Хуульчид Ерөнхийлөгч, УИХ-тай хуулийн аргаар “үзнэ” | News.MN

Хуульчид Ерөнхийлөгч, УИХ-тай хуулийн аргаар “үзнэ”

Хуульчид Ерөнхийлөгч, УИХ-тай хуулийн аргаар “үзнэ”

Хуульчид Ерөнхийлөгч, УИХ-тай хуулийн аргаар “үзнэ”

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын санаачилгаар Шүүгчийн эрх зүйн байдлын тухай хууль болон түүний хамт өргөн мэдүүлсэн хуулийн төслийг УИХ өнгөрсөн долоо хоногт баталсан. Энэ хууль нь Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөл /ҮАБЗ/-ийн зөвлөмжийн дагуу АТГ, прокурорын удирдлага болон Ерөнхий шүүгч нарыг чөлөөлөх зохицуулалттай.

ЕРӨНХИЙЛӨГЧ АТГ, ЕРӨНХИЙ САЙД ШҮҮХ, ПРОКУРОРЫН УДИРДЛАГЫГ “ТОМИЛНО”

Энэ хуулийг баталсан өдрийн маргааш нь Ерөнхийлөгч зарлиг гаргаж, Улсын Дээд шүүхийн Ерөнхий шүүгч Д.Зоригийг өөрийнх нь хүсэлтээр, Улсын Ерөнхий прокурор, прокурорын орлогч нарыг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлөх шийдвэр гаргасан билээ. Харин АТГ-ын даргыг чөлөөлөх хууль эрх зүйн зохицуулалт байхгүй учраас дараагийн даргыг нь өргөн барихаар төлөвлөж байгаа сурагтай. Гурван том хуулийн байгууллагын удирдлага болох нийт зургаан албан тушаалтныг чөлөөлсөн учраас тэдний оронд хэнийг томилох, Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд нарын хэн нь өөрийн хүнээ томилуулах вэ гэдэг улс төрийн хүрээнд яригдаж буй халуун сэдэв болоод байна. Энэ хүрээнд яригдаж байгаагаар Ерөнхийлөгч АТГ-ын дарга, дэд дарга нараар өөрийн хүнээ, Ерөнхий сайд Ерөнхий шүүгч болон прокурорын байгууллагын удирдлагад өөрсдийн хүнээ тавина гэсэн “тохироо” хийгдсэн гэх. Тиймээс Ерөнхийлөгчийн хүрээнд яригдаж байсан хоёр хүний нэрийг АТГ-ын даргад нэр дэвшүүлэх сурагтай. Харин Ерөнхий сайдын зүгээс Улсын Дээд шүүхийн шүүгч болон Ерөнхий прокурор, прокурорын орлогч нарыг томилуулах саналтай байгаа гэнэ. Ингэхдээ хуулийн байгууллагын удирдлагыг энэ Баасан гаригт эхлэх хаврын чуулганы хамгийн эхэнд хэлэлцэхээр төлөвлөөд байгаа аж.

ХУУЛЬЧИД МАРГААШ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ЦЭЦЭД ХАНДАНА

Хууль зүйн сайд асан Х.Тэмүүжин, хуульч О.Мөнхсайхан, Б.Гүнбилэг зэрэг олон хуульч дээрх хуулийн төслийг өргөн барихад эсэргүүцсэн байр сууриа илэрхийлж байсан. Энэ хууль нь Үндсэн хууль зөрчсөн үйлдэл болно гэдгийг ч хэлж байсан юм. УИХ-ын хуульч гишүүд ч хуулийн төсөл Үндсэн хууль зөрчих гээд байна хэмээн байнгын хорооны хуралдааны үеэр хуульд өөрчлөлт оруулах санал гаргасан ч чуулганы хуралдааны үеэр унасан. Энэ үеэр ч хуульч гишүүд нь “мэргэжлийн байхын тулд холбогдох байнгын хороог байгуулдаг, энэ хууль Үндсэн хуулийн зөрчил рүү явлаа” гэх мэт олон саналыг хэлсэн ч олонхийн дэмжлэг авч чадаагүй юм. Энэ хууль нь Үндсэн хуульд заасан улс төрийн нөлөөллөөс хараат бус байх гол үндсэн суурь санааг зөрчсөн, ҮАБЗ-ийн гишүүд нь нөгөө Үндсэн хуульд шүүгчид хөндлөнгөөс нөлөөлж болохгүй зэргийг зөрчсөн.

Тэгвэл мэргэжлийн хуульчид хууль тогтоогчид болон Ерөнхийлөгчтэй хуулийн аргаар "үзэхээр" болжээ. Хуульчид нэгдэж, хуулийн төслийг олон талаас нь судалж, гаргалгаа, үндэслэлийг нь тодорхойлж, маргааш гэхэд Үндсэн хуулийн Цэцэд хандана гэдгээ илэрхийллээ. Үндсэн хуулийн Цэцэд үндэслэлээ тодорхойлохдоо маш хянуур, үндэслэлтэй гаргах ёстой учраас хуульчид хэлэлцэж, зөвшилцөж байгаа гэнэ. Нөгөө талаар хууль батлагдсанаас хойш Төрийн мэдээлэлд хэвлэгдэх, Ерөнхийлөгчийн хориг тавих хугацаа зэрэг процессыг нь хүлээх зуур маш олон хуульчид нэгдэж, хэлэлцүүлэг өрнүүлж байгаа ажээ. Тиймээс Лхагва гариг гэхэд Үндсэн хуулийн Цэцэд хандахаар тооцоолж байгаа аж.

Хуульчид Монголын хуульчдын холбоо гэхгүйгээр, улс эх орныхоо төлөө санаа зовж, Үндсэн хуульт ёсоо хамгаалах гэсэн хуульчдын клуб, нэгдлүүд үүсээд идэвхтэй үйл ажиллагаагаа өрнүүлж байгаа юм.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
ЗөвЗөв
18
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

80 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

D 2019-04-02 202.179.27.184

Хогийн арчаагүй, хоолоо өөрсдөө олж идэх чадваргүй, хүний төлөө амьдарч өгч байгаа юм шиг аашилдаг ийм харанхуй масс төрийн хэрэгт санаа тавих хэрэггүй. Хүн төрлөхтөн арай дөнгүүр хэсгээ дагаж амьдардаг юм. Хууль зөрчиж үйл ажиллагаа явуулж байгаа бол түүнийг заавал зогсоох ёстой. Үндсэн хуулийн цэцийн даргыг солихоос өмнө шийдвэр гаргуулах хэрэгтэй…

Avatar

Монгол 2019-04-02 66.181.161.50

МАШ ЗӨВ ХУУЛЬ ЗӨРЧСӨН ДУРАКУУДТАЙ ТЭМЦЭХ Л ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Монгол 2019-04-02 66.181.161.50

МАШ ЗӨВ ХУУЛЬ ЗӨРЧСӨН ДУРАКУУДТАЙ ТЭМЦЭХ Л ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Монгол 2019-04-02 66.181.161.50

МАШ ЗӨВ ХУУЛЬ ЗӨРЧСӨН ДУРАКУУДТАЙ ТЭМЦЭХ Л ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.126.89.173

ТЭМҮҮЖИН , ӨНӨРБАЯР ГЭЖ МАНАНГИЙН МӨНГӨНИЙ ТОГЛООМУУД !!! ХЭНД Ч ХЭРЭГГҮЙ ШААРУУД !!!

Avatar

Зочин 2019-04-02 66.181.187.129

Муу чацганууд эд нар бол зоригийг алсан тарвага УБын бүх газрыг зарсан ми овогтийн чацганууд бна няц дарах хэрэгтэй

Avatar

Zochin 2019-04-02 202.21.106.121

Ene uurchlult zuw bolow uu. Buh nasaar ajilladag zuuraldsag baij taarahgui. Hyazgaartai baih heregtei. Harin odoo UIG huuli sanaachildag bus aj ahuin mungunii ajil hiigeed yawaad baidag asuusldliig taslan zogsooj huuliar UIG tusuw batluulj biznesiin ajil hiidgiig huuliar zasah heregtei. UIG undur tsalin awdag huuliig zuw shudarga bolgoh asuudal deer ajilluulahad uureg hariutslagiig huulind zaaj chigluuleh ni zuw baih. Mungu tusuw batluulchihsan aj ahui biznesiin ajil hiideg UI hural hereggui

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.179.24.54

Нөгөө "Миний цагдаа намайг хамгаална" гэдэг худлаа боллоо. Хуульчид гэдэг чинь луйварчидаас ялгаа алга болж байгаа юм уу даа. Хэцүүдэж байнаа!!!

Avatar

Зочин 2019-04-02 24.19.209.178

Good luck guys

Avatar

Путины троллуудаас эх орноо хамгаалья 2019-04-02 103.57.94.201

Эд нарын цаад эзэн нь Путин. Орос одоогоор мөнгөний хүчээр ялж байна

Avatar

Зочин 2019-04-02 150.129.141.31

Энэ сайт дандаа захиалгат юм бичих юм.

Avatar

ПРОФ.Э.ЯРИНПИЛ 2019-04-02 103.212.116.105

УНГАС АЛДВАА. ХОНГИО ТОЛГОЙТ ГҮҮДБАЙ

Avatar

Зочин 2019-04-02 103.57.92.73

Хуульчийн холбоо гэж тоглоомын байгууллага Тэмүжин, Өнөрбаяр байгуулаад хуульчаар тоглож дууслаа. Одоо ханаж цаддаггүй юм уу

Avatar

Зочин 2019-04-02 103.57.92.73

Хонгилийн хуульчид болиорой. Хүн эрүүдэн шүүж хэрэг тулган Монголын нэрийг унагалаа

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.72.245.209

ТЭМКА ИЙМ ХӨГИЙН ЮМНУУДТАЙ НИЙЛЭЭД ЯВЖ БАЙГАА ЮМ УУ? ЧАМД МЭДРЭМЖ АЛГА УУ ЭСВЭЛ ЗАРАГДЧИХСАН ЮМ УУ? RIP

Avatar

Зочин 2019-04-02 182.160.38.49

ЭНЭ ГАР ЧӨЛӨӨТЭЙ ЗАРАГДАНА… ЮҮ Ч БИШ АМЬТАН..

