Гурван өдөр архи зарахгүй | News.MN

Гурван өдөр архи зарахгүй

Гурван өдөр архи зарахгүй

Гурван өдөр архи зарахгүй

Дөрөвдүгээр сарын 25-нд зам хаах тул нисэх явах иргэд цагаа тооцоолохыг Авто тээврийн үндэсний төвөөс анхаарууллаа. Учир нь энэ өдөр "Гамшгаас хамгаалах иж бүрэн сургууль" зохион байгуулах бөгөөд өглөөний 07:00-10:00 цагийн хооронд нийслэлийн хэмжээнд автозамын хөдөлгөөнийг бүрэн хаах юм. Иймд энэ өдөр өглөөний гадаад, дотоодын нислэгийн тасалбар худалдаж авсан иргэдийг цагаа тооцоолж, онгоцноосоо хоцрохгүй байхыг анхааруулжээ. Мөн Нийслэлийн Засаг даргын захирамжаар дөрөвдүгээр сарын 24-26-ны өдрүүдэд нийслэлийн нутаг дэвсгэрт архи, согтууруулах ундаа худалдах, түүгээр үйлчлэхийг хориглосон билээ.

Э.БУРАМ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
27
ЗөвЗөв
9
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ХахаХаха
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
Баярлалаа!

45 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

БАЯРЛАЛАА 2019-04-20 202.179.26.168

АРХИЧИД АРХИА БАЗААНА УУ

Avatar

Очироо 2019-04-20 202.55.191.130

Болж дээ ЭНЭ МУУ АРХИНААС болж л гээд байх юм. Архинд буруу байхгүй штээ. Архи уух соёл байхгүй ухамсар дорой хүмүүсээс болж бие биенийгээ хохироогоод байгаам штээ, архи уугаагүй байхдаа л ийм бүдүүлэг хүмүүс уухаараа ямар байх уу? Зүгээр л дэлгүүрт, бааранд байгаа тэр шилтэй дарсанд буруу байхгүй. Ууж чадахгүй, ухаан дутмаг хүмүүс байгаа цагт архи зарахгүй байгаад ч нэмэргүй штээ

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.179.6.154

архи зарахгүй өдөр бүр хүний амь нас эрүүлмэнд аврагдана.. сайн бна

Avatar

Зочин 2019-04-20 64.119.20.250

Ene eliirsen ulsad yu ch tohioldojmagadgui yum.delhii sununu geed bugdeeree hotoos gar gej zarlaval bi l lav gaihahgui. Tertei tergui ajil hiideg hun ch baihgui bolloo.butdeg ajil ch gej baihgui

Avatar

Damdin 2019-04-20 66.181.180.53

Amarsaihan gej erguu mal yum hiisen hun boloh geed teneg gedgee l haruulah yum daa

Avatar

Dash 2019-04-20 66.181.180.53

Amarsaihan gej erguu mal yum hiisen hun boloh geed bur eliichih yum zailj uheesee

Avatar

шашин 2019-04-20 64.119.17.127

Лалын шашин хэрэгтэй байна аа архийг бүр бүсэн хорь шашин таарахгүй

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.126.89.117

shashinaa bugsunduu chihees endees zail

Avatar

erguu ** mine 2019-04-20 202.126.89.117

shashinaa bugsunduu chihees endees zail

Avatar

erguu ** mine 2019-04-20 202.126.89.117

shashinaa bugsunduu chihees endees zail

Avatar

Huz 2019-04-20 103.26.195.118

Sondgoi tootoi saruudad arhi zarahaa baichih

Avatar

зочин 2019-04-20 103.229.123.23

хүссэн юм хүзүүгээр гэж үг байдаг байхаа монгол хүн муу юмыг зөгнөдгүй л юм.архины тухайд ажилтай цалинтай болчихвол нээх уух гээд хошуураад,зүтгээд байх хүн ховор байхөө.жич:ядаж солонгос япон шиг ажилтай,цалинтай бол

Avatar

Зочин 2019-04-20 139.5.219.247

Амарсайхан гэх энэ хотын даргад 2 жилийн хугацаа байгаа, Энэ хун маш шуурхай, эрчтэй ажиллаж бн. Та бухэн анзаарахгуй хажуугаар нь унгурух юм. Туулын эрэгийн бургасыг хядаж барилга бариад л... Зайсан скуэр худалдааны тувийнхуу хойд талд ердуу 7 хоногийн дотор бургасыг нь хусаад 3 давхар / одоогоор/ барилга барьж бндаа. 2 жил хурэх уу угуй юу хугацаанд хурд аргагуй хэрэгтэй лдээ

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.9.42.107

muu um yrlood baih umaa.tertei tergvi gamchig end tendgvi bolj bn.gal bas end tend garch bn surgalt hiihed belen bn zam haaj heregggvi.

Avatar

Зочин 2019-04-20 139.5.219.247

Энэ улсад коммунист маягийн цэргийн диктатур тогтож байгааг анзаарахгуй бн уу. Бат- Уулийн хэлээд байгаа Азийн Вэнэсэул улс болж байгаагаа олон тумэн минь нэг тунгаана бизээ

Avatar

Дорж 2019-04-20 2.132.232.23

Зам хааж хүний эрхэнд бүдүүлэгээр халдаж байна даа.

Avatar

зуллл 2019-04-20 202.21.114.58

яагаад? гамшиг замыг тойрч тохиолдох юм уу?

Avatar

коммунист 2019-04-20 202.126.89.46

хотын энэ дарга коммунист болтой, гэхдээ хорьдог талаараа, ажилсаг талаараа биш

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.9.42.87

Гадаад соёлтой орнуудад ингэж дураараа хорьдоггүй биз дээ.

Avatar

Зочин 2019-04-20 66.181.161.99

Манайх ямар соёлтой улс юм уу?!

Avatar

Зочин 2019-04-20 212.34.48.123

ЗАМ ХААНА ГЭДЭГ НЬ ТЭНЭГ, БАЛАЙ ҮЙЛДЭЛ!!! ХЭН ИЙМ СЭТГЭЛИЙН ХӨӨРӨЛ, МААНАГ ЮМ СЭДЭЭД БАЙНАА???

Avatar

зочин 2019-04-20 59.153.112.46

САЙХАН МЭДЭЭ БАЙНА. АРХИ ХЭРЭГГҮЙ ЭЭ. ХЭДЭН ӨДӨР ЗАРАХГҮЙ БАЙСАН Ч БОЛНО.\nЭНЭ МУУ АРХИНААС БОЛЖ ХЭДЭН МОНГОЛ ХҮНИЙ ХАЛУУН АМЬ ҮРЭГДСЭН, ХЭДЭН МОНГОЛ ХҮҮХЭД,\nЭХЧҮҮД, ЭМЭГТЭЙЧҮҮДИЙН НУЛИМС УРССАНЫГ ТООЦОХ АРГАГҮЙ. МУУ БҮХНИЙ УНДРАГА ЭНЭ МУУ АРХИЙГ\nХЭДЭН САР, ЖИЛЭЭР ЗАРАХГҮЙ, ХЭРЭГЛЭХГҮЙ БАЙХАД ХЭНД ЭЭЛТЭЙ. МОНГОЛ ГЭДЭГ ТУСГААР УЛСАД .....

Avatar

Bold o 2019-04-20 223.62.188.9

Tsergiin baga darga eronhii said Hurelsuh kommunizmd oruulah geed bn uu daa ..holduu Hurelee giin tolgoinii bagtammj ni ene dee

Avatar

CVR 2019-04-20 202.126.89.244

Ko.zm mongol shig zax zambaraagvi erx chuluuguu xetrvvldeg ulsad xeregtei shv nariin yarival

Avatar

Zochin 2019-04-20 49.0.212.60

Энэ ч уг нь хэлдэг л үг, гэхдээ одоо дэлхий ертөнц 100 жилийн өмнөхөөс тэс өөр болсон тул соц/ком-ыг байгуулая гэвч болохоо нэгэнт байсан л даа

Avatar

Зочин 2019-04-20 129.78.56.201

Yu hutsaad baigaam be. Dandaa neg booj haah yum yarij baihiin. Uumaargui baival tegeed uuhgui l baina bizdee. Hen ta nariin amruu arhi tsutgaad baigaan?

Avatar

Зочин 2019-04-20 66.181.161.120

Монгол малнууд хэн нь ийм юмсэдэж орхив оо. Гамшиг болохыг л ёрлоод байна даа, манайх ямар япон биш дээ

Avatar

Иргэн 2019-04-20 66.181.188.38

Зөвөө зөв, архи тамхиар яадаг юм. Эрүүл саруул аж төрөх ёс Монголчуудад хэрэгтэй байна

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.126.89.56

Ene uamar teneg uym uym be syrgalt xiixed arxi zaraxgvi gerd baixdaa uax be dee

Avatar

vhb 2019-04-20 73.211.207.161

Guravkhan udur shdee manaikhaan

Avatar

Зочин 2019-04-20 103.229.121.41

Энэ арай дэндэнээ!! Бvтэн 3 хоног хорихдоо яахав дээ!! 30 жилийн турш тасралтгvй уугаад нэгэнт сурчихсан юмыг ингэж гэнэт хорьж болку ээ!! Ингэж Хvний эрхийг ноцтой зерчиж байхад Ардчилсан Нам хувьсгалт тэмцэлд босох нь тодорхой!!

Avatar

Зочин 2019-04-20 66.181.161.99

Согтуу толгойнуудад хүний эрх падгүй!!!!!

Avatar

Zochin 2019-04-20 49.0.212.60

Архичдад хүний эрх, эрх чөлөө ямар хэрэгтэй юм бэ

Avatar

Зочин 2019-04-20 203.91.112.146

zamiin tugjrelee yaya gej baij dandaa khaakh boolj yum l yarij baikh yumaa Arkhi zarakhaar bas yadgiin pizda \nEr ni mongoliin tur irgediinkhee esreg yum khiij baij ajil khiisen boldog gaj togtoltsootoi yumdaa ugaasaa

Avatar

УЛААНГОМ 2019-04-20 103.229.122.61

САР БҮРИЙН ЭХНИЙ БА 3 ДАХЬ ДОЛОО ХОНОГИЙН БААСАН БЯМБА НЯМ ГАРИГТ УЛС ДАЯАР АРХИ ЗАРАХГҮЙ БАЙХ АРГА ХЭМЖЭЭ АВААД ҮЗВЭЛ ГЭМТ ХЭРЭГ АРХИДАЛТ БАГАСАНА. ДААНЧ ЗАСАГ АРХИТАЙ ТЭМЦЭХ АРГА ХЭМЖЭЭ АВАХГҮЙ БАЙНА.АЛЬ БОЛОХ ИХ УУЛГАЖ АШИГ ОЛОХ ГЭСЭХ ПАРАЗИТ СОНИРХОЛД ХӨТЛӨГДӨЖ ИРЛЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.126.89.88

Bitgii tenegte

Avatar

ХӨХГОМ 2019-04-20 49.0.212.60

САР БҮРИЙН НЭГЭН ГЭЖ БАЙХААР ЗҮГЭЭР Л БААСАН ГАРИГ БҮР АРХИ ЗАРАХГҮЙ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2019-04-20 103.229.122.61

САР БҮРИЙН ЭХНИЙ БА 3 ДАХЬ ДОЛОО ХОНОГИЙН БААСАН БЯМБА НЯМ ГАРИГТ УЛС ДАЯАР АРХИ ЗАРАХГҮЙ БАЙХ АРГА ХЭМЖЭЭ АВААД ҮЗВЭЛ ГЭМТ ХЭРЭГ АРХИДАЛТ БАГАСАНА. ДААНЧ ЗАСАГ АРХИТАЙ ТЭМЦЭХ АРГА ХЭМЖЭЭ АВАХГҮЙ БАЙНА.АЛЬ БОЛОХ ИХ УУЛГАЖ АШИГ ОЛОХ ГЭСЭХ ПАРАЗИТ СОНИРХОЛД ХӨТЛӨГДӨЖ ИРЛЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-04-20 103.229.122.61

САР БҮРИЙН ЭХНИЙ БА 3 ДАХЬ ДОЛОО ХОНОГИЙН БААСАН БЯМБА НЯМ ГАРИГТ УЛС ДАЯАР АРХИ ЗАРАХГҮЙ БАЙХ АРГА ХЭМЖЭЭ АВААД ҮЗВЭЛ ГЭМТ ХЭРЭГ АРХИДАЛТ БАГАСАНА. ДААНЧ ЗАСАГ АРХИТАЙ ТЭМЦЭХ АРГА ХЭМЖЭЭ АВАХГҮЙ БАЙНА.И АЛЬ БОЛГОЖ ИХ УУЛГАЖ АШИГ ОЛОХ ГЭСЭХ ПАРАЗИТ СОНИРХОЛ Л ГОЛЛОЖ ИРЛЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-04-20 202.126.89.56

Xvnii erxiig caadag xen be cni arxitai bisn arxicnintai temtsex xeregtei

Avatar

Dorj 2019-04-20 202.126.89.56

Xvnii erxiig caadag xen be cni arxitai bisn arxicnintai temtsex xeregtei

Avatar

буруу тэмцэл 2019-04-20 202.126.89.46

архитай тэмцээд архидалтыг буруулсан түүх үгүй, ингэж тэмцсэн түүх маш олон боловч бүгд бүтэлгүйтсэн, АРХИДАЛТТАЙ тэмцэх АРХИТАЙ тэмцэх хоёрыг ялгана уу

Avatar

зочин 2019-04-20 202.126.89.213

Долоо хоног бүрийн 5.6.7 дахь өдөр архи зардаггүй болгоё. найркагаа уугаад архичид нь үхээд дуусвал их саин бна.

Avatar

Ганбаатар 2019-04-20 203.91.115.38

Гамшгаас хамгаалах иж бүрэн сургалт дадлага болж байгаатай холбогдуулаад дээрхи шийдвэрүүд гарч байна . Маш сайхан мэдлэг мэдээлэл өгсөн Ажил болно. Архи дарс Амарсайхан гэдэг хувь хүнтэй ямарч холбоогүй. Энэ сургалтанд оролцох нь иргэн бүрийн үүрэг шүү.

Avatar

Зочин 2019-04-20 49.0.212.60

Яг онож хэллээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж