Эрүүдэн шүүсэн гэх бичлэгийг сэтгүүлчдэд үзүүлнэ | News.MN

Эрүүдэн шүүсэн гэх бичлэгийг сэтгүүлчдэд үзүүлнэ

Эрүүдэн шүүсэн гэх бичлэгийг сэтгүүлчдэд үзүүлнэ

Эрүүдэн шүүсэн гэх бичлэгийг сэтгүүлчдэд үзүүлнэ

Төр нийгмийн зүтгэлтэн С.Зориг агсны амь насыг хөнөөсөн хэрэгт буруутгагдаж гурван шатны шүүхээс 20-23 жилийн авсан ялтан Б.Содномдаржаа, Т.Чимгээ нарыг эрүүдэн шүүж, хүчээр ял хүлээлгэсэн тухай мэдээлэл олны анхаарлын төвд байна.

Тэднийг эрүүдэн шүүж, яргалан тамласан гэх бичлэгийг УИХ-ын гишүүд үзэж, нийгэмд байж болохгүй муухай балмадаар хүнийг тарчлаан зовоосон байна. Тиймээс тэднийг тамлан зовоож, ял хүлээлгэсэн хуулийн байгууллагынхныг үндсээр нь сольж өөрчлөх ёстой гэж үзсэн. Улмаар Монгол Улсын Ерөнхий прокурор, орлогч нарыг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлсөн бол Ерөнхий шүүгч Ц.Зориг өөрийн хүсэлтээр ажлаа хүлээлгэн өгсөн билээ.

Өнөөдөр Төрийн ордноос улс төрийн мэдээ мэдээлэл бэлтгэдэг сэтгүүлчдэд тэрхүү эрүүдэн шүүсэн гэх бичлэгийг ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнэ, Хууль зүйн сайд Ц.Нямдорж хоёр үзүүлэхээр болжээ. Гэхдээ гар утасны сүлжээг хааж, зураг авахуулахгүй, бичлэг хийлгэхгүй юм байна.

Б.ЖАРГАЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-03-29 202.70.41.194

2019 онд гадаадад бакалавр, магистр, докторын сургалтанд явах хүмүүст зориулж гадаадын их сургуулиудад уншигддаг ерөнхий эрдмийн лекцүүдийг ойлгох, сонсох, бичих чадваруудыг эртнээс төлөвшүүлэх, цагтаа лекцээ ойлгож сурах чадварыг эзэмшүүлэхэд зориулж бодит материалуудад тулгуурласан сургалтыг ганцаарчилсан хэлбэрээр явуулж байна. 99922603

Avatar

zochin 2019-03-29 202.72.247.30

huuulia medkuu huulia dagj mordoj chadkuu huulichid bolioosoidoo

Avatar

Zochin, 2019-03-29 194.230.208.205

Ene bol yuuch bish enees aimaar tamlalt yarag bsan baisaarch bn

Avatar

Зочин 2019-03-29 64.119.23.63

Энэ чинь бас л с***р САМУУНЫ НЭГ ХЭЛБЭР! ХҮҮХДҮҮД үзэж болох уу? ЧИМЭГЭЭГИЙН нэр хүнд нэмж хохирохгүй юу? Түүний хүүхдүүд, тэдний ангийн хүүхдүүд үзсэнээр ямар байдал үүсгэхэв? гэх мэт олон асуудал дагаж гарна! ХЭҮК энэ асуудал дээр бас л таг!!! Дараа нь бас л баахан цаас ийш тийш нь явуулсан гэх байх даа

Avatar

Зочин 2019-03-29 64.119.23.63

БИЧЛЭГИЙГ НЭЭЛТТЭЙ ҮЗҮҮЛЖ ДААНЧ БОЛОХГҮЙ ЮМ БАЙНА. ШУУД ГАДАГШ ТАРНА, ГАДААДАД АРАЙ ЧҮҮ АМЬДАРЧ ЭХ ОРНОО ХУДАЛ МАГТАН АМЬ ЗОГООЖ ЯВАА ОЛОН МЯНГАН ХӨӨРХИЙ МОНГОЛЧУУДЫГ МААНЬ ЭЗЭД, ХӨРШ НАР НЬ УЛАМ ДЭЭРЭЛХЭХ, ДОРОМЖЛОХ НЬ ИХСЭНЭ…

Avatar

Зочин 2019-03-29 66.181.166.134

Ingej uzuuleh yum bol utgaa aldjee. Setguu;chid chin olon niitiin nud chih bish yum uu

Avatar

Зочин 2019-03-29 64.119.17.248

Жүжигчилсэн байдлаар нийтэд үзүүл .

Avatar

Зочин 2019-03-29 118.22.50.207

ТОМ ХҮНИЙ ХЭРЭГ ТУЛДАА Л ХҮМҮҮС АНХААРАЛ ТАВЬЖ УЛС ТӨРЧИД ШОУ ХИЙГЭЭД БАЙХ ШИГ БАЙНА. ЕР НЬ БОЛ МОНГОЛЫН ЯДАРСАН ИХ ОЛОН ЗАЛУУС ЭНЭ МЭТ ЭРҮҮ ШҮҮЛТИЙГ ДАВАЛГҮЙ ХЭРЭГ ХҮЛЭЭГЭЭД ХҮН ШИГ САЙХАН АМЬДРАХ МӨРӨӨДЛӨӨХҮЧ ЧАДЛАА БАРСААР Л ТОРНЫ ЦААНА ОРЖ БАЙГАА ДАА.

Avatar

hkjk 2019-03-29 202.126.89.139

uzuul

Avatar

Зочин 2019-03-29 64.119.23.63

НЭЭЛТТЭЙ ҮЗҮҮЛЖ ДААНЧ БОЛОХГҮЙ ЮМ БАЙНА. ШУУД ГАДАГШ ТАРНА, ГАДААДАД АРАЙ ЧҮҮ АМЬДАРЧ ЭХ ОРНОО ХУДАЛ МАГТАН АМЬ ЗОГООЖ ЯВАА ОЛОН МЯНГАН ХӨӨРХИЙ МОНГОЛЧУУДЫГ МААНЬ ЭЗЭД, ХӨРШ НАР НЬ УЛАМ ДЭЭРЭЛХЭХ, ДОРОМЖЛОХ НЬ ИХСЭНЭ…

Avatar

Зочин 2019-03-29 202.170.84.188

Нийтэд нээлттэй үзүүл! ямар хулгайч нар хууль завхаруулж байгааг нийтээрээ хэлэлцэж зөв замаа олно!

Avatar

Зочин 2019-03-29 103.229.121.41

Олон нийтэд нээлтэй vзvvлж байж л ард тvмэн эрхээ хамгаалдаг дархлаа нь сэргэнэ!! Энэ ард тvмэн дотор чинь хуулийнхан толгой дээр нь шээж байсанч би гэм хийсэн болохоор одоо ингэх л естой юм байх гээд чимээгvй сууж байдаг хvмvvс олонх болсон ш дээ!! Хуулийнханд егех менге , аврах танилгvй болохоор тэдний ямарч vйлдлийг би тэвчиж енгереех естой гээд ойлгочихсон хvvхэд залуус олон болсон ш дээ!!

Avatar

Irgen 2019-03-29 122.201.24.65

Jiriin urged yagaad uzej boldoggui ym..Zaaval erh medeltenguud uzej boldog.Arduud uzej bolohgui yu.Buh ard tumenees ta nar songogdog shuu.Erh medeld ochihooroo l uursdiiguu hen bolson gej bodood bgaa ym lalruudaa.Ard tumend buren eheer ni uzuul.Tend chini ardiin huuhduud l zovj tamluulj bgaa ta nariinh bol ugui.Tiimees bugded uzuulhiig shaardaj bn

Avatar

Зочин 2019-03-29 202.179.24.207

Ард түмэн үзэх эрхгүй юу? Уг нь ард түмэн үзэж байж л эрүү шүүлт гэж ямар аюултай хор уршигтай болохыг хууль завхарч байгааг мөн энгийн иргэд хууль шүүлтэд очоод ингэж шийтгүүлж болохгүйг ойлгох юм даа. 6 сая гаруй нүд, чихийг хааж таглаж болохгүй дээ. Бид мэдэх эрхтэй шүү

Avatar

Зочин 2019-03-29 202.131.245.243

Олон нийтэд нээлттэй үзүүл.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж