Х.Тэмүүжин, Г.Батхүү нар АН-ын дэд дарга болов | News.MN

Х.Тэмүүжин, Г.Батхүү нар АН-ын дэд дарга болов

Х.Тэмүүжин, Г.Батхүү нар АН-ын дэд дарга болов

Х.Тэмүүжин, Г.Батхүү нар АН-ын дэд дарга болов

Ардчилсан намын өнгөрсөн амралтын өдрүүдэд 29 жилийн ойгоо тэмдэглэж, Үндэсний бодлогын хорооны хуралдаанаа хийв. Энэ хуралдаанаар УИХ-ын гишүүн асан Х.Тэмүүжин, Г.Батхүү, Б.Дэлгэрмаа нарыг Ардчилсан намын дэд даргаар сонгов. Ингээд

Ардчилсан нам Х.Тэмүүжин, Р.Амаржаргал, З.Нарантуяа, Г.Батхүү, Б.Пүрэвдорж, ОХУ-ын суух онц бөгөөд Элчин сайд асан Б.Дэлгэрмаа гэсэн зургаан дэд даргатай боллоо.

Өмнөх Үндэсний бодлогын хорооны хуралдаанаар УИХ-ын гишүүн З.Нарантуяа, Б.Пүрэвдорж, Р.Амаржаргал нарыг дэд даргаараа сонгоод байсан юм. УИХ-ын гишүүн асан Х.Тэмүүжин, Р.Амаржаргал нарын гишүүд өмнө нь намын үйл ажиллагаанд идэвх санаачлагагүй оролцсон, татвар төлөөгүй гэх шалтгаанаар ҮБХ-ны гишүүнээс хасагдаж байсан юм. Гэвч намын дүрмийн дагуу дахин ротаци хийх, тэрхүү ротацийн сонгуульд хасагдсан гишүүд дахин оролцох боломжтой гэдгийг тухайн үеийн намын удирдлага хэлж байсан юм. Ингээд ирэх 2020 оны сонгуулийн өмнөх жил сүүлчийн ротаци хийх намын дүрмийн дагуу ротаци хийх, намын дэд дарга нараа сонгожээ. УИХ-ын гишүүн Х.Тэмүүжингийн хувьд ҮБХ-ны ротацид Төв аймгаас сонгогдсон бөгөөд бүр намын дэд дарга болов.

ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН АХ Х.БАТТУУЛ, ТАМГЫН ДАРГА З.ЭНХБОЛД НАР ҮБХ-НД СОНГОГДЖЭЭ

УИХ-ын сонгуулийн жил ҮБХ-ны гишүүдийн дунд ротаци хийхгүй, зөвхөн ҮБХ-ны гишүүн л УИХ-ын сонгуульд нэр дэвших дүрэм АН-д үйлчилж буй. Тиймээс өнгөрсөн гуравдугаар сарын сүүлчээс эхлэн АН-ын ҮБХ-ны гишүүдийн ротаци явагдсан. ҮБХ нь залуучууд, эмэгтэйчүүд, чөлөөт гэсэн сонголттой. Тэгвэл 2020 оны сонгуулийг угтсан, нэр дэвших санаатай хэд хэдэн хүн бууриа сэлгэсэн бол зарим нь шинээр сонгогдон ҮБХ-ны гишүүн болжээ. Тухайлбал, Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд Сүхбаатар дүүргээс сонгогдсон бөгөөд тэрбээр МАН-ын гишүүн Ц.Мөнх-Оргилтой би өрсөлдөнө гэдгээ хэлж байсан удаатай. Ерөнхийлөгчийн төрсөн ах Х.Баттуул энэ удаад  Хан-Уул дүүргээс ҮБХ-нд сонгогджээ.  Түүнээс гадна Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын даргаар ажиллаж байсан П.Цагаан Баянзүрх дүүргээс, УИХ-ын гишүүн асан Д.Одхүү Сонгинохайрхан дүүргээс тус тус сонгогдон орж иржээ. Ийнхүү бууриа сэлгэсэн нь 2020 онд тус тойргуудад нэр дэвшихээр зэхэж буйн илрэл болов уу.

Ш.ЧИМЭГ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
2
БурууБуруу
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

31 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-04-08 202.9.42.3

АПУ Батхүүг дэд дарга Дүүг нь АН ын дээд шагналаар шагнаж байгаа бол Ардчилал архинд живж мөнгөнд бууж өгч… Харамсалтай.

Avatar

ЗОЧИН 2019-04-08 66.181.189.49

МАНАНГИЙН АН-ХАНГ ӨӨРЧЛӨХГҮЙ БОЛ АН НАМ 20 ОНД ГАНЦ Ч СУУДАЛ АВАХГҮЙ…

Avatar

ЗОЧИН 2019-04-08 66.181.189.49

МАНАНГИЙН АН-ЫХАНГ СОЛИХГҮЙ БОЛ 20 ОНД ГАНЦ Ч СУУДАЛ АВАХГҮЙ АН НАМ…

Avatar

zochin 2019-04-08 203.221.32.119

amaraa temuujin 2-s busadn demiidee bathuu hogiin hulgaich hujirt- batulziin 70 km zam taviulj chadahgui mya gishuun setgel bval uuruusuu taviulsanch boliishd tehed juulchnii gol zam bas 2 sumiin irgediig munch olon jil huurch bndaa

Avatar

Нямаа 2019-04-08 139.5.216.113

Баахан зурагдсан пянзнууд тавиад 2020 онд бүжиглэх юм биз дээ. Ард түмэн бол бүжиглэхгүй л боловуу даа, өөрсдөө бол харин одооноос бүжиглээд эхэлчихсэн юм байна. Амжилт хүсье

Avatar

Сайн ах нар 2019-04-08 64.119.22.226

Сайн ах нар гарчээ кккккк

Avatar

ӨӨЛД 2019-04-08 202.179.31.46

Э-дээс салахгүй бол 2020 оролцод дэмий шүү

Avatar

ӨӨЛД 2019-04-08 202.179.31.46

Э-үүдээс салахгүй бол хогшин

Avatar

Ардчиллыг дэмжигч 2019-04-08 202.55.180.226

Г.Батхүүг АН-ын дэд даргаар сонгосон нь маш зөв үйлдэл. АН эв нэгдэл рүү явж эхэллээ. УИХ-ын гишүүн, АН-ын дарга С.Эрдэнэ дарангуйллын эсрэг тэмцэхээр шийдсэн нь тодорхой боллоо. Х.Баттулга, У.Хүрэлсүхийн цэрэг, улстөрийн дарангуйлал 1 хүний засаглал руу явж буйг мартаж болохгүй.

Avatar

Зочин 2019-04-08 202.9.43.96

Чамайг өрөвдлөө гэжжж

Avatar

zochin 2019-04-08 112.72.9.26

ene Bathuu ene ter yu ve oor hun oldohgui yum uu

Avatar

МАНАНГИЙН АНУУС КАПУТ !!! 2019-04-08 202.126.89.68

НУРЖ БАЙГАА АНУУС ЯМАРЧ ОЛОН ДЭД ДАРГАНЦАРТАЙ ЮМ БЭ ? ХА ХА ХА !!!

Avatar

монгол иргэн 2019-04-08 202.131.236.170

Зуун ямаанд жаран ухна.

Avatar

Irgen 2019-04-08 202.9.45.55

Amarjargalaas busd n demii

Avatar

Х.Тэмүүжин, Р.Амаржаргал, З.Нарантуяа, Г.Батхүү, Б.Пүрэвдорж, ОХУ-ын суух онц бөгөөд Элчин сайд асан Б.Дэлгэрмаа 2019-04-08 119.40.97.6

Еэ энэ хэд дотор Батхүү нь арай гайгүй байх бусад нь хэрэг алга.Эрдэнийн гарын дор хүмүүс юу хийх вэ?АН бүр запарч байхгүй болох ирээдүй харагдаж байх шиг.Цаг хугацаа харуулах байхдаа.Эрдэнийг намын даргаас буулгахгүй бол бүр самарч гүйцэх нь дээ.УИХ-ын поторч АН-ын нэр хүнд бүр байхгүй болсон.Батзандан,Болд 2-ыг дагаад арай гайгүй намын гишүүд нь явчих ирээдүй харагдаад байна.Алтанхуягч гшэсэн бас энэ намаас хүн салгаж авах санаа бас л байгаа.Ингээд ирэхээр АН бүр байхгүй болох болно.

Avatar

Зочин 2019-04-08 202.9.43.96

Батхүү$$$$

Avatar

Zochin 2019-04-08 66.181.191.92

Odoo elbegdorjiig sanhuugin dargaar n tavichih

Avatar

Зочин 2019-04-08 202.126.89.93

ӨӨ ЭНЭ НАМ БАЙСАН ЮМ УУ? БАЙГААГАА ИНГЭЖ ХАРУУЛЖ БАЙНА УУ? ХӨӨРХИЙС

Avatar

Zochin 2019-04-08 64.119.19.132

AN MANDTUGAI!!!

Avatar

Зочин 2019-04-08 66.181.177.157

а******н Ан

Avatar

Зочин 2019-04-08 66.181.177.157

АН ЁСТОЙ ИЧИХГҮЙ л******д МӨНГӨНИЙ ЖАГСААЛ ХИЙСЭН ХОНХНЫ ДУУ ТАНАЙ НАМД ЗОХИСГҮЙ БНА БӨХИЙН ӨРГӨӨГ АН БУЗАРТУУЛСАН ХОНХНЫ ДУУ ТАВЬЖ С ЗОИРИГИЙГ АЛСАН а******н ЭЛБЭГЭЭГ ХАМГААЛЖ МАНАН МАФИЙН ЖАГСААЛ БОЛСОН ОНИГОО АНЫ ДАРГА ГЭХ а******н ЭРДЭНЭ Д САЛААВЧ БӨГЛӨН ШҮҮ АН ХЭЗЭЭЧ САЙНАА ҮЗЭХГҮЙ БҮГД ЯЛТАНУУД МАШ ИХ НОТОЙ ХУЛГАЙЧИД АЛУУРЧИД АНД Л БНА

Avatar

Зочин 2019-04-08 66.181.161.54

Зи болон Нарантуяа гэж б**с долоогч дарга маргааш болохоор энэ нам ч дээ Хошин шог биз дээ

Avatar

САРАН 2019-04-08 103.9.90.130

1950,1960-ААД ОНЫ ХҮМҮҮС ЭНЭ НАМЫН ДЭД ДАРГА ХИЙХЭЭР ЧИНЬ ЭНЭ НАМ ӨӨРӨӨ ҮНЭТ ЗҮЙЛГҮЙ ТҮҮХ БОЛЖ ҮЛДЛЭЭ ДЭЭ, ХӨӨРХИЙ ГЭЖ…,

Avatar

zocnin 2019-04-08 69.76.229.35

2O ONI SONGUULDBOHCNUUD DUUCNID URLAGIIN DEEREES NI J,D,U CNIN KOMPANIIN ZAHIRLUUDIIG b** SONGOOROI YDAHNAA NOMIIN DUU SONSSON ULSUUDAA SONGOTSGOOE,,,,,,

Avatar

ХН 2019-04-08 202.179.24.82

нэр цэвэр юм байдаггүй юм уу танай нам . дан гахай нохой бах мэлхий дарвайсан хулгайчууд цуглахын.

Avatar

Зочин 2019-04-08 202.126.89.68

МАНАНГИЙН АНУУСЫГ ҮНДСЭЭР НЬ ӨӨРЧЛӨХГҮЙ БОЛ ӨНГӨРСӨӨН !!! ХАЙРАН НАМЫГ ХУЛГАЙ , ЛУЙВРЫН БҮЛЭГЛЭЛ СӨНӨӨЛӨӨ !!!

Avatar

Зочин 2019-04-08 104.238.32.84

Ene hulgaichdiin nam butehgui. Erdene metiin humuus darfa bolohoor yaj yavah vedee

Avatar

зочин 2019-04-08 66.181.161.43

баттуул Eрөнхийлөгчийн дүү мэдээгээ хяна.

Avatar

ХА ХА 2019-04-08 64.119.21.121

АН -Д СОНГУУЛЬ БУЛХАЙДАГЧ, АРХИАР МОНГОЛЫГ ХОРДУУЛАГЧ БУХАНДАЙ БАТХҮҮ, ӨӨРИЙГӨӨ МОНГОЛЫН ТЭРГҮҮН ХУУЛЬЧ ХЭМЭЭН ӨРГӨМЛӨГЧ ХЭМЭЭН ӨРГӨМЖЛӨН САЙРХАГЧ ,ЗӨРҮҮД МУЙХРААР УЛСЫН ҮНЭТЭЙ ХӨРӨНГИЙГ ҮРЭГДҮҮЛЭЭД ТӨЛӨХГҮЙ ГҮРИЙЖ, БАС ХАР ТАМХИ ХҮҮХЭН ШУУХАНДАГЧ, МАН-Ы МАФИЙГ ҮХЭН ХАТАН ХАМГААЛАГЧ, БИТҮҮ ХАМАРТ ТЭМҮҮЖИНГЭЭС ӨӨР ОЛИГТОЙ УЛС ТӨРЧ АЛГА УУ?

Avatar

ХА ХА 2019-04-08 64.119.21.121

АН -Д СОНГУУЛЬ БУЛХАЙДАГЧ, АРХИАР МОНГОЛЫГ ХОРДУУЛАГЧ БУХАНДАЙ БАТХҮҮ, ӨӨРИЙГӨӨ МОНГОЛЫН ТЭРГҮҮН ХУУЛЬЧ ХЭМЭЭН ӨРГӨМЛӨГЧ ХЭМЭЭН ӨРГӨМЖЛӨН САЙРХАГЧ ,ЗӨРҮҮД МУЙХРААР УЛСЫН ҮНЭТЭЙ ХӨРӨНГИЙГ ҮРЭГДҮҮЛЭЭД ТӨЛӨХГҮЙ ГҮРИЙЖ, БАС ХАР ТАМХИ ХҮҮХЭН ШУУХАНДАГЧ, МАН-Ы МАФИЙГ ҮХЭН ХАТАН ХАМГААЛАГЧ, БИТҮҮ ХАМАРТ ТЭМҮҮЖИНГЭЭС ӨӨР ОЛИГТОЙ УЛС ТӨРЧ АЛГА УУ?

Avatar

Зочин 2019-04-08 202.179.27.153

Одоо АН-ын дарга гээд байгаа эрүүгийн нөхөр чинь хэн билээ дээ?, тэр нөрийг бушуухан зайлуулах хэрэгтэй, тэгээд эрүүл саруул бодлого эрчтэй явуулахгүй бол 2020 он хаяанд ирлээ шүү!!! АН-ыг дотроос нь хорлон сүйтгэдэг дайснууд бий шүү!!! Хамгийн аюултай нь Зика вирус байна, болгоомжил!!!!! Дотроос хорлох хамгийн аюултай байдаг!!!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж