“Ерөнхийлөгчийн эрх мэдлийг танах ёстой” | News.MN

“Ерөнхийлөгчийн эрх мэдлийг танах ёстой”

“Ерөнхийлөгчийн эрх мэдлийг танах ёстой”

Монголын нийгэмд засаж залруулах, илүү сайжруулах олон зүйл бий. Тэр асуудал болгон шийдэл хүлээж байгаа. Энэ шийдлийг олоход дөхөм болох санал санаачилга гаргаж, олон нийтэд мэдээлсэн эрхмийн үг энэ буланд байх юм.

Х. Тэмүүжин (5)

Х.Тэмүүжин

УИХ-ын гишүүн асан, хуульч

“Ер нь асуудал болоод байгаа хонгилоо нураая гэвэл Үндсэн хуулиас гадуур бусад хуулиар олгогдсон Ерөнхийлөгчийн эрх мэдлийг танах ёстой. Мөн ҮАБЗ гэдэг байгууллага дотор УИХ-ын дарга нь орж суучхаад УИХ-аас гадна шийдвэр гаргалцчихаад хурал даргалагчийнхаа хувьд буцаад УИХ-аа ингэж шийдэх ёстой гээд тулгадаг байж болохгүй. ҮАБЗ гэдэг байгууллага гүйцэтгэх эрх мэдлийн салаа мөчрүүдийн уялдааг нь хангах, Засгийн газрын түвшинд ажиллах ёстой байгууллага. Түүнээс биш хууль тогтоох байгууллагын толгой дээр гарч сууж болохгүй, хамгийн том аюул нь энэ. ҮАБЗ-ийг нэр дурдаад орхих биш, энэ байгууллага юу хийж болох, болохгүйг нь нарийн заахгүй бол ердийн хуулиар тэд Үндсэн хуулийг үгүйсгэх хэмжээний эрх мэдлийг цуглуулах гэж оролдож байна. Эргээд харахад, өмнө нь Засгийн газарт байхдаа Ерөнхий сайдаасаа давж ҮАБЗ-ийг ашиглаад сурчихсан нөхдүүд өнөөдөр ҮАБЗ-д шавж очоод энэ байгууллагын нэрээр Үндсэн хуулиас давж ажиллах гэж оролдож байна.”

Эх сурвалж: news.mn

Баабар

Б.Баабар

Нийтлэлч

“Монгол Улсад сонгууль замбараагүй явагддаг. Бид ямар ч шалгуургүйгээр сонголт явуулдаг. Эрүүгийн гэмт хэрэгтэн гарч ирээд төрийг удирдаад явчихдаг. Өчигдрийн шоронгийн хулгайч өнөөдрийн Ерөнхийлөгч болчихдог. Хүмүүс улс төрийн намд итгэх  итгэл алдарсан байна. Том, жижиг бүх намуудын дэмжлэг 30 хувиас илүү гарахгүй байна. Хоёр голлох намын дэмжлэг өмнө нь хийсэн 20 гаруй жилийн судалгаанаас үзэхэд дандаа 50 хувиас давж байсан. Хэзээ ч ийм доошоо орж байсангүй. Тиймээс ард түмэн бие даасан шинэ хүмүүсийг   дэмжиж байна. Гэтэл шинэ хүмүүсийн дэмжиж байгаа тэрхүү дэмжлэгийн орон зайг өөр хүмүүс дүүргэх аюултай. Бид бие даан нэр дэвшигчдэд зөвхөн зөвлөж ажиллана. Нөгөө талаасаа хэний ч эсрэг сурталчилгаа явуулахгүй. “Электорат” хөдөлгөөн сонгууль дуусахаар үйл ажиллагаагаа бүрэн зогсооно. Бүрэн зогсооно гэдэг нь цаашдаа өөрсдийн дэвшүүлж гаргасан хүмүүсээр далимдуулж  хэн нэгэн нь ашиг сонирхолд хүрэхгүй гэсэн үг."

Эх сурвалж: news.mn

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
10
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2019-04-02 110.70.15.109

Temuujin said asani hairtai duu ohin Sarangerelee har tamhini naimaanaas jilig nb baga onogduulj uuruu ch ylnaas suga uldsen shagnalinhaa hariu tusig gargaj baigaam baihdaa byalduuch ymar yumnih nb huulich bh ve dee

Avatar

ХН 2019-04-02 103.229.120.99

ХҮҮЕ ЭНЭ ХОРОН МУУ САНААНЫ СОНГОДОГ ТӨЛӨӨЛӨГЧИД ЮУ ГЭЖ, ХИЙРХЭЖ УЛИН ХУЦНА ВЭ? ЭНЭ 2 ХАРЫГ ЦАГААН БОЛГОЖ, ХОРЫГ ЭМ ХЭМЭЭН ХУДАЛ ХУЦАХ НЬ ТОВ ТОДОРХОЙ ТҮМЭН ОЛОНЫГ БАСАМЖЛАН ХОРЛОХ БУЗАР МУУ САНАА ЭДЭНД БИЙ ШҮҮ

Avatar

зул 2019-04-02 202.179.25.164

Энэ удаа ҮАБЗ-өөс ийм шийдвэртэй ажиллагааг санаачлаагй бол бид ямар их бусармаг зүйлээр багалзуурдуулснаа мэдэхгүй сөнөх байсан гэдгийг энэ хоёр "биеэ тоогчид" ойлгохгүй нь бололтой. Одоо Баабар гэж нэг бусниулагч зүгээр л цаашаа…

Avatar

Зочин 2019-04-02 66.181.160.105

Тэмүүжин мэтийн хуульч нэртэй хүмүүс ҮАБЗ-йин 3 хүн хамтраад нэг зорилготой ажиллах болохоор үнэхээр боож үхэх нээ. Монголчууд хоорондоо алалцаад бүх ажлаа гацаачихаад байвал тэдний хүсэл биелдэг болтой. Эв зүйгээ олоод хамтраад ажиллах ёстой байтал эд нар хооронд нь хор гүйлгээд эцэст нь ард түмэн чирэгдээд байна шдээ.

Avatar

zocnin 2019-04-02 69.76.229.35

BAABAR MANANG DEMJIJ DALDAGNAJ YAHNAV MOROOROO SAITAA AJILUULAAD MOROOROO TAGJIICNAAD YVJ BAI SAITIINHAA HUCNEER SANGIIN SAID BOLSNOO ZALBIRAAD YVJ BAI ,,,MTEMUUJIN BOOVNIIHOO ASUUDALIIG ER HUN SHIG SHIIDCNIH DARAA NI TOM TOM DUUGARCN BAI ARD TUMEN ZOVSHOORVOL ZOVSHOOROHGUI BOL DOODOHOO BODOOD SUUJ BAI

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.55.188.41

Нэгэнтээ ардчилсан дэглэмт бүгд найрамдах төрийг сонгосон бол төрийг бүрдүүлэх их хурал, засгийн газар, шүүх гэж 3 инстүүц л байх ёстой. Энэ 3-н тэргүүнийг төрийн 3 өндөрлөг гэж ярина. Ерөнхийлөгч бол гадны оронд улсаа төлөөлнө, тодорхой хязгаарлагдмал хүрээнд хууль санаачилна өөр ямар ч ач холбогдолгүй инстүүц байх ёстой. Гэтэл өнөөгийн ерөнхийлөгч бүх эрх мэдлийг атгаж, улмаар энэ улсыг тоталитар дэглэмд уруу татаж байна. Даварсан ерөнхийлөгчийн эрх мэдлийг хязгаарлая.

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.21.127.166

ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН БИШ ЭЭ, ИХ ХУРЛЫН ЭРХ МЭДЛИЙГ ХУМИЖ, ЕРӨНХИЙ САЙДЫН ЭРХ МЭДЛИЙГ ИХЭСГЭХ ХЭРЭГТЭЙ, ТААЛАГДАХГҮЙ ГЭДГЭЭР БУРУУ ЗҮЙЛТЭЙ ОРОЛДОХ ХЭРЭГГҮЙ

Avatar

ХҮН нам олон тойрогт АН-ыг алсан шиг юм болно 2019-04-02 66.181.160.16

Баахан би чадна гэсэн баагийнууд нэр дэвших сонгууль болно.МАН АН намаас баахан хөлсний бие даагчидыг дэвшүүлж гүйлгэнэ.Дундуур нь намын доод шатны нохойнуудаа хөдөлгөөд 30-40 хувийн санал авсан МАН намын төр барьж байгаа гарууд ялна.АН-ын мөнгөтэй,нэр хүндтэй цөөхөн хүн ялна.Бие даагчид нь МАН намаас илүү суудал авч чадахгүй.Сонгуулийн дүнд ялсан одоогийн эрх барьж буй хэдэн тэнэгүүдээ нийтээрээ үзэн ядна.Улсын дархлаа суларж хэрүүл тэмцэл жагсаал утгаа алдана.

Avatar

иргэн 2019-04-02 202.179.27.155

Баабар Төрийн шагнал хүртэх хэмжээний Бүтээл туурвил юу хийв Ганц Цогжин дугана бариулж чадаагүй байж

Avatar

Zochin 2019-04-02 66.181.180.190

Sangiin said bolchihood sanhuu mungu said hun medeh shaardlagagui gej helj baisnaa sanaj bn u. Cham shig yumnuud ene ulsyg balallaa shu de. Gadnaas harahad ch dotor muuhai origmoor

Avatar

ТЭМБҮҮЖИНД 2019-04-02 202.179.24.222

ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ЭРХИЙГ ТАНАХ ЭСЭХЭЭ ТА НАРААР ЗААЛГАХГҮЙ ЭЭ. ОДООГООР ТАНАХ ШААРДЛАГА АЛГА. ХЭЗЭЭ ХЭРХЭН ТАНАХАА АРД ТҮМЭН ШИЙДНЭ. БОЛООГҮЙ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2019-04-02 103.57.95.217

ЕРӨНХИЙЛӨГЧ Халтмаагийн Баттулгын ЧИН ХҮСЭЛ БОЛ АРД ОЛНОО АЖИЛ, АМЬДРАЛТАЙ БАЙЛГАЖ МОНГОЛ ОРОНДОО МОНГОЛЧУУДАА ЭЗЭН СУУЛГАХ ЯВДАЛ ЮМ. АРДЧИЛСАН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ГЭДЭГ ИЙМ Л БАЙДАГ, элбэгдорж, энхбаяр,багабаньд, очирбат нар бол жинхэндээ монголын дайснуудын хурууны үзүүрээр хөдөлж, хулгайлах, идэхээс өөр юм хийгээгүй өгөр новшнууд!!!

Avatar

Зочин 2019-04-02 122.201.21.150

Гэнэн хонгор байна даа

Avatar

Зочин 2019-04-02 66.181.187.75

НОХОЙ МУУР ХУЛГАНА ГУРАВЫН ХУЙВАЛДААН ДАНДАА ТОГООЧИЙН ЭСЭРЭГ БАЙДАГ .

Avatar

zochin 2019-04-02 202.131.236.250

Миний бодлоор ерөнхийлөгчийн эрх мэдлийг нэмэх шаардлагатай Ингэснээр УИХ, ЗГ, Шүүх зөв шударга ажиллаж, ард түмэндээ хүрсэн чиглэсэн нэгдсэн бодлого хэрэгжүүлж хүний эрх, эрх чөлөө зөрчигдөхгүй, авлигагүй, шударга хариуцлагатай Төрийн байгууллагууд оршин тогтнох үндэс болно. Үндэсний баялаг болсон Эрдэнэт, Оюу толгой, Таван толгой, Асгатын мөнгө, Цагаан суварга г м стратегийн ордууд хэн нэгний халаасанд орохгүй. Харин ард түмэн сонгох эрхээ хариуцлагатай нэртэй биелүүлэх хэрэгтэй.

Avatar

Zochin 2019-04-02 66.181.180.190

Babar chinii zuvluguu gej yu baih ve Dee. Chamaig sonsdog unshdag hun baihgui shu de.

Avatar

Зочин 2019-04-02 103.57.95.217

Яг тмйм!

Avatar

1 САРЫН ӨМНӨХ МИНИЙ ДҮГНЭЛТ ИЙМ БАЙЖЭЭ. Харин одоо .. 2019-04-02 64.119.16.164

МОНГОЛЫН ЭМГЭНЭЛ
Эрдэнэтийн 49, 51 хувийн аль аль нь хуйвалдаан шүү дээ.Монголын нийгэм улс төр, бизнесийн бүлэглэлүүдийн зодооны талбар болсон. Жирийн иргэд бид бүлэглэлүүдийн зодоонтой үнэгүй кино үздэг болоод удаж байна даа. .Энэ зодоонтой киног хоригломоор байна.Яаж хорих вэ гэвэл ганц л арга байна.Энэ бүлэглэлүүдийг улс төрийн эрх мэдлээс сонгуулиар зайлуулах. Харамсалтай нь ийм боломж одоогоор харагдахгүй байгаа нь Монголын эмгэнэл юм даа.ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа

Avatar

ЖДҮЧИД-тэй хатуу хариуцлага тооц 2019-04-02 103.212.119.99

ЖДҮЧИД-тэй толгой дараалан хатуу хариуцлага тооц

Avatar

УНШИГЧ 2019-04-02 64.119.21.160

ТЭМҮЖИН САРАНГЭРЭЛТЭЙ ХОЛБОГДОЖ АСУУДАЛД ОРООД БАС БУС НЭЭНТЭГТЭЙ БАЙХДАА ХҮРТСЭН АВРАЛЫНХАА ХАРИУГ БАРИХ ГЭЭД, БААБАР ТӨРИЙН СОЁРХОЛ ХҮРТСЭНИЙХЭЭ ХАРИУГ БАРИХ ГЭЭД ЗҮТГЭЦГЭЭЖ БАЙНА ХЭМЭЭН ОЛОН ТҮМЭН ЯРИХЫГ СОНСОВ. ОЛНЫ ҮГ ОРТОЙ ГЭЖ НЭГ ҮГ БАЙДАГ ДАА.

Avatar

Зочин 2019-04-02 103.57.95.217

ЭХ ОРОНЧ СЭТГЭЛ, ЗҮТГЭЛТЭЙ ЕРӨНХИЙЛӨГЧТЭЙ БАЙХ ЯМАР САЙХАН ЮМ БЭ!!!

Avatar

Зочин 2019-04-02 182.160.1.184

Хулгайчид хулгайчидаа огцрууллаа. Одоо үлдсэн ЖДҮ -ийн хулгайчидыг огцруулах юм бол Монгол Төр цэвэршинэ.

Avatar

иргэн 2019-04-02 202.179.27.155

нэг нь Хуульч нэртэй Хууль Завхаруулагч нөгөө нь Мундаг Нийтлэлч нэртэй Хуулбарлагч таарч дээ хоосон Чалчигч Дүр эсгэсэн Ардчилагч нар 20 гаран бараг 30-аад жил эд Ардчилал гэж хоосон зүйл ярилаа эцэст нь Эд хожиж Иргэд юу ч үлдсэн шүү дээ хийж бүтээсэн юм юу ч байхгүй зүгээр Чалчигчид

Avatar

zochin 2019-04-02 202.131.236.250

Хатуу хэлбэл Феодлын нийгмийн байдал үүссэн. Хөрөнгөтэй эрх мэдэлтэй хүнд үйлчилдэг засаглал тогтсон.

Avatar

Зочин 2019-04-02 64.119.22.99

Эмнэлэгийг ШОРОН болгодог тэнэг Тэмүүжингээс өөр байхгүй.

Avatar

zochin 2019-04-02 202.131.236.250

Засаглал зөв гольдролдоо орох замд битгий чөдөр тушаа болоо. Зайлшгүй хийх ёстой шинэчлэл жинхэнэ ардчилал эхэлж байна. 1990 АРДЧИЛАЛ гэдэг чинь юу мэдэхгүй хэдэн хүмүүсийн ХӨӨРӨЛ, ХИЙРХЭЛ гэхдээ зөв залж чиглүүлэх нөхцөл, боломж, цаг хугацаа хангалттай байсан үүнийг зөвхөн өөрсдийн эрх дарх, ашиг сонирхол, хөрөнгөжих ажил болгон ЗАВХРАЛ болгосон. ӨНӨӨДРИЙН өндөрлөгөөс харвал ийм ДҮР ЗУРАГ харагдаж байна. Би ч гэсэн 1990 оноос хойшхи бүх сонгуульд ардчилал хүчнийг дэмжиж байсан.

Avatar

зочин 2019-04-02 202.9.43.177

Ерөөсөө л ерөнхийлөгч гэдэг албан тушаалыг устгаж хаях ёстой . Хамгын хулгайч нөхдүүдийн хүслээ гүйцээдэг , очих дуртай, албан тушаал болж хувирлаа шдээ .. Цаашлах тусмаа дордно шүү !!!! …

Avatar

Зочин 2019-04-02 182.160.38.146

нэг нь сайд шүү ухаантай юм байхдаа төрийн сайдын диван дээр бага насны хар тамхичин охинтой бэлгийн харьцаанд орж байсан ноцтой гэмт хэрэгтэн этгээд. нөгөө нь сангийн сайд ухаантай юм байхдаа ард банкийг голомт банк болгож хувиргасан ноцтой гэмт хэрэгтэн этгээд. хоёулаа нийгмийн халдварт өвчин бөөснүүд….

Avatar

Зочин 2019-04-02 76.21.193.134

said sain hiisen 2 ula

Avatar

zochin 2019-04-02 43.228.131.45

Монгол улс Ерөнхийлөгчийн засаглалтай болж байж хөгжинө бас хүмүүжинэ?? Хуучин Социализмын үед тийм л байсан. хамгийн зөв хамгийн цэгцтэй хариуцлагатай тогтолцоо шүү дээ?? битгий мэдэн будлиулж худлаа юм бичээд байгаач ээ?? сахилга хариуцлага эх оронч байдал нэг толгойтой байж л зүгширнэ шүү дээ?? айл гэр хүртэл нэг эзэнтэй байдаг биздээ???? ойлгомжтой юмыг эсэргүүцээд байгаа хүмүүс бол их л өөр бодолтой хүмүүс шүү??????

Avatar

Зочин 2019-04-02 182.160.1.184

Ерөнхийлөгчийг парламентаас сонгодог болгочихвол хэзээ ч өчигдөрийн хулгайч өнөөдрийн ерөнхийлөгч болэ чадахгүй. Олонхи үргэлж тэнэг шийдвэр гаргадаг учраас тэр шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-04-02 43.228.131.45

Монгол улс Ерөнхийлөгчийн засаглалтай болж байж хөгжинө бас хүмүүжинэ?? Хуучин Социализмын үед тийм л байсан. хамгийн зөв хамгийн цэгцтэй хариуцлагатай тогтолцоо шүү дээ?? битгий мэдэн будлиулж худлаа юм бичээд байгаач ээ?? сахилга хариуцлага эх оронч байдал нэг толгойтой байж л зүгширнэ шүү дээ?? айл гэр хүртэл нэг эзэнтэй байдаг биздээ???? ойлгомжтой юмыг эсэргүүцээд байгаа хүмүүс бол их л өөр бодолтой хүмүүс шүү??????

Avatar

Зочин 2019-04-02 66.181.187.75

Б.БАТ-ЭРДЭНЭ (баабар) БҮХЭЛ БҮТЭН БАНК ХУЛГАЙЛЖ ЯВСАН ХҮН . ЭРХ МЭДЛЭЭ АШИГЛАЖ МӨНГӨ УГААСАН ГЭМТ ХЭРЭГ НЭЭЖ ХОТШ БАНКНААС ЗАВШСАН МӨНГӨ ХӨРӨНГИЙГ ТӨЛҮҮЛЭЭД ЯЛ СОНСГОХ ЦАГ БОЛЖЭЭ .

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.21.108.168

Тэмүүжин бол ярьдаг шигээ хийдэг хүн биш. Хуулийн салбарыг бас л самарсан хүн.Эрх мэдэлтэй байхдаа эрх мэдлээ олон юманд буруу ашигласан.

Avatar

Зочин 2019-04-02 103.111.68.3

ХЭН ХҮРД ЭРГҮҮЛЭХ БОЛОМЖИЙГ ХЭНИЙ ТУЛД ХИЙЖ БАЙГАА НЬ Л ЧУХАЛ АСУУДАЛД АГУУЛГЫГ ХАРЖ СУРЬЯА ХЭЛБЭР ИХ ХӨӨЦӨЛДӨХ БОЛЖ УУЛ НЬ АГУУЛГА ХЭЛБЭРИЙН ГОЛ ЦӨМ ЮМ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2019-04-02 103.111.68.3

БААБАР ОДОО ӨВГӨН ПАРТИЗАНЫ ЯРИА ЯРИХАА БОЛЬ ДОО. СЭНГЭЭ ЯРУУ НАЙРАГЧИЙН ӨВГӨН ПАРТИЗАНЫ ЯРИА ГЭЖ ДУНД СУРГУУЛЬД УНШИЖ БАЙСАН НАЙРАГЛАЛ ГЭНЭТ САНААНД ОРЛОО

Avatar

Иргэн 2019-04-02 139.5.217.210

Ерөнхийлөгчийн эрх мэдэл Үндсэн хуульд тодорхойлсон агуулгаас давсан. Тэгэх тусам дур зоргын, буруу бодлого хэрэгжих орон зай тэлж байна. ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ЭРХ МЭДЛИЙГ ТАНАХ, ҮНДСЭН ЧИГ ҮҮРГИЙГ ТОДОСГОЖ ӨГӨХ, ТҮҮНИЙГ ПАРЛАМЕНТААС СОНГОДОГ болгох нь зүйтэй !!!

Avatar

zochin 2019-04-02 202.21.99.42

ta hoerig odoo concoh hvn bga yamyy

Avatar

Женко 2019-04-02 180.149.96.90

Женког огцруулья

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.21.106.152

Парламентын засаглалаа чангатгаж ерөнхий сайдын эрх мэдлийг бүр бэхжүүлж өгөх нь зөв. Их хурлыг 150 гишүүнтэй болгох нь зөв. Ерөнхийлөгч Англи, Японы хаад шиг ёслолын арга хэмжээнд орох эрхтэй тийм л төрийн тэргүүн болох хэрэгтэй. Ганц хүний удирдлагаар явбал Монгол улс Станы улсууд шиг төрийн тэргүүн нь солигдоход улс орон нь шоконд орж сүйрэхийн наагуурх юм болгох хэрэггүй

Avatar

Зочин 2019-04-02 202.21.108.168

Ард түмний буруу гэж байхгүй ш дээ. Намууд өөрсдөө хулгайч нараа еранхийлагчид нэр дэвшүүлсэн бол нэг хулгайч нь ерөнхийлөгч болно ш дээ. Манай намын хамгийн сайн,хамгийн мундаг лидерийг сонгоорой гээд л өөрсдөө намаасаа шалгаж,шигшээд л ард түмний тархи угааж,их хэмжээний мөнгө цацаж байж луйвардаж байж гаргачихаад дараа нь тэр хүнээ дэмжихийн оронд шоронгийн хулгайч ерөнхийлөгч болгосон ард түмэн тэнэг гээд байж болохгүй ш дээ. МАНАН-гийн Энхболдыг бас л намаас нь гаргаж байгаа биз дээ.

Avatar

Зочин 2019-04-02 66.181.185.172

Энэ 2 хэнч биш хөлснмй хулгайчийн эсрэг нь зөв болно шүү

Avatar

kub 2019-04-02 202.126.89.251

elbegeegiin uyed uilchilj baisan khuuliud odoo uilcholj baigaa gej bodvol darui 10 jileer khotsorch setgej baigaa 2 khun baina …

Avatar

Зочин 2019-04-02 182.160.37.56

ардчилсан намын хулгайч хүчиндэгч худлаа сараачигч хархнууд үймэлдэж эхэллээ.

Avatar

Зочин 2019-04-02 64.119.25.29

засахын тулд юу та 2 яг юу хийж чадав ямар үйлдэл хийж энэ улс нийгэмд нэмэр тус болов хамар доорхи хагархайгаа буруу зөв чалчаад уриалан манлайлж чадав уу тэнэг 2 оо

Avatar