Б.Ундармаа: Банк дампуурахад улс төрийн нөхцөл орсон | News.MN

Б.Ундармаа: Банк дампуурахад улс төрийн нөхцөл орсон

Хуучирсан мэдээ: 2019.04.09-нд нийтлэгдсэн

Б.Ундармаа: Банк дампуурахад улс төрийн нөхцөл орсон

Б.Ундармаа: Банк дампуурахад улс төрийн нөхцөл орсон

Монголбанкнаас "Капитал" банкийг татан буулгах шийдвэртэй холбоотойгоор УИХ-ын гишүүн Б.Ундармаагаас зарим зүйлийг тодруулах гэсэн боловч тэрбээр "Би "Капитал" банкинд ямар ч хувьцаа эзэмшдэггүй. Гэхдээ ийм шийдвэр гарсан нь улс төрийн нөхцөл байдал орсон гэж бодож байна" гэсэн тайлбарыг өгсөн юм.

Тэрбээр энэ асуудлаар ямар нэг тайлбар хийхгүй, ийм шийдвэр гаргасан Монголбанк өөрсдөө тайлбар хийх ёстой гэлээ.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

43 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Галт 2019-04-09 202.126.89.171

Нийгмийн даатгалын мөнгийг ийм жижкэн банкинд байршуулдаг ямар балай шийдвэр вэ?! Анхнаасаа луйвардах гэж байж л дээ

Avatar

Зочин 2019-04-09 122.201.24.200

shirletsen hulgaich yuma! Iimerhuu luivarchidiig uls tord songoj gargaj Jinhene nuur tsaraigaa haruulah bolomj olgoson ard tumendee bayarlalaa.

Avatar

Зочин 2019-04-09 64.119.26.46

Яасан ичдэггүй луйварчин бэ??? Эрүүл мэндийн даатгалын сангийн 135 тэрбум төгрөгийг идчихсэн байж

Avatar

Зочин 2019-04-09 202.9.44.128

За одоо шинэ ерөнхий прохрор,ерөнхий шүүгч 2 ыг хэрхэн ажиллахыг харъя ! Улс төрчидын маш том мөнгө угаалт энд бий гэдгийг цохон хэлье !!!!!

Avatar

Зочин 2019-04-09 202.131.226.221

Ундармаа гуай та одоо надад хамаагүй гэж мэлзэх хэрэггүй танай гэр бүлийн банк гэдэг нь илэрхий шүү дээ Ариунболд гэдэг нөхөр чинь мөн биз дээ бултах газаргүй шүү тэнэг авгай минь

Avatar

ЗОЧИН 2019-04-09 66.181.170.229

Арай ч дээ МАН-ынхан дэндүү ард олныг доромжилж байна даа. Дэлхийн өөр улс оронд бол арга хэмжээ авч ядахдаа худлаа ч гэсэн уучлалт гуйх байсан даа

Avatar

U 2019-04-09 150.129.140.112

Yu we. Arai chde. Bi undarma bish ih huraliin gishuun bish gej ooroo heleerei dee. Deeremchin juiwarchin hulgaich

Avatar

Зочин 2019-04-09 202.126.89.79

s*****g avgai shunal ihdeheer s****m boldog gdg ene l dee

Avatar

Зочин 2019-04-09 202.9.42.153

МАН- ынхан тайгаа хуваагаад идчихсэн болхоороо их додьгор байнаа …за гайгүээ…. 20 онд намтай чинь хусаж байгаад тооцоо хийх байлгүй ..

Avatar

зочин 2019-04-09 202.21.127.170

үнэн байх магадлалтай улс төр албан тушаалтнууд нөлөөлж банкийг зориуд дампууруулсан бас гишүүний оролцоо ч нөлөөлсөн зориуд дампууруулсныг шүүхээр шийдүүлэх хэрэгтэй хамгийн гол хохирогч нь харилцагчид хадгаламж эзэмшигчид бас төр өөрөө хамгийн гол хохирлыг шийдэж байгаа хүмүүс нь татвар төлөгчид гэдгийг төрийг төлөөлж байгаа тэнэг ноёдууд мэдсэн ч мэдэхгүй байгаа нь гаслантай

Avatar

УВАЙГҮЙ 2019-04-09 103.240.241.110

ААВ БАТБАЯР НЬ ТОРГУУД ЭЭЖ НЬ ОЛОН ЯСТАН ХОЛИЛДСОН ЦЭВЭР ХОВДОГИЙНХ

Avatar

УВАЙГҮЙ 2019-04-09 103.240.241.110

ААВ БАТБАЯР НЬ ТОРГУУД ЭЭЖ НЬ ОЛОН ЯСТАН ХОЛИЛДСОН ЦЭВЭР ХОВДОГИЙНХ

Avatar

irgen 2019-04-09 202.70.33.242

Банкны мөнгөөр сонгуульд хэд хэд өрсөлдөө биз дэ.

Avatar

zochin 2019-04-09 202.131.245.34

huvtsaa ezemshih hamaagui nuhur chin zahiral ni shde anh capital bankiig nuhur ni bosgoj yamar ch managementgu ard irgediig iim hund baidald oruulchihaad yaj mongol banknaasa tailbar av gej hutsaj bnaa?? mongol bank ugaasa shiidberee l gargaj bga chi hariutslagaa mun uurch yav baliar aimshgiin kino shig tsaraitai yum chin

Avatar

зочин 2019-04-09 119.40.98.162

Дамдуурахад голлон зүтгэсэн эрхэс хулгайч нарт яаралтай ял асуух хэрэгтэй ш дээ.208 тэрбум яасан ч их мөнгө бэ …..ХАРИУЦЛАГА ТООЦООЧЭЭ…….

Avatar

Иргэн 2019-04-09 103.229.177.66

Капитал банканд байршуулсан байсан Нийгмийн даатгалын сангийн хөрөнгө, Эрүүл мэндийн даатгалын сангийн хөрөнгө, Хөдөлмөр Эрхлэлтийг дэмжих сангийн хөрөнгийн тухай асуудлаар өмнө нь сэтгүүлч Отгон бичиж байсан. Тэр с ангийн мөнгийг одоо яах гэж байна???

Avatar

зочин 2019-04-09 203.91.115.51

энэ төрийн банк дампууруулаад түмний хөрөнгөөр төлүүлэн баяждаг хулгайчдыг хэзээ дарж авах вэ!! энэ чинь арай дэндэж байгаа юм биш үү!!!

Avatar

ЗОЧИН 2019-04-09 202.180.216.19

Алтансүх мэтийн "Эмийн даралттай" менежерүүдтэй хүмүүс яаж хол явахав дээ, зайлуул !

Avatar

Зочин 2019-04-09 5.199.130.188

хаха. олон жилийн өмнө дампуурсан банкийг Элбэгээ Эрдэнээ Миеэ нар нийлээд тогтоогоод байсан шүү дээ. СЭрдэнэ мак Номтойбаяр нар сайд байхдаа тэтгэврийн сангийн 100 тэрбум төгрөгийг энэ банкинд байршуулсан

Avatar

зочин 2019-04-09 202.179.31.242

Нийгмийн даатгалын сангийн 100 биш 280 тэрбумыг наад хэд чинь энэ банкинд байршуулсан гэнээ хө.

Avatar

Зочин 2019-04-09 64.119.16.210

Энэ гэж шуналын тулам байна аа. Бусдын төлөө гэсэн өчүүхэн ч сэтгэлгүй, идэж уух, хулгайлж завших юм хаана байна тэнд. Бузар амлтан юмааа

Avatar

Зочин 2019-04-09 202.131.245.243

Ховдын ховдог торгуудууд тийм байдаг юм.

Avatar

irgen 2019-04-09 139.5.216.30

ENE AVGAI HAANAHIIN n**** VE.TORGUUD LAVTAI BISH.BI MANAI NUTAGT IIM MANGAS BAISNIIG MEDEHGUI YUM.

Avatar

Зочин 2019-04-09 66.181.176.125

ДУРТАЙ НЬ ИДЭЖ УУГААД ТАТВАР ТӨЛӨГЧДИЙН МӨНГӨӨР НӨХӨН ТӨЛҮҮЛДЭГ ЗУРШИЛ БҮР ЭНГИЙН БОЛЖ ДЭЭ.

Avatar

иргэн 2019-04-09 202.9.42.38

Энэ хулгайч луйварчин авгайг УИХ-н гишүүнээс татаж шалга.Ямар муухай шуналтай амьтан бэ.Одоо ѳѳрсдийнхѳѳ хулгай луйврыг улс тѳрѳѳс болсон гэж солиордогоо больцгоо.

Avatar

Zochin 2019-04-09 66.181.161.21

Dampuurch jujiglej bgaan

Avatar

Иргэн 2019-04-09 203.91.116.42

Нийгмийн даатгалын сангийн мөнгөний тухай яагаад мэдээлэхгүй байгаа юм бэ? Аль дээр үед энэ банкинд орсон НД-ийн сангийн мөнгийг буцааж авч чадахгүй байгаа тухай яригдаж байсан. Бид НД-ын шимтгэлд зөндөө мөнгө төлөөд тэр нь энэ хүүхэн шиг шуналтнуудын халаасанд үрэгдээд байвал Монголын энэ олон өвчтэй зовлонтой хүмүүс яах болж байнаа. Энэ арай хэтэрлээ. Энэ банкны эзэмшигчид яагаад дампуурсан, ямар өрийг улс хариуцаад байгааг ил тод болгож мэдээлээч!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

бодлын хулгайч 2019-04-09 66.181.167.53

ИЧИХЭД ЯАНАА. ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮДЭЭ ИЙМ НАЙЗТАЙ БАЙХ ГОЁ БАЙНА УУ. УНДАРМАА ЧИ ЗАЙЛАААААА

Avatar

zochin 2019-04-09 202.179.24.155

ymarch medleggui chunaltai Undarmaa yaaj yvaad iim ondor alban tuschaald churdeg bna, ger buleeree il daldaar ulsiin mongo mon ch ich chumsalsan ,odoo uu gene vee???, chi yg odoo chorond oroch estoi. Chamgiin ich luivarchid chuglasan parlement uter turgen tar.

Avatar

eh oronch 2019-04-09 66.181.168.131

ene awgai yroosoo l shunaltai har l***r baigain yamarch medleggui baij yaj ih huraliin gishuun bolowoo vmhiirsen har n****

Avatar

dambii 2019-04-09 66.181.168.131

ene Undarmaa gedeg awgai yaj ichihgui nadad hamaagui gej hutsaj bainaa ene capital bishreltiin hariya bank shdee nuhur ni Ariunbold gedeg hvn hariutsdag jijig dund uildwerees baahan zeel awchaad tgd bankaa dampuuruulj baidag ene albaar baihoo naad shunaltai awgai chini yuch hiij medene

Avatar

танилц. 2019-04-09 64.119.21.246

ОРИГ МАНын нүүр царай. ХҮҮК бол бүр аймшигт мангас.

Avatar

Zochin 2019-04-09 43.242.243.243

SHUNALIIN TULAMNUUD BURHAN MIN ZAILUULJ UGUUCH

Avatar

зочин 2019-04-09 202.21.97.202

Яах гэж улс төр лүү орсийн. Шунал ихэдвэл шулам болно гэж үнэн юм. Тэр царай марайг нь харчаарай. Одоо төрөөс мөнгө гаргуулж иргэдийн хохирлыг барагдуулах хороо найруулна бээз

Avatar

Иргэн 2019-04-09 202.70.33.164

Монголбанк ийм л хүнд банкны зөвшөөрөл олгосон байна шүү дээ.

Avatar

Иргэн 2019-04-09 202.21.124.19

Энэ хүн Капитал банкинд шууд хувьцаа эзэмшдэггүй ч гэсэн Бишрэлт Группээрээ дамжаад банкны эцсийн өмчлөгч байлгүй дэ. ЖДҮ-ээс мөнгө шааж банкаа өөд нь татах гээд бүтээгүй юм байлгүй дээ. Тэгээд ууртай байгаа байх.

Avatar

Иргэн 2019-04-09 202.21.124.19

Энэ хүн Капитал банкинд шууд хувьцаа эзэмшдэггүй ч гэсэн Бишрэлт Группээрээ дамжаад банкны эфсийн өмчлөгч байлгүй дэ. ЖДҮ-ээс мөнгө шааж банкаа өөд нь татах гээд бүтээгүй юм байлгүй дээ. Тэгээд ууртай байгаа байх.

Avatar

Зочин 2019-04-09 202.126.89.250

90 гаран хувийг нь эзэмшдэг юм биш үү. Олон түмэнд тасдуулах вий.

Avatar

Уншигч 2019-04-09 202.126.89.244

Чиний бишрэлт кампани чинь 99% эзэмдэг мөртөлөө яахаараа биш гэж донгосож бг бнаа.

Avatar

монгол иргэн 2019-04-09 202.131.236.170

Энэ Бишрэлтээр овоглосон Ундармаа гишүүн, нийгмийн даатгалын, бүх ард олны мөнгөөр банкаараа дамжуулж, их ч ашиг олсон байгаа тул УИХ-ын гишүүнээсээ татгалзаж, Ард түмний нийгмийн даатгалын мөнгийг хүүтэй нь буцааж, төлөх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-04-09 202.21.96.134

Хол очиж хуцаж хэвт.

Avatar

Зочин 2019-04-09 202.131.245.243

Энэ Ховдынхон үнэхээр цадахаа мэддэггүй ховдгууд шүү.

Avatar

Зочин 2019-04-09 202.21.100.210

УИХ-н гишүүн төрийн түшээ хүн ингэж өөрөөсөө бүхнийг зайлуулж хадгаламж эзэмшигч нарыг үл тоож болохгүй уурссан олон түмэн чамайг яаж ч мэднэ шүү дээ. хадгаламж эзэмшигч нарыг тайвшруулж та бүхнийг хохиролгүй болохын төлөө би өөрийн чадах бүхнээ хийх болно гэж хэлэх ёстой байсан

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж