Засгийн газар С.Зоригийн хэргийн асуудлаар шуурхай хуралдаж байна | News.MN

Засгийн газар С.Зоригийн хэргийн асуудлаар шуурхай хуралдаж байна

Засгийн газар С.Зоригийн хэргийн асуудлаар шуурхай хуралдаж байна

Засгийн газар С.Зоригийн хэргийн асуудлаар шуурхай хуралдаж байна

Засгийн газар яг одоо ээлжит бусаар хуралдаж байна. Тодруулбал, С.Зориг агсны амь насаа алдсан хэргийн талаар  хуралдаж байна гэдгийг эх сурвалж хэллээ. Өчигдөр Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж уг хэргийн талаар ноцтой зүйл хэлсэн юм. Тэрбээр  “С.Зоригийн амь настай холбоотой эрүүдэн шүүх ажиллагаа явуулсан нь тодорхой болж байгаа. Энэ асуудлыг аюулгүй зөвлөлд мэдээлэл өгөх байх. Хоёр тагнуулын ажилтан, энэ бүхнийг зохион байгуулахад гар бие оролцсон хүн хоригдсон. Би сайдын ажлаа авсны дараа нэг хүнийг ажлаас халсан. Энэ бүхэн учиртай. Одоо яг тэр хүн шалгагдаж байгаа. Монголд цаашид үеийн үед 37 оны хэлмэгдүүлэлт хэзээ ч болохгүй гэж бодож байна. Би тэр хоёр яллагдагчтай очиж уулзсан. Хийгээгүй хэрэгт хэлсээр шийтгүүлж, хүйтэн камерт яаж амьдардгийг нь харах гэж би очиж уулзсан. Өчигдөр Ч.Содномдаржаа, Т.Чимгээ хоёрыг эмнэлэгт хэвтүүлсэн. Энэ хоёр хүний ар гэрээс Монгол төрийн өмнөөс уучлал гуйж байна, би ер нь уучлалт гуйж байсан хүн биш шүү. Цаашид системийн чанартай өөрчлөлт хийх шаардлагатай байна” гэдгийг хэлсэн.

Тэгвэл өнөөдөр дээрх асуудлыг Засгийн газраар хэлэлцэж байгаа аж.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ЗөвЗөв
7
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Аргалаи 2019-03-22 202.9.43.251

Энэ бол эмгэнэл. Нямдорж Монголын ард түмнээс уучлал гуйх ёстой байсан. Тэгээд огцрох өргөдөлөө өгсөн бол ёс зүйд нийцэх байв. Учир нь Монголын өнөөдөрийн хууль хүчний байгуууллагуудын ингэтлээ яозарсан нь түүнийг өнгөрсөн 30 жилийн хугацаанд бараг халаа сэлгээгүй хууль зүйн яамыг нь удирдсан Нямдоржийн ажлын хариуцлага нүүр царай. Энэ 1 л биш ээ

Avatar

zochin irgen 2019-03-22 103.26.195.60

Nymdorj uuruu Zorig agsanii khergiig ileruulne geed France -gaas Enkhbat gej khuniig zokhion baiguulj khulgailuulj avchiruulj baisniig ni bid martaj bolokhgui baikh aa!!!! unudur uur yu sanaachlaad biye khudaldaad yvj baigaag taashgui, tsag khugatsaa kharuulna buizaa

Avatar

Бат-Амгалан. 2019-03-22 202.179.31.61

Нямдоржийг эсэргүүцээд, энэ хэргийг өмөөрөөд байгаа хүмүүс бол Элбэгдоржийн л гар хөл нь юм шүү дээ. Энэ бүх ажиллагааг Элбэгдорж зохион байгуулж хийлгэснийг хэн бүхэн мэдэх боллоо. Одоо Элбэгдоржийг барьж хорих болно. Энэ тун удахгүй шүү.

Avatar

шоогоо 2019-03-22 66.181.160.45

Нүүрэн дээрээ ялаатай нямдорж чи эрдэнэтэд хийсэн шахааныхаа төлөө ард түмнээс бас уучлал гуй

Avatar

zochin 2019-03-22 122.201.22.47

Ene aria aimar yum bishuu.Hend ni itgeh bolj bnaa.Mongoliin emgenel .

Avatar

иргэн 2019-03-22 202.21.106.103

Ням дорж хэдээийд эмч болсон юм бэ…? Хорихын эмч нарын зөвлөлгөөнөөр шийддэг биз дээ…. Ням дорж шүүхийн шийдвэрийг ганцаараа гаргадаг…. 1937 оны НАХЯ-ын шиг бүрэн эрх хэзээ авсан бэ… Энэ үйлдлэл, хэлсэн үгээрээ Нямдорж.., Хүрэлсүх ийн Засаг огцороход багадна….

Avatar

иргэн 2019-03-22 32.97.110.61

Амгаланбаатар аль эрт мэдүүлгээсээ буцсан.

Avatar

Зураач 2019-03-22 90.207.11.196

Доор сэтгэгдэл үлдээсэн хүнийг шалгавал хэн байх бол?

Avatar

mn 2019-03-22 37.194.12.189

3-n shatnii shuuheer shiidegsen hergiig ta nar ingej shuuhee bolioch ih hurliin gishuud gej yu yum be? ene ulsiin buh yumiig hiideg humuus yumuu haashaa yum shuugch hiine mordogch hiine uurhaichin bolno arai dendej bnaa. ulaan tsagaan iim duuliantai hergiig huuliinhan ingeed buruu shiidne gej baihgui shuu dee nar hohirogchidiin ar geriinhenii talaar bodoj uzsenuu neg ger buliig shataajn alsan zerleguud shuu dee tuun dotor 2 huuhed bsan geed boddoo nyamdorj gej neg mongoliin gai chi uhej dald oro

Avatar

Нямдорж ЗГ, УИХ бол Шүүх биш гэдгийг хэзээ ойлгох хүн бэ 2019-03-22 43.228.129.131

Мангартаж өгч байнаа. Засаглал болгонд өөрийн үүрэг хариуцлага бий.

Avatar

Zochin 2019-03-22 192.82.64.200

Ene heregiin zahialagch tuunii hamsaatnuudiig hamgaalah ni Nyamdorjiin gol ajil, bas orlogiinh gol eh uusver. Tuhain ued onoodor ch Mongol dahi hamgiin tom, hamgiin ih mongo togrogtei holbootoi luivariin hereg bol Erdenetiin geh, Otgonbileg nariin uildsen hereg. Ted Erdenetiin uildveriin Mongoliin taliin 75% buyu uildveriin 37, 38%-iig Erdenetees ooroos mongo garagaj baiguulsan "Engineer" Company-aar damjuulan ooriin ezemshild avsan, ene gemt uildel ni barigdsan. Otgonbileg Ardchilaliinhanaas

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.126.89.13

ЭНЭ ХЭРЭГ ИЛРЭХ ДӨХӨХ ТУСАМ Ц.НЯМДОРЖ РУУ ДАЙРАЛТ ИХСЭЖ БАЙГААГ АРД ОЛОН ХАРЖ БАЙНА. ХЭРЭВ Ц.НЯМДОРЖ ТУУШТАЙ ТЭМЦЭЭГҮЙ БОЛ ЭНЭ ХЭРЭГ ХЭЗЭЭ Ч ИЛРЭХГҮЙ БАЙХ БАЙСАН. ҮНЭНИЙ ТӨЛӨӨ ТУУШТАЙ ТЭМЦЭГЧ Ц.НЯМДОРЖИЙГ АРД ТҮМЭН ХАМГААЛАХГҮЙ БОЛ АЛУУРЧИД, АВИЛГАЧИД, ТӨРИЙГ ӨМЧТЭЙ НЬ ХАМТ ХУЛГАЙЛДАГ ДЭЭРЭМЧИД БҮХ ХҮЧЭЭ ТҮҮНД ЧИГЛҮҮЛЖ БАЙНА ШҮҮ!!!

Avatar

зочин 2019-03-22 66.181.181.247

Ээбийг долоож, Намынхнаа гуйсаар Дорлигжаваа ерөнхий Прокрор болгож энэ хэрэг үүсэх үндийг Нямдорж өөрөө тавьсан шдээ. Одоо гэнэт л их ухаарсан хүн. Энхбатыг ч гэсэн Францаас авчруулж Энхсайханыг намын даргаас нь хусуулж Дорлигжаваа болгох гэж гүтгээд алснаа Нямдорж одоо огт хамаагүй болсон өрөвч хүн юм уу.

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-03-22 202.9.43.116

ЗАРИМ ҮЕД МОНГОЛ УЛСЫН ЗАСГИЙН ГАЗАР ,МОНГОЛ УЛСЫН ДЭЭД ШҮҮХ БОЛЖ ӨӨР ХООРОНДОО АЖИЛ ҮҮРГЭЭ СОЛЬЖ БАЙХААР ""МОНГОЛ УЛСЫН ҮНДСЭН ХУУЛЬ ""-ДАА ЗААЖ ӨГВӨЛ ЯАСАН ЮМ БЭ ,,,,??? ,,,ТЭГВЭЛ ХУУЛЬЧИД ЗАРАМ ҮЕД ЕРӨНХИЙ САЙДЫН АЖИЛ ХИЙГЭЭД ЗАРИМДАА, ЕРӨНХИЙ САЙД МААНЬ ЕРӨНХИЙ ШҮҮГЧ БОЛВОЛ САЙХНАА ,,,,,???

Avatar

мгл 2019-03-22 202.72.245.122

Монгол улс азтай шүү Нямдорж Оюунэрдэнэ Батзандан байгаагүй бол яах байсан бол доо

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.126.89.13

ТУСГААР ТОГТНОЛОО АЛДАР БАЙСАН!

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.126.89.13

ЭНЭ ХЭРЭГ ИЛРЭХ ДӨХӨХ ТУСАМ Ц.НЯМДОРЖ РУУ ДАЙРАЛТ ИХСЭЖ БАЙГААГ АРД ОЛОН ХАРЖ БАЙНА. ХЭРЭВ Ц.НЯМДОРЖ ТУУШТАЙ ТЭМЦЭЭГҮЙ БОЛ ЭНЭ ХЭРЭГ ХЭЗЭЭ Ч ИЛРЭХГҮЙ БАЙХ БАЙСАН. ҮНЭНИЙ ТӨЛӨӨ ТУУШТАЙ ТЭМЦЭГЧ Ц.НЯМДОРЖИЙГ АРД ТҮМЭН ХАМГААЛАХГҮЙ БОЛ АЛУУРЧИД, АВИЛГАЧИД, ТӨРИЙГ ӨМЧТЭЙ НЬ ХАМТ ХУЛГАЙЛДАГ ДЭЭРЭМЧИД БҮХ РҮЧЭЭ ТҮҮНД ЧИГЛҮҮЛЖ БАЙНА ШҮҮ!!!

Avatar

Зочин 2019-03-22 150.129.141.251

Монгол улс хөл толгойгүй бужигнаж байсан эгзэгтэй үед Цэндийн Нямдорж Хууль зүйн салбарыг удирдаж байсан даа өдий зэрэгтэй байгаа юм Хэрэвзээ энэ салбарыг Ц.Нямдоржоос өөр ямар нэг сопляк удирдаж байсан бол энэ салбар бүхэлдээ "сахал" Эрдэнэбилэгийн халаасанд орчих байсан юм Ц.Нямдорж гавъяатай даварса эрүүгийн элментүүдийг ""Центрпойнт" операциар дарсан , С.Зоригийг хөнөөсөн хэргээр хилсээр шоронд хоригдож байсан Монгол улсынхаа 2 иргэнийг энэ хүн аварлаа , "Эрдэнэт"-ийг аварлаа

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.126.89.13

ТУСГААР ТОГТНОЛОО АЛДАР БАЙСАН!

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.9.43.88

зайлаа

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.131.242.254

Шоронд байгаа гурав захиалагчаа хэлсэн, нэртэй устай нь, авсан өгснөө хүртэл мэдүүлсэн гэж өчигдөр Нямдорж сайд ТВ-ээр өөрөө хэлсэн. Захиалагчаа хэлнэ гэдэг хэргээ хүлээж байгаа хэрэг бишүү. Гүйцэтгэгч нар захиалагчаа хэлээд байхад тэр захиалагч бол биш, энэ гурав гүйцэтгэгч биш гэж Нямдорж сайд ярих нь сайд өөрөө захиалагчийг хамгаалаад байна гэсэн хардлага төрүүлж байна.

Avatar

Зочин 2019-03-22 194.230.158.142

Songuuli oirtoj baina daa. Songuuli bolgonoor Zorigiin hergeer show hiigeed amtashchihsan hun bol Durvudiin zulbadas Nyamdorj shuu dee

Avatar

мгл 2019-03-22 103.26.193.84

эрх биш засгиин газар хуралдаж байгаа юм байна,хуульчид нэртнуудиин авилгад сохорч,хулгайч луйварчдын захиалга биелуулдэг бузар системииг оорчилсон арга хэмжээ авах биз гэж найдья

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.126.89.13

ЭНЭ ХЭРЭГ ИЛРЭХ ДӨХӨХ ТУСАМ Ц.НЯМДОРЖ РУУ ДАЙРАЛТ ИХСЭЖ БАЙГААГ АРД ОЛОН ХАРЖ БАЙНА. ХЭРЭВ Ц.НЯМДОРЖ ТУУШТАЙ ТЭМЦЭЭГҮЙ БОЛ ЭНЭ ХЭРЭГ ХЭЗЭЭ Ч ИЛРЭХГҮЙ БАЙХ БАЙСАН. ҮНЭНИЙ ТӨЛӨӨ ТУУШТАЙ ТЭМЦЭГЧ Ц.НЯМДОРЖИЙГ АРД ТҮМЭН ХАМГААЛАХГҮЙ БОЛ АЛУУРЧИД, АВИЛГАЧИД, ТӨРИЙГ ӨМЧТЭЙ НЬ ХАМТ ХУЛГАЙЛДАГ ДЭЭРЭМЧИД БҮХ РҮЧЭЭ ТҮҮНД ЧИГЛҮҮЛЖ БАЙНА ШҮҮ!!!

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-22 202.9.42.63

С Зоригийн амь нас бусдын гарт зэрлэгээр хөнөөгдсөнөөс хойш 21 – н жил өнгөрч байхад Ц Нямдорж уг хэргийг илрүүлж чадаагүйнхээ төлөө талийгаач С Зоригийн гэр бүлд ганц удаа боловч уучлал гуйсан уу ? Тэгсэн атлаа 3 -н шатны шүүхээр шийтгүүлсэн а******н гэх улсуудын гэр бүлээс уучлал гуйж жүжиглээд л Ц Нямдоржыг харин өөрийг нь шалгамаар юүм бишүү

Avatar

Зочин 2019-03-22 194.230.158.142

Zorigoos gadna neg ger buliin 4 huniig gertei ni shataaj alsan tsust aluurchid shuu

Avatar

Зочин 2019-03-22 194.230.158.142

Umhii durvudiin shees uhehdee uher buugaa tavij baina

Avatar

Irgen 2019-03-22 192.82.64.220

Tseverlegeegee uurduusuu ekhel, uuruu bolon busadtaigaa zailaad ug. Prokuroro, shuukhruu dairch uursdiin khunee taviad shudarga yos togtookh uu, bitgii solior. Ta khed shudarga ajjilaad uls unuudur dampuurlin baidaltai bna.

Avatar

Zochin 2019-03-22 86.59.212.171

Элбэгдоржийн дүүгийн ярилцлагыг сэтгэгдэл бичих боломжгүйгээр тэргүүн эгнээнд гаргаад л танай сайт. Илтэд нэг талын далдаак сайт гэхээр чөлөөт хэвлэл биш хэн нэгний пиарын з****г сайт байна даа

Avatar

Зочин 2019-03-22 194.230.158.142

Zuv sh dee. Torooloo

Avatar

ОРДНЫ ТАЙГАН зика 2019-03-22 58.108.22.92

ЗАХИАЛАГЧ НЬ ТӨРИЙН НУУЦ ГЭСЭЭН… НЯМДОРЖ ХЭНИЙ ТАЛД ҮЙЛЧЛЭЭД БАЙНА? ХУРЦ ЯАГААД ФРАНЦААС ХҮН ХУЛГАЙЛЖ АЦРААД АЛСАН БЭЭ?!

Avatar

chuham 2019-03-22 103.229.121.246

ene hereg nuutsaar shiidverlej bolohgui yum uu? nyamdorj zorigiin hereg geheer l hamag setguulchdiig tsugluulchna, tegeed tagnuul tsagdaagiin ajil hiigeed baidag. olon jil engej hoshigruulsan. za ene udaad yumand hureh baih gej naidi

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.179.25.85

Хм.. юунд хүрнэ гэж. Нямдорж унаж яваа хүн. Хэзээ газардахыг харин ч нэг хажуудаа хүйтэн пиво, хатаасан загс тавьж байгаад үзнэ дээ.

Avatar

хаха 2019-03-22 202.131.248.198

Нэвтрэх пасс гэж бас байдаг юм уу… ямар чиний компьютер бишдээ… хахахаха.

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.179.25.85

Засгийн газар хуралдаад тогтоол гаргаад суллачихдаг юмуу? Тийм дураараа юм гэж байхгүй байхаа. Засгийн газар ч гэсэн хуулийн дор ер нь бүгд хуулийн дор ажиллаж амьдардаг юмаа. Шүүх өөрөө ч хуулиндаа захирагдана.

Avatar

Зочин 2019-03-22 81.16.143.144

sullana geegui bna erguu dagzaa.

Avatar

Зочин 2019-03-22 103.57.94.191

Нямдоржийн эцсийн зорилго нь дахин С.Зоригийн хэргийг мөрдөх зориггүй болтол нь дарамтлах, ЖДҮ тэй тэмцэнэ гэсэн Энх-Амгалан прокурорыг үүгээр далимдуулан ажлаас нь огцоуулж оронд нь өөрийн хүнээ тавьж ЖДҮ дарах.энэ бол миний хардалт, иргэн хүн хардах ч эрхтэй.тэргээс энэ хэрэг шүүх буруу зөв нь тогтоодог болохоос.ХЗ сайд гуйж очиод эмчийн үзлэгт оруулсан ч юм уу эмнэлэгт хэвтүүлээд уучлалт гуйдаг ямар хууль бн

Avatar