МАН Д.Өлзийбүрэн, Э.Мөнх-Очир нарыг Элчин болгох уу? | News.MN

МАН Д.Өлзийбүрэн, Э.Мөнх-Очир нарыг Элчин болгох уу?

МАН Д.Өлзийбүрэн, Э.Мөнх-Очир нарыг Элчин болгох уу?

Удтал хүлээлгэсэн Элчин сайд нарын томилгоо ирэх долоо хоногоос УИХ-аар хэлэлцэгдэх сураг гарч байгаа.

Эхнээсээ ч нэрс тодорч, Газрын тосны газрын дарга асан Д.Өлзийбүрэнг ОХУ-д суух Элчин сайдаар, Турк улс дахь Элчин сайдаар УИХ-ын гишүүн асан Э.Мөнх-Очирыг гэхчлэн  хуучин бууны хугархайнуудаа гадаадад “цөлөхөөр” болсон гэх шуум дэгдэж буй юм.

МАН эрх барих үедээ Д.Өлзийбүрэнг өөд нь татаж явсан удаа цөөн ч энэ удаад ОХУ-д суух Элчин сайдаар томилох болсон нь эхнэр С.Одонтуяагийнх нь нөмөр нөөлөг гэж үзэх хэсэг ч байна.

Ардчилсан намыг Засгийн эрх барьсан 2012-2016 онд МАН-ын гишүүн Д.Өлзийбүрэн Газрын тосны газрын даргаар томилогдож байв.

Харин Э.Мөнх-Очирын хувьд УИХ-ын дарга асан Л.Энэбишийн хүү гэдгээрээ олонд илүүтэй танигдсан.  Сайн эцгийн нэрээр санасан албан тушаал болгондоо томилогдож ирсэн тэрбээр одоо Истанбул дахь Монголын ерөнхий консулаар ажилладаг бөгөөд Элчин сайд Р.Болдын бүрэн эрхийн хугацаа дууссан, МАН эрх барьж буй зэрэг боломж нь Элчингийн суудалд хүргэж мэдэхээр байна.

Г.ХОРОЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Одонтуяагийн хөгийн нөхөр 2019-04-24 202.179.27.58

ЭХНЭРЭЭ ЭРДЭНЭД ЭДЛҮҮЛДЭГ ХҮН МОНГОЛЫГ ОРОСОД АСУУДАЛГҮЙ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-04-24 66.181.160.93

Энэ өлзийбүрэн гэж нөхөр болиосой, эхнэр нөхөр хоёр аль ч намын үед дарга хийдэг, аль боломжит суудал авч байдаг, мэргэжлийн дипломатуудыг түрээд гарч байдаг дэндүү юм, хөрш орондоо олигтойхон хүн элчингээр явуулаарай, өлзийбүрэн биш шүү

Avatar

Иргэн 2019-04-24 103.212.118.230

Иргэн \nАрай дэндэж байна шүү. Нас барсан хүний нэр хүртэл барьж янз бүрийн магтаал бичүүлээд байгаа энэ Ө гэдэг нөхөр эхнэрээ орхиод ОХУ-д явах юм уу? Уг нь Элчин сайдын гэргий суугаа орныхоо дипкорпуст нөхрөөсөө дутахгүй үүрэг хариуцлага хүлээдэг ёстой юм. Гэтэл энэ Ө гэдэг нөхөр дүүргийн дарга авгайгаа орхиод явна гэж байхгүй. Эхнэр нь ч эндэх ажлаа орхиод явж чадахгүй. Тиймээс Элчин сайд агсан Салдангийн гэр бүлийнхэн энэ зальт үйлдлээ зогсоомоор юм.

Avatar

Зочин 2019-04-24 103.10.23.3

Энэ Өлзийбүрэн гэж ацад Монголын төр ямар өртэй юм бэ\nЛуйварчин л бна лээ ш дээ

Avatar

Зочин 2019-04-24 202.131.249.67

Мэргэжлийн дипломатууд нь элчин ёайд болж болдоггүй юм уу. Улс төрд карьер нь дууссан нөхдүүдийг цөлдөг газар нь гадаад дахь элчин сайдын яам болжээ

Avatar

Zochin 2019-04-24 103.9.90.53

Ulsiiburen ene hoyroos uur hun alga uu.Ulziiburen AN zasgiin uyed Gazriin tosnii darga bsan. BGDiin zasag noyon hatagtai Odontuyagiin nuhur.\nUur hun yawuulaa.Enebishiin huu bolimoor yum

Avatar

Зочин 2019-04-24 202.179.25.155

Зөв сонголт биш бололтой. Чадвартай, боловсролтой хүн мундсан биш

Avatar

зочин 2019-04-24 202.70.41.114

аль аль намд тал алдахгүй, ашиг харж амьдардаг хүн монголын эрх ашгийг бусад оронд төлөөлж чадах уу, ашигтай бол юу ч хийж болно гэсэн амьдралын логик байна, бид нам сонгохдоо үзэл бодолоо дагадаг, тэгээд сонголтоо хийдэг. Харин ийм хүмүүсийн үнэт зүйл өөрт нь юу ашигтай байна гэдэг л байгаа.

Avatar

ӨЛЗИЙБҮРЭН 2019-04-24 202.179.26.1

Эхнэрээ Эрдэнэд зайдлуулдаг хүн Монголыг Оросод зайдлуулах байлгүй дээ.

Avatar

зочин 2019-04-24 66.181.181.112

Мэргэжлийн дипломатчид энэ Монгол гэдэг тусгаар улсад дууссан уу?

Avatar

Эрдэнэ мэлхий 2019-04-24 202.179.26.1

Эхнэрээ хөлсөлж амьдөрдаг эр ёо ёо мэргэжлийн ч биш шүү.

Avatar

Өлзийбүрэн үү, арай ч дээ, энэ улс орон 2019-04-24 66.181.182.95

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-04-24 202.9.42.25

ЭНЭ ХОЁРЫГ БОЛИУЛАА , АРАЙ Ч ДЭЭ УЛС ОРНЫ НЭР ХҮНД ХАА БАЙНА ?

Avatar

Zochin 2019-04-24 110.70.59.250

Nyamdorj guain huu hrn bolovsroltoi yum bishuu etseg nb im mundag bgaam chinb huu nb gaigvi bhaa

Avatar

Зочин 2019-04-24 182.160.38.33

Ёстой жинхэнэ МАНАН юм.

Avatar

Зочин 2019-04-24 182.160.38.33

Ёстой жинхэнэ МАНАН юм.

Avatar

Зочин 2019-04-24 182.160.38.33

Ёстой жинхэнэ МАНАН юм.

Avatar

Монгол 2019-04-24 103.229.121.27

Эхнэр нөхөр хоёр намд орчихоод албан тушаалаас буудгүй арай дэндүү юмаа. Манан гэж энэ биз дээ. арай банаа. Мөнх Очир гэж танхай хоосон толгойтой шантаажчин одоо болимоор юмаа. Түүнд ямар өртэй юм. Гэмт хэрэгтэн шүү дээ. Зайлуулаач.

Avatar

САЛТАА ОДОНТУЯАГИЙН НӨХӨР ӨЛЗИЙБҮРЭН 2019-04-24 202.179.24.232

ЭРДЭНЭНИЙН САЛТААГИЙН НӨХӨР ГЭХЭЭР ОРОСОД ЭЛЧИНГЭЭР ЯВДАГ ЮМ УУ? ЖИНХЭНЭ МАНАН БАЙНА ДАА ХАРИН

Avatar

Зочин 2019-04-24 103.50.206.40

МАНАН

Avatar

Зочин 2019-04-24 202.9.42.25

НААД ХОЁРОО БОЛЬЖ ҮЗ , МӨНХОЧИР БОЛ ТӨГССӨН СУРГУУЛЬ СОЁЛГҮЙ , ЭЦГИЙН НЭРЭЭР ЯВДАГ ТАНХАЙ БАЛМАД НӨХӨР , ӨЛЗИЙБҮРЭНГИЙН АВГАЙ МАНАН-Д БИЕЭ АМЖИЛТТАЙ ҮНЭЛСНИЙ ШАНД ӨӨРӨӨ ДҮҮРГИЙН ДАРГА, НӨХРӨӨ ЭЛЧИНГЭЭР ТОМИЛУУЛАХ САНААТАЙ ЗҮТГЭЖ БАЙНА ӨЛЗИЙБҮРЭН ГЭЖ ҮЛБЭГЭР НӨХӨР БАЙДАГ , МЭРГЭЖИЛИЙН ДИПЛОМАТ Ч ХҮМҮҮСЭЭ ТАВИАЧЭЭ

Avatar

Зочин 2019-04-24 2.125.107.196

Энэбишийн хүү ч яахав. Хар багаасаа “шудрага“ эцгийнхээ зөвөснөөр улсын эрдэнэт үйлдвэрийг хэдэн тэрбумаар нь сааж төрийн өмчөөр баяждаг гэсэн сэтгэлгээгээр хүмүүжсэн нямдоржийн хүү л хамгийн эвгүй нь бн

Avatar

Зочин 2019-04-24 103.9.90.53

Эхнэрийн нүүрээр яваа эрчүүд ядмаг доо

Avatar

мгл 2019-04-24 66.181.186.179

нефть бензинии асуудал ихтэй тул олзиибурэн тэнд суух нь оновчтой байж магадгуй,жанабазарыг аль нэг барууны оронд томилоход болно

Avatar

Зочин 2019-04-24 103.9.90.53

Өлзийбүрэн гэж 2 нүүртэн. МАН АН 2-т сэлээд л явж байдаг дүлзэн ш дээ. Тэрний мэдлэг чадвар гэж юу байдын. Ажил хэрэгч байж чадах ч биш. Ашиг сонирхол нь дэндсэн болохоор заль гаргаж яваа биз. Сайн л судлаасай билээ

Avatar

м 2019-04-24 124.158.107.35

одонтуяа яахын тэгээд.....

Avatar

Зочин 2019-04-24 202.21.117.178

OHU-d oligtoihon hun tavih uchirtai baikh aa

Avatar

Иргэн 2019-04-24 103.212.118.230

Арай дэндэж байна шүү. На с барсан хүний нэр хүртэл барьж янз бүрийн магтаал бичүүлээд байгаа энэ Ө гэдэг нөхөр эхнэрээ орхиод ОХУ-д явах юм уу? Уг нь Элчин сайдын гэргий суугаа орныхоо дипкорпуст нөхрөөсөө дутахгүй үүрэг хариуцлага хүлээдэг ёстой юм. Гэтэл энэ Ө гэдэг нөхөр дүүргийн дарга авгайгаа орхиод явна гэж байхгүй. Эхнэр нь ч эндэх ажлаа орхиод явж чадахгүй. тиймээс Элчин сайд агсан Салдангийн гэр бүлийнхэн энэ зальт үйлдлээ зогсоомоор юм.

Avatar

Иргэн 2019-04-24 103.212.118.230

Үргэлжлэл. Салдан агсны нэг хүү нь ГХЯ-нд ажиллаж байгаагүй хэрнээ АНУ-д суух дипломат ажилтнаар сэмхэн томилогдоод ажиллаж байгаа. Гэнр бүлээрээ дипломат албыг зайдалж байдаг ёс хаанаас гараад ирэв ? Цогтбаатар сайд аа. Та мэргэжлийн дипломат хүн шүү дээ. Энэ албаа ингэж завхруулахад дэмжлэг үзүүлсээр байх мю бол таныг хэний хэн гэж үзэх вэ? Төрийн тусгай албыг заль мэх, танил талтай, магадгүй мөнгө хөрөнгө, эрх мэдэлтэнгүүдийн тоглоом болгоход сайд та эрхбиш оролцохгүй байх гэж найдаж байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж