МУИС-ийг хотоос нүүлгэхгүй | News.MN

МУИС-ийг хотоос нүүлгэхгүй

МУИС-ийг хотоос нүүлгэхгүй

МУИС-ийг хотоос нүүлгэхгүй

Төрийн өмчийн их, дээд сургуулийг Улаанбаатар хотоос нүүлгэж, дагуул дүүргүүдэд шилжүүлснээр автомашины түгжрэлийг сааруулах боломж байгаа талаар олон жил ярьж, зарим шийдвэрийг төрөөс гаргасан ч хэрэгжилгүй арав дахь жилтэйгээ золгох болж буй.

Салбарын зарим сайд нь “Их сургуулиудыг хотоос гаргана гэдэг бүтэхгүй. Асар их хөрөнгө шаардана, тийм мөнгө нь хаа байна” гэж яриад адлуулсан нь ч бий.

Гэхдээ МУИС-ийн захирал Я.Төмөрбаатарын тайлбараар бол МУИС ойрын хэдэн жилдээ л Улаанбаатар хотоос нүүхгүй нь. Харин ч хуучирч муудсан хичээлийн байраа шинээр барьж, өөд татах ажлыг хийхээр болжээ. Тухайлбал, БНХАУ-ын Засгийн газрын хөнгөлөлттэй урт хугацааны зээлээс 25 сая ам.доллар авч, хичээлийн VI байраа буулган, 16 давхар шинэ барилга барих аж. Уг барилга ашиглалтад оруут лабориториудаа байршуулах юм байна.

Мөн энэ жил багш оюутнуудынхаа үйлчилгээний төвийг барина. Хичээлийн хоёрдугаар байрны ард “food court” гээд барууны жишгээр хоолны газар нээнэ. Цаашдаа оюутнуудынхаа байрыг шинэчлэх зэрэг ажлыг шат дараатай хийхээр төлөвлөж буй юм байна.

Г.ХОРОЛ 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-04-09 150.69.34.101

МУИС ШУТИС гэхээсээ илүү, наад хувийн сургуулиудаа зайлуулаач, тэгвэл наад түгжрээ чинь байхгүй болно шдээ

Avatar

зочин 2019-04-09 150.129.140.198

МУИС ийг дээд боловсролын үйлдвэр гэж үзвэл чанаргүй түүхий эд авч байгаа учир өндөр мэдлэгтэй боловсон хүчин бэлтгэн нийлүүлж чадхгүй байна иймд 600 с дээш оноотой хүүхдийг л элсүүлчих харин төр тэднийг ажлын байраар ханга тэгвэл тийм мэргэжилтнээс нөгөө хэлэх дуртай инновци чинь ар араасаа цжврана

Avatar

Багш 2019-04-09 202.70.34.70

ТЭР 16 ДАВХАР БАЙРАА ХОТООС ГАДАГШ БАРЬЖ ШИНЭ КАМПУС БОЛГОСОН НЬ ДЭЭР. ЕР НЬ СУРГУУЛИЙН БАРИЛГА АЮУЛГҮЙ БАЙДЛЫН ҮҮДНЭЭС ТИЙМ ОЛОН ДАВХАР БАЙДАГГҮЙ. НУРВАЛ МАШ ОЛОН ХҮН ӨРТӨНӨ.

Avatar

Оюутан 2019-04-09 103.26.194.16

Зөв зөв зөв

Avatar

дорж 2019-04-09 203.217.139.225

гэрэл гэгээ нь их сургуулиуддаа байдаг жижиг улсын хувьд нийслэлд байсан нь дээр биз дээ. их сургуулиудын судалгаа шинжилгээний ажил,захиалагч хэрэглэгчийн эрх ашиг гэж байна. Амьд хөгжим гэдэг шиг амьд харилцаа байж эрдэм судлалын ажлын санаа,захиалга,өгөөж гарна. Хаа нэг газар аваачаад дутуу ядуу хаягдвал юу болно гэж? Төрөөс дэмжлэг бараг авдаггүй улсын их сургуулиуд шинэ газар төвхнөх гэдэг айл нүүхтэй зүйрлэх ажил мөн үү. энэ асуудлыг орхиж хэрэггүй үл гүйцэлдэх зүйлд автахаа зогсоо.

Avatar

дорж 2019-04-09 203.217.139.225

Тооцоо судалгаагүй баахан хийрхэл явах юм. Их сургуулиудыг хотоос гаргах чухал юм шиг боловч тийм болоолцоо байна уу" Мөнгө хаана байна,цаг хугацаа хэр шаардагдах вэ? гэх мэт За их сургуулийн эрдэмтэн багш нарын бүрэлдэхүү гэдэг амархан бүрэлддэг юм биш. Тэднийг шинэ газар аваачна гэвэл ар гэрийнхэн үр хүүхдийн нь ажил сургууль гээд өчнөөн зүйл байна. тэрийг шийдэх гэдэг санааны зоргоор бүтэх ажил биш. Багш нарыг нь орхиод сургууль нүүлгэлээ гэхэд юу болох вэ? Манайх шиг гэрэл гэгээ нь их сург

Avatar

Батый 2019-04-09 202.131.230.50

Яг зөв. МУИС, ШУТИС, АУИС, УБИС зэрэг олон арван жилийн бааз суурьтай цөөн сургуулиа хотоос гаргаж болохгүй. Гаргавал сургалтын бодлого алдагдана, бааз суурь нь байхгүй болно. наад зах нь түүхийн дурсгал болохоор барилга байшингуудыг нь "эрх мэдэлтэй луйварчид, хул.гайч" нар аваад сүйд хийнэ. Харин 1990 оноос хойш байгуулагдсан шороон түмэн шинэ сургуулиудыг бүгдийг нь гаргах хэрэгтэй. жишээ: Москвагийн төвөөс Ломоносовын нэрэмжит МосУИС-ийг гаргаж болох уу???????????

Avatar

Зочин 2019-04-09 150.129.140.146

Тэртээ тэргүй сургалтын бодлоготой их дээд сургууль бхгүй болсон. Төлбөр л төлж бвал тэр оюутан сурна уу байна уу сургууль эрдэмтэн нэртэй багш нарт сонин биш болсон.

Avatar

Зочин 2019-04-09 150.129.140.146

МУИС болон монголын их дээд сургуулиудад оюутан болсон залуус мэдсэн сурсан юм юу ч үгүй зэвэрч бна. Жилийн жилд сурсан юмгүй сургалтын төлбөр гарздаад л өнгөрч бна. Их дээд сургуулиуд сургалтаа өөрчлөх ёстой. Барилга байгууламжаа орон нутаг руу гаргаад вакум орчинд бодлогоо өөрчилж сургалтаа явуулвал яасын.

Avatar

Зочин 2019-04-09 124.158.107.98

хотоос зайлцгаа лдаа

Avatar

Зочин 2019-04-09 49.0.141.14

Хотын төвд өндөр барилга шахсаар байгаад бүр түгжрээ болох нь. Хотын бодлого гэж байна уу.

Avatar

Зочин 2019-04-09 202.179.24.42

Oldson mongooroo hotoos gadagsh terelj havitsaa gazar avaad gants negeer n bariad l baih heregtei 10 jiliin daraa tal heseg n nuuh bolomjtoi.

Avatar

kk 2019-04-09 66.181.182.158

naad mongooroo emeelted camp baiguul. vagonoor ajildaa yavtsgaa

Avatar