Төрийн нэр барьсан "Түр хороо"-ны цаана... | News.MN

Төрийн нэр барьсан "Түр хороо"-ны цаана…

Төрийн нэр барьсан "Түр хороо"-ны цаана…

Төрийн нэр барьсан "Түр хороо"-ны цаана…

Индрийн ард чанга хашгирч, иргэдийн хамгийн их хүсэмжилдэг шударга ёс, хүний эрхийн төлөө тэмцэгчийн дүрд тоглож, үнэн хэрэгтээ энэ бүхнийг өс хонзонгийн хэрэгсэл болгож яваа хүмүүс бол УИХ-ын гишүүн, Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж, УИХ-ын гишүүн Ж.Батзандан, Лу.Болд нар юм.

Video1

Индрийн ард чанга хашгирч, иргэдийн хамгийн их хүсэмжилдэг шударга ёс, хүний эрхийн төлөө тэмцэгчийн дүрд тоглож, үнэн хэрэгтээ энэ бүхнийг өс хонзонгийн хэрэгсэл болгож яваа хүмүүс бол УИХ-ын гишүүн, Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж, УИХ-ын гишүүн Ж.Батзандан, Лу.Болд нар юм.

Posted by Туул голоо аваръя on Thursday, April 25, 2019

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ТэнэглэлТэнэглэл
13
ЗөвЗөв
6
БурууБуруу
4
ХахаХаха
4
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

76 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.161.126

Таарсан таар шуудайнууд

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.161.126

Таарсан таар шуудайнууд

Avatar

зочин 2019-04-26 202.9.42.168

Асуудалд орсон, илчлэгдсэн, илчлэгдсэнд шаралхаж өширхсөн хүмүүс биш юм уу? шүүх засаглал гэж байхаа больсон уу? хэн нь хэнийгээ шалгах гээд байгаам бээ?

Avatar

zochin 2019-04-26 202.9.43.207

НЯМДОРЖ- ИСМЕЛ ТАЙЖ ШҮҮ ДЭЭ УДАХГҮЙ МЭДНЭЭ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН

Avatar

зочин 2019-04-26 202.9.43.207

НИЙСЛЭЛИЙН ГАЗАР ХЭЛТСИЙН ДАРГА НАРЫГ ДУУДААД НАМЫН 1 ХҮН СОЛЬ ГЭЭД БАЙНА БИ ХАМТАРЧ АЖИЛЛАМААР БАЙНА ГЭЭД Л СОЛИОД БАЙГАА СУРАГТАЙ ЭНЭ НАМЫН ХАГАРАЛ ГАЗАР АВЧ СОНГУУЛЬД УНАХ ДОХИО ДОО НӨГӨӨ ХЭСЭГ ЧИНЬ ОЛОН БОЛЖ ҮРЖИХ ӨНДӨР МАГАДЛАЛТАЙ ШҮҮ ЮМНЫ УЧИР ОЙЛГОДОГ ХҮМҮҮС ТА НАРЫН ЭНЭ БАЙДЛЫГ ХАРААД Л СУУЖ БАЙГАА МАСС ЖААХАН ТА НАРТ ДУРГҮЙ БАЙГААГ ОЙЛГОХГҮЙ байгаа юм болов уу

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.182.147

1937 оны Онцгой бүрэн эрхт комиссын шинэ хувилбар , УИХ-ын бүрэн эрхт түр хороо байгууллаа даа. Комисст орсон гишүүдийн ихэнх өс хонзон санасан хүмүүс байгаа нь аймшигтай

Avatar

Зочин 2019-04-26 122.201.22.216

Б.ХУРЦ ОНЦ ХЭРЦГИЙ АЛУУРЧИН ШҮҮ ДЭЭ... ШИНЭ ҮЕИЙН "ЖАМБАЛДОРЖ" ШҮҮ ДЭЭ...

Avatar

Иргэн 2019-04-26 202.126.89.111

Хүмүүс минь өөрийн ухаантай бай! Хамгийн адгийн, хамгийн хүн чанаргүй шаарнууд цөвүүн цагийн эрлэг болж хүний зовлонгоор зоолдог юм. Тэд бол нэр бүхий улстөрчид! Шударга ёсоор халхавчилж, шударга дүр эсгэж поопорч байгаа энэ нөхдөд итгэвэл бид амь амдрал, тусгаар тогтнол, бүрэн эрхэт байдлаа ч алдаж мэднэ! Энэ цаг дор хүн бүхэн ухаантай, сэрэмжтэй байх нь зөв шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.131.243.186

шудрага ёс жаяг тогтох хэрэгтэй дургүй хүнэнцэрүүдээ дуугай байцгаа

Avatar

Irgen 2019-04-26 202.126.89.251

Odoo naad yriad b ga yumiig chine huleej avah boluudaaiim ued ingej nevtruuleg hiij b ga n her zov baidag yum boldoohachin ch tsag bolj de yu yrih n hunii erh l biz de ulairah gedeg bolj b na uu ard tumnee basaj b na l gej 80 aad huv n boduul yana Nym dorj gedeg bol ymar hun baisniig haruulah boluu

Avatar

Зочин 2019-04-26 119.40.103.3

Энэ хятадын тагнуул Монголын төрөөр тоглож дуусах болоогүй гэж үү

Avatar

иргэн 2019-04-26 59.153.113.190

Эд нарын эх орончид гэж юу байхав дээ. Хүмүүсийн толгой эргэчихээд байгаа үед л тодорчихсон хүмүүс. Эх орончид гэдэг чинь өөр түвшний хүмүүс байдагийн.

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.179.26.129

МАНАН сурснаараа цуурч л байна.

Avatar

зочин 2019-04-26 103.212.119.222

болд их сэжигтэй яагаад нямка г дагаж гүйгээд байна эрдэнэ ээс даалгавар авсан тагнуул юм биш биз

Avatar

Зочин 2019-04-26 107.77.229.220

50 га газрыг чинь Оюун бандь аль хэдийн өгөхөөр Амарсайхан гэгч. Хотын дарга билүү манаач билүү хулгайчтай нийлээд тохирсон шүү . Одоо 3-р ээлжийн хулгайч нар хоолоо идэхээр хүлээж байна. Эргүү монголчуудаа

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.55.188.34

tulvurtei niitlel tulvurtei commenchid duuren yum bizdee

Avatar

НЭХҮҮЛ 2019-04-26 73.39.138.6

Л.Болдыг шалгах хэрэгтэй. Тэр ч шударга гэдгээ нотол

Avatar

Шарав Баярсайхан 2019-04-26 73.39.138.6

Л.Болдыг шалгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.9.43.35

Түр хороо байгуулах нь зөвөө.

Avatar

Эн 2019-04-26 202.9.43.150

ШАЛГА

Avatar

зочин 2019-04-26 66.181.161.117

нямдоржын өмхий санаа хол явахгүй

Avatar

mgl 2019-04-26 202.9.43.68

хөлсний бичээч гуай ю ч гээд нэмэргүй болсон, эд бол монголын төлөө яваа хүмүүс.

Avatar

Болд 2019-04-26 43.228.131.110

Нямдоржын булайг ухна гэвэл барагдахгүй. Хуулийн салбарын бүх булай явдалууд энэ хүнтэй холбоотой. . Францаас авчирч эрүүдэн алсан Энхбатын амь насыг Нямдоржоос нэхэх ёстой. Энхбатын өмгөөлөгчийг барьж хорьсон ганц улс бол Монгол барьсан хүн энэ Нямдорж. Хятадын тусгайалбадад тагнуул хийж байсныг нь илчилсэний төлөө ТЕГ дарга Баатарыг хорьж байсан новш. Зоригын хэрэг гэж олон жил чарлаллаа. Зоригыг хэргийн зариалагч нь бараг Нямдорж өөрөө юм бишүү.

Avatar

Benz 2019-04-26 203.91.115.49

Nyamdorj said aguu hun dee tsadgaagiin dargaar Baatarjav dargiig tavisnaas hoish joloonii shalgaltiin chanart huvisgal garsan shuu dee ur dund ni ene ih osol avaar olon olon hunii ami nas ed hurungiig hamgaalsan iim aguu humuust ulsiin baatar general tsoliig ni hurdan uguurei erunhiilugchee ta Mongol hunii ami nasiig hamgaalahaas iluu unet zuil bhgui gj bodoj bnaa

Avatar

Зочин 2019-04-26 139.5.219.252

НЯМ ДОРЖИЙГ ДЭМЖИЖ БНА.АМЖИЛТ.

Avatar

Б.ЦОГТГЭРЭЛ 2019-04-26 103.229.121.251

МОНГОЛ ТӨРИЙН ТАВАН ГАМШИГ ҮЛДЭЖ БУЙ ЖИЛ ХҮРЭХГҮЙ ХУГАЦААНД МӨН Ч ИХ ГАЙ ТАРИНА ДАА !

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.183.156

ENE DORBOD OVGON 70 HUREED ZONOCHIHSON YUM BISHUU TETGEVERT N GARGAACHEE

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.21.109.115

Хурцыг шалгах нь зөв байлгүй яахав дээ. Юундаа хамгаалаад байгаа юм бэ.

Avatar

Зочин 2019-04-26 103.212.117.41

Хурц хvн алаагvй, хvрээ талаагvй! Тангараг ергесен цэрэг хvн. Терийн албан хаагчдыг Зоригийн алуурчдын vгээр Зоригийн аллагын захиалагч Нямка сайд цагдаагаар бариулсан! Цагдаа Тагнуулыг чадах гээд ч байгаа юм шиг араншингаа болих хэрэгтэй!

Avatar

П.Бат-Орших 2019-04-26 103.229.120.99

Иймэрхүү зүйлээ зурагтаар ч юм уу нүүр царайгаа харуулж байгаад баримттай яривал хүн чамд итгэх байх. Гэвч чи тэгэж чадах хүн биш бололтой. Эсвэл зүгээр элбэгээгийн хөлсийг долоогч.

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.126.88.53

Чи яасан Хурцад шалгуулж байсан юм уу?!

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.21.108.184

Монголын олон түмэн хулгайч,хуурамч, дүр эсгэгчидэд хууртаж ханахгүй юмдаа!! Энэ шудрага дүр эсгэгч Нямдорж,Батзандан нарын шоу нд итгээд л дагаж намираад байгаа олон түмнийг өрөвдөх юм!! Энэ гурван хор найруулагчид улс төрийн амьдралаа сунгах, 20 оны сонгууийн шоу хийж л ,зоригийн хэрэг, эрдэнэтийн , асуудал гэгчийг амаа хаттал хашгирч байгаа шүүдээ. Эд нараас юу ч харалтгүй!!!

Avatar

Төмөр 2019-04-26 103.229.122.105

эдгээр хүмүүсийг түүхэн мөчлөгийн дуудлагаар тэнгэр заяат ард түмнээ аврахаар гарч ирж байна гэж үзэж байна, би. Дээрхи мэдээг бичиж оруулсан хүн бол мияа энхболд, ж. эрдэнэбат, зоригт, /МАН/ Д. эрдэнэбат, м. энхсайхан, с.баярцогт /АН/ нар шиг хятад ээжтэй буруу элэгтэн бас УИХын Билэгт авгай шиг шудрага чанар хэнд ч хэрэггүй гэж хуцагч нарын тал юм болуу. Мэдээчин чи аугаа Их Чингис хааны нутгийн монголоо гэсэн сэтгэл зүрх, элэгтэй, эрэлхэг хүү ОюунЭрдэнийг хордуулсан юм биш биз.СЭРЭМЖТЭЙ БАЙ

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.126.89.33

Тэнэг мал. Чиний тэрмуу бандийг хэн тоож хордуулдагийн. Балай хүүрнүүд шүү

Avatar

ИРГЭН 2019-04-26 202.9.44.125

ЭЭ ТЭНЭГ МИНЬ ТЭР БАНЬД ЧИНЬ ХЯТАДЫН ГАР ХӨЛ ШҮҮ ИЙМ СЕНСААЦ ДЭГДЭЭЖ БАЙГАА 50 ГА ГАЗРЫГ ЗӨВШӨӨРӨХ ГЭЖ БАЙГАА НЬ ТЭР

Avatar

Зочин 2019-04-26 64.119.18.234

ЯМАР ИРГЭНТЭЙ - ТИЙМ ТӨРТЭЙ.

Avatar

Зочин 2019-04-26 64.119.17.89

санснаас наад элбэгдоржийнхоо элдэв нѳлѳѳнд оров доо эргэж босохгүй болтол нь дарахгүй бол хүний ач тусыг хэзээ ч санадаг хүн биш юм билээ шүү хэрэв жаахан ч гэсэн инэрэнггүй хандвал хэзээ нэг ѳдѳр араас чинь түгжилдэх болно шүү

Avatar

Зочин 2019-04-26 64.119.17.89

элбэгдорж гомдоод байгаа юм баайхдаа монголын тѳр их хурал хийх ёстой аилаа л хийж байна энд ѳс ѳвѳр санах явдалгүй ѳс санахгүй байна гээд энэ завааруулсан хууль арга барилыг ннь энэ чигт н орхих ууу хуцлаа байна

Avatar

С.Зориг би 1998 оноос бичиж байнаа хөө 2019-04-26 103.26.195.44

Аль ч улс орны парламентад байгуулагддаг "хороо" биз дээ. Байгуулаал биз, шалгаал биз. Дональдыг шалгадаг шиг тусгай прокурорыг томилон шалгуулж ч болох юм. "Шударга бусын хонгилынхон" шударга шийдвэр, арга хэмжээ авах байх гээд айж байгаа тул ёстой "жинхэнэ"-ээрээ эсэргүүцэж, харлуулах, хүмүүсийн толгойг угаах ажлыг байхдамаар, магтмаар сайн хийж байх шив дээ. Би ч гэсэн "энэ хонгилд" байсан бол ингэх л байсан... Буруутгахгүй байна. Үнэнд гүйцэгдэхэд "нүүр улайж, дотор бачуурах" байх даа ...

Avatar

иргэн 2019-04-26 66.181.177.237

Шударга ёс хэзээд хүчтэй

Avatar

Зочин 2019-04-26 182.160.0.57

Увсын Нямдоржийн хар мэнгэ их учиртай. Үнэхээр хуулийн сайд байхааргүй тэнэг хүн.

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.21.108.154

Энэ хар мэнгэний хүчээр хуулийн сайдаар олон жил ажиллаад байгаа юм болов уу. Мэнгэ чинь тэнгэртэй харьцах антен гээд л бөө нар яриад байсан уу үгүй юу.

Avatar

Зочин 2019-04-26 182.160.0.57

Увсын Нямдоржийн хар мэнгэ их учиртай. Үнэхээр хуулийн сайд байхааргүй тэнэг хүн.

Avatar

Зочин 2019-04-26 182.160.0.57

Увсын Нямдоржийн хар мэнгэ их учиртай. Үнэхээр хуулийн сайд байхааргүй тэнэг хүн.

Avatar

Зочин 2019-04-26 182.160.0.57

Увсын Нямдоржийн хар мэнгэ их учиртай. Үнэхээр хуулийн сайд байхааргүй тэнэг хүн.

Avatar

МАНАНГ УСТАГА !!! 2019-04-26 202.126.89.229

ЭРДЭНЭТИЙН 49% ЛУЙВАРЧИД БООЖ ҮХЭХ НЬ ДЭЭ !!! ЭЛБЭГДОРЖ , ЭРДЭНЭБИЛЭГ , ЭРДЭНЭ , ЭРДЭНЭБАТ ГЭХ ЭРГҮҮ ЭРДЭНҮҮДИЙГ СУУЛГАЧИХВАЛ ӨНДӨЛЗӨХ ӨРГӨСГҮЙ БОЛНО ДОО !!!

Avatar

Зочин 2019-04-26 59.153.115.72

ЭНЭ НЯМКА АРДЧИЛСАН НАМЫН АЛУУРЧИД, ДЭЭРЭМДИЙН АРГЫГ БАРЖ БАЙНА ДАА. ЦААДУУЛ ЧИНЬ ШУУД ЮМ УУ ДАМ БАЙДЛААР ӨӨРТ ЧИНЬ , ӨРӨӨЛ БУСДАД ЧИНЬ ЮУ Ч ХИЙЖ МЭДНЭ ШҮҮ, АМЬ НАС ХАМААГҮЙ ГЭЖ ЗАРЛААД ЛУЙВАРЧИДТАЙ ДАЙН ЗАРЛАСАН ТҮШЭЭ БИЛЭЭ ТА !!!!

Avatar

ЗОЧИН 2019-04-26 103.229.121.251

Ц.НЯМДОРЖ ЯРИХААР ШУДАРГА ҮНЭНИЙ ТУЙЛ БОЛЧИХДОГ ГЭНЭ !!! ТАРХИА УГААЛГАСАН ТА ГЕНЕРАЛ БААТАР , ХУРАНДАА САНЖААСҮРЭН , ГЭРЭЛ , ХУРЦ НАР УЛСЫН НУУЦТАЙ ХОЛБООТОЙ УЧРААС ДУУГҮЙ БАЙГАА БОЛОХООС Ц.НЯМДОРЖИЙН БУЛЬХАЙ ЛУЙВАР , ХОР ХУТГАЛТЫГ УХВАЛ ДАЛАЙ ГЭСЭН ҮГ !!!

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.21.109.55

Нямдорж бол Монгол төрийн жинхэнэ түшээ, төрийн хар хүн, түүнийг зөвхөн захиалгын хар хэрээнүүд яаж ч гутаах гээд чадахгүй

Avatar

зочин 2019-04-26 103.229.121.251

Насны бөгсөнд Ц.Нямдорж торны цаана суух цаг ирнэ !

Avatar

зоин 2019-04-26 202.9.43.87

нямдорж сайд2016 2012 оны сонгуулын өмнө хоёр удаа сонинд өгсөн ярилцалгадаа намын зарим нөхөд нь өөртэй нь таарамжгүй байгаа тухай ярьж байсанаа Тэгж ярих юм бол эрүүгийнхэн дотор чинь жинхэнэ эрчүүд бас байдаг юм шүү гэж ирээд нэг хүний тухай ярисан байдаг юм би тэр санааг нь намынхандаа хандаж эрүүгийхэнээр айлгах санаагаа цухуйлгасан гэж ойлгосон ОДОО Л НЭН ХҮНИЙ ҮЙЛДЛИЙГ ОРОН ДАЯАР ХАРЖ БАЙНА ҮНЭН ЦАРАЙ НЬ УДАХГҮЙ ТАНИГДАХ БИЗДЭЭ түр хорооныхонд амжилт хүсье

Avatar

иргэн 2019-04-26 59.153.87.45

Энэ нюс мн манангийн сайт юмуу.Түр хорооны гишүүдээ дэмжнээ. Амжилт

Avatar

Зочин 2019-04-26 94.214.181.162

MANAN CHINI UVS MAFIA.HONGIL CHINI BAS .

Avatar

Зочин 2019-04-26 64.119.18.193

Нямдорж сайдаа дэмжиж байнаа... лувар хулгайг арчаад улс орноо авраарай...нямдорж сайдаа биширч байна амжилт бусад таван гишуунээ дэмжинэээ

Avatar

Зочин 2019-04-26 94.214.181.162

NYAMDORJ MONGOLCHUUDIIN HUVID BOL AD ZETGER.TER NUTGIINHANDAA BOL BURHAN L BAIH .MONGOLIIG SUIRUULJ OORSDOO AVAH DURVED SANAA ES CHADVAAS HUJAAD JM UU ESVEL OROSOD OGOOD OOROO NEGDUGEER BOLOH NUGELT DALD SANAATAI BURUU NOMTNUUD.TSEDENBAL MONGOLCHUUDIIG OROSIIN OLMIID 40 JIL SOGDUULSNIIHEE HUCHIND 1983 HURSEN.OROSUUD TENEG BISH UCHRAAS UNENCH NOHOIGOO ZOV SONGOSON HEREG

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.9.43.145

ТҮР ХОРООНЫХОНД АМЖИЛТ ХҮСЭЕ

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.131.230.50

Хятадын тагнуул, Эрдэнэтийн шахаачин, Зоригийн аллагын захиалагч гэдгээ үйлдлээрээ нотолсон Нямка сайд, 2008.7.1-нд залуучуудыг турхирч 5 хүн алуулж, 800-г шоронд хийлгэсэн, Хятадын Танлуу мафийн өмгөөлөгч Батзандалчин, 20 тэрбум төгрөг Топороос Монголбанкнаас хахуульд авч Богд банкиндаа хийсэн гэгдэж буй, цэргийн онгоцны мотор зарна гэж Хойд Солонгосчуудаас мөнгийг нь гол гаргаж 2 хүн цаазлуулсан гэж Хурцын хэлсэн нь шүүхээр нотлогдсон Лу.Болд урвагч 3 бол төр, ард түмний мөнгөний хулгайчууд.

Avatar

zochin 2019-04-26 202.126.89.202

ene hvmvvs harin ta nariin tarisan bvh buzar bulaig chini zasaj bgsa hvmvvs ok

Avatar

Оогий 2019-04-26 202.9.43.226

гоё гоё, ингээд бие биеийнхээ булхай луйврыг илчлээд монголын төрөөс алга болцгоо бүгдээрээ. Эдний явдлыг сонсох тусам өмхий жорлон ухах мэт ой гутмаар. 30 шахуу жил монголыг буруу зам руу түлхсэн энэ хэдэн улстөрчид гэх шунал нь барагддаггүй бузрууд алга болбол монгол нэг сэргэж магад.

Avatar

Kol 2019-04-26 139.5.219.22

Битгий хуц аа. Оркууд

Avatar

Зочин 2019-04-26 203.91.116.90

news.mn боож үхэх гээд бн

Avatar

Зочин 2019-04-26 103.9.89.18

Сайн шалгаад буруутанг илрүүлж хатуу цээрлүүлэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.176.167

За одоо шалгах үзэх юм аа сайн хийгээрэй жингэр ноход хуцаж л байг бүү тоо хурцын хулхыг буулга ямарч мэдлэггүй зүгээр л дээрэмчин луйварчин төрийн нэр барьсан хулгайч байсан шүү элбэгдоржийг сайн шалгуул дахиж ийм боломж олдоггүй шүү найдвартай сайн хуулийн дагуу хийн шүү

Avatar

МАН-ЫН ГИШҮҮН 2019-04-26 103.229.121.251

ИЙМ ИСМЭЛ , ДҮЛЗЭНГҮҮД МОНГОЛ ТӨРИЙН БОДЛОГО ТОДОРХОЙЛЖ СУУГАА ЭНЭ ЦАГ ДОР МОНГОЛ УЛС ЮУН ХӨГЖИЛ ДЭВШИЛ ЦААШАА !!!

Avatar

зочин 2019-04-26 103.9.90.98

тэнэг минь ерөнхийлөгчийг наад хэдтэйгээ зүйрлээд байгаарай

Avatar

иргэн 2019-04-26 192.82.66.152

Үнэн.Энэ 3 Монгол түмний төлөө явах хүмүүс мөн үү.Хамгийн их асуудалтай жинхэнэ мафийн толгойлогч нар мөн.Өөрсдийнх нь асуудал гарч ирэх учир хуулийнханыг муухай харагдуулж сольж хэргээ нууж байгаа нь үнэн.Баттулгач мөн адил.Төр түмэн минээ сэрж нүдээ нээгээчээ эд нараас төрөө аваачээ.

Avatar

Зочин 2019-04-26 80.147.227.186

Mun

Avatar

Зочин 2019-04-26 59.153.115.209

Хятадын тагнуул, Эрдэнэтийн шахаачин, Зоригийн аллагын захиалагч гэдгээ үйлдлээрээ нотолсон Нямка сайд, 2008.7.1-нд залуучуудыг турхирч 5 хүн алуулж, 800-г шоронд хийлгэсэн, Хятадын Танлуу мафийн өмгөөлөгч Батзандалчин, 20 тэрбум төгрөг Топороос Монголбанкнаас хахуульд авч Богд банкиндаа хийсэн гэгдэж буй, цэргийн онгоцны мотор зарна гэж Хойд Солонгосчуудаас мөнгийг нь гол гаргаж 2 хүн цаазлуулсан гэж Хурцын хэлсэн нь шүүхээр нотлогдсон Лу.Болд урвагч 3 бол төр, ард түмний мөнгөний хулгайчууд.

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.228.32.194

Монголчууд нүдний булай. Ёстой өөр газар байх 3 хүн

Avatar

Зочин 2019-04-26 203.217.138.2

Uvs namiin aimaar mafi ovgon shuu Nemdorj guai

Avatar

Амар 2019-04-26 202.179.26.234

Цахиагийн Элбэгшуналын сайтынхан сонсож бай.Өнөөдрийн УИХ-ын хуралдаан дээр Аюурсайхан гишүүн танай Элбэгшунал бэртэйгээ нийлэн Монгол улсын Эрдэнэсийн сангаас хулгай хийсэн болохыг шалгалтаар илрүүлсэн гэдгийг эх орон даяар зарлалаа.Үүнийг та нар юу гэх вэ.Айн.

Avatar

Зочин 2019-04-26 59.153.115.209

Ардчилал, эрх чөлөө Монголд авчирсан, иргэн бүрт 1072 ш Тавантолгойн хувьцааг Жэнкод биш иргэн бүрт өгсөн Элбэгдоржийг бүү гүтгэ Нямка сайдын цүнх баригч туслахаа. Хууль зүйн яамны Нямкагийн үүднээс наад компьютерийн хаяг чинь гараад байна. Ардчиллын удирдагч Зориг агсаныг захиалж алсан Нямка сайд, Элбэгдоржийг гүтгээд байвал Цэдэнбалын рекордыг эвдээд үхэн үхтлээ төр барьчихмаар байна уу?

Avatar

Зочин 2019-04-26 59.153.115.209

Нямка сайдаа чиний наад гүтгэлэг чинь хэрээс хэтэрлээ. Эрдэнэт үйлдвэрээс шахаа нэрээр 110 тэрбум төгрөг хулгайлж идсэн Нямдоржоо чи огцроод, Зоригийн аллагын захиалагч хэрэгтээ ялаа аваачээ.

Avatar

Болд 2019-04-26 59.153.115.209

Нямка сайдаа чиний наад гүтгэлэг чинь хэрээс хэтэрлээ. Эрдэнэт үйлдвэрээс шахаа нэрээр 110 тэрбум төгрөг хулгайлж идсэн Нямдоржоо чи огцроод, Зоригийн аллагын захиалагч хэрэгтээ ялаа аваачээ.

Avatar

Зочин 2019-04-26 103.111.68.3

МАНАН САНДРАХААС ЯАХАВ, ЭНЭ ГУРВАН ЭРХЭМЭД АРД ОЛОН ИТГЭЛ НАЙДВАР ТАВьЖ БАЙГАА. АТГААЛЖЫН ХАР МАНАН-г УСТГААД ӨГВӨЛ ОЙР ЗУУРЫН НҮГЭЛИЙГ Нь Ч УУЧИЛНА....

Avatar