Х.Энхжаргал: Төрийн асуудал, миний асуудал биш | News.MN

Х.Энхжаргал: Төрийн асуудал, миний асуудал биш

Х.Энхжаргал: Төрийн асуудал, миний асуудал биш

Х.Энхжаргал: Төрийн асуудал, миний асуудал биш

АТГ-ын  дарга Х.Энхжаргалыг  өнөөдөр УИХ-ын Хууль зүйн байнгын хороогоор албан тушаалаас нь чөлөөлөх асуудлыг хэлэлцэж дэмжсэн. Энэ үеэр АТГ-ын дарга Х.Энхжаргалаас дараах тодруулгыг авлаа.

Та  албан ажлаасаа чөлөөлөгдөж буйг хуулийн дагуу гэж үзэж байгаа юу?

-Мэдэхгүй. Төр ажлаа авч байна, өгнө.

Үндсэн хуулийн цэц дээр энэ асуудлаар маргаан үүсч байгаа?

-Төрийн асуудал, миний асуудал биш.

-Та ажлаа өгөхөөсөө өмнө шалгаж байсан томоохон хэргүүдийнхээ талаар мэдээлэл хийх үү?

-Үгүй.  Томоохон хэргүүдийн талаар би мэдээлэл өгөхгүй.  Прокурор мэдээлэл өгөх ёстой.

-Ерөнхий сайд асан С.Баяр, Ч.Сайханбилэг нарт хамаарах хэрэг  юу болсон бэ?

-Бүгдийг нь шалгаж байгаа.

Тагнуулын ерөнхий газрын дарга Б.Хурцын асуудал юу болж байгаа вэ?

-Энэ асуудлыг Цагдаагийн байгууллага шалгаж байгаа.

Та  АТГ-ын даргын албан тушаалд томилогдоод хэр сайн ажилласан гэж өөрийгөө дүгнэх вэ?

-Хэлж мэдэхгүй байна.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
41
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ЗөвЗөв
7
ХахаХаха
3
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

70 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-05-01 66.181.161.46

За ашгүй дээ. АТГ-д өргөдөл өхөөр өргөдөлөө буцааж татаж ав гээд утсаар дарамтлаад бдаг юм бна лээ. Энэ АТГ МАН-ынханаар дүшрсэний тод жишээ энэ.

Avatar

J. Erka 2019-05-01 202.179.25.192

Хурандаа Энхжаргал өөрийн имийжтэй хүн юм байна. Түүний хэлсэн "Төр ажлаа авч байна, өгнө." гэсэн нь хударгатай эрийн шинжийг харуулж байна. "Шударга бусын хонгил"-оос тэр "захиалга" авсан эсэх, томилогдоход нь тусалсан, дэмжсэн дарга нараас "хүсэлт"-тэй байсан эсэх нь тодорхойгүй байгаа ч цаг хугацаа харуулна биз дээ. Ямар ч байсан албан тушаалаа ашиглан авлигачдаас "авлига" нэхээгүй гэж найдая…

Avatar

Uuu 2019-05-01 49.0.212.26

ЗААААААААА ЯАХАВ ДЭЭЭ МЭДЭХГУЙ Л БГАА БИЗ ТЭГЖ БАЙГААД БОЛНО ШТЭЭ

Avatar

Зочин 2019-05-01 64.119.25.232

Монгол хүн ажил хийнэ гэж алаад хаях юсаа….Арай ингэж болохгүй. Хэдэн уяач нар марзагнаж байгаа юм шмг…Төр гэж байгаа юмуу….

Avatar

зээээ 2019-05-01 150.129.140.105

нехен сонгуулиар томилогдсон Томилолтын хугацаандаа байх шуудээ?! Тиймээс хугацаанаасаа емне огцорч буй асуудал биш !Авилгын асуудалд Ялгавартай ханддаг Тиймээс Цагаан захтнуудын зугээс Эрх мэдэлтнуудийн далбаан дор Албан тушаалтнууд гэмт хэрэг хийж Ял завших ихэслээ гэж Нийгэм даяараа шуумжлээж бгаа штэй ?!

Avatar

Зочин 2019-05-01 139.5.217.150

ХАРИН НУУХЫГ НЬ АВАХ ГЭЭД НҮДИЙГ НЬ СОХЛОВ ГЭДЭГ ШИГ ЮМ БОЛООД БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ. ХЗБХ -НЫ ХУРАЛ ДЭЭР ЭНЭ ХҮНИЙ ЯРЬСАН ЗҮЙЛҮҮД НЬ ОЛОН ХҮНИЙ САНАА БОДОЛД ЭЕРЭГ СЭТГЭГДЭЛ ТӨРҮҮЛСЭН ГЭЖ НАЙДАЖ БАЙНА.

Avatar

Zochin 2019-05-01 103.26.193.192

Bitgii solior M.Enhbold jinhene mongol ugsaanii halh hvn shvv bitgii h*****d bai hujaa naraa

Avatar

irgen 2019-05-01 202.126.89.156

Миегийн үгээр л ажлаа хийсэн байх. Баярцогт, сайханбилэг, с.баяр нарын баривчилгаа зүгээр л жүжиг байсан. Өөрийн толгойгоор ажилласан бол гайгүй шудрага байх байсан болов уу.

Avatar

hehe 2019-05-01 122.201.31.134

. Ерөнхийлөгч хэтэрхий улс төржиж, дарамт шахалтаар хуулиас гадуур бохир аргаар сольж байгаа нь бүдүүлэг байна.

Avatar

Зочин 2019-05-01 66.181.185.252

яргачин Элбэг хулгайч яадаг байсан билээ?

Avatar

Монголчууд 2019-05-01 78.109.34.56

х***а М.Энхболдын б**с долоогч, өөрийн толгойгүй цүнх баригч. Аав ээж эхнэр хүүхдүүд нь мөн ч их зовно доо ааваасаа болж..

Avatar

Зочин 2019-05-01 59.153.115.72

Х.Энхжаргал хамгийн ажил хэрэгч, хамгийн даруу, хамгийн үр дүнтэй ажилласан даа. Түүнээс шударга бус, будлиантай дарга нар айдаг нь тодоос тод харагдлаа. Дарамталж хууль бусаар халж байгаа нь нэгийг хэлнэ биш үү. Дараагийн дарга нар ийм хэмжээнд , гол нь шударга ажиллана гэхэд итгэхэд хэцүү байна. Түүний их хөдөлмөр зарсан дуулиант хэргүүдийн шалгалтын үр дүнг алга хийх вий дээ. ХАРИН ЭНХЖАРГАЛ МИНЬ, АЖЛАА ОРХИХ ҮЕДЭЭ ТОМ ХЭРГҮҮДИЙН ТАЛААР АРД ТҮМЭНДЭЭ МЭДЭЭЛЭХ НВ ЗӨВГ ЧИ БУРУУ ЯРЬСАН БАЙНА

Avatar

зочин 2019-05-01 103.26.193.96

МАНд 20 мянгаар саналаа зарчаад эргүүлж 7 төрлиын татвараар ар нуруугаар нь гоё шаасан даа тээ үмхий хар үхэрнүүдийн

Avatar

zochin 2019-05-01 202.126.89.188

enhjargal dajgui ajilsan gehdeel uls turiinhnii halaasnii hun baisan batsaihan ug ni dargaar ni irsen bol

Avatar

Зочин 2019-05-01 199.249.230.116

Үнээн. Миний дүү АТГ-д бараг 8 жил ажиллаж байна. Түүхэнд нь байсан хамгийн ажил хэрэгч дарга энэ Энхжаргал гэдэг хүн байсан гэдэг. Өдөр шөнөгүй цаг наргүй сууж ажилладаг хэрнээсээ дандаа муулуулж байдаг дарамттай хэцүү ажлыг баргийн аавын хүүхдүүд хийхгүй. Өмнөх дарга нарынх нь тавиул цөөн нөхдүүдээс бусад ихэнх ажилтгууд нь Энхжаргал даргадаа ам сайтай байдаг юм гэсэн. Ерөнхийлөгч хэтэрхий улс төржиж, дарамт шахалтаар хуулиас гадуур бохир аргаар сольж байгаа нь бүдүүлэг байна.

Avatar

Зочин 2019-05-01 99.241.52.203

ci muu s** uuruu avilgaliin suljeenii l***r baigaa daa

Avatar

Зочин 2019-05-01 37.187.129.166

.АТГ Энхжаргалын үед чимээгүй, даруухан ажилласаар маш их зүйл амжуулсан байна. Хамгийн гол нь маш шударга өмнө хожид байгаагүй үр дүнтэй ажилласан харагддаг. Энэ ажлыг сайн удирдан зохион байгуулж мундаг мөрдөгч залуучуудадаа урам өгч, ажиллуулж чадсан Энхжаргал даргын гавьяаг төр үнэлэх ёстой.

Avatar

Зочин 2019-05-01 37.187.129.166

АТГ Энхжаргалын үед чимээгүй, даруухан ажилласаар маш их зүйл амжуулсан байна. Хамгийн гол нь маш шударга өмнө хожид байгаагүй үр дүнтэй ажилласан харагддаг. Энэ ажлыг сайн удирдан зохион байгуулж мундаг мөрдөгч залуучуудадаа урам өгч, ажиллуулж чадсан Энхжаргал даргын гавьяаг төр үнэлэх ёстой.

Avatar

Зочин 2019-05-01 66.181.180.210

Голдуу цэргээс тэтгэвэрт гарсан 100 хүнд хэдэн төгрөг атгуулаад нэг нэг комьютерийн ард суулгаад өөрсдийгөө хамгаалуулах, мандуулах, Засгийн газрын бүхий л үйл ажиллагааг магтах команд өгч ажиллуулж байгаа гэж Хүрэлсүхийг хүмүүс хэлж байна. Үнэн байх аа. Хүрэлсүхийг илт өмөөрч, Оюун-Эрдэнэ зэргийг хир халдаахгүй хамгаалж бичиж байгаа сэтгэгдлүүд нь үнэхээр зэрлэг муухай хараалаар дүүрэн байгаа нь үүнийг гэрчлэх бус уу. Амнаас яаж гардаг юм гэмээр х****л урсгаж бусдыг доромжилж байгаа нь үнэн юм.

Avatar

Зочин 2019-05-01 77.247.181.165

Ард түмэн АТГ-ын ажилд оролцож байхын оронд Засгийн газар, хот дүүрэг, аймаг сум хороо багаасаа шат шатны ажлаа хийхийг шаардах хэрэгтэй. Засгийн хэдэн малнууд нь ч бүр санаа амарчихсан, жинхэнэ луйварчдынхаа турхиралтаар болохгүй бүхнээ АТГ шүүх прокурор руу чихэж, хөлсөөр дайрдаг жагсдаг, гүтгэдэг сошиалын хэдэн тавиулуудынхаа ард нуугдаж лаглайчихаад ажил хийдэг ч амьтан байхгүй. Даварч байна шүү Монголчуудаа.

Avatar

Зочин 2019-05-01 77.247.181.165

НИЙГЭМД ХАНГАЛТТАЙ ГАЙ ТАРЬСАН ХЭСЭГ НӨХӨД ЭРХ МЭДЛЭЭ АШИГЛАН ДАЙРСААР ЭНХЖАРГАЛЫГ СОЛИХООР БОЛЖ БАЙХ ШИГ БАЙНА. ОДОО АВИЛГА, ЛУЙВАР ЦЭЦЭГЛЭЖ ӨГНӨ. МАН ГАЗРЫН ХӨРСНӨӨС АРЧИГДАНА. ХҮҮК ХЭН Ч БИШ БОЛНО. БУСАД ЖИЖИГ НАМУУДЫН ХУВЬ ТАВИЛАН БҮР СУРАГГҮЙ БОЛНО. МОНГОЛ УЛС НЭГ ХҮНИЙ ГАРААР БҮДЭГРЧ, 30 БИШ ГУРАВХАН ХҮНИЙ БҮРЭН ЭРХШЭЭЛД ОРНО ГЭХ МЭТ ГУНИГТ ҮЙЛ ЯВДЛУУД ЖИНХЭНЭ УТГААРАА ӨРНӨНӨ.

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа 2019-05-01 66.181.179.9

АТГ-ын удирдлага боломжийн ажиллаж байгаа. МАН, АН, МАХН гэж ялгахгүйгээр шалгаад асуудлыг прокурорт шилжүүлж байна. Заримыг нь шалгах гэсэн ч хүч хүрэхгүй байна.ТОМ НАМУУДЫН "ДАЙСАН" НЬ АТГ-ын удирдлага болоод байна..Тэднийг СОЛЬВОЛ МАШ ОЛОН ХЭРЭГ ХЭРЭГ БИШ БОЛОХ МАГАДЛАЛТАЙ.Нэг бүлэглэл нь нөгөө бүлэглэлээ дарах, өөрсдийнхөө булхайг хаацайлахад хууль хяналтын байгууллагыг ашиглах гээд байгаа хэрэг л дээ.Энхжаргал хэл амны лай гээд ажлаа өгч байгаа юм байна;Өмнөх Ганболд бас тэгсэн.

Avatar

Иргэн 2019-05-01 103.57.92.92

Монголд хууль хяналтын байгууллагуудын дарга нхрыг солиод шударга ёс тогтоно гэвэл ёмтой горьдсоны гхрз

Avatar

ОРДНЫ ТАЙГАНААС ТЭРГҮҮН ХАДАГТАЙД ГОРИЛОГЧ зика 2019-05-01 175.38.64.204

Нэг ч хийсэн ажил нь толгойнд буухгүй бх чинь?! Төмөр замын 280 саяыг цусалсан жонкууг хүртэл баривчилж чадалгүй улсын тэргүүн болгосон шүү дээ?! Ийм арчаагүй АТГ даргаар яахав дээ?! Одоо нөгөө хулгайч нь өөрийн хүмүүсээ томилж төмөр замын хэргийг улам жонкуу болгоно! Гэхдээ 3 сая Монголчуудын нүдний хор гэж айхтар юм бий! Тэрийг яаж ч дарж чадахгүй л дээ!

Avatar

За яахав ээ 2019-05-01 192.82.66.136

ЗА яахав ээ энэ удаа чиний асуудал болог л дээ

Avatar

Зочин 2019-05-01 66.181.178.234

БИ ЮУ Ч МЭДЭХГҮЙ ЁСТОЙ ЮУ Ч МЭДЭХГҮЙ ШҮҮ ГЭЭД Л МЭЛЗЭЭД ЭХЭЛЛЭЭ ДЭЭ .

Avatar

Болор 2019-05-01 64.119.20.119

Яахавэ яахав гээдбайсан хүн юу хийхвэдээ ичих булчирхайтай бол ичээд далд ороосойдоо

Avatar

Bolor 2019-05-01 39.7.54.247

Medehgui kkkkkkkkkkkk

Avatar

Zochin 2019-05-01 120.16.225.205

Manangiin hirtei hums.

Avatar

Зочин 2019-05-01 202.131.245.243

Яргачин одой тарвага, одой бүүбур хоёр Күүрцийгээ өмөөрөөд бөөн юм болж байна аа? Тэгэхээр Монголын төр зөв ажиллаж байнаа л гэсэн үг.

Avatar

Томорчээ 2019-05-01 122.201.22.29

Томорч байна Гэхдээ хэзээ нэгэн цагт тайлан тавигдана гэдэг нь ойлгомжтой

Avatar

иргэн 2019-05-01 103.14.38.136

Яг үнэн хариулжээ. Зөв хариулсан байна. Энэ хүнийг "хэлмэгдүүлж" байгаа биш биз ?

Avatar

Иргэн 2019-05-01 202.21.124.185

хөрөнгөжсөн хурандаа нар үүгээр Монголын төрөөс зайлж байна даа

Avatar

Зочин 2019-05-01 119.40.100.142

Энхжаргалаас илүү баян 570 тай цагдаа ирлээ зүгээр үү

Avatar

Зочин 2019-05-01 124.158.113.3

https://cudominer.com/?a=BrWnDWbVG

Avatar

зочин 2019-05-01 66.181.161.78

жидүүг шалгах гэсэн чинь огцруулчлаа

Avatar

ө 2019-05-01 66.181.161.47

Авилгалтай тэмцэх газар өнгөрсөн хугацаанд маш сайн ажилласан. ЖДҮ-ийн асуудлыг гаргаж ирсэнд баяр хүргэе. Харин чадваргүй ЖДҮ-д барьцаалагдсан парлиамент, түүнийг том ах Б*И*Л*Л*И-гийн хүү Ж*Е*Н*К*О-г тэргүүтэй фракц өрөвдөлтэй дуусах нь гаргаагүйээ

Avatar

d 2019-05-01 66.181.161.47

Авилгалтай тэмцэх газар өнгөрсөн хугацаанд маш сайн ажилласан. ЖДҮ-ийн асуудлыг гаргаж ирсэнд баяр хүргэе. Харин чадваргүй ЖДҮ-д барьцаалагдсан парлиамент, түүнийг том ах Б*И*Л*Л*И-гийн хүү Ж*Е*Н*К*О-г тэргүүтэй фракц өрөвдөлтэй дуусах нь гаргаагүйээ

Avatar

Сайн уу найз минь 2019-05-01 202.179.24.22

Монголын төр үнэн дээ л ямар ч бяр алга хулгайч хулхи худалч залилан мэхлэхч л*****н луйварчид аар дүүрцэн нэг хүнээс албан тушаалаас нь буулгахын хууль гаргана гэнэ үү

Avatar

Зочин 2019-05-01 119.40.100.142

Хуультай улс орон хуулийн дагуу хууль ёсны шийдвэрээр гаргаж дагаж явах нь зөв.

Avatar

Зочин 2019-05-01 203.91.119.10

Цагаан захтны хамгийн олныг шалгасан хүн дээ

Avatar

иргэн 2019-05-01 202.179.26.188

Өргөсөн тангарагтаа Үнэнч байж Төрын албыг олигтой хийж чадаагүй Хүнд Бахархаж яриад юу л байв гэж дээ

Avatar

Зочин 2019-05-01 139.5.219.19

Монголд нэг луйварчин ногоогоороо солигдох процесс л явагдаж байгаа юм. Гэхдээ Эби – Миеэгийн улс тор бизнесийн мафижсан олигархи булэглэл арай л хэт даварсан л даа

Avatar

ЗОЧИН 2019-05-01 122.201.21.195

Энхжаргалыг удам угсаагаар нь мэддэгийн хувьд,харамсаж байдаг шүү?

Avatar

зочин 2019-05-01 192.82.65.120

Олон долоон үггүй товч тодорхой хариулсан байна.

Avatar

Зочин 2019-05-01 202.55.191.130

NOWSHIN YALGADAS>>>

Avatar

Зочин 2019-05-01 202.55.191.130

BAAAAASSSS

Avatar

Зочин 2019-05-01 150.129.142.57

\’uls turchid huniig medleg bolovsroliig ashiglaj uursdiin gar huluu bolgoj zutguulj hoshgiruulj ajiluulj ashiglachihaad neg l udur ambaarddag n uruvdultei yumaa?ene hun ahiad ulsad ajillaj boloh uu?ynz buriin ner hoch uguud huuliin baiguullagad ajillah erh n haagdaj bga yu?

Avatar

Зочин 2019-05-01 202.21.108.79

Saihan yarijee

Avatar

Зочин 2019-05-01 103.26.194.65

Энхжаргалын удирдсан баг урд өмнө байгаагүй олон том хэргийг илрүүлж сайн ажилласан даанч Аархал кинонд дүрс орсон гэдгээр солигдлоо гэж би бодож байна .

Avatar

Зочин 2019-05-01 103.229.122.207

Энэ лаларыг олон хэргийг дарж, мөрдөн байцаалтыг санаатайгаар саатуулж, цайруулсных төлөө шоронд хатаах хэрэгтэй. Мэлгэрийн бөгсний алчуур. Харин мэлгэр нь ёстой нэг улс төрийн үхдэл болсон байна л ээ дээ…

Avatar

Зочин 2019-05-01 77.247.181.162

Түрүүлээд өөрөө шорон шаачихав аа. Нямка сайд чамайг нэвт харж байгаа шүү л***р аа

Avatar

Иргэн 2019-05-01 103.26.194.49

Онц ноцтой хэргүүдийг олон нийтээс нуун далдлаад л байна даа. Луйварчдыг хамгаалж байна уу үгүй юу

Avatar

Зочин 2019-05-01 103.229.122.207

Энэ лаларыг олон хэргийг дарж, мөрдөн байцаалтыг санаатайгаар саатуулж, цайруулсных төлөө шоронд хатаах хэрэгтэй. Мэлгэрийн бөгсний алчуур. Харин мэлгэр нь ёстой нэг улс төрийн үхдэл болсон байна л ээ дээ…

Avatar

Зочин 2019-05-01 103.229.122.207

Энэ лаларыг олон хэргийг дарж, мөрдөн байцаалтыг санаатайгаар саатуулж, цайруулсных төлөө шоронд хатаах хэрэгтэй. Мэлгэрийн бөгсний алчуур. Харин мэлгэр нь ёстой нэг улс төрийн үхдэл болсон байна л ээ дээ…

Avatar

Зочин 2019-05-01 66.181.186.63

Төр ажилаа мэдээд авч байхад зөв хариулт өгчээ олон юм яриад байх хэрэггүй өргөдлөө өгөөд явбал таарваа.

Avatar

МАНАН мафийн яргачингууд 2019-05-01 202.131.245.243

МАНАН мафийн яргачингууд 58 минутын өмнө 202.131.245.243\n\nМи овогтын хамжлага ард Х.Энхжаргалаас тарваганы ацны үс С.Бямбацогт асуугаад л, нөгөөдөх хариулаад л, айн? Сайхан жүжиг тоглох юм аа, тийм ээ? Ховдын цадахаа мэддэггүй ховдгуудаас салах юмсан.

Avatar

Зочин 2019-05-01 202.131.225.150

Мэдэхгүй ээ л гэсэн байна шдээ.

Avatar

Зочин 2019-05-01 66.181.179.40

Daraa daraagiin shinechlelee hiiee. Zub. Zorigtoi bj ihiig amjuli jil l uldlee

Avatar

Зочин 2019-05-01 202.131.227.82

hen ch ochson bailaa gesen ene tiim amar ajil bish bhoo

Avatar

Иргэн 2019-05-01 202.21.124.134

Нэмэгдэхүүний байрыг солиход нийлбэр өөрчлөгдөхгүй. Шинэ хүмүүс хэний эрх ашгийг хамгаалах нь ойлгомжтой ! Төмөр зам, Сайншандын паркийн зэрэг оллн их наядын хэргүүд будаа

Avatar

Зочин 2019-05-01 202.21.124.134

Яг үнэндээ АТГ-ЫН ДАРГЫГ ХУГАЦАА БОЛООГҮЙ БАЙХАД ХУУЛЬД ЗААСАН ҮНДЭСЛЭЛИЙГ ЗӨРЧИН БАЙЖ ЧӨЛӨӨЛӨХ ХЭНД ХЭРЭГТЭЙ ВЭ ???!!! Одоо хууль зөрчих бол юу ч биш болсон. Бүр Ерөнхийлөгч, Засгийн газар хууль гишгилж байгаа учир жирийн иргэдийг хуулиа мөрд гэж хэлэх ёс суртахууны эрхгүй л болж байна! Энэ завхрал дарангуйлал хаа хүрч, яаж төгсөхийг хэлж чадах хүн байна уу?!

Avatar

МАНАН - ГЫН ҮЙЛЧЛЭГЧ !!! 2019-05-01 202.126.88.59

С БАЯРЫГ ӨРӨӨНДӨӨ ХООЛЛОДОГ НӨХРИЙГ ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ !!! ХЭНИЙ ХҮН ГЭДЭГ НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ !!! МАФИГ ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН ГОЛ ХУЛГАЙЧ С БАЯР ГЭДГИЙГ БҮГД МЭДНЭ !!! МАНАНГИЙГ ШААРУУД !!!

Avatar

Зочин 2019-05-01 77.247.181.162

Баярт хоол өгөхөөр яана гэж. Баяр муу ч үгүй Монгол улсын засгийн тэргүүн байсан хүн шүү.

Avatar

ЗОЧИН 2019-05-01 202.131.233.190

ЭНЭ ХОГ ХОРИГДОН ШАЛГАГДАЖ БАЙСАН ГЭМТ ХЭРЭГТЭН С.БАЯРЫГ ӨРӨӨНДӨӨ ХООЛЛОН 3 ЦАГ ЯРИЛЦСАН БАЙДАГ,МИ-ГИЙН ОЧИЖ ЗОЛГОХДОО ӨМНӨ НЬ ОЧИЖ БӨХӨЛЗӨН ӨВДӨГ СӨГДӨН МӨРГӨЖ БАЙХ ШИГ, ИЙМ Л ХҮНИЙ АДАГ, ХОРВООГИЙН ШААРУ4УД, АВИЛГАЧИД ТӨР ЗАСГИЙН ӨНДӨР АЛБАДУУДАД ДАРХЛХГДАН ХУВАЛЗ ШИГ ШИГДЭН СОРЖ БАЙХ ЮМ, ОЛОН ЮМ ДОНГОСОЛГҮЙ ЗАЙЛААЧ, ХОГОО.

Avatar

Зочин 2019-05-01 77.247.181.162

Би л лав Женкогоо хоригдохоор төрийн тэргүүн байсаныг нь бодож ганц таваг хоол өгнөө. Чи бол өгөхгүй нь л дээ. Энхжаргалын Баярт өгсөн таваг хоол, Миеэд золгосон үйлдэл энэ тэр бол даргыг дарга, цэрэг, гуйлгачин хэн болсоноос үл шалтгаалж нэг зангаар хүн ёсоор хүндлэж харьцдаг төрийн хүний мөн чанар гэж хардаг. Харин чам шиг пялдага шаарууд бол шууд пааслаад дараагийн даргад пялдага ш*** нь тийм үү. Хүн хэн байхаас хамаарахгүй хүн чигээрээ байх ёстой байдаг юмал даа. ойлгож ав дүнхүү минь

Avatar

mgl 2019-05-01 202.9.42.44

za za, odoo daraagiin humuusiig hurdan husaad shalavhan ulsaa uud ni tatiya.

Avatar

Иргэн 2019-05-01 202.170.80.25

Утсан хүүхэлдэй

Avatar