Ерөнхий сайд Ерөнхийлөгчийг ардаа орхив | News.MN

Ерөнхий сайд Ерөнхийлөгчийг ардаа орхив

Ерөнхий сайд Ерөнхийлөгчийг ардаа орхив

Ерөнхий сайд Ерөнхийлөгчийг ардаа орхив

Монголын улс төрд хийж бүтээсэн нь биш хий, худлаа сүгсэлздэг нь томорч, тодордог болсон цаг. Хэн их популизм хийнэ, тэр хүн масст таалагддаг болоод удаж байгаа.  Үүнийг ч "Сант Марал"-ын хийсэн ээлжит судалгаанаас харж болохоор.  Тус судалгаанд оролцогчид Монголын топ улстөрчдөөр  У.Хүрэлсүх, Х.Баттулга, Л.Оюун-Эрдэнэ, Ж.Батзандан, Н.Энхбаяр, С.Жавхлан, С.Ганбаатар, Т.Аюурсайхан, Ц.Нямдорж, Б.Жаргалсайхан нарыг  нэрлэжээ.  Гэтэл С.Жавхлан өнгөрсөн гурван жилийн хугацаанд нэг ч хуулийн төсөл санаачлаагүй байдаг. Ж.Батзандан, Л.Оюун-Эрдэнэ, Т.Аюурсайхан гурав өнгөрсөн жил М.Энхболдыг огцруулахаар жагссаны хүчинд зарим нь ЖДҮ авч, зарим нь тушаал дэвшиж, сайд болсон билээ.

Ямар ч байсан сүүлийн үеийн судалгааны дүнгээс харахад, өмнө нь  топ улстөрчдийг тэргүүлж явсан Ерөнхийлөгч нэг байр ухарч, Ерөнхий сайд тэргүүн байранд оржээ. Харин Л.Оюун-Эрдэнэ ах нарынхаа араас нэхэж явна. Уралдаж яваа гурвыг орхиод, урдаа яваа хоёрыг гүйцэхээр цоохор даага жирийхээрээ жирийнэ, Цолмон хүү мэрийхээрээ мэрийнэ гэдэг шиг.  Сонирхолтой нь, топ  гурав маань дундаа ганцхан уяачтай.

Б.БАТ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ХахаХаха
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-04-19 66.181.190.173

судалгаанд оролцогчид нь бүгд үхрүүд монгол орон үхэр сүргээр дүүрэн юм чинь нэг иймэрхүү л дүр зураг гарна

Avatar

Зочин 2019-04-19 202.126.89.66

Улс төрийн дампуурал ,амжиргааны түвшин доройтож байгаа нь ,З,Г ын буруу ,Сангийн сайд ,Монгол банк ,УИХ ынхан хамаатай .Ёрөнхийлөгчид хамаагүй ,санхүү ,эдийн засгийг барьж байгаа ,улстөрчидтэй хамаатай .Улс оронд болж байгаа дампуурал ,зуурдын үхэл ,болж бүтэхгүй зүйл МАН тай холбоотой .Хүрэлсүх одоо л хөдлөж ,ард түмэнлүүгээ чиглэсэн ,ажил хийх хэрэгтэй .

Avatar

Зочин 2019-04-19 182.160.1.100

za naad sudalgaandaa itgej baihaar zugeerl songulia ywuulchih tegeed ur dungee hurttsegee medewuu

Avatar

Зочин 2019-04-19 202.9.43.64

Үнэхээр гайхалтай үр дүн махны үнэ ястай нь 9000 төгрөг шатахуун А-92 1 литр 1800 төгрөг. сүүлийн сард алтны уурхай цэвэрлэх байгууламж нүүрсний уурхайд дараалаад 10 наруй хүн нас барлаа, ам долларын өсөлт, Капитал банкны дампуурал гээд нийгмийг цочоосон хэрэг болоод байхад ерөнхий сайд тэргүүлэгчулс төрд жагсддаг ёстойямар ард түмэн банйа тийм улс төрч байдаг гэж үнэн юм гэж үү. 2020 оны сонгуулийн дүнг үнэнийг шүүх байх

Avatar

Зочин 2019-04-19 103.229.120.60

Ёрөнхий сайдыг дүгнэх гэж байгаа бол ,ард түмний амжиргаа ,хэрэглээний үнэ ,бёнзин шатхуун ,валют ,мөн төрийн шудрага тогтолцоо ,ард иргэддээ тулж ажиллах , юу нь ,болоод ,юу нь болохгүй байна , мөн ард иргэдийн нуруун дээр үүрүүлж байгаа ачаа ,үүнд татвар , эрүүл мэнд , төрийн луйвар ,улс төрчдийн ,Капитал банкнаас авсан зээл ,ард түмнийг хохироож байна ,ЖДҮ гээ хамгаалаад Капитао банкыг зориуд дампууруулсан энэ бүх зүйл ,Хүрэлсүх ,МАН ын хийж байгаа увиагүй үйлдэл .Монголд минь болж бүтэж байгаа зүйл нэг ч алга ,ард түмний худалдан авах чадвар муудаж газарт унлаа .Бүгд банкны өртэй .Үнхээр юм хийдэг гээд байгаа юм бол ,,ард түмнийхээ төлөө зүтгээд хийсэн зүйлтэй ,гарт баригдах ,нүдэнд харагдах юм хийгээч ,одоо бол юу ч хийгээгүй ,ахд түмэн цөхөр ч ,Хүрэлсүхэд итгэж байсан итгэл нь алдаршиллаа .Арай л бишээ .

Avatar

ЗОЧИН 2019-04-19 64.119.25.243

Зарим пялдага Ерөнхийлөгчийг аймаар ажиллаж байгаа гэнээ ... Хэ хэ хэ үнэндээ хагалан бутаргах, худлаа амлахыг л хийсэн байх. Өр хүчингүй болгох яасан, Хужаа нарыг хөөж зайлуулах яасан .. шал худлаа гар. Багахаан боловсролтой, ахархаан бодолтой, харин луйвардах, хор найруулах сэтгэлгээ нь суга хөгжсөн Женко зүгээр л гай бололгүй салгалж байгаад л явах хэрэгтэй !!!

Avatar

Иргэн 2019-04-19 64.119.25.243

ЮУ Ч МЭДЭХГҮЙ, ХОР НАЙРУУЛГА, ХУЛГАЙ, ЛУЙВРААС ӨӨР ЮУ Ч ХИЙХ ЧАДВАРГҮЙ ЖОНХУУ ЕРӨНХИЙЛӨГЧТЭЙ МОНГОЛ УРАГШАА ГИШГИХЭЭ БОЛИЛОО. ЗҮГЭЭР ПОПРОХ ХУДАЛ МАГТУУЛАХААС ӨӨР ЭРМЭЛЗЭЛГҮЙ. ЖЕНКО ТӨМӨР ЗАМ, САЙНШАНДЫН ПАРК ЗЭРГЭЭС ЛУЙВАРДСАН ОЛОН ИХ НАЯДЫН ХӨРӨНГӨӨ ЯДАЖ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭНД ТӨЛӨХ ЁСТОЙ .. ЯЛ ЭДЭЛДЭГГҮЙ ЮМАА ГЭХЭД.

Avatar

Зочин 2019-04-19 212.34.48.123

ЛАВ Л ОЙРЫН10 ЖИЛД ЕРӨНХИЙЛӨГЧ Х. БАТТУЛГААС ИЛҮҮ УЛС ТӨРЧ, УДИРДАГЧ МОНГОЛД ГАРАХГҮЙ!!!

Avatar

Зочин 2019-04-19 212.34.48.123

ЦААГУУРАА ХАГАРАЛДУУЛАХ ГЭСЭН Л ОРОЛДЛОГО! ЭРС ШИНЭЧЛЭЛИЙГ БАРАГ ГАНЦААРАА ШАХУУ , ЭР ЗОРИГТОЙ ЭХЛҮҮЛЖ ЧАДСАН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ Х.БАТТУЛГА ӨНӨӨДӨР МОНГОЛЫН ТУСГААР ТОГТНОЛ, АРД ТҮМНИЙ АМЬДРАЛ САЙЖРАХЫН НАЙДВАРТАЙ БАТАЛГАА!!! ҮҮНИЙГ МАШ БОДИТОЙ, ОЙРООС ХАРЖ ОЙЛГООД ЭХ ОРНЫ ХУВЬ ЗАЯА ХООСОН НАМЧИРАХААС БУС ЭХ ОРОНЧ, БҮТЭЭЛЧ УЛС ТӨРЧДИЙН ЭВ НЭГДЛЭЭС ХАМААРНА ГЭДГИЙГ ХҮРЭЛСҮХ УХААЛАГААР ХЭРЭГЖҮҮЛЖ БАЙНА.

Avatar

Зочи5 2019-04-19 103.229.120.60

Ёрөнхийлөгч маш сайн ажиллаж байгаа ,өөрийнхөө эрх мэдэл ,хуулиараа ажилаа хийж байгаа .Хүрэлсүхэд маш их итгэж байсан ,хийж байгаа юм алга .Улсын минь хөгжил ,ургшаа биш ,хойшоо ухар ч байна .Төр газар шороогоо ухаад ,ард түмэндээ юу ч.наахгүй явж байсан бол одоо ,ард түмнийхээ мөнгөнд гараа дүрж ,дээрэмдэж авлаа ,энэ нь маш аймшигтай .Капитал банкны хадгаламж эзэмшигчдын мөнгийг ,төр ,монгол банк хоёр дээрэмдлээ .

Avatar

Зочин 2019-04-19 103.229.120.60

Ард түмэн ,шунхай ,хулгайч ,сандал ширээтэй зууралдаж ,хувын эрх ашгийг нэгдүгээрт тавьдаг ,мөн ард түмний кармаанд байгаа мөнгийг ,дээрэмдэж хулгай хийдэг улс төрчдыг үзэн ядаж байна .Капитал банкны зээлийн 80 хувыг , улс төрчид эзлэж байгаа .Монгол банк ,сангийн яам ,З.Г маш муу ажиллаж байна .Капитал банкны ,хадгаламж эзэмшигчдын мөнгийг ,төр , монгол банк ,сангийн яам хариуцаж ,хохиролыг нь маш яаралтай шийдэж өгөх хэрэгтэй .Ёрөнхий сайд яагаад чимээгүй байгаад байгааг ,ард түмэн ойлгохгүй байна .Энэ бол цэвэр улс төрийн луйвар .МАН ын дээрэм ,ард түмний амьдрал маш хүнд байна ..Ард түмний өрийг төр тэглэх хэрэгтэй .Улс төрчид банкуудаас маш их хэмжээний мөнгө зээлээд ,түүнийгээ өгч чадахгүй , банкуудыг дампууруулдаг жишиг МАН д тогтлоо .Ард түмэн одоо тэмцэх хэрэгтэй .

Avatar

Зочин 2019-04-19 202.179.2.210

Би ч 20 он хүртэл Ерөнхий сайд Хүрэлсүхэд итгэж байгаа. Харин итгэл даагаад жоохон юм хийгээсэй л гэж бодож байна. Хийгээсэй. Би ажлаа хийгээд амар тайван үр хүүхдүүдтэйгээ баймаар байна. Гэвч энэ улс төр намайг дэндүү оролдоод байх юм. Заримдаа ч үнэхээр бухимдах юм дэндүү шудрага бус зүйл байх юмаа. Би эх орондоо тайван амьдармаар байна.

Avatar

зочин 2019-04-19 185.120.146.117

Итгэчихвэл яана аа

Avatar

Зочин 2019-04-19 202.126.89.44

Сайтад бичигдсэн ,зөв бурууг ,ард түмэг шүүж ,үнэн худалыг нь шудрагаар бичдэг ,ард түмэн ,сэтгэдлээ зөв тавых нь маш зөв .Улс төрчид ,ихэвчлэн өөрсдийгөө дөвийлгөж ,хамгаалсан ,зарим нь худал ,хэн нэгнийг няцаасан мэдээлэлд ,ард түмэн шүүн тунгааж сэтгэгдлээ бичих нь ,маш зөв ,сэтгүүлчид хэн нэгний талд явж байдаг нь ,харамсалтай ,ард түмэн ялгаж чаддаг болсон нь сайшаалтай .Улс төрчид ,улс орныг минь ,хойш татаж ,өөрсдөө баяжиж байгаа нь харамсалтай ,тэгэхдээ тэд ,өөрсдийгөө , үр хүүхэдүүдээ хэдэн үёээр нь унгаж байгаагаа мэддэггүй нь харамсалтай ,бүх юм эзэнтэй ,харж байгаа .Нэг өдөр л өөр дээр нь нөмрөөд ороод ирнэ .Улс төрчид ухаараач !!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

ЗОЧИН 2019-04-19 202.126.89.63

News mn. сайт бол уншигч нарын дунд яс хаяхдаа мэргэжсэн сайт!!!!!!!""".

Avatar

ЗОЧИН 2019-04-19 202.126.89.63

News mn. сайт бол уншигч нарын дунд яс хаяхдаа мэргэжсэн сайт.

Avatar

Зочин 2019-04-19 212.34.48.123

ЦААГУУРАА ХАГАРАЛДУУЛАХ ГЭСЭН Л ОРОЛДЛОГО! ЭРС ШИНЭЧЛЭЛИЙГ БАРАГ ГАНЦААРАА ШАХУУ , ЭР ЗОРИГТОЙ ЭХЛҮҮЛЖ ЧАДСАН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ Х.БАТТУЛГА ӨНӨӨДӨР МОНГОЛЫН ТУСГААР ТОГТНОЛ, АРД ТҮМНИЙ АМЬДРАЛ САЙЖРАХЫН НАЙДВАРТАЙ БАТАЛГАА!!!

Avatar

Зочин 2019-04-19 212.34.48.123

ЦААГУУРАА ХАГАРАЛДУУЛАХ ГЭСЭН Л ОРОЛДЛОГО! ЭРС ШИНЭЧЛЭЛИЙГ БАРАГ ГАНЦААРАА ШАХУУ , ЭР ЗОРИГТОЙ ЭХЛҮҮЛЖ ЧАДСАН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ Х.БАТТУЛГА ӨНӨӨДӨР МОНГОЛЫН ТУСГААР ТОГТНОЛ, АРД ТҮМНИЙ АМЬДРАЛ САЙЖРАХЫН НАЙДВАРТАЙ БАТАЛГАА!!!

Avatar

Зочин 2019-04-19 212.34.48.123

ЦААГУУРАА ХАГАРАЛДУУЛАХ ГЭСЭН Л ОРОЛДЛОГО! ЭРС ШИНЭЧЛЭЛИЙГ БАРАГ ГАНЦААРАА ШАХУУ , ЭР ЗОРИГИЙ ЭХЛҮҮЛЖ ЧАДСАН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ Х.БАТТУЛГА ӨНӨӨДӨР МОНГОЛЫН ТУСГААР ТОГТНОЛ, АРД ТҮМНИЙ АМЬДРАЛ САЙЖРАХЫН НАЙДВАРТАЙ БАТАЛГАА!!!

Avatar

Зочин 2019-04-19 103.229.120.60

Хүрэлсүх тийм мундаг юм бол ,ард түмнийхээ өрийг тэглээд ,түүхэндээ нэрээ ,алтан үсгээр бичүүлээч .Та ямар өөртөө итгэлтэй ,ард түмнээ нэгдүгээрт тавьж ,гарч ирлээ ,одоо харин ,ард түмнийхээ эсрэг болчихлоо .ЁС суудал таны хувын амьдралд хэрэгтэй ,намдаа хэрэгтэй болж ,харагдаж байгааг хараад ард түмэний итгэл ,навс унлаа .ЗГ юуч хийхгүй байна ,гадаадаас орж ирж байгаа мөнгө хаашаа яваад байна .Ард түмний Хянан шалгах хороо байгуулмаар байна .Танай ЗГ улс төрчдийн өрийг тэглэж ,Капитал банкыг даипуурууллаа .Ард түмэн минь ,төрөөс мөнгөө нэхэмжил ,ЗГ аас ,улс төрчдын 80 хувь нь Капитал банкнаас ,маш их хэмжээний мөнгө аваад ,төлж чадахгүй дампуурууллаа .Улс төрчдийн хөрөнгийг нь зараад ,харилцагчдын хохиролыг төр дарах хэрэгтэй .

Avatar

Зочин 2019-04-19 103.229.120.60

Хүрэлсүхийг ард түмэн дэмжиж байсан ,одоо дэмжих хүн ховор ,Энэ ЗГ т бүтэж байгаа юм нэг ч алга ,ард түмний амьдрал өдрөөс ,өдөрт ядуур ч ,өрөндөө баригдан ,банкны өндөр хүүнд дарлуулаад ,орон байргүй гудманд гарцгааж байна .Үүнийг төр засаг харахгүй байна .Капитал банкийг төр хуйвалдаад ,дампууруулчихлаа .Стандарт банкны өрийг ,Капитал банкны ,харилцагч ,хадгаламж эзэмшигчдийн мөнгийг ,кармаанаас нь хүч түрэн хулгай хийж авлаа , долларь ,юаны үнэ тэнгэрт гарлаа .Капитал банкны зээлийн 80 хувыг ,улс төрчид эзэлдэг гэсэн ,тэдний нэрийг ард түмэндээ ил болгож нэрийг нь ,зарлахыг АТГ т хүргүүлэх болно .Хүрэлсүхийн ЗГ маш муу ажиллаж байгаа .ЖДҮ тэй хулгайч ЗГ ,мөн ард түмэнийг ,луйварддаг ,МАН гархаараа банкуудыг дампууруулдаг ,одоо МАН ыг ард түмэн дэмжиж болохгүй .ЗГ ,УИХ ,огцрох хэрэгтэй .Хамгийн муу ЗГ Хүрэлсүх ард түмэн үүнийг хүлээн зөвшөөр ч байгаа .

Avatar

эрдэнэ.с 2019-04-19 150.129.140.87

ТАНАЙ САЙТ ЭЗНИЙХЭЭ БОДЛОГООР ЮУ Ч БИЧСЭН БИД ШҮҮГЭЭД УНШЧИХДАГ БОЛСОН ШҮҮ ДДЭЭ ХӨ

Avatar

Зочин 2019-04-19 139.5.216.108

Сайн байна Ерөнхийлөгч

Avatar

Хүүхдүүд нялх байна даа 2019-04-19 66.181.184.71

Нэг л их шаацгаасан пзданууд цэцэрхэхээ зогсоогоод тэмц л дээ чадахгүй бол наад жорлон шиг амаа татацгааа хийрхсэн муу суудлын бөглөөс гүзээ дүүрэн баааснуууд

Avatar

Зочин 2019-04-19 139.5.216.108

Харин Женко ч их зоригтой юм хийж байгаа шүү. Бусад ерөнхийлөгчид зүгээр л савсагнуур сагсалзуурууд байсан. Эрхбиш бүгдийн нүднээ ил байгаа биз

Avatar

Зочин 2019-04-19 212.34.48.123

ЕРӨНХИЙЛӨГЧ Халтмаагийн Баттулгын ЧИН ХҮСЭЛ БОЛ АРД ОЛНОО АЖИЛ, АМЬДРАЛТАЙ БАЙЛГАЖ МОНГОЛ ОРОНДОО МОНГОЛЧУУДАА ЭЗЭН СУУЛГАХ ЯВДАЛ ЮМ. АРДЧИЛСАН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ГЭДЭГ ИЙМ Л БАЙДАГ, элбэгдорж, энхбаяр,багабаньд, очирбат нар бол жинхэндээ монголын дайснуудын хурууны үзүүрээр хөдөлж, хулгайлах, идэхээс өөр юм хийгээгүй өгөр новшнууд!!!

Avatar

Зочин 2019-04-19 202.9.43.72

Монголчуудын олонхийн дүр төрх. Зайлуул ийм л хүмүүс улс оронг удирдахаар яаж хөгжих билээ дээ гутамшиг. Хөгжлийн тухай яриад ч хэрэггүй. Новш гэж.

Avatar

Зочин 2019-04-19 103.10.23.116

ЭНЭ ҮГИЙГ ӨӨРТӨӨ ХЭЛ ШУДРАГ ШУЛУУН ХУЛГАЙ ЛУЙВАРААС ХОЛ ХҮМҮҮСИЙГ ОНООР НЬ СОНГООГҮЙ ӨӨРТӨӨН ГОМОД

Avatar

БУРУУ цОЛМОН 2019-04-19 103.10.23.116

С Жавхалан хуулийн төсөл санаачлаад яаах юм тэртээ тэргүй их хурал дэмжэж батлахгүй нь тодорой Ганц хүн хүн болдогүй ганц мод гал болдогүй гэдэг шиг л юм шүү дээ түүнийгээ С Жавхалан мэдэж байгаа учир тийм зүүль хийхгүй байгаа юм Дэмжэх байсан бол Жавхалангийн ард эх орноо гэ.сэн эрдэмтэд мэргэд туршлагтай тулахтай хүмүүс олон байна

Avatar

Судлаач 2019-04-19 103.229.121.251

ТОП БИШЭЭ ПОПУУДЫНХ !!!

Avatar

zochin 2019-04-19 66.181.160.26

mongolchuud hen sain hudlaa yridagt n itgedeg bolson .batzandan aeursaihan bold nar hezeenii bayn bolson

Avatar

болдоо 2019-04-19 202.179.25.193

энэ жавхлан гэж хэнд ч хэрэггүй амьтан байна аа .... ёстой хэрэггүй гар ....

Avatar

zochin 2019-04-19 103.229.123.106

ene jawkhlan gedeg mangar patsaan yakhaaraa shildeg uls turch bolchikhson naaj yawdag baynaa?, shal khudlaa sudalgaa bayna

Avatar

888 2019-04-19 202.9.43.230

САНТ МАРАЛ ЖАВХЛАНГ ТОПОДСОНООР ХУЛХИ СУДЛААЧ ГЭДЭГЭЭР ТОДОРЧ ЯВНА...ЭНЭ БААСАНХҮҮ+ЖАВХЛАН ШУДАРГИЙН 5ТАЙ ДӨРӨӨ ХАРШУУЛСАН БОЛ ИРЭХ 20 БҮР ЦААШЛААД ЯВЖ ӨГӨХ БЛАА...ДААНЧ ӨНГӨ МӨНГӨНД БАРЬЦААЛАГДСАН УЛС ТӨРИЙН ЯМАРЧ МЭДРЭМЖГҮЙ ХУЛХИ ГАР ГАРУУД ГЭДГЭЭ БАТАЛСАН...ИХ Л ЮМЫГ ЯЛГАЖ ӨГЛӨӨ ӨНГӨРСӨН ҮЙЛ ЯВДАЛУУД.....

Avatar

Иргэн 2019-04-19 66.181.183.154

Ард түмэн нь мулгуу тэнэг болохоор мэдлэггүй попрогчдыг мундаг гэж үнэлнэ

Avatar

иргэн 2019-04-19 192.82.66.152

Ингэж худлаа судалгаа нэрээр эд нарыг онгироож яадаг байнаа.эдгээртаэй хамт танай судалгааны гадар шороонд унаваа хөөрхий.Дандаа гар хөл бологсодоос нь авсан юм шиг санагдаж байна.Монголд эд нар шиг адгийн улстөрчийн оромцогууд байхгүй.Ингэж худлаа зүйл хийж олны тархиугаадагаа боль хэнч тоохоо больсон хөөе Сант-Маралаа

Avatar

зочин 2019-04-19 66.181.169.110

цэрэг, бөх, сэтгүүлч, дуучин, фенгшү , хуульч.....

Avatar

зочин 2019-04-19 202.131.228.20

Тоон дотор үсэг цохиж явна гэгчээр Улс төрд юу гийгүүлсэн гэж Жавхлан энд байна. Түүний санаачилсан хууль гэж юу ч байхгүй. Даан ч дээ.

Avatar

Зочин 2019-04-19 182.160.34.75

энэ ардчилсан намын хорон суртал ухуулгын сайтыг үтэр түргэн хаа.

Avatar

Тэр уяач ах нь хэн юм? 2019-04-19 43.228.129.131

Путин л биз дээ, бодвол

Avatar

Зочин 2019-04-19 202.131.244.210

Монгол Улсын "топ самраачдын" судалгаа юмуу?

Avatar

зочин 2019-04-19 202.126.89.173

Ах нь нэгл үнэн зүйл хэлэе гэж бодлоо.Энэ сантмаралын судалгаа гэдэг АН намын өрсөлдөгч нарыг гутааж байдаг хөлсний этгээдүүд юм АН намын тэнэгүүд сонгогч түмнийхээ дунд маш их нэр хүндээ алдсан гэдэгээ ойлгооч 20 онд яана даа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж