Капитал банкны захирлуудыг цагдан хорьжээ | News.MN

Капитал банкны захирлуудыг цагдан хорьжээ

Капитал банкны захирлуудыг цагдан хорьжээ

Капитал банкны захирлуудыг цагдан хорьжээ

Капитал  банкны Санхүү эрхэлсэн дэд захирал Я, Зээлийн газрын захирал Д нарыг өчигдөр /2019.04.28/ шөнө цагдан хорьжээ. Тэднийг төрийн хөрөнгө, харилцагч, хадгаламж эзэмшигч иргэд, байгууллагын мөнгийг өөрийн хамааралтай аж ахуйн нэгжүүдийн данс руу шилжүүлж, мөнгө угаасан байж болзошгүй гэх үндэслэлээр буруутган цагдан хорьсон байна.

Монголбанкнаас  энэ сарын 8-ны өдөр   “Төв банкны тухай, Банкны тухай хуулийн дагуу Капитал банкинд зохих арга хэмжээ авсан хэдий ч биелэлт хангагдахгүй, улмаар хадгаламж эзэмшигч, харилцагч болон мөнгөн төлбөр шаардах эрх бүхий этгээдийн мөнгөн хөрөнгийг тэдний анхны шаардлагаар гарган өгч чадахгүй, банк хоорондын төлбөр тооцооны гүйлгээг саатуулж, банкны заавал байлгах нөөц, төлбөр түргэн гүйцэтгэх чадвар, банкны зохистой харьцааны шалгуур үзүүлэлтүүдийг хангаж чадахгүйд хүрсэн тул  тус банк цаашид хэвийн үйл ажиллагаа эрхлэх чадваргүй гэж үзээд албадан татан буулгах шийдвэр гаргасан” талаараа мэдэгдсэн юм.

Уг банкны 30 мянга гаруй иргэд 260 тэрбум төгрөгөөр хохироод байгаа. Хохирогчдын 90 хувь нь 2017 онд хадгаламж нээлгэсэн тэтгэврийн иргэд  байжээ.

Э.БУРАМ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2019-04-29 185.161.201.15

saya bas ednii barilgaas yum unasan, ter gazar n Mongol global-n zahiral ganbayaraas heden saya dollaraar avsan gazar gsn. Kapital bankaaraa damjuulj avsan gsn shuu shalgah heregtei!!

Avatar

Зочин 2019-04-29 104.237.91.219

Ter mongol globaliin ganbayartai niilj mungu ugaasan hergiig ni shalga

Avatar

Зочин 2019-04-29 202.55.191.130

UNDARMAA GEJ BALIAR JIGRIIG BARIJ SHOROND NI HATAAGAACHEE!!! NUGUU h*****d BAIDAG SHODROGOS CHINI HAANA BAINA???!!!

Avatar

mgl 2019-04-29 202.9.43.20

undarmaa avgaig barih yostoi baih aa.

Avatar

Зочин 2019-04-29 173.66.16.120

Gol ezdii ni goochlohgvi dee….
Manai tsagdaagiin zarchim ni iim yum.
Uls turiin gar hul hvvheldei !

Avatar

Зочин 2019-04-29 202.9.45.225

undarmaag ni horiogui baij tedniig horiod ur dun bnuu, undarmaagiin tushaalaar ajillaj bsan baij taaraa shuu dee

Avatar

Зочин 2019-04-29 157.230.177.134

Бишрэлтийн мөнгө угаах арга : http://offshore.mn/index.php?view=article&type=item&val=7320

Avatar

Зочин 2019-04-29 66.70.228.168

гар хөл болсон хэдэн хүүхэлдэйг хориод юм хэлүүлж чадахуу? тэр эздийг нь ундармаа ариунболд нар мөн тэдгээртэй хамсаатай компаниудыг шалгаач. банкинд өндөр үнийн дүнтэй бараа материал үйлчилгээ шахсан уу гэдгийг шалгах хэрэгтэй.

Avatar

tubshintur 2019-04-29 208.98.222.91

capital bankni huuli ur ablaga hariutsaj huuramj gereeg ni hynaj baisan ene tsagdaagaas tetgewert garsan Tubshintur gej nuhuriig horih heregtei dee Ulziisaihan Bat amgalan geed baahan tsagdaagiin nuhduud ajilaad bga ene nuhduud ih hor hiisen dee Gantumur geed Bishreltiin tom sanhuu hariutssan darga ni genet Abstrali ruu garsan ter hun ih hor nairuulsan bh shu

Avatar

бат 2019-04-29 66.181.176.172

хувийн банкны орлогч нэртэй ийм хумуусийг хориод хэрэггуй дээ, гол нь эзнийг нь шалгаач, тэд л бух зуйлийг мэдэх учиртай., тор, ард иргэдийг ингэж хохироосон хумуусийг China шиг шууд хоронгийг царцааж хурааж аваад хохирлыг толуулээч, гадаадад явж туршлага судлах л юм, тэр газрууд чинь манайхаас арай оор баймаар байгаадаа,Ойрын жишээ Солонгосууд яаж бна,

Avatar

зочин 2019-04-29 202.21.127.170

Ундармаа гишүүнийг хориочээ

Avatar

ariunbold 2019-04-29 99.224.210.142

ariunboldiig horih heregtei naad Ynjin Delgertsetseg hoyor chin zugeer helseniig ni hiideg humuus shu dee bas Glaval hurd geed bga ter Ganzorigiig horih heregtei dee odoo buun hor doo

Avatar

ariunbold 2019-04-29 99.224.210.142

ariunboldiig horih heregtei naad Ynjin Delgertsetseg hoyor chin zugeer helseniig ni hiideg humuus shu dee bas Glaval hurd geed bga ter Ganzorigiig horih heregtei dee odoo buun hor doo

Avatar

Зочин 2019-04-29 45.41.180.158

Ohin companiudiig ni sain shalgah heregtei.

Avatar

Зочин 2019-04-29 209.141.41.125

нөхөр А. Ариунболд нь 4,5 сая ам.доллараар өөрийн найз болох “Монгол глабол”-ын захирал Б.Ганбаяраас компаниас худалдаж авсан байдаг. Тэр жижигхэн газар яагаад арав гаруй тэрбум төгрөг хүрсэн нь сонирхолтой.

Avatar

Зочин 2019-04-29 66.70.228.168

тэр монгол глобалыг нь бас шалгаач

Avatar