Л.Оюун-Эрдэнэ: Ш.Батхүүгээр 40 сая ам.долларыг төлүүлнэ | News.MN

Л.Оюун-Эрдэнэ: Ш.Батхүүгээр 40 сая ам.долларыг төлүүлнэ

Л.Оюун-Эрдэнэ: Ш.Батхүүгээр 40 сая ам.долларыг төлүүлнэ

Л.Оюун-Эрдэнэ: Ш.Батхүүгээр 40 сая ам.долларыг төлүүлнэ

Эрдэнэт үйлдвэрийн "Эрсдэлийн сан"-гаас Стандарт банкинд 40 сая ам.доллар шилжүүлсэн талаар Шадар сайд Ө.Энхтүвшин, Эрдэнэт үйлдвэрийн дарга Х.Бадамсүрэн нар өнгөрсөн долоо хоногт хэвлэлийн бага хурал зарласан билээ.  Үүнтэй холбоотойгоор ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнэ мэдээлэл хийж " “Эрдэнэт үйлдвэр”-ээс  төлсөн 40 сая ам.долларыг “Жаст”-ын Ш.Батхүүгээр төлүүлнэ.  Түүний хөрөнгөтэй холбоотой асуудалд хууль хяналтын байгууллага ажиллах нь зүйтэй.  ЗГХЭГ энэ хэрэг дээр анхаарал хандуулж хамтрах болно. Үл хөдлөх хөрөнгүүд нь хэн уруу яаж шилжсэн нь ээдрээтэй байгаа. Зарим хууль хяналтын байгууллагын удирдлагууд энэ хэрэгт оролцож, хөрөнгийг шилжүүлсэн гэсэн мэдээлэл бий. Прокурор, хууль хяналтын байгууллагын шинэ удирдлагууд үүнд анхаарч ажиллах хэрэгтэй. Шүүээс гэм буруутайг нь тогтоогоогүй байхад "Эрдэнэт" үйлдвэрийн дарга нар, захирал нь буруутай гэж ярих нь учир дутагдалтай” гэсэн юм.

Б.БАТ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

erh chuluu. 2019-04-11 202.9.44.6

sahuuhes gem buruutai ni togtoogdoogui bhad buruutai gej yalaldag hunii neg ni chi biz deeodoo neg ih shuuh shiidne gej hutsaj gene hogiin muu jdu chin esuschin novsh chini

Avatar

Xyrelsyx 2019-04-11 103.26.194.14

ЖДҮ + 40 сая $$$$ хайран мѳнгѳ

Avatar

Зочин 2019-04-11 66.181.178.44

Яана аа Нямдорж сайд маань Алтан авгайгийн байшинд үнэгүй суудаг.Эсвэл хөөгдөх нэг бол Алтан Батхүү хоёрын хуйвалдан нуусан хөрөнгийг илрүүлэх гээд эвгүй ацан шалаанд орж дээ. Хөөгдвөл нөгөө амбаартаа очих байх даа. Хорвоо хатуу юмаа.

Avatar

Black Jack 2019-04-11 103.10.21.21

Хадгаламж банк нь дангаараа 500 сая доллар элбэг хүрнэ. Тэр банкаар нь өрийг нь дарчихгүй юу даа. Нээрээ ингэхэд Хадгаламж банкийг хэн авчихсан юм бэ?

Avatar

На 2019-04-11 203.217.139.225

Батхүүг өрөөр нь далимдуулж шоронд хийж байгаад хамаг юмыг нь булааж аваад дуусгалаа. Тэр хүнд өрөө дараад шоронгоос гарах боломж олгохгүй байгаа нь зориуд хийж байгаа үйл ажиллагаа.

Avatar

Зочин 2019-04-11 66.181.178.44

Өгөх юм үлдээгүй гээ биз дээ. юу яриад тэнэгтээд байна аа.

Avatar

Гомбо 2019-04-11 66.181.178.44

Булаалгах юм үлдээгүй гээ биз дээ. Алтанд балансаас балаансад шилжүүлж. Хөрөнгөө авч үлдэх аргаа олсон гээ биз дээ.

Avatar

Нямаа 2019-04-11 103.212.117.191

Чи хуцаад л байна, үйл явдал чиний хуцхаас хамаарахгүй яваад л байна ш дээ. Ямар нэг юм хийж бидэнд үзүүлээч. Чамайг дэмжиж байснаа бодхоор харин одоо гутарч байна шүү. Хуцдаг нохой бол монголоор л дүүрэн байна.

Avatar

Да 2019-04-11 202.126.89.5

Харагдаач эргүү дагз. Чи өөрөө хамт атвсан

Avatar

Bat 2019-04-11 174.199.15.43

Bathyyg buudchih heregtei surgamj bolno sh dee

Avatar

Зочин 2019-04-11 122.201.21.117

ЖАСТ-ын Батхүүгийн хөрөнгийг бүгдийг нь битүүмжилжсэн гээ биз дээ. хөрөнгөгүй болсон шалдан хүнээр яаж 40 сая доллар төлүүлэх юм бэ? Энэ нэг шоучин баагий одоо болимоор юмаа.

Avatar

Зочин 2019-04-11 103.111.68.3

ХУЛГАЙЧДЫГ БУСАД Нь ЧИЧИРТЭЛ СЭГСЭР, ЖУНАЙ, ХУРЦ, МИЙЁО, ТАРВАГА, СБАЯР НАРААС ЭХЛЭЭД ШОНД ДҮҮЖЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Иргэн 2019-04-11 64.119.16.202

Төлүүлж харагдаач кх кх

Avatar

Зочин 2019-04-11 103.229.121.251

Тэр яах вээ Оюунэрдэнээ Туул гол болон дархан цаазат Богд уулын амуудыг Эрдэнэтийг авсан шигээ дайрч ороод Онцгой Дэглэм тогтоолдоо тэнд чинь дандаа хууль зөрчиж газар авсан этгээдүүд байна цэрэг цагдаагаа хөдөлгөөчээ ккк чөлөөлж чадвал ардын баатар болгоё ккк

Avatar

зочин 2019-04-11 66.181.161.73

стандарт баяр маяр бол жижиг асуудал болчлоо нөгөө тэтгэвриййн сан эрүүл мэндийн сан даший шог болсон хөө

Avatar

Бигэр 2019-04-11 202.9.42.189

Манай төр засагт худал ярьдаг нөхдүүд олондоо олон. Стандарт банк шүүхийн шийдвэртэй 70сая доллараа Монголоос авахаа больчихож гэнээ. Энэ нөхдүүд ямар луйвар хийгээд байгаа бол доо. Муу юмандаа гаршсан хулгайч нарт итгэхгүй байна.

Avatar

Зочин 2019-04-11 202.9.44.129

Одоо энэ хэрэгтэй хэрэггүй мөнгө авч үгүйсгэсэн юм бичиж байгаа хүмүүс болчихвол дээргүй юу.Хуучин бол мянга давтаад үнэмшдэг байсан бол ард түмний чинь нүд нь нээгдсэн.Үр хүүхэд үлдэх хорвоо шүү дээ.Элбэгдорж болон МАНАН одоо замхараад байна.Энэ тэндээс бултас бултас гээд хамаг юм нь илрээд байна.Энэ та бидний амьдрах хорвоо шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-04-11 202.21.108.242

энэ сайн шоучин болох хүүхэд. Баяр, Сугар нар огт гэмгүй үлдэж, Батхүүгээс сохор зоос ч авалгүй үлдээх нууц хуйвалдаан 49% руу дайрах үед эхэлсэн.

Avatar

Зочин 2019-04-11 119.40.98.10

Заавал төлүүлэх хэрэгтэй чадахгүй бол... Оюунэрдэнэ огцор.

Avatar

Зочин 2019-04-11 120.16.157.79

2 ДЭЛДЭН ЧМХЭЭР НЬ ТӨЛҮҮЛЭХ ҮҮ?! ЖОНКУУГААС МӨН 280 САЯ ДОЛЛАР АА АВЧИМААР БАЙНА!!!

Avatar

Зочин 2019-04-11 202.179.24.1

Хуц чиний мөнгө юм уу авмаар байна ч гэх шиг. Жонхуу ч гэх шиг арчаагүй эх орноо гэсэн сэтгэлгүй муу хар ац. Өөрийнх нь эрх ашиг зөрчигдөөд ирэхээр үхлээлдээ муу ацнууд хохь чинь, заяа чинь за муу банди минь

Avatar

Зочин 2019-04-11 178.128.61.85

Заавал төлүүлэх хэрэгтэй, муусайн луйварчингуудыг давраах хэрэггүй.

Avatar

зочин 2019-04-11 202.9.42.57

Стандарт банк 112 саяын авлагаасаа 40 саяыг нь аваад л үлдсэн 72 саяыг нь хаялаа гэжүү ? .... Худлаадаа !!!! ... Энд хэн нэгний заль мэх нуугдаад байна даа ...хаана нь, хэний ,ямар заль нуугдаж байгаа болоо ? ... Банк ч, буяны байгууллага биш дэ !.

Avatar

Зочин 2019-04-11 66.181.161.95

Сурв.- -Стандарт банкны өр албан ёсоор төлөгдөж, дуусгавар болсон гэсэн үг үү?\nЭнхтүвшин.- -Тийм ээ. Гэхдээ энэ мөнгө бол зөвхөн "Эрдэнэт" үйлдвэр баталгаа гаргасан мөнгө дүнг шилжүүлсэн гэсэн үг. Тэр 160 гаруй сая ам.доллар бол Ш.Батхүүгийн өр. Батлан даалтандаа "зөвхөн 40 сая доллар" гэж заагаагүй л бол Батхүүгийн бүх өр (160 сая)-ийг бүгдийг нь ГОК төлж таарна даа!!! Эд нар худлаа рекламдаж байгаа байхаа!!!

Avatar

Гатантан 2019-04-11 138.197.208.157

Хүүкийн хатан Оюук цамнаж гарч байнаа. Чадахгүй мэдэхгүй юмгүй худлаа бөөн ааш

Avatar

ЗОЧИН 2019-04-11 66.181.167.53

БАТХҮҮ ЗАЛЬТАЙ НОВШ. ТҮҮГЭЭР ТӨЛҮҮЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ. ЦААДАХ ЧИНЬ ЖООРТОЙ ШҮҮ. САЙН УХВАЛ ИХ ЮМ ГАРНА ДАА.

Avatar

Зочин 2019-04-11 202.9.43.211

Өмсөх хувцасгүй шалдан хүнээс юуг нь авах гээд байгаа юм. Худлаа шоудаал.

Avatar

гомбо 2019-04-11 64.119.26.40

баттулга, занданшатар, хүрэлсүх энэ 4 улс орныг улаар нь эргүүлэх нь тодорхой болж байна

Avatar