Эрдэнэтийг барьцаанд тавихад Ш.Батхүү ганцаараа биш байж! | News.MN

Эрдэнэтийг барьцаанд тавихад Ш.Батхүү ганцаараа биш байж!

Эрдэнэтийг барьцаанд тавихад Ш.Батхүү ганцаараа биш байж!

Эрдэнэтийг барьцаанд тавихад Ш.Батхүү ганцаараа биш байж!

"Эрдэнэт"-ийн дуулиант баривчилгаа, онц дэглэм тогтоосон Л.Оюун-Эрдэнэ сайдын ажиллагаа, "Стандарт" банкинд тавьсан Ш.Батхүүгийн 40 сая ам.долларын өр төлөлт, С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн гэх хэрэгтнүүдийг эрүүдэн шүүсэн бичлэгийг ил болгосон зэргээр Төрийн ордонд найруулсан, гол дүр нь Монголын топ улстөрчид  болох  эмгэнэлт болоод инээдмийн жүжгүүд түрдээ завсарласан бололтой.

Гэхдээ, Засгийн газрын гаргасан шийдвэр, зарим нэг бодлогоо тайлбарласан тайлбар нь, улстөрчдийн хэлсэн үгнүүд өнөөдөр ч сошиалын гол хэлэлцүүлгийн сэдэв болсон хэвээр. Тухайлбал, Зүүнбаянгийн төмөр зам гэх шинэ онигооны эзэд нь ҮАБЗ бөгөөд ердөө Х.Баттулга, У.Хүрэлсүх, Г.Занданшатар гэх гурван хүний үгээр л Монголын улс төр, нийгэм, эдийн засгийн бодлогууд  тодорхойлогдож байна. Гэтэл эдийн засаг өөрөө асар их тооцоо, судалгаан дээр үндэслэгддэг.

Хууль шүүхийн засаглалаа гартаа авсан улстөрчид түрдээ "time out" авсан  нь нэг  талдаа  улс төрийн замбараагүй, завсарлагагүй хэрүүл шуугиан намжсан ч нөгөө талдаа энэ ажин түжний ард ямар "нууц" явагдаж буй нь сонин.

Ямартаа ч ЖДҮ-гийн хэрэг явдал намжиж байгаа нь тодорхой, үе, үе нь албан тушаалтнуудын өөрийн болон хамаарал бүхий компаниудаар авсан асуудал хэрэгсэхгүй болгосон тухай мэдээллийг АТГ-аас цацах болсон.

Ингээд идсэн ЖДҮ мартагдаж, өвөлжингөө өрнөсөн улс төр түр амсхийх болсны ард Үндсэн хуулийн өөрчлөлт чимээгүйхэн хийгдэх нь. Үндсэн хуулийн өөрчлөлт бол найман настай балчир болоод наян настай буурлуудад ч хамаатай том асуудал. Учир нь Монгол Улс аль замаар яаж явахыг зааж өгөх, ард түмэн төр хоёрын харилцааг зохицуулж өгдөг баримт бичиг. Гэвч, Г.Занданшатарын парламентаар тун удахгүй хэлэлцүүлэхээр Д.Лүндээжанцан гишүүний ахалж боловсруулсан хуулийн төсөлд анхаарал хандуулж байгаа нь цөөхөн. Ардчилсан нам л хааяадаа Үндсэн хуулийн өөрчлөлтийг ЖДҮчид хийх ёсгүй гэж буй боловч, бүлэг ч үгүй болсон сөрөг хүчнийг үнэмлэхүй олонх тоож сонсоно гэж үү. ҮАБЗ-өөс ямар л чиглэл ирнэ, түүнийг нь үг дуугүй батлах үүрэгтэй үнэмлэхүй олонх шүү дээ.  Үнэмлэхүй олонх ЖДҮ-гийн хэргээ намжаахын тулд ҮАБЗ-д хууль, шүүхийн засаглалыг бэлэглэчихсэн нь ч үнэн.

Үүний хүчинд "Стандарт"-ад тавьсан Ш.Батхүүгийн өрийг төлж, МАН-ын дарга нар өмнөх нүглээ цайруулсан. "Ш.Батхүүгийн хэргийг цагаатгана" гэсэн мэдээлэл яваад байгаа нь санамсаргүй алдсан бор шувуу биш. "Эрдэнэт"-ийн 49 хувийг булааж авсан хийгээд, хууль шүүхийг ҮАБЗ-д бэлэглэсэн шалтгаан нь одоо тодорхой болж байна. Учир нь "Эрдэнэт"-ийг "Стандарт"-ад тавьсан  хүн нь Ш.Батхүү ганцаараа биш байсан нь ойлгомжтой болж байна. "Эрдэнэт"-ийн улс төр, Ө.Энхтүвшин сайдын мэдэгдэл, Капиталын дампуурал зэргээс харахад ийм дүгнэлтэд хүрч буй. "Эрдэнэт"-ийг Стандартад тавьсан зээлээс их олон хүн хувь хүртсэн байх магадлалтай.  Энэ олон үйл явдал дундаас ийм хардлага ч төрж байна.

Аливаа том дуулиан шуугианы ард түүнээс том хулгай, луйвар нуугддаг бөгөөд үүний төлөө өвөлжин жагсаж, тэмцэж явсан МАН-ынхан өнөөдөр түрдээ амсхийхэд хүрсэн биз. Ийнхүү луйвраа цайруулсан МАН-ынхан санасандаа хүрсэн учраас нь улс  төр өнөөдөр түрхэн зуурын "time out"-тай байна.

Ж.ЭРХЭС

 

 

 

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
23
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
4
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

71 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-04-20 182.160.32.77

Оюунэрдэнэ нарын толгойлсон ЖДҮ – чин луйварчдын хувьсгал ялжээ, чааваас. Өөрөөр хэлвэл луйварчид луйварчдаа \n ялсан. Шинэ МАНАН хуучин МАНАНгаа ялсан. Одоо новшийн парламент Үндсэн хуулийг батлах нь ээ. Саяны баталсан шүүх хуулийнхныг гартаа оруулдаг хуулийг зогсоох ёстой. Тэгээд цаашаа ШИНЭ МАНАН ажлаа хийгээд явж болно. Шинэ парламент алдааг нь Адгийн шаарууд Төрийн толгойд гарсан гэж Баабарын хэлдэг үнэн ажээ.

Avatar

махн мандтугай 2019-04-20 59.153.113.170

удахгүй та нар хүрэлёүх даргаа хогын луйварчин байсан юм байна лээ гээл хуцаад явна шүү дээ ман ын гишүүн гэсэн лалрын урвагч п нуудаа

Avatar

махн мандтугай 2019-04-20 59.153.113.170

муу лалрын урвагч нар энхбаяр даргыг яалаа та нар энхбаяр дарга анх намаа гудамжинд байхад яаж өөд нь татлаа муу урвагч лалрууд та нар дараа нь амаа олохгүй идэж уучаад дараа нь яаж намын дарга руугаа чулуу шидлээ муусайн урвагч лалрууд шүү дээ та нар

Avatar

Аргагүй л төрийн толгойнд мафийнхан гарчихаж дээ 2019-04-20 103.57.94.201

Ард түмнээ боддог мафи гэж юу байхав? Өөрсдөө л баяжихаа бодно. Увсын мафийнхан энэ улс орныг сүйрүүлэх нь нээ.

Avatar

зочин 2019-04-20 59.153.113.170

нөгөө муу нэртэй энхболд мөнхбат хоёр нь 2016 оны сонгуульд яаж махаа идэж байж ялууллаа тэгсэн харин ишиг эврээ ургахар эхийгээ мөргөнө гэдэг шиг ач мэддэггүй хүүрнүүд хамаг ажил албыг нь булаачдаг байна шд мэдсэн бол энхболд дарга муу лаларуудыг 2016 оны сонгуульд нэр дэвшие гээд ороод ирэнгуут хөөгөөд гаргах байсын муу лалруудыг

Avatar

махн мандтугай 2019-04-20 59.153.113.170

ман ынхан 2016 оны сонгуульд ялсан намын даргаа нохой шиг хөөчихсөн өөрсдөө юу ч хийгээгүй байж ичихчгүй сайд майд болчихсон мөн ч жудаггүй хүүрнүүд шүү

Avatar

Зочин 2019-04-20 66.181.187.177

Medeej shuu dee. nam damjsan tom bulegleliin l hiij bgaa ajil. Saynii standard banknii dampuural ch gesen s.erdene metiin nam damjsan hulgaich nariin ajil shuu dee…

Avatar

зочин 2019-04-20 59.153.113.170

ман мангас болчихсон таминээ сая капитал аас 340 тэрбум шаагаад 52 гишүүн жидүү идээд хав дарчихсан бас баяр даргынхаа данс руу 40 сая доллар шилжүүлчлээ шдээ одоо 800 тэрбумыг тавантолгойгоос шаахаар улайрч байна ман мангас болжээ

Avatar

нүд чих 2019-04-20 103.212.117.108

Шоронгийн баясгалантай баги Батхүү яагаад ийм инээд алдаад байна гэхээр энэ нөхөр хулгайчдын бүлгийн маск юм шиг байгаа юм.Тиймээс их бардам. Цагдаад туугдахдаа ч, ярилцлага өгөхдөө ч инээд хөөрөөр дүүрэн.

Avatar

нүд чих 2019-04-20 103.212.117.108

Энэ хэдэн өгүүлбэрийг Нямсүрэн бичээд Эрхэс нь шалгаад мөн лутаа.Юу хэлэх гээд сүрийг бадруулаад хүч оруулаад байгаа юм болдоо.Том сэтгүүлчидээ гэж…..

Avatar

нүд чих 2019-04-20 103.212.117.108

Энэ хэдэн өгүүлбэрийг Нямсүрэн бичээд Эрхэс нь шалгаад мөн лутаа.Юу хэлэх гээд сүрийг бадруулаад хүч оруулаад байгаа юм болдоо.Том сэтгүүлчидээ гэж…..

Avatar

Й 2019-04-20 66.181.182.211

Мэдээж хэнд ч ойлгомжтой ман ын их олон хүн стандарт банкний 40 саяаас хувь хүртсэн болоод л тэр өрийг ЭРДЭНЭТ ээр төлүүлж байгаа шүү дээ тухайн үеийн Ерөнхий сайд Төрийн өмчийн хорооны дарга Эрдэнэтийн захирал гэх мэт бас бус эрх мэдэлтэнүүд бүгд үгсээ хуйвалдаж энэ ажилгаанд оролцсон оролцсон даанч тэр хулгайч нарт арга хэмжээ авчих.олигтой төр засаг алга даа одоо энэ тэмцээнд байгаа 5 гишүүнийг мөдхөн өөрсдийн эрхшээлд дуусгаж авах буюу устгах опёрациа.хэдийний зохиож.хэрэгжүүлэх нь тодорхо

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.9.42.97

КАПИТАЛ БАНК ЭНД ямар хамаа байна аа ? Ариунболд, Ундармаа нар хэзээнээсээ л олигтой наймаачид биш байсан. Цуглуулсан хэдэн төгрөг нь ямагт л хүмүүсийг луйвардсан, молигдсон, гол гаргаж байж олсон мөнгө л байсан. Ариунболд Банк ажиллулж мэдэхгүй, эхнээрээсээ, банкнаасаа мөнгө салтааддаг л залуу байсан даг

Avatar

Иргэн 2019-04-20 103.57.93.69

ТАНАЙХ Ч БҮР ЗАХМАЛГЫН САЙТ ГЭДЭГ НЬ ИЛТ БАЙДАГ БОЛЖЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2019-04-20 173.66.16.120

Jenko mafiihan ch hvchtei bainaa!!!

Avatar

Зочин 2019-04-20 212.34.48.123

ИДСЭН ХYН НЬ ЭЛБЭГДОРЖ!!! ТЭР ХОГ ГАНЗОРИГ БАТХYY нарыг АТГ- ын ПОДВАЛД ХОРЬЖ, ЗОДУУЛЖ БАЙГААД СТАНДАРД БАНКНААС АВСАН МӨНГИЙГ НЬ БYГДИЙГ БУЛААЖ АВСАН!!!

Avatar

Ямар ч баримт алга 2019-04-20 103.212.119.98

Ийм юмыг нийтлэл гэх үү

Avatar

Зочин 2019-04-20 64.119.25.26

Санжын Баяр мөн нөгөө Хүзүүгүй гар

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.126.89.46

СҮҮЛИЙН ҮЕД ХҮЗҮҮҮГҮЙ ХУЛГАЙЧ ҮХЭЭРИЙН ЦАРАЙТАЙ БОЛЧИХЧИХСОН БАЙНА !!! БҮХ ХУЛГАЙ НЬ УДАХГҮЙ ИЛЭРНЭ ДЭЭ !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

Зочин 2019-04-20 212.34.48.123

Шоронд орохоороо банди болох уу амьтан болох уу гэдгээ мэдээд тэр!

Avatar

ЗОЧИН 2019-04-20 64.119.24.126

МАНАНГААС САНХҮҮЖИЛТ АВДАГ ЭНЭ САЙТИЙГ ХААЧИХ ЮМСАН….

Avatar

иргэн 2019-04-20 202.9.42.206

Элбэгдоржийн Мафийнхан боож үхэхэд тун ойртжээ.

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.21.108.249

2009 онд болсон хулгай шүү дээ. С.Баяр, сугардаггүй Сугар, Гокын захирал Ганзориг, Батхүү нар хамтарч хулгай хийсэн.

Avatar

Зочин 2019-04-20 66.181.185.252

+Элбэгдорж

Avatar

Зочин 2019-04-20 103.212.118.57

ард түмэн минь одоо тэр хонгил гэдэг жүжгийн гол баатрууд бидний 40 сая долларыг хулгайлсан ххулгайчдын найзууд байж . одоо ойлговуу. онц байдал тогтоож байгаад л. битгий нэг юманд туйлшраад байцгаа

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.9.42.67

МАНАН-г хамгаалагчдын сайт битгий хуцаа. Та нарын тархи угаалтанд бид автатахгүй. ҮАБЗ бол энэ орны эзэн нь юу хийхээ тэд мэднэ.Ямар асуудлаар санал өгөх нь тэдний асуудал.Хүнээр заалгахгүй. ЖДҮ бол зүгээр л хэн нэгэн хүн мөнгө зээлсэн байна. Бүгд л зээлдэг шүү дээ.ЖДҮ-гээр далимдуулахаа больцгоо. Элбэгдорж, Эрдэнэ, М.Энхболд та нар. Зоригийн хэргийг үнэн мөнөөр нь шалгах болсонд яасан их уурлаж уцаарлана вэ МАНАН-гийн нөхөд өө

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.9.42.67

МАНАН-г хамгаалагчдын сайт битгий хуцаа. Та нарын тархи угаалтанд бид автатахгүй. ҮАБЗ бол энэ орны эзэн нь юу хийхээ тэд мэднэ.Ямар асуудлаар санал өгөх нь тэдний асуудал.Хүнээр заалгахгүй. ЖДҮ бол зүгээр л хэн нэгэн хүн мөнгө зээлсэн байна. Бүгд л зээлдэг шүү дээ.ЖДҮ-гээр далимдуулахаа больцгоо. Элбэгдорж, Эрдэнэ, М.Энхболд та нар. Зоригийн хэргийг үнэн мөнөөр нь шалгах болсонд яасан их уурлаж уцаарлана вэ МАНАН-гийн нөхөд өө

Avatar

Зочин 2019-04-20 103.212.118.57

нөгөө шударга царайлсан хулгайчуудын үнэн нүүр царай энэ дээ 40 сая $ ард түмний хөрөнгө.. ххолой дээр чинь мөнгө тээгэлчихсэнүү Зандан Болд Оюун Тагнуул уудаа

Avatar

Зочин 2019-04-20 66.181.185.252

Менгийг нь булаан авсан Элбэгдорж, Хурц хоер телж, улсыг хохиролгуй болно гэсэн.

Avatar

өө 2019-04-20 103.212.117.251

Нөгөө шодоргос 5 залуу гэдэг попууд, МАНын элдэв нэртэй хөдөлгөөнүүдийн хийсэн жагсаал чинь ердөө ЖДҮ, Эрдэнэт, Таван толгой болон бусад хэргүүдээ замхаруулах гэсэн нарийн бэлдсэн жүжиг юм. Одоо мэдэж авдаа Монголчууд минь.

Avatar

777-d 2019-04-20 173.66.16.120

Ene bvh zvild Orosuudiin bodlogiig gar hul shuud oroltsoj baigaag uhaaraach ?!

Avatar

Gan 2019-04-20 112.72.11.118

End Elbegee yamar hamaa bna aa? MAH Bayr nar holbootoi Nyamka ch holbootoi mongolchuud tuurdug baishind orchihood bna Ardchilal yalsanaas hoish hamgiin ih ashig Olson humuus bol MAXH MAH iin gishuud demjigchid tedniig ayaldan dagag ch nar staashdaa MAH MAXHamuudiig uls turiin davstangaas zailuulah heregtei

Avatar

Зочин 2019-04-20 66.181.185.252

Хонгилын яргачин маш их хамаатай.

Avatar

Зочин 2019-04-20 66.181.185.252

Энд нэг тарвага баригдлаа шуу!!! бариад аваарай.

Avatar

Зочин 2019-04-20 212.34.48.123

Наадах чинь амьдаараа өмхийрсөн тарвага байна лээ.

Avatar

Зочин 2019-04-20 66.181.185.252

гаднаас зээлсэн менгийг нь Элбэгдорж булаагаад авчихсан юм байна билээ. Хурц нь Батхууг шоронд суулгаж байгаад л дээрэмдээд авчихсан. Булааж авсан менгеерее Хурц, Элбэгдорж нар Изнис компанийг худалдаад авчихсан.

Avatar

zochin 2019-04-20 202.179.25.184

Sugar,Ganzorig, chunaltai elii balai emgen Althin ,Nymdorj ed bugd cholbootoi, Batchuu yaach ganchaaraa bish

Avatar

зочин 2019-04-20 64.119.24.34

малийж инээгээд сайхан байнаа муу хулгайчууд удахгүй та нар баяр сугар ганзориг той хамт нь шорон луу явнаа

Avatar

Зочин 2019-04-20 66.181.161.99

Парламентыг 2 танхимтай болгох нь зөв!! Дээд танхим буюу УИХ-ын депутатуудыг сум, хороо бүрийн иргэд дотроосоо шууд сонгох ба улс төрийн намын харьяалалгүй хүн байх ёстой!!! УИХ нь жилд 2 удаа УБ-т чуулж, доод танхим буюу Улсын Бага хурлын тайланг хэлэлцэж хяналт тавьж байх. УИХ-ын депутат нь төрөөс тогтмол цалин авахгүй, орон нутагтаа өөрийн ажлаа хийгээд л явна. УИХ нь Ерөнхий сайд, Ерөнхий шүүгч, Ерөнхий прокурорыг томилно. Харин Ерөнхийлөгчийг Дээд ба Доод танхимын нэгдсэн чуулганаас сонгоно

Avatar

Зочин 2019-04-20 64.119.23.69

100 АЙЛАА НҮҮЛГЭЭЧЭЭЭ УХААНГҮЙ ГАЛЗУУ ПОРТЕРУУД ДАЙРЧ АЛЧИХ ГЭЭД ЭНД ТЭНДЭЭС , ЗАМ ДЭЭР БҮТЭН ЭРГЭЭД ТҮГЖЭЭД ЗОГСЧИНО ШААРДЛАГА ТАВИХААР а**а ТАЛНА ГЭЭД ТАЛ ТАЛААС ДАЙРАХ ЮМ ОДОО ЗУСЛАН ЭХЭЛЛЭЭ 100 АЙЛЫН ЗАМ ТАМ БОЛЛОО ШҮҮ ХОТЫН ДАРГАА

Avatar

Зочин 2019-04-20 103.26.195.149

Ene n**** ineegeed yavj baina uu, haniad bolgono oo

Avatar

Хуульч 2019-04-20 103.229.121.251

Ц.НЯМДОРЖ БАЙХАД ЭРДЭНЭТИЙН ШАХАА , 51% БАРЬЦААЛСАН ЛУЙВАР , ЖДҮДС – ИЙН ЛУЙВАР , С.ЗОРИГИЙН АЛЛАГЫН ЗАХИАЛАГЧИД ИЛРЭХГҮЙ ЗАМХРАН БУДЛИАНТАЖ ДАШИЙН ШОГ БОЛНО !!!

Avatar

Зочин 2019-04-20 103.212.118.57

нямдоржоор их ороддвол хилээ хаана шүү

Avatar

Зочин 2019-04-20 64.119.27.154

MAH bol hamguin ih hulgaich nar! 20 ond yalagdval olo hun shorond orno. iim bolohor 20 ond yalahin tuluu ami tavinadaa MAH

Avatar

СБАЯР БАТХҮҮГИЙН АРД БАЙГАА 2019-04-20 139.5.216.179

СБАЯР 7 ХАУСТ СБАЯР

Avatar

Зочин 2019-04-20 66.181.185.252

Баяртай хамт элбэгдорж байгаа.

Avatar

Зочин 2019-04-20 103.212.118.239

ҮНДСЭН ХУУЛЬД ЗАРЧМЫН ӨӨРЧЛӨЛТ ХИЙХ БОЛСОН ТУЛ МАН ГУДАМЖНЫ НАМ БУЮУ ХАРГИС БҮЛЭГЛЭЛҮҮДЭЭС АЙЖ, ХОЙШ ТАВЬЖ БОЛОХГҮЙ, ОДООГИЙН ТӨСӨЛ НЬ НЭР ТӨДИЙ ЮМ БИЛЭЭ. УИХ-Д ДАХИАД 2/3-ААС ДЭЭШ ОЛОНХИ МӨД БҮРДЭХГҮЙ УЧИР ХҮРЭЛСҮХ ТҮҮХЭН ӨӨРЧЛӨЛТ ХИЙХ ЗААГ ДЭЭР ЗОГСОЖ БАЙНА. НЭГЭНТ АРД ТҮМЭН ИЙМ ЭРХ ОЛГОСОН ТУЛ УХАРЧ ТААРАХГҮЙ.ГОЛ НЬ ПАРЛАМЕНТ НЭГ ТАНХИМТАЙ НЬ ТОХИРОХГҮЙ НЬ БАТЛАГДСАН ТУЛ АРД ТҮМНЭЭС АСУУНА ГЭЖ ШОГТООД ХЭРЭГГҮЙ ЮМ

Avatar

МАН ыг санхүүжүүлэгч Батхүүгээр төлүүл 2019-04-20 66.181.177.240

Ш.Батхүү хулгайч ганцаараа чадахгүй Зөвхөн МАН болон Эрдэнэтийн оросуудын хамгаалалтанд дор Стандарт банкинд зээлийн барьцаанд Эрдэнэтийг тавьж чадна гэдгийг ямар ч тэнэг хүн харьцуулаад ойлгоно

Avatar

777 2019-04-20 202.9.44.146

Оросууд хамаагүйээ. 51%

Avatar

монгол иргэн 2019-04-20 202.131.236.170

Жастын Батхүүгийн ард МАН байсан нь маш ойлгомжтой, 2008, 2009 ерөнхийлөгчийн, 2012 оны сонгууль Эрдэнэтийг барьцаалсан, стандарт банктай холбоотой луйвар байгаа шүү дээ.

Avatar

dorjoo 2019-04-20 104.131.204.251

tsagaadna gj yu gsn vg ve?

Avatar

Гунгаа 2019-04-20 66.181.161.40

iim ymarch utgagvi barimtgvi hii hooson ym bichij hvmvvsiig vimvvlj baidag tcag ongorson mongolchuud uhaantai Erhes guai ser iim ymaar hooloo olj iddegee bolison deer uks oron chin saihan bolj bna hvmvvs ch ih oorchlogdson ooriinhee muug tvmend taniulah hereg bagaa ym uu

Avatar

TSENDIIN NYAMDORJID 2019-04-20 182.160.36.119

tsagaadna gj yu gsn vg ve?naad hulgaich chin hulgai hiisen n vnen vv?vnen ulsiig zalilsan uu?zalilsan tgd yahaaraa tsagaadaad n bnaaa eniigee tailbarlaj uguuch ard tvmend,huun heleltseh hugatsaa duusch bolno,tvdgelzvvlj bolno tsagaadna gdgiig eruusuu oilgohgvi bnoo bi esvel ** yum uu?hereg hiisen totoogdson hvniig tsagaatgana gedgee tailbarlaarai

Avatar

zochin 2019-04-20 103.229.123.72

iim ymarch utgagvi barimtgvi hii hooson ym bichij hvmvvsiig vimvvlj baidag tcag ongorson mongolchuud uhaantai Erhes guai ser iim ymaar hooloo olj iddegee bolison deer uks oron chin saihan bolj bna hvmvvs ch ih oorchlogdson ooriinhee muug tvmend taniulah hereg bagaa ym uu

Avatar

bold 2019-04-20 103.229.123.72

Iim utgagvi ym bichij tvmnii setgel vimvvlj baigad barimtgvi hardsan swrdswn zobhon uuriin bodloo busdad tulgasan iim hvn olnii dund ner hvndgvi bolnoo nongolchuud uhaantai ymiig ylgaj salgaj oilgono iim ym bichij hooloo olj iddeg tcag ongorsniig Erhers gegch hutgan vimvvlegch oilgohgvi bizdee

Avatar

Зочин 2019-04-20 66.181.187.228

Шударга баг зүүсэн Батзандан, Болд нар яагаад энэ хэрэг дээр таг чиг байна. Ер нь шударга бусын гогцоо чинь явж явж энэ Стандарт банкны хэрэгт нуугдаж буй бус уу?? Алтан Нямдорж Баяр Энхтүвшин …. гэээд л жинхэнэ мафи энэ юм биш үү…..

Avatar

Зочин 2019-04-20 103.10.23.116

Энэ хэрэг хэрвээ цагаадаад өнгөрөх юм уу ял өгсөн нэр зүүлгээд хохирлыг барагдуулаж хөрөнгийг нь хураахгүй юм бол МАН -АН ийн үнэн нүүр харагдна Энэ их хуралын үнэн нүүр царай хуцлгайч нарын хуйвалдаан ил болож МАН -АН хоёр ирэх сонгуулаар гудманд хаягдаж Луйвар хулдгайн хэргээрээ цөм шоронд сууна

Avatar

Зочин 2019-04-20 182.160.38.170

элбэгдорж нар хамт байсан

Avatar

Зочин 2019-04-20 66.181.177.240

чиний дэмждэг МАН чинь БатХүүгийн өрийг цайруулсан

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.21.108.139

Том том хэргүүдийн эзэд нь дандаа л ганц хүн байх юмаа.Луйвар хийсэн компани нь нэг хүний өмч байх юм.

Avatar

Зочин 2019-04-20 103.10.23.116

Ганцаараа хүлээж хулгайлсан хөрөнгөө авч үлдэх гэсэн хулгайч нарын үндсэн арга\nБүлэг биш бол ял хөнгөн хөрөнгөө нууж хадгалаж араа даалгаж чадна

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.126.89.195

Стандарт банкнаас Батхуугийн авсан менгийг Элбэгдорж шоронгоор далайлган авсан. Гардан гуйцэтгэсэн бууны нохой нь Хурц.

Avatar

Zochin 2019-04-20 172.58.40.156

Chi bur mal yumaa

Avatar

Medeej gantsaaraa bish 2019-04-20 108.218.234.108

Ard ni MANAN baigaa, tiim bolohoor haatsailaad bn. Ireh songuulid umnu ni songogdson huniig bitgii songooroi, tsoo shine hun songo. Yadaj eelj daraalaltai iduuleh heregtei.

Avatar

зочин 2019-04-20 202.179.2.210

Мэдээж муу луйварчин Батхүү ганцаараа биш шүү дээ. Ганцаараа ийм том толгойлоод байж чадахгүй нь ойлгомжтой

Avatar

Gungaa 2019-04-20 122.201.21.155

Ene ajild ardiin nam ANam khoylaa orson bgaa ard tumen medeed2020 onddungiin ni tabiad ogokh kheregtei shuu dee odoo dakhij ene tord garsan khumuusiig dakhij gargaj bolokhgui shuu

Avatar

Зочин 2019-04-20 212.34.48.123

УДАЛГҮЙ ЭЛБЭГДОРЖ БАРИВЧЛАГДАХААР ТҮҮНИЙ БҮХ ХИЙСЭН БУЛАЙ ИЛ БОЛНО, ТЭГЭХЭД …

Avatar

Зочин 2019-04-20 212.34.48.123

ИДСЭН ХYН НЬ ЭЛБЭГДОРЖ!!! ТЭР ХОГ ГАНЗОРИГ БАТХYY нарыг АТГ- ын ПОДВАЛД ХОРЬЖ, ЗОДУУЛЖ БАЙГААД СТАНДАРД БАНКНААС АВСАН БYГДИЙГ БУЛААЖ АВСАН!!!

Avatar

Зочин 2019-04-20 212.34.48.123

ИДСЭН ХYН НЬ ЭЛБЭГДОРЖ!!! ТЭР ХОГ ГАНЗОРИГ БАТХYY нарыг АТГ- ын ПОДВАЛД ХОРЬЖ, ЗОДУУЛЖ БАЙГААД СТАНДАРД БАНКНААС АВСАН БYГДИЙГ БУЛААЖ АВСАН!!!

Avatar

Зочин 2019-04-20 104.194.218.213

Tahia hichneen songodaon ch ogloo boldgooroo l bolno. manan iin newsmn!

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.126.88.53

Бусад луйварчдад яаж хариуцлага тооцох гэж байгаан бэ?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж