A Cool: Э.Гантулга өөрөө намайг доромжилсон | News.MN

A Cool: Э.Гантулга өөрөө намайг доромжилсон

A Cool: Э.Гантулга өөрөө намайг доромжилсон

A Cool: Э.Гантулга өөрөө намайг доромжилсон

Дуучин Б.Анхбаяр буюу A Cool хуримын ёслол дээр хөтлөгч Э.Гантулга буюу Ануушийг зодсон нь олны анхаарлыг татаад байна. Энэ үйлдлийнхээ талаар дуучин A Cool өөрийн фэйсбүүк хуудаснаа тайлбарлахдаа “2018 оны наймдугаар сарын 20 ны өдөр миний хүү А.Гэгээнарангийн төрсөн өдөр болсон. Би оройн 20.30 минутад Шангрила цогцолборын нэг давхарт хуримын арга хэмжээнд оролцох байсан учраас хүүтэйгээ цуг очсон. Хуримыг зохион байгуулагчдад би “Би цагтаа ирсэн учраас дуугаа дуулаад, дараагийн арга хэмжээнд оролцоно” гэдгээ хэлсэн. Гэтэл хөтлөгч Анууш тэрийг ойлголгүйгээр миний хүүгийн хажууд элдвээр доромжилсон. Эцэг хүн хүүгийнхээ хажууд доромжлуулах мэдрэмж ямар байдгийг аав нар маань ойлгох байх” гэсэн юм.

Түүнтэй утсаар холбогдоход “Өнөөдөр сошиалд цацагдаад буй бичлэгийг хэн тараасныг мэдэхгүй байна, 2018 оны үйл явдал. Тухайн өдөр хуримын ёслол дээр дуулах гэтэл намайг зарлахгүй, гаргахгүй байсан. Тэгээд би өөрөө тайзан дээр гарч дуугаа дуулсан. Намайг элдвээр доромжлоод байхаар нь би “гадагшаа гаръя” гэж хэлсэн. Хөтлөгч Э.Гантулга  гараагүй. Тэр өдрөөс хойш өөр газар таарсан ч огт харьцаагүй” гэв.

"UBS" телевизийн хөтлөгч Э.Гантулгын хувьд урлаг соёлын арга хэмжээ болон хуримын ёслолд хөтлөгчөөр уригддаг нэгэн. Тэрбээр өнгөрөгч 2018 онд эхнэрийн хамт "The Voice Of Mongolia" шоунд оролцсон билээ.

buidan deer suuj baiga nohor bid2 yaaag adil bn 😂😂😂

Posted by Даваасүрэн Мандалмаа on Thursday, March 21, 2019

А.СҮРЭН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
7
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Оогий 2019-03-22 66.181.161.94

Хүүхдийнхээ дэргэд арай л тэнэг юм аа

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.70.41.194

2019 онд гадаадад бакалавр, магистр, докторын сургалтанд явах хүмүүст зориулж гадаадын их сургуулиудад уншигддаг ерөнхий эрдмийн лекцүүдийг ойлгох, сонсох, бичих чадваруудыг эртнээс төлөвшүүлэх, цагтаа лекцээ ойлгож сурах чадварыг эзэмшүүлэхэд зориулж бодит материалуудад тулгуурласан сургалтыг ганцаарчилсан хэлбэрээр явуулж байна. 99922603

Avatar

Zochin 2019-03-22 202.126.89.89

Hachin bandiig oligtoihon tsohihgui uu?

Avatar

zochin 2019-03-22 202.126.89.220

anuush gej ymrch aviyasgui demiii chalchigchi

Avatar

ardiin huu 2019-03-22 202.9.42.245

Anuus helber nuhur bale shde

Avatar

Ard 2019-03-22 202.179.27.194

xarin ch zuulduj

Avatar

zocnin 2019-03-22 69.76.229.35

HUUHDIINHEE HAJUUD IIM AAVUUDAL IIM JAAHNAAS NI MUU ULGER DUURIAL BOLJ BAIGAAM ,,,,ENE ZALUU SAGSAGNAAL TU GEHEER DAIRDAG NOHOIN GOLOG SHIG HUUHDED DEE INGEJ ULGER DUURIALTAI AAV BOLDGIIN MUU AAV SHIG HARAGDAH GUI BNA HUUHEDIINHEE HAJUUD CNO HARIN HUUHED NI UM SHIG BNAA NOVSH MINI SAGSAGNASAN NOVSHOO,,,,,,,,

Avatar

зочин 2019-03-22 66.181.160.10

ануус тэр нэр мэрий нь зарлачихад яадгийн

Avatar

Аня 2019-03-22 202.21.106.116

Энэ эрчүүд яагаад зодолдох гээд дайрцгаагаад байдаг юм бол? Бусад нь боль боль гээд байхад л сагсаганаад .... Аль аль нь бүдүүлэг юм. Хүүхдийнхээ хажууд хүн түлхэх нь ямар соёлтой үйлдэл байх вэ дээ.

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.21.106.116

Энэ эрчүүд яагаад зодолдох гээд дайрцгаагаад байдаг юм бол? Бусад нь боль боль гээд байхад л сагсаганаад .... Аль аль нь бүдүүлэг юм. Хүүхдийнхээ хажууд хүн түлхэх нь ямар соёлтой үйлдэл байх вэ дээ.

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.21.106.116

Энэ эрчүүд яагаад зодолдох гээд дайрцгаагаад байдаг юм бол? Бусад нь боль боль гээд байхад л сагсаганаад .... Аль аль нь бүдүүлэг юм.

Avatar

Зочин 2019-03-22 112.72.12.8

Ene Gantulga shalchignasan sda.

Avatar

Зочин 2019-03-22 103.229.120.174

ene muu baganuuriin hylar gulug chin ymar tom lalar ve?.uzeltsii ene ter geed daldagnaad bhad n bandiig nam shaachihgui aigaad Jee l buruu hand ugchihluu.udahgui shivshigteigeer nam tsohuilnaa chi.

Avatar

Зочин 2019-03-22 103.229.121.65

nutag us yarihaa l baichih (baganuuriih bish)

Avatar

BUSGUI 2019-03-22 202.131.235.190

ХҮҮХДЭЭ АЙЛГААД ТЭНЭГ ЮМ АА БИЕЭ БАРЬЖ СУРААЧЭЭ

Avatar

Зочин 2019-03-22 122.201.24.65

Naad muu hutlugch gomogoo uhtel ni zodohgui yasan ym be.lalariig neree martatlana balbaach...zochin

Avatar

зочин 2019-03-22 66.181.170.130

Хүүхэддээ ийм зүйл үлгэрлэж байдаг ухамсаргүй аав! Тархины тураалтай, хүн дүрстэй мал вэ? Хэлээрээ учраа олж болдоггүй юм байхдаа!

Avatar

Netizen 2019-03-22 64.119.20.167

Муу Элбэгдоржийн Монголын хагарган бутаргах үйл ажиллагаан нэг л хэсэг. А-cool бол Элбэгдэржийн бууны нохой штээ зайлуул. 2-уулаа хятадын эрлийзүүд миний Чингисийн сайхан эх орноос зайлчгаа. МОНГОЛ ЯЛНА.

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.21.106.103

2- лаа онигоотой юмөө ичиж амьдар за юу . Биеэ битгий тооцгоо

Avatar

ЭЛБЭГДОРЖ 2019-03-22 103.229.120.239

САГСАЙ, ГАНУУШ, A COOL ТА 3 ГОЁ ЮМ ӨӨӨ. ХҮМҮҮСТ БИЧЛЭГЭЭ ҮЗҮҮЛЭЭД Л. ГОЁ ЮМ ӨӨӨ

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.55.188.36

hunii gants hiideg hurim nairan der irchheed,hurim hiij baigaa nuhud n yagaachgui buun zardal bolj ed nariig avjirj bhad ed nar ingj bolohguiee.huuchin bichleg ch gsn muuhai bna zolig gj Mongolchuud min.bid haashaa yvna veee

Avatar

Зочин 2019-03-22 59.153.114.241

ХАХА. Хүүхдийнхээ дэргэд мундаг үлгэр үзүүлжээ. Одоо нөгөө орк аавууд нь хүн зодож эхлэх нь. Оркуудын буруу үйлдэл хэзээд нийгмийн бузарлах юм даа. Харамсалтай.

Avatar

Би 2019-03-22 202.21.109.132

Хүүхдээ харж явж чадкү п гэнүү...хэрэв ганууш тгж хэлсэн бол acool ийн зөв

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.179.22.194

Neeh zodood bga ni haana ch yum.

Avatar

zorchin 2019-03-22 49.0.147.146

acool-n zuw shtee. Anuush gej neg suga huuhdiih ni hajuud etsgiin doromjildog yu ve

Avatar