“Багш нар винодсон гэх мэдээлэл худлаа” гэв | News.MN

“Багш нар винодсон гэх мэдээлэл худлаа” гэв

“Багш нар винодсон гэх мэдээлэл худлаа” гэв

“Багш нар винодсон гэх мэдээлэл худлаа” гэв

Нийслэлийн 105-р сургуулийн багш нарын ангидаа ширээ засч, ширээн дээрээ вино тавьсан зураг сошиалд олны шүүмжлэлд өртөөд байна. Энэ мэдээлэл үнэн эсэхийг тодруулахаар тус сургуулийн сургалтын менежер н.Эрдэнжаргалаас тодруулахад “Тэр мэдээлэл худлаа байсан. Тийм учраас худал мэдээлэл тараасан хэвлэл мэдээллийн байгууллагад гомдол гаргасан. Хууль цагдаагийн байгууллага шийдэж өгнө” гэсэн юм.

Харин нийслэлийн Боловсролын газрын орлогч дарга Ц.Орхончимэг “Бид нийслэлийн 105 дугаар сургуулийн багш нарын тухай мэдээллийг судалж, тодруулна. Хэрвээ үнэн гэдэг нь нотлогдвол асуудлыг авч, ярих болно” гэв.

Зарим хэвлэлээр “Энэ жил болсон үйл явдал биш. Тухайн зургыг 2018 оны дөрөвдүгээр сарын 25-ны өдөр авахуулсан бөгөөд нэг багш нь нөгөөдөө төрсөн өдрийн мэнд дэвшүүлж фэйсбүүк хуудаснаа тавьснаар саяхан болсон мэт ойлгогдож байна” гэдэг мэдээлэл нийтэлжээ.

 А.СҮРЭН

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
БурууБуруу
1
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-04-25 103.87.255.90

Зариг сайт анх мэдээлсэн. тэгэхэр Зариг-ийг шүүхдэх гэж бга гэсэн үг үү? Амар ч юм даа, төрийн алба хаагчид ажил дээрээ архидаад, тэрийг нь мэдээлснийхээ төлөө сайт шүүхдүүлээд л Ийм байхаар Е

Avatar

Хэвийн үзэгдэл шүү дэ 2019-04-25 122.201.24.8

Энэ бол ЕБС-иуд дээр хэвийн үзэгдэл шүү дээ. Харин энэ хэд цаана нь хүүхдүүд нь байхад арай хэтэрчээ

Avatar

Ganbold 2019-04-25 202.9.44.140

Barimt ni zurag n deer baisaar bhd hudlaa gj heleh hereg bnuu daa 2018 ch bai 2019 ch bai zurag bol tom barimt bhad biyee umuuruul hereggui l dee. Yos zuin tom aldaa.

Avatar

Зочин 2019-04-25 122.201.23.91

Ккк намайг хүүхэд байхад багш нар архинд гүйлгээд урд хичээлээ заахгүй архи ууцгаадаг байж…

Avatar

зочин 2019-04-25 150.129.142.120

Уух дуртай ккк. Гэхдээ гэнэн тэнэг л байна хөөрхий ардын багш нар минь. Ядаж байхад хүүхдүүдээ гаргаж байгаад тухлахгүй . Ийм тэнэг байж яаж эрдэм ном түгээдэг юм бол

Avatar

Дарс л уусан байна 2019-04-25 66.181.189.218

Дарс байна дааааааааа

Avatar

Зочин 2019-04-25 202.131.225.197

ENE ZURAG HICHEELIIN ANGID BISH YUMUU? TSAANA NI HUUHDUUD HICHEEL HIIGEED BAIJ BAIGAA BISH YUMUU? SHIREEN DEERH NI WINE BISH YUMUU? ENE AJLIIN TSAGAAR BISH BOLJ BAINA UU? HEZEE AVHUULSAN NI YAMAR HAMAATAI YUM?! BITGII TENEG HUMUUSTEI YARIJ BAIGAA YUM SHIG MEDRELTEED BAI!!! MONGOLOOS UUR YAMAR CH OROND IIM YOS ZUIGUI BAIDAL GARGAHGUI!!! AMERICA-D DUND SURGUULID SURCH BAILAA, 16 ORNOOR AYALJ AMIDARCH UZLEE. MONGOLD L IIM YUMIIG EVLUULEG, UNEN BISH GEED GURIIGEED BJ BDAG BH!!!

Avatar

зочин 2019-04-25 202.179.25.179

архи уудаг ш тээ. архи уудаггүй газрыг архичин болгосон эрхлэгч ч байна кк.

Avatar

Зочин 2019-04-25 66.181.161.117

Хэзээнийх ч бай, юу болсон ч бай энэ зураг эвлүүлэг биш л бол багш нарын түмэн буруу мянган ичгүүр. Би өөрөө багш хүн, энэ хүмүүсийн өмнөөс шавь нараасаа уучлал гуйя! Хүн цалин багатай, царай гундуу байж болноо. Гэвч өндөр ёс суртахуун өгөөмөр хайраа халигааж бадрааж явах ёстой хүмүүс нь багш нар юм шүү.

Avatar

зочин 2019-04-25 202.9.43.236

Задлаагүй л болохоос вино байж байна лдаа. Ер нь багш нар овоо уудаг юм билээ.

Avatar

зочин 2019-04-25 202.131.225.150

тэгээд энэ ширээн дээр байгаа нь юу юм болоо. бичиж байгаа нь ч яаран сандран ямарч баталгаагүй юм бичдэг, бичүүлсэн нь түүнийг нь ашиглаад мурьдаг ийм л жишиг байх шив дээ. үндэслэлгүй мэдээлэл нэг удаа л тараасан бол тэр хүний мэдээг дахиж хэн ч авдаггүй байх хэрэгтэй

Avatar

зочин 2019-04-25 192.82.65.120

Өмнө хойно хамаагүй, захирамж гарсан гараагүй хамаагүй ээ, сурагчдынхаа дэргэд вино ууж болох уу, архи биш юм чинь гайгүй юу.

Avatar

Muuhai ulger duurailalgui 2019-04-25 108.218.234.108

Huuhduud hicheel hiigeed suuj baihad derged ni nairlaad baidag ni yamar ulger duurailal uzuuleh geed baigaan be? Ingecheed bas tsalin huls nemuulne gej hutsdag bagsh ner zuusen hun sugnuudiig orvongoor ni halaad shine tugssun bagsh nariig avch ajilluulaachee, bagshaar tugssun olon hun ajilgui, tanil talgui, hahuuli uguhgui bol ajild orj chadahgui suuj bn

Avatar

Зочин 2019-04-25 64.119.20.174

СУРАГЧДАА БУЛАНД ШАХАЖ БАЙГААД ШИРЭЭНҮҮДИЙГ НЬ НИЙЛҮҮЛЖ БАЙГААД ДУНДАА ТАВЬЧИХСАН ДАРСАА УУЦГААСАН Л БАЙЖ ТААРААА .

Avatar

Зочин 2019-04-25 202.180.218.37

Харваас л эвлүүлэг байна

Avatar