Ардчилсан нам ШХАБ-д элсэхийг эсэргүүцэж, жагсана | News.MN

Ардчилсан нам ШХАБ-д элсэхийг эсэргүүцэж, жагсана

Ардчилсан нам ШХАБ-д элсэхийг эсэргүүцэж, жагсана

Ардчилсан нам ШХАБ-д элсэхийг эсэргүүцэж, жагсана

Ардчилсан намаас өнөөдөр /2019.03.25/ дөрөвдүгээр сарын 5-нд буюу хаврын чуулган нээлтээ хийх өдөр Сүхбаатарын талбайд жагсаал зохион байгуулахаар болсон талаараа мэдээллээ. Хэвлэлийн хуралд УИХ-ын гишүүн Б.Пүрэвдорж, АН-ын ерөнхий нарийн бичгийн дарга Ц.Туваан болон нарийн бичгийн дарга О.Магнай нар оролцлоо.

Энэ удаагийн жагсаалын гол зорилго нь ЖДҮ-ийг хөгжүүлэх сангаас зээл авсан гишүүдэд хариуцлага тооцох, ШХАБ-д элсэх асуудал болон 2016 оны МАН-ын амлалтыг сануулахаар жагсах аж. Эрх баригчид 2016 оны сонгуульд нэр дэвшихдээ өгч байсан амлалтуудаа өнгөрсөн гурван жилийн хугацаанд биелүүлээгүй зөвхөн эрх мэдэл албан тушаалын  төлөө тэмцэлдсээр ирснийг АН шүүмжилж байгаа юм. Түүнээс гадна эрх баригчид ЖДҮХС-аас ижил дүнтэй зээл авсан нь зохион байгуулалттай гэж үзэж байгаа учраас хариуцлага тооцохыг дахин сануулах юм байна. АН-ын зүгээс өмнө нь ч бас ЖДҮ-тэй холбоотой гишүүддээ хариуцлага тооцох, ээлжит бус чуулганаар хэлэлцүүлэхийг шаардаж УИХ-ын даргад бичиг хүргүүлж байсан ч өнөөдрийг хүртэл энэ асуудлыг хэлэлцэхгүй байгааг шүүмжлэх юм байна.

Түүнээс гадна ШХАБ-д элсэх асуудлыг ч жагсаалын үеэр эсэргүүцэх юм байна. Ардчилсан намын зүгээс ШХАБ-д элсэх асуудлыг эсэргүүцсээр ирсэн бөгөөд сүүлийн үед нэр бүхий улстөрчид болон Засгийн газрын гишүүд, УИХ-ын гишүүд ШХАБ-д элсэн цаг нь болсон, элсэх нь зөв хэмээн дэмжих болсонд харамсч байгаа гэв. Тиймээс АН ШХАБ-д элсэх асуудлыг хэзээ ч хүлээн зөвшөөрөхгүй гэдгээ ч жагсаалын үеэр илэрхийлэх юм байна.

Үүний дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өглөө. 

-Ардчилсан нам 60 тэрбумын асуудлыг яагаад хөндөх байна вэ. АН-ын зүгээс 60 тэрбумын хэргийг хамгийн их шүүмжилж ярьж байсан ч М.Энхболд УИХ-ын даргаас бууснаас хойш энэ асуудлаар дугарахгүй байгаад байна?

УИХ-ын гишүүн Б.Пүрэвдорж:

-60 тэрбум бол Ардчилсан нам байнга шүүмжилдэг байсан. Төр засгийн албан тушаалыг худалддаг байдал төрийн албанд байсан. Зөвхөн нэг хүнд хариуцлага тооцоод бусад хүнд хариуцлага хүлээхгүй өнгөрнө гэж байхгүй. Энэ 65 гишүүн бүгд 60 тэрбумын схемийн үр дүнд гарсан. Энэ хүмүүс энэ төрийг яаж ч хувааж идэж болно гэдгийг тод жишээ бол ЖДҮХС-аас зээл авсан гишүүдийн асуудал. Бид цаашид илүү их хариуцлага тооцуулахын төлөө улс төрийн тэмцэлд хүрнэ.

-Баянзүрх дүүргийн дахин сонгуульд Ардчилсан нам оролцсон уу. Маш их мөнгө тараасан гэх шүүмжлэл гарсан?

АН-ын ерөнхий нарийн бичгийн дарга Ц.Туваан:

-БЗД-т болсон нөхөн сонгуульд Ардчилсан нам оролцоогүй.  Тус дүүрэгт нөхөн сонгууль явуулах асуудал шүүхээр эцэслэн шийдэгдээгүй байгаа юм. Шүүхэд хандсан байгаа учраас оролцоогүй гэсэн үг.

-Ардчилсан намын дотоод ротаци буюу ҮБХ-ны гишүүдийн сонгуулийн дүн гарсан уу?

-АН-ын үндсэн дүрмийн хүрээнд явагддаг дотоод сонгууль бүх аймаг, дүүрэгт явагдсан. Нийтдээ 120 гаруй суудал дээр эргэлтийн сонгууль явсан бөгөөд өнөөдөр аймаг, дүүргийн дүнгээ нэгтгэж дуусахаар ажиллаж байна.

 

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

49 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-03-25 112.72.9.110

ЖДҮ-д дөрлүүлсэн МАН нь ШХАБ элсэхэд дэмжсэн санал өгнө

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.131.247.170

энэ дөрвөн хогийн гаруудтай нийлээд жагсах МОНГОЛ чууд байх уу

Avatar

Зочин 2019-03-25 66.181.161.81

ШХАБ-д элсэнэ гэж хэн шийдвэр гаргасан юм?! Оновчгүй тэмцэл, худлаа нэр төр хөөцөлдөж бн даа. Энэ цуглааныг дэмжихгүй, очихгүй.

Avatar

Хаширсан монгол 2019-03-25 64.119.18.164

Дарваан хар Муссолиниг дагавал шоронд ороод л ший жужиг дуусдаг. Амиа ч алдаж мэднэ. Болих уу даа.

Avatar

зочин 2019-03-25 202.126.89.213

ардын намынхан юу ч хийсэнгүй идэж уусаар байгаад таарлаа

Avatar

Зочин 2019-03-25 64.119.18.164

ардчилал ярьсан нэг хулгайч энд байна.

Avatar

Зочин 2019-03-25 50.226.17.98

XAXAXA yağ unen

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.131.245.243

Шийдээд ирсэн ардчилсан гамингуудыг Ширмэн бөмбөгөөр сөнөөе өө.

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.131.245.243

2012 онд та нар чинь юу гээд байлаа? Хүн шиг амьдруулна, Улс хөгжүүлнэ гээд байсан уу, үгүй юу? Тэгээд юу болж дууссан билээ, бонд идсэн боохойнууд аа?

Avatar

Иргэн 2019-03-25 64.119.17.235

ПҮРЭВДОРЖ ТЭНЭГ ЭЛБЭГЭЭГИЙН НУГ ЯЛЗАРСАН ТОЛГОЙТОЙ ТЭНЭГ ХАР ЗАЛУУ

Avatar

Зочин 2019-03-25 64.119.17.235

АВГАЙГАА АЛСАН а******н ДАРГАТАЙ АН ХЭЗЭЭЧ АРД ТҮМЭНД НЭРГҮЙ НАМ ЭРДЭНЭ БАЙГАА УАГТ ХЭЗЭЭЧ АН ДЭЭШ ГАРНА ГЭЖ БАЙХГҮЙ ЯЛЗАРСАН АН 60ТЭРБУМЫН НАЙМААЧИДТАЙ ХАМСААТАН БҮЛЭГЛЭЛИЙН АН ЭРДЭНЭ а******н ШТЭЭ !!!!!!!!!!!МАНГАР ГИШҮҮН ТЭНЭГ МАГНАЙ ДАРВААН ХАР

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.9.43.235

Элбэгдоржийн дүү Пүрэвдоржийг жагсаад гэж уриалахаар хэдэн ширхэг хүн жагсахнав харж л байя. Оюун-Эрдэнэ, Батзандан, Болдтонгууд бол талбай дүүрэн хүн цуглуулсан.

Avatar

Irgen 2019-03-25 202.126.89.36

AN jidyychin gar popdoj bx shiv de Ebigiin ordond geegdsen saltaanii ys gedeg ni ynen bx shyy….

Avatar

Зочин 2019-03-25 78.187.120.177

ШХАБ-ыг эсэргүүцэж жагсах нь зөв гэж бодож байна, энэ бол гадаад бодлогын гэхээсээ илүүтэй өнөөдөр үндэсний аюулгүй байдлын асуудал, Монгол Улс Хятадын нөлөөнд буцаж орох эсэхийг шимйдэх асуудал болон хувирсан байна

Avatar

Зочин 2019-03-25 66.181.161.81

Ерөөсөө элсэхгүй ш дээ. Үүнийг нь мэдсээр байж худлаа жүжиглэж бгаа юм

Avatar

Зочин 2019-03-25 64.119.24.17

Танай намын л задгайруулсан нийгэм шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-03-25 64.119.16.164

АН-аас өөр жишээ нь, улс төрийн шинэ гуравдагч хүчин жагсана гэвэл хүмүүс сонирхоно доо. АН жагсана гэхээр өөрийнх нь хэдэн гишүүд л ирэхээс өөр хүн ирэхгүй. Яагаад гэвэл, МАН, АН хоёр манай хөдөөнийхний хэллэгээр адилдаа адил, годилдоо годил хоёр гэж үзээд удаж байна шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.131.245.243

Нэг цаг жагсахад хэдийг өгөх юм бэ? Бонд боохойнуудаас ханш сонсмоор байна.

Avatar

Ардчилсан намын гишүүн 2019-03-25 202.126.89.52

Жагсах нь зөв урд жилүүдэд ардын нам яаж жагслаа харинч ардчилсан намынхан тэвчээртэй байлаа хойтон болтол сар болгон жагсаж эрх баригчдад сануулж байх естой батзандан болд 2сагсуу нам байгуулаадха хүрхийнь харьялдаа бөгснөөсөө тэнэг гарууд

Avatar

Zochin 2019-03-25 66.181.191.110

магнай минь ингэж нэрээ баастаад яана да

Avatar

Zochin 2019-03-25 66.181.191.110

гадаад бодлогын асуудлаар ингэж тоглоом хийдэггүй юм . юугаа ч мэдэхгүй байж попорхоо болимоор

Avatar

Зочин 2019-03-25 59.153.115.34

АН Батзандан, Лу.Болд нарыг хөөсөн нь ардчилалгүй нам болсон гэдгийг нотолсон.

Avatar

Зочин 2019-03-25 64.119.25.29

танай нам том алдаа хийснээ мэдээгүй л бн у миеэ г огцруулахгүй хамгаалсан нь асар том алдаа шүү ард түмэн та нарыг хорхой идсэн араандаа зуусан байх даа

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.131.245.243

баабар, үүл нарын тодорхойлсон "а**с" Дээрэмчдийн бүлэглэл жагсаад байдаг нь сонин л байна шүү.

Avatar

bat 2019-03-25 192.82.65.182

huzuugui tarvaga,y****n,g*** n**** mongol ulsig horloj duusaagui l yum baih daa.shanhain evseld elsehgui gej novshroh ni mongol ulsad jinheneesee hortoi shuu dee.ene 3 haltar tsariat yu medehev dee,chaavaas.

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.179.26.38

Тороол.

Avatar

Зочин 2019-03-25 103.111.68.3

ХҮЗҮҮГҮЙ ТОЛГОЙ ХҮНИЙ ЗААВРААР ХУЗАЖ БАЙНА БӨГСНИЙ ЦААСНУУД…

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.131.245.243

а**с намын бонд идсэн боохойнуудын гэдсийг хүү татаж, идсэн уусныг нь гаргаж авъя. Улсынхаа өрийг ч төлье.

Avatar

Зочин 2019-03-25 178.196.67.173

Jeduchin g**** gutsoo

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.131.245.243

Юун ШХАБ? Хэн элсэнэ гээд байгаа юм бэ? Хэн ч тэгээгүй. Энэ бол ах тарвагадоржийгоо шоронд орохоос хамгаалж байгаа царай нь.

Avatar

Зочин 2019-03-25 43.243.161.16

Ээ чаааваас АН ийг дэмжиж хун цуглах уу

Avatar

Зочин 2019-03-25 66.181.160.52

ЖДҮ бол яах аргагүй АН-ын анхаарах асуудал. Харин ШХАБ элсэх бол нэг намын хэрэг бус улсын гадаад бодлогын асуудал баймаар юм. Намууд одоо мөдхөн Оростой үзнэ Хятадтай дайн зарлана, АНУ-г харвана гээд л жагсаад унах уу. Энэ Эрдэнэ дарга нэг л бишээ.

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.179.26.38

ШХАБ-ыг хэн ч сайн мэдэхгүй байна. Чи бид хоёр лав мэдэхгүй. Мэдэхгүй юмаа барьж авах нь осолтой.

Avatar

Зочин 2019-03-25 178.196.67.173

Mash zuv. Deljij bna

Avatar

Зочин 2019-03-25 103.57.93.195

manangiin aldaan ene uls orond gurvan say hun amidardgiig martsan eree ceergui baisan hulgaich nart taatai mongo huulegch nart zoriulsan bodlogo heregjuulsen uls orniig ard tumentein elgeeren hevtuulsen baihad shiren nuurlej heregguishdee

Avatar

зочин 2019-03-25 202.126.89.26

одоо нөгөө манын хулгайчууд чинь ждү гийн олон зуун тэрбумын хулгайгаа зүгээр байдаг л нэг төрийн дэмжлэг ш дээ гээд инээгээд сууж байна лээ лалрууд

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.131.245.243

Б.Пүрэвдорж гэж нэг ордонд гээгдэж үлдсэн, тарваганы салтааны үс байх юм. Ах нь баригдах гээд их л сандарч яваа юм байна даа, зайлуул. кккккккккккк

Avatar

Ssrndrj 2019-03-25 203.91.115.51

Hun ochihgui onigoo bolohiin nemerdee Magnai chi dajgui zaluu nam yamar hamaatai yum auyrsaihan oyunerdene nyambaatar nartai negdeechee

Avatar

mgl 2019-03-25 202.179.11.230

Bi lav ahij AN-iig demjihgui, AN bol hog shaaraar duursen, Mongold hereggui nam bolj huvirchee.

Avatar

иргэн 2019-03-25 202.179.24.250

Хөөрхий дөө дээгүүр толгойт Пүрэвдорж, Туваан, Магнай энэ 3 чинь хүзүүгүй хүнд төмсөгдүүлсэн павловын ноход шүү дээ

Avatar

Иргэн 2019-03-25 202.55.191.130

Дэмжиж байна

Avatar

ИРГЭН 2019-03-25 202.126.89.169

ЭНЭ МАНАНГИЙН АНУУСУУДЫГ ДАГАЖ ЖАГСДАГ ТЭНГҮҮД БАЙХГҮЙ !!! ТААНУУС ӨӨРСДӨӨ ЗАЙЛЦГАА !!! АРДЧИЛЛЫГ БУЛШИЛСАН ХУЛГАЙЧ , УРВАГЧИД !!!

Avatar

Зочин 2019-03-25 103.87.255.42

КК энэ хүмүүсээс өөр нам, хүмүүс ийм шаардлага тавиад жагссан бол өөр л байх, битгий л мод чулуу үймээн самуун болгоорой, 2008.07.01 шиг

Avatar

ККК 2019-03-25 122.201.26.172

С.Эрдэнэ, Д.Эрдэнэбат, О.Магнай бгаа цагт АН нар үзэхгүй дээ. АН С.Эрдэнэтэйгээ яаж ийжаагаад 20 онд парла сонгуульд ороосой гээд МАН-ын гарууд баярлаад сууж байшд. Наад жагсаал чинь Л.Оюун-Эрдэнэ, Батзандан, Л.Болд нарых шиг өндөр авч чадах уу би бол чадахгүй байх л гэж хэлнэ. Энэ сайтын эзэн хүзүүгүй, жижигхэн хүн санхүүжүүлж байгаа гэж би сонссийн байна

Avatar

ЖДҮ чинь Хүрэлсүхийн Хахуулийн сан байсан 2019-03-25 43.228.129.131

Хүрэлсүхийн хахууль л байсан

Avatar

У.Хүрэлсүх 2019-03-25 202.21.127.164

Бизнес эрхлэгч хэн бүхэн ЖДҮ-г эсэргүүцэх ёстой. Тэд Монголын олон мянган залуусын зүтгэл рүү нулимаж байгаа хүмүүс.

Avatar

АРДЧИЛСАН ЭМЭГТЭЙ ОДОНТУЯА 2019-03-25 202.179.26.65

ККК.МАНАНТСАН АРДЧИЛСАН НАМ ЖАГСАХ НЬ!

Avatar

Зочин 2019-03-25 202.21.100.210

2016 онд 7 төрлийн татвар нэмж ард түмнийг дээрэмдсэн хэргийг хэзээ ч мартаж болохгүй. Энэ 7 төрлийн татвар дундаас доогуур иргэдэд маш хүнд дарамт болж ядууралд хүргэсэн шүү. МАН-_ 2020 оны сонгуульд 7 төрлийн татвараа эргэн харсан үед дэмжинэ. Архины, тамхи, хуучин машины татвар, хүүхдийн хадгаламжийн хүүнээс авдаг татвар, НӨАТ, шатахууны онцгой татвар зэргийг мартаж болохгүй. Ард түмний татварыг ингэж нэмж бай гэдгийг 2020 онд МАН- үзүүлэх хэрэгтэй дараагийн намуудад сургамж

Avatar