М.Чинбат, С.Алиманцэцэг нарыг прокурорын орлогчид нэр дэвшүүллээ | News.MN

М.Чинбат, С.Алиманцэцэг нарыг прокурорын орлогчид нэр дэвшүүллээ

М.Чинбат, С.Алиманцэцэг нарыг прокурорын орлогчид нэр дэвшүүллээ

М.Чинбат, С.Алиманцэцэг нарыг прокурорын орлогчид нэр дэвшүүллээ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн зүгээс Ерөнхий прокурорын орлогчид М.Чинбат, С.Алиманцэцэг нарыг нэр дэвшүүлэхээр болсон байна. М.Чинбат нь Улсын Ерөнхий прокурорын газарт Хяналтын хэлтсийн прокуророор ажиллаж байгаа бол С.Алиманцэцэг нь Чингэлтэй дүүргийн зөрчлийн прокуророор ажилладаг юм байна. Тэднийг УИХ-тай зөвшилцөх саналаа хүргүүлэх бөгөөд УИХ дэмжвэл Ерөнхийлөгч зарлиг гаргаж томилох юм.

Дөнгөж сая М.Чинбат, С.Алиманцэцэг нарыг Ерөнхий прокурорын орлогчид нэр дэвшүүлэх саналаа УИХ-д хүргүүлсэн байна.

 

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Сүхээ 2019-04-08 202.126.89.89

Эмэгтэй прокурорыг дэмжиж байна

Avatar

Энхээ 2019-04-08 202.126.89.89

Хаа очиж эмэгтэй хүн нь шударга даа. Алиманцэцэгийг дэмжиж байна

Avatar

T 2019-04-08 59.153.113.11

Ta gehde henig tanidag gej ingej tom tom um biched bdinbe? inedtei humus uma urdah ajilaa aytaihan hivel barav

Avatar

Zochin 2019-04-08 103.229.121.79

Энд бичиж байгаа хүмүүс гол төлөв атаархсан прокурорууд байх шиг байна та. Та нарт хэлэхэд, тамын тогооны үлгэрээсээ сэрж, биесээ дэмжээчээ. Тэгэхгүй гаднаас хүн тавихаар хэн ч юу ч хэлж чаддаггүй шүү дээ.

Avatar

5666 2019-04-08 202.9.42.114

Шал худлаа нөхдүүд байна даа .чинбат бүр худлаа маш их асуудалтай

Avatar

Зочин 2019-04-08 202.126.88.59

Ажил хийгээгүй хүнээс алдаа гардаггүй гэдэг дээ. Цэвэр нэр гэдэг халхавчин дор ажил хийдэггүй, хийх зүрх зориггүй сул хүмүүс томилогдвол хэцүү дээ. Гэхдээ цаг хугацаа бүхний шалгуур!

Avatar

Зочин 2019-04-08 202.126.89.93

ЗА БИЧЛЭГ ГАРЧ ИРЭЭГҮЙ Л БАЙНА УУ? ТЭГВЭЛ ТЭНЦСЭН ГЭЖ ТООЦОХООС

Avatar

Зочин 2019-04-08 203.91.118.180

Хайран сайхан албан тушаалыг ёстой тоглоом болгох нь дээ

Avatar

зочин 2019-04-08 103.9.90.98

ажил хийж чадах хүн ч гэх шиг. энэ 2-ыг ингэж дүгнэвэл прокурорын байгууллага тэр чигээрээ сүйрнэ.Очиж очиж буурал Гансүхийн найз, ямар ч ёс зүйгүй Алиманцэцэгийг хэн, яаж чадна гэж олж дэвшүүлдэг байнаа.Ядаж ажиллаж байсан газраас нь, хүмүүсээс нь асууж, судлаач.

Avatar

Баатар 2019-04-08 103.212.118.57

Зааа, ингэмээр дээ! Яагаад өмнө нь ийм ажил хийж чадах хүнээ сонгож байгаагүй юм???

Avatar

Зочин 2019-04-08 66.181.161.108

Албан тушаалыг шагнал, эрх ямба гэж ойлгодог, нэр хүндийг нь унагаадаг нөхдүүд л байна, ажил хийх хүн огт алга байна

Avatar

З 2019-04-08 64.119.20.10

Шударга, Монголоо гэсэн сэтгэлтэй хүмүүс байгаасай даа… Мөн ямар ч дарамтанд тэсэхээр тэнхээтэй хүмүүс байгаасай даа…

Avatar

болтугай 2019-04-08 124.158.111.6

ЗА БОЛТУГАЙ БОЛТУГАЙ ХЭДЭН ЖИЛИЙЙН ДАРАА ХАРАХ Л ҮЛДЛЭЭ6 ОДОО ЯАЯ ГЭХЭВ БИДНИЙ СОНГОСОН ТӨР.

Avatar

зочин 2019-04-08 202.170.71.39

үнэхээр чадвартай мэдлэгтэй, шударга хүмүүсээ нэр дэвшүүлж сонгох хэрэгтэй. ийм том албан тушаалд дэвшүүлэхдээ ашиг сонирхол, хээл хахууль, намчирхал огтхон ч байж болохгүй. үнэхээр шударга байх ёситой

Avatar

Ха ра 2019-04-08 202.9.45.0

Архчин байгийдаа Алтан гадас олгосон одоо албан тушаал олгох гэнэ ха ха

Avatar

монгол иргэн 2019-04-08 202.131.236.170

Ингээд л дараагийн манан эхэлж байна даа. Чингэлтэй дүүрэг Миеэгийн хувийн компани шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-04-08 103.212.118.57

Шаааагааааач хэхэхэ, чиний IP хаягаар чинь таниж байна шүү! Битгий атаарх чи хэзээ ч очиж чадахгүй, чи бол ажиллаа хийдэггүй дан мөнгө хардаг шд

Avatar

Зочин 2019-04-08 49.0.212.88

Estoi hamgiin bolomjtoi mundaguud bna. Amjilt husye!!!

Avatar

UB-Erdemiin anhnii togsogch! 2019-04-08 103.26.195.247

Alimaa bagsh mundag bagsh baisan shuu. Amjilt husie.

Avatar

Зочин 2019-04-08 202.126.89.199

Aliman tsetseg duuregt ajillaj chadahgui bgaa hu yun uhseniih ni ulsiin orlogch ve

Avatar