МАН: Бид нар бүгдийг сөнөөнө | News.MN

МАН: Бид нар бүгдийг сөнөөнө

МАН: Бид нар бүгдийг сөнөөнө

МАН: Бид нар бүгдийг сөнөөнө

Бид нар бүгдийг сөнөөнө. “Хар сарнай” хамтлагийн брэнд болсон энэ дуу өдгөө МАН-ын трэнд үг болжээ.

“Эрдэнэт”-ийн 49 хувийг Оростой наймаалцсан асуудлаар нь нэр бүхий хүмүүсийг тусгайгийнхнаар баривчлуулж буйгаа дэлхий даяар “өнгөт”-өөр цацсаны дараа С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн гэх хэрэгтнүүдийг эрүүдэн шүүсэн бичлэгийг дэлгэсэн нь монголчууд гадныханд ёстой “галзуу нохойн нүд улаан” болж харагдаж байна. Улс төрийнхөө хөмөрсөн тогоон дотроо  “хөгжилдсөөр” байгаа бидний гэнэн ба тэнэг зан дээр дөрөөлж, Ерөнхийлөгчийн оруулж ирсэн хууль, шүүхийн эрх мэдлийг ҮАБЗ-д төвлөрүүлэх хуулийг “барьцаалагдсан” МАН-ынхан шууд батлаж орхисноороо шууд бусаар “авторитари” улс болж буйгаа дэлхийд ил тодоор зарласан мессэж байв.

Ингээд “Бид нар бүгдийг сөнөөнө” гэх МАН-ын уриа үүгээр дуусаагүй бөгөөд үргэлжлэл нь Дубайн гэрээг цуцална гэх мэдэгдэл. УИХ-ын гишүүн Д.Тэрбишдагваар ахлуулсан ажлын хэсэг “Дубайн гэрээг цуцлах ёстой” гэсэн дүгнэлт гаргаж, түүнийгээ Үндсэн хуулийн бус аргаар үлэмжийн эрх мэдэлтэй болсон ҮАБЗ-д буюу Ерөнхийлөгч Х.Баттулга, УИХ-ын дарга Г.Занданшатар, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх нарт хүргүүлжээ. ҮАБЗ-өөс өгсөн чиглэлийн дагуу УИХ-аар энэ асуудал хэлэлцэгдэж удахгүй  “Рио Тинто”-г Монголоос хөөх хөрш орнуудын хүсэл биелж мэдэх л юм.

Оюутолгойн ордыг ашиглах хөрөнгө оруулалтын гэрээний хэрэгжилтийг шалгаж, нийтдээ 300 хуудас бүхий дүгнэлтдээ “цуцлах шаардлагатай” гэж үзсэн ажлын хэсгийнхэн бол Д.Тэрбишдагва /ажлын хэсгийн ахлагч/, Д.Дамба-Очир, О.Баасанхүү, Т.Аюурсайхан, Б.Бат-Эрдэнэ, Б.Жавхлан, З.Нарантуяа, Я.Содбаатар, А.Ундраа, Ж.Батзандан, Х.Болорчулуун, Д.Ганболд, М.Оюунчимэг нар.

Олонх нь популист, ийм ажлын хэсгээс тийм дүгнэлт гарах нь ч тодорхой. Ингээд Оюутолгойн төслөөс хооллодог ханган нийлүүлэлт болоод гэрээт, мөн уурхайн ажилчид гээд олон мянган хүн ажилгүйчүүдийн эгнээнд шилжих дүр зураг харагдаж байгаа юм.

Оюутолгой бол үе, үеийн улстөрчдийг мөлждөг, хөлждөг сэдэв. Н.Алтанхуягийн Засгийн үед “Эрдэнэс Оюутолгой”-н захирал Ц.Сэдваанчиг “Рио-Тинто”-д хандаж сүрдүүлсэн захидал бичсэнээс болоод 2000 хүн нэг дорж ажлаасаа халагдаж, хоёр дахь шатны бүтээн байгуулалт хоёр жил шахам гацсан. Энэ гацааг тайлж, Оюутолгойн төслийг үргэлжлүүлсэн Ерөнхий сайд асан Ч.Сайханбилэгт  “Хүрлээр хөшөө босгосон ч болно” гэж тухайн үед эдийн засагч Да.Ганболд хэлж байсан удаатай.

Хөрөнгө оруулалт тэг зогсч, эдийн засгийн тэлэлт саармагжсаны улмаас популистуудын тарьсан балгийг цайруулж, хоёр жил шахам “Рио-Тинто”-той хэлэлцээрийн ширээний ард сууж байж арай гэж зөвшилцсөн Ч.Сайханбилэг 2015 оны тавдугаар сарын 21-нд Арабын нэгдсэн Эмират улсад айлчлах үеэрээ Оюутолгойн хөрөнгө оруулалтын далд уурхайн бүтээн байгуулалтын төлөвлөгөөг байгуулсан билээ. Үүний хүчинд өнөөдөр Ардын нам  цалин, тэтгэвэр, тэтгэмжээ тавихдаа айлтгүй болсон байх.

ДУБАЙН ГЭРЭЭГ ЯАГААД ЦУЦАЛЖ БОЛОХГҮЙ ВЭ?

Дубайн гэрээ гэж огт байхгүй. Дубайд очиж Оюутолгойн хөрөнгө оруулалтын далд уурхайн бүтээн байгуулалтын төлөвлөгөөг баталсныг УИХ-ын гишүүн С.Ганбаатар ийн нэрийдэж, улс төр болгож "хорлонтож" суусныг МАН өнөөдөр үргэлжлүүлэн сэвэх болсон.  Нэгэнтээ М.Энхсайхан энэ талаар "Том төсөл хэрэгжүүлж байгаа тохиолдолд авсан зээлээ урьдчилж төлнө. Компаниар жишээ татахад хэрэглэсэн тог, усныхаа төлбөрийг төлөхөөс эхлээд ажилтнуудын цалинг өгдөг. Цаана нь мөнгө үлдвэл авсан зээлийнхээ төлбөрийг төлдөг.  Үүнийг санхүүгийн хүрхрээ гэж нэрлэдэг юм. Ингэж нэрлэж байгаагийн учир нь нэн түрүүнд төлөх төлбөр, дараа нь төлөх төлбөр гэх мэтээр эрэмбэлж явсаар хамгийн сүүлд мөнгө үлдэж байвал их сайн. Үүнтэй адил аливаа том төслөөс хүртэх ашгийг хамгийн сүүлд ярьдаг. Тэгэхээр хамгийн эхний асуудлаа шийдээгүй байж хамгийн сүүлийн асуудлаа ярих тусам будилуулна" гэсэн байдаг.

Будилаан хутгаж, бусдын гар хөл болж, Монголын парламент Оюутолгойг гэрээг цуцлахад тун амархан, ядах ч юмгүй. Угаасаа ч ҮАБЗ-өөс  өгсөн даалгавар болгоныг  эрх мэдэл, сүр сүлдгүй болчихсон ЖДҮчид үг дуугүй кнопдох нь ойлгомжтой.

Гэвч, яагаад гэрээг цуцалж болохгүй вэ?  Оюутолгойн гүний уурхайн бүтээн байгуулалт, санхүүжилтийн төлөвлөгөө анхны Хөрөнгө оруулалтын хуулийг зөрчсөн үү? Энэ мэтээр энэ их попролыг ойлгож, таниулахгүй бол энэ улс сүйрч унахад тун ойртож.

“Эрдэнэс Монгол”-ын захирлаар ажиллаж байсан Б.Бямбасайхан  “Оюутолгойн  анхны Хөрөнгө оруулалтын гэрээнд ямар ч өөрчлөлт оруулаагүй, харин тодотгосон. Уг төлөвлөгөөний 8.3-т "Энэхүү төлөвлөгөөг Монгол Улсын хууль тогтоомж, 2009 онд УИХ-аар батлуулсан Хөрөнгө оруулалтын гэрээ болон хувь нийлүүлэгчдийн гэрээний хүрээнд зохицуулна гэж тусгасан” тухай тайлбарлаж байсан юм.  Харин "хэргийн эзэн" гэгдээд байгаа Ерөнхий сайд асан Ч.Сайханбилэг  тухайн үед хэвлэлийнхэнд мэдээлэл хийхдээ "2009 оны хөрөнгө оруулалтын гэрээнд өөрчлөлт оруулах эсэх талаар хэлэлцээрийн үеэр аль ч тал санал тавиагүй. Гагцхүү далд уурхайг эхлүүлэх үндсэн асуудлуудаа ярилцсан. Төслийн удирдлагын менежментийн зардлыг зургаан хувиар тогтоосон байсныг далд уурхайн бүтээн байгуулалт үргэлжлэх долоон жилийн хугацаанд гурван хувь байлгахаар харилцан тохиролцож чадсан. Мөн Оюутолгойн уурхайн бүх зардлыг Монголын тал хянах бололцоотой боллоо. Далд уурхайн төлөвлөгөөнд Монголын тал төслийн өгөөжийн 54,9 хувийг авна гэсэн зарчмыг тусгаж чадсан нь манай талд ашигтай хувилбар болсноос гадна энэ төсөл дээр татвартай холбоотой элдэв маргаан гарах шаардлагагүйг" гэх онцолж байв.

Тэгвэл гэрээг цуцалбал эдийн засагт ямар эрсдэл нүүрлэхийн статистик тоон дээр үндэслэн тайлбарлая.

Оюутолгойн компанийн албан ёсны сайтад 2018 оны IV улирлын байдлаар тус компанид  ажиллаж буй 17 мянга орчим хүний 92.6 хувийг монголчууд, үүний 20.4 хувийг Өмнөговь аймгийн иргэд бүрдүүлж байгаа тухай дурджээ. Нийт ажиллах хүчний 58.1 хувь нь гүний уурхайн ажилчид аж. Мөн "898 ханган нийлүүлэгчтэй хамтран ажилласны 618 нь үндэсний компани бөгөөд үйл ажиллагааны худалдан авалтын 78 хувийг эдгээр компанид зарцуулав" гэж бичсэн байна.

Оюутолгой бол Монголдоо төдийгүй дэлхийд МЕГА төсөл. Эрсдэлтэй Монголд ийм том МЕГА төсөл хэрэгжиж байгаа нь эдийн засгийн хувьд тусгаар тогтнолын баталгаа болж буй.

618 ханган нийлүүлэлтийн компанид доод тал нь 5 хүн ажилладаг гэж тооцвол 30 мянган гаруй хүн Оюутолгойгоос амьдралаа залгуулдаг гэсэн үг.  Дээр нь 2018 онд улсын төсөвт  төвлөрүүлсэн 322 сая ам.доллараас УИХ-ын гишүүд, Засгийн газрын сайдууд, багш, эмч, цэрэг, цагдаа, төрийн албан хаагчдын цалинг тавьдаг. Тэгэхээр Оюутолгой гацвал эдийн засаг эмчилгээгүй болно. Иргэд цалин, орлогогүй болно. ОУВС байгаад ч МАН-ыг, Монголыг ч аварч чадахгүй. Эцэст нь хүссэн ч эс хүссэн ч ШХАБ-даа элсэхээс өөр сонголтгүй үлдэнэ.

АН: Бид нар бүтээнэ, МАН: Бид нар бүгдийг сөнөөнө.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
38
ЗөвЗөв
33
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХахаХаха
3
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

138 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ганбаа 2019-04-03 202.21.119.230

Гүндүүгүй, залхуу хүн олонхи байнаа хуучин нийгэмдээ буцаж оръё.

Avatar

Ард 2019-04-03 202.72.245.122

3 дагч орны маш том хөрөнгө оруулалтыг хөөж гаргах нь 2 хөршид худалдагдсан урвагчууд. Хятадууд шүлсээ савируулаад л оронд нь орж ирнэ. Монгол хужаа нараар улам дүүрнэ. Эцэст нь хөршүүдээс өөр ямар ч орон биднийг тоохоо болино.Хятадууд бид нараас үг сонсох ч үгүй. Төрийн дээдчүүлд хэдэн бор юм өгөөд дураараа дургина

Avatar

A M 2019-04-03 103.26.193.169

Oyu tolgoin gereeg zogsooj bolohgui! Gereegee saijruulj hariltsan ashigtai hamtiin ajillagaag barimtlah n chuhal!

Avatar

Цоомо 2019-04-03 202.131.242.254

Улс төрчид хувьдаа сошл маркетингийн баг ажиллуулдгийг хуулиар хориглох хэрэгтэй байна. Том улс төрчид нь 100-200 хүнтэй, жижгүүд нь 10 хүнтэй, сайнаар нэрлэвэл сошл пи-ар менежер, муугаар нэрлэвэл троллуудыг цалинжуулж, facebook-ээр элдэв контент зохиож boost хийх, зөвхөн өөрт ашигтайгаар иргэдийн тархийг угаах, гүтгэлэг зохион байгуулж, төрийн шийдвэр гаргадаг нь нийт Монгол оронд асар их хохирол учруулж байна. Хэн их мөнгөтэй нь төдий чинээ их boost хийж, рейтингээ тогтоож байна.

Avatar

Өөрсдөө газар дээр нь очоод үзвэл ямар бол манайхаан 2019-04-03 202.21.100.210

Оюутолгойг Бороогоулд шиг богино хугацаанд ухаж аваад гарах гээд улайрч бгааг бид мэдээгүй сууж бгаа шүү дээ. Цахилгаан эрчим хүчний хэрэглээ нь Эрдэнэтийн ГОК-оос 2 дахин их, цаашдаа гүний уурхай ашиглалтанд орохоор 5 дахин их болно гээд тэнд ажиллаж бгаа Монгол инженер маань ярьж бсан. Тэгэхээр нь хөөе наадах чинь Эрдэнэтээс 5 дахин богино хугацаанд ухаад авах юм биш үү гэсэн. Нээрээ тийм юм бна гэж бна лээ. Тайлбарлагч охин алтны агууламж багатай баяжмалыг экспорлохгүй гадаа асгадаг гэж бсан.

Avatar

Ард 2019-04-03 202.72.245.122

3 дагч орны маш том хөрөнгө оруулалтыг хөөж гаргах нь 2 хөршид худалдагдсан урвагчууд. Хятадууд шүлсээ савируулаад л оронд нь орж ирнэ. Монгол хужаа нараар улам дүүрнэ. Эцэст нь хөршүүдээс өөр ямар ч орон биднийг тоохоо болино.Хятадууд бид нараас үг сонсох ч үгүй. Төрийн дээдчүүлд хэдэн бор юм өгөөд дураараа дургина

Avatar

Зочин 2019-04-03 182.160.36.234

бас х.Тэмүүжингийн хар тамхичин охинтой наалцаж байгаа бичлэгийг нийтэд үзүүлнэ гэнээ. зөв шүү.

Avatar

сохор юм уу 2019-04-03 185.220.102.4

нүдээ ухуулсан гахайн толгой шиг балай юм чинь одоо өөрийгөө юу гэж бодоод байна. сохор бол сохороо хэлээчээ сда нэг цаанаасаа заваан шил шүүнэ хужаа шиг

Avatar

Zochin 2019-04-03 66.181.176.212

Songuulid garsan namuud buteen vaiguulalt hiieed baigaag harahgui baina uu yasan ch gutarangi uzeltei yasan ch nigilist bolchoob dee manaihaan ym buriig uudrug saihnaar bodoj unelj tsegnej surbal yadaj eruul mended tani tustai aliin bolgon adgiin muu ugeer bie bienee gutaahab dee 30 jil hereldlee yasan zalhdaggui ym be dotroosoo gerektbel yasiim dee bichij bui komment gej abah ym algaa bugd iim tarhini turaald orchmoorgui bailtai

Avatar

Zochin 2019-04-03 66.181.176.212

Manai mongolchuud mash tsuun tegeed yamar ch eb tunjingui ym dee delhiid manaih shig iim hugiin uls baidaggui baihaa

Avatar

зочин 2019-04-03 203.91.118.247

АН-ын сайт юм байна,,Бичсэн сэтгэгдэл устгаад байна,,,,,Монгол орон АН-аас холхон байвал хөгжил дэвшил ойрхон бна.

Avatar

Сэтгэгдэл 2019-04-03 202.126.89.70

Үйлийн үр гэж байдаг , хийсэн бүхний тань үр , үр хүүхдүүдэд чинь наалдана, дараа төрөлд чинь ирнэ , ямар айдаггүй , хандаггүй , цаддаггүй хүмүүс вэ...Хэн ч энэ хорвоод хоосон ирээд , хоосон л буцна. ...сайн үр түгэх болтугай....

Avatar

зочин 2019-04-03 203.91.118.247

АН-ын луйварчид сандраад захиалгат юм бичүүлээд байна уу,,,,, Оюутолгойн гэрээ зүгээр л зууны луйвар,,,Авлигын асуудал ч байгаа,,манай улсад ашиггүй гэрээг Сайханбилэг гэдэг луйварчин улсад хохиролтой хийж авлига авсан гэж бүгд мэддэг,,\nЭнэ гэрээг сайжруулах зайлшгүй шаардлагатай,,,,\nМАН гарч ирээд харин АН-ын сөнөөж хаясан зүйлсийг буцааж залруулж, байранд нь тавих гэж хичээж байна, үр дүнгээ ч өгч байна даа, Энэ бүхинйи гхэн бичүүлээд байгаа нь ч тодорхой ,,,Ард түмэн тэнэг биш ээ, гээд хэ

Avatar

Иргэн 2019-04-03 104.247.136.244

МАН-ыхны арчаагүй шаарууд гэдгийг яс махандаа тултал ойлгож байна. Энэ нам газрын хөрснөөс арчигдаасай билээ!

Avatar

Цоомоо 2019-04-03 202.131.242.254

Улс төрчид хувьдаа сошл маркетингийн баг ажиллуулдгийг хуулиар хориглох хэрэгтэй байна. Том улс төрчид нь 100-200 хүнтэй, жижгүүд нь 10 хүнтэй, сайнаар нэрлэвэл сошл пи-ар менежер, муугаар нэрлэвэл троллуудыг цалинжуулж, facebook-ээр элдэв контент зохиож boost хийх, зөвхөн өөрт ашигтайгаар иргэдийн тархийг угаах, гүтгэлэг зохион байгуулж, төрийн шийдвэр гаргадаг нь нийт Монгол оронд асар их хохирол учруулж байна.

Avatar

Зочин 2019-04-03 103.57.94.66

3-р ТЭЦ-ИЙН орготголийг яаравчлан хийхгуй бол хот холдоход маш ойрхон ирлээ Хуук ээ. зуух нь ашиглалтанд ороод хугацаа нь 26 жилээр хэтэрлээ

Avatar

Иргэн 2019-04-03 203.91.115.52

Битгий шаагаад бай Ардчилалын нэр барьсан Тарвагануудаа. ОЮУ ТОЛГОЙН гэрээ маш муу гэрээ болсон. ЭРДЭНЭТ үйлдвэрийг хар ОЮУ ТОЛГОЙгоос хэд дахин бага нөөцтэй байж Монгол улсын төсвийн нэлээдгүй хувийг бүрдүүлж бна. ОТ гэрээг сайн хийсэн бол тэнд 100 000 хүнтэй хот бий болж 300 000 хүн тэндээс хооллох байсан юм.

Avatar

Зочин 2019-04-03 104.247.136.244

Чи бүх л бүтэн олон улсын мега гэрээг дүгнэдэг хэн юм бэ? Аягүй л боо ажил гүйцэтгэх гэрээ ч хийж үзээгүй халтар л байгаа биз. Ичээчээ!

Avatar

Зочин 2019-04-03 64.119.16.48

Мэдэхгүй, амжихгүй зүйлийнхээ талаар хуцдагаа больчих. Өөрийг нь харвал нүүрээ ч олигтой угаадаггүй халтар нөхөр байгаа даа. Бас ажилгүй

Avatar

Зочин 2019-04-03 182.160.35.43

АН: БИД БҮГДИЙГ БУЛААНА. БИД БҮГДИЙГ ИДНЭ. БОНД АСЕМ ЭРДЭНЭТ ОЮУТОЛГОЙ ТАВАН ТОЛГОЙ ДУБАЙН ГЭРЭЭ БИДНИЙ ХИЙСЭН ИДСЭН ӨМЧ. БИД БҮГДИЙГ ДЭЭРЭМДЭНЭ. БИД БҮГДИЙГ АЛНА. БИД БҮГДИЙГ ХҮЧИНДЭНЭ.

Avatar

Зочин 2019-04-03 104.247.136.244

МАН-ы мангаруудыг бодвол сохор хүнд ч хийсэн бүтээсэн нь илхэн байна!

Avatar

МАН АН - ГЫН ОЛИГАРХУУДЫГ ШОРОНД ХАТАА !!! 2019-04-03 202.126.89.218

МАН АН -ААС ТӨРД ГАРЧ АВИЛГА , АЛБАН ТУШААЛ , ГАЗАР ЗАРЖ ОЛИГАРХИ БОЛСОН МАФИЙН ТОГТОЛЦООГ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН ХЭЗЭЭЧ ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРӨХГҮЙ БӨГӨӨД ҮНДСЭЭР НЬ АВЧ ХАЯХ БОЛНО !!! МАНАН , МАНАНГ ДЭМЖИГЧИД БОЛ ЭХ ОРНОО ХУДАЛДСАН УРВАГЧИД !!! УСТГАХ ХЭРЭГТЭЙ !!!

Avatar

Зочин 2019-04-03 66.181.176.208

ХУЛГАЙЧ, АВИЛГАЧДЫН ТОГТОЛЦООГ БҮРЭН СӨНӨӨ!!! ДУТУУ АЛСАН МОГОЙ, ГЭДЭГ ШИГ ЮМ ХИЙЖ БОЛОХГҮЙ, НАМ ДАРААРАЙ!!!

Avatar

SARUUL 2019-04-03 80.216.125.210

ENE BATENKH GEDEG LUUVIRCHIN, SIMBA BATAA GEDEG HULGAICHIIN DUU ODOO MAN NAMD HEREGGUI DEE,UUR SHUDRAGA BOLOVSROL MEDLEGTEI ZALUUS ZUNDUUL BAIMAAR YUM. ODOO NEH SAIHAN TUV TSARIALSAN HUN BAS L ULSIIN TOM TOM KOMPANIUDIIG ZALISAN NUHUR DOO,OLONCH HUNII AMIDARLIIG UREN TARAN HIISEN NUHUR DUU...……...IIM NUHDUUD NAMD BELTGEGDEJ BAIHAD MONGOL ORON SERGEHGUI SHUUU...……………..

Avatar

hehe 2019-04-03 66.181.185.45

mongoloos venesuel nertej bna.

Avatar

Зочин 2019-04-03 66.181.161.119

Гэрээ хийнэ гэдэг чинь тийм амар юм уу. Хэдэн сараар хэлэлцэж санал зөрж байж шийдэгдсэн гэрээ шүү дээ. Аль аль талдаа ашигтай л бсан байж таарна. Тгд одоо бас яах гээд бга дуракууд вэ эд нар чинь. Янзийн муу хулгайчууд юмдаа.

Avatar

erka 2019-04-03 49.0.165.5

hezeech ali ali taldaa ashigtai gej baihgvi ali neg taldaa ashigtai nuguu taldaa aldaatai tiimees ene buruu geree bolsonodoo bvvr buruu boloh n ternees saihanbileg gulug iim baidald oruulj bna

Avatar

Зочин 2019-04-03 64.119.16.48

Зайлуул даа. Мэдлэггүй хүн ч өрөвдмөөр шүү

Avatar

Зочин 2019-04-03 66.181.161.119

Эд нар яг юу хийж байгаагаа мэддэг ч болоосой. Миний монголын ард түмэн энэ харанхуй бүдүүлгээсэй аль болох хурдан гараасай гэж залбиръя. Ард түмэн харанхуй байх тусам энэ хулгайчдад ашигтай.

Avatar

kub 2019-04-03 66.181.181.168

Ter zeel geed baigaag yeruusuu oilgokhgui yum ...

Avatar

Уурхайчин 2019-04-03 59.153.113.173

Төр ер нь бизнесээр хөөцөлдөхөө болиоч ээ. Оюутолгойн 34 хувиа зараад роялтийн татвараа нэмэнд л сууж байх нь зөв. Эргээд социализм, коммунизм байгуулах гээгүй л бол хувийнхэвшилтэйгээ бизнесийг нь булаацалдаад нүдний булай шившиг болохоо боль?!?!?! Төр бизнес эрхлэнэ гэдэг бол дарга нар л шахаа хийж бачждагиыг Яэрдэнэтийн гашуун туршлагаас бүгд мэдмээр дээ

Avatar

тт 2019-04-03 202.9.44.141

үүнийг ойлгох монголчууд ховор юу ч хийж чадахгүй байж дэндүү шуналтай залхуу тэнэгүүд

Avatar

Зочин 2019-04-03 202.126.89.67

Ar Mongoliin Ebertegeen Zasah Orond tavtai moril!

Avatar

нүд чих 2019-04-03 64.119.24.139

Нямсүрэн гуай сэтгүүлч.эдийн засагч,улс төрч мөн мундаг хүн юмаа.Даанч захиалгаар бичих юм. Манай баялгийг гадныхан манай шуналтай дарга нарт хахуул өгөөд монгол оронд,ард түмэнд ямарч ашиггүй зөөх нь монголд ардчилал хөгжөөд л хөрөнгө орж ирээд л байх.бололтой юм донгосох юм.Тэнд манай ажилчид.ИТА нар ажиллаж байна.Өөрөөр хэлбэл Эрдэнэттэй адил шахуул үйл ажиллагаа тэнд явагдаж байна.Тэгвэл Эрдэнэтийн 51% нь манай мэдэлд орлого нь.манайд орж ирдэг.Оюу толгой ямар билээ.Монгол улс баялгийн эзэн

Avatar

Зочин 2019-04-03 104.247.136.244

Чи өөрөө хэн юм бэ? Чи ОТ татвар монгол улсын төсвийн хэдэн хувийг бүрдүүлдгийг мэдэх үү? Улс орны эдийн засаг бүү хэл гэр бүлийнхээ санхүүг ч удирдаж чаддаггүй арчаагүй юмнуудын салиагаар улс орон дампуурахдаа тулаад байна! Мэдэхгүй юмаа ярихаа бооиочээ та нар!

Avatar

Зочин 2019-04-03 64.119.21.137

Аливаа гэрээг нэг тал нь дур мэдэн цуцлах эрх байдаггүй юм! Хэрэв муйхарлан цуцалбал нөгөө тал нь шүүхэд хандаж бүх хохирлоо нэхэмжилдэг журамтай! Дубайн гэрээний тухайд бол Олон улсын Арбитрын шүүхэд өгнө, олон сая долларын төлбөр нэхнэ, тэрийг нь татвар төлөгч ард иргэд бид л төлж таарна!! Харин улс төрчид харанхуй массаа мэхлэн түр зуурын ко-ко авч сонгуульд ялна!!! Эцэст нь Монгол улсад гадаадын хөрөнгө орж ирэхгүй, хятад, орос 2 хувааж иднэ!!!

Avatar

Зочин 2019-04-03 64.119.16.48

Exactly

Avatar

Зочин 2019-04-03 173.66.16.120

Iim T1 ard tvmen iim l zayatai bna daa. Yu ch oilgohgvi. Neeg l ih ataarhsan hvmvvs. \nOyutolgoigoo Orostoo l shuluulah zayatai.\nOi gutmaar orkuud... \nNohoin tolgoi shireen deerees uuruu shoroon deer oichdog gedeg ni boljiinaa!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-04-03 103.212.119.129

ДУБАЙН гэрээг ч цуцал саяын шуналын тулам ц.Даваасурэнгийн байгуулах гэж зутгээд байгаа ТТДЦС - ын гэрээг ч цуцал. ОТ жилд хятадын компанид 200 - 300 сая $ толдог. Энийг ирээдуйд Монголд улдээх боломж байлаа Хуук гуай та СЭРЖ уз

Avatar

Ard 2019-04-03 173.66.16.120

Tsagdaa gedeg hvn bainaa. Mongolchuud tsum Ene hvn shig setgej bainaa, Nohoin tolgoig shireen deer \ntavihad uuruu shoroon deer oichino gedeg dee. \n VHER MONGOLCHUUD HOHI CHINEE ?????

Avatar

зочин 2019-04-03 49.0.191.250

Энэ дурантай нөхөр юу ойлгож бичсэн байна аа ккккк хошного улаймаар зүйл бичих гэж оролдож, хэний захиалсан үлгэр юм бол доо ккккккккк

Avatar

Зочин 2019-04-03 66.181.180.149

Ашиггүй бол зогсоо. Хоосон хонохгүй нь лав. Үр сад маань ашиглана биз

Avatar

Зочин 2019-04-03 103.229.120.16

Одоо бүр уугиад шатаад эхэллээ

Avatar

Зочин 2019-04-03 203.91.115.44

17000 н ажилчтдын цалин туслан гүйцэтгэгч 80 кампанын авч байгаа мөнгө бол зүгээр л ажлаа хиигээд мөнгөө авч байгаа хэрэг Үнэндээ ОТ баялагаас Монгол улс өөрт ногдох 34хувиинхаа ашгыг авч байна уу гэвэл юу ч байхгүй ирээдүйд ч байхгүй гэсэн Харин ОТуурхайгаас болж хөрөнгө оруулалт нэрээр өчнөөн тербум долларын өрөнд орсон ОТ уурхайг ашиглаагүй байсан бол энэ их өрөнд орохгүй л байлаа Баярцогтын олон мянган хувьсагчтай гэрээнээс болоод одоо болих ч хэцүү болих дээр улам өрөнд орох иим л юм болсОн

Avatar

Зочин 2019-04-03 103.229.120.16

Манан ч ариллаа гэтэл бороо нь ч орсонгүй, ангасан цангасан хүн байгаль л үлдэв

Avatar

Зочин 2019-04-03 202.179.25.184

49-ийг оруулж ирсэн бол нөгөөх нь 51-ийг алдсан. Зоригийн хэргийг илрүүлсэн. Будилаантуулсан. Дахин төлөвлөлт эхлүүлсэн. Нураасан.

Avatar

Иргэн 2019-04-03 203.91.115.44

Энд нэг зүйлииг мартаад байна оюу толгойн баялаг Монгол улсын газар нутаг дээр байгаа Канадад байсан бол энэ хувилбар зөв. Гэтэл дубайн гэрээгээр Монгол улс2040 он хүртэл өөрт ноогдох 34%хувиин ашгыг авч чадахгүй болсон гэсэн биздээ. 3040он гэхэд ОТ н нөөц иин ашигтай хэсэг нь үндсэндээ дуусна гээд байгаа Өөрөөр хэлбэл Монгол улс 34%ииг эзэмшсэн нэриин дор хөрөнгө оруулалт нэрээр 10 гаруй тербум долларын өрөнд орчихсон мөртлөө өөрт ноогдох ашгаа авч чадахгүй гэсэн Энэ тэгээд сайн гэрээ юу

Avatar

МАНАНГ БҮГДИЙГ НЬ СӨНӨӨНӨ !!! 2019-04-03 202.126.89.218

БИД НАР МАНАНГ БҮГДИЙГ НЬ СӨНӨӨНӨ !!! МАНАН ДУУСАА !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

Зочин 2019-04-03 103.212.117.217

МАНАН=Жэнко+Топор+ УИХын 49 ЖДV гишvvд

Avatar

Зочин 2019-04-03 58.140.202.122

тоймгүй олон арга чаргаар хулгайлж дээрэмдэж идэж завшсаар улс орон тартагтаа тулчихаад байна сөнөөгөөд байх юм үлдсэн гэж үү ар гэр авгай хүүхдээ л яаж баян цатгалан тарвалзуулах гэж л хамаг ухаанаа уралдуулцгааж толгойгоо мундаг ажиллуулж байнаашд одоо бүр гэмгүй иргэдийг хилсээр дуусгаж кайф авах гаж дон шүглэжээ

Avatar

ЖОНКУУГИЙН АРМИ 2019-04-03 175.38.87.92

УДАХГҮЙ БИД ВЕНЕСУЭЛИЙГ ЯЛНА, ОМОГШООД ОГШООД БАЙГААРАЙ МОЯА ОМОГИЙНХОН МИНЬ, ТА НАР ЯЛНАА

Avatar

Зочин 2019-04-03 58.140.202.122

дуугүй л харж бай тийм болохоор нь ам асууж тавлаарай ахын дөө

Avatar

зочин 2019-04-03 64.119.17.89

тороолын торгон цэрэг тольдуран гуай порнкурор ахаараа пялуулсаар байгаад ухаан чинь самуурч хѳѳе элдэвтэй ахаара тороолдуулсаар байгаад үхаанд чинь ухна үхэж хүүхээ

Avatar

Зочин 2019-04-03 103.212.117.217

Жэнкогийн троллоо чи ч ес суртахуунгvй хулгайч.

Avatar

Зочин 2019-04-03 202.179.27.189

Хэзээнээс л сөнөөж ирсэн нам.

Avatar

Зочин 2019-04-03 150.129.143.112

muu yumiig sunuuh in zuv

Avatar

Монгол 2019-04-03 202.126.89.64

солиороо элбэгпиздагийн ньюс мн ээ.АН байхдаа ОУВС ортол улсыг луйвардсан.Танай эзэн хүзүүгүй пизда хараат бус шүүхийг хараатын хараат болгосон.Та нар үхэж далд ороосой.Нүд хорсож бна

Avatar

Зочин 2019-04-03 202.179.27.189

Энхбаяр намтайгаа хамтраад хийсэн зүйл. Харин Эби гарч ирээд тун зөв ашигласан. Энхбаяр өөрийнхөө бий болгосон системд хэрчигдсэн гэж хуульчид ярьдаг шүү дээ.

Avatar

Цагдаа 2019-04-03 66.181.164.235

Ийм нийтлэл захиалгаар бичээд хэдэн төгрөг авдаг хөлсний бичээч сэтгүүлч юм дээ та. Амьдралд тань хоол болох болтугай.

Avatar

Зочин 2019-04-03 103.212.117.217

Маш зев бичсэн байна троллоо!

Avatar

zochin 2019-04-03 59.153.113.148

xunii bichse yum niitledeggui yumuu muusain uxer mongoloo ch I uxej dald orooroi chinii amidral uudluxgui shuu ch muu uxeer min solongos kinonuudiig xuuxraimegch duus uzsen bizdee uzeegui bol odoo uzeerei unen shudarhga baix xeregtei uxeeriin muusain uxer mongolchuu daa

Avatar

Цагаан цаас 2019-04-03 202.179.27.148

МАНАНТСАН АРДЧИЛАГЧИД МАН ГЭЖ ХАРААГААД МОНГОЛЧУУДААС ӨӨРСДИЙНХӨӨ ЦАРАЙГ НУУЖ ЧАДНА ГЭЖ БОДОЖ БАЙГАА ЮМ БАЙХ ДАА!

Avatar

Зочин 2019-04-03 103.212.117.217

МАНАН=Жэнко+Топор+ УИХын 49 ЖДV гишvvд

Avatar

Elbeg ee baij yadaj bainaa 2019-04-03 91.186.76.131

Elbegee metiin novshnuud ene heden web huudsuudaaraa damjuulj tarhi ugaah gej uruvdolteigoor oroldoh um aa. haha, saihan baina shuu ta hediig ingej archaagaa aldaj baigaag uzehed saihan baina, mun ch udaan zovooson doo

Avatar

Зочин 2019-04-03 103.212.117.217

Энд бичих эрх челее, Тавантолгойн 1072 ш хувьцаа чамд егсен Элбэгдоржийг бvv гvтгэж доромжил Жэнкогийн троллоо! Vйлийн vр чинь ирнээ.

Avatar

Elbeg ee baij yadaj bainaa 2019-04-03 91.186.76.131

Elbegee metiin novshnuud ene heden web huudsuudaaraa damjuulj tarhi ugaah gej uruvdolteigoor oroldoh um aa. haha, saihan baina shuu ta hediig ingej archaagaa aldaj baigaag uzehed saihan baina, mun ch udaan zovooson doo

Avatar

Зочин 2019-04-03 103.212.117.217

Энд бичих эрх челее, Тавантолгойн 1072 ш хувьцаа чамд егсен Элбэгдоржийг бvv гvтгэж доромжил Жэнкогийн троллоо! Vйлийн vр чинь ирнээ.

Avatar

xaxa 2019-04-03 182.160.1.222

xaxa bugs doloogch

Avatar

zochinn 2019-04-03 59.153.113.148

unen yum neneerree delxiid tsatsagdaj bolxgui end xeden nuxed uxer mongolchuudiin tolgoig erguulj luivar xiij bayajaad baina gej bodood baina uu chi yamar yumnii buunii noxoi ve unen yum uneneeeree baig

Avatar

zahiral 2019-04-03 183.177.100.4

iim niitlel heden tugrugnii hanhstai bdag yum be

Avatar

zahiral 2019-04-03 183.177.100.4

iim niitlel heden tugrugnii hanhstai bdag yum be

Avatar

Зочин 2019-04-03 202.9.43.44

Мэдлэггүйн гай гарч бна.Мэддэг гадарладаг нь замагт ажилламаар бна.Сайхан залуус тулхтай ахмадууд бий л юмсан.Хамтдаа тунгаах цаг болжээ.

Avatar

д.соёо 2019-04-03 64.119.20.123

Ардчилалаар халхавчилсан хэдэн нөхөд Ан ын нэрийг бүү гутаа . Гадны хөлсний алуурчид аа?

Avatar

Зочин 2019-04-03 103.57.95.69

Хүний нохой хоололсон гэрээг юунд нь өмөөрдөг байна аа, хэдэн монгол хөлсний хэдэн төгрөгөө аваад гайгүй л байгаа юм биз. Рио Тинтог уул уурхайн хямралаас аварчсан ганц гэрээ бол ОТ. Гэвч Монголчууд биднийг биш. Өмөөрсөн болгон Монголын эсрэг гэдгийг мэдтүгүй, түгштүгэй.

Avatar

SS 2019-04-03 66.181.168.8

Ene ajliin hesgees Ayurtsaikhan, Bold, Oyunchimeg, Bolorchuluun metiin popuudiig gargaach!!! Busad n eruul saruul humuus bna

Avatar

ZOCHIN 2019-04-03 106.69.44.187

OYUTOLGOIN GEREE ,DUBAI N GEREEG HIISEN AVILGACHID ELBEG,SAIHANBILEG BAYR ,BAYRTCOGT MI.ENHBOLD MANANGIINHAN ASHIGIIG N AVILGADAAD AVCHIHSANSHDEE....AJIL HIIJ BGAA HUMUUS N TCALINTAI....UDAHGUI BOON OROND BUGDEEREE ....

Avatar

Зочин 2019-04-03 182.160.3.29

Muu heree bolson gee bizdee saijruulagdee

Avatar

57 2019-04-03 112.72.12.8

ЯАХАВ ЯАХАВ БИЕНЭЭ БАРЬЖ ИДЭЖ Л БАЙГ ТЭГЖ БАЙГААД ДУУСНА ДАРААГИЙН СОНГУУЛИАР Л БИЗНЕСЭЭС ХОЛ ШУДАРГА ЗАЛУУС СОНГООРОЙ ДОО

Avatar

Зочин 2019-04-03 66.181.168.200

ИДЭЭ БЭЭРТЭЙ ЯЛЗАРСАН, МАНАН, ШУДАРГА БУСЫН ХОНГИЛЫГ УЛАЙРАН ХАМГААЛАГЧ САЙТ УЛААН ХУВЬСГАЛЧ МОНГОЛ ДАХЬ ГАНЦХАН САЙТ

Avatar

21 2019-04-03 202.55.191.130

Пээх энийг хэн мэдээ гэнээ хүнийг ингэж бод гэээд шууд дайрсан шахсан нөгөө сэтгүүлчийн тангараг хаа байнааа Нямсүрэн гуай

Avatar

Хардагч 2019-04-03 202.179.8.210

Яалт ч үгүй том аварга төсөл гэтэл улс оронд үнэхээр ашиг тус өгөх тал дээр тааруу зөвхөн ажилчид болон туслан гүйцэтгэгч нарыг л тэжээгээд байгаа бол мөн урт хугацаандаа үр ашиг нь тодорно гэх зэрэг нь үнэхээр муу харагдаад байгаа бол улс төрчдийн хүсээд байгаа шиг том эрсдэл үүрээд зогсооход нэг хэсэг л хэцүүдэх байхдаа яадаг юм билээ дээ жижиг орны том зовлон гэж

Avatar

Бүтээнэ сөнөөнө 2019-04-03 202.55.188.41

Энэ их гоё дуу хэхэ

Avatar

Зочин 2019-04-03 202.21.118.186

Эрүүл саруул сэтгэдэг хүн цөөхөн болжээ.

Avatar

Зочин 2019-04-03 202.21.118.186

АН бүгдийг сөнөөнө, МАН бүгдийг сөнөөнө, МАНАН бүгдийг сөнөөнө. МАНАН монголыг сөнөөнө.

Avatar

Иргэн 2019-04-03 66.181.160.88

ОЮУ ТОЛГОЙ МОНГОЛД ХЭРЭГГҮЙ. УЧИР НЬ АРД ТҮМЭНД САЙНААР МЭДРЭГДЭХГҮЙ БАЙНА. ХУВААЖ ИДСЭН ДАРГА САЙД НАРТ ХЭРЭГТЭЙ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ. ОДООГИЙН ЗАСГИЙН ГАЗРЫГ ДЭМЖИНЭЭ. ТӨРИЙН ЭРХ МЭДЭЛ ҮЛ МЭДЭГДЭГЧ МАФИЙН ГАРТ ОРСНООС НҮДЭНД ХАРАГДАЖ МЭДРЭГДЭЖ БАЙГАА БАТТУЛГЫН ГАРТ БАЙСАН НЬ ДЭЭР. БОЛОХГҮЙ БОЛ БАТТУЛГЫГ ХӨӨГӨӨД ЯВУУЛНА ШҮҮ ДЭЭ. АРАЙ АМАР БОЛНО БИЗ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-04-03 202.180.218.37

Тэр болтол өөрсдөө амьд байвал ш тээ

Avatar

Zochin 2019-04-03 103.212.119.96

Ene valyutiin hansh nisehnidee. Balarsiinbee

Avatar

Zochin 2019-04-03 66.181.180.190

Одоо ѳгч бгаа хэдэн тѳг. асуудал биш. Муу гэрээ байгуулсны харгайгаар тэрбумаар нь алдаж байгаад гол асуудал оршино. Чи юм бичихээсээ ѳмнѳ юм уншиж үзээч дээ. Ѳѳртѳѳ мѳн ч их нүгэл хурааж бн даа.

Avatar

Зочин 2019-04-03 78.187.120.177

Хөөж гарга, тэгээд улс орноо нураая, энэ бод бидний тавилан, тэгээд ШХАБ-д гишүүнээр элсэе, зөвхөн Хятад, Орос хоёрыгоо л түщье, тэр нь өлзийтэй, хэрүүл ам гарахгүй, тэгээд гэр гэртээ нэг хятад үйлчлэгтэй болье, хүүхдүүдээ хятад сургуульд өгье, Одод телевизийг өдөр бүр үзэцгээе

Avatar

Zochin 2019-04-03 66.181.180.190

юмаа бодож байж бич л дээ

Avatar

Зочин 2019-04-03 73.231.241.51

MAH AN nar bol shine uyiin Mafia

Avatar

Зочин 2019-04-03 103.212.117.217

МАНАН=Жэнко+Топор+УИХын 49 ЖДV гишvvд

Avatar

Зочин 2019-04-03 66.181.190.60

одоо казахстан шиг улаанбаатар хотыг баттулга хот төв талбайг хүрэлээгийн талбай гэе

Avatar

Сонгогч 2019-04-03 103.229.120.147

ЦУЦЛАХ НЬ МАШ ЗӨВ ШИЙДВЭР. МОНГОЛЧУУД ДЭЭД ЗАЯАТАЙ УЛС ШҮҮ, ДЭЭРЭМЧДИЙГ ХӨӨН ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ. ЭХ БОЛСОН ЭТҮГЭН - ГАЗРЫН ХЭВЛИЙГЭЭ УХАХ НЬ ТӨРҮҮЛСЭН ЭХИЙГЭЭ БАРЬЖ ИДДЭГ ҮР МОГОЙН ДОМОГ БИЕЛЭХИЙН ЦОНДОН ШҮҮ ТАМИНЬ.

Avatar

Зочин 2019-04-03 124.158.111.6

МАН ынхан ЖЕНКОД БҮГД БӨЛДӨГДҮҮЛСИЙН ЧИНЬ ЯАХЫН ТА НАР. ЧАДАЖ БАЙГАА ЮМАНД АРГА АЛГАА. ГАНЦ ХҮНД БҮТЭН НАМААРАА БАЗУУЛДАГ ЖИЖИГ ГАРУУД ЮМ ДАА.

Avatar

Зочин 2019-04-03 202.21.115.82

"Алтаар өндөглөдөг галуугаа алах" гэдэг шиг болох нь л дээ. Яагаад галууг алах болсон гэвэл популистууд оркуудыг галуунд дургуй болгосон. "Галуу бол муухай амьтан" гэж оркуудад ойлгуулсан. Оркууд нь тэр алтан өндөгний орлогоор амьдардагаа мэддэггүй. Тэгээд популистууд галууг алж, оркууд нь баярласандаа тэднийг дахин сонгоно. Гэтэл амьдрал муудаад, алтан өндөгний орлого яасан гэхлээр "та нар өөрсдөө л галууг ал хэлээ биздээ?" гэнэ. Орк болмооргүй бол галууг бүү алуул.

Avatar

Зочин 2019-04-03 66.181.184.73

МАН АН 2 АЛЬ АЛЬ НЬ БИЕ БИЕНЭЭ ХОШНОГОДЧИХ ГЭЖ АР АРААСАА ГЭТЭЖ ГҮЙЛДЭХ ХЭРЭГГҮЙ ДЭЭ. МОНГОЛ ТҮМЭН УГААСАА ТӨР БУЗАРЛАСАН ЭНЭ ХОЁР НАМ НЭРТЭЙ ЛУЙВАРЧДЫН МАФИЖСАН ГЭМТ БҮЛЭГЛЭЛИЙГ ЯМАР Ч ХАМААГҮЙ АРГААР АРЧИЖ ХАЯХЫН ТҮҮС БОЛЖ БАЙНА. ТЭГЭЭД Ч 3-ХАН САЯ МОНГОЛ АЯТАЙХАН АЖ ТӨРӨХӨД ХИЧНЭЭН ТОНН АЛТ ЭРДЭНЭС ХЭРЭГТЭЙ ГЭЖ ХАМАГ ГАЗАР ШОРООГОО ЦӨЛЖТӨР ЮУ Ч ҮГҮЙ САМРАХ ЁСТОЙ БИЛЭЭ. БҮГДИЙГ УХАХГҮЙ БОЛ ӨЛБӨРЧ ҮХНЭ ГЭЖ СУРТАЛДДАГ НӨХДҮҮД БОЛ МЭДЭЭЖ ГАДНА ДОТНЫ ДАЙСНУУД БАЙЖ ТААРНА. АЛИВААД ХЭМЖЭЭ БАЙДАГ

Avatar

зочин 2019-04-03 202.9.43.153

Зүгээр зүгээр .... Монголчууд , үзэх ёстойгоо үзэх ёстой юм шиг байна ..... 200 жилийн дараа гайгүй болхол байлгүй ...,,Улс ,,гээд байж байвал шүү дэ ...

Avatar

Зочин 2019-04-03 203.172.126.3

Иш чааваас даа АН юугаа бүтээх вэ дээ? Хөлсний бичээч нараараа баахан юм бичүүлэх юм тэртэй тэргүй ард түмэн та нарыг яаж самарч байсныг мартаагүй шүү

Avatar

АН 2019-04-03 202.9.43.153

Иш чаавас даа , МАН юугаа бүтээх вэ дээ ...Ард түмэн харж байна шдэ .

Avatar

БАТ инженер 2019-04-03 119.40.103.3

Арай ч тэгж тэнэгьэхгүй байлгүй дээ.

Avatar

нямсүрэн сэтгүүлчид 2019-04-03 124.158.113.11

үнэнээр явбал үхэр тэргээр туулай гүйцнэ. Биеэ үнэлсэн бузар сэтгүүлч

Avatar

зочин 2019-04-03 182.160.37.83

Венесуэлн араас явж бна.

Avatar

Зочин 2019-04-03 66.181.181.39

Харин ч МАН гарч байж бүгдийг Сэргээлээ дээ. Ардчилал шударга ёс нэрийн дор юу юу ч үзэв. Монголд Ардчилал хэзээч зохихгүй !

Avatar

ir'gen 2019-04-03 139.5.217.34

AN BOL ULS TORIIN UHDEL MON.ENE NAM BUTEESEN YUM YU CH BAIHGUI.ETSEG OVGODIIN BUTEESNIIG HULGAILJ AVSANAA BUTEEN BAIGUULALT GEJ HUTSDAG NOHOD.

Avatar

ИРГЭН 2019-04-03 202.21.115.82

БИД НАР МАНАНГ СӨНӨӨНӨ, БИД НАР БУСДЫГ НЬ БҮТЭЭНЭ

Avatar

Зочин 2019-04-03 202.131.245.243

АН л сөнөөдөг байх шүү. 1990-1992, 1996-2000, 2004-2006, 2012-2016 МАН нураасныг нь босгож байсан түүхтэй.

Avatar

Зочин 2019-04-03 43.228.131.9

Ард түмний хөрөнгийг буцааж авчирж байгаад баярлалаа. Одоо 400 ч биш ерөөсөө бүх лицензийг улс хураан авч, 1. уул уурхайн компаниудын эзэдийг бүгдийг нь хөлий нь гозолзуулах хэрэгтэй. 2. Уул уурхайн компаний ажилчид нэртэй луйварчдыг мөн шоронд хатаах хэрэгтэй. Тэгээд бүгдээрээ ард түмнээрээ ногоон түмпэн, хүрз барьж очоод алт зэсээ ухаж амар сайхандаа жаргах цаг иржээ...

Avatar

Тэрбиш-Дөвөгөө 2019-04-03 180.149.96.90

ОТ зогсчихвол ТБД ах яах ч үгүй. Шарга морьтод барьсан харшдаа очоод л хэвтчихнэ. Хүүхдүүд нь гадаадад гарчихна, ач зээ нар нь Монголд ирэх ч үгүй. Хэн хохирохов гэхээр та нар л хохирно.Төсөвт мөнгө орж ирэхээ болино. Моргэж төлөх хүнгүй болж барилга зогсоно. Дагаад Э.З. зогсоно

Avatar

Зочин 2019-04-03 202.70.33.171

2013-2016 ond ene l bolson biz dee. aan bas USD hansh osson ym bna

Avatar

Onigoo 2019-04-03 66.181.161.115

Welcome to Asian Venezuela.

Avatar

Зочин 2019-04-03 66.181.161.116

МОНГОЛЧУУДАД 4 ТЭРБУМ ДОЛЛАРААС ДООШГҮЙ ӨР....САРАН ДЭЭРХИ НҮХ ШИГ АГУУ ТОЙРОМ...ХЯЗГААР ГЬ ҮЛ ХАРАГДАХ ХЯТАД МОНГОЛЫГ ХОЛБОСОН 200КМ ГАЗАР ДООРХИ ШУПАРГА БУСЫН ХОНГИЛ ....УС УРГАМАЛ ҮГҮЙ ЭЛСЭН ЦӨЛИЙГ РИО МОНГОЛЧУУДАД ИХ БАЯРЛАЛАА ҮХРҮҮДЭД ГЭЭД АЛГА БОДОХ ЦАГ УЛХМ ОЙРТОЖ БНА...МАГАДГҮЙ 2037 ОНООС НААНА Ч ӨЭ БОЛНО..ТЭР ҮЕД МОНГОЛ УЛС ГАЗРЫН ЗУРАГ ДЭЭР БХ ЭСЭХИЙГ БУРХАН...РИО 2 Л ГАДАРЛАЖ БГАА БОЛОВУУ....

Avatar

Зочин 2019-04-03 182.160.33.158

МАНгарын УИХ -ын ЖДҮ -чид бүү тэнэгтээрэй. Оюутолгой Монголын аврал юм шүү.

Avatar

ыы 2019-04-03 202.131.244.210

Хаха би бас Рио Тинто гараад явчихна гэж айж тэнэгтэж байна уу аль эсвэл хулгайч нарын бөгс долоогч уу?

Avatar

Зочин 2019-04-03 182.160.33.158

Ямар ч улс орны 80 % нь эмчилгээгүй тэнэгүүд байдаг гэсэн. Энэ тэнэг ТБДагва бол коммунист Германд сурсан гэдэгээ яруу тод баталж өглөө. Оюутолгойн гэрээг цуцалбал Монгол элгээрээ хэвтэнэ гэдэг нь болно доо, хөөрхий дөө, Монгол минү. Ямар тэнэг новшийн хүмүүс УИХ -д байнаа?

Avatar

М 2019-04-03 182.160.33.25

Энэ гэрээ байсан айгаагүй өнөөдөр бид ядуу амьдарч байна.Цуцлах нь зүйтэй,Монголын ард түмэнд өгөөжгүй ийм гэрээг хээл хахуулийн аргаар байгуулсан гадна дотнын бүх хүмүүст хариуцлага тооцож,буруугаа хүлээсэн тохиолдолд дараагийн гэрээг байгуулах хэрэгтэй.Тэр болтол өлсөж лав үхэхгүй,Монголчууд.

Avatar

Чиний л буруу 2019-04-03 202.126.89.252

Ажил хийхгүй, өөрийнхөө үнэ цэнийг нэмэхгүй, чадвар эзэмшихгүй бол чи ядуугаараа л үлдэнэ. Америк, азийн бар, японд ч ядуучууд, орон гэргүйчүүд байгаа. Байх ч болно. Мянга хөгжөөд, мянган Оюутолгой байгаад ч нэмэргүй.

Avatar

Зочин 2019-04-03 66.181.183.81

Хүрэлсүх тэргүүтэй Шинэ Манан -гийн гахай хоншоортууд бүхнийг сөнөөж монголыг дэвсэж байж өөсрдийнхөө ялгадсанд живэх цаг ирнээ. ЖДҮ-чингүүдийн засаг шүү дээ. Унах үедээ бүү уйлагнаарай

Avatar

Fantomas 2019-04-03 66.181.184.254

Hurleer hushuu bosgono ch gene uu? Nohoin baasaar bosogvol iluu zohimjtoi yum bolvuu

Avatar

зочин 2019-04-03 103.111.68.3

Битгий тархи угаа 30000 хүн тэжээх чухал биш 3 сая хүний монгол улсын эрх ашиг чухал Хөлсний бичээч минь

Avatar

Зочин 2019-04-03 192.82.65.189

3 saya hunii tuhai yarij bna teneg huuree

Avatar

bi 2019-04-03 103.14.38.136

Чи харин жинхэнэ мангуу байна даа, тэригээ мэдэхгүй коммэнт бас бичнэ ээ, хэ хэ

Avatar

зочин 2019-04-03 192.82.65.120

хөлсний бичээч нар их болжээ.

Avatar

H 2019-04-03 59.153.85.112

Ene setguulch nertei nyamsuren OTaas heden tugurug avsn bol?

Avatar

Зочин 2019-04-03 103.212.117.217

Сэтгvvлч еерийн vзэл бодлоороо нийтлэл бичсэн юм бишvv?

Avatar

Ene namiig tatan bulgaachee 2019-04-03 202.126.89.232

Dampuu MAN 3 jil uls eh orond yu ch hiisengui. Alban tushaaliin tuluu hoorondoo alaltsaal taarlaaa

Avatar

Оркууд ойлгохгүй 2019-04-03 202.126.89.109

Одоо жинхэнэ цөс нь хөөрчихсөн, зүгээр суугаад мөнгө авах юм зүүдэлчихсэн хашгирцгааж байна. Сүүлд нь л амаа барина. Өөрсдөө хамгийн их хохирно. Тэр цагт оройтсон байх болно.

Avatar

zochin 2019-04-03 66.181.171.10

Хөлсний бичээч

Avatar

МАНАНГ АРД ТҮМЭН ШҮҮХ БОЛНО !!! 2019-04-03 202.126.89.218

МАНАНГИЙН ХИЙСЭН ЛУЙВАР , ХУЛГАЙГ ИЛ БОЛГОХООР БООЖ ҮХЭХ НЬ ДЭЭ !!! АНУУСУУД АРД ТҮМНИЙ ХӨРӨНГИЙГ ХАХТАЛАА ИДЛЭЭ !!! ОДОО ЯЛАА ҮҮРНЭЭ !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

Зочин 2019-04-03 103.212.117.217

МАНАН= Жэнко+Топор+УИХын 49 ЖДVчин гишvvд vнэхээр хахатлаа идлээ!

Avatar

Зочин 2019-04-03 120.18.44.158

Жаахан худалч сэтгүүлч үү

Avatar

Тарвага 2019-04-03 202.126.89.248

Тарвагадорж тэргүүтэй МАНАН-н хѳлсний бичээчтэй нус.мн сайт

Avatar

Зочин 2019-04-03 103.212.117.217

Жэнко тарвагадоржуу?

Avatar

Зочин 2019-04-03 182.160.39.190

АН харин ёстой сөнөөдөг нам . бүгдийг сөнөөнө иднэ хошгируулна гэдэг л наманцар шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-04-03 103.212.117.217

АН Монголыг асар ендер хегжvvлсэн нам шvv!

Avatar

ccc 2019-04-03 139.5.219.152

Holsnii bicheech ner us zuragtaigaa garaad irevuu?

Avatar

Зочин 2019-04-03 103.212.117.217

АН Монголыг асар ендер хегжvvлсэн нам шvv!

Avatar

Зочин 2019-04-03 178.194.37.178

Goy sh dee debiluudeer duursen Mongol ustaj zamdaa orj bna.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж