АТГ-ын даргыг ҮАБЗ-ийн зөвлөмжийн дагуу чөлөөлөх төслийг бүлэг дэмжлээ | News.MN

АТГ-ын даргыг ҮАБЗ-ийн зөвлөмжийн дагуу чөлөөлөх төслийг бүлэг дэмжлээ

LiveАТГ-ын даргыг ҮАБЗ-ийн зөвлөмжийн дагуу чөлөөлөх төслийг бүлэг дэмжлээ

18 : 15
2019-3-26

Хууль зүйн байнгын хороо хуулийн төслүүдийг хэлэлцэж байна

УИХ дахь Хууль зүйн байнгы хороо Ерөнхийлөгчийн өргөн барьсан Шүүгчийн эрх зүйн байдлын тухай, Авлигын эсрэг хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах тухай хууль болон Прокурорын тухай хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах асуудлыг хэлэлцэж байна.

Тус хуралдаанд Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд оролцож байна.

17 : 10
2019-3-26

МАН-ын бүлэг хуулийн төслүүдийг дэмжлээ

УИХ дахь МАН-ын бүлэг дөнгөж сая хуралдаж дууслаа. Намын бүлгийн хуралдаанаар Ерөнхийлөгчийн өргөн барьсан Шүүгчийн эрх зүйн байдлын тухай, Авлигын эсрэг хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах тухай хууль болон Прокурорын тухай хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах асуудлыг хэлэлцэж, дэмжсэн байна. Эдгээр хуулийн төслүүдийг УИХ баталснаар АТГ, Прокурорын байгууллагын удирдлага болон шүүгч нарыг ҮАБЗ-ийн зөвлөмжийн дагуу чөлөөлөх, түдгэлзүүлэх хууль эрх зүйн үндэс бүрдэх юм.

Тодруулбал, хуулийн төслүүдийг хэлэлцэж бүлгийн хуралдаанд оролцсон гишүүдийн олонх дэмжсэн учраас одоо байнгын хороо болон чуулганы хуралдаанаар хэлэлцэх юм.

Яг одоо УИХ-ын Хууль зүйн байнгын хороо дээрх хуулийн төслүүдийг хэлэлцэх гэж байна.

16 : 09
2019-3-26

МАН: ҮАБЗ-ийн зөвлөмжөөр АТГ-ын даргыг чөлөөлөх эсэхийг хэлэлцэж байна

Яг одоо МАН-ын бүлэг хуралдаж байгаа бөгөөд Шүүгчийн эрх зүйн байдлын тухай, Авлигын эсрэг хуульд нэмэлт ,өөрчлөлт оруулах тухай хууль болон Прокурорын тухай хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах асуудлыг хэлэлцэж байна.

Шүүгчийн эрхзүйн байдлын тухай хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах тухай хуульд дараах өөрчлөлтийг оруулна.

1 дүгээр зүйл. Шүүгчийн эрхзүйн байдлын тухай хуулийн 17 дугаар зүйлийн 17.1 дэх хэсэгт дор дурдсан агуулга бүхий 17.1.8 дахь заалт нэмсүгэй.

  • “17.1.8 Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөмж гарсан.”

2 дугаар зүйл. Шүүгчийн эрхзүйн байдлын тухай хуулийн 17 дугаар зүйлд дор дурдсан агуулгатай 17.4 дэх хэсэг нэмсүгэй.

  • “17.4 Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөмжийг Ажлын алба нь Шүүхийн ерөнхий зөвлөлд нэн даруй хүргүүлнэ.

3 дугаар зүйл Шүүгчийн эрхзүйн байдлын тухай хуулийн 18 дугаар зүйлийн 18.5  дахь хэсэгт  дараах агуулга бүхий  “Түүнчлэн энэ тухай Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөмж гарсан бол заавал хэлэлцэнэ”. Гэсэн 2 дахь өгүүлбэр нэмсүгэй.

4 дүгээр зүйл. Энэ хуулийг баталсан өдрөөс нь эхлэн дагаж мөрдөнө.

Мөн энэ хуулийг дагуулж, Авлигын эсрэг хуульд нэмэлт ,өөрчлөлт оруулах тухай хууль болон Прокурорын тухай хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслүүдийг өргөн барьсан бөгөөд эдгээр хуульд ч мөн ҮАБЗ-ийн зөвлөмжөөр удирдлагуудыг нь чөлөөлөх асуудлыг тусгажээ. Хуулиудад дараах өөрчлөлтийг оруулах юм байна.

 

Түүнээс гадна энэ хуулиудаар Засгийн газраас санал авахаар хүргүүлсэн бөгөөд өнөөдөр хуралдсан бололтой.

Харин энэ талаар УИХ-ын Тамгын газрын Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах хэлтсийн дарга С.Батбаатар "УИХ-ын ээлжит бус чуулган товлон зарлах тухай" захирамжид нэмэлт оруулах тухай захирамжийг УИХ-ын дарга Г.Занданшатар гаргалаа. Захирамжаар Шүүгчийн эрх зүйн байдлын тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төсөл болон хамт өргөн мэдүүлсэн бусад хуулийн төслийг хэлэлцэхээр нэмсэн байна. Тиймээс хуулийн төслийг намын бүлэг, Байнгын хороод, чуулганы нэгдсэн хуралдаанаар хэлэлцэхээр болов" гэжээ.

Өөрөөр хэлбэл, уг хуулиудад УИХ-ын дарга захирамж гаргасан учраас хуулийн төслүүдийг УИХ дахь намын бүлэг, байнгын хороод хэлэлцэж, ээлжит бус чуулганаар батлах юм байна.


14.30 ЦАГТ

14 : 25
2019-3-26

МАН-ын бүлэг хуралдана

УИХ дахь МАН-ын бүлэг ээлжит бусаар хуралдахаар товлосон байна.  Бүлгийн хуралдаанаар ямар асуудал хэлэлцэх нь тодорхойгүй ч яаралтай горимоор хуулийн төсөл өргөн барина гэсэн мэдээллийг зарим эх сурвалжууд хэллээ. Тодруулбал, Ерөнхийлөгчийн зүгээс Шүүгчийн эрх зүйн байдлын тухай хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах хуулийн төслийн талаар бүлэг байр сууриа нэгтгэхээр болсон байна. Шүүгчийн эрх зүйн байдлын тухай хууль нь Монгол Улсын Үндсэн хуульд заасан шүүх эрх мэдлийг хэрэгжүүлэх чиг үүрэг бүхий шүүгчид тавих болзол, шаардлага, шүүгчийн бүрэн эрх, шүүгчийн хараат бус байдал, түүний баталгаа зэрэг шүүгчийн эрх зүйн байдалтай холбогдсон харилцааг зохицуулахад оршдог. Тэгвэл уг хуулийн төсөлд яаралтайгаар нэмэлт өөрчлөлт оруулж магадгүй аж.

Тэгвэл зарим эх сурвалжийн мэдээлж буйгаар АТГ, Шүүх, Ерөнхий прокурорыг ҮАБЗ-ийн зөвлөмжөөр чөлөөлж, түдгэлзүүлж болно гэсэн хуулийн төсөл оруулж ирж байгаа гэсэн мэдээлэл байна. Гэвч ээлжит бус чуулганаар хэлэлцэх асуудлын дараалалд ороогүй, өргөн бариагүй асуудлыг яаралтай горимоор хэлэлцэх нь зохимжгүй гэсэн байр суурийг бүлгийн зарим гишүүд хэлж байгаа юм байна. Ямар ч гэсэн МАН-ын бүлэг хуралдахаар товлоод байна.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
23
ТэнэглэлТэнэглэл
12
ЗөвЗөв
4
БурууБуруу
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

107 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-03-26 122.201.22.186

Олон түмнийхээ санал бодлыг сонсохгүй бүхнийг өөрийнхөөрөө шийдвэл энэ гурав чанга унанадаа.Сайтууд дээр бичсэн олны саналыг эд лав хардаггүй байх

Avatar

зочин 2019-03-26 122.201.22.186

Сайтууд дээр бичигдсэн зүйлүүд Баттулгын оруулж ирсэн хуулийн төслийг дэмжсэн бус эсэргүйцсэн нь дийлэнх болж харагдаж байна.Энэ эрхэм гурав ард олны санаа бодлыг үзэж сонсдог бол нэгийг бодох байх.Ард олныхоо санал бодлыг үл хүндэтгэн зөөвхөн өөрийнхөө бодосныг зөв гэж үздэг бол хууль нь батлагдах биз.Хариу нь хир чанга байх бол.Улсаа сүйрүүлэх юм хийчихээд олны бодол санааг тоохгүй бол өөрсдөө л баларна даа.

Avatar

зочин 2019-03-26 202.9.42.225

ИХ ыг тараах хэрэгтэй болжээ ....

Avatar

Зочин 2019-03-26 103.229.121.41

Засагтай ,Тертэй юм шиг , Хулгайч луйварчид биднийг засаглахаа больж, Улс шиг улсад амьдардаг сайхан цаг ирэх нь энэ vv!!??

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.9.43.17

20 онд сонгууль болохгуй эд нар оорсдийгоо хугацаагуй эрхээр шагнана гое бну

Avatar

Lala 2019-03-26 66.181.182.229

Elbegdorjiin ehluulsen jisgig shuu dee, ter L bugdiig solidog baisan biz dee

Avatar

Зочин 2019-03-26 185.161.201.15

Ingeed l huulia uurchluud baij bolohgui l baih, gehdee ingej baij l ene suudlaasaa hovhordoggui tomchuudyn gar hul bolson yumnuudyg zailuulj tseverleh baih l daa... harin orond ni tavih humuusee l harin saitar shalgaj bj tomilooroi plzzzzzzz

Avatar

Зорилго биелэх болов уу 2019-03-26 66.181.176.51

Женкогийн эцсийн зорилго энэ л байхгүй юу. Хулгайч нь төрийн тэргүүн болоод манаачаа сольдог нийгэмд тавтай морил.

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.190.231

МОНГОЛД ХУУЛЬЧИД БАЙНА УУ ?!

Avatar

Иргэн 2019-03-26 66.181.190.231

Хуулийг ҮАБЗ гээч байгууллагын үзэмжээр өөрчилдөг байж болохгүй. Ер нь дарангуйлал тогтчихлоо шүү

Avatar

Зочин 2019-03-26 173.66.16.120

Mongolchuud aa! Ingej arai bolohgvi shvv dee!!!!!\nErunhiilugch maani JDY-chdiig baricaalaad durtai \nbvhnee hiij,durgvi bvhnee hiij baina da. \nHugatsaa ni duusahad bvh yum duussan mongol sotsializmiin zamaar bvren shuudarsan, SNG-d elschihsen baihiim bainaa !!!!!!

Avatar

ө 2019-03-26 64.119.16.169

Хувийн ашиг сонирхолдоо нийцүүлж хуулийг өөрчилдөгөө болих хэрэгтэй. Хуулийн байгууллагыг хараат бусаар ажиллуулах хэрэгтэй. Энэ төслийг эсэргүүцэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.131.245.243

Хуулийн байгууллагууд сахалт эзнээс хараат болсон.

Avatar

Зочин 2019-03-26 182.160.1.156

ЖДҮ -ийн луйвар бол хамгийн том хэрэг мөн. Татвар төлөгчдийн мөнгөөр УИХ -ын 49 гишүүдийг авилгадсан аймаар том хэрэг ингээд замхарлаа юу?

Avatar

Зочин 2019-03-26 64.119.16.164

Ерэн онд манай ардчилагчид МАХН-ын Улс төрийн товчоог огцруулж байж билээ.30 жилийн дараа АН-аас нэр дэвшсэн Ерөнхийлөгч Баттулга ҮАБЗ гэдэг Улс төрийн товчоог дахин байгуулж, боловсон хүчний томилгоо хийх санал гаргана гэж хэн мэдэх билээ дээ.Занданшатар, Хүрэлсүх хоёр ч яахав, угшил нь коммунист юм болохоор гайхах хэрэггүй биз.

Avatar

Зочин 2019-03-26 43.250.125.252

тарвага гүүд бай

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.9.43.17

Жду хулгайч нар ийм л аюултай байхгуй юу юу хуссэнээ хийлгэж байгаа биздээ

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.131.245.243

тарваганы боодог идмээр ч юм шиг

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.9.43.17

27 гишуунд л найдахаас ардчилсан нам бас дарангуйлалаын эсрэг зогсох байлгуй дээ монголын заяа хаачиваа

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.131.245.243

тарвага аа, олон долоон юм хуцалгүй оймсоо бэлд.

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.178.217

Шүүгч, Ерөнхий прокурор, АТГ-ын даргыг "ҮАБЗ" хэмээх 3 товарищ дургүй хүрсэн үедээ сэм хуйвалдаад ажлаас нь халчих юм байна л даа!!! Өөрөөр хэлбэл, шүүх, прокурор, АТГ нь парламент, Засгийн газраас 100% хараат болох нь ээ!!! За ингээд Монгол Улс амар сайхандаа жаргах цаг ирлээ дээ!!! "ҮАБЗ" хэмээх 3 хүн ямар ч галзуу солиотой амьтад байж болно шүү дээ, бид үзэхээрээ л нэг боллоо шүү дээ!!! Одоо байгаа дарга нарын муугаас болоод ийм журам тогтоож болохгүй шүү дээ!!!

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.131.245.243

сахалт эзний боол чи дулаан хувцсаа бэлдээрэй дээ.

Avatar

Хөөрсөн орк уу, хөлсний бичээч үү 2019-03-26 66.181.176.51

Асуудлыг эрүүлээр харах ухаан чамд алга. Дуугай л үхрээ далагнуул.

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.126.89.113

Ард түмэн улс төрчдийн яриаг сонсоод шууд дүгнэлт өгдөг болсон .Ард түмэн ,ажилтай орлогтой байсаг бол тэдэнд ,улс төр хамаагүй ,гэтэл энэ улсын байж бхйдаг ,ард түмэний ядуурал маш ноцтой ,үндэсний аюулгүй бхйдалд нөлөөлөхөөр маш хүнд байдалтай болчихлоо .Ядуурал нь ,татвар ,ажилгүйдэл ,улс төрчидын хомхой ,шунхай сэтгэл , байгалийн баялагыг гадныхтай хувааж идэж , төрийн мөнгийг ,баруун ,солгойгүй үрсэнтэй холбоотой .Сонгуулын үёээр газар нутгаа барьцаалж мөнгө авсантай холбоотой.Юань тэнгэрт гарлаа , арай л дэгдүү байна .Энэ нь улс төрчдын өрийг авар гэж л өсөөд байгаа юм .

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.131.245.243

Зөв өө, зөв. Сахалт эзэнд хувьчлагдсан шшүх, прокурорыг ингэж л задална. Улс, үндэстний эрх ашгаас дээгүүр юм гэж байх ёсгүй.

Avatar

зочин 2019-03-26 202.126.89.113

Улс оронд ийм жигшүүрт ,энгийн ард түмэнийг гүтгэн ,ял өгч байгаа ,улс төрчид прокурорь, шүүх ,цагдаа ,АТГ ын эрх бүхий хүмүүсийг хараад ,ард түмэн үзэн ядаж байна .Монгол улсад минь гадны гар хөл бологчид ,байгаа юм мэт арай л дэндүү байна .Энэ нь улстөрчдий хийж буй үйлдэл .Эрх мэдэл ,албан тушаал тийм их үнэтэй юмуу .Хийсэг муу үйл бүхэн чинь ил гарна шүү дээ , яасан тэнэг улс төрчид вэ?

Avatar

Зочин 2019-03-26 198.96.155.3

Хөөш энэ бүх бохир чинь хуулийн байгууллагын дарга нарт байгаа юм биш, Үндсэн хуулийг уландаа гишгэж Монголчуудын эрх чөлөө, үнэт зүйл руу нулимсан новшийн Жонхууг төрийн тэргүүний сандалд залсанаас болсон юм шүү тэгж яривал. Жонхуу монголыг самууруулж дуусгалаа.

Avatar

Амар 2019-03-26 202.179.24.56

Маш зөв.МАНАН-гийн хонгилыг нураах цаг болсон.Хөлсөөр ажилладаггүй,хуулиа дээдэлдэг хүмүүс хууль,шүүхийн байгууллагыг удирдах цаг болсон.Иргэд бид итгэлтэй амьдармаар байна.

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.187.238

ЖИНХЭНЭ ЗАВХРАЛ ОДОО Л ЭХЭЛЖ БАЙНА. ҮР ДАГАВРЫГ НЬ МОНГОЛЧУУД ХОЖИМ ОЙЛГОНОО

Avatar

Amar 2019-03-26 202.179.24.56

Өөр арга байхгүй ээ.МАНАН-гийн гар хөлнүүдийг тас татах цаг болсон.

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.126.89.113

МАН ынхан одоо боль.Олон жил ард түмэний толгойг угаасан .Яагаад ,ард түмэн ,авилгалч ,хээл хахуултай ,мафын төрийг хамгаалаад байгаа юм ,арай л дэндүү байна .Ард түмэн үнэхээр цөхөр ч байна .Хүрэлсүх гараад юуч хийсэнгүй .Ард түмэнээ гэсэн бол шудрага үнэний төлөө тууштай явах байсан чадахгүй байна .Хоосон дүр эсгэгч МАН ынхан 2020 онд ялалт авирна гэж хараад ч мөрөөдөл .Ард түмэнийхээ амлалтыг ,нэгч биёлүүлээгүй .

Avatar

МАН СУРСАНААРАА 2019-03-26 202.9.42.25

ЗҮЙТЭЙ , ХЭРВЭЭ УДААШРУУЛАХ ЮМ НИЙГЭМД ЮУ БОЛОХЫГ ТААШГҮЙ

Avatar

Зочин 2019-03-26 64.119.16.164

ҮАБЗ-ийн 3 гишүүн нэг намын гишүүн байх нь элбэг байдаг. Улс төрийн зорилгоор шүүгч, прокурор, АТГ-ын даргыг солих нөхцөл бүрдүүлж байна л даа.Хэлэх ч үг алга даа.

Avatar

зочин 2019-03-26 202.179.26.118

нэг хүний мэдэлд эргэлт буцалтгүй орлоо .Путин ахын заасан замаар урагшаа МАН сөнөөд- хэлгүй зүрхгүй толгүй болсон ХҮРЭЛСҮХДЧИХСЭН ХОХЬ НЬ 2020 МӨРӨӨДӨӨД Ч ХЭРГЭГҮЙ БҮГД ЗАЙЛ

Avatar

Зочин 2019-03-26 103.229.122.27

Авлигач шүүгч, прокуроруудыг устгах зав санаачлага болжээ.

Avatar

baba 2019-03-26 202.21.127.170

Цэц дээр очоод цэцийн хэдэн гишүүдийг баяжуулаад л өнгөрөх байлгүй өөр яав гэж.

Avatar

Зочин 2019-03-26 182.160.35.161

дархлагдсан хулгайч тарвагадорж нар баларлаа.

Avatar

МАШ ЗҮЙТЭЙ, АСУУДЛЫГ ЭНЭ МЭТЭЭР ЦАГ АЛДАЛГҮЙ ЯАРАВЧЛАН ШИЙДЭЖ БАЙХ НЬ ЗҮЙТЭЙ ЮМ. сайн бна 2019-03-26 66.181.186.187

МАШ ЗҮЙТЭЙ, АСУУДЛЫГ ЭНЭ МЭТЭЭР ЦАГ АЛДАЛГҮЙ ЯАРАВЧЛАН ШИЙДЭЖ БАЙХ НЬ ЗҮЙТЭЙ ЮМ.

Avatar

Зочин 2019-03-26 178.196.67.173

Haltmaagiin haltar hulgaichaa chi yasan olon bichdeg yum

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.9.43.0

Маш зөв атг ыхан шалгаж бна гэхээс өөр юу мэдэх улсууд шүү.сольж байж шударга ёс тогтоно энэ сайд бичээд бгаа улсууд бүгд авилгачид шүү дээ.ард түмэнээ бодсон юм нэгч алга.бүгдийг сольж шударга ёс тогтоох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.126.89.87

Элбэгжорж гүүд бай

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.183.42

Зөв зөв !

Avatar

zochin 2019-03-26 64.119.20.62

mash zuw , KHUULID NI IIM ZAALT ORUULAKHGIUY BOL ZA YAKH WE DEE < BUGD L TEGDEG SHUU DEE GEED ATG __N DARGA SHIG PEEDIIGEED L , ZA 6 JIL BIDNII ARYG DAAGAARAY GEED KHUULI BUS ZUYL KHIIDEG MANANG ZAYLUULAKHAD MASH ZUW ZUYL BOLJEE

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.126.89.4

Маш буруу нэг хүний дарагуйлалтай болох нь дээ

Avatar

Зочин 2019-03-26 192.42.116.13

Үндсэн хууль зөрчиж, ард түмний эв нэгдлийг хагалан бутаргасан, эрх баригч намын дотоод хэрэгт оролцсон, хувийн студиэрээ хүссэнээ гүтгэн доромжлодог, улсын төсвөөс их хэмжээний мөнгө хуссан, төрийн хэргийг боловсролгүй мафи характераар хууль зөрчиж шийддэг Халтмаагийн Баттулгыг дэмжигч гишүүд, Хүрэлсүх, Занданшатартай нь хамт яаралтай огцруулья

Avatar

Й 2019-03-26 103.9.90.98

Монгол Улс хаашаа л яваад байна даа. Гэхдээ энэ өөрчлөлт үндсэн хуулийн цэц дээр унана л даа. Ийм тэнэг ардчилалын зарчмаас ухарсан, өөрсдөө дарангуйлагч болох гэсэн хүмүүсийг төрд гаргаж байдаг бид ч тэнэг хүмүүс юм даа.

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.179.27.77

Женко чинь ёстой нэг тараа таниуллаа лалрын хулгайч байсан байна. З.Энхболд ч гэсэн чөтгөр шуламс руугаа тонилог.

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.131.245.243

тарвага аа, оймсоо бэлд.

Avatar

Зочин 2019-03-26 178.196.67.173

Za za huuli gargaj baigaad l ajilaa hiij baigaa humuusiig solidig boljee. Uh hurliig taraah temtseld irialan duudaj bna. Mongoliin zorigt hovguudee bosoh tsag irlee

Avatar

Зочин 2019-03-26 158.69.193.32

Босож тэмцэе Монголчуудаа, миний эх орон хэн юу хүссэнээ хийж болдог хуульгүй дүрэмгүй дээрэмчдийн улс болсон юм байна. Босож, төрийн их хулгайч нарыг дагуулуудтай нь огцруулья. Үндсэн хуульт эх орондоо мөрөөрөө амьдарч болохгүй болсон цаг юм бол Батзандан хулгайчтай нэгдээд бүгдийг нь огцруулчихая яршиг

Avatar

Зочин 2019-03-26 178.196.67.173

Oros yanhanii al dolooson Chaavaas eronhiilogch tuunii tumsugnii us Hoshnogo Hurelsuh 2 bur davarch bainaa.

Avatar

irgen 2019-03-26 202.21.118.174

tuiliin zuv shiidver baina!!!manangiin esreg temcliig erchimjyylleh heregtei!!!

Avatar

Зочин 2019-03-26 178.196.67.173

Haltmaa Hurelsuhiin hoshnogo ruu boovoo hiichiheed sugalahgui, Hurelsuh Zandanshatariin umhii hoshnogo ruu bas boovoo hiicheed sugalahgui ar, araasaa negniigee hoshnogodchihson hachin zavaan yum bolj baina gesen unen baijee. Ed toriin mine suld!!!

Avatar

сайн бна 2019-03-26 66.181.186.187

МАШ ЗҮЙТЭЙ, АСУУДЛЫГ ЭНЭ МЭТЭЭР ЦАГ АЛДАЛГҮЙ ЯАРАВЧЛАН ШИЙДЭЖ БАЙХ НЬ ЗҮЙТЭЙ ЮМ.

Avatar

чамд хандаж зөвлөхөд 2019-03-26 66.181.186.187

МАШ ЗҮЙТЭЙ, АСУУДЛЫГ ЭНЭ МЭТЭЭР ЦАГ АЛДАЛГҮЙ ЯАРАВЧЛАН ШИЙДЭЖ БАЙХ НЬ ЗҮЙТЭЙ ЮМ.

Avatar

Зочин 2019-03-26 178.196.67.173

Huts muu Haltmaagiin Horolmaa

Avatar

Морь унасан толгойгүй нүцгэн цээж үү, морьтой хүчтэй эзэн намын дарга уу 2019-03-26 185.104.120.3

Ерөнхий дээрэмчний энэ хорон төслийг МАН дэмжвэл бие даасан УИХ, эрх баригч нам байсаны хэрэг алга. Хүрэлсүх гэж эргүү нь ердөө нэг муу морь унасан толгойгүй хүн болж харагддаг юм байгаа биз дээ. Түүхэнд морь унасан толгойгүй нүцгэн цээж үлдэх үү морьтой хүчтэй эзэн намын даргаар үлдэх үү гэдэг сонголтоо хийх цаг болж дээ Хүүк ээ. Эс чадвал Монгол төрийн түүхэнд хамгийн сул дорой сүржин даржин намын дарга болж үлдэнэ. Женкод хамагаа атгуулсан МАН-д хохь нь гэхээс өөр яахав.

Avatar

Иргэн 2019-03-26 59.153.113.173

Морь унасан толгойгүй хүн гэж мэдэх үү

Avatar

Зочин 2019-03-26 178.196.67.173

Jeduchin hulgaich naraas nurdsen ih hural Prokuror, Shuuh, ATG iin darga nariig solih erhtei yu. Tui mai

Avatar

Зочин 2019-03-26 178.196.67.173

Za odoo ih hurliig taraaj, Eronhiilogch, eronhii said nariig ogtsoruuljiin toloo temtseh tsag boljee

Avatar

Зочин 2019-03-26 178.196.67.173

Orosiin ard tumen urid umno baigaaguigeer Putinii esreg temtsej ehleed bna. Kazakuud ch gesen Nazarbaeviin ger buliin daranguilaliin esreg bosch ehleed baina. Youtube, social ruu orood uz. Daranguilagch, populistuud nuran unaj baihad Haltmaagiin hulgaich, Hoshnogo Hurelsuh nar odoo yu ve.

Avatar

ИРГЭН 2019-03-26 202.126.88.35

Одоо тэгвэл мөрддөггүй,хяндаггүй,шүүдэггүй шуудҮАБЗ-ял оноодог хууль баталчих хэрэгтэй ш дээ

Avatar

Зочин 2019-03-26 178.196.67.173

Haltmaagiin Horolmaa, Hoshnogo Hurelsuh 2 bur daam garah nee. Mongoliin ard tumeniig bur hoid solongos bolgono gej bodoj baigaa bol alna shuu yanhanii zulbadasnuudaa

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

Жэнког огцруулах хуулийн тесел хэлэлцвэл МАН 2020 онд харин оноо авна шvv!!!

Avatar

Зочин 2019-03-26 64.119.20.84

ЭЛБЭГДОРЖИД БООЖ ҮХЭХ Л ҮЛДЛЭЭ!!!

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

Терийн хулгайч Жэнко алуурчны хvcэл vv?

Avatar

Зочин 2019-03-26 178.196.67.173

Elbegee shig uhaantai, ard tumeniihee erh ashigiig bodsin eronhiilogch alga daa

Avatar

Зочин 2019-03-26 178.196.67.173

Za za bur amar. Genko Topor 2 huuli, huchinii baiguullagiig duraaraa zahirdag bolj baigaa yumuu. Odoo ugiig ni dagaagui prokuror, shuuh, ATG darga nariinutdan huuheldei boloh nee!!! Bosoh tsag irjee

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.179.27.77

Ждүчдээ хэргээс мултална гэж бодож байх шиг байна. Төр түмэн нүдтэй. Энэ гурав төр биш улстөрчид.

Avatar

Зочин 2019-03-26 205.185.126.56

Женкогийн их тайганы дураар дургих арай хэтэрлээ. Эрх баригч нам энийг ингэж өөгшүүлж болохгүй. Хүрэлсүх Занданшатар намаа булшлах гээгүй бол энийг зөвшөөрч яасан ч болохгүй.

Avatar

Зочин 2019-03-26 64.119.20.84

элбэгдорж бичиж байна

Avatar

Зочин 2019-03-26 185.104.120.3

Элбэгдорж үнэн бичжээ. Ордны их тайган арай даварч байна. Тайганыг Ерөнхийлөгчийн тамгын даргаас огцруулж төрийн хэргээс бүрмөсөн зайлуулая. Зи тайганы хорон санаа, дураар аашлах хэтэрлээ. Новшийн тайганыг ордноос хөөж харц ардын боолын боол, босгоны шороо болгож шийтгэ.

Avatar

Зочин 2019-03-26 185.104.120.3

Ха ха сайхан хэллээ. Хүүк хурандаа морь унасан толгойгүй н?цгэн цээж болж үлдвэл ч онигоо болно шүү.

Avatar

зочин 2019-03-26 202.21.127.170

амар болж ҮАБЗ нэрийн дор та 3 нийлээд тохироод хууль санаачлаад хуулийг гууль болгож өөрчлөөд асуудлыг шийддэг жишиг тогтоож байгаа нь хуулийг эрх баригч нэрийн дор зөрчиж байна энэ 3 хувь хүн талаасаа ямар мэдлэгтэй вэ гэдгээ харуулж ер нь мэдлэггүй улс төрөөр албан тушаал хашиж улс төржсөн нөхдүүд улс орноор тоглочихийн байна дөө

Avatar

Хохь чинь ээ 2019-03-26 43.228.129.131

Та нарыг хэн ийм дуракуудыг сонго гэсэн юм. Дээрэмчдийг сонгож л байдаг?!

Avatar

Жагаа 2019-03-26 64.119.20.116

Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөмж гэж гхзар сайгүй буруу бичээд байна уу даа. Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийн зөвлөмж гэх байх шүү.

Avatar

Боловсон төрийн эргэлт гэж энэ л байх 2019-03-26 43.228.129.131

Шүүх, хуулийн байгууллага руу дураараа дайрч дургиж байх шив

Avatar

Боловсон төрийн эргэлт гэж энэ л байх 2019-03-26 43.228.129.131

Шүүх, хуулийн байгууллага руу дураараа дургиж байх шив

Avatar

Зочин 2019-03-26 64.119.17.23

Amar yum boloh ni shiv dee

Avatar

Zochin 2019-03-26 66.181.185.247

Za ingeed manai mongoliin 3 teneg bugdiig meddeg bolohnldee araich ugui shuu

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.179.27.77

Үндсэн хууль зөрчих гэж байна. Шүүх, прокурор, АТГ-ын хараат бус байдалд халдаж байна. Үндсэн хууль саад болоод байна гээд бас өөрчлөх үү?

Avatar

зочин 2019-03-26 202.21.125.35

Тэгээд чинийхээр бол яах ёстой юм МАНАН байж л байг уу Монголд шударга ёс хэрэгггүй юу Элбэгхудалч Ми овогт нар хуулийнхнийг базаад захиалгаар өөрсдийн талд шийдвэр гаргуулаад сууж л байг уу

Avatar

Зочин 2019-03-26 205.185.126.56

Балайтаад байгаач. Ажилгүй Эби, сул гишүүн Ми хоёроос үхсэнээс нь айгаав. Эби Ми хоёрт асуудал байгаам биш, зөвхөн Женко хуулийг бүрмөсөн гартаа оруулж УИХ-ыг хүссэнээрээ шантаажлан, Монголыг эрхшээлдээ оруулах ганцхан зэвсэг нь тул ингэж үхэлдэн дайраад байгаа нь илт. Их хүссэн хүнд төрийн жолоог бүү атгуул гэдэг шиг Женкод тийм боломж өгч яасан ч болохгүй

Avatar

Иргэн 2019-03-26 202.126.89.233

Одоо тэгвэл Eрөнхийлөг, УИХ-н гишүүдийг хугацаанаас нь өмнө чөлөөлдөг хуулийг батлах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.72.245.198

ХУУЛИАР Л ХУСУУЛНА ГЭЭД ХУУЛЬ ЗӨРЧСӨН ЮМ ХИЙГЭЭД Л СУУДАГ ХУУЛИНД СУУСАН ХУУЛЬГҮЙ ХУУДУУТАЙ ХУУЛЬ САХИУЛАГЧДЫГ ХУСДАГ ХУУЛЬТАЙ БОЛОХ НЬ ХУУЛЬ ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2019-03-26 64.119.16.169

3 дуракийн үзэмжээр хуулийн байгууллагын удирдлагыг сольдог байж болохгүй. Цаашид хуулийн салбарт тогтворгүй байдлыг үүсгэнэ. Ёстой нөгөө хонгилоо өөрсдийн үзэмжээр байгуулах оролдлого хийж байна. Үүнийг эсэргүүцэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.178.217

Шүүгч, Ерөнхий прокурор, АТГ-ын даргыг "ҮАБЗ" хэмээх 3 товарищ сэм хуйвалдаад ажлаас нь халчих юм байна л даа!!! Өөрөөр хэлбэл, шүүх, прокурор, АТГ нь парламент, Засгийн газраас 100% хараат болох нь ээ!!! За ингээд Монгол Улс амар сайхандаа жаргах цаг ирлээ дээ!!! "ҮАБЗ" хэмээх 3 хүн ямар ч галзуу солиотой амьтад байж болно шүү дээ, бид үзэхээрээ л нэг боллоо шүү дээ!!!

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.179.27.77

Самарна гэж энэ дээ. АН-ыг төр самарлаа л гэдэг. Үүнээс илүү яаж самардаг юм мэдэхгүй.

Avatar

шоого 2019-03-26 66.181.160.45

ЖДҮ гээ шийдчихвэл их сайн байх юм даа.

Avatar

Энэ арай болохгүй санагдаж байна 2019-03-26 66.181.191.241

Хууль бүрийг өөрчилж болж байгаам уу ???

Avatar

Арай хэтэрлээ 2019-03-26 202.170.80.25

Жэнко-д зориулсан хууль Монголын төр гаргаад байж болохгүй. Хэрээс хэтэрлээ !!!!!

Avatar

Төр 2019-03-26 122.201.22.186

Маш зөв шуурхай ажил энэ бол эх орны эрх ашиг шийдэхийн тулд төрийн 3. Өндөрлөгт суусан хийх хэрэгтэй амжилт

Avatar

Иргэн 2019-03-26 78.250.13.75

Зөв өө өөрчлөлт яаралтай урагшлах ёстой

Avatar

111 2019-03-26 180.149.96.90

Казахстаны Назарбаев ҮАБЗ-өө чимээгүйхэн маш хүчтэй болгоод Ерөнхийлөгчийн албаа өгсөн. Мөн Парлемент нь онцын үүрэггүй, ҮАБЗ-ийн шийдвэрийг дагадаг хэлбэрт орсон. Энэ бол авторитар дэглэмд зөөлөн шилжих арга гэж судлаачид дүгнэж бгаа. Путин мөн иймэрхүү аргыг хэрэглэх бх гэдэг

Avatar

Зочин 2019-03-26 178.196.67.173

Nazarbaeviin esreg Kazakuud bosch ehleed bna. Putinii esreg urid omno baigasguigeer Orosiin ard tumen temtsej ehleed bna. Oros hel meddeg bol youtube, social ruu orood uz

Avatar

Зөв дөө 2019-03-26 202.21.127.161

Ер нь зөв шүү, зоригтой ажиллах хэрэгтэй. Яагаад болохгүй, авлига хээл хахууль луйвраар баталсан хууль нэртэй юмыг өөрчилж болохгүй гэж

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.164.214

МАШ ЗҮЙТЭЙ, АСУУДЛЫГ ЭНЭ МЭТЭЭР ЦАГ АЛДАЛГҮЙ ЯАРАВЧЛАН ШИЙДЭЖ БАЙХ НЬ ЗҮЙТЭЙ ЮМ.

Avatar

Zochin 2019-03-26 66.181.185.247

Zo zo amar yum bolohni bn shdee.Teneguud.

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.126.89.235

Zooz. Neg muson buh huulia uurchilchihoo

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.126.89.168

Хуралдаж асуудлаа яаралтай шийдээрэй. Зөв шүү. Хуралдаарай.

Avatar

irgen 2019-03-26 202.21.118.174

zuv shyydee!!!!!!uls ornoo huivaldaanaar hudaldaj baigaa manangiin tuluullig yamarcgh gesen hurdan zailuulah heregtei!!!yamarch shudarga shiidver bielehgyi shyyh prokupopt saataj baigaag harj baigaa bizdee!!!

Avatar

Нийгмийн хууль гэдэг нь зохиомол юм даа 2019-03-26 202.21.127.161

Нийгмийн хууль гээд зохиомол юм л яриад байдаг. Байгалийн хууль бол тодорхой шүү дээ, жишээ нь, Химид масс хадгалагдах хууль гэж байдаг, энэ нь энэ ертөнц дээр үйлчилсээр л ирсэн, ер нь технократууд улс орныг удирдсан нь дээр дээ. Дор хаяж хууль зохиохдоо байгалийн зүй тогтолтой харьцуулж үзэж тунгааж байж гаргана.

Avatar

Зочин 2019-03-26 103.229.178.2

Хууль буцаж үйлчилдэггүй алтан зарчим алга болчихож байгаа юм уу. Тухайн хуулиас өмнө сонгогдосон хүмүүстэ хамааруулж болдоггүй л баймаар юм даа

Avatar

Зочин 2019-03-26 64.119.16.164

Манай улс төрчид дур зоргоороо хуулийг өөрчлөх гээд байх юм. Энэ нь нийгэмд буруу жишиг тогтоодог аюултай. АТГ-ын удирдлага боломжийн ажиллаж байгаа. , МАН, АН, МАХН гэж ялгахгүйгээр шалгаад асуудлыг прокурорт шилжүүлж байна. Заримыг нь шалгах гэсэн ч хүч хүрэхгүй байна.ТОМ НАМУУДЫН "ДАЙСАН" НЬ АТГ-ын дарга болоод байна..ТҮҮНИЙГ СОЛЬВОЛ МАШ ОЛОН ХЭРЭГ ХЭРЭГ БИШ БОЛНО ДОО.Монголын төрийг ялзруулж байна гэдгээ хэзээ ойлгох улс юм болдоо.Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа 2019.3.26

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.179.27.77

Иаш чухал, эмзэг хуулиудаар оролдож хүчний байгууллагуудыг улстөрчдөөс хараат болгох гэж байна яана даа ах минь.

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

Жэнко Монголыг мафийн улс болгож еерее толгойлогч нь болж Венесуэлийн араас оруулах нь ээ!!!

Avatar

Зочин 2019-03-26 46.165.254.166

Энэ муу Женко тайган хоёрт тийм боломж олгож болохгүй. Даварсан гөлөгнүүд хуулиар дурааараа тоглож байдаг хэн бэ. МАН УИХ яаралтай хуралдаад Ерөнхийлөгчийг огцруул

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж