Машин дээр чулуу унав | News.MN

Машин дээр чулуу унав

Машин дээр чулуу унав

Машин дээр чулуу унав

Нийслэлийн Сүхбаатар дүүргийн I хороо, Хүүхдийн ордны ард барьж байсан барилгаас автомашин дээр цементэн чулуу унаж, дотор нь байсан хүнийг гэмтээжээ. Энэ талаарх дуудлага Цагдаагийн байгууллагад өнөөдөр /2019.4.19/ 13.30 цагт ирсэн байна. Дуудлагын дагуу Цагдаагийн байгууллагынхан тухайн газарт яг одоо шалгалт хийж байна. Хэрэг явдлын улмаас хүн бэртэж гэмтсэн үү гэдгийг тодруулахад "Нэг хүн бэртсэн гэсэн дуудлага өгсөн" гэлээ.

Харин хэрэг явдал гарах үед уг автомашинд сууж байсан иргэн болсон явдлын талаар цахим хуудсандаа ийн бичжээ.

Тэрбээр "Гэнэт том цементэн чулуу автомашиныг нь цөмлөн унаж, машины салон болон урд хайрцаганд байсан юм эвдэрсэн. Тэсрэх бөмбөг шиг. Ямар хүчтэй орж ирсэн нь ойлгомжтой байх. Үнэндээ одоо ч шокноосоо гарч чадаагүй л байна. Жаахан л урагшилсан бол миний дээр эсвэл урд байсан 2 хүний аль нэгний дээрээс унах байлаа. Магад би ингээд юм бичээд суухгүй ч байсан байх. ТА ЯМАР АЗТАЙ ЮМ БЭ гэж бодож байна уу?. Тиймээ хэн ч амиа алдаагүй. Хэн ч ямар нэг эд эрхтэнээ гэмтээгээгүй. Гэхдээ бидний хэн нэг нь АМИА АЛДАЖ эсвэл НАСААРАА хөгжлийн бэрхшээлтэй болж болох байсан гэдгийг бүү март… Хотын гудмаар алхаж яваад, гэрлэн дохион дээр түгжирч байгаад, найзуудтайгаа инээлдэж яваад л бид амь насаа алдаж болох ийм л аймшигтай хотод оршин байна. Дайн дажинтай улсаас бид юугаараа ялгарах юм бэ? Хариуцлагагүй хүмүүсээс болж хэдэн хүн золгүйгээр амь насааа алдсан бол. Хэдэн хүн энэ бүхний золиос болж хайртай үрсээ, найзаа, гэр бүлийн гишүүнээ ахиж хэзээ ч харахгүй болсон бол. Яасан их харуусал вэ? Хэдхэн жилийн өмнө нэгэн сайхан залуу Тэнгис кино театрын өмнөх барилгаас унасан төмөрнөөс бол амь насаа алдсан. Мөн хэд хэдэн аймшигт хэргүүд гарч байсан. Тэр бүхнээс сургамж аваагүй гэж үү? Хэн үүнд хариуцлага хүлээсэн юм бэ. Хэн энэ бүгдийн төлөө ажилласан юм бэ. Тэр аймшигт хэргүүдээс хойш юу хийсэн юм бэ. Бид гайхсаар, бухимдсаар л… Таны хажууханд аюул оршсоор. Хэн нэгэн алга болж л байдаг. Хэн нэгэн үхэж л байдаг. Хэн нэгэн хүчирхийлэлд өртсөөр л байдаг. Гэхдээ хэн тэр бүхний төлөө юм хийх юм бэ. Бүгд л дөжирчихсөн. Бид дасан зохицож эхэлсээр. Бид нийгмийн хамгийн муу бүгдтэй дасан зохицож эхэлжээ. Ямар ч дуу хоолой үгүй. Дуугарсан нэгнээ дэмждэггүй. Дэмжье гэсэн зориг үгүй. Бие биедээ итгэхээ больсон. Зөвхөн би л болж байвал гэсэн амин хувиа хичээгч нар болж хувирсаар. Харамсалтай юм. Тиймээс бүгдээрээ өөрчлөгдье. Бүх зүйлсээс урьдчилан сэргийлдэг байя. Аюултай бүх зүйлсээс өөрсдийгөө бас бусдыг хамгаалдаг байя. Хүн бүрт ээлтэй хот бүтээхийг мөрөөдөж суух биш өөрсдөө бүтээхэд хувь нэмрээ оруулъя. Чимээгүй ажиглагч биш оролцдог, дуугардаг, шаарддаг, шудрага бус зүйлсийг жигшдэг, түүнийг таслан зогсоодог байя. Дор бүрнээ хариуцлагатай байя. Хүний төлөө, улс орныхоо төлөө гэсэн сэтгэлтэй байя. Зүгээр л амьдрах биш утга учиртай амьдръя залуус аа. Ууж, идэж, наргиж цэнгэх, ухаангүй, болчимгүй үйлдэл бүхнээ засч залруулъя. Бүгдээрээ хүн шиг хүн байж, жинхэнэ амин хувиа хичээх үзлээсээ татгалзъя. Чин сэтгэлээсээ залуусаа. Хүмүүс ээ. Уучлаарай. Шокноосоо гарах гээд л биччихлээ. Дараа арай өөр өнцгөөс, та бүхнийг уриалсан бичвэр оруулъя. Өнөөдөр үнэхээр хар бараан өдөр байлаа. 2019.04.19" гэжээ.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Az od n giisen humuus bn ooo. Bayarlah heregtei shuu amid uldsendee 2019-04-19 178.128.89.150

umnu n tengtisiin urd taliin barilgaas buur hunii ami uregdej bsn ternii hajuud harin ch gaagui ungurchee ter humuus n yostoi l neg az n giisen humuus bn daa. iim tom barilga barij bga humuus saihan eruul mendiin buren shinjeend oruulj emchilj uguud neg shine prius awaad ugchihgui yu tgeel boloo sdh

Avatar

GUNII UURHAIN AYULGUI AJILLAGAANII ZUVLUH 2019-04-19 202.131.225.197

AMI NAS ERSDEJ BOLZOSHGUI, NOTSTOI OSOL GEJ ANGILAGDAH YOSTOI. BARILGIIN KOMPANI BOLON ZAHIALAGCHIIN BUH UIL AJILLAGAAG TUR ZOGSOOJ OSLIIN SUDALGAAG EHLUULEH YOSTOI. OSLIIN SUDALGAANII DUGNELT GARAH HURTEL ZAHIALAGCH BOLON GUITSETGEGCH KOMPANIUD TUHAIN AJLIIG URGELJLUULJ BOLOHGUI!!!

Avatar

Зогсоогооч 2019-04-19 139.5.216.108

Хотын төвд шавааралдуулсан барилгуудыг зогсоогооч эээээээээ

Avatar

Иргэн 2019-04-19 202.55.191.130

Ном ёсоороо дүрэм журам хэрэгждэг бол барьж байгаа барилга дээрээс ямар нэг юм унахад газар унаж ирэхгүй. Яагаад гэвэл барьж барилгыг битүү ороосон бас 3 ч билүү давхар тутамд унаж буй зүйлийг тогтоож авах хаалтууд хийсэн байх ёстой юм байна лээ. Үүнд зориулсан өчүүхэн хөрөнгийг захирлууд нарийлсаар хүний аминд хүрч дээр нь бас хэдэн ажилтнаа хэрэгт хийдэг жишиг тогтжээ. Өөрөөр хэлбэл захирлууд санаатайгаар хүний аминд хүрч байна. /Хүний амь гаргах ёстой хөрөнгөнөөс нь бага тусдаг болохоор/

Avatar

зочин 2019-04-19 202.131.225.197

Энэнд захиралуудын буруу байхгүй. Хяналтаар очсон төрийнхөн авилга аваад л шаардлагаа тавихаа больчихдог. Зах зээлийн жамаараа бол хэн ч ашигаа л харна ш дээ.

Avatar

Зочин 2019-04-19 150.129.140.51

Heden heden gazar barilgiin havtan, hashaa unaj darsan bnale. Tsag uuriin ayultai uzegdeld belen, ayulgui nuhtsul baidliig bainga hanaj bh heregtei bnadaa

Avatar

ХОТЫН ИРГЭН 2019-04-19 66.181.189.103

БАРИЛГА ДЭЭР НЬ ОСОЛ ГАРСАН БАРИЛГААС ХУДАЛДАН АВАХГҮЙ БАЙЯ.

Avatar

Aztai bna. 2019-04-19 122.201.21.44

Ta buhen Us yyh hyvitai baij dee. Amid uldsend bayar hurgie. Niigemd bolohgui buhnii toloo sain ajillaj saikhan amidraarai.

Avatar

Зочин 2019-04-19 131.175.41.28

Хууль зөрчсөн, иргэдийн эрхэд халдсан ийм байгууллагуудаар бүгдээрээ үйлчдүүлэхгүй байя. Хүн орохгүй бол эднүүс яаж чадахын, буруу зүйл хийснийх нь үр дүнг төр засаг нь засахгүй бол ард түмэн ингэж тэмцэхээс өөр арга алга

Avatar

Зочин 2019-04-19 66.181.161.19

Барилгын салбарт хариуцлага гэж юм алга болжээ!! Ерөөс бүх салбарт хариуцлагагүй, замбараагүй, назгай байдал газар авчээ!!! Төр засаг нь дампуу байхад арга ч үгүй юм даа!!!!

Avatar

Зочин 2019-04-19 202.9.43.183

Тэнгис, Максын барилга дээрээс төмөр унаж байман

Avatar

Зочин 2019-04-19 202.9.43.183

Тэнгисийн тэнд 2 ч барилга дээрээс төмөр унаж эрдэнэт хүний амь үрэгдсэн. Энэ харин азтай байна.

Avatar

Азтай 2019-04-19 202.126.89.26

19 т бас барилга дээрээс төмөр унасан байна, харин аз болоход дотор хэн нэгэн байгаагүй вм байна.

Avatar

irgen 2019-04-19 103.229.121.19

zuhvon hudulmur hamgaalaliin injener bish company hariutslaga huleed bolgood ogvol ene tal deer anhaarah baiha, odoo bol gants huniig shuuh tsagdaad ogood l company buruugui zahiral huurai garna, mongo sankhuugeer demjihgui hudulmur hamgaalal gej baihgui shu dee

Avatar

Зочин 2019-04-19 59.153.115.183

garaad baigaa ene aimsigt herguud bugd haryitslagagyigees bolj baina hyyli gargaad heregjihgyi bol hyyli gargah hereg baina uu

Avatar

Зочин 2019-04-19 59.153.115.183

Odoo buur sanaa amar bolloo buur ene aimshigiin medeend daslaa Udur bur heden arvaaraa uhej uregdej osol gemtel bolj baihad yamarch arga hemjee avahgyi haana baina ter heregjij baigaa hyyli Irgediin amidral udruus udurt yaduurch baina

Avatar

Zochin 2019-04-19 202.126.89.169

Elbegdorj guian hurgenii barilga goe barilga

Avatar

Зочин 2019-04-19 202.179.26.148

Үйлдвэрчний эвлэл гэж байгууллага байна уу үгүй ..Энэ байгууллага хөдөлмөрийн аюулгүй байдлыг хангуулах талаар ажлах ёстой байтал энэ тэнд хэрүүлж, хүмүүсийг турхирч цуглаанд хийхээс өөр хийсэн юмгүй. .Хөдөлмөрин хүний эрхийг хамгаалах үндсэн үүргээ умартсан ...

Avatar

ЗОЧИН 2019-04-19 202.126.89.122

Барилгын хамгаалалт маш муу бна гсэн үг Бүх хохиролыг 100% төлүүл!!"Бусад компанид сургамж болно!!!!"

Avatar

zochin 2019-04-19 66.181.170.215

Sandui giin yum bishuu

Avatar

Зочин 2019-04-19 182.160.34.75

шулам ундармаагийнх гэсэн шүү наад барилга чинь

Avatar

Занданшатар даргад 2019-04-19 202.126.89.27

Уих дарга Занданшатар дарга та энэ Ундарсан гишүүнээ арга хэмжээ аваач ээ.

Avatar

Еоөнхий сайдад 2019-04-19 103.93.92.146

Бишрэлт УИХ-ын гишүүн Ундармаа бүх норм дүрэм зөрчүүлж бариулж байгаа Бишрэлт группын барилга\nИйм балай байшингуудыг албадан буулгаач ээ

Avatar

Зочин 2019-04-19 103.229.121.41

Henii barilga gehees iluu hunii ami nas ersdeegui talarhie. Uls ajlaa hiij hyanalta tavih asuudal gol bn

Avatar

өвгөн 2019-04-19 202.9.42.241

Эцсийн эцэст манайд хаана ч тэр хариуцлагын тогтолцоо нам унасан шүдэ. Урьдах алдаанаасаа сургамж авдаггүй, түүнийг дахин гаргахгүйн төлөө ухаарч ажилладаггүй,хөдөлмөр аюулгүй бдал гдэгийг ор тас мартсан..Саяхандаа бас тэр цэвэрлэх байгууламжийн 4 схан залуу хордож нас барлаа.Урд жил нь хордолт аймаар бдаг тухай ярьсаар бхад шүдэ. Манайхан хэнэггүй, ажлын хариуцлага гдэгийг огт мэддэггүй. Ийм бхад яаж улс орон хөгжих вэдээ. Хүүхдийн ордны ойролцоо гж бна. Хэрвээ хүүхдүүд явж бсан бол яана...

Avatar

irgen 2019-04-19 66.181.170.215

uneheer huchtei salhi bolson gene, orguuriin chuluu butarch unasan gene, aztai, zaluu bna, manaihan bolgoomjtoi baitsgaay

Avatar

иргэн 2019-04-19 103.26.194.175

Бүгдээрээ дэг журамтай, үнэнч шудрага байх хэрэгтэй тэгвэл амгалан байна. Аюул алсуур өнгөрч яамайдаа азтай хүү юм.

Avatar

Зочин 2019-04-19 122.57.54.143

Амьд яавах баталгаа алга даа яанаа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж