Ил, задгай авто худалдааны төвүүдийг нүүлгэн шилжүүлж байна | News.MN

Ил, задгай авто худалдааны төвүүдийг нүүлгэн шилжүүлж байна

Ил, задгай авто худалдааны төвүүдийг нүүлгэн шилжүүлж байна

Ил, задгай авто худалдааны төвүүдийг нүүлгэн шилжүүлж байна

Нийслэлийн газар зохион байгуулалтын албанаас хотын төвд ил задгай авто худалдаа эрхэлж буй иргэн, аж ахуйн нэгжүүдийг нүүлгэн шилжүүлж байна. Өнөөдрийн байдлаар ХУД-ийн 15 дугаар хороо, Төв цэнгэлдэх хүрээлэнгийн хойно байрлах “Сүлд” авто худалдааны төв болон Нарны зам дагуух авто худалдааны төвийг нүүлгэн шилжүүлжээ.

Сонгинохайрхан дүүргийн 22 дугаар хороонд Авто худалдааны нэгдсэн төвийг байгуулж, автомашины худалдаа эрхлэгчдийг хотоос гаргаж байгаа юм. Цаашид зөвшөөрөлгүй ил задгай авто машины худалдааны чиглэлээр үйл ажиллагаагаа явуулж байгаа иргэн, аж ахуйн нэгж байгууллагуудыг нүүлгэн шилжүүлэх ажил үргэлжлэн хийгдэнэ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-04-12 64.119.18.136

Да хүрээ чинь хотын захад биш үү төвөөр байгаа нарантуул нтрээ нүүлгээчээ

Avatar

Да Хүрээ захыг нүүлгээч ээ, МАН-ынхаан. 2019-04-12 202.126.89.30

Агаарын бохирдлыг бууруулахыг үнэхээр хүсч байгаа юм бол энэ Шархадны Да Хүрээ захыг Авто худалдааны төв рүү нүүлгэ. Тэгээд Амгалангийн 5 дугаар дулааны станцаас шугам татаж тэр хавийг орон сууцжуул.

Avatar

taij 2019-04-12 66.181.176.231

odoo zorigtoihon shiideed bugdiig ni nuulgeh tsag ni bolson.Uchnuun jil l yarilaa.

Avatar

Зочин 2019-04-12 122.201.28.8

jijigees ni ehlehiima

Avatar

Зочин 2019-04-12 202.72.242.139

Өгөөмөр захыг цэгцлээч

Avatar

Зочин 2019-04-12 202.9.44.103

Да хүрээ гэдэг захыг захад гаргамаар байна

Avatar

Да хүрээг зайлуул 2019-04-12 202.55.188.36

Да хүрээ чинь МАН-х шдээ

Avatar

Зочин 2019-04-12 103.229.123.180

Гандигийн нэрэмжит сургуулийн урдах замыг явган хүний замтай болгох гээд баахан шороо овоолод, хүүхдүүд машин замаар нь яваад дайруулчих гээд байх юмаа. явган хүний замтай болгож өгөж туслаачээ!

Avatar

Зочин 2019-04-12 202.9.42.59

Авто худалдааны төв зарна. 99036850

Avatar

Төвшөө 2019-04-12 202.21.112.37

Хотын төвөөр нэг удирдлагууд маань алхаад контайнер, явган хүний гарц хараасай. Хотын төвдөө ядаж хашаа хороогүй баймаар байна. /гэр хороолол шиг замбараагүй байна. Мөн нэг 9-12 давхар бариад тэр байраа тойроод хашаа хатгадагаа больмоор байна. Ямар их хашаа вэ манай улаанбаатар хотод!!!!!!!!! Хотын төвөө ядаж харагдах байдал сайхан, хоггүй контайнергүй болгож, иргэд дор бүрнээ ухамсартай байж гоё хотыг бүтээцгээе. Минйи хийж чадах зүйл хогоо ил задгай хаяхгүйгээх эхэлнэ.

Avatar

Зочин 2019-04-12 150.129.142.92

Да хүрээ болон түүний хажуугийн хуучин цэргийн обьектуудын хашаанд дүүрэн шинэхуучин машинууд байгаа тэднийг ч гэсэн нүүлгэх нэг цэгт тохижуулсан талбайд байрлуулах хэрэгтэй, өглөө ньочоодөдөр нь буцаадл бөөн түгжрэл үүсгэж байгаа,

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж