Хүүхдэд ёс бус хандсан СӨХ-ны ажилтныг саатуулжээ | News.MN

Хүүхдэд ёс бус хандсан СӨХ-ны ажилтныг саатуулжээ

Хүүхдэд ёс бус хандсан СӨХ-ны ажилтныг саатуулжээ

Нийслэлийн Сонгинохайрхан дүүрэгт орших “Хайрхан” хорооллын “Хайрхан” СӨХ-ны ажилтан бага насны хүүхдийг загнаж, дарамталж цамцаар нь шээс арчуулж буй мэдээлэл өчигдөр /2019.04.19/ олон нийтийн сүлжээнд шүүмжлэл дагуулав. Тэгвэл бүдүүлэг үйлдэл гаргасан  СӨХ-ийн ажилтныг Сонгинохайрхан дүүргийн Цагдаагийн нэгдүгээр хэлтэст саатуулан шалгаж эхэлжээ. Хэргийг тодруулбал, “Хайрхан СӨХ”-ны ажилтан бага насны хүүхдийг нийтийн зам талбай руу бие заслаа хэмээн загнаж, дарамталж, цамцаар нь шээсийг нь арчуулж, зургийг нь цахим орчинд нийтэлсэн  юм. Ингэхдээ тус байрны оршин суугчдынхаа фейсбүүк группэд "Дургүй хүрээд шээсийг нь арчууллаа. Хүүхдүүддээ ухаан суулгая даа эцэг, эхчүүдээ" хэмээн бичжээ.

Э.БУРАМ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ХахаХаха
4
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

75 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Mglone 2019-04-20 103.26.195.79

ene chin hvvhed shde eej aaviin duudaad ingelee eniige arch esvel torguuli tol gehiin orond yaaj chadjiina bagadaa oorsdoo ingj deerelhvvldeg baisan setgelgeenii doroitold orj bsan hvmvvs iim balmad avir gargah ni ih baidag iimerhvv hvmvvstei hatuu arga hemjee tootsoh heregtei !!!

Avatar

Ганибал 2019-04-20 103.229.123.84

Насанд хүрсэн эрчүүд хаа сайгүй л сарьж л харагддаг. Цамцаар нь арчууллаа гэж дуулдаагүй. Өөрсдөө бид үлгэрлэж өгчихөөд хүүхэд дууриахаар нь цамцаар нь арчуулж зураг хөргийг нь цацна гэнэ ээ. Сүг.

Avatar

zochin 2019-04-20 103.229.123.84

archaad arilahgui bizdee. tegeed bur tsamtsaar ni. huuhdiig omoorohgui baigaa ch gesen negent sheechihsen haniig tsamtsaar ni archuulna gedeg dahiad oor negen huchirhiilel. yag unendee nasand hursen zaluu sheej baigaag tsamtsaar ni archuulaad zurgiig ni suljeend tavij chadahgui bsan bizdee.huuhed bolohoor ni archaagui l bhgui yu

Avatar

Hen archihiin tegeed? 2019-04-20 108.218.234.108

Ajiltan ni archih baisiimuu?Ter huuhdiin etseg ehiin buruu. Suuliin uyed mongolchuud ger ornii humuujil, uhamsar gej tas orhigduulsan. Odongiin tuluu huuhed tsuvuulaad, tomdoo jijgiig ni daatgaad, surguulid orohoor bagshid ni daatgaad hayadag. Mongolchuud oyun uhaanaaraa bish husel tachaalaaraa amidraliig shiiddeg adguusan shinj ni davamgailsan undesten uchraas ger bul, huuhed tuluvlult gej tui ch baihgui. Adgiin naad zahiin uhamsar humuujil olgoj chadahguin bol hiree medej zulzagalatsgaa!

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.9.42.54

Uurt chine ch gsn ene yariad bga ungu ays chine bna shuu

Avatar

thinkaboutthat! 2019-04-20 103.26.195.79

teneg l bodjindo chi vr hvvhed chn teselgui avtsan bol chi inghkv l bh eej aaviin duudad torguuli tavih esvvl tseverlvvlj boliishd yaaj taramtalj bgaagn harsnuu zgr l zvrhgui aimhai archagui bolchuul yaahiin tsaashlaad neg emegteig hamgaalah avch yvah noyn nuruu mongol er hvnshv vr vndesiin maltaad baival gazar hors yaadag bilee bid nar vr vndseeree arai l ih oroldoj bnda sain ymand l lav hvrehkv l bhda zvrh setgelgui a*******n mangasuud l bagaas ni bvteej bnda

Avatar

иргэн 2019-04-20 202.179.26.87

тэр Гудамжинд Шээгээд зогсож байсан Хүүхдийн Буруу тэр Хүүхдэд нь ч гэсэн Арга хэмжээ авах хэрэгтэй СӨХ-ын ажилтны Үйлдэл нь эвгүй байсан байж болно гэхдээ Шаардсан нь Зөв

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.179.31.57

ooriinh n huuhdiig tsantsaarv n shees achuulsan bol odiid yaj bga bol law taatai huleej awahgui

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.126.89.234

Huuheddee zaaj surgaagui yum chini tsamtsaaraa bitgii hel nuureeree archsan ch chamd omooroh erh baihgui.

Avatar

Malchin 2019-04-20 66.181.190.58

Etseg eheer ni Torguuliin arga hemjee avah esvel tur saatuulj horih. Ingesneeree huuhed ch yum oilgoj ehlene. Uuruur ni gemshuuleh arga hemjee avah heregtei

Avatar

зочин 2019-04-20 202.9.43.236

Хүүхдээ буруу хүмүүжүүлсэн аав, ээжийн буруу

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.55.188.46

Аль ч тохиолдолд 5 алхамын цаана байгаа гэртээ ороод бие засчихаад ирж чадахгүй байгаа хүүхдийн буруу шүү. Хүүхдүүд аймаар болсон. Нэгнийгээ доромжилж, үйлийг нь үзнэ. Яриа гэж авах юмгүй. 7 настай хүүхдүүд биесээ зайлаа, зайлцан байдаа, тавьцан банди минь, цаад хог дээрээ очоод нѳгѳѳдѳхтэйгѳѳ бункерээ ух даа гэх мэтээр бүр ухамсрын түвшинд доош нь хийж ярина. Тэрний дэргэд п… л***р… бол ерѳѳлийн үг. Нэгэндээ шээсээ уулгаж байна. Гадаа тавьсан машины дугуйн хий гаргах, шил толин дээр сараачи

Avatar

Malchin 2019-04-20 66.181.190.58

Ene buhend huuhdiin buruu bhgui! Etseg eh surgan humuujuulegch amidarch bga orchin bugd nuluulj bga

Avatar

!!!!!! 2019-04-20 203.91.115.43

Хүчилхийлэл хүчирхийллийг төрүүлдэг. Ямар ч үед хүүхдийг ингэж дарамтлах нь буруу. Хүүхдэд ухааруулж ойлгуулах хэрэгтэй. Ингэж дарамтлуулсан хүүхэд ухаарч ойлгохоосоо илүү үзэн ядах үзэлтэй болно шүү!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.55.188.46

Арга нь буруу болжээ. Гэвч санаа нь зѳв. Бид туйлшраад хүүхдийн эрх, хүчирхийллийн эсрэг гээд ѳнгѳрѳѳдѳг. Гэтэл тэр болгонд даварсаар бидний ухамсаргүй үрс араатан, адгуус болж тѳлѳвшиж байна. Тэд бол ирээдүйн Нямдорж, Баттулгууд, эрүүгийн гэмт хэрэгтнүүд болоход тун ойртож байна гэсэн үг. Гоё яриад хүнийг хуураад ѳнгѳрѳѳдѳг. Цаанаа бол дэлхий даахгүй нүгэлтнүүд, хүн сүгнүүд болчихсон байдаг. Гаднаа бурхан шиг дотроо чѳтгѳр болчихсон. Жаахан хүүхдүүд гадаа юу хийж байгааг анхаардаг хүмүүс ховор.

Avatar

зочин 2019-04-20 182.160.35.233

Зөрчлийн тухай хуулиар шийдүүлэх байсан . согтуурсан нус юм шиг байна хүүхдэд хууль зөрчих эрх байхгүй! ! ! эр эм хүүхэд хөгшин залуу бүгд тэш эрхтэй бас хуулийн хүрээнд амьдрах ёстой бусуу?

Avatar

Зочин 2019-04-20 122.201.24.172

Та нар бодооч. Ахлах ангийн нусгай банди нар шөнийн 2 цагт том том савтай пиво барьчихаад тэнээд явж байна ш дээ!!!!!! Эцэг, эхчүүд нь гэж ямар юмнууд байнаа. Одооны багш нар ч дээ

Avatar

irgen 2019-04-20 66.181.183.204

хүүхэд шүү дээ энд их юм бичээд байгаа хүмүүст хэлэхэд таны хүүхдийг ингэвэл яах байсан вэ

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.9.44.163

Хүний хөдөлмөрийг үнэлж мэддэггүй залуу хойч үеийг биеэр нь мэдрүүлж хүмүүжүүлж байна яадгийн тоиирсон л арга юм бишүү

Avatar

Malchin 2019-04-20 66.181.190.58

Huuhdiin buruu gej yu baihav, tomchuud tomootoi baidag baisan bol huuhed yu gej ingeh ve de. Etseg eheer ni torguuli toluuleh baisan yum. Er ni hunii tooldogtoi ni yarichival hun yu gej torguuliad huuli zorchood baihavde

Avatar

Зочин 2019-04-20 150.129.143.154

Haa taarsan gazraa bie zasdag shulsee hayah buruu buruu. Hotod amidardag hun bie zasahaa tuluvluj yavj surah yostoi ldoo.

Avatar

111111 2019-04-20 64.119.27.154

Цэвэрлуцлсэн хунийг барьж авч шийтгэдэг нь яаж бгаа юм бэ? Эцэг эхэд нь зорчлийн хуулиар арга хэмжээдавхар аыах хэрэгтэй ш дээ

Avatar

Шийтгэх хэрэгтэй!!!!!!!!!!!! 2019-04-20 203.91.115.43

Энэ бол цэвэрлүүлж байгаа хэрэг биш, хүүхдэд үзэн ядах үзэл суулгаж байгаа харгис арга!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-04-20 117.111.2.114

Хүүхдийн ээж ааваар нь цэвэрлүүлэх байсын.

Avatar

зочин 13 2019-04-20 202.9.42.159

ХОТЫН ДАРГА БҮХ ЗОГСООЛЫГ ТӨЛӨРГҮЙ БОЛГОНО ГЭЭД НЭГ СОЛИОРООД БАЙСАН ХАРИН ОВОО ЧТИМЭЭГҮЙ БОЛЛЛОО \nМӨНГӨ ОЛОХ ГЭЖ ЗОГСООЛ ЗОГСООЛ ТӨЛБӨРТЭЙ БАЙДАГГҮЙ ЮМ АЛВ БОЛОХ ОЛОН ИРГЭНД ХҮРТЭЭЛТЭЙ БАЙЛГАХ ЗОГСООЛЫГ ЗОХИЦУУЛАХ ШЭЖ Л ТӨЛБӨРТЭЙ БАЙГАА ТӨЛБӨРГҮЙ БОЛ ХЭН ДУРТАЙ НЬ ОРООД ӨГЛӨӨ ТАВАИАД ОРОЙ АВНА БАС ХОНУУЛНА БУСАД НЬ ЯАХ ЮМ НЭГНИЙХЭЭ МАШИНЫГ ХААЖ ТАВАИАД АЛГА БОЛНО ӨЧНӨӨН ЦАГИЙН ДАРАА ИРНЭ ИЙМ АСУУДЛУУД БАЙДАГЫГ МЭЛДЭХГҮЙ СУДАХЛАХНГҮЙ БАЙЖ БААТАР БОЛОХ ГЭЖ ЮМ БОЛГОНЫГ ХОРИХ ЭРХТЭЙ ШОДОРГОС БААТА

Avatar

ЖАК 2019-04-20 202.9.42.159

манай төр засаг бас иргэдээ ингээд л хаа сайгүй шээлгээд байгааштее байгууллагуудыг жорлонгоо төлбөргүй болго гэдэг шийдвэрийг гарагж л байлаа ТЭГЭЭД БҮХ БАЙГУУЛЛАГА ЖОРЛОНГОО ЦООЖИЛЧИХСОН БАТҮҮЛ ХАРАИН УХААНТАЙ СҮРХИЙ ХҮН БОЛХХООРОО ЭНЭ ЕР НЬ БУРУУ ЮМ ГЭЭД БОЛИУЛСАН ОДОО ТЭГЭЭД ТӨЛБӨРТЭЙ ЖОРЛОНГУУД БОЛ ИХЭНЭХ ГАЗАРТ БАЙГАА ХАРИН БАНКУУД Л ЖОРЛОНГҮЫЙ БАЙГААД БАЙГАА ИХ МУУХАЙ ШҮҮ ТЭР ОЛОН ХҮНИЙГ ӨЧНӨӨН УДААН ХҮЛЭЭЛГЭНЭ ТЭГЭЭД ЕРДӨӨ БИЕ ЗАСЧИХ ГАЗАРГҮЙ НИСЛЭЛИЙН ДАРГА АМЬДРАЛ МУУ МЭДДЭГ ЗАЛУУ

Avatar

Зочин 2019-04-20 182.160.32.199

Хүүг өмөөрөөд байгаа иргэн та ОрК юм уу

Avatar

** 2019-04-20 71.227.152.248

huuhdiig doromjilson uildel.davsag sultsi huuhed bsn bol yaahuu.henii ch huuhed hezee ch sheene.tegvel 00 cholootei bolgo haa saigui

Avatar

Зочин 2019-04-20 182.160.32.199

Хаашаа юм тэгэад одоо орон сууц бүр бас гаднаа нойл барих ёстой юу битгий ийм орк сэтгэ л дээ

Avatar

Zochin 2019-04-20 202.9.43.217

za tegvel odoo alban yosoor haa saigui sheegeed baij dee

Avatar

z 2019-04-20 66.181.177.222

SUH-n ajiltan zuv shaardlaga tavijee

Avatar

Зочин 2019-04-20 77.111.246.163

Хүүхдийг ярьж сургана уу гэхээс ингэж хувцасаар нь арчуулж огт болохгүй, энэ сөх-ийн ажилтан хүчирхийлэгч г********н

Avatar

Зочин 2019-04-20 122.201.21.112

Зуны цагт энд тэнд шээсний үнэр агаар орчин бохирдуулаад маш муухай байдаг. Ер нь болохгүй лдээ. Сануулаад хэлээд өнгөрөхгүй цамцаар нь арчуулаад байхдаа яахав дээ. Гудамж талбайд бие засах газар байхгүй болохоор эрчүүд энд тэнд шээгээд л зогсож байгаа харагддаг. томчуудын үлгэр дууриал байгаа шүү. Хаа хаанаа бодох хэрэгтэй. 13-ын хавдарын буудлын тэнд бие засах газар барисан боловч арчлах цэвэрлэх хүнгүй болохоор тэгэсгээд л хаагдаад сүүлдээ жимс ногоо зардаг мухлаг болсон бна лээ. Яамаар ч юм

Avatar

Zochin 2019-04-20 59.153.112.44

Ortsni uudend hogtoi toroo uldeedeg novshuudad, nus tseree haisan orkuudad adilhan arga hemjee avj chadah uu. Huuhed deerelhsen adgiin n**** ve

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.179.2.210

шшшш, хэцүү ч юмаа даа. Гэхдээ эцэг эхчүүд бидний буруу. Хүүхдүүдээ хүмүүжүүлэх тал дээр бид ч ёстой зөв зааж сургаж чадахгүй байна. Уг нь бол шаардлага тавьсан хүний зөв. Даан ч арчуулж байгаа хүүхдийн зургийг нь харахаар өрөвдмөөр юм.

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.21.108.180

Шаардлага тавих нь зөв, Авсан арга хэмжээ буруу.

Avatar

Мөчийг нь хуга цохихгүй яасан юм хаха 2019-04-20 122.201.24.68

Neg talaaraa zuv nuguu talaar bas buruu gehde zuv gj helj bno shuluuhan helehed 90 oniihon yaj bnda hun hundlene gj bhgui nz ohinoo zodno **** yanz yanziin ym garch irj bna 2000 oniihon bur yah bolloo aih ymda uneheer shuluuhan hellee shu ih huuhduudee umuuduh yma yapon chuudaas suraltsaldaa uhamsar busdiig hundleh talaar

Avatar

Зочин 2019-04-20 64.119.20.176

Зөв ш дээ. Үр хүүхдүүдээ эцэг эх нь л зөв хүмүүжүүлж чадаагүй бол ингэж ухааруулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-04-20 103.229.121.2

УХААРУУЛАХ БИШ ЭЭ МАЛАА ! ДАРАА ТОМ БОЛООД ЧИНИЙ ХҮҮХДИЙГ ДАРАМТАЛХАД СУРГАЖ БАЙГАА ЮМ ! УХААРУУЛАХ БИШ СУРГАХ !

Avatar

Зочин 2019-04-20 64.119.25.26

Хүүхэдтэй ингэж харьцдаг нь буруу. Гэхдээ нийтийн эзэмшилд Шээгч Насанд хүрэгчидтэй хатуу хариуцлага тооцох нь зөв. Ингэж байж ирээдүй үе маань зөв төлөвшилтэй болох бх

Avatar

зочин 2019-04-20 182.160.34.239

БИДНИЙ ИРЭЭДҮЙН ИНГЭЖ ШЭЭЖ БОЛДОГ ГЭЖ ХҮМҮҮЖИЖ БАЙГАА ЮМ БАЙНА, ТИЙМ БИШ БАЙСАН БОЛ ЭНЭ ХҮҮХДИЙН УХААНД ИНГЭЖ ШЭЭХ САНАА Ч ОРОХГҮЙ Л ДЭЭ, ЭЦЭГ, ЭХТЭЙ НЬ ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

ZOCHIN 2019-04-20 180.150.80.211

BAGA NASNII HUUHEDIIG INGEH N HAMGIIN BURUU UILDEL.TERNII OROND EH ,ETCEG ASRAN YVAA HUNTEI N YRIH ,TORGOH,ARGA HEMJEE AVAH N ZUID NIITCNE.ENE CH YLGAAGUI HUCHIRHIILEL. TEGEJ HUUHEDIIG DOROMJLOOD UR DUN N YU VE…HUCHIHIILEGCH L BOLNODOO….TARHINII TURAALUUD BOL ZOV GEED L SHAAGIHIIN….HUUHDED ZOVHON BURUUGII N L OILGUULAH ESTOI…

Avatar

Зочин 2019-04-20 58.145.27.199

Зөв ш дээ эцэг эхэд нь торгууль тавь наад шээсийг чинт адилхан хүн л цэвэрлэдэг

Avatar

Zochin 2019-04-20 66.181.182.93

Zuv sh de etseg eh ni humuunuulj chadahgui bga umnuudiig humuujuulehed yadgiin harin ch bayarlah heregtei

Avatar

Зочин 2019-04-20 66.181.180.126

СӨХ ийн ажилтаны зөвшдээ хүүхдийн эцэг эхэд хариуцлага тооцох хэрэгтэйшдээ

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.21.109.43

Tomchuud n taarsan gazraa boovoo gargaad sheegeed bhaar huuhed duuraihgui yadiin

Avatar

дуртай газраа сарьж явдаг оркууд их шүү дээы 2019-04-20 5.150.254.67

зөв газраа сарьж сургахыг эцэг эх нь багаас заамаар байна. ямар зодсон биш зөв л үйлдэл хийлгэсэн байна. ийм мэт гаруудын тлгойг огт илж болохгүй. халдварт өвчин тарна. тангад түвдүүд бие биенийхээ дээрээс бааж шээгээд явдаг шар шашинтай л******д үүнийг өмөөрнө

Avatar

Зочин 2019-04-20 119.40.99.30

Нийтийн жорлон байхгүй учраас тэгсэн байх аа хөөрхий хүү, бөхчин гэнэ байсан бол яах бол энхрий хайрт сөх

Avatar

зочин 2019-04-20 182.160.34.239

ЖОРЛОН БАЙХГҮЙ УЧРААС БҮГДЭЭРЭЭ ГАДАА ШЭЭЦГЭЭЕ, ЯМАР СОНСОГДОЖ БАЙНА МАЛАА

Avatar

Зочин 2019-04-20 77.111.246.108

Чиний я*****с гоожих гээд тэвдэх үед чиний оркжсон уб-д чинь орчих нийтийн жорлон байна уу, зун угаасаа хотоороо баасны үнэртэй байсан, өвөл нь дугуй хог шатаадаг гэсэн үнэн үү

Avatar

Зочин 2019-04-20 66.181.161.106

Тэгээд шээх нь хүүгийн зөв үү

Avatar

Зочин 2019-04-20 64.119.23.69

100 АЙЛАА НҮҮЛГЭЭЧЭЭЭ УХААНГҮЙ ГАЛЗУУ ПОРТЕРУУД ДАЙРЧ АЛЧИХ ГЭЭД ЭНД ТЭНДЭЭС , ЗАМ ДЭЭР БҮТЭН ЭРГЭЭД ТҮГЖЭЭД ЗОГСЧИНО ШААРДЛАГА ТАВИХААР а**а ТАЛНА ГЭЭД ТАЛ ТАЛААС ДАЙРАХ ЮМ ОДОО ЗУСЛАН ЭХЭЛЛЭЭ 100 АЙЛЫН ЗАМ ТАМ БОЛЛОО ШҮҮ ХОТЫН ДАРГАА

Avatar

Зочин 2019-04-20 66.181.161.14

2 лаа л буруу үйлдэл хийждээ

Avatar

Зочин 2019-04-20 77.131.40.186

энэ нөхрийг яаж олох вэ … өөрт нь баасыг нь идүүлэх гэсийн

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.9.42.46

Бурууг бусдаас хайхаар өөрсдөөсөө эхэлж хай.

Avatar

үхэр халх 2019-04-20 66.181.187.23

энэ ч арай дэнджээ.ѳѳрѳѳр нь шал долоолог.

Avatar

Зочин 2019-04-20 27.123.213.62

Чи өөрөө гудманд морь хардаг х***а байна даа

Avatar

Болор 2019-04-20 202.9.42.123

Мал вэ??? Хүүхэд шээс нь хүрээд тэвчиж чадаагүйнхээ төлөө шийтгүүлэх ёстой юу

Avatar

fuc k you 2019-04-20 64.119.20.92

arhichin tenemel tomhon bie haatai zaluuchuudad shaardlaga tavij chadahgui gulug boldog umhii muu suh-n l******d huuhded ymar ih deerelhuu p***a ve?uursduu hunii nud hariulaad sheej baadag hun hognuud biz dee?huuhed yadag yum be?sheej l baig chi uuruu tseverlehgui yu?l*****a.bi margaash ochood chinii nuden deer suh-n chin uudend sheene.chaddag yum bol nadaar tseverluuleerei umhii bandi mine.

Avatar

Зочин 2019-04-20 103.57.95.149

yostoi jinken tenger zayat omog bardam uher mongol bainada chi cham shig iim orkuud hotiig buzarlaj baina!

Avatar

зочин 2019-04-20 202.9.43.209

Ер нь СѲХ авсан нѳхдүүд их даварсан авилгачид байгаа юм даа.Ялангуяа түрээсээр үйл ажиллагаа явуулж байгаа хүмүүст их дарамттай байнга авилга нэхэж дарамталдаг нѳхдүүд байдаг шүү

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.9.44.37

Тийм шүү, хамраа сөхчихсөн, хүнээс үг сонсох дургүй, хачин этгээдүүд байдаг юм, 72 ийн АРТ СӨХ гэж нэг хэдэн хэдэр эр бий

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.21.108.143

Өөрийн баатарлаг үйлсээ fb-ээр сайн сурталчилжээ. Муу муудаа жанжин муна гадсандаа жанжин гэж энэ дээ.

Avatar

Зочин 2019-04-20 122.201.31.85

Шийтгэх нь зөв шийтгэсэн арга нь буруу

Avatar

Sss 2019-04-20 202.179.25.211

Зөв шүү. Нус шээсийг нь арчуулах хэрэгтэй.

Avatar

иргэн 2019-04-20 103.26.194.175

зүлэг ногоон дээр шээж сурсан л байгаа шдээ юугий нь дуулиан болгож байгаа юм бэ. Монгол хүүхэд.

Avatar

gd 2019-04-20 66.181.181.112

zuvshdee, sheesen bol archuul muusain lalruudiig

Avatar

Zochin 2019-04-20 150.129.140.53

Zuv, humuujil heregtei, ireeduin boss boloh huuhduuded!

Avatar

Зочин 2019-04-20 64.119.26.184

Huuhdiin etseg ehtei ch gsn yamar 1 hariutslaga yarih yostoi bishu.

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.9.44.37

huuhdiin buruu l daa, gehdee ter muu huuhdiig huvtsasaar ni shees archuuldag ni yaj bgaa hereg ve!

Avatar

Зочин 2019-04-20 150.129.140.146

SUHiin ajiltani zuv. Orchin tsagiin huuhduud hen namaig yu gej helev gesen shig ih uvaigui zaginadag. Etseg ehchuud ur huuhedee alivaag sain oilguulj zuv umuurch bh heregtei

Avatar