Б.Гарамгайбаатар: Манай намаас нэр дэвшсэн Ерөнхийлөгчид харамсаж байна | News.MN

Б.Гарамгайбаатар: Манай намаас нэр дэвшсэн Ерөнхийлөгчид харамсаж байна

Б.Гарамгайбаатар: Манай намаас нэр дэвшсэн Ерөнхийлөгчид харамсаж байна

Б.Гарамгайбаатар: Манай намаас нэр дэвшсэн Ерөнхийлөгчид харамсаж байна

УИХ-ын гишүүн асан Б.Гарамгайбаатар цаг үеийн асуудлаар байр сууриа илэрхийллээ. Тэрбээр “Сүүлийн үед ярих болсон хонгил гэгчээр  өнөөдрийг хүртэл би явж байгаа хүн. Намайг 2013 оноос хойш шалгаж мөн надтай хамаарал бүхий хүмүүсийг бүгдийг нь шалгаж өнөөг хүрсэн. Хавтаст хэрэг нээгдээд зургаан жил болж байна. Анхан шатны шүүхээр орсон боловч анхан шатны шүүхээс буцаасан. Өчигдөр УИХ-ын чуулган дээр миний нэр дурдагдсан учраас би энэ мэдээллийг хийж байна. МАН-ын элий, балай нь мэдэгдэхгүй олон гишүүдийн нэг нь миний нэрийг онцолж байгаад хэлж байна лээ. УИХ-ын гишүүн шүүхийн өмнөөс шүүдэг болсон гэдгийг нотолж буй нэг хэлбэр нь энэ. Тухайн хүнийг ямар асуудлаар, яагаад шалгагдаж байгааг нь мэдэхгүй байж ярьдаг элий балай гишүүд МАН-д олон бий. Манай намаас тасарч гарсан хүмүүс дунд ч элий балай хүмүүс зөндөө бий. Намайг нэг өдөр гэрчээр дуудаж 10 хоног хорьсон, би  энэ хугацаанд хуурай өлсгөлөн зарласныг та бүхэн мэдэхгүй. Аргагүйн эрхэнд намайг тэндээс гаргасан. Би өвчин зовлон ярьж гуйж гараагүй. Хэлмэгдүүлэлт гэж байдгийг би зах зухаас нь мэднэ. Хонгил байдаг гэдгийг мөн мэднэ, хонгилыг захиалдаг хүмүүс нь одоогийн УИХ-д суугаа МАН-ын гишүүд. Өнөөдөр таван эр зоригтой хүн УИХ-ыг бужигнуулж нийгмийг хөдөлгөөнд оруулж байгаа тэд өөрсдийгөө баатар гэж бодож байгаа байх. Энэ хүмүүс хонгилыг гартаа авахын тулд  тэмцэж байгаа хүмүүсийн өмнөх сум нь, бусад нь ард нь бий. Ерөнхийлөгчийн санаачилсан  хуулийн төслөөр парламентыг үгүй хийх гэж байна. ҮАБЗ-өөс зөвлөмж гаргасан бол хэрэгждэг гэдгийг өчигдөр Ж.Батзандан өөрөө нотолж байгаагийн хувьд Үндсэн хуулийг зөрчиж Үндсэн хуулийн бус аргаар  удирдах эрхийг булааж авч байгаагийн хэлбэр.

Өчигдөр мөн Ц.Нямдорж сайд АН-ыг ихэд мууллаа. Ардчиллын үр дүнд Монгол улс Үндсэн хуультай болсон. Үндсэн хууль өнөөдрийг хүртэл ач холбогдлоо алдаагүй. Хүч түрэн хууль бусаар авах гэсэн оролдлогыг МАН тэргүүтэй нөхөд болон манай намаас нэр дэвшиж байсан Ерөнхийлөгч мөн түүний багийнхан хамтарч ажиллаж байгаад үнэхээр харамсаж байна. Үүнийг АН дэмжиж хэрхэвч болохгүй. АН баруун төвийн нам гэдгээ зарласан. Иргэдийг мэдээлэлгүйгээр нь далимдуулж тоглож байна. Мөн ЖДҮ бол Ж.Энхбаяр гишүүний ярьдаг шиг зүйл биш шүү" гэсэн юм.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ТэнэглэлТэнэглэл
12
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
4
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

60 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Үзмэрч 2019-03-27 64.119.20.43

Ганцхан гарчиг болгож хэлсэн үгээрээ л ҮНЭН ТЭНЭГ ЭСЭРГҮҮ бодолтой нѳхѳр гэдэг нь танигдаж байна даа!
Шудрага нийгмийг тлгтоож ард түмнээ болон Эх орноо зѳв санаагаар удирдаж чиглүүлэх хэрэгтэй!!! гэдгийг мэдэхгүй л байна гэж байхгүы шүү дээ!
Тийм учраас энэ бол Нснргүү Элбэгдоржтын болон Э- нүүдийн бүлэглэлийн л хүн, маш их мѳнгѳ идээд АН-н засгийн үед цагаадсан хүн!!!

Avatar

Зочин 2019-03-27 66.181.189.168

Ичиж амьдар.

Avatar

Зочин 2019-03-27 66.181.189.168

Эргүү амьтан уу. Барьчихсан байсан 30км замыг барьсан нэр зүүж мөнгө завшсан хүнийг луйварчин гэхгүй бол ямар хүнийг луйварчин гэх юм бэ???

Avatar

Зочин 2019-03-27 64.119.25.237

Mongol uls ugaasaa Undsen huulitai baisan 1992 onii huuli bol 4 deh in shuu dee

Avatar

Зочин 2019-03-27 64.119.22.86

ГАРАМГАЙ ХУЛГАЙЧ ГЭДГИЙГ НЬ МОНГОЛ ТҮМЭН ТАНЬСАН ШҮҮ ДЭЭ .

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.126.89.180

за гуцоо чи

Avatar

Зочин 2019-03-27 103.229.122.143

Битгий тэнэгт, Монголоос, Хэнтийгээс зайл. Хулгайч хувиа хичээгч чамаар бид дутахгүй!

Avatar

Зочин 2019-03-27 103.229.122.245

Хийсэн ажилаа дахиад төсөвлүүлээд авчихсан хулгайч шүүдээ чи.

Avatar

Зочин 2019-03-27 150.129.142.224

АРДЧИЛСАН ЕРѲНХИЙЛѲГЧИЙГ СОНГОХОД ЭСРЭГ ЯВСАН ХҮН ДЭЭ.ГАРАМГАЙН ГАЙТАЙ ЗАМ ГЭЖ АЛДАРШААД БАЙГАА БИЗ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2019-03-27 112.72.11.106

Таныг "гарамгай" хулгайч гэхэд болно

Avatar

Зочин 2019-03-27 112.72.11.106

Таныг "гарамгай" дайсан гэхэд болох этгээд,"МАНАН" бүлэглэлийн эсрэг тэмцсэн ерөнхийлөгчид яагаад өширхөөд байгаа юм бэ.Таны хөгжлийн банкнаас авсан асар зээл,тендергүй авсан төслийн мөнгө гээд та бол асар их хулгай хийсэн хүн одоо л шударга шүүх яриад эхлэхээр л хэрэг илчлэгдэх нь гээд бачимдаж байна уу

Avatar

Гарамгай 2019-03-27 122.201.24.2

Та яаж хууль шүүхийн цэвэрлэх байсан бэ.огцрохгүй байгаа хүмүүсийг.

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.21.107.9

х** муу хөгшин бади

Avatar

zochin 2019-03-27 150.129.143.190

Энэ нөхөр ичдэггүй шүү засгийн асар их мөнгийглуйвардаж идчихээд ингэж яриад сууж байдаг Ардчилсан нам ийм л нөхдүүдээр дүүрчихээд одоо амь нь тасрах гээд шоронд орчих гээд мөнч их сандарч байнаа даа хөөрхөс

Avatar

Мөнхөө 2019-03-27 202.9.44.163

Арай л дэндүү хулгайч ичихгүй!!! Хэнтий аймгийн замыг бузарласан хулгайч хэзээ ч ханана,цадна гэдгийг мэдэхгүй хулгайч яаж ичихгүй гар ч ирээд ярьж чадаж байна!!!!!

Avatar

Зочин 2019-03-27 27.123.213.78

АН-Г БУЗАРЛАСАН НӨХДИЙН НвЭГ,ЗҮЙ НЬ ЭНЭ НАМААС ХӨӨХ ХЭРЭГТЭЙ ХҮНИЙ НЭГ.хэнтийд тавьсан хулхи зам нь яаж амьтны хараалыг идэж байна.Дээгүүр нь явсан амьтайболгон АН-ынханы тавьсан зам гэж харааж зүхж байна ш дээ

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.21.127.164

Гармгай хулгайчийг ойлгож байна. Маш их мөнгөөр хахуульдаж байж арай гэж гарч ирсэн чинь мөнгө авсан шүүгчид нь байхгүй болох гээд байгаа юм чинь чамд харамсалтай байгаа. Одоо дахиад орно. Түрүүчийнх шиг мөнгө авч арганд чинь орох хүн олдох болов уу? Ай даа чамайг их өрөвдөж байна.

Avatar

Зочин 2019-03-27 66.181.161.79

Ардчилал даанч хулгайч гарт ашигтай болчихлоо

Avatar

Dorj.J 2019-03-27 66.181.160.114

Garamgaihulgachiin vg,vildel bvhen n busarmag shvvdee.Chi hiisen hergiinhee toloo yalaa edlee.

Avatar

Сампил 2019-03-27 202.126.89.8

Гарамгай нохой чи ямар юм чамайг хатгаад ингэж элийрч балайраад байгаа юм вэ.чи юунд хонгилын эздийг өмөөрөөд байгаа юм вэ. Чи өөрөө саяхан тэр хонгилд нь хэвтэж байгаад дөнгөж нэг амь тай амьтан гарч ирсэнээ мартсан уу.!!!

Avatar

Иргэн 2019-03-27 64.119.21.166

МАНАЙ УЛС 1991 ОНООС ЕМНЕ VНДСЭН ХУУЛЬГVЙ БАЙСАН ГЭНЭЭ. ИЙМЭРХVV ХОГЫН ГАРУУДЫГ УЛС ТЕРД ОРУУЛАХААР Л ТЕР ХЯМАРЧ АРД ТVМЭН ЯДУУРААД БАЙДАГ ЮМ.

Avatar

Зочин 2019-03-27 139.59.46.150

Garamgai ug n ih sain hulgaich bga uma barigdahgui sh de

Avatar

Эрдэнэбат 2019-03-27 59.153.114.119

Новшийн хогд: Зам барих гэдэг уул нь буянтай ажил энэ нөхөрт бол бузар ажил

Avatar

Зочин 2019-03-27 64.119.18.14

Голийсон хулгайч

Avatar

Хурц 2019-03-27 202.179.24.225

Энэ хулгайч хулхи худалч залилан мэхлэхч луйварчин л*****н п***а хэн бэ одоо болтол шоронд оо ороогүй юм уу

Avatar

NNN 2019-03-27 202.179.27.137

Gemt heregten ih aik bndaaa. Mongoliin gazariig Hujaaa nart udaan hugatsaagaar ezemshuulye gej huuli orgon barij bsn urvarch daa.

Avatar

Иргэн 2019-03-27 43.228.129.229

Говь-Алтайн замаа хурдан тавиач

Avatar

Зочин 2019-03-27 66.181.183.42

Чи хэн бээ одоо

Avatar

Зочин 2019-03-27 66.181.183.42

Энэ сайхан зээлдэгч хаанаасаа гараад ирэв ээ хөөе

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.126.89.89

Өөрийгөө хэн гэж бодоов.

Avatar

иргэн 2019-03-27 202.179.26.124

өөрөө Луйварчин байж бас

Avatar

САРАН 2019-03-27 103.9.90.130

ӨӨРӨӨ ШУДАРГААР ШАЛГУУЛЧИХААЧ ЭЭ, ЗАМЫН КОНЦЕСС Ч БИЛҮҮ,,, ӨӨРӨӨ ӨӨЛӨХ АРГАГҮЙ БАЙЖ ЮМ ЯРИХ НЬ АРАЙ ШУДАРГА ШҮҮ,,,

Avatar

БОЛДХЭТ 2019-03-27 66.181.168.199

БИТГИЙ УНГАС АЛД. АРДЧИЛАЛААР ХАЛХАВЧ ХИЙСЭН МУУ ЛУЙВАРЧИН

Avatar

зочин 2019-03-27 202.21.120.66

энэ саарал толгойт нөхөр бол Женкогоос илүү аюултай Женко төмөр зам тавига гэж шороо овоолсон бол энэ нөхөр зам тавина гэж мөнгө хуссан дүнднн дүй

Avatar

Зочин 2019-03-27 103.57.92.118

Чиний тавьсан замаар явж машинаа эвдлээ.Яи засварын мөнгө гаргаж өгнө шүү.

Avatar

Зочин 2019-03-27 103.57.92.118

Энэ хүний идсэн уусан бүгд ил болох ёстой.АН -с гарч ерөнхийлөгчдөө БАЯРЛАЛАА. АН -ын гишүүд бүгд танийг дэмжиж явдаг шүү дахин дахин баярлалаа

Avatar

Харьцуулагч 2019-03-27 49.0.212.229

Хуурамч байж, байр сууриа илэрхийлнэ гэдэг юу гэсэн үг байх вэ?

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.55.191.194

чи чимээгүй л залбираад байж бай

Avatar

Зоригт 2019-03-27 202.21.98.10

Ардчиллын үр дүнд Монгол улс Үндсэн хуультай болсон гэнэ үү. Өмнө нь байсан даа. Тэрний оронд Ардчиллын үр дүнд баяжсан гэвэл үнэнд ойр сонсогдоно.

Avatar

Jilkoujikl 2019-03-27 73.78.181.221

Мааш харамсалтай ардчилсан нам естой толгой дээрээ том лантуугаар нам цохиуллаадаа яах гэж ийм харгис балмад хунийг еронхийлогч болгодог байна аа хайран ардчилсан ундмэн хуулийг оорчилж харгис балмад аллага явуулах гэж улайран дайрч байнааг хараад ардчилсан узэлтэй дирийн иргэн би гунээ харамсан халаглаж суунаа тов азийн цээжинд тайван замаар олд авсан хуний эрх эрх чолоог ардчилсан ундсэн хууль

Avatar

Зочин 2019-03-27 182.160.34.204

хулгай нь ялтан болгох боллоо. одоо шүүгч нар чинь өнхөрч чи шорондоо жангаа иднэ.

Avatar

Зочин 2019-03-27 103.111.68.3

ИЙМ ХУЛГАЙЧИД РУУ ГУТАЛ ӨНДӨГ ШҮЛСЭЭ ШИДЭЖ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ, ЯМАР НҮҮРЭЭРЭЭ ИЛ ГАРРЧ ИРДЭГ н**ш ВЭ?

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.179.25.112

Яагаад заавал энэ хүн идэж уусан байх ёстой гэж? Яагаад тийм байх ёстой гэж?

Avatar

Зочин 2019-03-27 103.111.68.3

ЭНЭ п***а ШОРОНД ОРООГҮЙ БАЙГАА ЮМУУ?

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.9.43.97

ГАРАМГАЙ ХУЛГАЙЧ ШОРОНДОО МОРИЛОО ОДОО

Avatar

Иргэн 2019-03-27 202.21.116.78

Эсгий хийх газар нохой хэрэггүй гэж…энэ Гарамгай луйварчин ч бас юув дээ, явж тэр халтуурны замаа зас!

Avatar

м 2019-03-27 124.158.107.35

энэ новшийн завсшсан бүгдийг ил болгох хэрэгтэй , илчлэгдэхээс айж өмдөндөө шээхнүү

Avatar

Зочин 2019-03-27 122.201.21.208

Гарамгай гайтай олон хүний амь нас.эрүүл мэндийг авч одсон замаа зас. . ХҮНИЙ АМЬ НАСААР ОЛСОН МӨНГӨӨРӨӨ БИТГИЙ АРД ТҮМНИЙ ТОЛГОЙ УГАА. . ЗАМАА. ЗАС. .

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.9.44.228

"garamgai baatar" aa ardchilalaas umnu ch undsen huuli baisan yum. ardchilal-yg iim teneguud l alj bn daa.

Avatar

zochin 2019-03-27 64.119.20.62

TANAY NAMAAS DEWSHSEN GEED TANAY NAMYNKHNY BULAYG DEMJEED KHAATSAYLAAD YAWAKH UU? KHUTSDAG n**** WE?

Avatar

Zagdaa 2019-03-27 78.35.247.37

Zailaa novshoo

Avatar

Зочин 2019-03-27 139.5.218.98

ГАРАМГАЙ БАЛАЙ ХУЛГАЙЧ АА, АРДЧИЛАЛ ГЭДЭГ ЮМЫГ ТАНАЙ НАМ ӨМЧЛӨХ ЭРХГҮЙ. АРДЧИЛАЛ ГЭДЭГ НЭРИЙГ АШИГЛАЖ ӨНГӨРСӨН 29 ЖИЛД МОНГОЛ РНЫГ ХАНГАЛТТАЙ ЦӨЛМӨЖ СҮЙТГЭСЭН ТА НАР АРДЧИЛАЛ ГЭЖ АМ АНГАЙХ Ч ЭРХГҮЙ БОЛСОН.

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.126.89.201

ХУЛГАЙЧ ХҮН ,ХҮН ШҮҮМЖЛЭХ САНААТАЙ !!! ӨӨРИЙГӨӨ БОДСОН ЧИНЬ ДЭЭР БАЙХ ШҮҮ !!! ЧИ ШОРОНД ШОРЛОГДОНОО !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

irgen 2019-03-27 64.119.16.159

Гэмт хэрэгтнүүд хуцалдаад эхэллээ. Энэ сайны ёр биш шүү.

Avatar

зочин 2019-03-27 122.201.23.226

Гарамгайхулгайч

Avatar

Зочин 2019-03-27 64.119.20.19

Яасан шоронд явах нь гээд сандарч байна уу

Avatar

Зочин 2019-03-27 103.57.93.195

anaas devshsen geed ani omchuu tenegteed bai gurvan say hunii toloo devshsen baih ingej mananthaa bolio

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.131.245.243

Энэ нэг их замын дээрэмчинг одооо болтол шоронд нь явуулаагүй л байгаа юм уу? Авилгач шүүгч нарыг цэвэрлэх нь зөв юм байна.

Avatar

Зочин 2019-03-27 203.91.112.108

Nyamkaag DEMJIJ BAINA AA.

Avatar

Зочин 2019-03-27 202.21.124.132

za garamgai min yughev. chinii ner hund shavar shavhaitai hutgaldsan. vacuumnaasaa gar. chi bol ulsturch bish

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж