Хакүхо дахин алдаа гаргавал бүх амжилтыг нь хураана | News.MN

Хакүхо дахин алдаа гаргавал бүх амжилтыг нь хураана

Хакүхо дахин алдаа гаргавал бүх амжилтыг нь хураана

Хакүхо дахин алдаа гаргавал бүх амжилтыг нь хураана

Японы мэргэжлийн сүмогийн их аварга Хакүхо М.Даваажаргал гуравдугаар сард хаврын башёд түрүүлээд ярилцлага өгөх үеэрээ үзэгчдийг алга ташин уухайлсан нь сүмо бөхийн ёс зүйн дүрэм, уламжлалыг зөрчсөн гэж үзэн түүнд болон, дэвжээний багшид нь шийтгэл оноосон. Сүмо бөхийн холбооноос Хакүход сануулга өгч, дэвжээний багш Мияагино ояакатагийн гурван сарын цалинг 10 хувиар хасах шийдвэрийг лхагва /2019.04.24/ гаригт гаргасан.

Сэтгүүлчид энэ талаар Хакүхогоос тодруулахад “Илүү их зүйлийг сурах ёстойгоо ойлголоо. Шинэ эринд шинэ Хакүхог та бүхэнд харуулах болно. Буруу зүйл хийсэндээ гэмшиж байна” гэж хэлсэн байна.

Харин Мияагино ояаката “Энэ шавьдаа сайн зааж зөвлөөгүй миний алдаа. Хакүхог дахин ийм алдаа гаргахгүй гэж найдаж байна. Дахиж ийм зөрчил гаргавал түүний өдийг хүртэл хийсэн бүтээсэн амжилт нь юу ч үгүй болно. Бүр өөрийн гэсэн дэвжээтэй болох  мөрөөдөл нь ч үгүй болохыг үгүйсгэхгүй. Энэ удаад харин ч хөнгөн шийтгэл оноолоо. Ер нь бол намайг ажлаас минь халж, Хакүхог дараагийн башёд барилдах эрхийг нь хасах байх гэж бодож байсан. Тэр өдөр Хакүхогийн хийсэн үйлдлийг хараад би үнэхээр гайхсан. Би энэ бүхнийг түүнд анхааруулж хэлсэн болохоор дахиж алдаа гаргахгүй байх” хэмээн хэлжээ.

Дашрамд дурдахад Хакүхо М.Даваажаргал Монгол улсын иргэншлээс татгалзах хүсэлтээ гаргаад байгаа юм. Зодог тайлсныхаа дараа сүмогийн ертөнцдөө үлдэж, өөрийн дэвжээг байгуулахын тулд заавал Японы иргэншилтэй байх ёстой учир ийнхүү шийдвэр гаргасан билээ.

Эх сурвалж: www.nikkansports.com
news.yahoo.co.jp

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
79
ТэнэглэлТэнэглэл
28
БурууБуруу
14
ХахаХаха
11
ЗөвЗөв
10
ГайхмаарГайхмаар
8
ХарамсалтайХарамсалтай
5
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

106 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Их Монгол 2019-04-26 24.15.23.236

Za end 2 zuil yarival deer! \n\nSumo buh shig iim hatuu baij undesnii yos jaygaa hadgalj uldene ! Hen durtai olon turuulsen geed undesnii yos janshiliig ni gutaaj bolohgui! \nHun eyrno olon turuuleed amjilt gargaad ireheeree biye tooj sagsuurah tal bii! Ter demii! Usiig ni uuval yosiig ni daga gej bidnii deedes surgasan!\n\nManai undesnii buhchuud davsaniihaa daraa Bugsuu hudulguj sexy bujig hiihees holgui bolson! Neg udur hiigeed zogsoj baihad ch gaihah zuilgui hulduu tolgoinuudaar duursen!

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.126.88.57

Харьд урваж нохой шиг амьдрах болж дээ чиний тэр амжилтыг нохой долоо гэж хэлэе жинхэн монгол эр хүн чам шиг байдаггүй юм

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.21.108.154

2020 оны олимп нээлгүүлэхгүй л гэж новширч байгаа юм биз. Япончууд хэн бэ гэдэг нь ойрмогхон танигдах нь л дээ. Сөнөж байсан сумог нь сэргээж бизнесийг нь цэцэглүүлж өгсөн шүү монгол бөхчүүд. Үүнийг мартвал Япончууд өөрсдөө л шог байдалд орно ш дээ.

Avatar

Зочин 2019-04-26 126.32.89.136

manai mongol buhud 1 gadaad nuhur ireed l hamag turuug ni awaad bwal chi yaah baisan bol do heree hereenihe hariig gaihaw gegcheer oilgomjtoi yuman deer tenegthee bolij uz

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.181.162

yaponchuud ataarhaad bnaa. yaponii irgen bolood zodogoo tailchih

Avatar

Зочин 2019-04-26 64.119.18.234

ОДОО БИДЭНД ХАМААГҮЙ.ЯПОН УЛС ӨӨРИЙНХӨӨ ИРГЭНИЙГ ЯАНУУ ТЭДНИЙ ХЭРЭГ.

Avatar

Иргэн 2019-04-26 59.153.115.64

Хакухо одоо зодог тайлхгүй бол Япончууд бүх амжилтыг хураана шүү! Зүгээр л зодог тайлаад нэг дэвжээ авчих. Тэгээд болоо! Бас ч их тэслээ ш дээ хөөрхий энэ япончууд !!!

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.131.229.34

Одоо эртхэн зодог тайлсан нь дээр дээ. Нэг хаалга хаагдахад 1000 хаалга нээгддэг гэдгийг ойлго.

Avatar

Зочин 2019-04-26 14.11.213.33

Юу солиороод байгаа баас вэ чи.

Avatar

Иргэн 2019-04-26 64.119.27.80

Япончууд Хакухогийн амжилтыг хэзээ ч эвдэж чадахшүйгээ мэдээд бүх цол, амжилибг нь үгүйсгэх гь л дээ

Avatar

Монгол 2019-04-26 81.185.166.29

Агуу аварга шүү .. иргэншил солилоо гээд урвагч болохгүй байх дэмжиж байна. Харин ч эх орныхоо нэрийг дэлхийд гаргаж байгаа бус уу… гэтэл төрд гараад идэж ууж эх орон гаүар шороогоо худалдаж буй нөхдүүд жинхэнэ УРВАГЧ балгөө

Avatar

Зочин 2019-04-26 59.153.115.72

Ийм даруу биш авир Японы үндэсний ёс жаягт таарахгүй. Нөгөө талаар амжилтыг нь эвдсэн тул өө хайж эхэлсэн нь нууц биш. Иймээс эхлээд ядоны иргэн болчих. Харин дээд зэргээр даруу байж байгаад 50-ээс дээш түрүүлчих. Тэгэхдээ барилдааны үед даруу хүн болж байгаад оноо алдавзаа. ДАРАА НЬ ЭВТЭЙХЭЭН ШАЛТАГ ГАРГААД, ЯПОНЧУУДААС ЗӨВШӨӨРӨЛ АВААД Ч ЮМ УУ, УУЧЛАЛ ГУЙГААД Ч ЮМ УУ МОНГОЛ ИРГЭНШЛЭЭ АВААД НУТАГТАА ИРЭЭД ХЭВТЧИХ ЗА ЮУ

Avatar

Зочин 2019-04-26 64.119.21.56

Ямар ч амжилт гаргасан бай! Сэтгэлийн хөдөлгөөнөө гадна талдаа хэзээ ч бүү гарга. Тэр чөлөөтийн бөх бас 2 дасгалжуулагч гэх мэт тархины тураалтангуудаас тамирчид сургамж авах хэрэгтэй.

Avatar

Zochin 2019-04-26 49.0.213.41

ЗӨВ, ЯПОНД УРВАСАН ХУЛГАЙГ БҮХ ЦОЛЫГ НЬ ХУРАА, ЭЛЭНЦЭГНИЙХ НЬ munkhada, ТЭР ШУЛААНЫ ГАЗРЫГ НЬ ХАА, ЭРХИЙГ НЬ ЦУЦАЛ, АЛБАДЛАГЫН АРГА ХЭМЖЭЭ АВ

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.55.188.42

Зүгээр л сумо бөх шүү дээ та минь ээ. Бид сэтгэлгээний түвшинээр асар зөрүүтэй 2 өөр ертөнцийн зааг дээрх сэдвээр ном хаялцаж байгаагаа ухамсарладаг ч болоосой. Япон гэдэг чинь ямархуу гүрэн бэ? Монгол ямар вэ? Бидний үйлдвэрлэх хүчиний технологийн хоорондох зөрүү бараг 100 жил. Ухамсрын түвшинээрээ бид мааждаг утас барьсан чулуун зэвсгийн хүмүүс. Тэд мааждаг утсыг үйлдвэрлэдэг 21-р зууны Япон. Японы сумогоос хөөгдсөн бөх Монголд ирэнгүүтээ парлиаментийн гишүүн эсвэл ерөнхийлөгчийн зөвлөх болдог

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.55.188.42

Хэрвээ монгол бөхөөс ч юмуу жудогийн холбооноос хөөгдсөн тамирчинг Японд аваачвал түүний хамгийн дээд хийж чадах нийгмийн тустай хөдөлмөр нь тариачин юмуу, гудамны хог цэвэрлэгч л байх. Иймэрхүү л юм даа. Тиймээс бид Дагвааагаа, Даваажаргалаа өндөр үнэлж болох ч Японтой харилцах харилцаандаа үүнийгээ аль болох нуух хэрэгтэй. Яагаад гэвэл өөрсдийгөө хүй нэгдлийн нийгмийнх болгож харагдуулахгүйн тулд. Хакуход ч гэсэн хувь хүнийхээ үүднээс сонголт хийх боломжийг нь үлдээ.

Avatar

Зочин 2019-04-26 150.129.141.207

Технологийн хөгжлөөр 150 жил хоцорсон байх

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.55.188.42

Зүгээр л сумо бөх шүү дээ та минь ээ. Бид сэтгэлгээний түвшинээр асар зөрүүтэй 2 өөр ертөнцийн зааг дээрх сэдвээр ном хаялцаж байгаагаа ухамсарладаг ч болоосой. Япон гэдэг чинь ямархуу гүрэн бэ? Монгол ямар вэ? Бидний үйлдвэрлэх хүчиний технологийн хоорондох зөрүү бараг 100 жил. Ухамсрын түвшинээрээ бид мааждаг утас барьсан чулуун зэвсгийн хүмүүс. Тэд мааждаг утсыг үйлдвэрлэдэг 21-р зууны Япон. Японы сумогоос хөөгдсөн бөх Монголд ирэнгүүтээ парлиаментийн гишүүн эсвэл ерөнхийлөгчийн зөвлөх болдог

Avatar

O kei 2019-04-26 73.109.60.130

Awarga dandaa demii eum hiij baih eum.biee toosonii l shinj shuu dee

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.55.191.130

URVAGCH s** TER CHIGTEE ZAILAA! MUNKHKHADA-GAAS LAV MASHIN AVAHGUI, TEDNII BUSINESS-IIG DEMJIHGUI. TAVAN BOGDIIN BUSINESS-IIG DEMJINEE!!! NEGENT HARIIN GAZAR AMJILT GARGAHIIN TULUU EH ORNOOSOO "TATGALZAJ" BAIGAA HUNIIG "URVAGCH" L GEJ NERLENE. ZARIM HUMUUS MONGOLIIN TULUU INGELEE GEH MAYAGIIN YUM YARIJ UMUURUUD BGAAG OILGOHGUI YUM. TER MONGOLIIN TULUU BISH, ZUVHUN "UURIIN" DEVJEETEI BOLOHIIN TULUU INGEJ BAIGAA YUM!!! URVAGCHID "UHEHDEE TENDEE YASAA TAVIARAI!!!" MONGOL YAS TSUGLAADAG GAZAR BISH!

Avatar

Зочин 2019-04-26 58.140.202.122

БОЛЬЧИХОО БОЛЬЧИХ ДАВААЖАРГАЛАА ЭХНЭР ХҮҮХДЭЭ ДАГУУЛААД МОНГОЛДОО ХҮРЭЭД ИР НААНА ЧИНЬ МУУХАЙ

Avatar

zailuul 2019-04-26 202.21.108.144

hulduu dagvaa bandiinhaa araas huugduud irne dee kkk.hen ch bish ymnuud haana ch amidarch chadahgui

Avatar

Монгол 2019-04-26 64.119.19.109

чи ѳѳрѳѳ зайлуул

Avatar

Энхээ 2019-04-26 202.9.42.199

Чамайг янз бүрээр оролдож байгаад хөөх нь дээ? Том болсон хүн шиг,их аварга шиг ,намд бөхийнхөө дүрэм,журмыгмуншиж танилцаач! Хэн байснаа мартаад ахин алдаа гаргаж бүх юмаа алдах нь бүү хэл дэвжээ ч үгүй ажил ч үгүй эргэж нутагтаа ирэх хэрэг гарахуй дээ?

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.178.20

Хиийсэн байгуулсан гавъайг хэн яах юм бэ дэлхийд түүх болоод үлдэнэ

Avatar

Зочин 2019-04-26 150.129.141.207

Усыг нь уувал ёсыг нь дага гэдэг даваажаргал чиний амжилт, амьдрал чинь япон улстай шууд хамааралтай гэдгийг бодоод их даруухан бай даа, олон улсууд сагсуурч байгаад хөөгдсөн өмнөх түүхээс суралц

Avatar

Зочин 2019-04-26 203.91.116.147

Ene yaah gej ingej hudlaa garchig tavidag yum be, buh amjiltiig ni huraana gej haana ch heleegui, bagsh ni herev dhaij aldaa gargaval uuriin hiisen buh zuiluudee buraasnatai adil zuil bolno l gej helsen. Holboonii bish, bagshiinh ni ug.\n\nNaadahaa zasahgui bol ene tsus ni huursun maanagauud chin Yaponchuudiig zodloo

Avatar

Хубилай 2019-04-26 202.179.26.187

Хуцдаг пизданууд. Даварсан муусайн япончууд. Бэлтгэл сургуулилт хийж, өөрийн хүч чадлаараа гаргасан амжилтыг нь буцааж авах эрх энэ японы пиздануудад байхгуй. Монголын бүх бөхчүүд наад махан бөмбүүл болсон сумог хаяад нутгатаа ирээч ээ. Хүний газар ингэж доромжлуулж байдаг. Одоо болоо юм биш үү..

Avatar

Зочин 2019-04-26 203.91.116.147

Taivan bai, tegej ogt heleegui, ene setguulch uhaantai yum ni buruu garchig tavisna baina. Hudlaa handalt avah gesen yavuurgui arga

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.126.89.58

medrel yum bitgii yari

Avatar

Иргэн 2019-04-26 43.242.243.22

ХАКУХОД АМЖИЛТ ХҮСЭЕ. ЗҮГЭЭР Л СЭТГЭЛ ХӨДЛӨЛӨӨН БУС ЗОРИЛГООН ДАГААД Л ТАЙВАН БАРИЛД . ДАХИАД ТҮРҮҮЛ. БАС ДАХИАД ТҮРҮҮЛ……БАС ДАХИАД ….ДАХИАД …. ДАХИАД ТҮРҮҮЛ АМЖИЛТ.

Avatar

иргэн 2019-04-26 174.50.62.78

Япон нэртэй япон авгайтай энэ залуу аль эрт амьдрах аргаа олсон. Энэ хүний ирээдүйн талаар битгий санаа зовцгоо. Өөрсдийнхөө төлөө, өөрсдийнхөө үр хүүхдүүдийн талаар санаа зовцгоо.

Avatar

irgen 2019-04-26 59.153.112.214

Irgenshlee soliod bhdaa yahav dee terbumtan bolchood nutagtaa irj saihan ajillaj jatgaj amidraacheee mongold hiih ym heden sayaara bnshdeee

Avatar

Zochin 2019-04-26 66.181.161.5

Hakuhogiin devjee baiguulahni daraachiin mongol sumochdod heregteishdee demjij bn.ugaasaa mongoloor duuren bohchuud bgshdee

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.181.162

зөв

Avatar

Zochin 2019-04-26 24.46.102.95

Doosh hiijee

Avatar

MONGOL 2019-04-26 24.46.102.95

Yun surtei ym,ingen bj Japan ii daramt dor…Japan bolood yana daa,2ulsiin irgenshliin huuli MONGOL gargasan bol ene hun ingej doosh orohgui bsan

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.9.44.160

Нэг муу сумогийн дэвжээгээр Монголоо худалдаж байгаа залуу. Монгол улс хүнээр дутдаггүйл байхгүй юу даа. Бат-Эрдэнэ, Баянмөнх гээд ааваас нь илүү аваргуудын үр ач нар даваад л гараад ирнэ.

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.9.44.160

Хакухогийн японы иргэн болохтой холбоотой сөрөг дайралтыг намжаах гэсэн сөрөг PR. Ингэлээ гээд Хакухог өрөвдөх Монгол хүн байхгүй л болов уу. Их галын өмнөөс тавьж байгаа бага гал юм болов уу даа хөөрхий гэж. Монголчуудыг тэнэг гэж бодоогүй л байлтай.

Avatar

odkomg 2019-04-26 202.9.42.130

hunii nutagt tsarai aldan uuchilalt guin yavaa ta mongol hun munuu?

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.126.89.24

Би бол алга ташаад л баяртай гээд явна. Одоо бгаа амжилт хэтэрхий том. Дараах нь байхгүй

Avatar

mongol 2019-04-26 64.119.18.71

Harin estoi jinkhneesee surjin humuus gevel yaponchuud bn budaach budaach geheer sahlaa budav gedeg shig es juramtai mundag humuus geed magtsan chini buur surjigneh yam aa uneheer ineedtei bn shuu

Avatar

Зочин 2019-04-26 139.5.218.178

Ядаж 50 түрүүлчихээд сумог орхих хэрэгтэй.японууд 1000 жилдээ л эвдэж чадахгүй амжилтыг нь

Avatar

zochin 2019-04-26 66.181.161.2

Odoo awarga bolih heregtei.

Avatar

Зочин 2019-04-26 192.82.64.103

hutsaa muu hujaa, chamd yamar hamaa bna…naadah chin mongol avarga, barildah esehee hujaagaas asuuv gej

Avatar

Якуза 2019-04-26 192.82.65.148

Зүгээр л ярилцлагаа өгөөд бууж бай л даа. Заавал тэр алга ташуулах хэрэг байхгүй. Усыг нь уувал ёсыг нь дага.

Avatar

HM 2019-04-26 92.40.249.105

Чи муу одоо хаашаа зайлах юм бэ гэж байна наадуул чинь. Нээрээ хаашаа ч зайлах билээ дээ.

Avatar

Аль ч үгүй болох вий дээ. 2019-04-26 103.14.38.139

Иргэншлээ солиод япон болчихсон чинь дэвжээ өгөхгүй, бүх амжилтыг нь хураана гэвэл яана вэ? \n\nИнгэж хавчиж байхад тэвчээртэй л хүн юм.

Avatar

bat 2019-04-26 192.82.65.182

bagshiinhaa 10 huviig ooroo tolj ogoorei.

Avatar

bat 2019-04-26 192.82.65.182

aldaagaa zasah heregtei,barag nasaaraa l hoolig ni idlee,bolno bolohguigee yalgadag baih heregtei shuu dee.yaponchuud gaihaltai shudarga ard tumen.manaihan bol hudlaa hiirhehees oor yum medehgui.neg udaa mongush geed neg tuva boh zaalni barildaand 2 davahad zarim neg ni bur amia horlohod belen baisan,bidnii aranshin neg iimerhuu…

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.131.236.138

neg muu devjeeg mongoloos iluu unelsen nuhur doo

Avatar

Matilda 2019-04-26 156.0.212.8

Зээлийн санал болон бага хүүтэй санхүүжилтийн мэдэгдэл.\nБид ядуучуудыг дэмжиж, тэмцэж байна\nЯдуурал бид богино, дунд, урт хугацаанд зээл олгодог.\nхугацаа. Санхүүгийн асуудалтай байгаа, та банкны хоригдож байгаа,\nХэрэв та төслөө санхүүжүүлэхэд санхүүжилт хэрэгтэй бол,\nИпотекийн зээл. Бид хувь хүмүүс, худалдаачидад хамгийн их хурдтай, найдвартай зээлийг жилд 2% -иар олгодог.\nДэлгэрэнгүй мэдээлэл авахыг хүсвэл бидэнтэй холбоо барина уу.\nmatildalecoustre@gmail.com\nWhatsapp: +22 780 147 359

Avatar

зочин 2019-04-26 202.131.228.20

хакухогийн гаргасан бүх амжилтыг хураахаар шийдээд анхны дохиогоо хийж байгаа юм байна. Япон үндэсний спортын олон дээд амжилтыг нэг монгол залууд үлдээгээд түүхээ цааш нь бичээд явахыг Япончууд хүсэхгүй тул ийм аргаар цэвэрлэх гэж байгаа бололтой. Тэд нарийн ухаантай байх шүү.

Avatar

Зочин 2019-04-26 64.119.17.237

ХАКУХОГИЙН АМЖИЛТ ДЭЭШЛЭХ ТУСАМ МОНГОЛЧУУДЫГ СУМОГООС ШАХАН ГАРГАХ ХАНДЛАГА УЛАМ НЭМЭГДЭНЭ .ХАКУХОГИЙН АМЖИЛТ НЬ ЯПОН ҮНДЭСТЭНИЙ ХУВЬД ГУТАМШИГ ЮМ. ЭНЭ УДААГИЙН САНУУЛАГА ГЭЭД БАЙГАА НЬ ХАКУХОД ГЭХЭЭСЭЭ ИЛҮҮ МОНГОЛЧУУДАД ӨГӨӨД БГА САНУУЛГА .ТА НАР БАРИЛДАЖ БОЛНОО ТОДОРХОЙ АМЖИЛТ ГАРГААД БИДНИЙ ДОХИОГ ОЙЛГООД АМЖИЛТАА ӨӨРТӨӨ ҮЛДЭЭГЭЭД БАЯРТАЙ НУТАГТАА ХАРЬЦГААЖ БАЙ. БИД ТА НАРЫГ ХҮНДЭТГЭНЭ ХАРИН БУРХАН МЭТ ҮЗЭЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ ГЭЭД БАЙНА ДАА. ТЭГЭХЛЭЭР ДЭВЖЭ БОЛ ЗҮГЭЭР МӨРӨӨДӨЛ ЮМ БНА.

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.55.180.216

ИХ МЭДДЭГ ЭР БАЙХ НЬ

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.187.88

ТЭР НЬ ЧАМД БОЛ ПАДЛИЙГҮЙ Л ДЭЭ.ККК

Avatar

ДавааТөмөр 2019-04-26 122.201.21.27

Даваа жаргалд сумо дэвжээ хэрэгтэй юм уу. монгол мөнхийн иргэн байх нь түүхэн нэр төрийн хэрэг нь үнэлэмжтэй байх уу. юугаар хохирч аугаа төрт монголынхоо иргэншлийг хөсөр орхих гээд байна вэ. Усы нь уувал ёсыг нь дагана гэдэг чинь зарим новшнууд шиг уугуул эх орноосоо урав гэсэн үг ерөөс биш шүү. Японы шахалтанд орж байгаа бол овгоо сольж, монголын гавъяат, хөдөлмөрийн баатараа өгөөд яв.

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.21.108.157

Япончууд бас л зэвүүн санаатай хогнууд шүү. Иргэншлийг нь өөрчлүүлж байгаад хэн ч биш болгох санаатай. Япончуулын чанарыг харая даа.

Avatar

Zochin 2019-04-26 103.229.121.14

Daruu bh gedeg uuruu aguu zuil l de. Ter zarchimiig barimtalj yavdag ard tumen bh. Zuv l sanuulga ugsun bna.

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.126.89.110

Япончууд бүх л юманд яс нарийн ард түмэн. Усыг нь уусан юм чинь ёсыг нь ягштал барьсан нь дээр байхаа аваргаа. Тэгээд ч Ёкозуно хүн шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-04-26 103.9.90.98

монголчууд японы сумог босгож ирсэн, тэр холбооны нөхдүүдийг ажилтай болгосон биздээ, одоо тэгээд цэцэрлэгийн хүүхдэд юм хэлж байгаа юм шиг маш өчүүхэн зүйлээр оролдох болждээ,

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.190.192

Дүрэм бол дүрэм. Гэхдээ Япончууд яаж байгаад ч болов Дарах гээд их үзэж байна даа

Avatar

Зочин 2019-04-26 122.201.19.99

Одоо ирсэн нь дээр байхаа

Avatar

Хакүход 2019-04-26 202.126.89.197

Усыг нь ууж Хүргэн орсым Ёсыг нь дагана даа. Аваргаа

Avatar

Bolohgui bol mongoldoo irehgui yu daa 2019-04-26 108.218.234.108

Bolohgui bol mongoldoo irehgui yu daa. Hunii erhend jargahaar uuriin erheer zov gedeg. Harin ireed Dagvadorj, Batbayar nar shig ner hundeee unagaad uls turchdiig dagaj daldaganaad, ger buleesee salj sarinaad, adag suuld ni zalilan luivar hiigeed humuusiig hohiroogood hereggui, Byambadorj shig zugeer l business hiigeed haaya sain uils hiigeed yavsan ni deer. MANAN-giin ner hund ni unaj bga uchraas ih yum amlaj namdaa elsehiig sanal bolgoj ner hundee usguh gej sanaarhaj magadgui, salaavch uguud ya

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.181.162

bucaad hereggui shu er zorisnoo guiceene shu.

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.160.21

Хүний нутагт яваа монгол хүн "Усыг нь уувал Ёсыг нь дагах" үүрэгтэй байдаг! Өвөг дээдэс маань ингэж сургасан нь их учиртай шүү!!! Эмзэглэж ярзаганах нь чухал бишээ, нөхөд минь!!! Зүй ёсны шаардлагыг хүлээн авч ёсоор нь ажиллаж амьдрах хэрэгтэй!!! Монголд байгаа гадаадын иргэн манай ёс журмыг бүдүүлгээр зөрчөөд байвал бид "эвий эвий" толгойг нь илээд байхгүй дээ!?? Яаж барьж идэх гэж байх бол????

Avatar

ZZ 2019-04-26 203.217.139.227

Odoo bolnoo, gaigui deeree hurdan zodogooo tailaa, ajgui bol bas khuugdunu shuu!!! ankhaaraltai bai!!!

Avatar

Amgalantuuld 2019-04-26 112.72.2.206

Ene ohin dandaa hudlaa medeelhiimaaaaaaa nikkansport deer yamar ch iim medeee algaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Avatar

Mongol 2019-04-26 64.119.21.130

Huugduusuu hogiin urvagch

Avatar

whaat 2019-04-26 202.179.26.89

yachihsan yum be

Avatar

Сүхбаатар 2019-04-26 66.181.191.55

Монголчуудад ухаалаг байх, тэвчээр, даруу төлөв байдал их дутах юм даа.Өмнөх их аварга Асашюро, Харануфүжи нар бүгд энэ байдал дутагдаснаас болж харамсалтай ид иртэй үедээ сумогийн дэвжээг орхисон. Ухаан суухгүй хүмүүс юм аа, монголчууд минь.Хэзээ эрдэм номтой, ухаалаг, төлөвшсөн хүмүүс болох юм бол доо?

Avatar

Зочин 2019-04-26 58.140.202.122

монгол хүн л монгол хүнээ ойлгоно цусаэнл нь байдаг занг яахийн эрлийзүүд бол яаж ойлгох вэ дэээ

Avatar

Баяраа 2019-04-26 66.181.161.47

Наадуул чинь бүх түрүү, бүх мөнгийг нь авч, үндэсний спортод Монголчууд ноёрхоод байгаа болохоор зайлуулах аргаа хайж буй энэ шүү. Анхааралтай бай.

Avatar

zochim 2019-04-26 182.160.36.80

daruuhan l bailda hudlaa ih zan gargaj peediij yadag ym mongol bohii. awarguud daruuhan bolood ni bn

Avatar

Зочин 2019-04-26 64.119.21.130

Mongol geed enduureed baina malaa

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.21.127.173

Манайхан сэтгэлийн хөдөлгөөнтэй. Түүнийгээ дарж байгаад болж өгвөл 50 түрүүлчих. Японы ард үмэнд хүндэтгэлтэй байгаарай.

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.9.42.40

сэтгэлийн хөдөлгөөн гэхээсээ илүү ухамсаргүй, хүмүүжилгүй, бүдүүлэг шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.9.42.213

За цаад хэдэн япончууд чинь хөдөллөө шүү машид болгоомжтой хөдлөх хэрэгтэй манай Давгаа Ама аварга дээр ажилагаа явагдсан шшүү

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.181.162

odoo cag minut bur l ulii nn shagaij ehlenedee tesdeg boluuu

Avatar

иргэн 2019-04-26 139.5.219.114

тал нутагтаа ирээд зүлгэн дээр гэрээ бариад айраг цагаагаа уусан шигээ амьлар даа ямар спорт гэдгий наад муу допингийн мантууний зугаа төдий юмийг

Avatar

Гэрэл 2019-04-26 59.153.115.74

Юу гэж л 20 онд санаачлагыг хакуход егех вэ дээ?! Иргэншлээ солих гэж санаархсан нь япончуудад мэдээж таалагдахгvй!!! Хольж сольж болдоггvй Vнэт зvйл гэж бий!

Avatar

иргэн 2019-04-26 202.179.25.250

эрхлэх ээжтэй эх ооронтой хөөн

Avatar

Цолмон 2019-04-26 202.9.42.27

Адлаад бгаа юм биш үү? Адлуулан адлуулан хүний юманд шунаж эх орноо нулимах хэрэн бна уу? Зүгээр л буцаад ирвэл барав биз дээ шуналаараа хатах хэрэг юун!

Avatar

Зочин 2019-04-26 103.229.120.178

ДАРААГИЙН УДАА САЙХАН МОНГОЛ ДЭВЭЭ ШАВАА ҮЗҮҮЛЭЭРЭЙ .

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.55.183.110

Амжилтыг нь хүчингүй болгоно ч гэх шиг. Нэгэнт болоод өнгөрцөн даваад түрүүлцэн юмыг одоо үгүй түрүүлээгүй гэх үү

Avatar

zochin 2019-04-26 66.181.161.14

oorsdoo onigoo boliishd

Avatar

Төрөө 2019-04-26 66.181.161.43

Ингэж дарамталж байгаад Монгол Улсын иргэнээс нь татгалзуулждээ! Тэд нар үүнийгээ мэднээ

Avatar

9911 2019-04-26 202.21.108.162

одоо болноо зодогоо тайл

Avatar

Mongol 2019-04-26 73.53.51.132

Naaduul chin yamar neg aldaa zaaval garguulaad hakuhog bailgahgui ni todorhoi boljee.naad sumogoo orhiod mongoldoo ireed aaihan amidar.

Avatar

Зочин 2019-04-26 119.40.99.30

Ахиад нэг алдаа гаргаад Монголынхоо иргэн чигээрээ байсан нь дээр биш үү?

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.181.162

mongol humuujilte , mongol custai Hakuho yaponchuudad taalagdahgui aldaa myangaaraa baij taaraadaa hoogdeh nn garcaaguidee

Avatar

Иргэн 2019-04-26 66.181.177.11

Дахиад алдаа гаргвал бүх амжилт байхгүй болно гэв үү? Яасан эвгүй байнаа. Дахиад жоохон алдаа гарвал дээд амжилт байхгүй болох юм байна л даа

Avatar

СУМО ХАТУУ ДЭГ , ЖУРАМТАЙ !!! 2019-04-26 202.126.89.224

СУМОД ХАТУУ ДЭГ , ЖУРАМ ГЭЖ БАЙДАГ ЮМАА !!! МАНАЙ БӨХ НАР ШИГ ХОЁР ХУВААГДААД БӨХИЙН ӨРГӨӨГ АВАХ ГЭДЭГ МАЛУУД ХААНА Ч БАЙХГҮЙ !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

Ёс ёмбогор 2019-04-26 202.21.127.160

Ёс ёмбогор, төр төмбөгөр гэж энэ дээ, огтхон ч гадуурхал биш, Японы ёс жаяг, соёл нь тэр. Аль ч улс өөрийн соёл, дэг жаягаа дээдлэнэ мөрдөнө, манайх шиг замбараагүй орон гэж хаана байхав дээ.

Avatar

иргэн 2019-04-26 66.181.161.107

Одоо энэ японы иргэний мэдээ бидэнд хамаагүй

Avatar

Mongol 2019-04-26 64.119.21.130

Yag unen urvagch novshiin asuudal bidend hamaagui

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.131.227.114

Дарамттай биш ээ. Ёс жаяг гэдэг юм сүмод бий. Түүнийг нь үл ойшоохоор мэдээж япончууд тэгэх нь зүй ёсных.

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.181.162

yaponii irgen bolson ch bainga l aldaa gargana yagaad mongol humuujil yum chini

Avatar

иргэн 2019-04-26 192.82.65.141

Миний дүү нутагтаа ирээ, аваргын хүү гээд олон түмэн чинь алгаа тосоод авна. Хүний нутагт жаргахаар, өөрийн нутагт зов гэдэг биздээ.

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.160.21

Ирсэн хойно нь тал талаас нулимж тургиж харааж зүхээд байх газаргүй болгоно биз дээ?? Аса аваргыг яалаа бид??? Амтай болгон нь харааж зүхээд л байгаа биз дээ???

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.179.24.57

Ха ха Хурааснаар японууд түүхийг баллаж болно гэж найдаж байх шиг

Avatar