ОХУ-аас сонгуульд хөндлөнгөөс оролцохоос сэрэмжлүүлэв | News.MN

ОХУ-аас сонгуульд хөндлөнгөөс оролцохоос сэрэмжлүүлэв

ОХУ-аас сонгуульд хөндлөнгөөс оролцохоос сэрэмжлүүлэв

ОХУ-аас сонгуульд хөндлөнгөөс оролцохоос сэрэмжлүүлэв

Ирэх намар болох Канадын парламентын сонгуульд ОХУ-аас хөндлөнгөөс оролцож, нөлөөлөх эрсдэлтэй гэдгийг  ерөнхий сайд Жастин Тёрдо баасан гаригт анхааруулав. Тэрбээр жил ирэх тусам гадаад хүчин зүйлийн оролцоо эсвэл хөндлөнгөөс нөлөөлөх байдал нэмэгдэж байна. Ялангуяа ОХУ гэх мэт гадаадын орнууд олон нийтийн сүлжээг ашиглан ард иргэдийг талцуулах кампанит ажил явуулж байна гэж тэрбээр ярьжээ.

Өмнө нь Канадын гадаад хэргийн сайд сонгуульд гадаад орноос нөлөөлөх оролдлого гарч магадгүй хэмээн мэдэгдэж байв.

Эх сурвалж: Agence-France Presse

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-04-06 66.181.161.90

Их юм санасан бөөснүүд вэ Орос Канад мэтийн хэнд ч хэрэггүй улсыг тоохгүйлдээ

Avatar

ХН 2019-04-06 64.119.21.121

АНУ- ИЙН МӨНХИЙН БООЛ БӨГС ДОЛООГЧ ДОЛДОЙ

Avatar

Иргэн 2019-04-06 139.5.219.49

Энэ тэнэг аминдаа америкуудад тал засаж байгаам байх даа. АНУ шоу дуурайгаад л

Avatar

Зочин 2019-04-06 139.5.219.49

Хэхэ хажуудахь АНУ-гаасаа л сэрэмжил ..

Avatar

Зочин 2019-04-06 173.66.16.120

Oros bol delhiin hargis tsagdaa yumaa.\nPutiniig mongolchuud l umuurdug, busad bvh uls vndesten jigshin zebvvcdeg yum shig bnadoo.

Avatar

Зочин 2019-04-06 202.9.43.126

Оросоор шоу хийж ханахгүй юм даа

Avatar

Др 2019-04-06 64.119.27.41

2009 гүржийн сонгуулиас эхлээд нийт 8 улсын сонгуулийг бутлиатуулсан илэрсэн тэр дотор нь Монгол, Украин, Венесвуэл, Ливи, Америк г.м.

Avatar

Монголын иргэн! 2019-04-06 64.119.27.41

путин эхнэрээсээ салснаа барууныхны буруу гэж боддог гэж дотоодын том мэдээлэлийн хэрэгсэлээрээ ярьсан.

Avatar

Ха ха 2019-04-06 202.9.42.178

Муу л юм болвол хойд талын хар овоохой...

Avatar

зочин 2019-04-06 182.160.36.12

ДЭЛХИЙН ГАНЦ "ЖИВХТЭЙ" ЕРӨНХИЙ САЙД, ГЭНЭ ЦАЙЛГАН МӨРӨӨДӨЛТЭЙ ХӨӨРХӨН ШҮҮ, АЛИВ НЭГ ҮНСЬЕ УУНАНАНА

Avatar

Зочин 2019-04-06 64.119.16.164

Барууныхан гэдэс өвдөж гүйлгэлээ, орсуудаас л боллоо, тэд хор өгсөн байж магадгүй гэх нь холгүй юм ярих юм.

Avatar

Zochin 2019-04-06 209.52.88.98

Naad teneg chin ugaasaa hoogdoh fez baigaa yum aa Tegeed ireh songuuliar unachihaad Orsuudaas bolloo gez balairah gez odoonoos zohion baigaalz nuhee beldez baina

Avatar

Зочин 2019-04-06 173.66.16.120

Zochin Ta lab l mongol helnii meregjilten bish bna. \nSetgvvlchiin bichsen ni taniihaas ilvv zuv bna.

Avatar

зочин 2019-04-06 202.9.43.81

Зөв л сэрэмжлүүлэг байна ..... Монголд бол бүр ялуулаад тавьчихсан байгаа биздээ .

Avatar

зочин 2019-04-06 182.160.36.12

та нар тээглэж унасан ч тэр гайтай оросууд л буруутай шд, барууны мэдээллий хамгийн новш нь цуурхал гаргаад тэрнийгээ баталж чаддаггүй, тэгээд энэ мэт монгол нь түүнийг нь үнэн гэж итгээстэй, энэ мэт хүмүүс аль нэг улсын эсрэг болвол тэгээд л болоо шд, мэдээ нь fake news байсан эсэх нь огт хамаагүй

Avatar

Зочин 2019-04-06 150.129.142.224

"ОХУ-ААС СОНГУУЛЬД ХӨНДЛӨНГӨӨС ОРОЛЦОХООС СЭРЭМЖЛҮҮЛЭВ" - энэ бичсэнээ эргээд нэг хар даа!!! Хэн нь хэнийгээ сэрэмжлүүлэв?? "ОХУ-аас" - "Хөндөлөнгөөс" ?? Нэг дор 3 "аас, өөс, оос" дагавр оруулахаар чинь юу гэж ойлгох юм бэ??? Уул санаа нь "ОХУ сонгуульд хөндлөнгөөс оролцох вий гэж сэрэмжлүүлэв" гэсэн ухаантай юм болов уу даа???

Avatar

Зочин 2019-04-06 150.129.142.224

"ОХУ-ААС СОНГУУЛЬД ХӨНДЛӨНГӨӨС ОРОЛЦОХООС СЭРЭМЖЛҮҮЛЭВ" - энэ бичсэнээ эргээд нэг хар даа!!! Хэн нь хэнийгээ сэрэмжлүүлэв?? "ОХУ-аас" - "Хөндөлөнгөөс" ?? Нэг дор 2 "аас, өөс" дагавр оруулахаар чинь юу гэж ойлгох юм бэ??? Уул санаа нь "ОХУ сонгуульд хөндлөнгөөс оролцох вий гэж сэрэмжлүүлэв" гэсэн ухаантай юм болов уу даа???

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж