"Ц.Нямдоржийн хүү Элчин сайдад яригдаж байна" | News.MN

"Ц.Нямдоржийн хүү Элчин сайдад яригдаж байна"

"Ц.Нямдоржийн хүү Элчин сайдад яригдаж байна"

"Ц.Нямдоржийн хүү Элчин сайдад яригдаж байна"

Бүрэн эрхийн хугацаа нь дуусах дөхөж буй зарим Элчин сайдын томилгоог ойрын хугацаанд Засгийн газар, УИХ-аар  хэлэлцэнэ. Гадаад харилцааны сайд Д.Цогтбаатараас зарим зүйлийг тодрууллаа.


-Гадаад харилцааны яамны ТНБД Д.Даваасүрэн, БОАЖЯ-ны ТНБД Ц.Цэнгэл нарыг чөлөөлж тэднийг Элчин сайдаар томилно гэсэн мэдээлэл байна. Сайдын хувьд та уг асуудалд тайлбар өгнө үү?

-Ийм асуудал байхгүй. Энэ талаар би дуулаагүй. Элчин сайд нарыг томилох асуудлаар судалгаа хийж байгаа. Элчин сайдаар томилогдох хүмүүсийн нэрс дунд манай яамны нэлээн олон хүний нэр бий. Яамандаа ажиллаад Элчин сайдаар явах хугацаа, ээлж нь  болчихсон хүмүүс байгаа. Энэ талаарх судалгаа гүйцэт дуусаагүй байна.

-Тус нэрс дунд Гадаад харилцааны яамны ТНБД Д.Даваасүрэн, БОАЖЯ-ны ТНБД Ц.Цэнгэл нарын нэр бий юу?

-Лав надад энэ нэрс орж ирээгүй.

-18 улсын Элчин сайд нарыг томилох асуудал Засгийн газрын хуралдаанаар хэзээ орох вэ?

-Ирэх долоо хоногоос Засгийн газрын хуралдаанаар танилцуулна. Гэхдээ эхний 10 нэрийг оруулна. Монгол Улсыг төлөөлөн гадаад улсад суух Элчин сайд нарын бүрэн эрхийн хугацаа хуучин мөрдөж байсан хуулиар гурван жил. Дараагийн шинэ Элчин сайдыг томилох асуудал зургаадугаар сараас нааш, цааш хөдөлгөөн ордог. Тэгэхлээр шийдвэрүүд нь одоо л гарч эхэлнэ гэсэн үг.

-Эхний ээлжид ярих 10 хүний талаарх дэлгэрэнгүй мэдээллийг өгч болох уу?

-Одоогоор нэрсийг нь хэлэх боломжгүй.

-Манайхаас шалтгаалан Элчин сайдаа томилж чадахгүй байгаа нь цаад улстай тогтоосон харилцаанд сөрөг нөлөөтэй биз дээ?

-Томилохгүй удаж байгаа нь асуудал биш. Солонгосоос бусад улсад суугаа Элчин сайд нар бүгд ажлаа хэвийн хийж байгаа. Тэдний хугацаа нь зургаан сард дуусна. Түүнээс өмнө татдаггүй. Дараагийн шинэ Элчин сайд  томилогдоход өмнөх хүн нь ирдэг буюу солигддог гэсэн үг.

-Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдоржийн хүү Анхбаяр Монгол улсаас Австрали улсад суух онц бөгөөд бүрэн эрхт элчин сайдад томилогдохоор яригдаж байгаа нь үнэн үү?