Avatar

МАНАН 2019-04-02 202.179.25.91

МОНГОЛД ХУУЛЬЧДААС ИЛҮҮ ХЭН БАЙНА? БИЗНЕС УДИРДЛАГЫНХАН Л ТЭДЭНТЭЙ ӨРСӨЛДӨЖ МАГАДГҮЙ ЮМ ДАА.

Avatar

Зочин 2019-04-02 124.158.111.6

Шавхрууг нь иддэг идүүрүүд байх шив дээ.

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.131.245.243

Урьдаас төлөвлөж, зохион байгуулалттайгаар бүлэглэн Төрд тэрсэлсэн энэ 3 яргачин хуульчийг Төв аймгийн мөрдөнд хийж, ялтан Амгаланбаатар, И нарын гарт тушаах хэрэгтэй. Хэргээ хүлээг.

Avatar

иргэн 2019-04-02 66.181.167.54

Зөв.УИХ-г тартал Баттулга Хүрэлсүхиг огцортол тэмцэж төрөөс энэ 3 нөхриг хурдан залуулах нь чухал.Маш олон хүн дэмжиж байгаа.Эднараа хамгаалж байгаа хүмүүс байгаа.Төр бол дарнагулагч машин боллоо.Төр жинхэнэ шударга бус хонгилынхоныг өөгшүүлдэг боллоо.Төр түмний мөнгийг луйвардаж завшиж дээрэмдэж залидсан нөхдүүд одоо хуулийханыг дарж авах үйлдэл үг яриа хийдэг боллоо.Үүнийг хэвлэлийнхэн өөгшүүлдэг боллоо.Хэвлэлийнхэн жинхэнэ төрийн нөхрийн гар хөл болж дууслаа амаа хаалгаж байна мөнгө авч байна

Avatar

Зочин 2019-04-02 64.119.17.81

Bitgii hutsaa huulich nertei nobshnuud. Ta nar hezee neg ih huuli gdg boloov

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.131.245.243

АНУ-аас Монгол Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Майкл Клечески шүүх засаглалаа шинэчлэх Та бүхний эрмэлзлийг дэмжиж, АНУ-ын мэдлэг туршлагаас хуваалцах, шүүгч, хуулийн байгууллагын ажилтнуудыг сургах, давтан сургахад бэлэн байна гэв.

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.131.245.243

Канад Улсаас Монгол Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд, ноён Элчин сайд Дэвид Спрул авлигатай тэмцэх, ардчилал, шударга ёсыг бэхжүүлэх, ил тод байдлыг хангах талаар Монгол Улсын төр, засгаас тавьж буй хүчин чармайлтыг өндрөөр үнэлж байгаагаа илэрхийлэв.

Avatar

Зочин 2019-04-02 66.181.160.105

Монголд болж байгаа хамгийн муу муухай бүхэнд хуульчид оролцож байгаа. Энэ байдлаа хамгаалахаар төрийн эсрэг үзэлцэнэ гээд байгаа нь учир холбогдол муутай. Авилга, албан тушаалын хэрэг, оффшор, төрийн мөнгөнөөс хулгайлсан бүх хэрэгүүд хуульчидын оролцоотой хамгаалалттай байгаа. Хуульчид нь гайхалтай сайн байсан бол энэ бүхэн гарахгүй байлаа. Бүр сүүлдээ шүүх, прокурор, цагдаа, АТГ цөм нэг бүлэг хуйвалдаан хийдэг болсон. Юуных нь хуулийн засаглал байх юм.

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.131.245.243

Хонгилын яргачин хуульчид Х.Тэмүүжин, О.Мөнхсайхан, Б.Гүнбилэг нар Монголын төрд тэрсэлсэн учраас нухчин дарахаас өөр аргагүй.

Avatar

Зочин 2019-04-02 43.228.129.109

Хууль батлагдаад аль хэдийн Төрийн мэдээлэлд хэвлэгдсэн шүү дээ.

Avatar

Иргэн 2019-04-02 202.21.113.146

Бүх юм ойлгомжтой Эрдэнэтийн асуудалыг намжаахын тулд наадуул чинь одоо хуулийнхантай хуйвалдаж байна . Шударга ёс яриад байгаа хууль зүйн сайд ч худлаа наадах чинь үхэхдээ үхэр буугаа …гэгчээр эрдэнэтийн хэргийг дарахын тулд л өдөр болгон Зоригийн хэргийг ярьж жүжиглэж байгаа . Тийм л мэдээд өайсан юм бол өдий хүртэл яагаад дуугарахгүй байсан юм … Гэнэт гарч ирсэн шуугиулсан шигээ энэ олон мафийн хэргүүд эргээд замхарч байна . Цээжээ дэлдээд байхаар шийдэмгий арга хэмжээ авал даа.

Avatar

Дарь 2019-04-02 122.201.31.233

Тэмүүжинд попрох жаахан боломж олдсон байна. Сонгуулийн нэг суудал олдож магадгүй.

Avatar

Дарь 2019-04-02 122.201.31.233

Тэмүүжинд попрох жаахан боломж олдсон байна. Сонгуулийн нэг суудал олдож магадгүй.

Avatar

Дарь 2019-04-02 122.201.31.233

Тэмүүжинд попрох жаахан боломж олдсон байна. Сонгуулийн нэг суудал олдож магадгүй.

Avatar

zochin 2019-04-02 103.111.68.3

Дунд төвшингийн суудал дээрээ 10-20 жил болсон цаг үеээсээ хоцросон хөгжлийн бөглөөс болсон дарга нараас хэзээ салах вэ ????????????

Avatar

ИРГЭН 2019-04-02 202.21.115.82

ХУУЛЬЧИД ГЭДЭГ ГОЁ НЭРНИЙ АРД МАНАН БАЙГААГ ЧИНЬ АРД ТҮМЭН МЭДЭЭД БАЙГАА ШҮҮ

Avatar

Зочин 2019-04-02 66.181.160.16

Давраад Майдар хот барина гээд хандив гуйсан.Гипсэн бурхан тараагаад 500 мянгыг нь авсан.Өөрөөсөө ганц зоос гаргахгүй.Манайхаас өөр улсад Баттулга тэнэгийг төмөр зам бариулалгүй гацааж шороон замд 50-иад залуу амиа алдсаны төлөө төрөөс зайлуулах байсан..280 сая доллар бол өөрөө бараг идээгүй.Төмөр замаар хамаг баялаг урсана гэсэн муйхарлалыг нь ашиглаж доодхууд нь идсэн.Хэт үнэтэй зөвлөх үйлчилгээ,ТЭЗҮ,газар шорооны ажил гэх мэт.

Avatar

zochin 2019-04-02 43.228.129.150

Өмгөөлөгч, өмгөөлөгчийн туслахууд гэж худал ярихыг утгаар нь сурч байна да. Яг үнэндээ хуульчид нийгмийг бохирдуулсан. Чимид гуай "Манай хуульчид маш дорой болсон байна" гэж нэгэн нэвтрүүлэгт орохдоо ярьж байсныг санаж байна. Судлаач Ганхуяг гуайн бичсэн "Залуу хуульчдын хоосон цэцэрхэл" нийтлэлийг хүн бүр тэр дундаа хуульчид уншаасай.

Avatar

Зочин 2019-04-02 139.5.219.32

МОНГОЛД ХУУЛИЙН ЗАСАГЛАЛ ДАМПУУРСАН, ХУУЛЬЧИД НЬ АВЛИГАЧИД ИДЭГДСЭН, ДЭЭР НЬ АН НЭРТЭЙ АЙМШИГТ МАНГАС МОНГОЛЫГ 30 ЖИЛ ХАЙР НАЙРГҮЙ, ХЯЗГААРГҮЙ ИДЭЖ УЛСАА ДАМПУУРУУЛСАН ӨНӨӨГИЙН НӨХЦӨЛД ҮНДЭСНИЙ АЮУЛГҮЙ БЗ, УИХ-ЫН ЗӨВЛӨМЖ ХУУЛИУД МАШ ЗӨВ, ЦАГАА ОЛСОН БАЙНА. ИНГЭХЭЭР АРД ТҮМНИЙ ТӨЛӨӨ АРГАГҮЙН ЭРХЭНД ХИЙГДСЭН ЭНЭХҮҮ ХУВЬСГАЛЫН ЧАНАРТАЙ ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНЫ ҮЕЭР ХУУЛИЙН ҮЙЛЧЛЭЛ ТҮР ХУГАЦААГААР ЗОГСОХООС АРГАГҮЙД ХҮРДЭГ БА ӨДӨӨГЧИД АСУУДЛЫГ ХУРЦАТГАВАЛ ДЭЭД УДИРДЛАГААС ЗОХИХ ШИЙДВЭР ГАРГАДАГ ЖАМТАЙ АЖЭЭ

Avatar

ЭРС ШИНЭЧЛЭЛИЙН ТӨЛӨӨХ ХӨДӨЛГӨӨН !!! 2019-04-02 202.126.89.173

ГАРЧИГАА " МАНАН МАФИГААС ШОВГОР ХҮРТСЭН ХУУЛЬЧИД ЕРӨНХИЙЛӨГЧ , УИХ -ТАЙ ХУУЛИАР ҮЗНЭ " ГЭЧИХ !!! МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙ ЭРХ АШГИЙН ЭСРЭГ ҮЗЭЭД НЭМЭРГҮЙ ШҮҮ !! АНХААРУУЛЧИХЪЯ !!!

Avatar

zochin 2019-04-02 43.228.129.150

Хуульчид өөрсдөө хуулийн системээ тэр чигээр нь нураалаа. Эрхэм хуульчид та бүхэн гадагшаа биш дотроо авилгад идэгдсэн, ёс суртахуунгүй, мэдлэггүй, чадваргүй, мөнгөнд дуртай асар бүдүүлэг хуульчиддаа эхлээд хариуцлага тооцож огцруулах хэрэгтэй. Ард түмний дийлэнх буюу 99 хувь шүүх, прокурор, цагдаагийн байгууллагыг авилгад идэгдсэн гэж дүгнэж байна. Олон хүн оргүй зүйл ярьдаггүй. Тиймээс хуульчдын гаргасан шийдвэр тус бүрийг Ёс зүйн болон мэргэжлийн хариуцлагын хороогоор үнэн зөвөөр эхэлж шийдээ

Avatar

Зочин 2019-04-02 66.181.160.16

Баттулгыг улаан нямдорж энхтүвшиг мэтийн намаас өөр юм мэдэхгүй хэрэггүй өвгөчүүл,хүрэлсүх занданшатар оюунэрдэнэ мэтийн амьдралаас тасархай цагаан захтан тэнэгүүд ашиглаж бн.Баттулга нь зураач хийсвэр сэтгэлгээтэй гар.90-ээд онд саятан сугалаа гаргаж иргэдээ хошгоруулж асар их мөнгө хийж Талх чихэр баянгол мах импэксээ авсан,сүүлд ЖЕнко тур бюрогийн морьтой хөшөөгөө 100 төгрөгний хувьцаа гаргаж барьсан.100 төгрөгөнд ноогдол ашиг өгөхгүй,нэхэх хүнгүй луйвар байсан.

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.21.106.113

Өг өг. Одоо цэц хэрхэн шийдэхийг нь харах үлдлээ. ХУлгайч Женко өөрт үйлчлээгүй шүүгч болгоныг солино гэдэг байж боломгүй хэрэг

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.179.24.68

Алнашуу пиздаа засагтай яаж хуулийн аргаар тэмцэх вэ дээ хаха

Avatar

Зочин 2019-04-02 66.181.185.57

Manaih esgiigee hiij baina aa ene nohoinuudiin hereg alga hoogood yavuul

Avatar

Иргэн 2019-04-02 103.57.95.217

МӨНГӨНД УЛАЙРСАН ТЭНЭГҮҮД ТЭГЖ БАЙЖ ТӨРИЙН МАШИНД ХЭМХЛҮҮЛЭВ!!! ТӨР ТӨМӨР НҮҮРТЭЙ ШҮҮ, АВГАЙ ХҮҮХДҮҮД, ААВ ЭЭЖ НЬ ХЭЛЖ, ХОРЬЖ БАЙХГҮЙ БОЛ ХОХЬ НЬ БОЛНО ШҮҮ ДЭЭ!!!

Avatar

Хаульч 2019-04-02 103.57.94.25

Хуульч Эрх зуйч нэртэй мангасын армийнхан хенген зеелен цаасан хоолноосоо салчих гээд даварч байх шивдээ. Худлаа юм биш Та нар давуу эрхээ ашиглан Хэнд ч наалдацгуй дампуурсан олон эргэж будилсан заалттай Ундсэн Хууль менч элдэв долоон эруу, иргэний нэртэй хууль дурэм журмаар Монголын ард иргэдийг боомилон тэндээс Херенгжин Гударч Галзуурч яваа чинь унэн шуу. Иймээс бух хуульч нэртэнгууд сургуулиудыг хааж цэвэрлэх ажил болсоон болсон.

Avatar

ya 2019-04-02 202.179.26.95

har hund shar hun haranhui humuust gerel heregtei uih-n JDU-chid eh ornoosoo urvagchid gedgiig ard tumen oilgoh tsag irne.

Avatar

zochin 2019-04-02 202.9.42.5

Huuli zurchsun prokuror shuugch nariig umguuluud ihehnee ene huulich nertei avilgachid

Avatar

Mongol hun 2019-04-02 202.131.225.150

Tarhi ugaasan buruu medeelel bichij ard irgediig bitgii muudaltsuulaad bai!!!!!. Odoo hun bur hen ni unen hudal yaridgiig gadarladag bolson shuu. Bulhai luibar heel hahuuli abilga ni herees heterch uls ornoo yaduuruulaad baigaag oilgodog bolson. Buruu zuiltei temtsehee bugd uhamsarlasan shuu.

Avatar

huuilnd chin 2019-04-02 106.130.125.235

ulsiin ikh hural batalj …huuliin baiguullaga ni tuuniigee merduuleh uilchilgeenii baiguullaga bish.u ..uurgee bieluuleh tald huuliin buh shatandaa mergejiltenii medleg.n tuvshind chanar.n shalguurt tentej bgaa uguig ni bainga shalgah yostoig huuliinhnii odoogiinh nuur tsarai belhnee haruulj bgaa

Avatar

Huulichid Bravo 2019-04-02 43.243.161.23

Jenko, Huuk, Zandanshatar gurviig ene mundag huulichid ichtel ni husah blgui dee. Mash zov. Bolovsrolgui bolon bolovsroltoi humuusiin tulaan boloh ni hehehe

Avatar

huulichid ni huulia seemhii garanguut 2019-04-02 106.130.125.235

siimhii garanguut huuliinhaa tsoorhoig ikh sain ashiglaj bgaa huulichid.g harin ch …eersdiig ni huuliin baiguullaga.n nehduud.g mash ender shalguurt oruulah heregtei…yalanguya huulchiin chanar.n asuudal mash chuhal duraaraa yarigchid ikh bolj bgaa uchir erkhiig ni hyazgaarlah htei

Avatar

Зочин 2019-04-02 103.57.95.217

МӨНГӨНД УЛАЙРСАН ТЭНЭГҮҮД ТЭГЖ БАЙЖ ТӨРИЙН МАШИНД ХЭМХЛҮҮЛЭВ!!! ТӨР ТӨМӨР НҮҮРТЭЙ ШҮҮ, АВГАЙ ХҮҮХДҮҮД, ААВ ЭЭЖ НЬ ХЭЛЖ, ХОРЬЖ БАЙХГҮЙ БОЛ ХОХЬ НЬ БОЛНО ШҮҮ ДЭЭ!!!

Avatar

Зочин 2019-04-02 182.160.2.29

ЖДҮ -ийн мөнгөөр УИХ -ын 49 гишүүныг ЗГ хахуульдаж эрхшээлдээ оруулсан хэрэг дэлхийн парламентчуудад том хичээл сургамж болсж Монголыг гутаасан шүү. Тэр 49 гишүүд Хүүкээс авилгал авсан учраас л энэ үндсэн хууль зөрчсөн хууль батлагдсан. Ингэхгүй бол ЖДҮ -чин УИХ -ын гишүүдийг прокурор амар заяа үзүүлэхгүй байсан шүү дээ. Монголын парламент олон ЖДҮ-чин авилгалчтайгаараа дэлхийн шившиг болж байна.

Avatar

Зочин 2019-04-02 64.119.17.89

хууль ѳѳрѳѳ ард тү эндээ үйлчиллэх нэгэн хэлбэрийн цааз билиг шүү дээ олонхиййн саналыгг авч байввал тэгээд бол байнаа л гэсэн үг

Avatar

зочин 2019-04-02 202.9.43.177

Дараагийн ерөнхийлөгч Женкогоосоо дор амьтан сонгогдоно гээд л бодчих ….

Avatar

Зочин 2019-04-02 103.57.95.217

Элэнцгийн чинь дор, Х.БАТТУЛГА МОНГОЛЫН АВРАЛ, АЗ ЗАВШААН!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.21.106.113

н**ш минь хулгайч монголыг аварлаа юу. Чи женкогийн бөгсийг долоогч юм уу

Avatar

иргэн 2019-04-02 202.179.27.155

Шударга ёсноос үхтлээ Айсан МАНАН-гийн Хуульчид Эрх мэдэл Албан тушаалаа алдах вий гэсэн дээ Нохойн зан гаргацгааж эхэлж байна Иргэд олон түмэн Олуулаа Хууль ёсоо Уландаа гишгэгчид Та нар цөөхүүлээ шүү

Avatar

иргэн 2019-04-02 202.179.27.155

хн Хуульчид Та нар Өөрсдөө Хууль ёсоо уландаа гишгэчихээд бас ҮХЦ-д хандана гэчихжээ Жинхэнэ Хууль завхаруулагчид чинь Хуульчид Та нар Өөрсдөө шүү Ерөнхийлөгчийг Ард иргэд Сонгосон болохоос Хуульчид Та нар Сонгоогүй гэдгийг сайн санаж яв

Avatar

Зочин 2019-04-02 103.57.95.217

Маш мундаг тодорхойлсон байна!!!

Avatar

Зочин 2019-04-02 43.228.131.45

хуулийн арга гэж ямар юм байдаг юм??? өөрсдөө хуулиа гажуудуулж хэрэглэдэг юм байна лээ шүү дээ?? Ард түмэн ядар ч байна шүү дэээ???? хуулийнхан гэж нэг их омогтой улс хүн болгоныг дарамтална??? одоо засах хэрэгтэй шүү дэээ???

Avatar

Худлаа гарууд 2019-04-02 202.126.89.251

Тэмүүжин гүнбилэг мөнхсайхан дандаа элбэгдоржийн суганы үснүүд, үсхэн бааснууд өдий болтол хаана юу хийж явцгааж байсан юм, муу б өгс долоогчид

Avatar

Баагий 2019-04-02 202.179.24.111

Сүрхий яриад байгаа хуулиудыг нь өөрчлөөд өг. Тэгээд юу донгосохыг нь харая. Ард түмний эсрэг хууль гаргачихаад хамгаалаад байх шаардлаггүй.

Avatar

zochin 2019-04-02 103.9.90.98

Huuliig mahchilj tailbarlah hamgiin buruu gej boddog.Huuliin baiguullga ter dundaa shuuhiin baiguullaga yalzarsan u gevel tiim geh hun diilenh bh , Tegeheer en yalzarliig huchtei tsohiltoor ter ni magadgui zarim ued huulid niistehgui ch bj bolno uurchlult hiihgui bol ingej bolohgui tegej bolohgui geed bhaar yu uurchlugduh yum be. Bodit shaardlaga bol uurchlult hiih bna . Mongolchuudiin bii bolgoson ene niigmiin zahialagaar ene uurchlult hiigdej bna .

Avatar

Zochin 2019-04-02 103.212.117.42

Tsets deer unah n todorhoi shuu dee.

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.179.25.146

Хулгайчууд хууль зөрчдөг.

Avatar

Зочин 2019-04-02 103.229.121.145

Тэмүүжин тэнэг санаагаа ард олонд бүү тулга………. идээ бээрэндээ баригдсан энэ орны гашуудалт муу
үйлийн үндсийг таслах ажлыг зоригтой хийсэн Ерөнхийлөгч , УИХ-ын дарга, гишүүд ,ЗГ сайн ажиллаж,
хууль гаргаж бохир үйлдлийг таслан зогсоож чадлаа….. Баяр хүргэе….. ард олон дэмжиж буй……

Avatar

монгол иргэн 2019-04-02 202.131.236.170

Хахуульд идэгдсэн төрийн тогтолцоог үндсээр нь ул суурьтай шинэчилэх хэрэгтэй. Хууль ярьсан хулгайч, дээрэмчдийг өмгөөлсөн, хамгаалсан, ёс зүйгүй хуулийн дээр суусан нөхдийг зайлуулах хэрэгтэй, зөв. Харин цаашаа зөв ажиллах, үгүйг ард олон харж л байна Ерөнхийлөгч Х. Баттулгаа.

Avatar

ИРГЭН 2019-04-02 64.119.21.166

МАНАНГИЙН ХУУЛЬЧИД БАЙНА. ТЭМVVЖИН ЧИ БОЛЬ ДОО. ТЕРД ТЕЛЕЕЛЕН СУУЖ БАЙСАН ХVН НЭГ Л ИХ ШУДАРГА ЯРИХ ГЭЭД ДАНДАА. ХОНЗОГНОГЧ БАЙДЛАА АСУУДАЛД ХАНДДАГАА БОЛЬ. ГVНБИЛЭГ М. ЭНХБОЛДЫГ ХАМГААЛАХ ГЭЖ VХЭН ХАТАН ЗVТГЭХЭЭ БОЛЬ. ААВ ЧИНЬ ЧАМАД ХОШНОГО ДОЛООХЫГ ЗААСАН ЮМ УУ? АРАЙ Ч VГVЙ БАЙЛТАЙ !ЗА НЕГЕЕ ХОЕР БОЛ АН- ЫН БАЙНГЫН ХУЦДАГ ХАЛТАРУУД.

Avatar

Зочин 2019-04-02 59.153.113.192

МАНАН гэдэг хоёр гуравхан хүний холбоог маш томоор чалчиж толгой угаасаар байгаад төрийн бүх эрх мэдлийг хууль тогтоох байгууллагуудыг гартаа авсан Хүрэлсүх, Баттулга нарыг унагах хэрэгтэй боллоо. Дарангуйлал хийсэн бол дарангуйлалаар мөн буудаг бичигдээгүй хууль дэлхийд олон

Avatar

Зочин 2019-04-02 64.119.19.231

хууль нь хэрэгжээгүй байхад прокуророо чөлөөлсөн болж байна уу?

Avatar

Иргэн 2019-04-02 202.126.89.56

Энэ нэг монгол ялна гэчихсэн хөмөрсөн тогоондоо үлдсэн хэдэн мэдлэггүй хар юмнууд. Тиймдээ л жанхуугийн хөлсний бичээч хийж суугаа даа хөөрхий гэж.

Avatar

Зочин 2019-04-02 103.57.95.217

МОНГОЛ ЯЛЖ, ӨМХИЙ х***а ҮХЭЖ БАЙНАА!

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.21.108.168

Монголын хуульчид үнэхээр шударга байсан бол шүүх засглал авилгалд идэгдэж,МАНАН -МАФ хүчээ авахгүй байсан даа. шүүхийг толгойноос нь эхлээд бүгдийг солих нь зөв. Шат шатандаа ханштай болсон .Шүүгч нар тэрбумтан болчихсон гэж Нямбаатар гишүүн яриад л байхад эсэргүүцсэн хүн байхгүй ш дээ.Ерөнхийлөгч зөв алхам хийсэн.МАНАН-ийн хуульчид саалийн үнээнээсээ салчих гээд үүрээ эвдсэн шоргоолж шиг л үндсэн хуулийн цэц рүү хандацгааж байна.Тэнд л аврал нь байдаг бололтой.

Avatar

иргэн 2019-04-02 202.9.43.164

МОНГОЛЫН ХУУЛЬЧИД ШУДАРГА БАЙСНЫГ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ЭЛБЭГДОРЖ УЛС ТӨРЧ ДОРЛИГЖАВЫ Г ПРОКУРОРООР ТАВЬСАНААР ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГЫГ УЛС ТӨРЖИЖ НАМЧИРХАЖ ИРСЭНГ МАНАН-ТАЙ ЭНДҮҮРЭХ ХЭРЭГГҮЙ

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.131.245.243

МАНАН мафийг нухчин дарахаас өөр аргагүй.

Avatar

хуульч 2019-04-02 64.119.26.104

ТэмүүЖИНГИйН САНААРХАЛ ӨНГӨРСӨӨН

Avatar

Amar 2019-04-02 202.179.24.138

Эд нар шүүх хуулийн байгууллагыг буцааж хэдхэн хүний хараат болгох гэж байгаа юм байх даа.Хөөрхий амитас.

Avatar

Иргэн 2019-04-02 103.57.95.217

МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ АВИЛГА, ХУЛГАЙД ИДҮҮЛЖ, АРД ИРГЭДИЙГ ТУЙЛИЙН ЯДУУУРАЛД ОРУУЛЖ, ГАЗАР ШОРООГ НЬ ГАДНЫН ХҮҮЛЭГЧДИЙНХ БОЛГОСОН МАНАН ҮХЭЖ ӨГӨХГҮЙ ХӨЛСНИЙ АЛБАТУУДААРАА "ҮНДСЭН ХУУЛЬ" ХАМГААЛАХ ГЭХ МЭТ ЭЛДЭВ АРГААР "ЭРС ШИНЭЧЛЭЛТЭЙ" ДАЙТАЖ БАЙНА. МОНГОЛ УЛСЫН АЮУЛГҮЙ БАЙДЛААС ДЭЭГҮҮР ҮНДСЭН ХУУЛЬ БАЙХГҮЙ, МОНГОЛ УЛСЫН АЮУЛГҮЙ БАЙДЛЫГ ҮАБЗ Л ТУНХАГЛАЖ, ИЛЭРХИЙЛДЭГ ГАНЦ БАЙГУУЛЛАГА.

Avatar

Зочин 2019-04-02 103.57.95.217

МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ АВИЛГА, ХУЛГАЙД ИДҮҮЛЖ, АРД ИРГЭДИЙГ ТУЙЛИЙН ЯДУУУРАЛД ОРУУЛЖ, ГАЗАР ШОРООГ НЬ ГАДНЫН ХҮҮЛЭГЧДИЙНХ БОЛГОСОН МАНАН ҮХЭЖ ӨГӨХГҮЙ ХӨЛСНИЙ АЛБАТУУДААРАА "ҮНДСЭН ХУУЛЬ" ХАМГААЛАХ ГЭХ МЭТ ЭЛДЭВ АРГААР "ЭРС ШИНЭЧЛЭЛТЭЙ" ДАЙТАЖ БАЙНА. МОНГОЛ УЛСЫН АЮУЛГҮЙ БАЙДЛААС ДЭЭГҮҮР ҮНДСЭН ХУУЛЬ БАЙХГҮЙ, МОНГОЛ УЛСЫН АЮУЛГҮЙ БАЙДЛЫГ ҮАБЗ Л ТУНХАГЛАЖ, ИЛЭРХИЙЛДЭГ ГАНЦ БАЙГУУЛЛАГА.

Avatar

Зочин 2019-04-02 103.57.95.217

МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ АВИЛГА, ХУЛГАЙД ИДҮҮЛЖ, АРД ИРГЭДИЙГ ТУЙЛИЙН ЯДУУУРАЛД ОРУУЛЖ, ГАЗАР ШОРООГ НЬ ГАДНЫН ХҮҮЛЭГЧДИЙНХ БОЛГОСОН МАНАН ҮХЭЖ ӨГӨХГҮЙ ХӨЛСНИЙ АЛБАТУУДААРАА "ҮНДСЭН ХУУЛЬ" ХАМГААЛАХ ГЭХ МЭТ ЭЛДЭВ АРГААР "ЭРС ШИНЭЧЛЭЛЭЙ" ДАЙТАЖ БАЙНА. МОНГОЛ УЛСЫН АЮУЛГҮЙ БАЙДАЛААС ДЭЭГҮҮР ҮНДСЭН ХУУЛЬ БАЙХГҮЙ, МОНГОЛ УЛСЫН АЮУЛГҮЙ БАЙДЛЫГ ҮАБЗ Л ТУНХАГЛАЖ, ИЛЭРХИЙЛДЭГ ГАНЦ БАЙГУУЛЛАГА.

Avatar

Зочин 2019-04-02 182.160.37.56

МАНАН-чид ард түмний эсрэг хуулиар халхавч хийж тарвага ми овогт нарын төлөө хумсаараа маажин тэмцэнэ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж