МАН-ын бүлэг С.Зориг агсны хэргийг хэлэлцэж байна | News.MN

МАН-ын бүлэг С.Зориг агсны хэргийг хэлэлцэж байна

МАН-ын бүлэг С.Зориг агсны хэргийг хэлэлцэж байна

МАН-ын бүлэг С.Зориг агсны хэргийг хэлэлцэж байна

УИХ дахь МАН-ын бүлэг яг одоо Төрийн ордны Б танхимд хуралдаж байна. Тус бүлгийн хуралдаанд Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж С.Зориг агсны амиа алдсан хэрэгтэй холбоотой асуудлаар бүлгийн гишүүдэд мэдээлэл өгсөн байна. Засгийн газар өнгөрсөн Баасан гаригт ээлжит бусаар хуралдаж, дээрх хэрэгтэй холбоотой хэргийн материалтай танилцсан бөгөөд яллагдагч нарыг эрүүдэн шүүсэн эсэх талаар Тагнуулын ерөнхий газрын дарга болон Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд нарын мэдээллийг сонссон юм. Мөн яллагдагч нартай холбоотой эрүүдэн шүүсэн байж болзошгүй бичлэгийг прокурорын газраас гишүүдэд үзүүлэхээс татгалзсан байсан талаар бид мэдээлсэн билээ.

Тиймээс энэхүү бичлэгийг ил болгох асуудлыг Засгийн газрын түвшинд ярьсан бөгөөд өнөөдөр бүлгийн гишүүдэд танилцуулж байгаа гэнэ. Яг одоо Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдоржийн мэдээлэлтэй холбогдуулж, бүлгийн гишүүд асуулт, тодруулга авч байна гэсэн мэдээлэл байна.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ц.Гочитский 2019-03-25 202.9.42.227

С.Зориг гэмт хэрэг хийгээгүй учраас ЗОРИГийн хэрэг гэж байх юм уу? Нас барсан хүнийг тэр хэрэгт тохоогоод өнгөрөх гэж байгаа юм уу? ЗОРИГИЙН ХЭРЭГ гэдэг чинь нэг л бууж өхгүй байгаа юм.Зориг ямар хэрэгтэн юм бэ?

Avatar

Баатархүү 2019-03-25 94.214.181.162

Мэнгэт захиалагч байх маш том магадлал бий. Ер нь мэнгэт дандаа энэ хэргийг будилуулсан.

Avatar

Баатархүү 2019-03-25 94.214.181.162

Нямдорж ер нь их нотой санагдаад байх боллоо. Тухайн үед эрдэнэт дээр увс завханы хулгайч нар ид алалцаж байсан үе шүү дээ. Нямдорж Зоригтой их ойрхон байсан. Алах гээд л аа. Түүнээс мэнгэт хүнтэй нөхрөлдөг хүн биш шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.126.89.8

Зоригийн хэргийг ,Эрдэнэт Отгонбилэг Багабанди ,тэр үёд болж байсан улс төр Эрдэнэт .Мөн Отгонбилэгийн биё хамгаалагч, тэр үёийн ,цагдаа ,шүүх ,прокурор ,мөн албан тушаал ахисан ,хуулын хүмүүсийг шалгаад эхлэхэд бүх зүйл тодорхой байна .Зоргийн хэрэгт яллагдсан 3 хүн бол хэлмэгдсэн хүмүүс .Үүнд тагнуулынхан оролцсон нь ,Нямдорж сайдын ярьж байгаагаар илт харагдаж байна .

Avatar

ДОМОГ БОЛЛОО ДОО 2019-03-25 175.38.87.92

С.ЗОРИГИЙГ ТЭГЭЭД ХЭН ЗАХИАЛЖ АЛУУЛСАН БОЛОВ ОО? НЯМДОРЖ? БАГАБАНЬД? ШО? БАТҮҮЛ? ЭЭБИЙ?

Avatar

ЖДУ-н хулгайн хэргийг далдлах гэж 60 тэрбум, манан, одоо С.Зориг дараа юу гарч ирэх болдоо 2019-03-25 202.21.100.210

Шударга үнэний хуурамч төрхтэй энэ эр Монголын хуулийн байгуулгад 5 удаа сайд хийсэн одоо явах цаг болсондоо. Монгол улсад ганцхан өөрийгөө хууль зүйн сайд хийх ёстой гэж бодож бүр ч болохүй. Эрдэнэтийн уулын баяжуулах үйлдвэрт хүүгийнхээ нэрээр бараа шахсанаа хүлээн зөвшөөрсөн тэр өдөр улс төрийн үхдэл болсон хүн дээ. С.Зоригийн хэргийн талаар эхлээд улсыг прокурор дээд шүүхийн дарга нар үгээ хэлэх цаг ирсэн улс төрчийн ам бол 2020 оны сонгуулийн тактик бүр үнэн төрх

Avatar

Зочин 2019-03-25 150.129.143.176

Ц.Нямдорж сайд болох бүртээ ажлын хэсгийг 4 удаа тарааж хэрэг дээр ажиллаж байсан 32 алба хаагчийг сольсон байдаг!

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.179.26.38

Өөрийнхөө хүмүүсийг тавиад хэргийг сунжируулдаг байжээ. 5 удаа хуулийн сайд хийсэн. Сайд хийлгүй ганц өнжихөд илэрчихэж байна. Ямар ч байсан гүйцэтгэгч нарыг олов. Энэ бол том дэвшил. Гэтэл Нямдорж буцаад сайд болонгуутаа араас нь чангааж байна. Нэг юм хэлээд байгаа биз?

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-25 150.129.143.176

ЭРҮҮДЭН ШҮҮЖ БАЙГААГАА БИЧЛЭГ ХИЙГЭЭД ХИЙЛГЭЭД БАЙЖ БАЙДАГ ТЭНЭГ МАЛ МӨРДӨГЧ БАЙХ УУ ? Ц.НЯМДОРЖ ЗАХИАЛАГЧ , ЗАХИАЛАГЧИД ИЛРЭХЭЭС АЙСАН БУДЛИАН ХУТГАСАН НӨХӨР Л ХАРАГДААД БАЙГАА ЮМ ДАА !!! ОДОО БАЙТЛАА ГУРВАН ШАТНЫ ШҮҮХИЙН ШИЙДВЭРИЙГ ХЯНААД Ч БАЙХ ШИГ ЮУ БОЛООД БАЙНА!!!!!

Avatar

Irgen 2019-03-25 192.82.64.220

Zasgiin gazar, Oyu-Erdene murdun baitsaaltin ajillagaa yavuuldag bolj, khergiin mat-tai taniltsaj namdaa tailagdnadag bolj. enen soliorol bish uu. Darga, nammurdugch, prokuror, shuukhiin ajlig khiij buruutaig togtooj khariutslagag tootsdog gazar bolj. IIm yum uzdeg l yum bna.

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.179.26.38

Би ч гайхаад барахгүй байна.

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.126.89.150

Мах хамаагүй ээ.Хамгийн гол нь энэ мафийн тогтолцоог нурааж мэдлэг боловсролыг дээдлэх ёстой.3.2 хулгайчуудаа цэгцлэх цаг болжээ.Мах кг 30 мянга хүрсэнч хамаагүй

Avatar

ГОК 2019-03-25 150.129.143.176

Ц.НЯМДОРЖ БОЛ С.ЗОРИГИЙН АЛЛАГЫН ХАМЖИГЧ !!!

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.21.106.102

ЭРҮҮДЭН ШҮҮСЭН БИЧЛЭГИЙГ ИЛ БОЛГОХ ХЭРЭГТЭЙ...

Avatar

Зочин 2019-03-25 43.228.131.206

Энэ нам галзуурч байнаа, мах, ногоо, бензин гээд юмны үнэ өсөөд сүйд болж байхад хэрэг хэлэлцээд сууж байдаг, юун завтайй улсууд вэ? хэргийг шүүх, прокурор ярьдаг болохоос, эдний ажил биш биз дээ, насаараа дарга болцон юм шиг л загнаж байна даа, удахгүй байранд чинь тавиад өгнөө, малнуудыг

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.179.25.145

Нямдорж хэзээнээс хүний эрх ярьдаг болчихоов? Центрпойнтийн хэргийг нухчин дарсан биз дээ. 7 сарын 1-ны залуусыг амьтан болгосон. Тэр үед хаана байв?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж