Ц.Нямдоржид нотлох баримт байгаа бол шүүхэд өгөх хэрэгтэй гэв | News.MN

Ц.Нямдоржид нотлох баримт байгаа бол шүүхэд өгөх хэрэгтэй гэв

Ц.Нямдоржид нотлох баримт байгаа бол шүүхэд өгөх хэрэгтэй гэв

Ц.Нямдоржид нотлох баримт байгаа бол шүүхэд өгөх хэрэгтэй гэв

Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж энэ сарын 21-нд С.Зориг агсны амь насанд халдсан хэргийн талаар мэдээлэл хийсэн билээ. Үүнтэй холбоотойгоор түүнийг хэргийн талаар нотлох баримт байгаа бол шүүх, прокурорт хандан хэргийг шалгуулахыг шаардан хуульч Н.Ариунболд өнөөдөр /2019.3.26/ мэдээлэл хийлээ.

Тэрбээр “УИХ-ын гишүүд болоод Засгийн газрын гишүүд шүүхийн гаргасан шийдвэр рүү дайрсан мэдээлэл хийж байна. Энэ нь шүүхийн шийдвэрийг үл зөвшөөрсөн, Үндсэн хуульд нийцэхгүй, шүүн таслах үйл ажиллагаанд нөлөөлөхийг оролдсон оролдлого гэж үзэж байна. Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдоржийн хэлсэн шиг эрүүдэн шүүсэн, 1937 он давтагдсан зүйлийн нотлох баримт байгаа бол Засгийн газар, намын бүлэгт бус шүүх, прокурорт хандах шаардлагатай.   Ардчилсан эрх зүйт оронд нэг ч иргэн хэлсээр шийтгэгдэх ёсгүй. Шүүх, прокурорт хандалгүйгээр Засгийн газар, намын бүлгийн хуралдаанд танилцуулж байгаа нь хуульд нийцэхгүй, шүүхийн бүрэн эрхэд халдсан үйлдэл гэж үзэж байна. Тиймээс Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдоржийг нотлох баримт байгаа бол шүүх, прокурорт яаралтай хандахыг шаардаж байна” гэлээ.

Эргэн сануулахад, Харин Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж энэ сарын 21-нд мэдэгдэл хийхдээ “С.Зоригийн амь настай холбоотой эрүүдэн шүүх ажиллагаа явуулсан нь тодорхой болж байгаа. Энэ асуудлыг аюулгүй зөвлөлд мэдээлэл өгөх байх. Хоёр тагнуулын ажилтан, энэ бүхнийг зохион байгуулахад гар бие оролцсон хүн хоригдсон. Би сайдын ажлаа авсны дараа нэг хүнийг ажлаас халсан. Энэ бүхэн учиртай. Одоо яг тэр хүн шалгагдаж байгаа. Монголд цаашид үеийн үед 37 оны хэлмэгдүүлэлт хэзээ ч болохгүй гэж бодож байна. Би тэр хоёр яллагдагчтай очиж уулзсан. Хийгээгүй хэрэгт хэлсээр шийтгүүлж, хүйтэн камерт яаж амьдардгийг нь харах гэж би очиж уулзсан. Өчигдөр Ч.Содномдаржаа, Т.Чимгээ хоёрыг эмнэлэгт хэвтүүлсэн. Энэ хоёр хүний ар гэрээс Монгол төрийн өмнөөс уучлал гуйж байна, би ер нь уучлалт гуйж байсан хүн биш шүү. Цаашид системийн чанартай өөрчлөлт хийх шаардлагатай байна” гэсэн юм.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ЗөвЗөв
14
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

100 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

НАЙМААЛЖ 2019-03-26 202.9.42.207

ӨНӨӨДӨР МАНАЙ УЛСАД ХУУЛЬТ АРДЧИЛСАН НИЙГЭМ БАЙХГҮЙ БОЛООД ТӨРИЙН ЭРГЭЛТИЙГ ЧИМЭЭГҮЙ АВЧИХСАНЫГ\nНИЙГЭМ ТЭР ЧИГЭЭРЭЭ МЭДДЭГҮЙ Л ТУУЖ ЯВАА ЮМ БИШҮҮ ОДОО ЖЕНОК НЯМДОРЖ ОЮУНЭРЭДЭН ГУРАВЫН АМНААС ГАРСАН ҮГ БҮҮР ХУУЛЬ БОЛЖ ПРОКУРОР ШҮҮХ ИХ ХУРАЛ БОЛ ЯМАРЧ ЭРХ МЭДЭЛ ГҮЙ БОЛЧИХСОН ЮМ БАЙНА ГЭЖ ОЙЛГОГДООД БАЙНА \nДЭЛХИЙ НИЙТЭД ТЭР ТУСМАА АНУ Д ХАНДАЖ ЗАХИДАЛ БИЧИЖ ЭХ ОРОНОО АРДЧИЛСАН БОЛГОХОД ТУСЛАМЖ ГУЙХ ХЭРЭГТЭЙ БОЛЖЭЭ 1921 ОНД ОРОСТ СҮХБААТАР НАРЫГ ЯВУУЛДАГ ШИГ АМЕРИКТ ЭЛЧ ИЛГЭЭЦГЭЭЕ

Avatar

иргэн 2019-03-26 202.9.42.110

Ариунболд гэдэг нѳхѳр Элбэгдорж Ми.Энхболд С.Эрдэнэ нарийн мафи бүлэглэлэс жаахан шавхруу долоож амьдардаг хуульч нэртэй шалдага бѳгс долоогч чи хол явахгүй дээ.Ард түмний эсрэг битгий ажиллад байгаарай новшийн хулгайч минь

Avatar

Зочин 2019-03-26 78.175.53.62

Уг нь тийм л дээ, улс төржөөд л шүүхийн шийдвэрийг өөрчилж болохгүй, нотлох л ёстой шүү дээ, энэ энгийн логикийг зөвшөөрөх ёстой,

Avatar

Zochin 2019-03-26 86.59.216.115

Танай эхнэр цагтаа Нямдоржид долигоноод л гүйж байсан даа. Танайх амьдрах байраа хүртэл Нямдоржоос авсан даа. Яагаад ийм хөгийн юм бээ

Avatar

Зочин 2019-03-26 103.26.194.212

bitgii s*** muu l***r, henii hatgaasaar buunii nohoi hiij bgaa bol

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.161.55

Бууны нохой рол очиж х** гэж би бодож байна шүү

Avatar

иргэн 2019-03-26 202.55.188.37

Мэнгэтийн жүжиг дуусах биш

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.9.42.153

Нямдорж хууль зуйн сайд бхдаа 600 цагдаагаар Энхбаярыг баривчлуулж шоронд хийчихээд эруудэн шуух даалгавар егч бсныг шуухийн шийдвэрийхэн еерсдее толгой сэгсрэн ярьж бсн юмдаа. Одоо нинжин дурд тоглоод а**х нь ээ. Айхтар хуурамч хун шуу

Avatar

Зочин 2019-03-26 173.66.16.120

Nyamkagiin yarisanaas harval tagnuuliin 2 hvniig bas \nhereg hiigeegvi baihad ni "hviten lamer yamar baidgiig vzvvleh" geed hiichihjee.

Avatar

би ариунболд байна 2019-03-26 59.153.112.101

энэний хуульч гэж юу байна аа эрдэнээ-д ХААЯ-наас 18,0 тэрбум төгрөг шилжүүлж өгсөн гар даа нөгөө яригдаад байдаг дархан ГТҮ-ийн. тэрнийхээ шанд АН-ын хуульч гэж солироод гүйж яваа юм. ХААя-ыг самарсан даа бурмаа энэ 2

Avatar

Зочин 2019-03-26 84.0.107.92

Энэ чинь хуульдын фэйсбүүк групт мэдлэггүйгээ гайхуулах гэсэн мэт утгагүй юм бичээд байдаг гар байна. Эхнэр нь захиргааны хэргийн шүүгч Сарангэрэл биз дээ.

Avatar

Зочин 2019-03-26 84.0.107.92

Энэ чинь хуульчдын фэйсбүүк групт мэдлэггүйгээ гайхуулах гэсэн мэт утгагүй юм бичээд байдаг гар байна. Эхнэр нь захиргааны хэргийн шүүгч Сарангэрэл биз дээ.

Avatar

Миегийн ХЗ сайд Бямбацогт 2019-03-26 202.179.26.38

Ми овогтын бууны нохой онигоотож байнаа.

Avatar

ЦЦЦЦ 2019-03-26 66.181.160.51

ЭНЭ ГӨЛӨГ ОЛНЫ НҮДЭНД ӨРТӨХ ГЭЖ ЯДАХ ЮМАА ХАР БАГЫН ӨЛВИЙСӨН ЮМ Л БСАН ХӨӨЕ ГООЖУУР МИН ТЭГЖ БАЙЖ АЛЬ НЬ Ч ГҮЙ БОЛОВ ДО 2 ТИЙШЭЭ ГҮЙСЭН ШАТРЫН НҮҮ БАНДИ МИН ЯВЖ АВГАЙ ХҮҮХДЭЭ АРГАД ЭРГҮҮ АТЦ МИН

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.187.117

Саваагүй нохой саранд хуцна гэж үг байдаг юм Монголын Төр ажиллаж байна тонил цаашаа

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.126.89.228

Энэний авгай шүүгч биз дээ. Байсгээд л шүүхийг хамгаалах тухай бичдэг нөхөр. Яг тодорхой үндэслэл онолын мэдлэг баыхгүй л яваад бдаг юм даа

Avatar

иргэн 2019-03-26 202.70.41.2

шүүхийн таслан шийдвэрлэх тогтоол хүчинтэй байгаа тохиолдолд нэг сайд гарч ирээд төрийн өмнөөс уучлал гуйж арай болохгүй. Хувиасаа бол өөр хэрэг

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.126.89.119

ӨНӨӨДРИЙН ТАГНУУЛ , ПРОКУРОР , ШҮҮХИЙН

Avatar

Зочин 2019-03-26 223.33.165.40

menget noblvsh 30 jil shuuh tsagdaad bj odoo neeh hudlaa gemgui hun bolhiin. chinii 30 jil duurgesen tejeesen tserguud chin sh dan. chi l buruugui huliin busad buh um buruutai yu tee

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.126.89.119

ЭНЭ НӨГӨӨ БАТҮҮЛИЙН БАРУУН ГАР БАЙНА ДАА . БАТҮҮЛ , ЭЛБЭГДОРЖ ХОЁР ЧИГ САНДАРЧ БАЙГАА БОЛОЛТОЙ . ИЙМ МУУХАЙ

Avatar

Zochin 2019-03-26 103.229.121.169

Onoodriin shuuhtei adgiin teneg ch notsoldoj tsag zavaa barj suuhgui, barimtuudiig avaachaad ogson ch gadnii noloogui hereg dahin 1r nemegdiishte.

Avatar

Zochin 2019-03-26 103.229.121.169

Za ene bas henbugai ni ve? \nMargaash nogoodriin huuheldeinuud bas hen gej garch ireh ve?

Avatar

ааа 2019-03-26 62.232.167.210

Зөв зүйтэй шаардлага тавьжээ. Шүүхийн нэгэнт гаргасан шийдвэрийг үл тоомсорлон үгүйсгэж яаруу сандран уучлал гуйсан Нямдорж гуайн үйлдэл бол мэрэгжлийн бус. Ийм олон жил Төрд, тэр тусмаа Хууль зүйн яамыг толгойлон хэд хэдэн удаа удирдчихаад болчимгүй, балчир, пооп у.т-чдийн адил мэдэгдэл хийсэн нь тун харамсалтай. Ингээд, Нямдорж гуайн нэр хүнд шалан дээр унаж, шороотой хутгалдав. Хэрэвзээ, баримт байгаа бол, үндэслэл байгаа бол шүүх, прокурорт хандах ёстой ба яаравчлан зурагтаар мэдэгдэх ёсгүй.

Avatar

иргэн 2019-03-26 66.181.182.93

ШҮҮХ ПРОКРЫГ ТАТАН БУУЛГАХ НЬ ЗӨВ ТӨРД ҮНЭНЧ ҮЙЛЧИЛХЭЭ БОЛЬСОН

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.131.242.254

Нямдорж сайд ТВ-ээр хэлэхдээ : Захиалагч хэн болохыг шоронд байгаа 3 хэлээд байгаа. Авсан өгсөн мөнгө төгрөгөө ч хүртэл хэлсэн. Гэхдээ тэр хэлээд байгаа нь захиалагч биш гэсэн зүйл ярьсан. Гүйцэтгэгч нар захиалагчаа мэдүлээд байхад яахаараа Нямдорж сайд захиалагчийг зарлахгүй, эсрэгээрээ захиалагч нь биш, тэр 3 худлаа мэдүүлж байгаа болгох гээд зүтгэнэ вэ. Захиалагчийн талд ажиллаад байна гэсэн хардлага төрүүлж байна.

Avatar

зочин 2019-03-26 202.131.233.251

Ариунболд гэнэ үү… энэ хэний гар хөл явж байгаа бол…. баримт өгөөд хэзээ шийдэгдэж байсанын

Avatar

Зочин 2019-03-26 182.160.37.47

hulsunii coomentchid ihsejchdee namaig bas bihceed mungu av gesen

Avatar

Наад ЗГ чинь ерөөсөө төрийн эргэлт хийж Ерөнхийлөгчийн засаглал тогтоох гээд байгаа юм биш үү. 2019-03-26 43.228.129.131

Оросын троллууд ялах нь дээ.

Avatar

Зочин 2019-03-26 103.57.94.191

Энэ хужльч залуугийн эцсийн зорилго бол зөв л дөө.яах гэж шүүх, прокурор байж яах гэж хууль баталдаг юм бэ.Бүх шүүгч, прокурор болохоо байсан юм бол Нямдоржийн өөрийх нь ажилын үр дүн.Нямдорж ганц хоёр хүнтэй хувийн тооцоо хийхийн тулд ард түмэнд бүхэл бүтэн нэг том бүтэц, байгуулагуудыг муухай харагдуулж итгэлгүй болгох ажилыг санаатай зохион байгуулж бн.хуульч, шүүх, прокурор болохоо байсан бол тэр нь дотор тэдний нэг нь өөрөө ш дээ

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.21.106.105

Ялзарсан шүүх прокурорт ямарч баримт гаргаж өгөөд нэмэргүй ш дээ.Тиймээс засгийн газар,намын бүлэгт хандаад шууд ил болгох нь зөв.

Avatar

Зочин 2019-03-26 103.26.194.87

ТЭР БИЧЛЭГИЙГ ҮЗҮҮЛХИЙГ ПРОКУРОР ХОРГИЛСОН БАЙГАА ГЭЖ МЭДЭЖ БАЙЖ ЮУ ГЭЭД МӨНГӨ ҮНЭРЛЭЖ ГҮЙГЭЭД БАЙГАА ГУУЛЬЧ ВЭ !

Avatar

зочин 2019-03-26 203.91.118.247

МАНАН-г өмгөөлдөг хүн гарч ирлээ,,, Хэдэн төгрөг олох санаатай юм байх даа, МАНАН-г няц дарахгүй бол энэард түмэнд их гай тарина шүү,,,,, Энэ чадваргүй нөхөр юу ярьж яваагаа ч мэдэхгүй байх аа даа,

Avatar

Зочин 2019-03-26 175.38.87.92

МЭНГЭТ ЗОРИГИЙН АЛЛАГАД ХАМААТАЙ ГЭЖ МӨРИЙЦӨХ ҮҮ?!

Avatar

Zochin 2019-03-26 103.229.121.169

Aldahaaraa uilahgui bgaarai

Avatar

Zochin 2019-03-26 66.181.160.3

Zahialagchiig il bolgoh sonirholgvi neg hun bdg. Nyamdorj gantsaaraa l gvigeed bga um da sonin snu.

Avatar

Zochin 2019-03-26 103.229.121.169

Busad ni aigaad omdondoo sheedeg nadaas l holuur ongorch baival mongol uls sehne uu sonono uu yamar hamaa geed suudag bolohoor.

Avatar

зочин 2019-03-26 202.179.31.242

Өнөөгийн Монголын шүүх, прокурор гэж юу болохыг бид мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа шүү. Шүүхэд хандаад ямар шийдвэр гаргах нь ч тодорхой шүү дээ. Монгол хүн бүр шүүх прокурорт итгэх итгэл нь ийм л болсоныг энэ хуульч гуай л ганцаараа мэдэхгүй явж байгаа юм байх даа.

Avatar

Зочин 2019-03-26 103.229.122.27

Шинээр үүссэн нөхцөл байдлыг давж заалдах шүүх хүлээж авахгүй тул шинэ нотлох баримт хэнд ч хэрэггүй. Ийм тэнэг хуультай улс орон Монголоос өөр газар байхгүй. Аэхан шатны шүүгч нар нотлох баримт дутуу байгааг үл тооцон дураараа дургидаг.

Avatar

Зочин 2019-03-26 64.119.25.202

Эрүүдэн шүүсэн бол өмгөөлөгч нь яагаад дуугардаггүй юм,өөрсдөө яагаад гомдол гардаггүй юм Одоо чинь ардчилсан нийгэм хүн ямар л арга байна өөрийгөө хамгаалах боломжтой (хүн алахаас бусад) шүү дээ Энэ хжргийг замхаруулах сонирхол хэнд байна вэ.Одоо үеийг 37 онтой харьцуулашгүй

Avatar

Нүдээ нээ 2019-03-26 66.181.187.104

Тэнэгээ, тэр өмгөөлөгч гээд байгаа хүн нь Тагнуулд ажиллаж байсан тусгай ажилтан байсан гээд байгаашдээ. Тагнуулын хүнийг өмгөөлөгчөөр ажиллуулаад эсрэг нь ажиллагаа явагдчихсан байхад сонсоогүй юу? Сонсоогүй бол сонс мэд, тэгчээд дараа нь наад хуулийнхныгаа хамгаалж олон юм ярь

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.176.49

АТГ эрүүдэн шүүсэн гэх баримт байгаа гэдгийг нь хэлсэн ш дээ

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

Байхгvй юмыг байгаа болгож Нямка л амаараа яриад байгаа. Нямкагийн сэрvvн зvvдэнд vзэгдсэн Нямкагийн хайртай 2 амрагийг нь эрvvдэн шvvчихэж гэж зvvдлээд Нямка хэвлэлийн хурал зарлаж хайрт хадам эхээсээ нvдэндээ нулимстай уучлалт гуйгаад уйлагнаад байсан юм бишvv!

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.179.25.34

M

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

МАН 20 жил Зоригийн аллагаар шоу хийж сонгуульд ялж ирсэн. МАН хэзээ ч илрvvлдэггvй, харин ч Зоригийн аллагын шалгах ажлын хэсгийг Хууль зvйн сайд Нямка 20 жил тарааж ирсэн. МАН-аас УИХын гишvvн Зоригийн аллагаар болсон Мерен Цагдаагийн дарга байхад Зориг алагдаж Мерен аллага болсон газар олон xvн оруулж зориуд хэргийн ул мер балласан. Нямдорж Зоригийн vхлийн ачаар 20 жил сайд, 30 жил УИХ-ын гишvvн хийлээ. Харин ч АН тер барих vед Зоригийн алуурчдыг илрvvлсэн! Нямдорж хэргийг замхруулж байна!

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.187.104

Шүүхийн бүрэн эрх ч гэх шиг, хүн тамалж хилсээр ялладгаа мэдэхгүй лалрууд

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

Тамалсан гэж гvтгэхээ боль алуурчаан!

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

Нямдорж Эрдэнэтэд 42 сая $-ын шахаа хvvгээрээ хийлгэсэнээ хvлээн зевшеерсен. Булган Зоригийн аллагыг Эрдэнэтээс болсон гэж алуурчид аллагын дараа хэлсэн гэж хэвлэлээр гарсан. 98 онд сониноор гарсан гэрчvvдийн егсен аман зурагтай ял шийтгvvлсэн 3 алуурчны фото яг таарч байгаа нь Цензургvйгээр гарсан. Захиалагч илрэх болонгуут Нямка ажлын хэсгийг тарааж, мердегчдийг хорьж алуурчдыг суллана гэхээр Нямка алуурчдын захиалагч юм бишvv!!!

Avatar

Зочин 2019-03-26 64.119.16.164

АН-ынхан ЗОРИГИЙН ХЭРЭГ ДЭЭР ИХ САНДРААД БАЙГАА ЮМ.Сэтгүүлч Жамъянгийн таамаглал үнэн болж таарвал АН-ынхан, ер нь тэгээп ерэн оны ардчилсан хувьсгалын удирдагчид нүүр хийх газаргүй болно доо. Захиалагчийн даалгавараар нухсан гээд байгаа боловч захиалагч нь хэн юм бэ гэхээр алга байгаа юм. Хуулийнхан захиалагчийн мэдээгүй биш, зарлаж чадахгүй байна гэсэн таамаг жирийн иргэд бидэнд байгаа юм л даа. Удахгүй энэ хэргийн үнэн нь ил болно биз ээ.

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

МАН 20 жил Зоригийн аллагаар шоу хийж сонгуульд ялж ирсэн. МАН хэзээ ч илрvvлдэггvй, харин ч Зоригийн аллагын шалгах ажлын хэсгийг Хууль зvйн сайд Нямка 20 жил тарааж ирсэн. МАН-аас УИХын гишvvн Зоригийн аллагаар болсон Мерен Цагдаагийн дарга байхад Зориг алагдаж Мерен аллага болсон газар олон xvн оруулж зориуд хэргийн ул мер балласан. Нямдорж Зоригийн vхлийн ачаар 20 жил сайд, 30 жил УИХ-ын гишvvн хийлээ. Харин ч АН тер барих vед Зоригийн алуурчдыг илрvvлсэн! Нямдорж хэргийг замхруулж байна!

Avatar

зочин 2019-03-26 66.181.176.79

монголын өмгөөлөгчидийн холбоо юу хийж байна аа??тагнуулын албаны хүн дээд шүүхээс шүүхэд төлөөлөх эрх аваад шүүхэд ялалагдагчийн өмгөөлөчөөр оролцож бүхэл бүтэн байгууллагын нэр төрийг гутаан доромжилож байхад гомдол эсэргүүцэл бичиж мэдэгдэл гаргахгүй яагаад дуугай байна аа???? нөгөө талаар энэ хэрэгт өмгөөлөгчөөр бас жинхэнэ өмгөөлөгч орсон л байх??? өмгөөлсөн хүн нь хилэс хэрэгт хорь гаран жилийн ял аваад байхад тухайн өмгөөлөгчид хариуцлага тооцодоггүй юмуу??? нэн талаар мөх удирдлага юу гэ

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

Энэ хуульч меш зев ярьжээ!!! Нямдорж орондоо хууль засдаг, Эрдэнэтэд 42 сая $-ийн шахаа хийдэг, зуслан хэмээх ордноо хоригдлуудаар хелсгvй бариулж байгаад 1 нь Нямкагийн байшин барьж байгаад унаж амиа алдахад Нямдорж ар гэрээс нь уучлал гуйгаагvй!!! Мен Зориг агсаны ар гэрээс уучлал гуйгаагvй Нямдорж. Хамт нэг ереенд 10 гаран жил ажилласан хуульч Нямкагийн харьяа шоронд амиа алдахад ар гэрээс нь уучлал гуйгаагvй Нямка Зоригийг алсан алуурчдын гэрээс уучлалт гуйхаар Нямка аллагын захиалагч уу!

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.176.49

мэдрэл

Avatar

Зочин 2019-03-26 103.229.121.169

Hamuursan temee.

Avatar

Zochin 2019-03-26 103.87.255.42

Энэ хуульч уу . авгайнхаа жолооч л байсан биз дээ . гэхдээ гарын дүйтэй

Avatar

PЗочин 2019-03-26 202.179.25.4

Гурван шатны шүүхээр шийдчихсэн хэрэг хууль зүйн сайдад ямарч хамаа байхгүй. Монголын хуулийн тогтолцоонд шүүхийн шийдвэрийг засгийн газар хянах болон энэ талаар ямар нэг дүгнэлт өгөх эрх байхгүй. Монгол жилд өчнөөн хүн аминий хэрэг гарч хэдэн зуугаараа шийдэгдээд явж байгаа. Заавал С.Зориг агсаны хэргийг ингэж замхруулж яах гээд байгаа вм бэ. Энэ 3 ялтанг ямар улс төрийн ашиг хонжоо харж шийтгэсэн гээд байгаа юм. Хэргийн захиалагч нас барсан учир түүний нэр хүндийг хамгаалахын тулд МАН хууль бу

Avatar

Зочин 2019-03-26 182.160.34.231

Хулгайч хуулийн сайдтай, дээр нь хуулиа ойлгож мэддэггүй замбраагүй ярьдаг. Путин Медведев бид 3 -ийн багш нэг хүн байсан гэж тэнэгтсэн. Дараа нь ийм сайхан ээжтэй хүний хүүхэд юу гэж Зоригийг а**х юм бэ? гэж бас дахиад, би амьдралдаа уучлал гуйж үзээгүй гэж ахин тэнэгтлээ. Шүүхийнхээ шийдвэрийг буруу ч бай хүндэтгэх ёстой юм л даа Төрт ёсонд. Бурууг нь шүүдэг систем бас байгаа. Нэг ч хүн хэлмэгдэх ёсгүй гээд хуульч хүн шиг хэлчих ухаан алга

Avatar

Зочин 2019-03-26 103.57.94.240

Монголын шүүх дампуурсан. Энэ удаа системийн өөрчлөлт хүчээр хийж цэвэрлэхээс өөр аргагүй болох нь сүүлийн үеийн үйл явдлуудаас нотлогдож байна.

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

Дампуурсан эсэхийн Нямдорж тогтоохгvй! Харин ч шилэн болж шударга болсон юм бишvv! Алуурчид, хулгайчид л хэргийг нь vнэн зев шийдсэн шvvхийг еерийнх нь толгойг илсэнгvй гэж дампуурсан гэж vздэг юм даа Н.Энхбаяраа!

Avatar

Зочин 2019-03-26 103.229.122.27

Многолын шүүх дампуурсан. Өнөөдөр усан тэнэг тоондоо муу шаарнууд Шигихутаг гэх мэт хувийн хуулийн сургуулиудыг төгсөөд шүүгч хүний эрхэм нэр төрийг гутааж байна. Ийм хогийн шүүгч нартай байснааас байхгүйн дээр.

Avatar

монгол иргэн 2019-03-26 202.131.236.170

Энэ залуу ХХААХҮ-ийн төрийн нарийн хийж байхдаа салбар мэдэхгүй мөн ч их холион бантан хийсэн дээ. 2014 онд Бурмаа/ сайд асан/ хоёул 120000тн мах экспортонд гаргана гэж баахан шоудсан, махны ямар ч ойлголтгүй, тооцоололгүй, хийсвэр иймэрхүү нөхдүүд яамыг жинхэнэ утгаар нь самарч гүйцэх юм билээ.Ээ халаг, халаг, ээ чааваас, ээ чааваас гээд л мэргэжлийн хүмүүс нь юу хийхээ ч мэдэхгй үлдсэн дээ.

Avatar

Би 2019-03-26 103.26.194.178

тэр тамлан зовоож байгаа бичлэгийг нь тавиад хэний даалгавраар хийснийг нь тогтоогоод хурдан шийдээрэй. Бас Сэксай ахын бичлэгийг цац. Хулгайлагдсан гээд байгаа гэсэн.

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

Чи алуурчны ах дvv юу?

Avatar

Зориг 2019-03-26 122.201.24.173

Ариун бус бохир нөхөр хүний өмнөөс юучив. Хол очиж х** нусгай минь.

Avatar

Зочин 2019-03-26 64.119.20.79

НЯМДОРЖИЙГ БООРОЛСОН АН ЫН БОЛОН ХЗХНЫ ХОХИРОНЧ ГЭХ ҮНЭ ЧАНАРТАА ХАРИУЦАГЧ БАЙХ ЁСТОЙ АЬГАЙ ТЭРГҮҮТЭЙ ҮХЭЖ ХАТАХ НЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

Нямдорж хуульч бус хvн! Одоо тэтгэвэртээ гар Эрдэнэтийн 42 сая долларын шахаачин евее гуай!

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.9.44.173

Шүүхэд өгнөө гэхдээ одоо цаг нь болоогүй

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

Нотолгоо байхгvй, егеx юм байхгvй гvтгэгч Нямка! Ийм хууль зерчиж орондоо хууль засаж байсан хvн хууль сахиулах хууль зvйн сайд яаж хийх юм! Нямкаг огцруулж барьж хоривол Зоригийн хэргийн захиалагчид илэрнэ!

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.126.89.179

ХУРЦАД ТӨМСӨГДҮҮЛСЭН ХУЛГАЙЧУУД ЯАГААД ДУУГҮЙ БАЙНАА !!! БОЛДОГГҮЙ ХУЛГАЙЧУУД БАЙЖ ДЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2019-03-26 72.35.247.140

Маш зөв ярьж бна манай нийгмийн зэрлэгүүд алж хядахыг ярихаас өөр юм мэдэхгүй

Avatar

Энэ Ариунболд гэж алиа салбадай. 2019-03-26 66.181.191.241

Энэ муугийн хуульч гэж юу байсан юм. ХАА-н ТНБД хийж чадахгүй, Бурмаа гээд худалч авгайтай хамт булай болж байсан гар. Өөрийн толгойгүй, чадваргүй, б**с долоогч, цүнх баригч.

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.182.93

НЭГЭНТ ШИ ЙДЧИХСЭН ХЭРГИЙН НОТЛОХ БАРИМТААР ЭНЭ ХҮН ЯАХ ГЭС ЭН ЮМ ТИЙМ СҮРХИ Й ЮМ БОЛ ӨМНӨ НЬ ШҮҮХ ХУРЛЫН ҮЕД ЭНЭ НОТЛОХ БАРИМТЫГ ГАРГАЖ ИРЭХ БАЙСАН ШДЭЭ

Avatar

Irgen 2019-03-26 66.181.161.29

Huzuugui zurgiin hulgaich hamag ym ni ilreh gd uhehnee

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

Жэнко юу тийм дээ.

Avatar

unen 2019-03-26 64.119.16.216

Чи нотлох баримтыг хуулийн мафидаа өгч шударга бусын хонгилоор дахин оруулах нь уу. Горьд. Ард түмэн үнэнийг мэдэх эрхтэй

Avatar

а******н Нямкагийн троллд 2019-03-26 66.181.189.129

Ард тvмний нэр барих эрх Нямка алуурчны троллд байхгvй! Зоригийн а******н Нямка!

Avatar

Amar 2019-03-26 202.179.25.19

Зууны манлай а******н,луйварчин,хулгайч Цахиагийн Элбэгновшийн хөлсний ноход боргож л бай.Та нарын цаг дууссан.

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

Зууны а******н, зууны Эрдэнэтийн шахаачин Нямка! Зоригийн аллагын гол эзэн бол Нямка гэдгээ харин баталж Шvvхээс давсан эрх мэдэлтэй болохыг санаархагч Нямка!

Avatar

Manan 2019-03-26 202.126.89.247

Ene buuni nohoi l bolj taarlaa .

Avatar

Иргэн 2019-03-26 124.158.111.6

Нотлох баримтыг шууд шүүхэд өгөөд шийдүүлчдэг болж байна уу? ХБ-т,МБ-т,Про гэсэн шат дамжлагаар явж эцсийн шатанд шүүх дэнсэлж шийдвэрээ гаргадаг баймаар юм.

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

Шvvx нотлох баримтанд vндэслэж хэрэг шийддэг тэнэгээ! Шvvхээр шийдэгдсэн хэргийн нотлох баримтыг шvvхэд л егне ш дээ!

Avatar

Зочин 2019-03-26 103.229.122.27

Нотлох баримт шалган шүдэггүй хогийн авлигач шүүгч нар зөндөө байна. Хулхи шүүгч нарт хурлын дундуур эсэргүүйцал илэрхийлэх гэхэд хамгаалагч нар нь чимээгүй дуугүй байхыг шаарддаг. Хурал тарсны дараа давж үалд гэжхарин зөвлөдөг .

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.131.245.243

Тэр шүүх, порнокурорыг нь сахалт эзэн хувьчилаад авчихсан байгаа шүү дээ. Энэ бол зүгээр л бууны нохой байж таарлаа.

Avatar

Зочин 2019-03-26 150.129.142.115

Энэ малыг шууд буудах хэрэгтэй монголын ард түмэнНямдоржийг мэднэ Сайн хүн.Элбэгдоржийн бууны нохй

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

Нямдорж Эрдэнэтэд 42 сая $-ын шахаа хvvгээрээ хийлгэсэнээ хvлээн зевшеерсен. Булган Зоригийн аллагыг Эрдэнэтээс болсон гэж алуурчид аллагын дараа хэлсэн гэж хэвлэлээр гарсан. 98 онд сониноор гарсан гэрчvvдийн егсен аман зурагтай ял шийтгvvлсэн 3 алуурчны фото яг таарч байгаа нь Цензургvйгээр гарсан. Захиалагч илрэх болонгуут Нямка ажлын хэсгийг тарааж, мердегчдийг хорьж алуурчдыг суллана гэхээр Нямка алуурчдын захиалагч юм бишvv!!!

Avatar

Ard 2019-03-26 174.215.52.240

Huduu aj ahuin yamnii turiin nariin hiij baisan nus bna hediidee umguulugch bolchdiin boldoo

Avatar

Zochin 2019-03-26 202.21.105.186

Soliotoi nukhur ve?

Avatar

Зочин 2019-03-26 122.201.22.167

Харин тийм, яасан солиотой хүн бэ?

Avatar

иргэн 2019-03-26 66.181.160.47

Зөв шүү Ц.Нямдорж нотлох баримтаа шүүхэд өг.Худлаа үнэн нь мэдэгдэхгүй юм яриад ард түмний толгой эргүүлэхээ боль.Хуулийг салбарыг 20 жил толгойлчихоод одоо тэгээд салбарынхандаа итгэдэггүй гэж байж болох уу

Avatar

Зочин 2019-03-26 103.229.122.27

Шинэ нотлох баримтыг анхан шатны шүүхэд өгсөн чинь хүлээж аваагүй. Давж заалдах шатны шүүх бүр хүлээн авах эрхгүй гээд анхан шитны шүүхдээ ханд гээд буруу шийдвэрийг хэвээр нь үлдээдэг газар монголоос өөр газар байхгүй.

Avatar

Зочин 2019-03-26 122.201.24.23

Ариунболд гэж бас нэг жүжигчин өмгөөлөгч тодровоо. Ичих булчирхайгаа бусад юмаа түүлгүүлчихсэн арьс нөмөрсөн мах байнаа.

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.21.124.132

Маш зөв! Ер нь энэ хэт улс төржилт, популизмаас ангижрахгүй бол болохгүй нь ээ! Хууль зүйн сайд нь ингэж хуулиа зөрчиж байхаар бүх зүйл утгаа алдаж дээ !!!

Avatar

Зочин 2019-03-26 64.119.16.169

Зөв ш дээ. Нотлох баримт байгаа юм бол хуулийн байгууллагад нь өгөхгүй шоудаад байж болохгүй ш дээ.

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.72.245.198

ШҮҮХ ПРОКУРОР НЬ САЙН МЭДЭЖ БАЙГАА БОЛООД Л ӨӨР ХЭНД Ч ҮЗҮҮЛЖ БОЛОХГҮЙ ГЭЖ ХОРИОД БАЙГАА БУС УУ?

Avatar

зочин 2019-03-26 202.9.43.67

Нямдорж баримтгүй худлаа зүйл ярихгүй гэж бодож байна. Эсрэг тал нь түүнийг гутаах үйл ажиллагаа эхэлсэн бололтой.

Avatar

Зочин 2019-03-26 66.181.189.129

Нямдоржид баримт байвал vзvvлнэ. Байхгvй болоод vзvvлэхгvй! Нямдоржийн хувийн ашиг сонирхол хендегдсен учраас нэр, албан тушаалаа ашиглан ард иргэдэд худал мэдээлэл хийсэн гэж л харагдаад байна! Нотлох баримт байвал vзvvлэх хэрэгтэй тийм юм байхгvй! Нямкагийн хувийн ашиг сонирхол дотор алуурчид бий!

Avatar

БАТЖАВХЛАН ГАНЖУУРЖАВЫН 2019-03-26 66.181.160.1

ЭНЭ ХУУЛЬЧ ЯАСАН САНДАРСАН МЭДЭГДЭЛ ХИЙЖ БАЙНА. НӨГӨӨ ЗАХИАЛАГЧДЫН ГАР ХӨЛ БОЛЖ, ТЭДНИЙ ДААЛГАВАРААР ДУУГАРЧ БАЙГАА НЬ СОНИН ШҮҮ

Avatar

Цэдэв 2019-03-26 192.82.65.195

эНЭ НЯМДОРЖ ХЯТАД ТАГНУУЛЫН АЖИЛЛАГААГАА ҮРГЭЛЖЛҮҮЛСЭЭР БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ? ИНГЭЭД Л ҮҮНИЙ ҮГЭЭР Л БҮХ ЮМ БОЛЖ БАЙДАГ ЖУРАМ ТОГТООХ БОЛЖ БАЙНА УУ? АНХААРДАГ, БАЙГУУЛЛАГА, АЛБАН ТУШААЛТАН БАЙХГҮЙ ЮМ УУ?

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.9.45.158

Xutsaaraa nogoon malgaitan mine. Xaraal idej ux

Avatar

зочин 2019-03-26 202.21.98.166

Жүжигчин өвгөний үгэнд орох шаардлагагүй.Карьер нь дуусчих гээд л амь тавиад л юм юм руу ороод гүйгээд байна.Бараг зөнөж байгаа юм биш ү

Avatar

Зочин 2019-03-26 202.131.245.243

Сахалт эзэн, тарвага хоёроосоо их мөнгө авсан хуульч байна даа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж