УИХ-ын дарга асан М.Энхболд сонгогчидтойгоо уулзав | News.MN

УИХ-ын дарга асан М.Энхболд сонгогчидтойгоо уулзав

УИХ-ын дарга асан М.Энхболд сонгогчидтойгоо уулзав

УИХ-ын дарга асан М.Энхболд сонгогчидтойгоо уулзав

УИХ-ын гишүүн М.Энхболд  өнгөрсөн амралтын өдрүүдэд тойрогтоо ажиллажээ. Тодруубал өнгөрөгч сарын 29 нд Төв аймгийн Мөнгөнморьт, Баяндэлгэр, Эрдэнэ сумын иргэд хөдөлмөрчидтэй уулзан УИХ-ын үйл ажиллагаа, шинээр батлагдсан хууль, тогтоомжуудын талаар танилцуулж, санал хүсэлтүүдийг хүлээн авчээ. Улсын төсвийн хөрөнгө оруулалтаар Төв аймгийн Мөнгөнморьт, Баяндэлгэр суманд баригдаж буй Соёл спортын цогцолборын барилгын үйл ажиллагаатай танилцаж, гишүүний хувиар байнга анхаарч ажиллахаа энэ үеэр илэрхийлсэн байна.  Мөн энэ онд Эрдэнэ суманд баригдах 150 ортой хүүхдийн цэцэрлэгийн шав тавих ёслолд оролцжээ.

Дараа өдөр нь буюу 30-нд  Төв аймгийн Архуст, Баянжаргалан, Баян суманд ажиллаж, иргэд хөдөлмөрчидтэй уулзан санал хүсэлтүүдийг нь хүлээн авч, улсын төсвийн хөрөнгө оруулалтаар хийгдсэн Архуст сумын хүүхдийн цэцэрлэгийн барилгын их засвар, Баянжаргалан суманд баригдсан сурагчдын дотуур байрны үйл ажиллагаатай танилцсан байна.
Харин өчигдөр  Сэргэлэн, Баянцагаан сумдад ажиллажээ. УИХ-ын дарга  асан М.Энхболд Сэргэлэн сумын залуу А.Сүлдийн  БНСУ-д хийгдэх зүрхний хагалгааны 170 гаруй сая төгрөгийн зардлыг олон улсын байгууллагатай холбогдон шийдвэрлэж байжээ. Тус суманд ажиллах үеэр хүү ирж уулзан эрүүл саруул болсноо дуулгажээ.

Э.ЖОНОН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

41 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Уншигч 2019-04-01 202.179.27.186

Төв аймгийн сонгогчид оо, УЛС , ҮНДЭСТНИЙХЭЭ ЭРХ АШГИЙН эсрэг үйлдэл хийдэг наад этгээдээ сонгодгоо больцгоо!Наадахын чинь балгаар Улаанбаатарынхан утаа , өмхийгөөр амьсгалж ,Хятадын гөлгөр , гантгин хавтан дээр олноороо хальтирч тахир дутуу болж, монголчууд ажлын байраа хятад, солонгосчуудад ажлын байраа алдаж малчид малын бэлчээрээ алдацгааж байна !!!

Avatar

Иргэн 2019-04-01 64.119.21.166

ЭНЭ БАЛАЙ ЯМАР НVVРЭЭРЭЭ СОНГОЧИДТОЙГОО УУЛЗАЛТ ГЭЖ ЮМ ХИЙЖ ЯВАА ЮМ БОЛ. ААРХАЖ ЯВАА БОЛ УУ? ЕС ЗVЙГЭЭ АЛДСАН ХУЛГАЙЧ.

Avatar

Иргэн 2019-04-01 202.126.89.200

М.Энхболд дарга бол одоогийн ус төрчдөөс хагийн тулхтайнашдээ?! Түүнийг М.Энхболд дарга өөрөө л больёо?! Гэхгүй бол Төв аймгийнхан сонгохоо л сонгоноо?! Доор сэтгэгдэл бичсэн нохдуудад зориулж хэлэхэд идүүлсэн бут ургаж, тдсэн эоүү хувхайрнаа?! Гэж мэргэн үгийг хэлчихье?

Avatar

Zochin 2019-04-01 175.223.14.162

Songuulid oroltsvol mantuugaar nb shidehgvi yu .kkkkk

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.9.43.1

МИЕГИЙН ШООХУУЗ 461-ТЭЭ ТАВТАЙ МОРИЛНО УУ

Avatar

ya 2019-04-01 202.179.25.70

enh boldiig tanidaggui humuust; sohor nohoi duibeeneer sooton haltar chimeener umdgui baij uvdug tsoorhoig shooloh ... geh met.

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.72.245.204

ГАНЦ Ч ХҮН ОЧИОГҮЙ БНА Ш ДЭЭ

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.9.43.1

тэгж kk

Avatar

Иргэн 2019-04-01 203.91.115.55

Та 22 настайгаасаа бүхий л албан тушаалыг хашиж үзлээ. Одоо төв аймагтаа очоод Морь малаа уяаад амар жимэр суувал яасын бэ?

Avatar

Иргэн 2019-04-01 203.91.119.94

Хуцаа, хуц?!

Avatar

zochin 2019-04-01 124.158.90.3

amjilt husie uneheer es zuitei ulger duurial bolson uls turch tsag hugatsaa buhniig haruulnaa

Avatar

Зочин 2019-04-01 182.160.38.133

өндөг шидэх яасан бэ? мантуутай тэврэлдээд мөнгөнд нь хууртсан уу? шанага нь тавынхаан?

Avatar

М.ЭНХБОЛДЫГ ТОЙРОН ХҮРЭЭЛЭГЧИД НЬ АЛСАН 2019-04-01 103.212.119.99

Энхболдын тойрон хүрээлэгчид Бадамжунай, сахал эрдэнэбилэг, эрүү мөнхбаяр, алиман хацарт, түгжил гантулга, мөнхбат гээд бүгд энэ хүний нэр нүүрээр намаас албан тушаал авч, нэр нүүрээр нь баяжиж, мөн ч их худалдаж идсэн дээ. Хамгийн хортой урвагч бол Бадамжунай. Энхбаяраас Энхболд руу, Элбэгдорж руу, Энхболдоос Хүрэлсүх рүү гээд урваж гай чирч ирсэн. Эрх биш Баттулга Ерөнхийлөгч өөрөө баян хүн юм байна, бузар Бадамжунайгын халаасанд орохгүй байлгүй. Шоронд явуулж шонд өлгөх хүн бол Бадамжунай

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.9.43.1

ХОГИЙН ЦОГЗОЛМАА БАС

Avatar

zochin 2019-04-01 124.158.90.3

amjilt husie ene 76 dotroo l jinhene tuluvshsun uls turch jishig boloh hun dee tsag hugatsaa haruulna daa

Avatar

IRGEN 2019-04-01 182.160.40.123

ZAILAAA ENIIG ODOO SONGOH UU NOVSH ZAILUUL TAARNA

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.179.27.116

Ямар ч байсан Занданшатараас дээр хүн байна.

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.126.89.173

МАНАНГИЙН МАФИ ХҮНДРЭНГҮҮТЭЭ ДЭМЖЛЭГ ХҮСЖЭЭ !!! ЭРЭЭНЭЭС ДЭМЖЛЭГ ХҮСВЭЛ ДЭЭР БИЗ ДЭЭ !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

yadag now sh ve 2019-04-01 66.181.168.8

za boliz uzee

Avatar

zochin 2019-04-01 49.0.133.21

Odoo ch songogchid TSAGAAN TSAAS bish bolson bha. tegeheer 1-g bodoj 2-g tungaah bizdee

Avatar

зочин 2019-04-01 66.181.160.22

аймаар шог юм болсон шдээ намаа сонгуульд ялуулчаад байж байтал их хурлын сонгуульд айгаад ороогүй хүүк мэтийн нөхөд ордны эргэлт зохион байгуулж ардчилсан нохдуудтай нийлж төр бариад тэгээд энхболд даргын тавьсан туршлагатай боловсон хүчинг халж солиод бас жидүү мэдүү гарч ирээд баллаж байна даа

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.126.89.173

ТУРШЛАГАТАЙ ХУЛГАЙЧУУДЫГ ЗАЙЛУУЛЖ БАЙГАА ЮМ !!! МАНАН !!!

Avatar

ИРГЭН 2019-04-01 66.181.164.222

НУРУУТАЙ, ТЭВЧЭЭРТЭЙ МУНДАГ ХҮН ГЭЖ ХАРАГДАЖ БАЙНА ЛЭЭ. . НЭГ ХЭСЭГ ДААНЧ ДЭЭ Л ГЭМЭЭР ДАЙРЧ ДОРОМЖИЛСОН ДОО. ААВ ЭЭЖ ГЭР БҮЛ ГЭЭД Л ДАЙРААГҮЙ ЮМ БАЙХГҮЙ ДЭЭ. БУСАД НЬ БОЛ НЭГ ҮГ ХЭЛЭХЭЭР ӨРВӨЛЗӨӨД ХАРИУ ХЭРЭЛДЭЭД БАЙХ ЮМ. ЭР ХҮН, ТӨРИЙН ХҮН ЮМ ДАА ГЭЖ ТАНИХГҮЙ Ч ГЭСЭН ҮНЭЛЖ БАЙНА.

Avatar

зочин 2019-04-01 66.181.160.22

манай намыг ялуулсан хүн яахаараа ингээд гудамжинд явж байдаг билээ энэ чинь шударга уу

Avatar

иргэн 2019-04-01 66.181.184.108

60 тэр бум, аархал, халз мэтгэлцээн гээд шог гараануудыг үзэхийг зөвлөе, гудамжинд эрх чөлөөтэй яваа нь их юм, сайн шалгавал Төв аймгийн хонгилд л байх хүн гэж олон түмэн хэлж, ярьж байна шүү

Avatar

Зочин 2019-04-01 192.119.168.101

Танд ажлын амжилт хүсье. Монгол Төрийн ажлыг хуулийн дагуу цэгцтэй, тогтвортой, ёс журамтай байлгахын төлөө Таны хийсэн ажлыг үнэлэх цаг удахгүй ирнээ.

Avatar

Зочин 2019-04-01 103.229.122.70

Sanaa gej sobaka daraaagiin songuulid songogdox sanaatai cymyysiin tarxi ugaaj yavna uu

Avatar

Зочин 2019-04-01 103.212.117.92

хэлсэндээ байдаг гэж торийн монгийг хулгай хийж оортоо унэнч хумуусд хувааж огсон нь зов уу

Avatar

Zochin 2019-04-01 122.201.21.94

Helsen yarisandaa bj chaddag jinhene er hun.Mongolchuud udahgui oilgonoo

Avatar

Зочин 2019-04-01 122.201.21.94

Helsen yarisandaa bj chaddag jinhene er hun.Mongolchuud udahgui oilgonoo

Avatar

Мие 2019-04-01 103.57.95.63

Шоронд л сууж байх хүн. Юүны дараагын сонгууль.

Avatar

зочин 2019-04-01 202.21.98.166

Нуруутай мундаг хүн дэ. Хэдэн жилийн дараа энэ хүн шиг сайн хүнгүй болно.Женко, Хүрэлсүх 2-ын хоронд Монголчууд их автаж байна да

Avatar

зочин 2019-04-01 192.82.65.120

Үзэл бодол, нөхөрлөлдөө үнэнч, буйртай суурьтай эр хүн.

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.9.43.1

ЛУЙВАРЧИН ХУЛГАЙЧ АВИЛГАЧАА ХАМГААЛААД ЧИ ХАА ХҮРЭХ ЮМ

Avatar

зочин 2019-04-01 122.201.26.172

УИХГишүүн хэвээрээ байгаа бол тойргоороо явж батлагдсан хуулиа сурталчилах нь ажил нь юм хойно яах вэ дээ. Хаана юугаа өмсөхийг нь ёслол заадаг байсан бол одоо дарга байхаа болисон болохоор өөрөө мэдээд өмсдөг болоо биз. Заавал муулах ёстой нь Монгол зан хойно доо.

Avatar

Зочин 2019-04-01 192.82.64.76

төв аймгийнхан чинь мөнгө харж далдайгаад байна уу хөөгөөд явуулаач наадахаа

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.9.43.235

Алтан оройтой малгайгаа тавьчихгүй дээ.

Avatar

Зочин 2019-04-01 103.111.68.3

ЭНЭ ХУЛГАЙЧ ХЭДЭН УАЯЧИДТАЙГАА ЯРИЖ СУУЖ БАЙГААД Л ДАХИАД ГАРААД ИРНЭ ГЭЛҮҮ?

Avatar

зочин 2019-04-01 203.91.118.247

Сонгогчидтой уулзаж яах гэж байгаа юм бол оо,,,,27 урвагчдыг дахин нэр дэвшүүлэхгүй биз дээ, Ерөнхий сайд ааааааааааааааааааа\n60 тэрбумын, 49 хувийн мафи , Эрүүдэн шүүлтийг дэмждэг хүмүүсийг нэр дэвшүүлж болохгүй шүү

Avatar

зочин минь ээ 2019-04-01 122.201.26.172

Чи сонгох биш, чамд хамаатлаа юу. Тойргийнх нь сонгогчид мэдэж байгаа биз. Урвагчийг нь хэн батлаадхав, танихгүй байж. Тэнд хүн бодлоо ярингуут өө, тиймүү тийм гэнэлээ гэдэг орк сэтгэлгээгээ хаямаар юм.

Avatar

шүүгч 2019-04-01 203.91.115.42

бяЛДАГА зангиа одоо болиоч.................

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж