Машины дээрээс цемент унагасан компанийн үйл ажиллагааг зогсоожээ | News.MN

Машины дээрээс цемент унагасан компанийн үйл ажиллагааг зогсоожээ

Машины дээрээс цемент унагасан компанийн үйл ажиллагааг зогсоожээ

Машины дээрээс цемент унагасан компанийн үйл ажиллагааг зогсоожээ

Нийслэлийн Сүхбаатар дүүргийн нэгдүгээр хороо Хүүхдийн ордны ард байрлалтай “Глобал хурд” компанийн захиалгаар баригдаж байгаа оффис үйлчилгээний зориулалтын барилга дээрээс өнгөрөгч Баасан гаригт /2019.04.19/ 13.30 цагийн орчимд цементэн блок унаж, барилгын дор байсан машин дээр унасан хэрэг гарсан юм.

Тухайн үед хэргийн газарт цагдаагийн бүрэлдэхүүн очиж, шалгалт явуулсан аж. Цемент унах үед машин дотор гурван хүн байсан бөгөөд жолоочийн зүүн хөл болон гарын шуу нь шилэнд зүсэгдсэн талаар ослын гэрч ярьсан билээ. Уг мэдээллийг өгсөн иргэн өөрийн фэйсбүүктээ “Хүүхдийн ордны чанх хойно баригдах өндөр барилга дээрээс том чулуу асар хүчтэйгээр унаж ирлээ. Бид гурвуулаа явсан. Тэр том чулуу бид гурвын голд тэсрэх бөмбөг шиг л ороод ирсэн. Урд шилээр орж ирээд, машины салон болон урд хайрцагт байсан юм эвдэрсэн" хэмээн бичжээ.

Дээрх асуудлаар бид НМХГ-аас тодруулахад “2019 оны дөрөвдүгээр сарын 19-ны өдрийн 14.00 цагийн орчимд машин дээр барилгын блок унасан. Тухайн барилга дээр роликийн хүндрүүлэгч хийсэн байсан блок байсан юм.

Тэр блокийг байшингийн ирмэгт тавьсан бололтой. Улмаар хүчтэй салхины улмаас доошоо унасан байх магадлалтай. Ер нь бол тухайн үйл ажиллагаа эрхэлж байгаа аж ахуй нэгж эрсдэлийг тооцож байх ёстой. Гэтэл түүнийг дутуу хийсэн. Тиймээс тус барилгын үйл ажиллагааг зогсоосон байгаа. Эд хөрөнгийн хохиролтой хэрэг учраас цагдаагийн байгууллага шалгаад явж байна”гэлээ.

 

 

Э.ЭНХ

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-04-22 202.55.188.34

haa saihui l balgasuud bgaz dee gazraa bulaatsaldaad huuchnii balgasuudaa ch buulgaj chadahgui l bgaadag. tgcheed yu yugui ashiglaltand oroh gj bga barilgiin ajliig zogsooj yadag bn aa

Avatar

Matilda 2019-04-22 156.0.212.58

Зээлийн санал болон бага хүүтэй санхүүжилтийн мэдэгдэл.\nБид ядуучуудыг дэмжиж, тэмцэж байна\nЯдуурал бид богино, дунд, урт хугацаанд зээл олгодог.\nхугацаа. Санхүүгийн асуудалтай тулгардаг, банкны хоригдол,\nХэрэв та төслөө санхүүжүүлэхэд санхүүжилт хэрэгтэй бол,\nИпотекийн зээл. Бид хувь хүмүүс, худалдаачидад хамгийн их хурдтай, найдвартай зээлийг жилд 3% -иар олгодог.\nДэлгэрэнгүй мэдээлэл авахыг хүсвэл бидэнтэй холбоо барина уу.\nmatildalecoustre@gmail.com\nДэлгэрэнгүй мэдээлэл авахыг хүсвэл бидэнтэ

Avatar

Ккк 2019-04-22 49.0.212.51

Энэ өндөр барилга нь яг зам руу шахцан, тойроод машины зогсоол огт байхгүй ш дээ, ямар ирээдүй байнаа аан, үүний хойд талд Гурван гал руу шахаад банк билүү кино-театр билүү нэг юм барина гээд хашаа хатгачихсан байсан шиг санагдана.:

Avatar

Зочин 2019-04-22 202.126.89.236

Замын эсрэн талд нь Хятадын компани барилга барьж байгаа. Бас дан хахуулийн мөнгөөр л асуудлыг шийддэг..

Avatar

Зочин 2019-04-22 202.179.24.54

Эсрэг талд нь 26 давхар барилга баригдаж байгаа энэ хавьд учир замбараагүй барилга баригдаж явган хүн ч явах зайгүй болж байгаа ямарч орчингүй барилгууд байгаа үүнийг л шалгадаг газар байвал шалгаж газрын зөвшөөрөл хэн өгснийг гаргаж ирмээр байгаа юм. Энд жинхэнэ авилга явагдсан гэж энэ хавийнхан харддаг . Үүнийг гаргах газар байна уу?

Avatar

Зочин 2019-04-22 202.9.42.227

хот дотор хот барихаа хэзээ болих вэ .улаан хацарт гөлөг .үхэр энхболд нараас эхлэлтэй хот тэлэхгүй бодлого газар үнд оруулж зарах…

Avatar

Зочин 2019-04-22 202.131.225.197

OLON ULSIIN BARILGIIN AYULGUI BAIDLIIN STANDARTAAR ENE BOL "AMI NAS ERSDEJ BOLZOSHGUI OSOL!!!". ZUVHUN ED HURUNGIIN HOHIROL GEED UNGURVUL HEZEE CH ASUUDAL ZASAGDAHGUI, ENE BOL SANAMSARGUI BAIDLAAS 3 HUNII AMI NASAND HUREH DUHSUN ERUUGIIN GEMT HEREG BAIH YOSTOI. YAAGAAD GEVEL TULGUUR BOLON ROLIKIIN HUNDRUULEGCHIIG SHUUDAATAI ELS BOLON BETON BLOKOOR HIIHIIG HORIGLODOG!!!!! HARIUTSSAN KOMPANIIN UIL AJILLAGAA ERHLEH ZUVSHUURLIIG TSUTSALJ, HARIUTSLAGA HULEEH YOSTOI!!!!!

Avatar

Зочин 2019-04-22 66.181.185.182

ХОТЫН ДАРГАА АЙДАСГҮЙ СЭТГЭЛ АМАР АМЬДАРМААР БАЙНА ЯАХ УУ?

Avatar

Зочин 2019-04-22 45.56.153.111

Ундармаагийн бишрэлтийнх нь байр

Avatar

Зочин 2019-04-22 104.194.218.213

Saruul zahiin ganbayariin baishin. ugaasaa yu ch hiihees butsahgui

Avatar

Зочин 2019-04-22 144.217.76.201

manai uls orond chne oliigtoi barilga barigdah blgond l dandaa neg asuudal garah yum aa hen negnii ataa chutuu bdiin bishuu Azaar hunii ami nas ersdeeguin bolj, tgd ene barilgiig zogsoogoodyund hureh uu, hotiin ungu uzemj gj yridiin bj tgeel bs neg balgas bolgoh gj bgan \nmanaihan nree bodlogogui shiidwer gargaj bhn

Avatar

sonin shuu 2019-04-22 202.131.231.11

ymr oligtoi barilga jisheen: yalaltyn usan orgiluur uu? ene tegeed goy sain barilga um uu? bodit jishee baina uu? haan tiim zogsson balgas baina?

Avatar

sonin shuu 2019-04-22 202.131.231.11

hunee gej bodson hot mun uu? gal tuimer garlaa gej body galyn mashin ochih gej yu bolon gej bodoj baina. orts garts, huuhdiin togloomyn talbai, niitiin ezemshliin nogoin talbai haan baina? yamar umnyhan hotyn uzemj bolson barilga!!! haan baina jishee heleldee. yun ataa jutuu ve bas hehe h** ineed bichhee bolij uz

Avatar

ganaa 2019-04-22 178.128.104.221

Ene tegeed ter barilgiin ajiliig ni uitsetgej bgaa kompanii l buruu shd.Tegeed l Undarmaa ntr geed buur neg haduuraad yawchihiin.

Avatar

Зочин 2019-04-22 72.35.247.196

hotod ungu uzemj nemsen goy l barilga shde. Henii barilga n hend hamaa bnaa. Hariutslaga aldsan hund l heleechde

Avatar

Зочин 2019-04-22 202.170.70.86

ugn ih aytaihn ungu uzemjtei barilgashde. henii barilga n hend hamaa bnaa. hariutslaga aldsan hund n l heleechde

Avatar

demii shiidwer gargahiin 2019-04-22 72.35.247.135

hohirliin barigduulj ugvul tgeel boloo, tgd hrn hurdan ashiglaltand oruulaad ungu uzemjee nemeh hregtei shd ee uil ajillagaag n zogsooloo gd yahii buulgahiimuu shal balai shiidwer gargaj bhiin. harin ch gaagui ungurch Uug n iimerhuu barilguud uls orond mine sunderleh l heregtei bgam daa.

Avatar

sos 2019-04-22 202.131.231.11

tegeed zugeer tolgoig n ileel unguruh estoi um uu? ter tom block tegeed salhind hiisdeg eum uu? ene barilga tegeed goy barilga uu? bi law tegej bodohgui baina. yag unendee shudrag hudulmuruur butsen ed gej uzehgui baina.

Avatar

Зочин 2019-04-22 104.143.209.100

5 dahad ayuliin shuurch bsn end tendgui l yum nurj unaad bsiin minii mashin hurtel homorgond n urtsun shd ee. hunii ami uregdeegui n l yamaidaa,

Avatar

sos 2019-04-22 202.131.231.11

ysn tegeed salhilaal deguur chin block hiiseed baisan uu? aragui aragui gent salhi zogsood neg blockn dooshoo unchihsan um baina l daa

Avatar

Зочин 2019-04-22 81.16.143.144

Saruuliin Ganbayariih shd ee, hunii ami ersdeegui n bolj aztai humuus bn

Avatar

Зочин 2019-04-22 202.55.188.40

Bishrelt groupiin office n barilga shuu dee ard tumnii mungur huvidaa iim zuil bosgchdog bas l aihtar s****m shuu

Avatar

Sos 2019-04-22 202.131.231.11

Shudrag business zah zeelteigee uyaldaj usdug, hiiser, hezee ch urtguu nuhuhgui hudlaa huusursun business tsaanaa bohir baidag

Avatar

sos 2019-04-22 202.131.231.11

hiiswer

Avatar

Зочин 2019-04-22 202.131.231.11

Iim muu energytei bohir munguur bosson business bolom barilguudaas hol yawsan deer gej boddog. Ugaasaa bohir mungiig usgus bish ugaaj baga ch gesen tsewerleh gesen arga baidag baidag. Tiim

Avatar

Зочин 2019-04-22 66.181.169.70

Бүх баригдаж байгаа барилга дээр Мэргэжлийн хяналт байнга байж байна гэж юу байхав дээ. Тухайн компанын ХАБ, инженер хариуцах ёстой шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-04-22 198.16.66.195

аюулгүй ажиллагаа, хариуцлаг хаана байна аа… хүчиэй салхи гарсан нь буруутай юу тэгээд.. мэргэжлийн хяналт хаана байна..

Avatar

Zochin 2019-04-22 66.181.161.97

Mun nuguu tald skyteliin hoino barigdaj bgaa UFC iin barilgiin door autobusnii buudal baidiim sh dee. Tend olon hun autobusand suuh geed tsugladiishdee.

Avatar

Zochin 2019-04-22 66.181.161.97

Sorry IFC shvv

Avatar

sos 2019-04-22 202.131.231.11

ter barilga hamaagui uur standard tyg bariltalj baigaan haragddag. hab ayulgui baidlyg hangan gedeg hariutslagtai uil ajillagaagaa yawuulj baigaagiin neg helber shuu. haritsuulalalt bish

Avatar

Зочин 2019-04-22 103.57.94.40

Барилга дээрээс юм унаж болно.Яагаад машин дээр унав.Юм унасанч хамгаалалтын бүс гэж байх ёстой.хүмүүсийг мартхаар баричдаг шүү

Avatar

Баруун 2019-04-22 103.9.90.53

Салхины чиглэл баруун талаас байсан. Баруун барилгаас нь унасан юм биш үү.

Avatar

sos 2019-04-22 202.131.231.11

kkk tegeed ter tom block salhind hiiseed baih uu

Avatar

Зочин 2019-04-22 203.91.118.247

Хүн а**х дөхжээ. Ус уух хувьтай л хүмүүс байна. Хариуцлагагүй хүмүүст арга хэмжээ авах хэрэгтэй.

Avatar

her 2019-04-22 202.179.26.113

yhel hedhen cm-iin zaitai zorj dee

Avatar