Ө.Энхтүвшин: "Стандарт" банкны дансанд 40 сая доллар шилжүүлсэн | News.MN

Ө.Энхтүвшин: "Стандарт" банкны дансанд 40 сая доллар шилжүүлсэн

Ө.Энхтүвшин: "Стандарт" банкны дансанд 40 сая доллар шилжүүлсэн

Шадар сайд Ө.Энхтүвшин, “Эрдэнэт” үйлдвэрийн захирал Х.Бадамсүрэн нар Стандарт банкны өрийн талаар мэдээлэл хийж байна.

Posted by News.mn on Thursday, April 4, 2019

Шадар сайд Ө.Энхтүвшин “Эрдэнэт” үйлдвэрийн захирал Х.Бадамсүрэн нар өнөөдөр /2019.04.05/ “Стандарт” банктай холбоотой өрийн асуудлаар мэдээлэл хийлээ. “Эрдэнэт” үйлдвэрийн батлан даалттайгаар Стандарт банкнаас анх  160,1 сая ам.долларыг авсан байна. Стандарт банк мөнгөө төлөхгүй байхаар нь 2012 онд Лондонгийн Арбитрийн шүүхэд хандсан. “Эрдэнэт” үйлдвэрээс 86,95 сая ам.долларыг нэхэмжилжээ. Учир нь “Эрдэнэт” үйлдвэр батлан даагчаар орсон юм билээ. Ингээд Лондонгийн арбитрийн шүүхээс манайхыг 51 сая ам.доллар төлөх шийдвэр гаргасан байна. Уг шийдвэрийг манай тал хүлээн зөвшөөрөөгүй учир Английн шүүхэд мөн хандсан аж. Английн шүүхийн шийдвэр эцсийнх байсан учир Ерөнхий сайдын захирамжаар Шадар сайдаар ахлуулсан ажлын хэсгийг 2018 оны наймдугаар сард гаргажээ. Ажлын хэсэг хэд хэдэн удаа хуралдсан байна. Английн дээд шүүх “Эрдэнэт” үйлдвэрийн төлбөрийн гүйлгээг царцаах, "Стандарт" банкны төлбөрийн асуудлыг шийдвэрлэхгүй бол эд хөрөнгийг хурааж авах хүртэл шийдвэр гаргасан байна. Ажлын хэсэг эхний ээлжинд гаднын асуудлаа шийдвэрлээд, дараагаар нь дотоодын асуудалдаа орох саналыг Засгийн газарт оруулж, дэмжжээ.

ШАДАР САЙД Ө.ЭНХТҮВШИН:

-Английн шүүхийн шийдвэрээр "Эрдэнэт" үйлдвэрт төлөх төлбөрийн гүйлгээх царцаах, дэлхийн хэмжээнд харилцагч талын компаниудад мэдэгдсэн байсан. Энэ нь том асуудал үүсэх байсан. Энэ асуудлыг яаралтай шийдэхгүй бол "Стандарт" банкны зүгээс гуравдагч этгээдэд 51 хувийг худалдаалах эрсдэл үүсээд байсан. Мөн үйлдэврийн удирдлагуудад гадаадад зорчуулахгүй байх, хөрөнгийг царцаах эрсдэл үүсэх байсан учраас ажлын хэсгийн зүгээс өрийг төлөх саналыг Засгийн газарт оруулсан. Ингэхдээ аль болох бага төлбөрийг төлөх ёстой гэж үзсэн. Эхний ээлжинд гадаадын өрөө төлөөд, дараа нь дотооддоо буруутай этгээдүүдээр төлүүлэх саналыг Засгийн газар дэмжсэн. Нөгөө тал шууд уулзахгүй байсан бөгөөд төлбөрөө төл гэдэг шаардлагыг тавьсан. Тиймээс АНУ-ын компанийг зуучлагчийг олж, яриа хэлэлцээр хийсэн. Хэлэлцээр удаан хугацаанд хийгдсэн бөгөөд өнөөдрийн байдлаар 40 сая ам.долларыг “Эрдэнэт” үйлдвэрийн эрсдлийн сангаас гаргаж, Стандарт банкинд шилжүүлсэн. Одоо гадна талдаа асуудалгүй болсон учраас буруутай этгээдүүдээр энэ мөнгийг төлүүлнэ.