-Н.Анхбаярын тухайд манай яаманд олон жил ажиллаж байгаа. Одоо Тамгын газрын даргаар ажилладаг. АНУ-ын Сан-Франциско хотод Байнгын төлөөлөгчийн газрын тэргүүний ажил хийж байсан, дипломат ажлын жинхэнэ туршлагатай хүн.  Элчин сайдаар томилогдох хугацаа нь болсон хүмүүсийн жагсаалт дунд Н.Анхбаярын нэр бий.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
4
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

93 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗАВААН ЮМАА!!!!! 2019-04-24 203.91.115.43

БӨӨЛЖИХНЭЭ!!! \nМЭНГЭТ ҮЕ УДМААРАА Л МОНГОЛЫГ ДОРОМЖИЛЖ ХОЛИОН БАНТАН ЗУУРАХ ЮМ БАЙНАЛДАА!!!!!

Avatar

Зочин 2019-04-24 203.217.138.1

даргын хүү хулгайч шахаачин байсан ч хамаагүй ээ дарга л байх ёстой

Avatar

Зочин 2019-04-24 202.9.43.244

Эрдэнэтэд шахаа хийнэ гэдэг тереес хумсалж байсан хун тер телеелж болохгуйээ Нямдоржын шударга нь хаана байнаа

Avatar

Бат 2019-04-24 64.119.16.152

Нямкаг юу болоод муулаад унаваа дэлхийн нэг номерын шударга эх оронч ард түмэнч гээд л магтаад байдаггүй билүү монголчууд минь та нар соиорлынхоо дээд цэгт хүрчихэж

Avatar

Зочин 2019-04-24 103.26.195.162

Хотын захиргааныхан бүгд мэдэндээ харцгаасан юм чинь, Ц.Нямдоржийн хуучин эхнэр Долгормаа Архины зөвшөөрөл олгодог дарга байлаа. Нямдоржид гомдсон бололтой согтуу өрөөндөө байж байтал Хүүхэдүүд ирж чирж гулдарсаар олны өмнө загнаж байгаад машиндаа чихэн маш эвгүй авч явж билээ. Нямка маань нөгөө түрээсийн байранд аа жаргаж байсан байлгүй дээ. Хотын захиргааныхан бүгд мэднэ дээ.

Avatar

ОГЦОР ДОО 2019-04-24 202.131.228.131

НЯМДОРЖ БОЛИХ ХЭРЭГТЭЙ ӨӨРИЙГӨӨ ӨВЛҮҮЛДЭГ БИ ЦОГТБААТАРАА ЧИНИЙ ХЭЛДГЭЭР НАСААРАА ТӨРИЙН АЛБАНД АЖИЛЛАСАН ХҮҮХДЭЭ ГАДААД ЯВДЛЫН ЯАМАНД ОРУУЛЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙНА.

Avatar

Иргэн 2019-04-24 103.10.23.218

Попчдын хүүхэд ах дүү төрд шахаа хийсэн ч хамаагүй юу.Балиар дүр эсгэгчид Нямдорж хоригдол цэргүүдээр байшингаа бариулж алаа биз дээ.Нямдорж Женко Оюунэрдэнэ Батзандан дүр эсгэчид

Avatar

Y 2019-04-24 64.119.24.73

China tagnuuliin khyykhdiig elchin bolgoj bolokhiimuudaa?

Avatar

Зочин 2019-04-24 202.21.108.156

Эрдэнэтэд шахаа хийсэн нь баримтайгаа ил гарсан байхад яагаад шүүхээр асуудлаа шийдвэрлүүлдэггүй юм бэ. Бүр гадаадад илчингээр явуулж шагнаж байгаа юм уу. Шударга ёс тогтооно гээд байсан 5 залуу эсэргүүцэх хэрэгтэй.АТГ шалгах хэрэгтэй.Нэр цэвэр хүн гадаадад элчин сайд болох хэрэгтэй.

Avatar

Bat 2019-04-24 174.218.133.109

Goliison hulgaich

Avatar

САНАЛ 2019-04-24 202.131.228.131

АРДЫН ХҮҮХЭД ОРЖ АЖИЛЛАЖ ЧАДДАГГУЙ ГАЗАР ОДОО ЭЛЧИНГЭЭР ЯВУУЛДАГ БОЛЖ. ЭНЭ ОВШООРЧИН ЗАЛУУ ӨЧИГДӨР ТВ-ЭЭР ИЧИХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

zochin 2019-04-24 64.119.21.246

San Francisco- d baingiin tuluulugchiin gazar gej baihgui.Ene erguu said Anhbayar gegch ni neg muu konsuliin gazart pasportiin signals zergeer ajillaj baisniig tomruulj baingiin tuluulugchiin gazart ajillaj bsn gej ard tumniig huurch bgaa um baina.Anhbayar gegch nite diplomat medleg chadvar ogt baihgui, yadahdaa ene talaar surch ch baigaagui huniig niamka gadaad yaamand bailgaj baisaniig humuus andahgui.

Avatar

Зочин 2019-04-24 202.9.43.160

Бусдад боломж олгох хэрэгтэй. МАН улс төрч нараа та нар хэмжээндээ байвал зүгээр шүү эрх мэдэл гэдэг цагаа ирэхээр толгойгоо өгдөг асуудалд хүргэнэ шүү. Ард түмэн эхний удаа танай намын цагаан байшинг Ж.Батзандантай хамтарч шатаасан хоёр дах удаа тэдний зүрхэндээ хадгалж байгаа уур хилэн улам хэрцгий болно шүү.

Avatar

Зочин 2019-04-24 103.9.90.53

20 настайдаа төрийн албанд ороод ажиллаж эхэлсэн. Өнөөдрийг хүртэл ажиллаж байна. Боловсрол, мэргэжил, ур чадвар, сайн баг хамт олонтойгоо 2-гүй сэтгэлээр ажилласан. Ажилдаа чин сэтгэлээсээ хандаж ажиллавал хөгшин, залуу аль ч нас тоо юм билээ.

Avatar

Зочин 2019-04-24 202.126.89.5

Ene uls bur dampuurj duuslaa

Avatar

Зочин 2019-04-24 202.9.43.244

Эрдэнэт уйлдвэрт ааваараа яриулаад шахаа хийдэг наймаачин хун улс орон телеелж болдог юмуу хун олдохгуй байна уу бас аав нь шахаад байна уу болиочээ

Avatar

Кондом 2019-04-24 49.0.212.51

Эрдэнэт үйлдвэрт 2 сая долларын үнийн дүн бүхий кондоом шахаж байсан удаа бий

Avatar

Зочин 2019-04-24 66.181.161.123

Оффшорчин цогтбаатар арьсаа хамгаалж нямдоржийг долоожийн

Avatar

Зочин 2019-04-24 119.40.100.66

туйлшрахдаа сайн шүү манайхан явж болнош дээ

Avatar

Иргэн 2019-04-24 202.126.88.52

Ааваасаа ичихгүй байж болно Мнглийн ард түмнээс ичих естой шүү аавыгаа буусан хойнол яв сайн байж болноо ес зүй гэдгээ мэдрэх байлгүйдээ Нямдоржчиг яахуу цайрцан нөхөр тэр ээж нь юм хэлднүйл юмбайхдаа. За дээ нэг гэрийн хүмүүжил адилхан дүн бан адилдоо

Avatar

ЗОЧИН 2019-04-24 202.126.88.45

Үнэн үг хэлсэн хүнд адгийн новшнууд өс санаж худлаа цэцэрхэж мэдэмхийрж явахаа больж үз!! Өөрийнхөө муухай занг хаяцгаа !

Avatar

Элчин сайд 2019-04-24 202.126.88.38

Мэдлэг, чадвартай, зөв хүн бол түүнийг дэмжих нь жинхэнэ мерит зарчмын нэг шалгуур. Түүний эцэг, эх хэн байсан ч үүнд нөлөөлөх учиргүй. Тэрээр одоо 40 шүргэж яваа залуу Элчин сайд болох цаг нь мөн үү үгүй гэдэг нь тусдаа ассудал байх.

Avatar

Зочин 2019-04-24 66.181.183.48

Монголын тор Нямдожид хэзээ ороо толж думах юм вэ хэлээд огох хун байна уу

Avatar

Зочин 2019-04-24 202.21.108.138

За больж үз хулгайчуудаа!! Шудрага дүр эсгэгч өширхүү хор найруулагч Нямдорж улс төр, хуулийн байгууллагаар тоглохоо боль!! Одоо бүр гэр бүлээрээ улс төрөөр тоглох нь! Улс төрийн хор найрууллагаа удамшуулан хүүхэддээ өвлүүлэх нь лдээ!!

Avatar

Иргэн 2019-04-24 49.0.212.51

Хэлээд юүгхэв

Avatar

Зочин 2019-04-24 222.110.147.21

Анхбаяр ажлын туршлагатай, мэдлэг чадвартай, цуг ажиллаж байгаа хүмүүстээ тусархаг тийм л хүн дээ.

Avatar

Иргэн 2019-04-24 49.0.212.51

Зодоон цохионоороо л туршлагажиж яваа байх

Avatar

zochin 2019-04-24 50.79.42.115

helnii medleg undur, mundag zaluu bailee.

Avatar

Zochin 2019-04-24 120.16.15.196

Chadvartai bolovsroltoi zaluu hun yvalgui yadgiin.Aav n said geed ymar oor mergejliin hun yvah gej bgaa bish.

Avatar

Би 2019-04-24 192.82.65.88

Мянган чадвар байгаад яахийн бэ? Этик, сэтгэл байхгүй бол мөнгөний машин гэсэн үг биз дээ. СЭТГЭЛГҮЙ ХҮНИЙГ ТӨРД БҮҮ ШУРГАЛУУЛ…

Avatar

иргэн 2019-04-24 66.181.164.175

Элчин сайдаар томилогдох жагсаалт дотор шизо өвчтэй, хүн зодож гэмтээсэн нөхдүүд харагдаж байх юм. Цүнх баригч, б**с долоогч гэдэг шалгуур бүхнээс дээгүү байх юм уу

Avatar

зочин 2019-04-24 202.21.109.100

Төрд ажиллаж,тэгээд бүр "аавтайгаа" хамтарч "шахаа" хийж чадаж байгаа хүн гадаадад гараад тэд нарыг чинь"идсэн+бөөлжсөн"-тэй нь нарийн мэддэг юм шүү дээ?Тэгээд л нэг тохон "ШАХАА" хийгээд л сүйрнэ биз ээ?? Төрд хийсэн нь хийлгэснийг нь зөвшөөрсөн ХЗС-"ЭЦЭГ" байсаар байтал түмний нүдэндээр томилох гээд байгааг л "ойлгохгүй" юмаа?? Нэг удаа алдаа л биз гэх гээд бна уу? Хуульд тийм заалт нэмсэн юм уу??

Avatar

Ждугийн гэмт хэргийг саармагжуулахад улс төр хуулийн дэмжлэг үзүүлсэний төлөө өгсөн шагнал бол элчин сайдын томилгоо 2019-04-24 202.21.100.210

2018оны 10 -р сард ЖДУ-гийн хулгайч нарын бүлэг илэрсэн. У.Хүрэлсүхийн засгийн газрыг дэмжсэн УИХ-н ихэнх гишүүд хамрагдсан байдаг.Жду-гийн хулгайч нарын асуудлыг саармагжуулах ын тулд 2 сарын хугацаатай 60 тэрбум М.Энхболдыг яллах компанид ажил эхэлсэн. 3-р сараас эхлэн дараагийн саармагжуулах аян бол Хуулийн байгуулгын удирдлага болон С.Зоригийн хэрэг болж хувирсан. 4-р сараас Капитал банкны дуулиан болж одоо өрнөлт явж байна. Дараагийн аян ямар сэдэвтэй байх бол

Avatar

Зочин 2019-04-24 66.181.168.200

Анхбаяр нь үнэхээр чадалтай, хүн сайтай, бусдад туслаж чаддаг, өндөр мэдлэгтэй, зан ааш сайтай гэж хамт ажиллдага хүнээс нь сонсож бйалаа,

Avatar

Bat 2019-04-24 174.218.133.109

Pyaldaga

Avatar

ХЭХЭХЭ 2019-04-24 202.70.34.27

ҮХЭЖ БАЙСАН л***р ХАР ДӨРВӨДҮҮДИЙГ БҮГДИЙГ НЬ а**х ЮМСАН

Avatar

ХЭХЭ 2019-04-24 202.70.34.27

зайл пиздаа наа хулгайчтайгаа тэр чигтэй зайл

Avatar

zvgeer l hvniig n harj dvgne 2019-04-24 202.70.38.18

Ajilaa meddeg chadwartai togoond n id chanagdaj yawaa hvn yawah n zuw sh de. Ervv uvdug n niilsen elii balai eswel held ch oroogui nusgai yawaad bolood baihad turshlagatai hvn bol yawah n zuw sh de. Etseg n yamar hvn baih n sonin bish bna huvi hvniih n vvdnees vnelj dvgneh heregtei. Shahaa business hiij chadaj baigaa bol odoo yaahaw de chadaj baigaa yumand arga alga gj helmeer sanagdaj bna. Bi ch gesen tiim bolomj nadad tohioldwol bi bas shahaa hiine ta ch bas hiih baisan medeej

Avatar

Зочин 2019-04-24 124.158.107.35

мэддэг хүмүүс нь хараад шоолж л байгаа , масс юу мэдэхэв

Avatar

Зочин 2019-04-24 202.21.100.210

2020 онд чамтай ард түмэн УИХ-н гишүүн болгох эсэхээ шийднэ чи даварч сагсуурч ард түмний доромжилж бай юм өөрийн хязгаар гэж байдаг шүү бас төгсгөл гэж байдаг

Avatar

ЗОЧИН 2019-04-24 202.180.216.19

Хурцыг энэ товариш дэвшүүлж л байсан даа…

Avatar

иргэн 2019-04-24 66.181.161.89

Баас нямдоржын аавтайгаа нийлж төрийн өмчит компанид шахаа хийж ард иргэдийн мөнгөнд гараа дүрдэг хүнийг илчин сайд болгохоос өөр сонголт байхгүй эээ чааваасдаа

Avatar

Зочин 2019-04-24 192.82.65.130

Ямар их хөлсний коммент байна. Нямдорж хүүтэйгээ хамт шударга үнэний туйл болцын байна даа. Худлаа ярьхаас цаашгүй нөхөр ш дээ танай нямдорж

Avatar

Зочин 2019-04-24 150.129.143.247

Анхбаяр 80 аад онд Москвад олон улсын харилцааны дээд сургууль тогсоод эгэ яаманд ажиллаж байгаа юм гэсээн Бас шинэ зеландад магистр хийсэн Хэл усандаа сайн Хэдхэн жилийн омно МУИС ийн харилцаа тогссон хун элчин сайдаар яригдаж байхад Анхбаяр яагаад болохгуй гэж

Avatar

зочин 2019-04-24 66.181.161.89

Мундаг боловсролтой юм байна даанч Монголын ард түмний төлөө гэсэн сэтгэл зүрх байхгүй гэдгээ Эрдэнэтэд шахаа хийхдээ баталчихсан.Бидэнд боловсрол нимгэнч сэтгэл зүрхтэй хүмүүс чухал

Avatar

Зочин 2019-04-24 202.21.109.40

bitgii hudalaa yriarai 80 ond Moscow-d tugsuh bitgii hel turuud udaagui bsn shuu!!!

Avatar

бибид 2019-04-24 202.72.244.219

Хурцыг зүтгүүлж болсон юм. Шударга Нямдорж гуайн хүү аав шигээ л байгаа байх. Явуулахад яадаг юм ер нь. Ямар нь хүчиндэж хууль зөрчдөг ямар нь болдоггүй юм ер нь

Avatar

Зөв ярьж байна аа 2019-04-24 103.14.38.137

Олон жил дипломат ажил хийж байгаад туршлага, мэдлэг суусан хүмүүсээ л гадаадад элчингээр явуулах нь маш зөв. Улс төрийн маягийн томилгоо бол тэнэг асуудал. Хэний хүү, аав ээж нь ял эдэлж байсан ч хамаагүй чадвартай, зөв хүмүүжилтэй сайн хүний томилох хэрэгтэй.

Avatar

ГАДААД ХЭРГИЙН САЙДАД 2019-04-24 202.179.24.223

ГАДААД УЛСАД СУУХ ЭЛЧИН ДИПЛОМАТУУДАД ЁС СУРТАХУУНЫ ХЭМ ХЭМЖЭЭ Л ХАМГИЙН НЭГДҮГЭЭРТ ТАВИГДАМААР ДАА… СУУГАА ОРНЫ ХЭЛ ДИПЛОМАТЫН МЭРГЭЖИЛ ТАВИГДАЛГҮЙ Л ЯАХАВ. ГЭХДЭЭ Л НУТАГТАА БӨӨН АСУУДАЛ ҮҮСГЭЧИХЭЭД ГАДАГШАА ОЧООД УЛСАА ТӨЛӨӨЛӨХ НЬ ЯАВ Ч БАЖ БОЛОМГҮЙ ХЭРЭГ ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

зочин 2019-04-24 66.181.183.80

авгай хүүхдүүдийг нь эрхлүүлдэг газар

Avatar

Зочин 2019-04-24 64.119.17.89

сургууль соёлыг нь тѳгссѳн юм болл явна бииздээ

Avatar

ЗОЧИН 2019-04-24 202.21.113.66

АНУ-Д ЕРӨНХИЙ КОНСУЛ БАЙСАН. ОДОО ТӨРИЙН АЛБЫГ ЗҮГЭЭР УДАМ ЗАЛГАМЖИЛДАГ БОЛГОЧИХ

Avatar

ZOCHIN 2019-04-24 103.229.120.205

Henii huu baih ni hend ch hamaagui.Zaluuchuudaa demj Saidaa.Ih hurliin gishuun baisan nuhdiig elchingeer yavuuldgaa bolimoor yum.

Avatar

Даргиа 2019-04-24 66.181.187.162

Цогтбаатар бол б**с долоогч юм байна.

Avatar

Zochin 2019-04-24 202.179.27.137

Ychir dogschin zantai Nymdorj chuuchdee elchingeer ybuulachgui baichiin charii, erch bisch bardam zan gargach bailgui kkk

Avatar

Зараа 2019-04-24 182.160.36.80

Ээлж дарааллаар элчин болж явдаг юм уу? Одоо хэддүгээр ээлжийнхэн "хоолондоо орох гэж байгаа юм бэ"? Яаманд дөнгөж ажилд арын хаалгаар оронгуутаа шууд оочер дугаараа бичүүлчих хэрэгтэй юм байна шүү

Avatar

Зочин 2019-04-24 203.91.114.244

ичиг ичиг ичиг – Данзанравжаагийн энэ шүлгийг уншаасай

Avatar

зочин 2019-04-24 202.131.234.82

Энэ хүнийг эрдэмтэй боловсролтой гэж бодож байсан ч Жонхуугийн гар хөл болоод гүйгээд байгааг нь хараад үнэхээр гутарсан. Зүгээр зайл долоогчоо.

Avatar

зочин 2019-04-24 202.131.234.82

ГХЯ хамгийн их арын хаалгатай, хамгийн их цус ойртсон яам болсон.

Avatar

Зочин 2019-04-24 64.119.22.157

ГХЯ сүүлийн 20 жилд нээлттэй сонгон шалгаруулалт явуулж энгийн амьдралтай ээж аавын чадалтай хүүхдийг ажилд авч байсан тохиолдол бий юу? Үгүй байх. Лав сонсогдож байгаагүй. Дандаа УИХ-ын гишүүн, сайд дарга нарын хүүхдүүд, дандаа арын хаалга, дандаа далд авлига. Ичдэггүй амьтад

Avatar

зочин 2019-04-24 202.9.42.81

Энэ манай төрийнхний сэтгэлгээ нь улам л Орос маягын болоод байх юм . Буруу даа …

Avatar

ИХ БӨӨ 2019-04-24 103.240.241.110

18ХҮНЭЭС 10-Г МЭРЭГЖИЛИЙН ХҮН СОНГОХ ХОЙГУУР 8НЬ УЛС ТӨРЧ ТЭТГЭВЭРИЙН ШАХААНЫ ХҮМҮҮС ЧИХЭХ ЮМ БӨНА ДАА

Avatar

Б.ЦОГТГЭРЭЛ 2019-04-24 103.229.121.251

Ц.НЯМДОРЖ ГЭЖ ЮМ БОЛГОНД НЭР НЬ ХУТГАЛДАЖ ЯВДАГ ЖИНХЭНЭ ШҮДГҮЙ АРСЛАН ГАРЛАА!!! ЭДНИЙ ГЭР БҮЛД АЙЖ ИЧИХ ЮМ АЛГА ЦАЙРЧЭЭ !

Avatar

ааааааааааа 2019-04-24 203.91.118.180

Энэ Нямдоржид иргэд бид хууртссар л байх уу

Avatar

Zochin 2019-04-24 202.70.34.70

Yagaad chadvartai hun yavj bolohgui gej? Ooriinhoo chadlaar yavj bgaa huniig bitgii ingej doromjlood l baildaa. Ter aav ni hen baih ni hamaagui shuu dee. Ug hun ni ooroo chadvartai shudraga zaluu.

Avatar

Зочин 2019-04-24 103.212.116.160

Хүрэлсүх, Баттулгын шинэ МАНАН хүчээ авсан юм байна. луйварчин сэтгэлгээтэй зулбагасууд нь Монголын төр рүү авирч эхэлжээ. Нямдоржийн хүүг гадаадад элчингээр томилвол бидний уур хилэн сад тавигдана шүү

Avatar

Зочин 2019-04-24 103.57.95.154

Нямдоржийн гэрт хvмvvжсэн хvн зев хvн байж таараа!! Зев хvмvvжилтэй хvн хэзээч, хаана ч зев л байдаг юм!!

Avatar

ййй 2019-04-24 27.123.214.2

Хнн, үхсэн хойноо, гадны тагнуул гар хөл амархан болно биз

Avatar

Зочин 2019-04-24 103.57.95.154

Нямдоржийн гэрт хvмvvжсэн хvн зев хvн байж таараа!! Зев хvмvvжилтэй хvн хэзээч, хаана ч зев л байдаг юм!!

Avatar

Зочин 2019-04-24 103.57.95.154

Нямдоржийн гэрт хvмvvжсэн хvн зев хvн байж таараа!! Зев хvмvvжилтэй хvн хэзээч, хаана ч зев л байдаг юм!!

Avatar

36 2019-04-24 203.91.112.133

Үр хүүхдийг нь хэлмэгдүүлээд яахав дээ. Монголын иргэн шүү

Avatar

иргэн 2019-04-24 66.181.187.228

Ерөнхий сайдаа, наад Гоокын шахаачнаа явуулбал ард түмний хилэн дургүй их хөдөлнө шүү. Ер нь наад шахааны учраа олооч ээ. Наад чинь л хонгил маф шүү дээ.

Avatar

. 2019-04-24 103.229.121.248

с** нямдоржийн муулаад байдаг элбэгээгийн нэг ч хамаатан төрөөс хоол олж иддэггүй юмшүү.

Avatar

SUHEE 2019-04-24 202.126.89.226

ene TORIIG HARHAAR OI GUTAJ BOOLJIS HIREED DOTOR BACHUURAAD BNA

Avatar

МАН сөнөсөн угаасаа 2019-04-24 43.243.161.23

Нямдорж ийм л бузар даа. Ил цагаандаа гарлаа л даа. Энэ МАН 4 жил албан тушаал эрх мэдлийн төлөө л тэмцэлдлээ. Ард иргэдийн амьдрал бүр дордлоо 2020, 2024 онд гудамжинд нь гарганаа та нарыг тэндээ наад хэрүүлээ хийгээрэй

Avatar

зочин 2019-04-24 202.21.127.166

УР ЧАДВАРГҮЙ ЮМНУУД ШАЛГАЛТАА ӨГЧ, ШУДРАГА ӨРСӨЛДӨӨНӨӨР БУС ТАТААС, ЭЦГИЙН НЭРЭЭР ГАРЧ ИРЖ АЖИЛЧИХААД ШАЛГУУР ХАНГАЖ БАЙНА ГЭХ ҮҮ, АНХНААСАА ОРОХДОО АРЫН ХААЛГААР БҮҮ ОРЖ БАЙ ХУВАЛЗНУУДАА

Avatar

зочин 2019-04-24 182.160.33.41

Нямдорж бол энэ төрийн хатиг Исиайл тайж л гэсэн үг

Avatar

Menget 2019-04-24 76.164.231.114

Гэртээ зурагтгүй, түрээсийн байранд амьдардаг. Зуслангийн нэг муу амбаартай. Муу күүгээн хэдхэн центийн бээлий Эрдэнэтэд нийлүүлэхэд нь эцэг хүний ёсоор ганц утас цохисон. Одоо яаманд насаараа ажилласан күүгээн нэг муу жижиг арал руу явуулчаад л нүд анимаар байна энэ муу өвгөн нь

Avatar

Зочин 2019-04-24 202.55.188.46

Насаараа шахаа хийж яваа гэх гэсэн байх л даа. Аав нь ч хүү нь ч одоо удахгүй ач нь шахааг нь удам залган явуулна. Тийм биддээ?

Avatar

Зочин 2019-04-24 72.52.87.176

МОНГОЛД НЭГ ГЭР БҮЛЭЭС 2 САЙД ТӨРӨХ НЬ ЭЭ, ЭНЭ ЖИРИЙН 3 САЯ ГАРУЙ ГЭР БҮЛД ЭЛЧИН САЙД ХИЙХ ХҮН ОЛДОХГҮЙ БАЙГАА ЮМ БАЙНА Л ДАА, ИЧМЭЭР ЮМ АА…

Avatar

Зочин 2019-04-24 64.119.25.9

Pyaldaga

Avatar

Зочин 2019-04-24 112.72.11.105

Нѳгѳѳ шахаачин хүү нь үү?

Avatar

Зочин 2019-04-24 43.228.129.131

Нямдорж удахгүй Назарбаев шиг болно гэж зүтгэж ч чадах хүн. Үнэндээ бол одоо юу хүссэнээ л хийдэг болж.

Avatar

zochin 2019-04-24 122.201.23.84

Нямдорж нөлөөлж хүүхдээ элчин сайд болгож байна ш дэээ. Энэ чинь нөгөө нийтийн албаны хуулиа зөрчиж байгаа юм биш үү. Нямдоржийн хүү бүхэл бүтэн улсыг төлөөлөх ноён нуруу, амьдралын ухаан байгаа юу?

Avatar

зочин 2019-04-24 202.72.245.122

Н.Анхбаярын тухайд манай яаманд насаараа ажиллаж байгаа. насаараа ажиллаж байгааг бодоход их өндөр настай хүн байх нь

Avatar