АТГ-ын дарга, дэд даргыг чөлөөлнө | News.MN

АТГ-ын дарга, дэд даргыг чөлөөлнө

АТГ-ын дарга, дэд даргыг чөлөөлнө

АТГ-ын дарга, дэд даргыг чөлөөлнө

УИХ-ын даргын зөвлөл Баасан гаригт хуралдаж, ирэх долоо хоногт УИХ-аар хэлэлцэх асуудлыг баталдаг. Тэгвэл энэхүү асуудал дунд Лхагва гаригт Хууль зүйн байнгын хорооны хуралдааны хэлэлцэх асуудалд АТГ-ын дарга, дэд даргыг чөлөөлөх, томилох асуудлыг хэлэлцэнэ гэж тусгажээ. Өөрөөр хэлбэл, АТГ-ын дарга, дэд даргыг УИХ-аас томилдог бөгөөд энэ удаад томилох, чөлөөлөх асуудлыг хэлэлцэхээр тусгасан байна. АТГ-ын дэд дарга Ц.Нямдоржийн хувьд үүрэгт хугацаа нь дуусгавар болоогүй ч өөрийн хүсэлтээр үүрэгт ажлаасаа чөлөөлөгдөх хүсэлтээ өгөөд байгаа юм.

Угтаа бол АТГ-ын одоогийн удирдлагыг чөлөөлөх хууль эрх зүйн зохицуулалт байхгүй. Тиймээс эрх баригчдын зүгээс ямар үндэслэл, шаардлагаар АТГ-ын даргыг чөлөөлөх асуудлыг оруулж ирэх нь тодорхойгүй байгаа юм. АТГ-ын дарга Х.Энхжаргал нь 2016 оны долдугаар сарын 8-ны өдөр томилсон бөгөөд АТГ-ын даргын бүрэн эрхийн хугацаа зургаан жил байх ёстой юм.

Мөн УИХ ирэх долоо хоногт Монгол Улсын Ерөнхий аудиторыг чөлөөлөх, томилох тухай асуудлыг ч хэлэлцэх юм. Монгол Улсын Ерөнхий аудитор Д.Хүрэлбаатар нь ЖДҮХС-аас өөрийн болон хамаарал бүхий компанидаа зээл авсан асуудлаар үүрэгт ажлаас нь түдгэлзүүлээд байсан юм.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-04-27 66.181.187.124

Авлигач хуулийн хэлтсийн даргыг нь халаачээ

Avatar

Зочин 2019-04-27 64.119.27.117

АЖИЛАА ХИЙЖ ЧАДДАГҮЙ ЮМНУУДЫГ ЭРҮҮ ҮҮСГЭЭД ЧӨЛӨӨЛЖ ШҮҮДЭГ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2019-04-27 66.181.160.52

Манай улсын төрийн алба нэг иймэрхүү. Томилчихсон бол чөлөөхөд маш хэцүү. Илт хууль бус хүмүүсийн талд ажиллаад байхад төрийн 3 өндөр нь нийлж байж 2 жил ноцолдоод арай гэж зайлуулна. Төрд эзэн суучихсан бүлэг үнэхээр хүчтэй. Энэ тэгээд ардчилал мөн үү.

Avatar

иргэн 2019-04-27 202.179.25.181

болж өгвөл Үтэр түргэн Зайлуулж оронд нь Өргөсөн тангарагтаа Үнэнч Зөв бодолтой Хуулийг уландаа гишгэгчидтэй Хатуу тэмцэх тийм Боловсон хүчин тавих хэрэгтэй МУ-д АТГ-ыг Даргын үүргийг Үнэнч шударгаар хийчэх Боловсон хүчнүүд байгаа гэдэгт Итгэнэм

Avatar

Иргэн 2019-04-27 202.126.89.134

Хсэлтээ гаргасан бол Ц.Нямдорж нь чөлөөлөгддөг юм байгаа биз?! Харин Энхжаргал нь ажлаа хийгээ?! Түүнд буруу байхгүй ээ?!

Avatar

Зочин 2019-04-27 182.160.37.13

Өвөрмонгол Батзандан нар дахиаад л хууль зөрчих гээд байж ядаж байна шүү.

Avatar

Зочин 2019-04-27 103.26.194.210

Улс төрчид иим новшуудыг олж хүчнии байгуулагад тавьдаг нь ёс болжээ ? Бүгдииг нь зайлуулсан нь дээр ? Улс төрчидтэй

Avatar

Зочин 2019-04-27 103.26.194.210

н**ш

Avatar

МАНАН -ГЫН НОВШУУДЫГ ДУУСГАХ ХЭРЭГТЭЙ !!! 2019-04-27 202.126.89.229

МИЕЭ , ТАРВАГЫН ЗАНГААГААР АЖИЛЛАДАГ МАНАН – ГЫН УЛААН ХАМГААЛАГЧЫГ БУШУУ ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ !!!

Avatar

Zochin 2019-04-27 49.0.213.41

Хэхэ СӨЭ

Avatar

Zochin 2019-04-27 112.149.181.227

60terbum ymar azaar ilchlegdvee Humuus odoo hen nb hen be gedgig ih sain meddeg bolson .Nyamdorj said shig mundag huulich hovor doo .ichmeer yumaa buhel butenMongol ulsin tagnuulin dargin bolovsrol .

Avatar

иргэн 2019-04-27 202.179.25.181

Өргөсөн тангарагтаа Үнэнч биш Хууль завхаруулагчидтай Хүзүү толгойгоороо холбогдсон Хорихоос Сэжигтэнг авчирч Өрөөндөө дайлж цайлдаг Төрийн Албаны Нэр хүндийг Иргэдийн дунд унагаасан үйлдэл удаа дараа гаргаж байсан энэ Хүнийг нэн даруй Өөрчлөх хэрэгтэй Хуулийн хугацаа хамаагүй Хариуцсан ажилдаа Шударга биш хандаж Хариуцлага алдсан л бол наана нь Огцоруул

Avatar

Зочин 2019-04-27 103.229.121.96

Авилгалын өмгөөлөгчийг зайлуулж, олон хэргийг дарсаныг шалгаж шоронд хатаах хэрэгтэй…

Avatar

zochin 2019-04-27 64.119.17.13

Chuluukukhgui bol ene etgeeduud buruu khiisen ul muruu ballaj sokhlood khereg bish bolgochood suuj baikh biz, ednii khun khelmegduulsen, irgediin yadarsan tuildsan khoyoroos ikh l yum kharagdaad baigaam daa

Avatar

Зочин 2019-04-27 66.181.185.252

Цай, Ми овогтын МАНАНгийн мафийг устгах хэрэгтэй.

Avatar

Иргэн 2019-04-27 64.119.27.80

Хөөрхий муу ерөнхийлөгч маань бараг 2 жил шахам ноцолдож байж АТГ-н нэг муу даргыг сольж санаа нь амрах нь дээ хөөрхий зайлуул гэж

Avatar

Зочин 2019-04-27 66.181.176.167

АТГ ын дарга Цагдаагын дарга 2нь худ ураг хүчний 2 байгуулагаа нэг гэр бүлд өгчихсөн улс монголоос өөр байхгүй

Avatar

Зочин 2019-04-27 66.181.176.167

АТГ ын дарга ЦАГДААГЫН дарга 2 нь худ ургийн барилдлагтай улс монголоос өөр байхгүй хүчний 2 байгуулагаа нэг гэр бүлд өгсөн улс өөр байхгүй шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-04-27 66.181.176.167

АТГ ын даргаар БААСАН авгайг тавих хэрэгтэй одоогийн байдалаар яг тохирох хүн хамгийн зөв сонголт шүү

Avatar

Зочин 2019-04-27 66.181.178.188

БААСАН АНИА МААНЬ АХМАДЫН ХОЛБООНЫ ХУУЧИН БАЙРАН ДЭЭР ЗЭС НЬ ЦУХУЙСАН ШҮҮ ,

Avatar

Зочин 2019-04-27 122.201.22.245

төрийн албыг өмчилж болохгүй. ШУДАРГА ажлаагүй учраас ажлаа өгөх ёстой. НЯМДОРЖ – шударга хуульч шүү.

Avatar

Зочин 2019-04-27 202.126.89.37

Энхжаргал шоронгийн хадаас болох бэлтгэлээ хангасан нь дээр шүү. Муу авилагч тэрбумтан

Avatar

Зочин 2019-04-27 66.181.161.55

Ajil hiih eruul hun uldeh ni uu.Batzandan Nyamdorj Nyambaatar metiin galzuuchuudaas zalhaj bn

Avatar

Бат 2019-04-27 202.126.89.185

Монголчууд бид аливаа бузар булхай, шударга бус явдал, төрийн хөрөнгө завших, авлига хахууль зэрэг муу бүхнийг цэвэрлэж байж л цааш явна. Ийм явдалтай үеийн үед үргэлж тэмцэж, хог шарилжнаасаа салж байх хэрэгтэй. Хогийн ургамал, зэрлэгийг сайн түүж устгаж байж л ургац авдаг биз дээ.

Avatar

иргэн 2019-04-27 202.179.25.181

Хариуцсан ажилдаа Үнэнч шударга биш Хууль зөрчсөн үйлдэл гаргах Хариуцлаггүй байх аваас заавал Хуульд заасан хугацаа харгалзан үзнэ гэж юу байдаг юм Шаардлагатай тохиолдолд наана нь Халж солих л хэрэгтэй шүү дээ тэгээд ч зогсохгүй Үүрэгт ажлаас нь чөлөөлөөд Хариуцлага тооцох хэрэгтэй

Avatar

иргэн 2019-04-27 202.179.25.181

Хүн юу ч гэж Ярьж бурж мэднэ шүү дээ Нямдоржийг Захиалагч гэдэг Нотолсон хөдөлшгүй Баримт байгаа юм уу зүгээр Телевизээр хэн нэг Этгээдийн хэлж ярьсан үгэнд итгээд Барьж авч хориод байвал юу болох вэ хамаагүй тэгж Амныхаа зоргоор чалжиж байж Хэрэгт орох гэж байгаа юм

Avatar

Зочин 2019-04-27 103.212.117.41

Зоригийн аллагын захиалагч гэдгээ vйлдлvvдээрээ нотлоод байгаа Нямка сайдыг хурдан барьж хориочээ!!! ТЕГын дарга асан Хурц Нямдоржийг 20 жил Хууль зvйн сайд хийхдээ 20 жил Зоригийн аллагыг шалгах ажлын хэсгийг тарааж, хэргийн материалтай хууль бусаар танилцаж ирсэнийг болон Нямка сайд Хятадын тагнуул гэдгийг ТЕГ нотолсон гэдгийг Цензургvйд орохдоо ярьсан!!! Нямка сайд бол Хятадын тагнуулч, Зоригийн аллагын захиалагч!

Avatar

Зочин 2019-04-27 128.199.251.230

Manan , erdenet, zorig agsani allaga gsn populizm hiij Hurelsuh, nyamdorj MANgaruud 4 jil heden darga nartai zuuraldlaa

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж