Хуулийн байгууллага "удирдлагагүй" болов | News.MN

Хуулийн байгууллага "удирдлагагүй" болов

Хуулийн байгууллага "удирдлагагүй" болов

Хуулийн байгууллага "удирдлагагүй" болов

NEWS агентлаг өнгөрч буй долоо хоногийн онцлох үйл явдлуудыг тоймлон хүргэж байна.


ЭЭЛЖИТ БУС ЧУУЛГАН ӨНДӨРЛӨВ

УИХ-ын ээлжит бус чуулган Ерөнхийлөгчийн “хүслийг” гүйцээж, хуулийн байгууллагын удирдлагыг чөлөөлөх хуулийн төслүүдийг батлав. Ээлжит бус чуулганаар Татварын багц хууль болон хамт өргөн мэдүүлсэн хууль, Ашигт малтмалын тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах, тендерийн тухай хууль болон хуулийн байгууллагын удирдлагыг ҮАБЗ-ийн зөвлөмжийн дагуу чөлөөлөх зэрэг хуулийн төслүүдийг баталснаар өндөрлөсөн юм.

ШУУГИАНД ДАРАГДСАН АЙЛЧЛАЛ

Монгол Улсын Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийн урилгаар манай улсад БНСУ-ын Ерөнхий сайд Ли Наг Ён айлчлав. Хоёр өдрийн айлчлалын хүрээнд талууд албан ёсны хэлэлцээ хийв.

Монгол Улсын Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх 2018 оны 1 дүгээр сард БНСУ-д айлчилсны хариуд ийнхүү Ерөнхий сайд Ли Наг Ён Монгол Улс, БНСУ-ын хооронд дипломат харилцаа тогтоосны 29 жилийн ойн өдөр Монгол Улсад айлчилж байгаад баяртай байгаагаа илэрхийлж, БНСУ-ын Ерөнхий сайдын энэхүү айлчлал хоёр улсын харилцаа, хамтын ажиллагааг шат ахиулан хөгжүүлэх, иргэд хоорондын найрсаг харилцааг бэхжүүлэхэд чухал хувь нэмэр оруулна гэдэгт итгэлтэй байна гэв. БНСУ-ын Ерөнхий сайд Ли Наг Ён энэ онд гадаад айлчлалаа Монгол Улсаас эхлүүлж байгаадаа сэтгэл хангалуун байна гээд Монгол, БНСУ-ын харилцаа, хамтын ажиллагааг өргөжүүлэн хөгжүүлэхэд Монгол Улсын Ерөнхий сайдтай хамтран эрчимтэй ажиллахын төлөө байгаагаа илэрхийлэв.

ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙГ “ЯАРАЛТАЙ” ЗАРЛИГ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Улсын Дээд шүүхийн Ерөнхий шүүгч Ц.Зориг, Улсын Ерөнхий прокурор М.Энх-Амгалан, орлогч Д.Эрдэнэбат нарыг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлөх тухай зарлиг гаргалаа. Тодруулбал, Улсын Дээд шүүхийн Ерөнхий шүүгч Ц.Зоригийг өөрөө ажлаасаа чөлөөлөгдөх хүсэлт гаргасан бөгөөд түүнийг ёсчилж, зарлиг гаргасан юм.

Мөн Улсын Ерөнхий прокурор М.Энх-Амгалан, Улсын Ерөнхий прокурорын орлогч Г.Эрдэнэбат нарыг огцруулах зарлиг гаргасан. Одоо прокурорын байгууллагын орлогч Г.Амгаланбаатар түр орлож байгаа юм. Тиймээс энэ баасан гаригт эхлэх ээлжит хаврын чуулганы эхэнд хуулийн байгууллагын зарим удирдлагыг томилох болов уу.

ЭРҮҮДЭН ШҮҮСЭН ГЭХ БИЧЛЭГИЙГ СЭТГҮҮЛЧДЭД ҮЗҮҮЛЭВ

С.Зориг агсны амь насаа алдсан хэргийг үйлдсэн хэмээн шүүхээс ял сонсч, хоригдож байгаа Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нарыг эрүүдэн шүүсэн тухай 27 минутын бичлэгийг УИХ-ын гишүүдэд өчигдөр /2019.03.28/ үзүүлсэн. Энэ бичлэгийг өнөөдөр хэвлэл мэдээллийн байгууллагын 190 орчим төлөөлөлд хаалттайгаар үзүүлэв. Бичлэгт 2015 оны есдүгээр сарын 6-ны өдрийг хүртэлх дүрс гарах бөгөөд Тагнуулын байгууллагын танилцуулснаар бичлэгийг дахин сэргээсэн учраас дуу, дүрсний хувьд “цэвэр” биш гэдгийг тодотгов. Бичлэгийн эхний хэсэгт Б.Содномдаржааг агааржуулагчгүй, цонхгүй, зориулалтын бус өрөөнд хорьж, тус өрөөнд хэргийн хамсаатан болох Ц.Амгаланбаатарыг өөр нэг хэрэгтний хамт байрлуулж буй.

Энэ бичлэгт гарч буй үйлдлүүд нэг хэрэгт сэжиглэгдэж байгаа хүмүүсийг нэг өрөөнд хорихгүй байх, зориулалтын хорих өрөөнд байлгах зэрэг хүний эрхийн асуудлуудыг зөрчсөн үйлдэл их байгааг Тагнуулын байгууллагын ажилтан онцолсон. Мөн энэ хэргийг хуулийн байгууллага шалгаж байгаа учраас зөвхөн зөвшөөрсөн хэмжээнд үзүүлж болохуйц бичлэгийг үзүүлж байгааг ч дурдсан юм. Бичлэг хийгдсэн он сар өдөр, тухайн хорих өрөө зэрэг нь хүний эрх зөрчигдсөн, хэд хэдэн хууль зөрчсөн үйлдлүүд байв. Гэхдээ энэ бүхнийг нэг удаагийн бичлэгээр дүгнэхээс илүү хэрэгт авагдсан нотлох баримтуудад тулгуурлаж хуулийн байгууллага үнэн зөвөөр нь эцэслэх учиртай.

ЕРӨНХИЙ ЗАХИРЛААР Х.БАДАМСҮРЭНГ УЛИРААН ТОМИЛОВ

Засгийн газрын хуралдаанаар “Эрдэнэт үйлдвэр” хязгаарлагдмал хариуцлагатай компанийг төрийн өмчит үйлдвэрийн газар /ТӨҮГ/ болгон өөрчилж, дүрмийг нь баталсантай холбогдуулан Ерөнхий захирлаар Х.Бадамсүрэнг улираан томилжээ. Х.Бадамсүрэн нь 2016 оны 12 дугаар сараас “Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК-ийн Ерөнхий захирлаар ажиллаж байсан юм.

Тэрбээр уул уурхайн инженер-маркшейдер мэргэжилтэй. "Бор-Өндөрийн уулын баяжуулах үйлдвэр"-т Захирлын нэгдүгээр орлогч, "Монголросцветмет нэгдэл"-д Ерөнхий захирлаар ажиллаж байсан. МөнУул уурхай, хүнд үйлдвэрийн дэд сайдын албыг хашиж байсан билээ. “

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

48 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

mglhuu 2019-03-31 82.233.228.208

sanaa zovoh iun, udirdah durtai negen yazganaj l bn, gol ni zuv hunee gargah chuhal, ene heden shaart odoo eruu uusgeh heregtei tarvagadorjtoi hurztai ni

Avatar

Зочин 2019-03-31 66.181.178.250

ийм удирдлагатай байснаас байгаагүй нь хамаагүф дээр

Avatar

Иргэн 2019-03-31 64.119.26.39

Үнэндээ нэмэгдэхүүний байрыг солиход нийлбэр өөрчлөгдөхгүй гэдэг! Гэхдээ энэ халаа сэлгээгээр тавигдах Ерөнхий шүүгч, Прокурор, АТГ-ын дарга нар 2 хүний хармааны л хүн байх болно, хараарай! Шинэ жанжин штабын дарга Ганбат өшөө авч ажлаа эхэлсэн шиг хууль хүчний томчууд томилсон хүмүүсийнхээ даалгаврыг л биелүүлнэ !

Avatar

Зочин 2019-03-31 64.119.18.164

Яргачид, зандалчдаас ешее авах нь зев шуу дээ.

Avatar

уншигч 2019-03-31 64.119.19.64

Энэ ерөнхий прокурор, орлогч прокуорор, ерөнхий шүүгч нарыг ажлаас чөлөөлөхөөр удирдлагагүй болчихно гэж үү? Угаасаал эзэнгүй юм шиг явж ирсэн юм биш үү? Шүүгчид нь авилгын асуудалд орж, прокурорууд нь рекет хийгээд л байсан байхын. Одоо нэг толгойтой болгох хэрэгтэй.

Avatar

Эрка 2019-03-31 64.119.19.5

За нөгөө шинэ Жанжин дарга Генерал Ганбат чинь өшөөгөө нэг авч байна гэнэ дээ

Avatar

Зочин 2019-03-31 64.119.18.164

авах естой юм

Avatar

Эрка 2019-03-31 64.119.19.5

За нөгөө шинэ Жанжин дарга Генерал Ганбат чинь өшөөгөө нэг авч байна гэнэ дээ

Avatar

Зочин 2019-03-31 64.119.25.72

ene gurvaar dutlaa yu mongotoo gesen chin setgeltee aaviin huuhduud zondoo baina chadahgui bol dahiad colih heregtee

Avatar

Зочин 2019-03-31 66.181.171.34

Монрос-ын Мөнхбатыг шалгаач ээ.

Avatar

Зочин 2019-03-31 202.9.43.184

280 сая доллар буюу 2017 оны 4-р сард болсон Баянгол зочид буудлын үүдэнд болсон үйлявдлын хариу цохиолт ба хорсол

Avatar

Зочин 2019-03-31 64.119.18.164

Сахалт эзний боолуудыг зайлуулах нь зев шуу дээ.

Avatar

Зочин 2019-03-31 64.119.18.164

Удирдлага гэдэг чинь 1 хvн биш. Удирдлагагуй болсон юм байхгуй. Хэн нэгэн vvргийг нь тvр орлон гvйцэтгээд байж л байгаа. Битгий хутган уймуулээд турхираад бай!

Avatar

Баатар 2019-03-31 94.214.181.162

Улс орны хамгийн чухал 2 байгууллагыг зэрэг удирдлаггүй болгодог тэнэг ерөнхийлөгч бас эх оронч уу? Бүүр орлогчтой юутай хээтэй нь шүү. Эрдэнэбат харин их мундаг залуу шиг байсан даа. Тэнэг ерөнхийлөгч маань яалт ч үгүй Нямдоржийн бөгсний алчуур болчихлоо. Мэнгэтийн дараагийн бай гарцаагүй Баттулга. Тэр хүн монголын нэртэй зүстэй болгоныг хулгайч х***а болгон зайлууллаа. Нэртэй зүстэй болгоныг хооронд нь хагаралдуулж алалцуулж байна.

Avatar

Нисгэгч 2019-03-31 202.179.8.210

Энэ Элбэгдорж дуртайдаа гарч ирж хэвлэлийнхнийг бөөгнүүлж сонин хариулт өгчихээд тэгээд араас нь залруулагч гэх шиг сошиалаар үе үе солирох боллоо, тэгсэн мөртлөө өөрийнхээ залруулага гэсэн юмийг уншихаар ямар ч сэтгэгдэл бичих боломжгүй байгааг нь маш ноотой нөхөр гэдгээ сүүлийн үед илчлэх боллоо уг ерөнхийлөгч байхад маш их хүндэлдэг байлаа. Багабанди, Очирбат гуай нар даруухан байх хэрэгтэй дээ

Avatar

Зочин 2019-03-31 64.119.18.164

Харин тэгсэн байна билээ. Монголыг шулмын хендий гэсэн байсан Хятад зохиол дээр гардаг шиг шулмын хендий.

Avatar

Baatarhuu 2019-03-31 94.214.181.162

NYAMDORJIIG ENE UDAA JMARCH BAISAN AVARLAA.MENGET DARAAGIIN EELJIND TULGA HAANIIG HORVOOGOOS ARCHINA.TULGA BOL JINHENE CHATSAGA TSARAILSAN AIMHAI HULGAICH.TER BAYANGOLIIN GADAA HEDEN TENEG BOHOO TSUGLUULAAD L JAAJ BAILAA.NYAMDORJTONGUUD ZORIGIIG ALSAN BAIH MAGADLAL MASH ONDOR.8 DAHI UDAAGAA TARAALAA ENE HUN.ZORIG AMID BAISAN BOL JG L EBO SHIG BOORLUULJ BAIGAA .AZAAR UHSEN.BULGAN NYAMDORJIIN HAMTRAGCH.BULGAN ZORIGIIG DANDAA ZODDOG BAISAN.

Avatar

Зочин 2019-03-31 202.126.89.227

ХУРЦ , ЗОРИГ ХУД УРГУУД ШҮҮ ДЭЭ !!! ТАТААС ТАС !!! ТАРВАГА , МИЕЭГИЙН ҮНЭНЧ НОХДУУД !!!

Avatar

Шудрага ёс 2019-03-31 88.25.46.197

Энэ 2 хүнийг суллаачээ.яаж ч байсан ЗОЛИОНД яваад байна

Avatar

Irgen 2019-03-31 66.181.160.93

Hulgaich avilgachdaar udirduulj yadiin!!!

Avatar

Зочин 2019-03-31 64.119.21.137

Ялангуяа Дээд шүүх ийм даргатай байснаас эзгүй байсан нь хамаагүй дээр!!!

Avatar

ZOCHIN 2019-03-31 66.181.160.121

гэмт хэрэгтнүүдээс салав гэж гарчиглаач

Avatar

МАНАН МАФИГААС БАГА БАГААР САЛЖ БАЙНА !!! УРА !!! 2019-03-31 202.126.89.173

ХУУЛИЙН БАЙГУУЛГА МАНАН МАФИЙН УДИРДЛАГАГҮЙ БОЛОВ. ГЭЖ ГАРЧИГЛААЧ !!!

Avatar

Зочин 2019-03-31 103.212.117.182

Шударга хvмvvcийг нь халаад 20 жил Хууль зvйн сайд хийж байгаа, эрvv шvvлттэй Эрvvгийн хууль батлуулж, эрvv шvvлтийн сандал Монголд оруулж ирсэн, Эрдэнэтийн шахаачин Нямка шvv дээ! Мен 1.3 тэрбумын ЖдV хээл авсан прокурорын орлогч! Жинхэнэ гэмт хэрэгтнvvдтжй Жэнко баг болж ажиллаж, шударга чадвартайг нь халж байна!!!

Avatar

Зочин 2019-03-31 103.57.95.217

ЭХ ОРОНЧ СЭТГЭЛ, ЗҮТГЭЛТЭЙ ЕРӨНХИЙЛӨГЧТЭЙ БАЙХ ЯМАР САЙХАН ЮМ БЭ!!! МОНГОЛ ТӨРИЙН ТУЛХТАЙ, ХАРИУЦЛАГАТАЙ ТҮШЭЭ Ц.НЯМДОРЖ МОНГОЛ ТӨР, АРД ТҮМНИЙХЭЭ ӨМНӨ МАРТАГДАШГҮЙ ГАВЬЯА БАЙГУУЛАВ. ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨ! ЦААЗЫН ЯЛЫГ НЭН ДАРУЙ СЭРГЭЭХГҮЙ БОЛ АЛУУРЧИД БУСДЫН ЗАХИАЛГААР ЗӨВХӨН ШОРОНД БУС ТЭНДЭЭС НУУЦААР ГАРААД ХЭДЭН Ч ХҮН АЛСАН НЭГ ӨДРИЙН Ч ЯЛ НЭМЭХГҮЙ, ЯМАР Ч АЙХ ЮМГҮЙ АЮУЛТАЙ ГЭМТ ХЭРЭГ ҮЙЛДЭХ, ҮЙЛДДЭГ з****г БОЛСОН БАЙНА!!!

Avatar

Зочин 2019-03-31 202.21.106.170

Цаазын ялтай байсан бол Зоригийн аллагад таслагдсан хүмүүс цаазлагдаад өнгөрсөн хойно нь буруугүй нь нотлогдоод толгой гудайлгаж шоудах төдий болох байхдаа.

Avatar

Зочин 2019-03-31 64.119.25.29

эрх мэдэлтэнүүд хээл хахуульд автах гэдэг бол маш аюултай дайн байлдаанаас ч илүү аюул учруулна.хятадууд яагаад шууд цаазлаад байна хүн нь илүүдсэндээ биш

Avatar

Зочин 2019-03-31 103.212.117.182

Монголд хамгийн тvрvvнд цаазлуулах хvн бол тереес 560 сая $ идсэн Жэнко юм байна даа чинийхээр бол! Араас нь ЖДV тараасан Топор, ЖДV зээл авч идсэн УИХ-ын 49 МАНын гишvvн, ЖДV зээл авгай нь идсэн Батзандалчин, концесс идсэн УИХ-ын гишvvд сайд нар гээд явж егне! Эд еерсдийгее цаазлахгvй, еерсдийг нь шvvмжилсэн шударга хvмvvсийг гvтгээд цаазлана. Vvнийгээ ч троллуудаараа хийлгээ байгаа. Тэгэхээр энэ шударга ес биш!

Avatar

Зочин 2019-03-31 64.119.18.164

тарвага шт

Avatar

Зочин 2019-03-31 59.153.112.129

Наймаалж олон ангит киноны гол баатар Коммиссар Катани алуулахаасаа өмнө хэлдэг МАФИ хэзээ ч мөхөхгүй. Нэгийг устгахад нөгөө нь гараад ирнэ. Гэдэг шиг манайх шиг ядуу буурай, иргэд нь ихэнх нь оорк ийм улсын МАФИ хэзээ ч устаж алга болохгүй ээ. Одоо шудрага ёс яриад байгаа хүмүүс бүгд шинэ МАНАН буюу шинэ МАФИ. Манай хөөрхий хоосон толгойт оорк иргэд тархиа Нерогийн Баатраар угаалгаад баярлаад байна. Бүх зүйл улам муу болж хулгай луйвар бүр том болно. бүр том утга агуулгаар хулгайлна гэдгийг мэд

Avatar

Зочин 2019-03-31 103.212.117.182

ЖДV иддэг прокурорын орлогчид Жэнко хайр зарлаад vлдээсэн гэлvv! Xaмтарч терийн менге хулгайлах гээд! Шударгуудыг нь халаад хулгайчдыг нь vлдээдэг Жэнко!

Avatar

Зочин 2019-03-31 66.181.184.20

udirdlaga nertei avilgaachid, novshuudaas salj bna aa. elbegdorjiin news.mn ee

Avatar

Зочин 2019-03-31 103.212.117.182

Жинхэнэ авилгачид нь 20 жил Хууль зvйн сайд хийж байгаа, эрvv шvvлттэй Эрvvгийн хууль батлуулж, эрvv шvvлтийн сандал Монголд оруулж ирсэн, Эрдэнэтийн шахаачин Нямка шvv дээ! Мен 1.3 тэрбумын ЖдV хээл авсан прокурорын орлогч! Эднийг нэн яаралтай огцруулаачээ!

Avatar

Ганбаа 2019-03-31 202.55.191.130

Хуулийн байгууллагууд урирдлагагүй болсон биш, харин ЗАВХРУУЛАГЧДААСАА САЛЛАА

Avatar

Зочин 2019-03-31 103.212.117.182

Эд завхруулагчид нь биш аврагчид нь байсан юм! Завхруулагчид нь 20 жил Хууль зvйн сайд хийж байгаа, эрvv шvvлттэй Эрvvгийн хууль батлуулж, эрvv шvvлтийн сандал Монголд оруулж ирсэн Нямка шvv дээ! Мен 1.3 тэрбумын ЖдV хээл авсан прокурорын орлогч! Эднийг нэн яаралтай огцруулаачээ!

Avatar

Зочин 2019-03-31 64.119.17.89

ийм зандалчид байснаас байгаагүй нь дээр залуусаас шинээр оруулмаар юм 70-д оныхноосоо

Avatar

Зочин 2019-03-31 103.212.117.182

Зандалчид биш жинхэнэ мэргэшсэн хуульчид. Oрондоо хууль засдаг, Эрдэнэтийн шахаачин, Зоригийн аллагын хэргийг 20 жил замхруулж ирсэн Нямкагаас салсан бол шинэчлэл хийсэнд тооцох байлаа!

Avatar

Зочин 2019-03-31 64.119.18.164

мэргэшсэн яргачид

Avatar

Зочин 2019-03-31 103.229.120.223

Томилогдох хүнд хугацаа заагаад хэрэггүй байхаа сүүлд нь холиход амар байх эсвэл 1жил бид хаширсан шүү

Avatar

Зочин 2019-03-31 103.229.120.223

Ийм улсууд хэрэггүй одоо харин маш зөв хүн тавих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-03-31 103.212.117.182

Одоо жинхэнэ хулгайчуудыг тавина! Эхнээсээ тавьсан прокурорын орлогч нь 1.3 тэрбум тегрегийн ЖДV зээл авсан хулгайч!

Avatar

zochin 2019-03-31 202.179.27.56

Mongol uls undsen chuultai chuuu!!!!

Avatar

mmm 2019-03-31 59.153.113.68

huuli yariagui udirdlaga yarij bn

Avatar

МАФИГААС САЛАХАД БҮЛД ДЭМЖИНЭ ШҮҮ !!! МАНАН - МАФИ !!! 2019-03-31 202.126.89.173

ЛУЙВАРЧИДТАЙ СҮЛБЭЛДСЭН МАФИГААС САЛЖ БАЙНА !!! МАЛАА !!!

Avatar

Зочин 2019-03-31 103.212.117.182

Жинхэнэ тереес их хэмжээгээр хусдаг Жэнко мафи улам бvр томорч байна малаа!

Avatar

Зочин 2019-03-31 103.212.117.182

Жинхэнэ МАнАн нь тереес 560 сая $ хулгайлсан Жэнко + тvvний утсан хvvхэлдэй Топор, Топорын тоглоом Занданхvv. Хамжигч нь 20 жил Хууль зvйн сайд хийж байгаа, эрvv шvvлттэй Эрvvгийн хууль батлуулж, эрvv шvvлтийн сандал Монголд оруулж ирсэн, Эрдэнэтийн шахаачин Нямка шvv дээ! Мен 1.3 тэрбумын ЖдV хээл авсан прокурорын орлогч!

Avatar

Зочин 2019-03-31 103.212.117.182

Диктатортай, ардчилалгvй улс боллоо Монгол. Гадаадын орнууд монголчуудад виз егехее ийм шалтгаанаар эрс цеелнее!

Avatar

Зочин 2019-03-31 202.9.43.235

Өгөхгүй бол өгөхгүй л байна биз. Монголдоо сайхан амьдарна аа!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж