Монгол охид “Дэлхийн бяцхан мисс-2019” тэмцээний тэргүүн титмийг хүртжээ | News.MN

Монгол охид “Дэлхийн бяцхан мисс-2019” тэмцээний тэргүүн титмийг хүртжээ

Монгол охид “Дэлхийн бяцхан мисс-2019” тэмцээний тэргүүн титмийг хүртжээ

Дэлхийн хүүхдийн хүмүүнлэг, соёлын фестиваль болох “Дэлхийн бяцхан мисс-2019” тэмцээнд Монгол охид амжилттай оролцож, тэргүүн титмийн эзэд болжээ.

Гүрж улсын Тбилиси хотноо дөрөвдүгээр сарын 21-нээс 27-ны өдрүүдэд зохион байгуулсан бяцхан миссийн тэмцээнд Сэлэнгэ аймгийн Сүхбаатар сумын Улсын тэргүүний хоёрдугаар сургуулийн 5б ангийн сурагч Л.Үүрийнцолмон “Гранпри” шагнал, Ерөө сумын ерөнхий боловсролын сургуулийн 4б ангийн сурагч Ш.Хүслэнгийн хувьд 7-9 насны “Тэргүүн мисс” титмийн эзэд болжээ.

Мөн нийслэл, Дархан хотоос оролцогч Г.Үүрийнтуяа, Б.Мишээл нар “Ази тивийн тэргүүн мисс” шагнал, оролцогч Б.Буяндэлгэр “Дэлхийн хамгийн загварлаг “Топ модель” зэрэг шагналын эзэд болсон байна.

Дэлхийн хүүхдийн хүмүүнлэг, соёлын фестивальд “Мисс Монголия” аялал жуулчлалын холбооний тэргүүн, мисс Б.Гантогоо болон Монгол Улсын консерваторийн нийгмийн ажилтан Ч.Мягмар нар таван миссийн хамт гурав дахь жилдээ оролцжээ.

Тэмцээний талаар Монгол Улсын консерваторийн нийгмийн ажилтан Ч.Мягмараас тодрууллаа. Тэрбээр “Монгол Улсаас энэ жил гурав дахь жилдээ оролцож, анхны “Гран при” шагналыг авч чадлаа. Уг тэмцээний насанд хүрэгчдийн төрөлд Монгол Улсаас “Гран при” шагналыг аваагүй байгаа юм билээ. Энэ багийг бэлтгэхэд гүүр болж өгсөн “Мисс Монголия” аялал жуулчлалын холбооны тэргүүн Б.Гантогоодоо баярлалаа. Мисс Б.Гантогоогийн хувьд энэ тэмцээний олон улсын шүүгчээр уригдан оролцсон. “Гран при” шагнал авсан Л.Үүрийнцолмон охин маань дараа жилийн тэмцээнд шүүгчээр урилгаар оролцохоор болсон. Тухайн улсаас бүх зардлыг нь даадаг юм” гэв. Бяцхан мисс охид дөрөвдүгээр сарын 30-нд эх орондоо ирэх гэнэ.

А.СҮРЭН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
3
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.179.27.154

Mongolchuud tsuuxun baij yagaad xudalch xuvia xicheesen iim zavaan zantai bgiin be gantogoo Myanmar xoer sanaataigaar xudal medee taraaj baigaad vnexeer xaramsaj ba!!! Granprixiin deer tergvvn deed shagnal bolox litle star of the world gej shagnaliig xamt yavsan gansvxiin sarangoo avsan gedegiig yagaad ogt oruulaagvi yum be ene naadamiin tsoriin gants deed shagnaliig ni avsan ene byatsxaan jaaxan oxind yund ni tataarxanam be baxarxax zvileeree yagaad baxarxaj chadaxgvi archaagvi xvvxnvvd be!

Avatar

Туяа Г. Үүрийнтуяа ээж аав ах дүүс нь 2019-04-26 66.181.160.101

Хөөрхөн шүү үрс минь\nХөх толботой үрс минь\nХаан МОНГОЛ улсаа \nХатан этүүгэн газар дэлхийд \nХачин тод цуурайтуулж чадлаа шүү \nХайртай шүү охид минь

Avatar

Туяа 2019-04-26 66.181.160.101

Хөөрхөн охид минь баяр хүргэе өшөө их амжилт гаргаарай туулах зам урт шүү үрс минь

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.160.101

Хөөрхөн охид минь баяр хүргэе өшөө их амжилт гаргаарай туулах зам урт шүү үрс минь

Avatar

Xvslengiin egch 2019-04-26 202.126.89.39

Mongiliinhoo neriig tsuiraituulsan 6 ohindoo ilvv ih amjiltiig hvsie.\nVneheer ogshmoor mundag bna. \n7-9nasnii angilald oroltsson Xvslen dvvdee tergvvn miss bolsond bayr hvrgey vneheer mundag blaa

Avatar

Jargalmaa 2019-04-26 202.126.89.39

Estoi zow, ataarhaj suuhaar oorsdoo chadaach eh orniihoo neriig gargaj ywaa ene mundag hvvhdvvdiin urmiig bodohgvi hachin yum bichij ataarhaj bhaar... Ohiddoo amjilt hvsie

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.160.54

Oroltsson bytshan hvvhdvvd ni ene hvmvvsiin yrj bodoj bgaagaar bol hojigdood eh orondoo hooson ireh estoi ym bh da. Uhamsariin doroitoltoi ymu eswel ataarhdag ymu. Oorsdoo chadaagvu bolhoor ingej setgej esergvitsej bga ymu. Ta bvgd hvvhdee ursaglaar ni ywuuldaggvi l biz de. Harinch baharmar sanagdaad bna minii huwd ogshood bna mundag bna. Amjilt bayr hvrgii.

Avatar

Jargalmaa 2019-04-26 202.126.89.39

Estoi zow, ataarhaj suuhaar oorsdoo chadaach eh orniihoo neriig gargaj ywaa ene mundag hvvhdvvdiin urmiig bodohgvi hachin yum bichij ataarhaj bhaar... Ohiddoo amjilt hvsie

Avatar

Ganchimeg 2019-04-26 66.181.160.54

Mongol ohiduud Delhiin taiznaa amjilttai oroltood irhed yu buruu bolow. Busad oronoos irsen oroltsogchid ch gsen hvvhdvvd l bsan harin ch bvh shagnaliin hamaad Mongol gdeg neriig tamgalaad irsen Mongoliin hatsar goo ohidooroo baharhah heregtei bishv. Oordoo bitgii hodoo setgelgeetei bail da. Olon uraldaan temtseend oroltsdog hvvhdvvd ch bna sh de. Hodoonoos l harin mundag hvvhdvvd tordog. Hodooniih l geheerei yu ch chafahgvi hvvhdvvd gj nerlej bolohgvi. Delhiin temtseend amjilt gargalaa sh de.

Avatar

Охины эцэг эх 2019-04-26 95.104.114.142

Ялж ялагдаж сурах хэрэгтэй. Хөдөөний хүүхэд хөдөөний багш хүн биш хүний тооноос хасагдах юу. Ямар ухамсар дорой байнаа. Ийм хүмүүсээр хөгжиж байгаа хүүхэд яаж хүн шиг хүн болохын. Ирээдүйд яг өөр шигээ чинь өрөөлийг харж амьдралын өнгөнд сөхрөх нэгэн болох нь ээ. Таны уг гарал ч хөдөөний л хүн байгаа. Хөдөөний хүмүүсийн хөдөлмөр бүтээлийг идэж байгаагаа мэддэг болов уу. Мах ногоо гурил будаа бүгд хөдөө үйлдвэрлэл явагддаг. Амжилтыг амтархан хуваалцаж сур.

Avatar

Jargalmaa 2019-04-26 202.126.89.39

Goliin olood hellee.. Vnen vg sonsoj ooriigoo neg ergetsvvleed bodoh uhaan ene shvvmjleed bgaa hvmvvsd bhgvi. Yg vnendee ooriin hvvhed n chadaagvi bolhoor orooliin hvvhded ataarhaj bgaan bishvv, araichdee yasanch uhamsargvi yumbdee

Avatar

ХН 2019-04-26 202.179.24.223

НЯЛХ БАГА ОХИДУУДЫГ ЯАХНАВ ДЭЭ..... ҮХСЭНИЙ МИССИЙН ТЭМЦЭЭН БЭЭ.

Avatar

Sisi 2019-04-26 202.126.89.39

Chi yasan hutsdag haltar we XH.. Bagaasaa awyasaa todruulj oodoo ywaa yum bishvv harinch chi demjij vg hel za yu.. 😁😁

Avatar

Зочин 2019-04-26 202.21.100.210

Хэдэн тогоонууд мөнгөтэй хүний хүүхдүүдээр жаал тоглож байна тээ.

Avatar

100 2019-04-26 202.179.25.229

ямар ч ач холбогдол байхгүй тэмцээн . баахан охидуудыг эвдэж , нүгэл хурааж байна

Avatar

Riko 2019-04-26 182.160.35.146

Tserentogoo bur delberchihjee ugaasa miss tsaraigui huuhen l dee

Avatar

Зочин 2019-04-26 64.119.17.218

Энэ Мягмар ямар худалч юм бэ???\nЯмар ч зардал мөнгө даадаггүй шүү дээ!!!\nХарин өөрөө эцэг эхчүүдээр \nзардалаа даалгаад явж байгаа!!!!!\nМөн УБ хотын тэмцээнд оролцож үзээгүй охид,УБ хотоо ч сайн мэдэхгүй охид Дэлхийн тэмцээнд түрүүлээд гэх юм.Ямар ч чадваргүй охидоор бизнес хийж бна.\nНялх охидууд өөрийгөө Лаг болчихлоо гэж бодоод....\nЭэж аав нь хамаг юм аа зараад Мягмар авгайн зардлыг даадаг.Ноднин энэ тэмцээнд явсан Хосууд охин хандивын данс хүртэл нээж байсан.

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.160.54

Hvnii hvvhdiin toloo ingej ywdag hvn odoo bhgvi. Harinch bayr hvrgeh estoi. Iim amjiltiig ingej boddog holdvv mah shig hvmvvs oorsdoo chadahgvi bj yj hogjino. Bolohgvi bvtehgvi danda ingej setgewel ireedvi bolson vr hvvhed chin uls oron chin ene heweerei l bna. Oor shig chin iim bodoltoi hvmvvs ongorsondoo l uldene harin ene ohid bol ireeduin hogjiliin toloo uragsh alhana. Iim l bna.

Avatar

иргэн 2019-04-26 192.82.65.141

Улсын үнэтэй хүн, үнэнч шудрага, хүмүүжил боловсролтой сайхан монгол охин болж төлөвшихөд нь ийм тэмцээнүүд аль хэр ач тустай бол? нийгэмд сайн танилцуулмаар уу? Сайн болон сөрөг тал бий бол бас хэлмээр ч юм шиг.

Avatar

Зочин 2019-04-26 66.181.160.21

Миний ач охин шиг жаахан юмнууд байна шдээ! Ямар мундаг юм бэ!!! Ёстой бахархаж уйлмаар болчихлоо, өвөө нь!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж