Д.Цогтбаатар БНАСАУ-д АНУ-тай хэлэлцээгээ үргэлжлүүлэхийг уриалав | News.MN

Д.Цогтбаатар БНАСАУ-д АНУ-тай хэлэлцээгээ үргэлжлүүлэхийг уриалав

Д.Цогтбаатар БНАСАУ-д АНУ-тай хэлэлцээгээ үргэлжлүүлэхийг уриалав

Д.Цогтбаатар БНАСАУ-д АНУ-тай хэлэлцээгээ үргэлжлүүлэхийг уриалав

БНАСАУ-ын удирдагч Ким Жон Ун, АНУ-ын Ерөнхийлөгч Дональд Трамп нарын хоёр дахь уулзалт бодит үр дүнд хүрэлгүй өндөрлөсөн. Үүнд хоёр тал бие биенээ буруутгаж байсан. Ким Жон Ун АНУ-ыг хандлагаа өөрчилж, хоёр талын харилцан эрх ашгийг хүндэтгэсэн санал тавибал гурав дахь удаагаа уулзаж, хэлэлцээр хийхэд бэлэн байгаагаа илэрхийлсэн билээ.

Монгол Улсын Гадаад харилцааны сайд Д. Цогтбаатар энэ асуудлаарх байр сууриа илэрхийлснийг Японы “NHK” суваг онцолжээ. Тэрбээр АНУ-д төрийн айлчлал хийж байсан ба айлчлалын сүүлийн өдөр “NHK” сувагтай гар утсаар холбогдож, БНАСАУ саяхан шинэ тактикийн зэвсэг туршсаныг өдөөн хатгасан үйлдэл хэмээгээд, одоогийн эгзэгтэй цаг үед энэ үйлдэл нь сөрөг нөлөө авчрахыг анхааруулсан байна. Мөн АНУ болон Японтой хийх яриа хэлэлцээгээ цааш үргэлжлүүлэхийг уриалжээ.

Монгол Улс Солонгосын хойгийг цөмийн зэвсгээс ангижруулах үйл хэрэгт идэвхтэй оролцож, дэмжинэ гэдгээ хэд хэдэн удаа мэдэгдэж, Дональд Трамп болон Ким Жон Ун нарын уулзалтыг Монгол Улсад хийх санал хүртэл тавьж байсан.

Монгол Улсын Гадаад харилцааны яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга Д.Даваасүрэн дөрөвдүгээр сарын 18-наас 19-ний хооронд БНАСАУ-д хийсэн айлчлалынхаа хүрээнд тус улсын Гадаад хэргийн сайд Ри Ён Хо болон БНАСАУ-ын Ажилчдын намын төв хорооны орлогч дарга Ри Су Ёнг нартай ганцаарчилсан уулзалт хийсэн аж. Мөн өнгөрөгч оны арванхоёрдугаар сард БНАСАУ-ын Гадаад хэргийн сайд Ри Ён Хо Монгол Улстай дипломат харилцаа тогтоосны 70 жилийн ойн арга хэмжээнд оролцохоор Улаанбаатар хотод айлчилж, хоёр орны найрсаг харилцааг цохон тэмдэглэж байсан юм.

Эх сурвалж: NHK

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-04-23 124.158.88.12

Агуу хойд Солонгост цогтбаатар мэтийн гөлөг заахгүй шүү!!!

Avatar

ямбий 2019-04-23 59.153.114.18

ЭНЭ ОДОО БНАСУ д ЗААДАГ ЮУ ВЭ ХЭР ХЭЖЭЭНДЭЭ БАЙГААРАЙ

Avatar

Зочин 2019-04-23 202.131.245.243

NHK-д мэдээ өгөөд л, айн? Самурай нарт пялдагадаж байгаа юм уу? Энэ жил Халхголын ялалтын 80 жилийн ой болно. Мэдэж байна уу чи, сүг сүүдэр ээ?

Avatar

Зочин 2019-04-23 202.131.245.243

Чи АНУсын өмнөөс шаардсан ч, эс шаардсан ч цаадуул чинь чамайг нохой хуцсан чинээнд тоож, авч хэлцэхгүй л дээ, хошиного царайлсан пиздa минь.

Avatar

Зочин 2019-04-23 124.158.113.3

https://cudominer.com/?a=BrWnDWbVG

Avatar

Zochin 2019-04-23 150.129.142.65

Urges гэдэг нь англиар бол шаардах гэж ихэнхдээ орчуулагдаж байна даа...

Avatar

Зочин 2019-04-23 182.160.2.158

zugeer mongoldoo bolood baigaa hogiin asuudaluudaa tsegtsel ter hoiyr uls bidnees hamaarahgui ymaa hiigeed ywna busdiin tolgoi deerh buusiig bitgii haraa uursdiin tolgoi deerh buhaliig har

Avatar

Huz 2019-04-23 150.129.143.100

Elbegee shig hooson huzah yumaa

Avatar

Цэцгээ 2019-04-23 45.117.32.130

Мөрөөрөө мөөмөө унжуулаад явж байсан дээр сэн.

Avatar

Zochin, 2019-04-23 51.154.140.254

Ene hulgaich hol ochij honhort ochijij gulgul

Avatar

Зочин 2019-04-23 202.131.242.154

hahaha

Avatar

зочин 2019-04-23 202.180.220.35

yoooy yamar ineemdemtei yum be? Amer4ikiin erh ashgiin untsguus ene hugiin said yum helj l baidag...

Avatar

Батирээдүй 2019-04-23 64.119.22.79

Энэ туузан хорхой Акулуудад заадаг болоо юу Көх инээд хүргэчлээ байна

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2019-04-23 202.9.42.159

болж байна хө ЦОГТБААТАР САЙДЫГ БОЛ ДЭМЖИЖ БАЙГАА ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЭЭД НААД ТРАМП ГЭДЭГ СААК ЮМТАЙ МАНАЙ УЛСЫН \nАРДЧИЛАЛЫГ ХАМГААЛАХ ТАЛААР САЙН ЯРИАД ЗАХИАД ИРЭЭРЭЙ ХӨӨ БАЙДАЛ ИХ ХЭЦҮҮ БАЙГАА ХОЁР ХӨРШИД ДИКТАТУРТАЙ БОЛЛОО МАНАЙД БАС ПУТИНЫ УРТ ЗАВААН ГАР САРВАЛЗАХ ГЭЭД БАЙНА УКРАЙН ОРОСЫН КҮҮКЭЛДЙТЭЙ БЛОЧЛОО ЭНЭЭ ТЭРЭЭ ГЭЭД НЭГ ХӨӨРӨГӨӨ ГАРАГЖ ТАМХИЛААД НЭГ ОВОО ЯВААД ИРЭЭРЭЙ САЙХАН БОЛОВСРОЛТОЙ ДАРУУХАН МУНДАГ ЗАЛУУДОО - 2021 ЦОГТББТАРЫГАА ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛГОМОООРЧЮМУУДОО

Avatar

Зочин 2019-04-23 64.119.19.4

Цогтбаатар та БНАСАУ-н удирдагчтай ш ууд утсаар ярьж уриалаач. Хэнд сайн хүн болох гэсэн юм болоо.

Avatar

zochin 2019-04-23 68.148.158.2

Mundag mundag shuu manai Chingisiin mongol. Solongosiig surgaad amerik solongos 2t yu hiihiig urialaad zaaj surgaad manai mongol mundag bna. Ugend orohgui bol zagnaj agsan tavisan baihad ter muu solongos amerik 2 manai mongol darga nariin ugend orj taaraa.

Avatar

Zochin 2019-04-23 43.242.243.252

Gadagshaa neg tsonhoor garaarai daa. Naadah chin Mongol ulsiin barimtalj baigaa bodlogo mun yum uu

Avatar

Зочин 2019-04-23 202.131.245.243

АНУсын нэрийн өмнөөс Д.Цогтбаатар гэж нэг оффшор гөлөг БНАСАУ-д АНУстай хэлэлцээгээ үргэлжлүүлэхийг уриалаад л, жон жон хийж гаслаад л, айн? Чи хэн бэ? Хэдэн он он бэ?

Avatar

зочин 2019-04-23 66.181.184.17

АНУ-д "төрийн айлчлал" хийгээд гэнэ үү? Тэгээд ЭнЭйчКей-тэй холбогдож... гэнэ үү. Уриалж... гэнэ үү.\n\nБөөн холион бантан

Avatar

hahaha 2019-04-23 203.91.115.38

yyland aduu urgehed tald mongol urgene.

Avatar

Зочин 2019-04-23 203.91.115.44

Галаар бүү наад, Монгол улс дутсан нь дээр шүү Цргтбаатараа ингэж дөвчигнөж байхаар обшорт байгаа мөнгөө оруул

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж