Х.Баттулгын мэхэнд Монгол цэвэр ялагдлаа | News.MN

Х.Баттулгын мэхэнд Монгол цэвэр ялагдлаа

РЕДАКЦИЙН ЗУРВАС

Х.Баттулгын мэхэнд Монгол цэвэр ялагдлаа

Х.Баттулгын мэхэнд Монгол цэвэр ялагдлаа
Шог зураач С.Цогтбаяр

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчөөр 2017 онд Халтмаагийн Баттулга сонгогдон гарч ирэхэд жүдоч Баттулгын “татами дээрх улс төр эхэллээ” хэмээн бичиж байсан юм. Харин түүнээс хойш хоёр жилийн дараа тэрбээр татами дээр иппон буюу цэвэр ялалт байгууллаа. Мэдээж тамирчны ялалт хямдхан олддоггүйтэй адил иппон хүрэх зам ч хялбар байсангүй.

Үндсэн хуулийн засаглалын хуваарилалтаар Монголын төрийн дээд байгууллага бол УИХ буюу парламент. Харин Ерөнхийлөгчийн эрх мэдэл хуулийн хүрээндээ хязгаартай, яг л жүдогийн татами шиг. Ерөнхийлөгчид хуулиар олгогдсон хамгийн гол эрх нь Үндсэн хуулийн Цэц,  АТГ, Дээд шүүх болоод бүх шатны шүүхийг шүүгчийн томилгоо бөгөөд чухам энэ нь түүний иппонд хүрэх мэх боллоо. Яваандаа энэ нь түүний дархан мэх болох замыг нээж өгснөөрөө Х.Баттулгын хуулийг кноп даран баталж өгснөөрөө МАН-ын олонх Монголын ардчиллыг, Монголын парламентын түүхийг гутаалаа.

Ерөнхийлөгчийн толгойлдог Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөл /ҮАБЗ/ одооноос Х.Баттулгын тоглолтын гол талбар татами боллоо.

ҮАБЗ бол гурван гишүүн нь санал нийлээгүй бол шийдвэр гардаггүй өвөрмөц зохицуулалттай. 2016 оны сонгуулиар үнэмлэхүй ялалт байгуулж, парламентын 76 суудлын 65-ыг авсан МАН байгуулсан Ж.Эрдэнэбатын толгойлсон Засгийн газраа өөрсдийн гараар унагаж, У.Хүрэлсүхийг гаргаж ирсэн, мөн Монголын парламентын түүхэнд байгаагүй тоглолт хийж спикер М.Энхболдыг албан тушаалаас нь зайлуулж Г.Занданшатарыг УИХ-ын өндөр сэнтийд суулгасан нь мэхээ хийх барьцаа лавшруулж байсан болохыг одоо олон хүн ойлгосон байх. У.Хүрэлсүхийг Ерөнхий сайдаар томилогдсоны дараагаас дайралтад өртөж эхэлсэн спикер М.Энхболд ҮАБЗ-д ганцаардаж байгаагаа нэг биш удаа илэрхийлсний учир эдгээр өдрүүдэд тайлагдаж байна. Одоо Монгол Улсын төрийн эрх барих дээд байгууллга болох УИХ зөвхөн цаасан дээр эрх мэдэлтэй үлдэж, бодит эрх мэдэл ҮАБЗ руу шилжлээ.

Хууль завхруулагч, авлигачидтай тэмцэнэ гэсэн сүржин үгийг үе үеийн эрх мэдэлтэнгүүд хэлсээр ирсэн. Гэвч энэ тэмцэл нь нийгмийн тусын тулд биш хэсэгчилсэн бүлгүүдийн тулаанаар өрнөж, үүндээ хуулийнхныг татан оруулж ирсэн муу үйлийн төлөөс хууль, шүүх засаглал өөрсдөө болж, хүзүүндээ цаазын олс өлгүүллээ. Харин олсны үзүүр ҮАБЗ-д байна, олсыг чангалах уу, суллах уу гэдгийг тэнд л шийдэх болж байна.

Хэн ч шударга ёсыг тогтоохыг уриалж, үлгэрлэж болно, гагцхүү тэр шударга ёсыг хайж байгаа хүн цэвэр байх ёстой. Гэтэл үнэндээ парламентаар нь дүүрэн төсвийн мөнгийг хулгайлсан луйварчид суучихсан, ҮАБЗ-ийн толгойлж байгаа хүн нь эртээ нэгэн цагт 17 чингэлэг спиртийн хэрэгт холбогдож байсан ч энэ нь одоо үлгэр домгын хэлбэрт ороод замхарчихсан, хараахан үлгэр домог болоогүй саяхны хэрэг болох Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн санал хураалтын өмнөхөн нэг тэрбум төгрөг бэлнээр ачиж явсан сонгуулийн машин нь илэрсэн хэрэг огт сөхөгдөхгүйгээр хав дарагдчихсан. Ерөнхий сайд нь хэдээн жилийн өмнө шүүхээс ял сонсож байсныг санах ой санамжтай хүн цөөн ч гэсэн байгаа байх.

Зарим хүний дэврүүлэн сурталчилж, цээжээрээ хамгаалж байгаа шиг Ерөнхийлөгчийн институцийн эхлүүлсэн “их цэвэрлэгээ” нь дүрмийн бус мэх, зүгээр л мөнгөний урсгалын голдрилыг булааж авах гэсэн тулаан. Зөвхөн албан тушаал хашиж байгаа хүмүүсийг бай болгон онилсон болохоос болохгүй байгаа зүйлийг углуургаар нь цэвэрлэх итгэл үнэмшлийг төрүүлсэнгүй.

Хоёр жилийн хугацаанд Оросын Владивосток, Хятадын Чиндаогоос хэтрээгүй гадаад бодлого явуулсан Ерөнхийлөгчийн маань тухай foreignpolicy.com сайтад улсынхаа бүх эрх мэдлийг гартаа төвлөрүүлж чадлаа гэж дүгнэн бичсэн нь Ерөнхийлөгчийг магтсандаа биш Монголын ардчилалд аюул учирлаа гэсэндээ юм. Дэлхий нийтэд дарангуйлагч Царь гэдгээрээ имижээ тогтоосон ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путиныг шүтэн дууриадаг гэдгийг нь ч хэлээд авсан байна. Нэг хүний захиргаатай ОХУ, Хятад гэсэн хоёр хөршийн дунд парламентат тогтолцоог дээдэлж, ардчиллыг баримталж байсан бяцхан баян бүрд ширгэж магадгүй болсон учраас гадаад бодлогын асуудлаар дагнадаг хэвлэл ийнхүү нийтлэл зориулахад хүрчээ.

Дараа дараагийн иппон ирэх нь тодорхой учраас сүүлийн өдрүүдэд иргэдийн дунд айдас хүйдэс гэсэн хоёр үг амнаас ам дамжиж байна.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
45
ТэнэглэлТэнэглэл
38
ЗөвЗөв
5
БурууБуруу
4
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

194 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-04-01 202.9.42.29

бид ч ухаан муутай даа одоо төр толгойлж байгаа хүмүүс чинь эрүүгийэргээдүүд шүү дээ .женко ,топор шүүдээ малуудаа

Avatar

н 2019-04-01 43.228.129.131

лд

Avatar

Мэдээж ш дээ 2019-04-01 43.228.129.131

Баттулгы цаана бүхэл бүтэн КГБ ажиллаж байхад яаж хүчрэх билээ?

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.21.124.132

Ийм луйварчин, бардаакийг толгой дээрээ залсан бид ялагдахаас өөр яахав дээ. Юун МАНАН энэ тэр. Наадах чинь мөн л тэр бүтцийн эд эс. Одоо бүүр шинэ МАНАН-гийн толгойлогч шүү дээ

Avatar

D 2019-04-01 202.179.27.184

Шударга байдлыг шударга амьдарч ирсэн, шударга үнэт зүйлтэй хүнээс л хайх хэрэгтэй. Асуудлыг хууль бус тэр дундаа үндсэн хуулийн бус аргаар шийдэж байгаа бол үр дагавар бүгд хууль бус…….

Avatar

Ард 2019-04-01 103.26.193.129

За яахнав дээ Монголын Ард түмнийг бүү доромжил Бидний сонголт!!!!!! Шуналтнуудаа Бид Монголдоо сайхан амьдармаар бн МАНАН-н маф сөнөх болтугай!!!!!

Avatar

Иргэн 2019-04-01 103.26.193.129

МАНАН-н их л сандарч байх шиг тамруугаа тонилцгоо

Avatar

xaxa 2019-04-01 182.160.1.222

xaxa goy aidas bna daa urd ni aidaggui bsan yum bh daa huzuugui hun ih sandarch heden tsaasaa hevlel medeeleld hamaagui urj bna daa

Avatar

Irgen 2019-04-01 192.82.64.220

Iim zuliig oilgokh chadvartai irged uchraas 27 jil mergen sngolt khiij, ulsaa dampuurliin irmegt avchirch dee. Statistikhiin khoroo ni ulsin ur niit 28 ikh nayad gej bna. Ene baidlaaraa ene uls turchdiig takhin shutseer bai, zeelee tulhukh onuudad ene uls turchduu khamgaaldaa baij baigaarai. Jiriin irgen zasgiin gazar gishuun, UIKH, Erunkhiilugchiin compani oir khaviin khuntei shuukh deer uulzval, khen ni davuu baidaltai baikh bol. Ene 3, tuunii toiron khurleegchid irgend ug gekh uu

Avatar

ард 2019-04-01 202.131.243.186

Иргэдийн дунд одоохондоо айдас хүйдэс биш итгэлийн гал сүүмэлзэж байгаа шүү.

Avatar

Зураач Лондон 2019-04-01 90.207.11.196

Онцгой нөхцөл! Өөр арга алга даа, Эби!

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.179.24.221

Үргэлжлэл.Харин өранхийлөгч цаашид энэ шудрага ажлаа хэрэхэн яуулахыг цаг үе харуулна.Тэр ажлын явцаар л дүгнэлт хийж үгээ хэлж болно.Одоо шудрага байдал тогтоох эхлэл дөнгөж тавьж байхад орилоод байх утгагүй.Нөгөөө талаас төрийг цэвэрлэхдээ хүч байгаа дээрээ томоос нь эхлэж цэвэршүүлэх,харин ЖДҮ-чдийг бол дараа нь заавал шийдэхгүй бол нэхэл хатуу байх болно биз.Ерөнхийлөгчийн засаглал,хэт давуу эрх,гарт нь орох ,ШХАБ-д элсэх гэх мэт асуудлыг хэн ч зөвшөөрөхгүй нь ойлгомжтой.

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.179.24.221

Энэ сэтгүүлчийн бичснээр асуудлыг тэгж ойлгохгүй байна.Эрдэнэтийн 49%,төрийн мөнгийг зувчуулж авсан хэдэн нөхөд Элбэгдорж мэт улайран хамгаалаад байгаа энэ 49%-ийг эзэмшсэн зэрэг асар өндөрт гарсан,асар их ашиг завшааныг дагуулсан үйлдлүүд, тэдгээрийг хамгаалагч,томилсон эздээ хамгаалж төрийн шудрага хэргийг хэрэгжүүлэхгүй байгаа шүүгч,лрокуроруудыг шийдэхэд нэг их эмзэглээд дарангуйлал гээд байх юм байхгүй.Тэртээ тэргүй хуулиар Ерөнхийлөгч нь өөрийн хөө хүнийг тавьснаас л үүдэлтэй .

Avatar

Paвcaл 2019-04-01 174.216.42.233

Бүх ард түмнээс шууд сонгогдсон Монгол улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга бол монголын ард түмний ерөнхийлөгч. Спиртийн асуудал бол бизнесмен хүний асуудал. Харин уос төрч юм уу төрийн албан хаагч байхдаа орооцолдсон бол өөр асуудал. Энэ их ялгаа шүү. Тэгээд ч хэрэг байсан ч хөөн хэлэлцэх хугацаа байдаг, гэтэл энэ хугацаа хэд дахин дуусахаар болж. УИХ xyлгайчдаар дүүрэн бол хоёр нам чинь тийм гэсэн үг. Түүнийг эхлээд татан бyyлга. Авилгачид амь тавицгаахыг харах өдөр айсуй.

Avatar

Зочин 2019-04-01 27.99.84.204

х*******н э****з михь хуцалгүй зайлж үз. Энхболд чихь удахгүй улс төрөөс бүрмөсөн арчигдаж монголын нийгэм цэвэрших болно

Avatar

Зочин 2019-04-01 51.15.48.204

хятад лам нараар удирдуулсан бөх монголыг сөнөөх нь дээ арайч монголын заяа ганц эрлийзээр дуусчихгүй биз дээ. монгол хулгайчтайн үнэн гэхдээ хулайчаасаа болоод хятад нэгдэнэ ч гэж байхгүй шүү

Avatar

Zochin 2019-04-01 64.119.16.28

Nuguu Mi Enhbold haana yu hiij yavna ve? 5 dah udur l ajlyg ni avahgui bol Mongolyg Hyataduudtaigaa niiled sunuuchihgeed baina, 1 deh udur hurtel huleevel uls undestend ayuul nuurleed baina l geed bidniig ailgaad baisan… Ter hundee anhaaral tavij, barij horij tagdahgui bol shudarga yos togtoohoos ni ursuud ene uls ornyg suidelchih yum bish uu???!!! Mongolyn tur zasag ard tumenteigee hamtdaa hamag huchee daichilj baij darj avsan daisnaa ingeed sul chuluutei taviad yavuulchih yum uu???!!!

Avatar

Zochin 2019-04-01 31.35.91.181

h*** buunii nohoi chi youch h*****d hench sonsohgui

Avatar

Erka 2019-04-01 64.119.20.2

Uhlee yu ta nar yamarch bsan odoogoor erunhiilegchee demjinee

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.21.106.109

Ц.Элбэгдоржийг юу ч гэж доромжилж байсан сэтгүүлч хүн учраас тэвчээртэй , хүлээцтэй ханддаг байсан гэж би боддог. Одоо Элбэгдоржийг доромжилж болдог шигээ Баттулгыг ч юм уу хэн нэгнийг янз бүрээр хэлж болдог цаг ч өнгөрч байх шиг байна даа!!! ЗӨВ Ч ЮМ ШИГ!!!! ОНЦГҮЙ Ч ЮМ УУ???

Avatar

MN 2019-04-01 139.5.219.129

БАТТУЛГАА ЗОРИГТОЙ БАЙЖ, АВИЛГАЧДЫГ БАЙРАНД НЬ ТАВИАРАЙ. БИДНИЙ ТАТВАРЫН МӨНГӨӨР ЯАЖ ТОГЛОДОГ ГЭНЭ ВЭ…

Avatar

Зочин 2019-04-01 103.26.193.40

Элбэгдоржийн жонхууны угаадасыг долоож амь зогоож байсан үхэрнүүд амь тавилаа гэж …

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ТӨВД ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-04-01 64.119.20.27

Жанхуугийн хийж байгаа бүх үйлдэл бол жинхэнэ фашизм. Мянганы шилдэг хулгайч жанхууг дэмжсэн АНуус нам одоо л жанхууг огцруулах аяныг санаачилж энэ өмхий төвд атийсан тайрдасыг нэн даруй огцруулах хэрэгтэй. Монгол улс яг энэ чигээрээ өмхий төвд тайрдас жанхуу, сагсуу ойворгон ухна, гахай 3-таа явбал жанхуу Улаанбаатар хотын нэрийг батлага гэж өөрчилж, Монгол улсыг Хятадад 50 тэрбум доллараар, Таван Толгойг Сингаад 5 тэрбум доллараар зараад Монголоос зугтах болно.

Avatar

Иргэн 2019-04-01 139.5.219.129

ИШШ ЧИ ЯМАР СОНИН ЮМ БИЧДЭГ ХҮН БЭ? ЮУН ЖАНХУУ ККК. АВИЛГАЧДЫН ЭСРЭГ ТЭМЦЭЭД ЭХЛЭХЭЭР АЙГАА ЮУ ?

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ТӨВД ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-04-01 103.229.121.184

Жанхуугийн ээлжит хулхи орос шоу. Өөр юу ч биш. Эрдэнэтийн 49 %-н яг гол эзэн нь жанхуу баттулга байгаа бол энэ шуугианы ард мөн л өмхий төвд тайрдас нуугдаад сууж байгаа!!! “Эрдэнэт үйлдвэр Монголын ард түмний өмч болохоос өмхий дебил АНуус намын өмч биш Үхсэн баасны чинь хувийн өмч?… Зарсан ч гэсэн тендер зарлаж байж зарах болохоос дурын новшийн АНуус дур мэдэж авдаг үйлдвэр, обьект биш!!!” гэж 2 жилийн өмнө би хэлж байсан. Бүгд энийг ойлгож байгаа, даанч нэг л зүйлийг хүн бүр хэлэхээсээ айг

Avatar

Zochin 2019-04-01 31.35.91.181

Chi uuruu hochnogo dolooson jonhuu

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ТӨВД ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-04-01 103.229.121.184

Бүгд энийг ойлгож байгаа, даанч нэг л зүйлийг хүн бүр хэлэхээсээ айгаад байна. Эрдэнэтийн 49 %-н яг гол эзэн нь жанхуу баттулга, 51 %-н будлианд с баяр, намбар ван, нямдорж гээд ман-хан ихэнх нь оролцсон юм шүү дээ. Жанхуу элбэгдоржид заавар өгч 49 %-г өөрийн болгосон. Жанхуугийн жолооч сахал э бол зүгээр шатрын хүү. Ухна үнэхээр шударга нийгмийн төлөө тэмцэх гэж байгаа л бол яагаад дан ганц 49 %-тай тэмцээд байна? Яагаад адилхан 51 %-хнийг баривчлаад шоронд хийж болохгүй гэж? Жанхуугийн шивэртэ

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ТӨВД ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-04-01 103.229.121.184

Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан цэргийн бага дэслэгч ухна үнэхээр чадахгүй гэдгийг би баттай хэлье. Сүр дуулиантай баривчлаад маргааш нь суллаж байгаагийн цаана огт өөр зорилго бий. Гол зорилго нь жанхуу өөрийн жолооч сахал эрдэнэбилэгийг золионд гаргаж байгаа юм шиг харагдуулангаа бүх бурууг АТГ, Шүүх, Прокурорт чихээд дан өөрийн утсан хүүхэлдэйнүүдийг АТГ, Шүүх, Прокурорт томилох. Одоо шүүгч нар Махбалд хөнгөн ял оноож, хүний аминд хүрсэн хар тамхичин хүүгийнх нь хэргийг хэрэгсэхгүй бол

Avatar

Зочин 2019-04-01 100.36.139.193

Болсон явдал, нөхцөл байдлыгяг үнэнээр бичжээ. Ялагдаж буй Монголын төлөө дуугарах хөдлөх амьтан баймаарсан. Үгүй нөгөө ҮХ-ийн цэц гэж байгууллага байдаг биз дээ.

Avatar

Zochin 2019-04-01 202.9.43.232

Za odoo ctreecteed yaxav xaraadl suuj baixaas

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.21.108.148

Ганц Эбид байсан эрх мэдэл харин ч хуваагдаж хяналттай болж байгаа юм бишүүүүүүүү Эби ноход зайлаачээээээ

Avatar

Ard tumen 2019-04-01 24.46.102.95

Avilgal avagchdaas huraasan mongiig 3saya ard tumend huvaaj olgo!\nTor huraasan nertei bas l hulgaildag ,bid dahin itgehgui,huurtahgui!!

Avatar

IRGEN 2019-04-01 124.158.92.6

HARJ BAIJ L MEDNE SHW DE TERNEES BISH ZUNCH SHIG L AMNIIHAA ZORGOOR BURAAD BAIH SHAAARDALGA BAIHGUI

Avatar

Ба 2019-04-01 94.214.181.162

Тун удахгүй мэнгэтэй дөрвөдөд хэмх тонгоруулна. Санаа зоволтгүй

Avatar

Zaluu 2019-04-01 66.181.185.195

Chi muu holosnii bicheech ** awgai min chi yu soliorood baigaan.Mongold shudraga yos togtoj bolohgvi yu pisdaka

Avatar

irgen 2019-04-01 103.212.118.182

ямар юмныхан ардчилал байх вэ дээ дээрээсээ доороо хүртэл авилга хээл хахууль мөнгө угаалт ийм ардчилалыг бүрмөсөн булшлах цаг болсон

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.21.124.132

Путин шиг байсан бол магнай хагарталд баярлахсан, түүний чигчийн дайны бодлого, чадваргүй бас боловсролгүй, зүгээр хорчин сонгочихсон. Одоо найзууд минь халаглаад хэрэгүй. Бүрэн эрхийг нь дуусгаад дахин хуурталгүй зайлуул.

Avatar

ИРГЭН 2019-04-01 202.21.124.132

Манай шүүх, хуулийн замбараагүйтлийг АНУ дэмжээ юу. Тэд аливаа улсын дотоод хямрал, хагарал, алдаан дээр "бүжиг" эргэдэг шүү дээ. Ерөнхийлөгчийн хувийн тоглолт, нээмтэгт автсан УИХ гутамшигтай үйлдэл хийж, шүүхийн хараат бус байдлыг 3 хүний хармаанд хийж байхад Америк элчин баярлалгүй яахав дээ. Тэнэг Занданшатар шагнуулсан юм шиг баярлаж байгаа даа, н**ш гэж.

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.21.124.132

Энэ сэтгүүлч нүцгэн үнэнийг олон түмэнд хэлж өгсөн нь юутай сайн. Гоё уриа, том том амлалт, сүржин мөртөө хий эргүүлсэн сэлэмний ард чухам ийм л зорилго байсан. "Их цэвэрлээ" гэх хууль бус, дүрэмгүй тоглоом ердөө л эрх мэдэл, мөнгөний урсгалын булаан авах, өмнө гайтуулсан олон их наядын хөрөнгийн луйврыг ор мөргүй замхруулах, 2020 оны сонгуулийн наймааны бохир тохиролцооны бүлэглэлийг Төр, Засгийн олгойд залах байв. Энэ бүхэн үндсэндээ хэрэгжлээ. МОНГОЛ ЯЛАГДАВ.

Avatar

Зочин 2019-04-01 85.1.194.140

hohi chini… teneg huushuurnii unetei y****n avgai…

Avatar

1 2019-04-01 109.70.100.20

Өнөөдөр Монгол Улсын Их Хурлын дарга Г.Занданшатар АНУ-аас Монгол Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Майкл Клеческиг хүлээг авч уулзлаа. АНУ-ын Элчин сайд шүүх, хуулийн байгууллагын шинэчлэлийг дэмжиж байгаагаа илэрхийлэв.

Avatar

Зочин 2019-04-01 109.70.100.20

Өнөөдөр Монгол Улсын Их Хурлын дарга Г.Занданшатар АНУ-аас Монгол Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Майкл Клеческиг хүлээг авч уулзлаа. АНУ-ын Элчин сайд шүүх, хуулийн байгууллагын шинэчлэлийг дэмжиж байгаагаа илэрхийлэв.

Avatar

ТӨР 2019-04-01 103.87.255.62

манайхан ямар үзэл бодол байх биш хүн ямар юм бичнэ дагаад л намирах юмдаа

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.179.27.116

Хэмжээ хязгааргүй шуналтай хүнийг сонгочихсон. Аягүй бол танай сайтад ирж татгалзах аргагүй санал тавих биз.

Avatar

Зочин 2019-04-01 178.196.67.173

Boovoo tastuulj am ruugaa chihiulj uhsen shorongiin hulgaich Nyamhlagva iin yangan emgen Munhbaysgalan gegch buzar em orkuudiin tarhiig ugaahad mash ih huchin zutgej Mongolchuudiig ulam bur debile bolgood baih yum

Avatar

irgen 2019-04-01 139.5.217.253

yamar ch gesen irged erh barigchidiin zorimog shiidveriig, demjij bna.huuli hyanaltiin baiguullagad ih tseverlegee hiij,shinechlel hiiih heregtei,manan gesen mafiin togtoltsoo baigaa um bna gej irged bid ulam unemshij bna.

Avatar

carlsen 2019-04-01 202.131.225.150

Манай эби сайн ерөнхийлөгч байсиймсан

Avatar

Му-ын Иргэн 2019-04-01 45.114.116.179

Yrunhiilugch Tamgiin gazriin darga ZI 2oos iim uhaan garahgui.Ene bol todorhoi.Tsaana ni hen bga ni denduu oilgomjtoi bn

Avatar

ya 2019-04-01 202.179.25.70

MONGOLCHUUD mongol baigaasai.

Avatar

Му-ын Иргэн 2019-04-01 45.114.116.179

Battulga yalahad Mongol ylagdsan daa

Avatar

НЯМЛХАГВЫН МӨНХБАЯСГАЛАН МОНГОЛЧУУДЫН ТАРХИЙГ МӨЛЖИЖ БАЙГАА 2019-04-01 175.38.87.92

ХУЛГАЙЛСАН 280 САЯ ДОЛЛАР СОО ҮХЭР МОНГОЛЧУУДЫН ТАРХИЙГ УГААЖ ТАВИАД, ТЭРГҮҮНД НЬ ГАРААД САРЬЖ БАЙГАА, НҮҮДЭЛЧИН МОНГОЛЧУУДЫГ ҮСДЭЭД ШХАБРУУ ЧИРЧ БАЙГАА ЖОНКУУГ БУУСАН ӨДӨР НЬ БАРИВЧИЛЖ, ОЛОН ОЛОН ХУЛГАЙН ХЭРЭГТ НЬ 20-ООС ДЭЭШ ЖИЛ ӨГВӨЛ ТААРНА! ХАМСААТНУУД НЬ БОЛОХ ЗИКА, ЧА ЦГА, БЭЭНЗ, ХЭЭРО, НЯМЛХАГВЫН БАЛБУУР МӨНХБАЯСА НАРТАЙ НЬ ХАМТ ШИЙТГЭХ НЬ ЗӨВ!!!

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.21.108.140

За за дээрээ эрх мэдэл дээрээ сайн алалц. Монголын заяа хаячихаагүй байлгүй.

Avatar

Зочин 2019-04-01 144.138.79.185

Их нарийн төлөвлөгөөтэй хөдлөөд байгаа юм. Ерөнхийлөгчийг өөрөө санаачлаад хийгээд байна гэдэгт эргэлзэж л байна. Урьд хэрэгжүүлээд үзчихсэн хүмүүсийн даалгавараа хийгээд байгаа юм шиг. Сонирхолтой л юм харж байя юу болох нуу.

Avatar

Unshigch 2019-04-01 138.77.213.92

Uneheer saihan heljee. Manai eronhiilogch odoo ZAGALMAILSAN ETSEG BOLOH geed l zuudlej bgaa daa. Sanasandaa hureh bhaa.

Avatar

Зочин 2019-04-01 138.77.213.92

Uneheer saihan heljee. Manai eronhiilogch odoo ZAGALMAILSAN ETSEG BOLOH geed l zuudlej bgaa daa. Sanasandaa hureh bhaa.

Avatar

Lord 2019-04-01 139.5.216.143

Ardchilaliin dalbaand namirch bgaad manai noxoi geed demjeed Mongol yalna gej poprood garch irsen bolovsrolgvi fashist sanaatai xulgaich p***a 1990 onii Ardchilsan Vndsen xuuliig ulandaa devslee dee xoorxii.Mongolchuud neeree zayagvi ard tvmen yum daa.

Avatar

Иргэд 2019-04-01 103.9.89.18

Баттулгын зөв шүү

Avatar

Зочин 2019-04-01 103.57.95.217

МОНГОЛ ЯЛНАА!!!

Avatar

Зочин 2019-04-01 124.158.109.140

Манан сарнихдаа айхавтар дургүй байна. Янкан бүрээр үзэж байна даа, хөөрхий, байж ядна гэж энэ л байх даа

Avatar

Зочин 2019-04-01 64.119.25.167

Яг л хэлждээ.

Avatar

Зочин 2019-04-01 64.119.25.167

Яг л хэлждээ.

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.131.245.243

а**с намын ардчилсан яргачин халтрууд хол очиж хуцацгаа, за. Монголын төр монгол хүнээ дахиж танай намынхнаар тамлуулахгүйн тулд улс, үндэстний нийтлэг эрх ашгийн төлөө хуулинд өөрчлөлт оруулсан нь Үндсэн хуулийг хамгаалж байгаа юм.

Avatar

нүд чих 2019-04-01 66.181.161.18

Мөнгөний урсгалын голдиролыг булааж авах гэж зөв хэлжээ.Мөнгөний урсгалыг өөртөө төвлөрүүлж баяжиж, монгол орны баялгийг гадныхантай нийлж цөлмөж,хээрийн чонотой нийлсэн хэдхэн гэрийн боохойнуудын мөнгөний урсгалыг нь хааж ард түмнийхээ амьдрлд наалдцатай болгох ажлыг ерөнхийлөгч хийж байгаа гэдгийг чи цаагуураа хэлчихжээ.Урсгал нь хэвээрээ байсан бол Нарантуяад танд хэрэгтэй байжээ.Сандарч захиалгаар байгаа олоогүй.юу хэлэх гээд байгаа нь мэдэгдэхгүй ийм юм бичээд хэрэг байна уу??

Avatar

зочин 2019-04-01 202.9.42.225

Яааааамар аймаар зураг тавиа вэ !.. ха ха

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.131.245.243

Х.Баттулгын мэхэнд сахалт эзэн, ардчилсан яргачин тарвага, Ми овогт нар цэвэр ялагдлаа.

Avatar

САЙХАНБЯМБА 2019-04-01 66.181.168.200

ГАРДАН ГҮЙЦЭТГЭСЭН, ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН, ХӨШИГНИЙ АРД УДИРДСАН БҮГДИЙН ХОЙТОХЫГ УНШИХ ЦАГ ТУН ДӨХЛӨӨ ДАА. ЭНЭ ЦАГ МӨЧИЙГ ХАРААД ҮХНЭ ГЭДЭГ МАШ ИХ ХУВЬ ЗАЯА. Ц.ЭЛБЭГДОРЖИЗМЫН АРДЧИЛАЛ, ХҮНИЙ ЭРХ, ЭРХ ЧӨЛӨӨ ХООСОН ЧАЛЧИЛЖ, НОБЕЛЫН ШАГНАЛ АВАХ ХООСОН МӨРӨӨДӨЛ ГҮҮДБАЙ. ОДОО НЭГЭНТ ХӨДӨЛШГҮЙГЭЭР ТОДОРХОЙ БОЛЧИХСОН ОЧИХ ГАЗАРТАА Л ОЧИХ БОЛЖ ДЭЭ. ХОШГИРДОГ ГАЗРААСАА ХОШГИРУУЛАХЫГ ЧИНЬ ХАРМААР БАЙНА

Avatar

Ж.ЭРДЭМ 2019-04-01 66.181.168.200

Х.БАТТУЛГЫГ БҮРЭН ДЭМЖИЖ БАЙНА. ШҮҮХ ХУУЛЬ ХЯНАЛТЫН БАЙГУУЛЛАГЫН ЯЛЗРАЛ, ИДЭЭ БЭЭР НЬ ХАГАРЛАА. ОДОО ХУРДАН ШУУРХАЙ ХАГАЛГАА ХИЙЖ ЭМЧИЛГЭЭГЭЭ ТАСРАЛТГҮЙ ГҮНЗГИЙРҮҮЛЭХ ШААРДЛАГАТАЙ. БИД ЗОРИМОГ БӨГӨӨД ШИЙДЭМГИЙ БАЙХ ЁСТОЙ.

Avatar

Зочин 2019-04-01 66.181.164.214

МОНГОЛ ЯЛЖ БАЙНА, ХАРИН МАНАН ЯЛАГДАЖ БАЙГАА ЮМ

Avatar

Зочин 2019-04-01 66.181.181.40

Баттулгаа түүний зарц Хүрэлсүх ээ Ард түмнээ бодооч ээ. Та нар 2 жил гаран зөвхөн өөрдсийнхөө санадл ширээ эрх ашгийн тэмцлийг хийлээ. санасандаа хүрлээ. Амьдрал дээшлэхгүй байна. Та нарыг яахыг хараад л- мах бодогдоод л байна. Гэтэл та нар улам таргараад тос даагаад байх юм.

Avatar

Зочин 2019-04-01 103.57.95.217

ИРГЭДИЙН ДУНД, БИШ АВИЛГАЧ, ХУЛГАЙЧДЫН ДУНД АЙДАС, ХҮЙДЭС ЯВЖ БАЙНА, ЭЛЭНЦГИЙН ЧИНЬ АРДЧИЛАЛ ШИРГЭХ МАНАН ГҮНЗГИЙ НЭВЧСЭН ӨНГӨРСӨН ЖИЛҮҮД АРДЧИЛАЛ ЮМУУ, ЮУ ЯАСАН МЭХ, ЗЭХ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН МЭДЛЭГ, УХААНД ДИЙЛДЭЖ БАЙНА ГАМИНГУУД!!!

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.131.245.243

энэ хөлсний бичээч гудас тарвага эзнээ өмөөрөөд бүр үхэх нь ээ?

Avatar

Зочин 2019-04-01 103.57.95.217

Гудсаа ч алддаа, тарвага ч тоохооргүй царай муутай юм байна.

Avatar

хумсаа нуусан муур 2019-04-01 89.234.157.254

хятадын засгийн газрын удирдлагатай хүмүүс монголын дотоод асуудал дээр дөрөөлж байгаад өөртөөл нэгтгэх авах гэсэн башир аргыг хийгээд байна. нааш харж хятадууд инээж зээл өгөөд цааш харж хямрал хийгээд ШХАБ элсье гэж улайраал

Avatar

Иргэн 2019-04-01 64.119.21.160

Тэгээд хуучин шигээ байгаад л, ард түмэн номхон хүлцэнгүй хараад суугаад байх байсан юм уу? Эрс өөрчлөлтийг ард тзмэн хүсэж байгаа шүү. NEWS.MN хэний сайт болохыг түмэн олон мэддэг болсон. Тиймээс иргэдийн тархийг угаах гэж оролдоод төдий л амжилт олохгүй л болов уу.

Avatar

Зочин 2019-04-01 185.220.101.57

ардчилал эхэлсэн үеэс хятадууд монголыг нэгтэх урьд зүгийн цустай хүнийг хайж эхэлсэн. энэ замаараа хятадууд тангад түвдүүдийн эрлийзүүдээр төрийн эрхийг бариулаад цаашдаа хятадад аажим аажим гулгуулан нэгтгэх арга. нийтийн сүлжээнд хятадын автомат ботууд маш их байдаг

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.131.245.243

Х.Баттулгын мэхэнд ардчилсан яргачин тарвага цэвэр ялагдлаа.

Avatar

баттулгын ч биш 2019-04-01 185.220.101.57

ард нь хятадын засгийн газраас удирддаг түвд лам нар байгаан ойлгомжтой шүү дээ. ШХАБ элс хятад нэгд эхлээд ямарч байсан нэг хүний гар доор оруулаад авьяа гэх айхтар хятад арга яваад байна даа. баянголын дээвэрч хятадын түвд лам нар амьдардаг юм гэнэ лээ.

Avatar

зочин 2019-04-01 202.9.42.225

Улс болгонд л өөрийн мафи байдаг , харин Женко өөрийн улстай ….

Avatar

Зочин 2019-04-01 66.181.161.94

Mash sain baina Erunhiilugch

Avatar

зочин 2019-04-01 112.72.9.150

Яасан заваан юм бэ. Энэ сайтыг хаавал таарна.

Avatar

Ээбээ сайт 2019-04-01 103.111.68.3

Навшийн юм бичих ээ байчих л даа

Avatar

Зочин 2019-04-01 103.57.95.217

ИРГЭДИЙН ДУНД, БИШ АВИЛГАЧ, ХУЛГАЙЧДЫН ДУНД АЙДАС, ХҮЙДЭС ЯВЖ БАЙНА, ЭЛЭНЦГИЙН ЧИНЬ АРДЧИЛАЛ ШИРГЭХ МАНАН ГҮНЗГИЙ НЭВЧСЭН ӨНГӨРСӨН ЖИЛҮҮД АРДЧИЛАЛ ЮМУУ, ЮУ ЯАСАН МЭХ, ЗЭХ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН МЭДЛЭГ, УХААНД ДИЙЛДЭЖ БАЙНА ГАМИНГУУД!!!

Avatar

Zochin 2019-04-01 120.16.40.180

Toriin 3 ondorlog , Nymdorj ,Batzandan,Oyunerdene ,Ayursaihan …. jdu. Gishuud. Sain baina.MANAN g dar..Daraa n zeelee butcaagaad tol .b** davt . Bolooshdee…

Avatar

Zochin 2019-04-01 120.16.40.180

Bodit unend avilgachid MANAN giinhan ih durgui.Battulga d buruu uildel baisan ch Battulga shig Mongol irgediinhee toloo avilgaliin esreg zaluuchuudtaigaa negdeed temtcsen n hen ym be. Bynbasuren guai Mongol Bangar gej zugeer ch heleegui n oilgogdojiino. Hen tegeed avilgachin huuliinhantai temtceed bna.Ene uls chini mohlooshdee avilgald idegdeed.

Avatar

Зочин 2019-04-01 103.57.95.217

ИРГЭДИЙН ДУНД, БИШ АВИЛГАЧ, ХУЛГАЙЧДЫН ДУНД АЙДАС, ХҮЙДЭС ЯВЖ БАЙНА, ЭЛЭНЦГИЙН ЧИНЬ АРДЧИЛАЛ ШИРГЭХ МАНАН ГҮНЗГИЙ НЭВЧСЭН ӨНГӨРСӨН ЖИЛҮҮД АРДЧИЛАЛ ЮМУУ, ЮУ ЯАСАН МЭХ, ЗЭХ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН МЭДЛЭГ, УХААНД ДИЙЛДЭЖ БАЙНА ГАМИНГУУД!!!

Avatar

үнэн 2019-04-01 103.57.95.185

яг одоо дараа гэж байхгүй

Avatar

Галбадрах 2019-04-01 202.179.26.140

Нямдорж хүн тамлах, гэсгээх сандал оруулж ирж, яргаллыг хөхүүлэн дэмжиж, 7 сарын 1-ний тэмцэгчдыг дэглэж байсан биздээ. 30 жил хуулийг удирдчихаад одоо ямар яргалал яриад байна.

Avatar

ЗОЧИН 2019-04-01 202.126.89.68

202,,,,,,,140-н Галбадрахад —Чи уй гашуу үхэл зовлон үзээгүй бна. Үзэхээрээ ойлгоно Тэгээд чи алуурчиныгаа хамгаалж суулгахгүй чалчаарай!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-04-01 59.153.113.140

ОДОО М ЭНХБОЛДЫГ МАГТСАН ХҮН МАНАН БОЛЧИХНОДОО… ДООР БИЧСЭН ХҮН АРАЙ ДЭНДҮҮ ТУЙЛШИРЧ БАЙНА …БАТТУЛГА ХСҮХ 2

Avatar

ЭНХТУЯА 2019-04-01 49.0.218.232

МОНГОЛЧУУД ОДОО ӨӨРӨӨР ХАРЖ ӨӨРӨӨР СЭТГЭДЭГ БОЛСОН МАНАН УСТАНА ЮУ ҮНЭН ЭНЭ ҮНЭН

Avatar

Зочин 2019-04-01 49.0.135.21

Эргүү хог рэдэн төгрөг аваад ингэж бичиж бна. Үндсэн хуульгүй болоод удаж бна ЭНЭ МОНГОЛ. одоо л зөв замдаа орох гэж бна. 3 сая монголчуудын 98 хувь дэмжээд бна. Худлаа гэвэл гараад асуу. . . .

Avatar

Зочин 2019-04-01 59.153.113.140

БҮХ СЭТГҮҮЛЧИД МАГТАХ ЁСТОЙ ЮУ ??? АДИЛХАН ЛУЙВАРЧ ХУЛГАЙЧДЫГ..!! ЯАГААД ӨӨР ҮЗЭЛ БОДОЛТОЙ СЭТГҮҮЛЧ БАЙЖ БОЛДГҮЙМ ?? НЭГ СЭТГҮҮЛЧ Ч ГЭСЭН БИЧИГ ХӨӨЕ … ЭНЭ ЗАСАГ ЮУ ХИЙСЭН ?? БҮХ ХЭВЛЭЛД ХААЛТЫН ГЭРЭЭ БАЙГУУЛЖ ӨӨРСДИЙГӨӨ Л МАГТУУЛЖ БАЙНА … БИДНИЙ АМЬДРАЛ САЙЖРУУЛАХ БОДЛОГО ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА … ДАВХАР ЭДИЙН ЗАСГИЙН АЖЛАА ХИЙГЭЭЧЭЭЭ … ЮМНЫХАА ҮНИЙН ӨСӨЛТИЙГ ХАР .. ТА НАР ЯАХАВ ХУЛГАЙ ХИЙЖ БАЯЖААД БҮЛЭГ ХҮМҮҮСЭЭР ХАМГААЛУУЛЧИХСАН ХҮМҮҮС .АРД ИРГЭД ЧИНЬ ҮНИЙН ӨСӨЛТӨД ДАРЛУУЛЖ МАХАА Ч ИДЭЖ ЧАДАХАА

Avatar

Zochin 2019-04-01 103.229.123.112

Vnheer ard tvmnii l tuluu baigaasai

Avatar

Зочин 2019-04-01 66.181.187.117

Ардчилсан хулгайч нарт аюул учирлаа. Дүр эсгэсэн ардчилалд аюул учирлаа. Яанааа.

Avatar

Zochin 2019-04-01 103.229.123.112

M.Enhbold turshlagatai uls tur gedeg ni haragdaj bnadaa.Tvvniig yamar ch hamaagvi argaar buulgah l gol zorilgo ni baijee.

Avatar

Зочин 2019-04-01 66.181.161.79

Зоригийн хэргээр нийт иргэдийнхээ тархийг сайхан угаалаа.2000 онд МАН ялаад Нямдорж чинь энэ хэргийг шалгаж байсан 2 мөрдөн байцаагчийг суга татсан.Ганбатыг нь дээд шүүхийн шүүгчээр,Алтанхуягийг нь ерөнхий прокуророор томилсон.Элбэгдорж тэнэг энэ хэргийг яаралтай шийдэх гэж чичрээд доодхууд нь хүчиндээд Нямдоржийн нүхэнд уналаа.

Avatar

Зочин 2019-04-01 103.57.95.217

Тэр хоёрыг чинь Багабаньд суга татсан юмаа.

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.21.108.171

Баттулгын үед МАНАН-тай тэмцэж , шүүх прокурорын луйвар булхай илчлэгдлээ. Зоригийн хэргийг энэ олон жил илруулбэл илэрчих л байсан. Шүүх прокурорууд нь авилга аваад ажиллаж өгсөнгүй.

Avatar

Hh 2019-04-01 59.153.85.112

Hahaha

Avatar

Уншигч 2019-04-01 202.131.225.227

Манай намууд, тэдний удирдагчид гэж мөнгөний төлөө бол хэнд ч, хэзээ ч, яаж ч худалдагдаж, улс орныхоо эсрэг ямар ч бузар булай юм хийхээс буцдаггүйг Женко олон түмэнд харуулж өгсөн нь бас сайн тал нь юм даа.

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.179.25.191

Х.Баттулгын мэхэнд Монгол бус МАНАН цэвэр ялагдлаа

Avatar

зочин 2019-04-01 122.201.31.99

х***а баабарын худалдагдсан news.mn хуцаж л бай. Жингийн цуваа явж л байдаг юм.

Avatar

Зочин 2019-04-01 172.58.84.195

Manan mafiinhan naad hutgaa oorsoddoo durtsegee!

Avatar

Хулгайч бөхийг огцоруулаач элитүүдэээ 2019-04-01 66.181.176.64

Монголын элитүүд хулгайч Женког ерөнхийлөгчөөс яагаад огцоруулж чадахгүй байгаа юм Женкогийн ард Путин байгаа учраас чадахгүй айгаад байна л даа Энэ жил Женког дэмжих гэж Путин айлчлах сураг дуулдаж байна

Avatar

би 2019-04-01 103.9.90.98

яг үнэн.

Avatar

Зочин 2019-04-01 203.217.139.225

Энэ захиалгын сайтыг хаах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.179.25.89

Тогтолцоонд бурууг тохож байгаа юм байна, үндсэн хуулийг зөрчиж байгааг харахад. Ер нь бол хулгайч л хууль зөрчдөг шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-04-01 103.57.95.217

Яг!

Avatar

ДЭМЖИГЧ 2019-04-01 66.181.191.77

Энд луйварчдын бүлэглэл айдаст автахдаа л нэг иймэрхүү юм бичдэг шүү дээ. МАН хэдий болтол дур зоргоороо авирлах вэ? Монгол хөгжихгүй байгаагийн нь гол шалтгаан луйварчдаас л болж бна. Хууль шүүхийнхний байж байгаа царайг хар л даа. Гэмгүй иргэнээ хилсээр хичнээн жил тарчлааж зовлонд унагав? Баттулга ерөнхийлөгчид бид итгэж бна. Харин даврагчдад цохилт болж бна. Элбэгдорж мэтийн худлаа бурагчдад.

Avatar

Иргэн 2019-04-01 103.26.193.165

Эрх мэдэл, хууль бусаар олсон асар их мөнгөө алдахаас айсан олигархи эрх мэдэлтнүүдийн гар хөл бологсод ийм логикгүй, юм бичиж байх шиг байна. Ард түмэн бид Eрөнхийлэгч, ЗГ-ын шударга үйл ажиллагааг бүрэн дэмжиж байгаа шүү, улам гүнзгий өөрчилж шинэчлээрэй. Хүнийг нь ч, хууль эрх зүйн орчныг нь ч бүрэн шинэчлээрэй!!!

Avatar

Зочин 2019-04-01 66.181.182.42

Жэнко, Топор,,Занданхvv 3 уу. Яг тийм.

Avatar

Зочин 2019-04-01 66.181.182.42

Ардчиллын vндсэн зарчим бол Хууль тогтоодог УИХ, хууль хэрэгжvvлэх Засгийн газар, тэдэнд хяналт тавьдаг Шvvх 3 бие биеэсээ хараат бус бие даасан байх! Гэтэл шvvхийг VAБЗ буюу негее 2 нь Еренхийлелгчтэйгээ атгандаа хийхээр Монгол улс диктатурт дэглэмд албан есоор шилжиж хегжингvй орнуудын хар жагсаалтанд орж байна! Удахгvй Монголын эсрэг бvx xoриг арга хэмжээ авагдаж гадаад ертенцеес тасарна! Монголчуудад енгерсен 2 жилд Солонгос, Шенген, АНУын виз олголт маш их чангарсан. Цаашид бvр хvндэрнэ!

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.126.89.173

АМЬ НЬ ТЭМЦЭЖ БАЙГАА МАНАНГИЙН МАФИЙГ ЯАЖ Ч ХАМГААЛААД НЭМЭРГҮЙ БОЛСООН !!! БИЧЭЭЧЭЭ !!! МАФИЙГ БҮРМӨСӨН УСТГАХ ХЭРЭГТЭЙ !!!

Avatar

Зочин 2019-04-01 66.181.182.42

МанАн=Жэнко+Топор

Avatar

Зочин 2019-04-01 66.181.160.26

Тэр хоёр жилийн дараа тэрбээр татами дээр иппон буюу цэвэр ялалт байгууллаа. Ялах л гэж барилддаг биздээ. Энэ ялалт бол ард түмний ялалт байх болно. Өмнөх засгууд арай л хүн чанаргүй загнасан шүү. Олон түмний ялалт байсаныг мөдхөн харцгаанаа.

Avatar

Irgen 2019-04-01 192.82.64.220

Eruugiin kheregt kholbogdson, casino, terbum, jdui geed nukhduud, bas boloogui 27 jil ene khongil geed baigaa yum aa tsug bariltssan, AN. MAN-aas niilsen uls turiin khamtran zutgegch nar, nukhduud shudarga yos togtookh nereer khulgaichiig barij bna geed uursduu khuulia zurchij khulgai khiij, khuulia zurchij, uurdiin khunee tavikhiig khelj baigaa yum bna.

Avatar

Зочин 2019-04-01 66.181.182.42

Жэнко, Топор, Занданхvv 3 казино тогдож, тереес хулгайлдаг! Яг шvv!

Avatar

Зочин 2019-04-01 46.166.142.220

Өрөө шоронд ороод үзээд хараарай юуны ардчилал яг хуучин коммунист эрүүдэлт одоо хүртэл байдаг.

Avatar

Зочин 2019-04-01 66.181.182.42

Нямдоржийн 20 жил Хууль зvйн сайд хийхдээ байгуулсан шорон шvvдээ!

Avatar

Зочин 2019-04-01 66.181.182.42

Ардчиллын vндсэн зарчим бол Хууль тогтоодог УИХ, хууль хэрэгжvvлэх Засгийн газар, тэдэнд хяналт тавьдаг Шvvх 3 бие биеэсээ хараат бус бие даасан байх! Гэтэл шvvхийг VAБЗ буюу негее 2 нь Еренхийлелгчтэйгээ атгандаа хийхээр Монгол улс диктатурт дэглэмж албан есоор шилжиж хегжингvй орнуудын хар дансанд удахгvй орно!

Avatar

Зочин 2019-04-01 66.181.182.42

Яг vнэнийг бичжээ! Монгол удс ардчилсан зарчимгvй, ардчилалгvй улс боллоо! Жэнко тер барьсан 2 жилд Монголд ажлын байр 2 дахин багасч, $, бензин, барааны vнэ огцом ессенеер миний иргэдийн бодит цалин асар их багаслаа. Солонгос, Европын бую Шенген, Америкийр виз ч монголчуудад бараг гарахгvй болоод визэнд орох хvлээлгийн хугацаа нь 3 дахин уртаслаа. Цаашдаа бvр егехее байна! Жэнко терд гарсны гай! Тэмцэж Жэнког огцруулж, хуулийг буцааж энэ бvхэн заларна!

Avatar

Ажилчин 2019-04-01 202.9.43.235

Элбэгдоржийн нус сайт зүүдээ ярих гээд худгайгаа ярьсаар…

Avatar

хүннү 2019-04-01 202.179.26.159

Үндсэн хууль өөрөө тиймч сайн хууль биш юм шиг байгаа юм. Засах залруулах юм их бий гэцгээдэг. Төрийхөн болж бүтэхгүй бүхнээ Үндсэн хуультай холбоож ярьдаг. Үүнд нэг их сүр бадруулаад байх юм байхгүй. 4,5 хуулийн дээгүүр гишгэсэн хүмүүсийг ажилаас нь чөлөөлөө л биз түүнээс биш бүгдийг нь чөлөөлсөн биш энэ хүмүүс дотор ажлаа сайн мэддэг энэ байгуулгад хоёргүй сэтгэлээр ажилж байгаа олон хүн бий. Улс төржсөн, бусдийн захиалгаар, ажил хийдэг олгиархжсан хэдэн нөхдийн төлөө сүйд болоод байх юмгүй.

Avatar

Зочин 2019-04-01 66.181.161.93

Хөлсний бичээч минь болио муухай бна хогийн бна новшийн бна

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.9.43.236

Зөв бичсэн байна.Мөнгө булаацалдсан арчаагүй улсын гай иргэн нада ч тусч бна.Наад зарын хүнсний үнэ өслөө.Тэьгэвэрийн хэд минь у ч биш болж бна.

Avatar

Зочин 2019-04-01 103.57.95.217

СОЛИОТОЙ АВГАЙ БАЙНА. ИРГЭДИЙН ДУНД, БИШ АВИЛГАЧ, ХУЛГАЙЧДЫН ДУНД АЙДАС, ХҮЙДЭС ЯВЖ БАЙНА, ЭЛЭНЦГИЙН ЧИНЬ АРДЧИЛАЛ ШИРГЭХ МАНАН ГҮНЗГИЙ НЭВЧСЭН ӨНГӨРСӨН ЖИЛҮҮД АРДЧИЛАЛ ЮМУУ, ЮУ ЯАСАН МЭХ, ЗЭХ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН УХААНЫГ ОЙЛГОХ Ч ЧАДВАРГҮЙ МАНГАР АВГАЙ ЯАЖ Ч ГЭХ ОРНОО АВЧ ЯВДАГ ЮМ БОЛ ДОО!!!

Avatar

Дарь 2019-04-01 122.201.31.233

Монгол ялж, луйварчидыг байранд нь тавьж байна. Жирийн хүмүүс байрлаж, Женког дэмжиж байна.

Avatar

Зочин 2019-04-01 103.111.68.3

энэ МУУ САЙТ БАС ТООЛУУРААР ТОГЛОСОН ХЭВЭЭРЭЭ, ҮНҮЭНД ГҮЙЦЭГДЭНЭ ГЭЖ БАЙДАГ ЮМАА МАНАН-гийн ХУЛГАЙЧИДАА

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.126.89.70

Bolovsrolgui hun ahuudee. Tegej bodohoor l ichdguin bhda gej bodogdood ineed hureed baidag yum. Iim huniig aongoj l baidag Teneg ardiinhaa tarhiig ugaaj, uls ornoo uragsh bish hoish changaagaad l. Hudalch luivar hin deerees ni 🙂

Avatar

Zochin 2019-04-01 66.181.166.196

Jenco ugaasaa tumur zamiig ugui hiisneer ulsiin hugjliig 20 jileer uhraasan. Odoo erzuit turiig unagah gej bn. Olon jiliin daraa urvagch geed tuuhend bichigdeh bh da.

Avatar

,,, 2019-04-01 202.179.31.86

ДАВОС-Д ОЧЧИХСОН ЦОХИЖ ЯВАА ЮМ ДАА. ОЛИГТОЙ БҮГДИЙГ НЬ СОРЧИЛЖ АВААД БУСДАД ЗАРАХ ГЭЖ ЯВААМ. Х.БАТТУЛГА ТӨСӨВ ХЭМНЭЖ БАЙНА ГЭЭД СУУЖ БАЙСАН БАЙХ ДАА. ДАВОСТ СҮҮЛИЙН ХЭДЭН ЖИЛ ЦӨӨВӨР ЧОНОНУУД ЦУГЛАРДАГ БОЛСОН Ш ДЭЭ. ЭБЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-04-01 103.26.195.75

Мие хар амиа бодсон, энэ л гол аюулын эхлэлийг тавьлаа

Avatar

БЯМБАСҮРЭН 9 АСАН 2019-04-01 202.179.31.86

БАТТУЛГА МАНАЙ НОХОЙ, ЭЛБЭГДОРЖ ЧОНОТОЙ НИЙЛСЭН ХОТНЫ НОХОЙ… ЭРДЭНЭТ. ШҮҮ. ЯАСАН БАРАГДДАГГҮЙ ШУНАЛ ВЭ.

Avatar

Зочин 2019-04-01 122.201.24.220

Монгол ялна авилгачид алуурчид ялагдна Жинхэнэ монгол хүний уран ухаан гэж хэлдэг юмдаа хөлсний тарвагын бууны нохой минь

Avatar

МАШ ЭНГИЙНЭЭР ИНГЭЖ ОЙЛГО 2019-04-01 202.179.31.86

Х. БАТТУЛГА ЗУРДАГ, Ц.ЭЛБЭГДОРЖ ХУЛГАЙЛДАГ.

Avatar

Зочин 2019-04-01 66.181.182.42

Баттулга Их тэнгэрт 2 жил болж байгаа, Элбэгдорж тэндээс гараад 2 жил болж байна. Элбэгдоржид ямар хамаа байнаа! Одоо байгаа зураг алга болсон гэхээр Жэнко тереес ард тvмнээс Темер зам барина гэж 280 сая $, Баянгол, Мах импекс, Милл Хаусыг хулгайлсан. Хулгайчаа нотолсон Жэнко Их тэнгэрээс зурагнууд хулгайлаад ичихгvй Элбэгдожид тохох гэж оролдож байна! Ичдэггvй хулгайч Жэнко!

Avatar

n**** GJ 2019-04-01 202.21.117.194

Nuli aldaa. hyanaachee naad niitlelee. ug n zuv l yum bichsen bna ..

Avatar

kuzuut 2019-04-01 122.201.21.47

шударга бусын хонгилынхон түүний эзэн Ц.Элбэгдорж л цэвэр ялагдаад байгаа. тэнэг хүн хуурч байгаа юм шиг юмс бичихээ больчикооч

Avatar

ХН 2019-04-01 103.229.120.99

ТАРВАГАНЫ БУУНЫ НОХОЙ БИЧЭЭЧ АВГАЙ ХУДАЛ ХУЦАХДАА ИЧЭЭЧ БАЛАЙ БИСДАА

Avatar

Irgen 2019-04-01 66.181.179.201

Ard irged dandaa l teneg, yu ch oilgohgui baitsgaagaad l , uursduu duraaraa durgij, yu durtaigaa hiij, huuli bus yavdluudaa uursdiinhuuruu tailbarlarlaad yavbal boldog. Teriig ni hazaarlahaar booj uheh shahdag uursdiiguu hen geed bodson humuus be Mongold yu hiij buteev, geheer yu ch bhgui ,dandaa amaaraa hudlaa bult usersen nuhduud . Yamar ch yumand hemjee gej bdag . Hemjee hetersen bna . Odoo matriin nulims unagah hereggui

Avatar

ZOCHIN 2019-04-01 66.181.160.94

э****з хурлийз н цэвэр ялагдсан байхаа

Avatar

Зочин 2019-04-01 139.5.218.144

Монголоос гарах л үлдлээ. луйварчид улам баяжна. Ард түмэн улам ядуурна. Албан татвар улам ихсэнэ. Баттулга, Хүрэлсүх хоёрын хайр сэтгэлээс улс төрийн хэнээрхэл, ядуурал, айдас хүйдэс л төрнө. Булчин шүтсэн заваан монгол сэтгэлгээндээ 30 жил зовно.

Avatar

n**** GJ 2019-04-01 202.21.117.194

yaaag unen

Avatar

Зочин 2019-04-01 64.119.21.75

ХОВДОГДОРЖИНО УРАН ЗУРАГ ш****г БАС ЗУРАГ ЗУРДАГ ЮМ БАЙНА .

Avatar

Irgen 2019-04-01 192.82.64.220

Am.dollar ussun nereer tugrug zugeer zaas bolj bna. Yasan ikh uls turd drutai khumuus be. Khurelsukh, Battulga Kim Chin Un uu. Ed nar amidralig chini saikhan bolgoj bna uu. Mongolchuudiin gol khereglee bolson makh chini 8 000, 11 000 khurcheed bna. Budaa, guril geed bukh urgun kheregleenii baraani une uschuud bna. UIKH, Zasgiin gazriin gazrin gol khiikh ajil chini poprood, erkh medliin tuluu bie bienee barij idekh uu, uur yu ch khiisengui, teriig ni irged dagaj uls utrjuu l uur yu hiiv

Avatar

NNN 2019-04-01 202.179.26.186

Baabar buur uhlee

Avatar

нутгийн иргэн 2019-04-01 66.181.182.123

САЙН ЦАГИЙН ЭХИЙГ ТАВЬСАН ХОНГОР НУТГИЙН ХОЁР ЗАЛУУДАА ТАЛАРХАЖ БАЙНАА

Avatar

Зочин 2019-04-01 139.5.218.144

Үхсэн ацны чинь хонгор нутгийн хоёр. Сааталтай болсон нэг дурак сулралтай болсон нөгөө дурак хоёр таарч дээ. Чи бол өөрөө сэтгэхүйн тураалд орсон Хонгор нутгийн Оорк

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.179.25.59

Баттулга гэдэг дээрэмчин хаан болохыг хүсэж байгаа шиг, хүссэн юм хүзүүгээр гэдэг болно доо.

Avatar

Иргэн 2019-04-01 202.126.89.181

БАТТУЛГЫН ЗӨВ ШҮҮ ДЭЭ. ЭНГИЙН АРД ИРГЭДИЙН ТУСЫН ТУЛД Л ХИЙЖ БАЙНА. БИД НАРЫГ ИНГЭЖ ТООДОГ БОДДОГ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БАЙГААГҮЙЭ

Avatar

Irgen 2019-04-01 202.9.45.159

MANAN giin setguulch mini bitgii niigmiig buruu tiish n turhiraad bai, odoo shudarga yos togtono, buruutnuud uilee edelne

Avatar

өндөр нөстан 2019-04-01 66.181.182.123

САЙН ЦАГ АЙСУЙ ҮҮНИЙГ ХАРАХ ГЭСЭН ЮМ АРД ТҮМНИЙ НУРУУ ТЭНИЙХ ЦАГ Ч ДӨХӨЖ БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.72.245.204

ТӨР ЗАСГИЙН ЭРХЭНД ДАН ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧИД ГАРСАН НЬ ҮНЭН Л ДЭЭ. ГЭХДЭЭ ТЭД БҮГД ҮГСЭН НИЙЛЖ ХУЛГАЙ ХИЙСНЭЭС НЭГ НЬ НӨГӨӨГӨӨ НАМ ДАРСАН НЬ БИДЭНД ХЭРЭГТЭЙ Л ДЭЭ. ДАРАА НЬ ТЭДЭНТЭЙ НЬ ТООЦОО БОДОХ ГЭЭД ҮҮСЭН НЬ ТЭД НИЙЛЧИХЭЭД ДУРААРАА ДУОГИХЫГ ХАРААД СУУХААС ӨӨР ЮМГҮЙ БАЙСНААС ДЭЭР Л ДЭЭ

Avatar

иргэн 2019-04-01 202.21.113.146

H.Battulgiin ene shiidver zuv oo . \nTegehdee Zorig gej het tuilshralgui bugdiig n ehelsen shigee duusgahiig ard tuben tani huleej bgaa shuu

Avatar

Энэ хууль тодорхой хугацаатай хэрэгжвэл зүгээр байсан 2019-04-01 103.212.119.99

Хуулийнхан, Төрд шургалсан авилгачдыг, Төрийн албыг цэвэрлэх нь зөв. Тэхдээ тодорхой хугацаатай хууль хэрэгжүүлж хуулийн байгууллагууд, Төрд их цэвэрлэгээ хийсэн бол зөв байсан. Энэ хууль байнгын үйлчилгээтэй байх нь эргээд шударга ёсонд халтай болж магадгүй юм.

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.21.100.210

Монгол ард түмэн ялагдсан. 17 чингэлэг спирт төмөр замын 280 сая долларын гэмт хэргүүд Хадгаламж банкнаас алдагдсан 14 тэрбум төгрөг гээд түүхэнд үлдсэн хар мөр бүрийг ард түмний ой санамж мартсан. Х.Баттулга гэдэг нөхөр Монголыг яаж ч мэднэ

Avatar

ардчилагч 2019-04-01 49.0.147.37

эх оронг минь зарсан нөхөдийн тухай аа ч дуграхгүй байж

Avatar

Зочин 2019-04-01 64.119.17.89

эрт оройгүй нэг ийм шийдвэр гарах л байсан харин энэ цаг дор цус урсаж тѳр үймэлгүй асуудлаа шийдлээ монгол орон ардчилсан улс биш болсон байсан энэ нялхасын эндэгдэл зуурдын үлүүүд гээд тооцвол геноцит аллага явуулж байсан шүү элбэгдоржийн 8 жил

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.179.24.152

Тиймээ, Монгол ялагдлаа.

Avatar

Зочин 2019-04-01 59.153.113.140

СЭТГҮҮЛЧ ЯАГААД ЭСРЭГ ҮЗЭЛ БОДЛОО БИЧИЖ БОЛДГҮЙМ ???? НЭГ ТАЛААС НЬ ХАРЖ БИЧИЖ БУЙ БОДУУШТАЙ ӨНЦӨГ … ЗААВАЛ МАГТАЖ ХАМГААЛАХ ЁСТОЙ ЮУ ??? ХСҮХ БАТТУЛГА 2ЫГ. ЯМАР КИМ ЧИН УНЫ МЭДЭЛД АМЬДАРЧ БАЙГАА БИШ…

Avatar

нэр төр 2019-04-01 49.0.147.37

б**с цэврлэгч

Avatar

Bim 2019-04-01 204.83.252.53

MAHAH ch ter battulga ch ter bugd luivarchid

Avatar

зочин 2019-04-01 203.91.118.247

МАНАН-г бүүр устгаад шатаахгүй бол ингээд л иргэдийн санаа сэтгэлийг үймүүлээд л ,,,,,Худлаа мэдээлэл цацаад байх юм уу, \nХурц, Эбэ, Миеэ, Батүүл нарыг хурдан бариад хориоч ээ,

Avatar

иргэн 2019-04-01 202.21.113.146

tiim shuu tsag aldaj tedend bolomj b** olgooch

Avatar

Bim 2019-04-01 204.83.252.53

Luivarchin, bas deer tumur zam geed buun mungu idsen

Avatar

Зочин 2019-04-01 59.153.113.140

ЭСРЭГ БОДОЛТООЙ ХҮН БҮРИЙГ МАНАНГ ХАМГААЛАГЧ ГЭЭД МЭДЛИЙН ХЭВЛЭЛ МЭДЭЭЛЭЛ ХӨЛСНИЙ КОМЁНТЧИД НЬ ДАЙРЧИХНА … СЕНСААЦ ТАРХИ УГААЛТАНД ҮНЭХЭЭР ГАРАМГАЙ ЮМ …. НААД УЛС ОРНЫХОО АРД ИРГЭДИЙНХЭЭ АМЬДРАЛ РУУ ОРООЧЭЭЭ … НААД ХАРААР ЧИНЬ ХООЛЛОХГҮЙ ШҮҮДЭЭ …БҮХ ЮМНЫ ҮНЭ ТЭНГЭРТ ХАДЛААА .ЗОХИЦУУЛАЛТ ХИЙГЭЭЧЭЭЭ .. ШУУРХАЙ АЖИЛЛАДАГ ШИГЭЭ .. ТЭМЦЭХ ЗӨВ …ЦОГЦООР НЬ ХИЙ .БОДЛОГО ЯРЬДАГ ХӨГЖЛИЙН БОДЛОГОТОН ХЭРЭГТЭЙ БОЛЖЭЭ .АДИЛХАН ЛУЙВАРЧИД БАНТАГАА АРИЛГАХ ГЭЖ БАЙГАА ГЭЖ БОДОЖ БАЙНА . ИЙМ бол сайн хэр

Avatar

Bolovsrolgui baagiinuud ene ulsiig samrah ni dee 2019-04-01 109.70.100.26

Erguu pop bolovsrolgui humuusiig tolgoidoo zalval uls oron udahgui dampuurna daa. Hohineee teneg uher Mongolchuud

Avatar

Зочин 2019-04-01 112.72.12.8

ийм баян бүрд гэгчээр юу хийхэв дээ. Эби-д л баян бүрд биз, Монголчуудад тамын бүрд шүү.

Avatar

zochin 2019-04-01 64.119.20.62

IIM OILGOMJITOY ASUUDLYG INGEJI GUYWUULJ BICHIKHEE BOLIOCH . EBI < MIA NAR CHINI MUNGU UGSUUR L BAYNA UU ? NARANTUYA GEGCH b**s DOLOOGCHOO

Avatar

Зочин 2019-04-01 59.153.113.140

СЕНСААЦ ЛАГЧИД ТАРХИ УГААГЧИД ТОЛГОЙ ДЭЭР СУУЧХААД , БАС БОЛООГҮЙ ЭЭ АДИЛХАН ИДЭЭЧИД ТЭРБУМТНУУД АРД ТҮМНИЙГ АЖИЛ ОРЛОГОТОЙ БОЛГОХ УЛС ОРНОО ХӨГЖҮҮЛЭХ ТАЛААР ХУРУУГАА Ч ХӨДӨЛГӨСӨНГҮЙ 3 ЖИЛ БОЛЛОО ДОО … ЭНЭ ЗАСАГТ БОДЛОГО БАЙСАНГҮЙ .3 ЖИЛ ӨДӨР БҮР СЕНСААЦААР ТЭЖЭЭЛЭЭДЭЭ….БАС ҮНЭН ХУДЛЫГ ЯЛГАДАГ ХҮМҮҮС БАЙНАА БАЙНАА … ЭДНИЙ ЯВУУЛЖ БУЙ ХАР МЭДЭЭНД ДАГАЖ НАМИРДАГГҮЙ ХҮМҮҮС БАЙНАА БАЙНА … БҮХ ХҮНИЙГ БАСАЖ БОЛОХГҮЙ … ТӨМӨР ЗАМЫН ХЭРЭГТЭН Ч БАЙНА . ТӨРӨӨС ТӨРСӨН ТЭРБУМТАН Ч ТОЛГОЙД БНАДАА

Avatar

Зочин 2019-04-01 66.181.160.26

Нэг хэсэг нь ихээхэн цочирдон айх нь гарцаагүй.Энэ 30 жилд үлгэрийн орон шиг сайхан болсон цөөхөн хүмүүст хэцүү байгааг ойлгох хэрэгтэй. Хэрэв төр засаг бүхэлдээ ялзарч, ажиллах чадвараа алдаж, таг зогссон тохиолдолд Үндсэн Хуулийг хамгаална гэж дайрах нь өнөөгийн адгийн жигшүүрт төр засгийг өмгөөлж хамгаалсан асуудал болж хувирах нь хэн бүхэнд тодорхой. Зарим залуус яг ингэж тэнэгтэж байна…

Avatar

Зочин 2019-04-01 76.91.219.38

Шог зураач Цогтбаяр гэгч Сосорбарам жужигчин энэ тэр гэсэн салбагнасан юмнууд\nОдоо боль!!!!!

Avatar

zocnin 2019-04-01 69.76.229.35

ENE SAIT ARD TUMNIIG HAGALGAN BUTARGAJ HOORONDON YS HAYSAN MANANGIIN SAIT SAIN ANHAARAIRAA

Avatar

Irgen 2019-04-01 192.82.64.220

Khagalgan butargagch, khutgan uimuulegch gej tolgoi deer garaad suutsan khuniig namin gishuud, uls turchid yaridgiig ertnees medekh yum bna

Avatar

Боловсрол яагаад чухал болохыг одоо л хүмүүс ойлгож байх шиг ..... 2019-04-01 43.243.161.23

Төрийн толгойд дандаа боловсролгүй, поп, хөлдүү, хулгайч, луйварчид гарахаар ийм л аюултай. Нэг нь төмөр замын мөнгө хуссан, нэг нь ЖДҮ хуссан ийм л нөхдүүд шударга ёс ярьж хөх инээд хүргэж байна.

Avatar

ergelzee 2019-04-01 202.21.117.194

ene unen zuv yariad bgaa humuus ug n niited il garch yraival zugeer l bhiin . heden duuchid buh, zodoonchin gudamjny huligaanuudyg tolgoi deer gargachin Mongol yalna chuudyg-iin tarhind jhn gegee oruulahsan Ta mini ee. yanaa .. een Tv-nuud uhuulan taniulah nevtruulgyg tsatsaj boldoggui yum uu . ** solongos savangiin duuriig urgelj gargahyn orond

Avatar

Зочин 2019-04-01 103.111.68.3

МУУ ТАРВАГЫГ ЦЭВЭР ЯЛНАААА ЯЛНА ЧИ ЖООХОН ТЭСЧ БАЙ

Avatar

Зочин 2019-04-01 182.160.37.167

энэ МАНАН-гийн сайтыг хаагаач ээ. дандаа гүтгэлэг цацаж ард түмнийг үймүүлнэ.

Avatar

Зочин 2019-04-01 103.26.194.152

Монгол 2 дахь удаагаа цусгүй хувьсгал хийлээ. Төрийн толгойд гарч ард түмнийг номхон илжиг мэт зайдалж байсан урд зүгээс угсаатай хэсэг бүлгийг татаж унагаасан, одоо харин шийтгэлийг нь чангахан өгөх хэрэгтэй. Энэ хувьсгалын бас нэг том ач холбогдол нь их даварвал хэнийг ч ард түмэн татан унагаана гэдэгээ харуулсан. Ард түмэн ухаантай болохоор Женког гаргасан, түүнээс айх юм байхгүйээ болохгүй бол татаад л буулгана. Одоо хаоин унасан тал тахимаа л өгөөд сурчих..

Avatar

bolovsrol daanch dutmag bna daa 2019-04-01 202.21.117.194

ard tumen uhaantai yu.. 20.0-aar hudalddagsan sh dee .. iim l humuus buruu songolt hiisen . bs deer n songolt hiih argagui humuusyg bodlogotoigoor devshuulsn luivarchinguud.. unen heleh ch ug oldohgui yum .. Mongol yalna shuud B UGD DEBIL..

Avatar

Zochin 2019-04-01 64.119.18.88

Yadaj ugee zuv bichihsen buun aldaa yaj setguulch bolson yum bol doo zailuul

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.9.45.44

Irgediiin dynd aidas xvides bxgvi bayrtai bga,xarin lyibarchin xylgaichyd aij bna

Avatar

Zochin 2019-04-01 202.179.30.194

Alban bus erunkhiilugchiin zasaglaltai uls bolloo Mongol uls maan\’.

Avatar

zochin 2019-04-01 103.14.36.226

Mongol ylsan

Avatar

Zochin 2019-04-01 64.119.20.136

Edniig ashiglajh heregtee daraani uursdiig no shuuh tsag irne hereg huuchirdaggui

Avatar

Иргэн 2019-04-01 202.55.191.130

Хэдэн жилийн дараа энэ хайрлаад дэмжээд байгаа хүмүүс нь Батлагыг *л.дүүжил гээд гүйж байх болноо мэдэж байна би бүр.

Avatar

Zochin 2019-04-01 91.183.239.238

Yag unen

Avatar

Зочин 2019-04-01 150.129.142.32

Ерөнхийлөгчид хуулиар олгогдсон хамгийн гол эрх нь Үндсэн хуулийн Цэц, АТГ, Дээд шүүх болоод бүх шатны шүүхийг шүүгчийн томилгоо бөгөөд гэнээ. Худлаа шүү дээ. Ялгаж салгаж бичээч ээ, Цээж бичиг бичигч ээ.

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа 2019-04-01 64.119.16.164

Монголд ашиг сонирхлын бүлэглэлүүд бий болсон.Манай нийгмийн сүүлийн 28 жилийн бүтээгдэхүүн.Энэ нь УЛС ТӨР, БИЗНЕС, БАНК САНХҮҮ, ХУУЛЬ ХЯНАЛТ, ТББ, нутаг нуг, танил тал, ТВ, сонин, спорт гэх мэт нийгмийн амьдралын бүхий л салбарыг хамарч байна.Нийгмийн баялагаас ахиухан хүртэх зорилгоор намаар дамжин төрд орохын тулд хоорондоо тэмцэлдэж байна. Эрх мэдэлд хүрсэн нь нөгөө бүлгээ нухчин дарах явдал ЗҮЙ ТОГТОЛТ ҮЗЭГДЭЛ болжээ.Тэр тэмцлийн хөлд нь иргэд бид чирэгдэх нь хэцүү.

Avatar

Зочин 2019-04-01 150.129.142.32

Нарантуяа минь ээ, юм уншаа. Мэдэхгүй юм аа бүү бич л дээ. Боловсролоо дээшлүүл. Алдаагаа зас.

Avatar

Зочин 2019-04-01 202.72.245.122

за юун сүртэй юм Дөрлүүлж дарлуулж мөнгөтэй хүмүүст атгуулсан нийгэм байгуулах гээ юу Манай ерөнхийлөгч харин зөв цаг үедээ гарч ирсэн дээ харж л байнаарай

Avatar