Ийнхүү мэдээллийн дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өглөө. 

-Стандарт банкны өр албан ёсоор төлөгдөж, дуусгавар болсон гэсэн үг үү?

-Тийм ээ. Гэхдээ энэ мөнгө бол зөвхөн "Эрдэнэт" үйлдвэр баталгаа гаргасан мөнгө дүнг шилжүүлсэн гэсэн үг. Тэр 160 гаруй сая ам.доллар бол Ш.Батхүүгийн өр.

-Ш.Батхүүгийн гарын үсэг хуурамч байсан эсэх асуудлыг шийдэх хуулийн байгууллагын шалгалт эцэслэгдээгүй байна. Энэ шийдвэрийг хүлээх боломж байгаагүй юм уу?

-Хүлээх боломжгүй. Өдөр бүр хүү, алданги нэмэгдээд байсан. Ингэсээр нэг мэдэхэд үйлдвэрийн тодорхой хувийг алдах эрсдэл үүсэх боломжтой байсан.

-40 сая ам.доллар бол бага мөнгө биш. Үйлдвэр өөрөө төрийн өмч, татвар төлөгчдийн мөнгө. Нэг хэсэг хүний хариуцлагагүй байдлаас болж үр ашиггүй төлбөр төлж байна. Хариуцлага тооцох уу?

-Буруутай этгээдээр төлүүлэх асуудлыг шүүхээр шийдэж, эцэслэнэ. Шүүх буруутай этгээдээр төлүүлэх ажлаа бид дотооддоо хийнэ. Хууль шүүхийн байгууллага шуурхай ажиллах байх.

-"Монголын зэс"корпорацийн захирал Ц.Пүрэвтүвшинд мөн бичиг ирсэн гэсэн. Энэ ямар утгатай бичиг вэ?

-Гуравдугаар сарын 1-ний өдрийн бичиг бөгөөд тухайн сарынх 8-нд нь ирсэн. Тэр бичигт 101 сая орчим ам.долларыг яаралтай энэ дансанд төл, төлөхгүй бол цаашид өр, хүү нэмэгдээд явна гэдэг бичиг тухайн үеийн ТУЗ-ийн дарга, ЗГХЭГ-ын дэд дарга У.Бямбасүрэн болон Ц.Пүрэвтүвшин нарт ирсэн.

"ЭРДЭНЭТ" ҮЙЛДВЭРИЙН ЗАХИРАЛ Х.БАДАМСҮРЭН:

-"Эрдэнэт" үйлдвэрийн эрсдлийн сангаас 40 сая ам.доллар гаргаснаар алдагдалд орох уу. Эрсдлийн санг хэзээ байгуулсан юм бэ. Зөвхөн энэ өрийг төлөхийн тулд эрсдлийн санг байгуулсан гэх мэдээлэл байна?

-"Эрдэнэт" үйлдвэрийн хувьд Эрсдлийн сан байсан. Эрсдлийн санг зохих журмын дагуу байгуулсан бөгөөд ийм хүндрэлтэй асуудлыг шийдэхэд тус нэмэр болсон. Үүнээс болж "Эрдэнэт" үйлдвэрийн мөнгөний бодлого, санхүүгийн ажиллагаанд сөрөг нөлөөлөл үүсгэхгүйгээр үйл ажиллагаагаа явуулна,  үйл ажиллагаанд догдолдол үүсгэхгүй.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ХарамсалтайХарамсалтай
6
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

62 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-04-05 192.82.66.42

ene heden uvgun l baigaad baih yum. mongold uur medlegetei, erch huchtei zaluuchuud bhgui yumuu? har baga baihiin uls turd ene heden hun bsan odoo hurtel baigaad l baih yum.

Avatar

Зочин 2019-04-05 202.21.109.111

Эрдэнэтийн буруу биш байхад хүчээр ялладаг ,өмчийг нь хураана гэж сүрдүүлж байгаад их хэмжээний мөнгө засгийн газраас гаргуулж авдаг олон улсын МАФ-ийн сүлжээ байдаг юм биш биз. Яахаараа 160 сая доллар нэхэж байснаа 40 сая доллар болгочихдог юм бэ.Манайхан бүр баярлаад бушуухан төлчихсөн байгаа юм. Яг барьцаалагч шиг ажилласан байгаа юм тэр Стандарт банк.Батхүү нь үнэн дампуурсан юм уу ,худлаа дампуурсан юм уу.

Avatar

Зочин 2019-04-05 59.153.112.46

хэлцлийг маш сайн хийсэн байна. Одоо харин гэм буруутай этгээдүүдээр нь нөхөн төлүүлэх асуудлыг ард түмэндээ зарлаж байгаад яаралтай хийх хэрэгтэй дээ. Хэлцлийн хувьд 100 гаруй сая долларыг 40 болгоно гэдэг бол ярих юмгүй сайн байна.

Avatar

Зочин 2019-04-05 202.126.89.235

Ѳѳрѳѳр хэлбэл Эрдэнэт үйлдвэр гэм зэмгүй ѳдѳр шѳнгүй ажилаа хийж яваа уурхайчидынхаа бүтээсэн баялагаар ѳѳрт нь юу ч наалдаагүй луйварчидын идсэн энэ их ѳрийг дарлаа Энэ их мѳнгѳѳр уурхайчиддаа тулгарч бгаа нийгэмийн асуудл болон бусад асуудлыг шийдсэн бол аштай юу Одоо үүний хариуд ядаж ЦАЛИНГИЙН нэмж тэднийг урамшуулмаар юм Хѳлс хүчээ дуслуулж байж бүтээсэн баялагийн хойшид ингэж зарцуулж бологүй ээ

Avatar

Зочин 2019-04-05 202.9.43.160

Коммунистууд худлаа ярих, хулгай хийх, хууран мэхлэх, завхайрах, ядуурал, гуйланчлал, зандалчилалыг шударга ёс гэж ойлгож , 100 жилийн турш өөрсдийн үзэл баримтлалаа болгосон. Энэ ялзарсан заваан үзэл суртлаараа Монгол түмний оюун сэтгэлийг угааж бузарлаж ирсэн. Цаашид энэ солиорол нь улам гаарах хандлагатай болсон нь. Монголчуудын хувьд туйлын эмгэнэлт хувь заяа юм. Тийм учраас жинхэнэ үнэний төлөө, эрх чөлөө тусгаар тогтнолынхоо Монгол түмэн минь нэгдэн тэмцэх цаг иржээ…

Avatar

Жамсран 2019-04-05 64.46.6.187

Сайхан мэдээ байна. Баяр хүргэе

Avatar

Зочин 2019-04-05 103.26.195.82

ЭРДЭНЭТ ҮЙЛДВЭР ГАДААД ӨРГҮЙ МӨРТЛӨӨ ЯАГААД ГАДААД ӨРӨӨ ДАРДАГ БАЙНАА, ЗУУНЫ ЛУЙВАРЧ БАДАМСҮРЭН!!!Энхтүвшин арай хувь хүртсэн юм биш биз дээ???

Avatar

зочин 2019-04-05 202.9.43.81

49 % – нь Оросуудад байхад ийм луйвар хийж байсан нам одоо 100% төрд аваад хэдийг хусах болоо ???. … Мартагнуулж байгаад хийнэ дээ хийнэ …харжаагаараа…

Avatar

Tselmeg 2019-04-05 120.21.172.81

Ymar ih mungutei pizdaguud ve ingeh gej l onts bdal ene ter gej hutsatsgaasan bna sh de jinhene luivarchid

Avatar

Батаа 2019-04-05 66.181.180.215

Хэдэн жилийн өмнө энэ хэрэг яригдаж эхэлж байх үед Өмнөд африкийн дэд ерөнхийлэгч Монголд ирээд манай 3 өндөрлөгтэй уулзаад явсан. Тэр уулзалтаар яригдсан зүйлийг ил болгох хэрэгтэй. Тэр хүмүүс арга хэмжээ аваагүй бол хариуцлага тооцох үндэслэлтэй.

Avatar

Baatarhuu 2019-04-05 94.214.181.162

ULSIIN HAMAG MONGO BAIHGUI BOLGOCHIHOOD GAVIYA BAIGUULSAN MET SALSALZATSGAAGAAD BAIH JM.ICHDEGGUI TSAIRTSAN GARUUD BAIH JM AA

Avatar

bbb 2019-04-05 108.28.146.232

Mardain asuudlaas bolj Mongoluls shuuhed yalagdlaa geed 100 saya $ tulsun,odoo Erdnetees bolood bas 100 saya $. Nariindaa bol tsaadulstaigaa 80 sayaar tohirood uldsen 20 sayiig husdag iim argaarmungu iddeg yum daa ed nar.
Ter muu ugur S.Bayar nariin hurungiig herhen huraaj ulsiin uriig baragduulsnaa neg neggui ard tumend medeeleerei hulgaichuudaa.

Avatar

Зочин 2019-04-05 202.126.89.87

Батхүүгийнхээ өрийг дарах гээд л Онцгой байдал майдал зарласан юм байх даа

Avatar

Зочин 2019-04-05 150.129.142.224

Батлан даалтандаа "зөвхөн 40 сая доллар" гэж заагаагүй л Батхүүгийн бүх өр (160 сая)-ийг бүгдийг л ГОК төлж таарна даа!!! Хэвлэлээр гарч байсан мэдээнүүдээс харж байхад тийм нарийн заалт байгаагүй л юм шиг байсан!!! Та нар одоохондоо олны сэтгэл санааг түр зуур амсхийлгэх юм ярьж заль хэрэглэж л байх шиг байна даа!!!

Avatar

Зочин 2019-04-05 103.229.120.197

Uls turchid usnaas huurai garah bolomj burdeheer shalavhan haaj hergiig zamhruulaj bna daa. Ingeed Bayarinhni hereg haagdaj uls 40 saya $ oor hohirood unguruh ni dee.

Avatar

ИРГЭН 2019-04-05 202.21.124.132

Хууль, Шүүхийг гартаа хийсийм шиг ярьж байна шүү. 40 саяыг татвар төлөгчдийн мөнгөөр бус буруутай этгээдүүдээр төлүүл. Шаардлагатай бол бүхий л хөрөнгийг хураа. Одоо хууль, шүүхийнхэн Женко, Топорын харцаар хүссэн шийдвэрийг гаргаж байх болно. Хараарай. Ингэх л гэж Үндсэн хуулийн суурь зарчмыг хөсөр хаяж, Шүүхийн хараат бус байдлыг устгасан.

Avatar

БУРУУТАЙ ЭТГЭЭДҮҮДЭЭР НӨХӨН ТӨЛҮҮЛ 2019-04-05 64.119.27.183

ЭРДЭНЭТ ТӨЛӨХ НЬ БУРУУ

Avatar

Bold o 2019-04-05 223.38.24.252

Say erdeneted onts baidal togtooj 49%-n taliig hooj yavuulaad 51%-mongoo baga bagaar tsuvuulj tolj ehlej bn daa ..baliar Hurelsuh neeree zailaasaa

Avatar

Бигэр 2019-04-05 202.9.42.69

Хулгайч нарын хувьдаа завшсан мөнгийг Төрийн өмчит УҮГ-ын мөнгөөр төлдөгхэн бэ та нар. Эрдэнэтийн эрсдэлийн сан хулгайчтай хуйвалдаж луйвар хийсэн захиралуудын тавьсан өрийг төлөх эх үүсвэр бишээ. Батхүү, Ганзориг, Сугар нараараа төлүүлээч.

Avatar

Ард түмэн мангар 2019-04-05 202.70.33.242

Ард түмэн үнэхээр л тэнэг юм даа, Муу юмандаа мөн ч сайн лалрууд юм дааа,
Эднийг орлоод олуулаа нэгдээд Улс орноо өөд татаад явчих залуус байхгүй юм байхдаа /залуус гэхээр хэт залуусыг бодох юм 35-55 нас бол ид хийж бүтээж туршлагжсан нас/

Avatar

Монгол 2019-04-05 103.26.193.17

ХУУРЧ, НАЙРУУЛСАН ЛУЙВАР!!! БАС ЮУН ЗУУЧЛАГЧ ГАРААД ИРЭВ? ТЭР НЬ ГАДНЫН НЭР БАРЬСАН "САХАЛ" УУ? ТЭР ЯМАР ШАГНАЛ АВАВ? ЭНХТҮВШИН ЯАХАВ БОЛОВСРОЛ ӨӨР УЧИР ХУУРТСАН БАЙХ. ХАРИН БАДАМСҮРЭН БОЛ М.ЭНХБОЛДЫН ТАВИУЛ, ТЭДЭНДЭЭ Л ҮЙЛЧИЛСЭН БАЙГАА! ЭНЭ БОЛ ЭХНЭЭСЭЭ ӨНӨӨГ ХҮРТЭЛ БҮРЭН НАЙРУУЛГАТАЙ ЛУЙВАР-ЖҮЖИГ!!!!

Avatar

Зочин 2019-04-05 103.26.193.17

ЭРДЭНЭТИЙН ҮЙЛДВЭРИЙГ ШҮҮХЭД ЯЛАГДУУЛСАН, ЗОРИУД МАТЕРИАЛАА ГАРГАЖ ӨГӨӨГҮЙ ЭТГЭЭДҮҮДИЙН НЭРСИЙГ ТОДРУУЛЖ, ХУУЛИЙН ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭЛГЭХ ХЭРЭГТЭЙ, БАС ТҮҮНД 49 ХУВИЙНХАН ЯМАР ҮҮРЭГ ГҮЙЦЭТГЭСЭН, ТЭР ГАНЗОРИГ, БАДАМСҮРЭН ХЭМЭЭХ ЭТГЭЭДҮҮД ЭЛЭНЦГЭЭ ХИЙЖ БАЙСАН БЭ? БХАС ХУУЛИЙН ЗӨВЛӨХ ХЭМЭЭХ МАЛ БАС ЭЛЭНЦГЭЭ ХИЙЖ БАЙСАН БЭ БҮГДИЙГ НЬ ТОДРУУЛЖ ЯЛ ЗЭМИЙГ НЬ ӨГӨХ ЁСТОЙ

Avatar

Зочин 2019-04-05 150.129.142.224

Төрийн өмч гэдэг чинь хэн эрх мэдэлтэй нь зулгааж иддэг эзэнгүй ийм л юм байдаг юм шдээ!! 100 хувь төрд авлаа гээд л баярлаад хөөрцөглөөд байдаг биз дээ???

Avatar

зочин 2019-04-05 59.153.114.108

баяр гээд луйварчний америкт байдаг олон хаусыг яах юм бэ та нар ингээд төлчихөөр баяр баярлаад сүйд ш дээ одоо тэр олон хаус баяр ын карманд орчлоо ш дээ

Avatar

Иргэн 2019-04-05 64.119.24.117

МАН дарга Баяр баталгаа гаргаж өгжээ,Хулгайчаар дүүрсэн МАН -г тараах хэрэгтэй! Одоогийн дарга нар хамгаалаад , 49% хувийг луйвардаж аваад 40,0сая доллар хаячихав!!!!

Avatar

зочин 2019-04-05 59.153.114.108

баяр луйварчны америкт байдаг олон хаусыг зараад төлөхгүй яахаараа улсын мөнгөөр төлдөг юм бэ эрдэнэт үйлдвэр эрдэнэт хотынхон гэж сүгнүүд байх ганц ч үг хэлэхгүй бадамсүрэн гээд хоноцын сэтгэлтэй этгээдэд дээрэмдүүлээд сууж байх гэж арчаагүй юм аа

Avatar

Mongol 2019-04-05 122.201.19.66

Монголд шударга бус байдал арай л хэрээс хэтэрлээ дээ.

Avatar

ХАХАХА 2019-04-05 182.160.33.135

Зээл авсан идсэн хулгйачаар 40 сая доллараа төлүүлэхээр шүүхийн шийдвэр гаргуулаач. Улс өмнөөс нь төлөхөөр хулгайчид хэзээ улсын мөнгийг төлөх юм бэ?

Avatar

зочин 2019-04-05 59.153.114.108

энхтүвшин хүүрээ тэр бичиг чинь хуурамч гээд байсан жинхэнэ байсан байна шдээ хүүрээ баяр чинь идчихсэн байсан байна ш дээ

Avatar

irgen 2019-04-05 66.181.181.148

odoo MANi hulsnii bicheech nar neg dugardaa!

Avatar

Зочин 2019-04-05 43.228.131.206

МАНгарууд улсын мөнгө луйвардаж байхад юуных нь Баяр, Энхболд яриад солиороод унаваа, ТОпороо хулгай луйвраа болиочээ, цайрцан луйварчид

Avatar

Зочин 2019-04-05 43.228.131.206

Хуцдаг новшнууд вэ, МАНгаруудын хувааж идсэн мөнгийг төр төлнө гэдэг арай л цагаандаа гарсан дээрэм бишүү? ТОПОРОО

Avatar

зочин 2019-04-05 202.9.42.201

Худлаа яриад байна шдээ …… Хэнийг хуурах гээд байгаа МАНгарууд вэ? …40 ийг төлсөн , 160 нь Батхүүгийн өр ч гэх шиг …Стандарт банк нь авах ёстойгоо л нэхэж байгаа юм байна л даа ….Бас юу гэнэвээ ,, Эрсдэлийн сангаас гарсан учраас ,, зүгээр гэнүү ? … 40 сая чинь Монголчуудын л мөнгө биз дээ …Хэнийг ДОРОМЖЛООД байнаа ? …

Avatar

Зочин 2019-04-05 202.9.42.144

Одоо ханбүргэдэй. говь цогцолбор өөр юу байдаг юм бүгдийг дуудлага худалдаагаар зарж борлуул

Avatar

зочин 2019-04-05 182.160.35.159

С.Баяр ч чанга гар юм аа өрөө улсаар төлүүлчихлээ шүү

Avatar

Zochin, 2019-04-05 109.7.225.56

Hulgai hiigeel bid naraar tulvvleed

Avatar

мгл 2019-04-05 202.72.245.122

УБТЗ 55 сая долларт баталгаа гаргасан байсан тэр үеийн яамны удирдлага шуурхай хөөцөлдөж арбитрын шүүхэд очуулахгүй шийдсэн байсан Харин Эрдэнэтийхэн санаатай ялагдуулсан 49 хувийнхан зориуд өртэй болгож Намаараа хуваагдаж улс төржүүлсэн дээ

Avatar

Зочин 2019-04-05 194.230.158.65

Bitgii s*** umhii durvudiin sheesee

Avatar

Зочин 2019-04-05 150.129.142.67

Одоо ард түмнийг энэ асуудлыг мартуулах үйл ажиллагаагаа эхлүүлэх болно. Мөнгө авч харагдаач

Avatar

Зочин 2019-04-05 203.217.139.226

Хулгайчууд ард түмний мөнгөөр тоглож байна. Гарын үсэг хуурамч бол Эрдэнэтэд хамаагүй. Одоо хамаатай болоод хулгайчдаа хаацайлж бидний мөнгөөр гараа угааж байна.

Avatar

Зочин 2019-04-05 180.149.80.75

Gariin useg huuramch baigaagui.

Avatar

Зочин 2019-04-05 202.9.42.201

Бишээ , хошногоо арчиж байна ….

Avatar

ХИЛЭН 2019-04-05 66.181.176.133

ЭРДЭНЭТИЙН ҮЙЛДВЭРИЙГ ШҮҮХЭД ЯЛАГДУУЛСАН, ЗОРИУД МАТЕРИАЛАА ГАРГАЖ ӨГӨӨГҮЙ ЭТГЭЭДҮҮДИЙН НЭРСИЙГ ТОДРУУЛЖ, ХУУЛИЙН ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭЛГЭХ ХЭРЭГТЭЙ, БАС ТҮҮНД 49 ХУВИЙНХАН ЯМАР ҮҮРЭГ ГҮЙЦЭТГЭСЭН, ТЭР ГАНЗОРИГ, БАДАМСҮРЭН ХЭМЭЭХ ЭТГЭЭДҮҮД ЭЛЭНЦГЭЭ ХИЙЖ БАЙСАН БЭ? БХАС ХУУЛИЙН ЗӨВЛӨХ ХЭМЭЭХ МАЛ БАС ЭЛЭНЦГЭЭ ХИЙЖ БАЙСАН БЭ БҮГДИЙГ НЬ ТОДРУУЛЖ ЯЛ ЗЭМИЙГ НЬ ӨГӨХ ЁСТОЙ

Avatar

Зочин 2019-04-05 202.131.245.34

БАС ЯМАР ГЭЭЧИЙН ЖҮЖИГ ВЭЭЭ

Avatar

мгл 2019-04-05 202.179.11.230

За ашгуй, гэхдээ одоо наад луйварчдаасаа бүх мөнгийг гаргуулах, чадахгүй бол бүх хөрөнгийг нь хураах, хамаарал бүхий этгээдүүдээс нь бас авах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-04-05 64.119.19.107

ЭНХТҮВШИН ДОТООДДОО ШИЙДНЭ ГЭЭД Л БАЙХ ЮМ. 6 ЖИЛ ЮУ Ч ШИЙДЭЛГҮЙ ӨДИЙ ХҮРГЭЧЭЭД ЮУ ЯРИАД БАЙНАА???

Avatar

Зочин 2019-04-05 64.119.19.107

ХУУРЧ, НАЙРУУЛСАН ЛУЙВАР!!! БАС ЮУН ЗУУЧЛАГЧ ГАРААД ИРЭВ? ТЭР НЬ ГАДНЫН НЭР БАРЬСАН "САХАЛ" УУ? ТЭР ЯМАР ШАГНАЛ АВАВ? ЭНХТҮВШИН ЯАХАВ БОЛОВСРОЛ ӨӨР УЧИР ХУУРТСАН БАЙХ. ХАРИН БАДАМСҮРЭН БОЛ М.ЭНХБОЛДЫН ТАВИУЛ, ТЭДЭНДЭЭ Л ҮЙЛЧИЛСЭН БАЙГАА! ЭНЭ БОЛ ЭХНЭЭСЭЭ ӨНӨӨГ ХҮРТЭЛ БҮРЭН НАЙРУУЛГАТАЙ ЛУЙВАР-ЖҮЖИГ!!!!

Avatar

Хувьцаа 2019-04-05 202.126.89.225

51 хувийг алдахгүй барьцаалаагүй гээд байсан яасан бэ?

Avatar

Зочин 2019-04-05 64.119.19.107

ХУУРЧ, НАЙРУУЛСАН ЛУЙВАР!!! БАС ЮУН ЗУУЧЛАГЧ ГАРААД ИРЭВ? ТЭР НЬ ГАДНЫН НЭР БАРЬСАН "САХАЛ" УУ? ТЭР ЯМАР ШАГНАЛ АВАВ? ЭНХТҮВШИН ЯАХАВ БОЛОВСРОЛ ӨӨР УЧИР ХУУРТСАН БАЙХ. ХАРИН БАДАМСҮРЭН БОЛ М.ЭНХБОЛДЫН ТАВИУЛ, ТЭДЭНДЭЭ Л ҮЙЛЧИЛСЭН БАЙГАА! ЭНЭ БОЛ ЭХНЭЭСЭЭ ӨНӨӨГ ХҮРТЭЛ БҮРЭН НАЙРУУЛГАТАЙ ЛУЙВАР-ЖҮЖИГ!!!!

Avatar

иргэн 2019-04-05 202.21.100.210

Энэ өрийн төлөлтийг Жастын Батхүүгээс гаргуулах хэрэгтэй. Бүх хөрөнгийг нь хураа. Өөрийг нь шоронд хатаа

Avatar

Зочин 2019-04-05 202.126.89.210

ЭНД НЭГ ЮМЫГ ХУДЛАА ЯРЬЦГААГААД БАЙХЫГ ХҮМҮҮС ЭЭ АНЗААРЧ БАЙНА УУ? ХЭРВЭЭ БИЧИГ БАРИМТЫГ ХУУРАМЧААР БҮРДҮҮЛСЭН БОЛ ЭНЭ БОЛ ЗАЛИЛАНГИЙН ГЭМТ ХЭРЭГ БӨГӨӨД ЭРДЭНЭТ ҮЙЛДВЭР ЯМАРЧ ХАМААГҮЙ БОЛОХСОН. ГЭТЭЛ ХУУРАМЧ БИЧИГ БАРИМТ БҮРДҮҮЛСЭН ГЭЧИХЭЭД ЭРДЭНЭТ ТӨЛНӨ ГЭЭД ЯРИАД БАЙГАА НЬ ЯМАР Ч ЛОГИКГҮЙ АВЦАЛДААГҮЙ БУЮУ ЗҮГЭЭР Л ТЭР ХОЛБОГДСОН ОЛОН ЛУЙВАРЧДАА Л ХАМГААЛААД БАЙГАА БИЗ. НОВШНУУД ГЭЖ ТЭДНИЙ ШИЙДЭХГҮЙ УДААД БАЙСНЫ УЧИР НЬ ХЭН Ч ЭНЭ ЛУЙВРЫН ХЭРЭГТ НЭРЭЭ ХАВЧУУЛАХЫГ ХҮСЭХГҮЙ БУЛТААД БАЙСАНД ОРШИН.

Avatar

Зочин 2019-04-05 64.119.19.107

МАШ МУУ, БУРУУ ШИЙДЭЛ! МӨНГӨ ЛУЙВАРДСАН БАТХҮҮ БИ ХУУРАМЧ ГАРЫН ҮСЭГ БҮРДҮҮЛСЭН ГЭЭД БАЙХАД ЯАГААД ЭРДЭНЭТ БУРУУТАЙ БОЛДОГ БАЙНА, ЯАГААД ИЙМ ШИЙДВЭР ГАРАВ? ЭРДЭНЭТ ҮЙЛДВЭР ТИЙМ БАТАЛГАА ГАРГАХ ЭРХГҮЙ МӨРТЛӨӨ ЯАГААД БУРУУТАВ? г.м. ОЛОН ЗҮЙЛ ЭНЭ ОЛОН ХҮН ОРОЛЦСОН ЛУЙВАР, САНААТАЙ ЯЛАГДАГЧ БОЛГОЖ ХАРАГДУУЛЖ МӨНГӨ ЛУЙВАРДЖЭЭ!!!

Avatar

МОНГОЛЫН ЭМГЭНЭЛ 2019-04-05 64.119.16.164

МОНГОЛЫН ЭМГЭНЭЛ. Эрдэнэтийн 49, 51 хувийн аль аль нь хуйвалдаан шүү дээ.Монголын нийгэм улс төр, бизнесийн бүлэглэлүүдийн зодооны талбар болсон. Жирийн иргэд бид бүлэглэлүүдийн зодоонтой үнэгүй кино үздэг болоод удаж байна даа. .Энэ зодоонтой киног хоригломоор байна.Яаж хорих вэ гэвэл ганц л арга байна.Энэ бүлэглэлүүдийг улс төрийн эрх мэдлээс сонгуулиар зайлуулах. Харамсалтай нь ийм боломж одоогоор харагдахгүй байгаа нь Монголын эмгэнэл юм даа.ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа

Avatar

Зочин 2019-04-05 103.229.120.13

Миний чиний таны бидний та нарынч мөнгө шүү дээ эрсдэлийн санч гэх шиг газраас олсон эзэнгүй эд баялаг шиг ярих юм аа н**ш гэж, хариуцлага хаанабайна аа буруутай этгээдүүд улс төрчидөөр төлүүл, сая саядоллараар хусна дээр ждүгээр хусна яаж амьдраадбайна аа

Avatar

Зочин 2019-04-05 59.153.114.76

Нөгөө мөнгө шилжүүлэх ёсгүй гээд байсан нөхөр яасан бээээээ

Avatar

Зочин 2019-04-05 124.158.113.11

ёоооё энэ одоо тэгээд өөрөөсөө шилжүүлчихсэн юм шиг юун гавъяа байгуулчихсан юм шиг яридийн
удахгүй шоронд орох зүйлээ хийчихээд новшнууд

Avatar

Зочин 2019-04-05 124.158.113.11

үнэхээр арай ч дээ. монголчуудын халааснаас 40 сая долларыг хэн нэгний буруутай үйлдлээс болж бид төлж байхад бид сайхан чимээгүй сууж байх нь яг зөвүү тэгээд энэ бидний хүсэн хүлээж байсан хариулт уу

Avatar

Зочин 2019-04-05 45.56.152.46

Ter Temuulengiin aav Ganzorigoor toluul. Hen terniig huviin companyd Erdenetiig taviad batlan daalt garga gesiin

Avatar

Зочин 2019-04-05 194.230.158.65

Oo za za

Avatar

Зочин 2019-04-05 194.230.158.65

Etdenetiin mungu gej h*****d baih yum naadah chine Mongoliin ard tumenii mugu shuu

Avatar

Зочин 2019-04-05 194.230.158.65

l*****n gichiinuud igej davarhah gej. Bosoh tsag boljee

Avatar

Зочин 2019-04-05 194.230.158.65

Oo za za heden hulgaich nariin zerlsen mungiig Etdenet tolj baigaa yum bna sh dee.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж