Сөрөг хүчин сэрэв | News.MN

Хуучирсан мэдээ: 2019.03.27-нд нийтлэгдсэн

Сөрөг хүчин сэрэв

Ц.Нямдоржийн тавьсан хүсэлт, ҮАБЗ-өөс өгсөн чиглэлийн дагуу Ерөнхийлөгч Х.Баттулга АТГ, шүүх, Ерөнхий прокурорыг ҮАБЗ-ийн зөвлөмжөөр чөлөөлж, түдгэлзүүлж болох тухай хуулийн төсөл санаачилсан нь сөрөг хүчнийг сэрээв. Ардчилсан намын зүгээс хүн мөрддөг, ялладаг, шүүдэг гурван субъектийг гурван хүн удирддаг, чиглүүлдэг болох хуулийн төслийг эсэргүүцэж, Сүхбаатарын талбайд жагсаал зохион байгуулж байна. УИХ дээр энэхүү хуулийн төсөл өчигдөр /2019.03.26/яаралтай горимоор орж ирснийг Ардчилсан нам эсэргүүцэж, Ерөнхийлөгчийн өргөн мэдүүлсэн хуулийн төслүүд нь Монгол Улсын Үндсэн хуулийн суурь зарчим болох хараат бус, бие даасан шүүх эрх мэдлийг үгүй хийх, эрх бүхий албан тушаалтан дур зоргоороо, үзэмжээрээ шийддэг болох эрсдэлтэй. Монгол Улсын Үндэсний аюулгүй байдлыг хангах төрийн нэгдмэл бодлого боловсруулах үйл ажиллагаа болон түүнийг хэрэгжүүлэх явдлыг уялдуулан зохицуулах, энэхүү зохицуулалт нь хэрхэн хангагдаж байгаад хяналт тавих төрийн зөвлөлдөх чиг үүрэг бүхий байгууллагын үнэлэмжээр хууль, шүүхийн байгууллагын хараат бус байдалд хөндлөнгөөс нөлөөлөх гаж буруу тогтолцоог хэвшүүлэх, УИХ-ын онцгой бүрэн эрхэд халдаж байна гэж үзээд хурал хаяцгаасан юм.

Харамсалтай нь, чоно борооноор гэгчээр ардчилсан Үндсэн хуулийг уландаа гишгэж, Төрийн эргэлт хийх зорилготой төсөл хэмээн шүүмжлэл хүртээд байгаа Ерөнхийлөгчийн санаачилсан хуулийн төслийг МАН-ын олонх дэмжсэн билээ. Өөрөөр хэлбэл, өнөөдөр Үндсэн хуулийг хамгаалахын тулд ганцхан Ардчилсан нам л тэмцэж байна.

Монголд ардчиллын үрийг суулгаж, тарьж ургуулсны хувьд ардчилал, хүний эрх эрх чөлөөг хамгаалах нь Ардчилсан намын үүрэг юм. Юун төлөө автор нь хүртэл Ардчилсан гэх тодотголтой билээ.

Чухамдаа Х.Баттулгыг өдий зэрэгт өсгөж, бойжуулж, өнөөдрийн өндөрлөгт хүргэсэн нь яах аргагүй Ардчилсан нам юм. Гэвч, өнөөдрийн хувьд ишиг эврээ ургахаар эхийгээ мөргөнө гэгч болжээ.
Тиймээс Азийн ардчилалын өлгий болсон Монголыг хамгаалах, Монголын ардчилалын сүүлчийн цайз нь өнөөдөр С.Эрдэнийн нам болж байна.  Ардчиллын үнэт зүйлийг хадгалж үлдэхийн төлөө тэмцэж байгаа Ардчилсан намд өнөөдөр ард түмний дэмжлэг хэрэгтэй байгаа. Учир нь, УИХ-д 64 суудалтай, үнэмлэхүй эрх мэдэлтэй МАН-д Үндсэн хуулийн бус аргаар Төрийн эрх булаахыг зөвшөөрөхгүй бол шүү дээ.  Өнөөдөр хэн нэгнийг хэлмэгдүүлэх хөрс бүрдсэн тохиолдолд маргааш улс төрийн хэлмэгдүүлэлтийн золиос нь та ч байж мэднэ.

Б.БАТ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ТэнэглэлТэнэглэл
12
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

57 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-03-27 103.229.123.47

Yamar buyangui humuus tord baidag yum!Ovgon boltloo Nyamdorj 7 ih hurald songogdson,5 udaa huul zuin said hiisen yasan gev genet onoodor uls tord irsen yum shig yaridag muu hogshin bolovsrolgui ovgon bee,gertee suuh tsag chin boljdee,nasnyhaa bogsiig iim heruul dotor ongoroodog azgui hun bee chii

Avatar

Иргэн 2019-03-27 202.21.118.250

АН-ын Эрдэнэ дарга, Д.Эрдэнэбат, Пүрэвдорж гишүүн нар, сайханбилэг, Магнай нар ёстой таалагддаггүй. Гэхдээ энэ үйлдэл зөв. Манан энэ тэр гэж жүжиг тавьж бидний толгойг эргүүлж байгаад 3 хүн төрийн эргэлт хийж байна.

Avatar

Зочин 2019-03-27 182.160.33.25

Өмнөд Америкт шиг билээ,нэг биерээ дүүрэн үүтэй бах байдаг,түүнийг эдний сууж байгаа ширээн дээр авчраад тавьчихвал эднийг харснаас арай бага сэжиг төрнө шүү.

Avatar

Зочин 2019-03-27 103.111.68.3

ЗУЛ БӨХӨХИЙН ӨМНӨ БАДАМЛАНА ГЭДЭГ, БАХ МЭЛХИЙ СҮҮЛИЙНХЭЭ ХИРААГААР ГУУГАЛАВАА ЗАЙЛУУЛ…

Avatar

зочин 2019-03-27 202.179.26.7

би дэмжихгүй ард түмэн гэж бидний өмнөөс худлаа бүү ярь төрөө самарсан хүнийг хэзээ ч дэмжихгүй өөрөө ямар ч буруугүй юу

Avatar

иргэн 2019-03-27 66.181.188.205

Б.Бат мөн бичвээ.Ерөнхийлөгчийн санаачилсан хуулийн төслийг ард түмэн дэмжиж байгаа шүү.Та ч үүнийг ойлгох чадваргүй л нөхөр байна даа.

Avatar

Н 2019-03-27 202.126.88.49

ЭНЭ БАТТУЛГА МОНГОЛЫН ТӨРД МАШ ИХ ГАЙ АВЧИРНАА. гэж Нямдорж нэгэнтээ шогширч байж билээ. Одоо нийлээд жонхууруулж бна. Хэзээ нэг монголоо гэсэн сэтгэлтэй хүн гарч ирэх юм бол?

Avatar

МАНАН 2019-03-27 202.179.27.235

АН гэж байхгүй байсныг Монголчууд ойлгосон л доо

Avatar

ѳндѳг 2019-03-27 103.26.194.178

4 сарын 5 -д энэ жагсах хулгайч нарлууѳндѳг шидье

Avatar

би 2019-03-27 103.26.194.178

Энэ нам байгаа юмуу? Булшлагдсан наманцар

Avatar

мудак 2019-03-27 49.0.147.37

МАФ,хулгай,дээрэм,офшоор,эх орно зарагч,лувирчан гээд бужар булаа бүхэний эхэнд энэ ардчилагч нар байн сайнуу муу юуу сайн санж байгаараа үхэр монголчууд минь гэнээ

Avatar

ган 2019-03-27 192.82.65.175

Go away!

Avatar

Зочин 2019-03-27 192.82.65.175

Go away!

Avatar

Хүннү 2019-03-27 202.179.24.54

Ардчилал гэж юугаа хуцана вэ хүүхээ. Тэгээд тэр ардчилал чинь энэ үү. Одоо бид та наынхаар бол ардчилсан нийгэмд амьдарч байгаа юм уу? Үгүй шүү андуурч бид анархизмд амьдарч байна. Тэгээд ч энэ нам жинхэн АН биш.

Avatar

Зочин 2019-03-27 43.228.131.206

Ардчиллын буянаар чи өнөөдөр ингэж чөлөөтэй хуцаж донгосч байгаагаа ойлгодоггүй мал вэ? маргааш Жанхуу эзэн чинь чамайг дураараа донгосонгуут шоронд хийнэш дээ малаа

Avatar

Зочин 2019-03-27 103.14.36.6

Сөрөг хүчин биш Эрдэнэгийн вангийн албатууд л цугласан байна ш дээ

Avatar

Эмүжин 2019-03-27 103.26.194.74

Элбэг л шөнө утасдаал сдаааанууд дугарцгаа гэж дарамтлаад бсиишдээ

Avatar

Зочин 2019-03-27 64.119.17.89

монгол улсын тусгаар тогтнол бүрэн эрхт байдал санхүү эдийн засгийн тогтввортой байдал ард иргэдийн эсрэг дарангууйлал хийснийх нь тѳлѳѳ татан буулгаж шинэ үеиийн залуусаа дэмжиж шан буюу шудрага гэдэг ч юмуу шинэ ардчилсан намыг дэмжицгээе

Avatar

зочин 2019-03-27 202.179.25.232

Хуучин АН гэхээр эртнээс энэ үйлст хүчин зүтгэж явсан том том улс төрчид гарч ирэээд сүртэй харагддаг байсан. Одоо Эрдэнэгийн хувийн цуглуулгын хэдэн хүмүүс л үлджээ. Энэ нам үнэхээр сүйрч байгаа юм байна. Нөгөө Эрдэнэбат даргаа хаана гээчихээд энэ хэд сууж байгаа юм бол?

Avatar

lk 2019-03-27 202.131.225.150

haha ugluunii tolgoi gudailgasan heden nuhdiinhuu zurgiig gyals solichihjee.

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.126.89.201

МАНАНГИЙН АНУУСУУД ЮУН СӨРӨГ ХҮЧИН !!! МАФИ БАРААДАЖ ХЭДЭН ЮМ ИДСЭН ХУЛГАЙЧ , УРВАГЧУУД !!! АНЫНХАА ЗАЛУУЧУУДАД ДАРАГДААД ДУУСАА !!!

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.126.89.201

МАНАНГИЙН АНУУСУУД ЮУН СӨРӨГ ХҮЧИН !!! МАФИ БАРААДАЖ ХЭДЭН ЮМ ИДСЭН ХУЛГАЙЧ , УРВАГЧУУД !!! АНЫНХАА ЗАЛУУЧУУДАД ДАРАГДААД ДУУСАА !!!

Avatar

АН Ахмад 2019-03-27 103.57.93.94

Эрдэнэ ээ Одоо больчих тэгэх уу яах уу??? Чи бидний емнеес худал Улс тержиж хэрэггуй. Би ч наад нам шуу юмны чинь гишуун битгий чарлалдаад ажилд саад тээг болоод Яв.

Avatar

зочин 2019-03-27 119.40.98.162

AN sereegui serehchgui ee harin darga nar ni notoi uchraas ih aij bh shig bna shoron luu yavah olon hun bgaa sh de eden dund

Avatar

zochin 2019-03-27 202.179.24.136

Jenco yagaad baigaa um boldoo???, buur medechee bailaa

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.126.89.89

Сөрөг хүчин сэрээгүй. Эрдэнээ айсандаа амь тавьж байгаа юм.

Avatar

Зочин 2019-03-27 178.196.67.173

Mongoliin ard tumen erh choloond hairtai, ardchilald hairtai. AN iig demjij bna

Avatar

Зочин 2019-03-27 178.196.67.173

Haltmaagiin haltar hulgaich Battulga iin torooluud bitgii s***

Avatar

Зочин 2019-03-27 178.196.67.173

AN demjij bna.

Avatar

Зочин 2019-03-27 124.158.109.140

Хуульзүйн шинэчэлэлт хийнэ гэж гарынхаа шүүгчдийн цалинг авилга авахгүй болтол нь хангалттай нэмсэн сайд асан Тэмүүжин суугаа харагдав уу. Шинэчлэлтийн үр дүн захаасаа харагдаж эхлэв.

Avatar

Amar 2019-03-27 202.21.112.37

ene neg heden medrel yumnuud zuv zuil deeree duugaraach ee!!!!!!!!!! erdene durak idsen buhnee erguulj uguud shorondoo or doo!!!

Avatar

ТӨРИЙН ДЭЭР ЗАЛАРСАН ХУЛГАЙЧ НАР 2019-03-27 175.38.87.92

ХУЛГАЙЧ ЖОНКУУ МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙ САН ХӨМРӨГӨӨС 280 САЯ БОЛОН ОДОН УДАА ХУЛГАЙ ХИЙЖ БАЙГАА… ТӨРИЙН ЭРХЭНД БАЙХДАА ХУЛГАЙГАА ХҮЧЭЭР ДАРАХ ГЭЖ НИЙГМИЙГ ЭМХ ЗАМБАРААГҮЙ БАЙДАЛД ИЛТ ТУРХИРАХ БОЛЛОО… ХЭСЭГТЭЭ ХЭРГЭЭ ХҮЧЭЭР ДАРАХ Л БИЗ, ХАРИН 3 САЯ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДНИЙ ХОРЫГ ЯАЖ ДАРАХ ГЭЖ БАЙНА ДАА ЖОНКУУ МИНЬ?! БУУСАН ӨДӨР НЬ БАРИВЧИЛЖ ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХ ХЭРЭГТЭЙ!!!

Avatar

Зочин 2019-03-27 66.181.168.199

МАНАНГИЙНГИЙН ГАР ХӨЛ

Avatar

зочин 2019-03-27 203.91.118.247

АН дандаа л иргэдийн эрх ашгийн эсрэг явдаг болжээ. МАНАН-г өмгөөлөөд үхлээ,,,,,Шударга хууль дүрэмтэй болбол нээрээ л АН-ын том хулгайчууд бүгд ялаа үүрнэ дээ,

Avatar

Зочин 2019-03-27 66.181.168.199

СЭРЖ ХАРАГДААЧ

Avatar

Zochin 2019-03-27 43.243.161.16

АН намаас эх орноо хамгаалья

Avatar

Зочин 2019-03-27 103.57.92.118

Магнайг Туваан хоёрыг Хандгайтад бүжиглүүлээд дарамталдаг хэвээрээ юу Вантан та ном уншиж үзсэн үү. Мөнхийн хаанчлал хаанч байхгүй.Та түм насоахгүй шүү…

Avatar

Зочин 2019-03-27 139.5.219.32

Шударга бусын хонгилоо хамгаалаад байгаа юм уу даа?

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.179.26.186

Матар хочтой Эрдэнэ АН-ыг хувийн компани болгосон..

Avatar

Зочин 2019-03-27 66.181.170.165

1 хүн удирдаж байснаас 3 хүн удирдсан нь арай дээр байлгүйдээ Эрдэнэээ минь

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.72.245.220

ТИЙМЭЭ ЭНД ГАНЦХАН ҮНЭН ҮГ ХЭЛЛЭЭ ЭРДЭНИЙН НАМ ГЭЖ. АН ОДОО Л ӨӨРИЙГЭЭ ЦЭВЭРШҮҮЛЖ ЭРДЭНИЙН НАМ ГЭГЧ ИДЭЭ БЭЭРИЫГ ӨӨРИЙН БИЕЭС ШАХАЖ ГАРГАХ ЦАГ БОЛЖЭЭ. ТЭГЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛ МАНАНТАЙГАА ХАМТ МӨХӨЖ АЛГА БОЛОХ НЬ БАЙНА ШҮҮ

Avatar

Зочин 2019-03-27 64.119.25.29

төрөө дэмжихгүй бол болохоо байсан бн нөгөө тал нь дээгүүр дэндүү олуулаа дэндүү баян бн

Avatar

Шүүмжлэл сонс NEWS.MN. 2019-03-27 73.132.175.42

Их Монгол улсын минь одоогийн хэвлэл мэдээллийн байгууллагууд гэждээ хөөрхий. Хүний захиалгаар үргэлж нэг талыг барисан нийтлэл тавих юм. Уг нь мэдээллээ өгөөд дараа нь хоёр талтай дүгнэлт бичдэг баймаарсандаа. Энэ NEWS.MN бол бусдынхаа адил хэн нэг (өөрийнх нь бичдэгээр) хулгайчийн гар хөл болсон сэтгүүлч нэр зүүсэн малаар дүүрсэн газар болжээ. Жич: ядаж нийтлэлүүдийнхээ өгүүлбэр зүйн найруулгаа нэг хянаад эндээ тавьж бай. Уншсанд баярлалаа

Avatar

Зочин 2019-03-27 64.119.25.29

бидний дэмжиж ирсэн ан аль хэдийн байхгүй болсон бн

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.131.245.243

Л.Гансүх: АН-ын удирдлага гэх цөөн хүн л Ерөнхийлөгчийн хуулийг эсэргүүцэж байгаа.

Avatar

Зочин 2019-03-27 84.241.206.219

АН удирдлагыг МАНАН-гаас санхуужуулдэг

Avatar

ИРГЭН 2019-03-27 202.21.115.82

ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧИД НЬ ЯЛГАРААД ЦАРАЙ ЗҮСЭЭ САЙХАН ТАНИУЛАЖ БАЙНА ДАА

Avatar

zochin 2019-03-27 122.201.19.66

Ichihguee…

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.131.245.243

Усан дээр бaac хөвж гарч ирдэг шиг МАНАНгийн сайхан ялгарч байна даа. Саалиа бэлдэхээр саваа бэлд гэгчээр 461-ээ суллаж бэлдэцгээе дээ.

Avatar

Зочин 2019-03-27 59.153.114.181

АН болж үз, харахаас ичиж байна.

Avatar

Зочин 2019-03-27 119.40.99.30

Малнууд …

Avatar

Mongol 2019-03-27 122.201.19.66

Dandaa hulgaich nar l baina.

Avatar

Зочин 2019-03-27 103.9.90.130

er n zuw um bna

Avatar

Баттулгыг хулгайч гэдгийг мэдсээр байж сонгосон болохоор хохь чинь шүү дээ 2019-03-27 43.228.129.131

Сэлэнгийн хулгайч Зи Энхболд, Увсын хар дотортой Нямдорж, Хэнтийн тэнэгүүд нийлээд Монголын төрийг самууруулах нь нээ.

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.9.42.168

Эрдэнэ (ардын баатар) болох нь дээ кккккк

Avatar