ажил, чөлөөт цагаа хэрхэн өнгөрүүлдэг талаар ярихгүй юу?
-Би айлын бага охин. Үнэхээр сайхан хоер ахтай. Тэд намайг маш зөв хүмүүжүүлсэн гэж боддог. Намайг төрсөн цагаас хойш миний төлөө амьдарсан хүмүүс бий. Н.Түвшинбаяр, Н.Түвшинтулга гэдэг л дээ, миний ах нарыг. Таны мэдэж байгаачлан БНСУ-ын Тeлeвиз урлагийн сургуульд нэвтрүүлэгч мэргэжил эзэмшсэн. Дараа нь Монголдоо ирээд, СУИС-т суралцаж, магистрын зэрэг хамгаалсан. Одоогийн байдлаар хоёр ажил зэрэг хийж байна. UBS телевизэд хөтлөгч, нэвтрүүлэгч мэргэжлээрээ, СУИС-РТМУС-д Илтгэх урлаг, Хөтлөх ур зүй гэсэн хичээл зааж, оюутнуудад багшилж байна. Би мундагтаа энэ ажлуудыг хийж байгаа биш. Намайг үнэн сэтгэлээсээ дэмждэг маш олон багш, удирдлага, гэр бүл гээд эрхэм хүмүүс байна. Тэр хүмүүс байхгүй бол би хэн ч биш шүү дээ. Багшлаад нэг жил болох гэж байна. Хамгийн хайртай хүмүүс минь оюутнууд маань болох гээд байна шүү (инээв.сурв). Надаас илүү сайн явж, сайхан амьдраасай гэж хумхийн тоосны төдий атаархалын сэтгэлгүйгээр бодож чаддаг хүн бол БАГШ хүн юм байна лээ. Өөрөө багшлаад ойлгосон. Багшлах ч гэж дээ, оюутнуудтайгаа хамтдаа хөгжөөд л явна. Намайг өдий зэрэгт хүргэсэн багш нартаа талархаад баршгүй ээ. Баярлалаа, багш нар минь. Энэ бүхнийг бий болгосон хүмүүс бол дээр дурдсан ээж, аав, хоёр ах маань юм даа. Сайхан гэр бүлээс сайхан ханьд очно гэдэг их хувь тавилан шүү. Гэхдээ цаг ямагт зүтгэж, амьдралаа өнгөлөх хэрэгтэй байх.

-Тийм шүү. Үйл явдал, арга хэмжээнд Сувдаатай таарахад байнга л инээмсэглэж яваа харагддаг. Байнгын эелдэг, дөлгөөн зан араншин хэнээс танд уламжлагдсан бэ?

-Баярлалаа, таны нүд л намайг их гоёор хардаг юм байна даа (инээв.сурв). Солонгост сурж байгаад ирэхэд монгол залуус ихэнх нь хөмсгөө зангидсан байдалтай зөрж өнгөрдөг байлаа. Тэгээд энэ хүмүүс яагаад ийм ууртай байна гэж боддог байсан. Аргагүй байх л даа, утаатай, цалин хүрэлцээ муу, амьдрах нөхцөл муу гээд тоочоод байвал хөмсгөө зангидах 1000 шалтгаан байна. Гэхдээ амьдрал богинохон шүү дээ. Инээх нэг шалтгаан байж л байгаа. Хүүхдийн гэнэн цайлган нүдээр хорвоог хараад үзээсэй гэж хүсэж явдаг. Eр нь зовлон, гунигт өөрийгөө захируулж амьдарвал харамсмаар байх аа. Сөрөөд л гарах хэрэгтэй. Хүний биeийг олж төрнө гэдэг чинь их хариуцлага, их том бэлэг шүү дээ. Намайг жаргалтай инээд хөөртэй, баясалтай амьдрахад бурханы шашин хөтөлсөн. Багш нар минь ухааруулж байдагт гол нөлөөлөл нь байгаа.

-Та XXI зууны буддист эмэгтэйчүүдийн нэг. Өглөө бүр мөргөлөө үйлдэж, гэгээрэл, бурхан шашны талаар нэвтрүүлгээ бэлтгэсээр л байна уу?

-Ухаарахуй хэмээх буддын шашны сургаалийг энгийн хэл найруулгатай хүргэдэг нэвтрүүлэг маань түр хугацаагаар завсарласан. Боломж л олдвол заавал нэвтрүүлгээ үргэлжлүүлнэ. Өдөр бүр 21 удаа сунаж мөргөж байгаа.

-Бага насны хүүхдийн хүчирхийллийн талаар таагүй мэдээ байсхийгээд л урсах боллоо. Энэ бүхэн нийгэм ямар болсныг харуулж байна. Энэ нийгмийг хэрхэн зөөлрүүлэх вэ. Залуу хүний хувьд нийгмийн сайн сайхны төлөө юу хийж чадах вэ?

-Нийгмийн сайн сайхны төлөө хамгийн түрүүнд хөгшин ч бай, залуу ч бай өөрөө зөв үг, үйлдэлтэй, зөв сэтгэлтэй амьдрах хэрэгтэй. Чадал нь хүрч байвал бусдад тустай үйл хийх. Миний хувьд гишгэсэн мөр бүхэндээ чин сэтгэлээсээ хандахыг хичээдэг. Хүнд худлаа хэлчихгүй юмсан, хуурахгүй юмсан, хүний юмыг зөвшөөрөлгүй авахгүй юмсан гэсэн зарчимтай байхыг л эрмэлзэж байна. Энэнээс хэтэрч чадахгүй л байна. Миний хийж чадах юу билээ гэж байнга боддог. Ойрд бурханы шашны сургаалиудыг ойлгуулах зорилготой подкаст хийж, нийгэмд түгээхийг маш ихээр хүсэх болсон. Найз залуугаасаа хамтран хийхийг гуйсан. Бид хоёр чинь нэг багшийн шавь, нэг ёсондоо номын ах дүүс. Тэр маань ухаалаг, залуу хүн гэхэд тэр бүр хүмүүсийн ойлгоод хэрэгжүүлээд байдаггүй зүйлсийг амьдралдаа хэрэгжүүлдэг мундаг хүн бий. Тэрийг нь ганцхан би сонсоод, бишрээд суумааргүй л байна шүү дээ. Eр нь ганцаараа хаа ч хүрч чадахгүй. Энэ ярилцлагыг уншиж байвал Подкастаа хийж эхлэх үү? гэж хэлмээр байна (инээв.сурв). Бурханы шашин надад гайхалтай олон давуу тал бий болгосон. Сая хоёрдугаар сард "ЗҮРХ СЭТГЭЛЭЭ ДАГА" нэртэй 108 сургаалтай тэмдэглэлийн дэвтэр санаачлан гаргасан. Маш цөөхөн тоогоор хэвлүүлсэн. Боломж гарвал дахин энэ мэт зүйлсийг нийгэмдээ түгээх болно оо. Баярлалаа.

-Ярилцсанд баярлалаа. Уран бүтээлийн өндөр амжилт хүсье.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
139
ЗөвЗөв
35
ХахаХаха
31
ХөөрхөнХөөрхөн
23
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ГайхмаарГайхмаар
8
БурууБуруу
7
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

58 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

сонин 2019-05-02 103.212.117.94

энэ Сувдаа гээд сонин хүүхэн байдаг. дургүй дургүй

Avatar

Hener 2019-05-02 202.126.89.111

Shal soliot

Avatar

CM 2019-05-02 103.229.121.178

Тэр ккккккк болиочээ авъяасгүй ч гэгшиг өөрийнх хүүхэд мундаг биш болохоор атаархаад байгаарай

Avatar

CM 2019-05-02 103.229.121.178

Та нар хүүхдийг ингэж болдог юм уу айн гажиг ч гэгшиг үс нь яасын та нарт гай болоод байна уу хөөрхөн байгаа биз дээ та нхрын хүүхдийг ингээд байвал гоё уу

Avatar

зочин 2019-05-02 112.72.11.121

ёстой хөөрхөн юмаа. амжилт

Avatar

Завхан 2019-05-02 66.181.161.43

Хөдөөнийх гээд байгаа хүмүүс Монгол л бол өвөг эцэг чинь хөдөөнийх…Үүнийгээ мэдэх үү эсвэл муу хятадууд хотын хоосон толгойтой өлөн гуйлгачид атаархаад үхлээ.Бат-Энэрэл бол яалтачгүй гоц содон эгэл хүүхэд биш.Хүүхэд бол хүүхэд өөрсдийн үр хүүхдээ хайрлаж магтаж болох ч бусдын алаг үрийг бүү муул!!!

Avatar

Зочин 2019-05-02 66.181.161.43

Хөдөөнийх гээд байгаа хүмүүс Монгол л бол өвөг эцэг чинь хөдөөнийх…Үүнийгээ мэдэх үү эсвэл муу хятадууд хотын хоосон толгойтой өлөн гуйлгачид атаархаад үхлээ.Бат-Энэрэл бол яалтачгүй гоц содон эгэл хүүхэд биш.Хүүхэд бол хүүхэд өөрсдийн үр хүүхдээ хайрлаж магтаж болох ч бусдын алаг үрийг бүү муул!!!

Avatar

Kkk 2019-05-02 213.162.73.43

Shal gajig ym ichmeer ch ym shig

Avatar

SS 2019-05-02 66.181.168.8

GAJIG

Avatar

egch 2019-05-02 64.119.25.24

dandaa ineesen saihn energitei bvsgvi. ter nevtrvvlgiig olon vzeed uurin erhgv ineesen dee. zuv ybval zuulun zuulun horvoo shvvde

Avatar

irgen 2019-05-02 64.119.27.71

ene halhuud bur arhinii tenegrel uvchind butsaltgui jivjee nasand hureegui huuhdeer show hiihee bolio

Avatar

Ju 2019-05-02 150.129.143.216

Ali aimgiin humuus ve nutag ru n butsaa Batsuh odoo bolnoo.yu yariad balairaad bnaa naad huuhed.tomchuul ta nar iim ulger duurial bolj bolohgui ee

Avatar

Зочин 2019-05-02 122.201.31.243

ШИЖИГ ХҮРЧ ОЙ ГУТАЖ ОГИУДАС ХҮРЧЛЭЭ .

Avatar

Зочин 2019-05-02 66.181.161.114

Уншхаа болиочдээ албатайм шг өөрсдөө уншчхаад хэрүүл хцгээгээд жхон хүүхдийн болоод сэтгүүлчийн нэр төрийг доош н хийх гэд ядцан өчүүхэн сэтгэлгээтэйн бээ ич ич

Avatar

Зочин 2019-05-02 202.9.43.150

сэжиг гэж бичдэг юм муу сурлагатан минь

Avatar

Зочин 2019-05-02 202.179.4.170

Сайхан ярилцлага болжээ. Чадварлагч хөтлөгч, нэвтрүүлэгч гэж боддог. Цаашдын ажилд нь өндөр амжилт хүсье.

Avatar

mongol 2019-05-02 202.21.116.78

Goyo yariltslag bn. Bayar hyrgeye.

Avatar

Huuhdeer mungu hiihee bolio 2019-05-02 162.229.188.40

Huuhdiig ch huuhdeer ni bailgahgui mungu bolgoj haraad, boliochee!!!
Renchindulamaa chamd uur bichiheer yum oldohgui bna uu?

Huurhii duu setguulcheee ald daa,

Avatar

Зочин 2019-05-02 103.57.92.128

ХҮҮГИЙН ҮСИЙГ ЗАСУУЛАА!!! ЭЕРЭГ ЭВТЭЙХЭН ДҮР ТӨРХТЭЙ БОЛГООЧЭЭ!!!

Avatar

Зочин 2019-05-02 122.201.22.203

Энэ үс толгойг нь одоо болимоор юмаа.ямар ч утгагүй хэдэн жил ингэж тэнэгтлээ.үнэн мэдрэмжгүЙ юмаа.Хаашаа юм бэ,ингэж засахгүй болохоор мөнгө олохоо больчихно гэж айдаг юм байх даа

Avatar

зочин 2019-05-02 203.91.115.247

Энэ хүүхдээр гүйэ их мөнгө хийж байна аа. Өөрт нь юм хүртээдэг юм болуу. Одоо бүр элийрч гарлаа

Avatar

z 2019-05-02 59.153.113.83

юуны чинь анхны хайр вэ наадах чинь жоохон хүүхэд. бас энэ хүүхдээр юу дуулуулаад юу яриулаад байнаа. та нар чинь галзуурцан юм уу.

Avatar

Ганаа 2019-05-02 37.164.221.94

Сайхан ярилцлага байнаа ухаантай охин ажил амьдралд аз жаргал амжилт хүсэе

Avatar

Зочин 2019-05-02 178.194.199.153

Huuhed bolgon l ingej duulna sh dee.

Avatar

Зочин 2019-05-02 178.194.199.153

Batsuh bas emee ni geed baigaa y****n odoo boliochee.

Avatar

Зочин 2019-05-02 178.194.199.153

Huduunii debile uud l ene mangar batsaaniig hoorhood baigaa yum daa

Avatar

Tugs Tululdur 2019-05-02 66.181.161.77

ta nart ymr hamaa bnaa ymiig jaahan goer harj sural daa jaahan hvvhed muulj suuj bhar 1 ym surd hged buteegech ta nar shig MUNHAG tolgoitnudaas l dr bndag

Avatar

Tugs Tululdur 2019-05-02 66.181.161.77

Hutsaach gulugnudee ta nart ymr hamaa bnaa ymiig jaahan goer harj sural daa jaahan hvvhed muulj suuj bhar 1 ym surd hged buteegech ta nar shig MUNHAG tolgoitnudaas l dr bndag

Avatar

Зочин 2019-05-02 178.194.199.153

Ene batsaaniig harjaar uur hureed baidag bolloo

Avatar

Зочин 2019-05-02 202.170.70.6

Гоц авъяастай хүүхэд гэнэ үү? Надад бол энэ хүүхдийг хараад жихүү хүрмээр санагддаг. Хүүхдийг хүүхдээр нь байлгахгүй хѳдѳѳний орк шиг уянгалж минэрсэн юм болгоод түүнийгээ гоц авъяас гэж бодож байвал хѳѳрхийлѳлтэй л байна даа.

Avatar

Са 2019-05-02 202.21.108.221

Энэ хүүхдийг зүгээр байлгаачээ,одоо энэ хачин үс мүсийг нь ч гсн засаж өгөөсэй,яг тэнэг болгочих юмаа

Avatar

asfg 2019-05-02 66.181.167.191

harin teh ene huuhed shiljiltiin nasandaa hureed nileen oncgui huuhed boln

Avatar

Зочин 2019-05-02 122.201.31.243

ТОМ ХҮМҮҮС ЭНЭ ХҮҮХДЭЭР МӨНГӨ ОЛОХ ГЭЭД БАЛАЙ , МАНГАР БОЛОГЦОН ЦААШДАА УЛАМ Л БАЛИАР БОЛООД БАЙХ ЮМ , ЭЭЖ НЬ , ТЭР ГАВЬЯАТ ХОЁР ЭНЭ ХҮҮХЭДИЙН ХҮҮХЭД НАСЫГ ХУЛГАЙЛААД МУУХАЙ ХҮН БОЛОГЛОО ДОО .

Avatar

ИИИИИ 2019-05-02 124.158.77.50

Хүүе ээ МОНГОЛЧУУДАА, наад үг хэлээ ямар аймар юм бэ? Хүүхэд шүү дээ хүүхэд, ээ бурхан минь. Тэдэн настай хүүхдээ тэгж зодож, заазуурдаж гээд л гараах байх юм та нар тэднээс хумсын толион чинээ ч зөрөхгүй юмаа. Зүгээр л амнаас гарах үг чинь жад л гэсэн үг

Avatar

Зочин 2019-05-02 124.158.77.50

Хүүе ээ МОНГОЛЧУУДАА, наад үг хэлээ ямар аймар юм бэ? Хүүхэд шүү дээ хүүхэд, ээ бурхан минь. Тэдэн настай хүүхдээ тэгж зодож, заазуурдаж гээд л гараах байх юм та нар тэднээс хумсын толион чинээ ч зөрөхгүй юмаа. Зүгээр л амнаас гарах үг чинь жад л гэсэн үг

Avatar

ИХ ЗАЙРАН 2019-05-02 103.240.241.110

60 настай өвгөн Батсүх, 6настай хүү Бат-энэрэл 2т навс ялагдсан МОНГОЛЫН зохиолын болон рокпоп ЗАЛУУ ДУУЧИД ЭНЭ 2 БАЙНГА МУУЛЖ ГУТААЖ ДОРМЖИЛЖ ДООГЛОХ АЖЛЫГ ГАРДАН ЗОХИОН БАЙГУУЛДАГ ГЭДЭГ НЬ ИЛТ БОЛСОН. ТАМЫН ТОГООНЫ МОНГОЛООС БУСАД ОРНД 1Ч ГЭСЭН ХҮҮХДИЙГ САЙН САЙХАН ЯВАХД БҮГД ДЭМЖИДЭГ . ЭНЭ ХҮҮГ ХАРААСАН ДОРОМЖИЛСОН БҮХЭН ГЭСГЭЭЛЭЭ ХҮРТЭНЭ

Avatar

Зочин 2019-05-02 178.194.199.153

Yanhanii zulbadasaa chi yostoi ork baina daa. Ih zairan genuu debile g**** chine

Avatar

hooson tolgoit min 2019-05-02 64.119.22.40

chi ooroo yanhanaas torson zulbasaga we g**** chin nyalh huuhdiig eldew yanzaar heleed chmg boduul olnii hair hundetgeliig hurteed chms aygu bol ih orlogo olood yawj bgaa archaagui shees min.. arhichinii gert ussun humuus arhiching uzedgui shig chi yag yanhanaas tortsn bolhooroo amnaas chn yanhan2 gdg ug gardag bh zonog ozda we

Avatar

Zochin 2019-05-02 59.153.112.179

Haa saigui baidag l yum. Uund buhimdah hereggui dee

Avatar

зочин 2019-05-02 66.181.178.241

Энэ хүүхэд ямар ч бсан бурханаас өгөгдөлтэй хүүхэд. Хүүхэд өөрөө хүсэж байвал хэн ч зогсоох хэрэггүй. Нүдний эмнэлэг дээр таарч бсан, их хөдөлгөөнтэй үг хэл бэлэн цэцэн хүүхэд харагдсан. Та нар минь юмыг байгаагаар нь хүлээж ав. Өөрөө дуулах хүсэлтэй яалтчгүй дуулаад бгаа хүүхдийг дэмжихээс яахав дээ. Дуулахгүй гээд бхад нь албадаад хүч хэрэглээд байгаа юм харагдахгүй бна. Ер нь манайхан дээшилж бвал муулаад хардаад бдаг, муу явбал арчаагүйгээр нь дууддаг. Хүүхэд бүү муу хэл.

Avatar

Zorig 2019-05-02 202.21.116.78

Sonin l yum bn. Gehdee ene huuhdiig tomchuud ashiglaad bh shigee

Avatar

Зочин 2019-05-02 122.201.24.180

би ганцаараа энэ хүүхдмйн талаар сөрөг бодолтой бдаггүй л юм бна. 6хан настай бж нээх аймаар яриа хөгжсөн, хүүхэд хүүхдээрээ л бх хэрэгтэй шдээ. үс гэзэг нь ч тэр. хүүхдээр дамжуулж мөнгө олох сонирхолтой эцэг эх батсүх дуучин 3 олсон орлогыг нь хүүхдийн сайн сайханд яг зарцуулж бгаа юу? биш ээ

Avatar

Зочин 2019-05-02 202.179.27.91

Гарчиг, агуулгын алдаатай нийтлэл, сэтгүүлч хүүхнийг сурталчлах гэсэн юм байх даа

Avatar

Зочин 2019-05-02 103.229.120.81

Mash muuhai yumaa yuniih ni gots avyastan baihavdee hvvhdeer mungu olj amidralaa zalguulj bgaa Batsvh gavyat arai muuhai hargis yum shig sanagddag ene hvvhed tsaashid yaj amidrahiin bodoh heregtei yum bishvv. Vs gezgii ni hvrtel gachin zasaad l nohoitoi adilgan haragduulaad l klip nilgd l dorimjilson mungu nd shunasan haragddag. Ene hvvhdiin duulahiig ch, yarihiig ch sonsohoos aidas hvrdeg neg l bish yostoi nasand hvreegvj uvuu.Iim biznesee zogsoo BATsVH gaviyat aa

Avatar

Зочин 2019-05-02 64.119.25.246

Дуучид ханш нь унаж, орлого нь багасахаар хэн нэгэнтэй хамтарч дуулдаг болж. Нэг бодлын өөртөө итгэлгүй байгааг харуулсан явдал болой. Энэ лугаа адил Батсүх гавьяат өөрөө явахгүй болуут энэ нэг хүүгээр ханиа хийж бас нэг амьсгаа авах гэж оролдсон байх даа. Үүний буруу гэж юу байхав. Хүүхдийг хүүхдээр нь байлгаарай. Юун анхны хайр майр вэ.

Avatar

H 2019-05-02 64.119.22.46

Yu hutsaD bgaan

Avatar

зочин 2019-05-02 202.9.42.33

Нялх хүүхдээр тоглоом хийгээд ч байгаа юм шиг муухай л байдаг юм .. Үс гэзэгийг нь хүртэл…. зүгээр засчхаач !!.

Avatar

Зочин 2019-05-02 103.229.123.215

ХӨДӨӨНИЙ ТЭНЭГҮҮД.давтан хэлэв

Avatar

эхлээд баасаа арчаад сурчих 2019-05-02 77.247.181.163

жоохон хүүхдээр мөнгө олдгоо одоо больмоор юм гадаадын өндөр хөгжилтэй оронд бол шууд шоронд орно шүү

Avatar

Зочин 2019-05-02 203.91.112.133

хүүхдээр ёстой тоглох юмаа. аймшигтай, энэ хүүгийн эцэг эх гэж банйа уу

Avatar

Зочин 2019-05-02 64.119.21.120

юуных нь гоц байхав.санаа нь явцан одой хүн.Би лав дууг нь ч сонсож чаддагүй🤮

Avatar

нүд чих 2019-05-02 66.181.191.157

Хөдөөний тэнэгүүд гэнүү. Хотын цэнзүүрдэгч зиндаа горилогчоо битгий томор амьдрал мэдэж байж солиор.Чи энэ БатЭнэрэлийн хаана ч хүрэхгүй. тэрийгээ мэдрэхээрээ ингэж мэдрэлтэж эхэлж байгаа юм.чамд хүнд туслах өхөөрдөх хайрлах нэнжин сэтгэл байшгүй.

Avatar

Зочин 2019-05-02 202.9.42.144

Энэ хүүхэд чинь цаашдаа яаж амьдрах юм

Avatar

зүгээр 2019-05-02 202.179.26.220

сайхан ухаантай даруухан охин байна даа

Avatar

Кккккккк 2019-05-02 66.181.187.199

Энэ хүүхэд одоо болиосой,Арай хэтэрлээ,Хөдөөний тэнэгүүд энэ харааны бэрхшээлтэй хүүхдээр бизнес хиихээ зогсоогоочээ,,,,,Ямар юмны гоц авьяастан байхав дээ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-05-02 66.181.188.140

Hun dormjloh huulitai hu. Bi hodooniih bish l dee. Gehdee ene huug demjdeg

Avatar

Даш 2019-05-02 202.126.89.169

Би хөдөөнийх. Хүүхэд дуртай юмаа хийж байхад дэмжих нь буруу юу? Өөрсдийхөө хүүхдэд олигтойхон анхаарал тавь. Аягүй бол утас, компьютер шагайхан маанаг байгаа даа.

Avatar

Зочин 2019-05-02 66.181.161.89

Чи энэ хүүхдийн чигчийнд ч хүрэхгүй

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж